Business
Povestea milionarului român Ștefan Obreja, CEO Life Dental Spa, care a creat un imperiu pentru oameni! INTERVIU
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam.
Published
2 ani agoon
În spatele oricărui lucru măreț există o poveste ascunsă, o întâmplare care a stat la baza motorului de a fi și de a crea, dincolo de interesele cotidiene. Un punct zero de la care începi să construiești ceea ce pentru unii depășește granițele imaginației.
Astăzi vorbim despre Ștefan Obreja, CEO Life Dental Spa, care a devenit jucătorul cel mai rapid, cu cea mai mare creștere și extinderea pe piața stomatologică din Europa de est. Povestea lui începe într-un univers timid, care promitea nu mai mult decât un orizont limitat, însă acolo și-a făcut loc sclipirea de geniu și a adunat pas cu pas ani de experiență și și-a urmat vocea interioară pentru a construi un imperiu cu și pentru oameni.
Așa începe călătoria sa care avea să-l ducă pe cele mai înalte culmi ale succesului, pe care în prezent pășește și aduce oamenilor prin munca sa vindecare și întregii piețe inovare și servicii biocompatibile corpului.
Se spune că ai succes atunci când ai realizat tot ce ți-ai propus, însă succesul începe odată cu nașterea ideii, care crește pe măsură ce din suflet izvorăsc dăruire, sclipire și pasiune. Iar el a conștientizat încă din perioada formării sale că un mindset potrivit și munca asiduă vor materializa viziunea: Life Dental Spa. Aflat la conducerea lanțului de clinici stomatologice, el a dublat cifra de afaceri an de an, trei