Connect with us

Sanatate

Doi doctori de la Spitalul Clinic de Urgență pentru copii „M.S. Curie” au realizat, în premieră, un transplant nou pentru pacienții din țara noastră. Despre ce este vorba și cine sunt medicii eroi

Published

on

Sursa foto: Captură Youtube

La Spitalul Clinic de Urgență pentru copii „M.S. Curie” din București a fost efectuată, pentru prima dată în România, o operație de implant auditiv de trunchi cerebral, anunță agerpres.ro. Operația a fost realizată cu succes de medicii Dan Cristian Gheorghe și Sorin Târnoveanu. 

Într-un comunicat emis marți, reprezentanții Spitalul Clinic de Urgență pentru copii „M.S. Curie” informează despre primul implant auditiv de trunchi cerebral efectuat în țara noastră pentru un copil de patru ani. „După operaţie, pentru pacient urmează perioada de recuperare, cu perspectiva unei vieţi din care sunetele vor face parte”, informează instituția medicală.

Operația a fost efectuată de către doi specialiști din cadrul spitalului, chirurgul ORL pediatric Dan Cristian Gheorghe și medicul neurochirurg pediatric Sorin Târnoveanu. La operaţie a asistat prof. dr. Wolf-Peter Sollmann de la Staedtisches Klinikum Braunschweig GmbH, cel mai important specialist european din acest domeniu al neurochirurgiei.

Un implant auditiv de trunchi cerebral funcționează prin stimularea directă a trunchiului cerebral și chiar dacă nu permite percepția tuturor sunetelor, oferă o conștientizare a majorității acestora.

Sanatate

Waterdrop lansează gama MICROENERGY cu conținut de cofeină naturală prin două noi arome: CHERRY BOOST și MANGO BOOST

Published

on

Waterdrop, compania care are ca obiective principale promovarea obiceiurilor sănătoase de hidratare și care este partener oficial al Australian Open, primul turneu de Mare Șlem al anului, anunță completarea gamei MICROENERGY cu două noi arome: CHERRY BOOST și MANGO BOOST, dar și cu termosul multifuncțional Ombre. Din gamă face parte și BERRY BOOST, aromă lansată anul trecut și primită foarte bine de consumatori.

Pentru multe persoane, ianuarie este luna rezoluțiilor și a reechilibrării valorilor și a obiectivelor, dar și perioada în care acordă atenție deosebită sănătății.

În acest context, Waterdrop lansează o nouă gamă de Microdrinks cu arome ideale pentru sezonul rece: CHERRY BOOST și MANGO BOOST, împreună cu termosul multifunctional Ombre, perfect pentru consumul celor două arome pline de energie.

Aromele vedetă ale acestei ierni au fost create folosind fructe de înaltă calitate, cu un aport ridicat de vitamine și minerale, pentru a susține sistemul imunitar, pe lângă un boost de energie de care avem nevoie: mango este deosebit de bogat în vitamina C, susține funcția sistemului nervos și formează colagen natural, asigurând un total de 42% din doza zilnică recomandată a acestei vitamine cu efect antioxidant.

În același timp, vișinele și guarana, care se regăsesc în Microenergy CHERRY BOOST, ajută la prevenirea diabetului, a insomniei și, datorită puterii lor antiinflamatoare, au un aport considerabil pentru reducerea durerilor musculare.

Datorită combinației speciale de ingrediente, noile Microenergy oferă organismului un efect stimulant de mai lungă durată. Acestea vor înlocui perfect cafeaua sau băuturile energizante. Microenergy va menține mintea și corpul active pe tot parcursul zilei. Noua gamă MICROENERGY nu conține zahăr adăugat, are o concentrație optimă de cofeină naturală, devenind mixul perfect pentru o senzație de hidratare superioară.

Waterdrop, care recent și-a întărit poziția în tenis printr-un  nou parteneriat semnat cu patru jucători în calitate de ambasadori de brand, deschide sezonul și cu termosul multifuncțional Ombre într-o gamă de trei gradiente de culori vibrante și optimiste (roz, roșu și portocaliu), în ediție limitată. Design-ul elegant și aspectul practic le fac potrivite pentru orice ocazie de hidratare.

“În cadrul Waterdrop ne dorim, odată cu fiecare lansare de gamă, să aducem un aport considerabil asupra protejării mediului atât prin procesul de producție, cât și prin schimbarea comportamentului de consum și a reducerii cantității de plastic utilizat la nivel global. Prin lansarea noii game de produse revigorante și energizante, dorim să contribuim la starea de bine a clienților noștri și să facem pașii necesari pentru schimbare și responsabilizare.

Aromele savuroase de mango și vișine din noua gamă fără zahăr au practic dublu rol: încântarea papilelor gustative ale consumatorilor noștri și inducerea stării de bine prin aportul necesar de vitamine esențiale din această perioadă.

Nu în ultimul rând, dorim să reiterăm faptul că recipientele waterdrop® păstrează intact gustul și calitatea apei, hidratarea cu mijloacele potrivite fiind esențială pentru a ne recâștiga vitalitatea într-o perioadă în care avem nevoie de tonus și energie”, a declarat Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Cuburile de băuturi waterdrop® sunt inovația companiei austriece. Pot condensa în esență un lichid voluminos într-o formă solidă pătrată, care este transformată rapid și simplu într-o băutură lichidă, savurată de către consumator.

Acest lucru vine cu mai multe avantaje – portabilitatea cuburilor în orice ocazie, fie că vorbim despre o plimbare în parc sau de o sesiune de workout. Cuburile de hidratare conțin toate ingredientele băuturilor tradiționale într-un cub mic, fără zahăr, care vine într-o gamă largă de arome și produse, cum ar fi cele îmbunătățite cu vitamine, ceai rece sau cele îmbunătățite cu 90 de grame de cofeină naturală, așa cum sunt noile arome CHERRY BOOST și MANGO BOOST.

Gama MICROENERGY se potrivește persoanelor care vor să-și recapete energia și vitalitatea la început de an, fie odată cu începerea sesiunii, a noilor proiecte de la locul de muncă sau a unor pași stabili pentru menținerea rezoluțiilor planificate pentru noul an.

Continue Reading

Sanatate

Clinica PATRUPET marchează 3 ani de excelență în medicina veterinară și peste 2500 de cazuri de succes

Published

on

Clinica PATRUPET aniversează zilele acestea 3 ani de la înființare, timp în care a stabilit un nou standard de excelență în medicina veterinară din România.

Cu peste 2500 de cazuri tratate cu succes, echipa clinicii a demonstrat angajament neclintit față de bunăstarea animalelor de companie și inovație continuă în domeniul medical veterinar.

În cei trei ani de activitate, PATRUPET a devenit un reper pentru calitatea actului medical

De la deschiderea sa, clinica a oferit tratamente specializate pentru o gamă largă de afecțiuni, incluzând intervenții chirurgicale avansate, terapii de recuperare și hemodializă, toate susținute de o echipă de profesioniști devotați și pasionați. În cei trei ani de activitate, PATRUPET a devenit un reper pentru calitatea actului medical, fiind apreciată de numeroși proprietari de animale care au găsit aici nu doar tratament, ci și speranță, empatie, dedicare și profesionalism.

Drumul către acest succes nu a fost ușor, însă echipa PATRUPET a reușit să depășească provocările printr-o combinație de cunoștințe medicale de ultimă generație, echipamente moderne și o dedicare fără egal.

Fiecare caz, fie că a fost vorba de o intervenție complexă sau de un tratament de rutină, a fost tratat cu cea mai mare atenție și grijă, reflectând misiunea clinicii de a oferi îngrijire de calitate superioară.

Privind înapoi la acești trei ani de activitate, fondatorii clinicii și echipa de medici veterinari sunt mândri de realizările lor și de impactul pe care l-au avut asupra comunității animalelor de companie din România. Pe viitor, PATRUPET își propune să continue să inoveze, să crească și să ofere soluții medicale personalizate pentru fiecare pacient în parte.

Cu un portofoliu impresionant de cazuri de succes și o echipă care pune întotdeauna nevoile pacienților în centrul atenției, PATRUPET rămâne un lider în medicina veterinară din România, pregătită să facă față noilor provocări și să aducă speranță și vindecare pentru tot mai multe animale de companie.

”Purtând în suflet bucuria realizărilor din primii trei ani, privesc cu încredere spre următorii trei ani. Anul viitor vom deschide noi clinici, atât în București, cât și în țară, pentru a aduce standardele PATRUPET cât mai aproape de fiecare blănos. Am adus specialiști de valoare în Echipa PATRUPET și, alături de aceștia, vom oferi șansa unui internship noilor absolvenți. Aceasta este promisiunea noastră pentru un viitor mai bun în medicina veterinară românească.” – Prof. Univ. Habil. Dr. Vițălaru Bogdan Alexandru.

 

Continue Reading

Sanatate

Farmacia Vedra lansează Omnibiotic Travel, probioticul de care ai nevoie în bagaj pentru o vacanță reușită

Published

on

De cele mai multe ori, în vacanță, sistemul digestiv poate suferi dezechilibre cauzate de diverse influențe externe, cum ar fi tipuri noi de alimente, precum cele picante, apă, cuburi de gheață, salate, fructe sau chiar schimbarea ritmului zilnic. În acest fel, dacă în sistemul digestiv intră microorganisme străine din alimente, cea mai afectată ajunge să fie starea de bine, iar experiența din vacanță nu va mai fi apreciată la maximum.

Pentru a veni in sprijinul celor pasionați de călătorii în siguranță, Vedra International Romania a lansat Omnibiotic Travel, produsul de care orice călător are nevoie în vacanță. Acesta este un supliment alimentar care conține 10 tulpini bacteriene ce se regăsesc în mod natural în intestinul uman și conține cantități mici de fibre alimentare diferite, care servesc bacteriilor ca suport nutrițional.

„Omnnibiotic Travel este un produs necesar pentru reechilibrarea florei intestinale, în momentul în care ne pregătim să plecăm în vacanță, fie că vorbim de o locație europeană, dar atipică pentru stilul nostru de viață sau fie o destinație exotică unde putem intra în contact cu diverse condimente, apă din surse străine, salate care pot deveni agresori. Rolul acestuia este de a ne pregăti flora intestinală cu câteva zile înainte de călătorie, în timpul și după întoarcerea din călătorie, astfel încât să facem față cu succes unei noi experiențe și să ne bucurăm în totalitate de vacanță”, a povestit Dr. Silvia Sraer,  Director Medical&Marketing Vedra Internațional Romania, în cadrul evenimentului de lansare al produsului Omnnibiotic Travel.

“Lansarea OmniBiotic Travel în România marchează o nouă etapă în ceea ce privește sănătatea digestivă a călătorilor, aducând pe piață un produs inovator care combină probioticele de înaltă calitate cu o formulă adaptată nevoilor celor aflați în călătorii. Evenimentul de lansare a fost conceput pentru a aduce produsul mai aproape de formatorii de opinie, creând o experiență interactivă și informativă care să evidențieze beneficiile sale unice. Astfel, produsul reușește să sublinieze angajamentul nostru de a îmbunătăți sănătatea și confortul celor care călătoresc”, a declarat Raluca Pencea, Marketing Expert Vedra International România.

Continue Reading

Trending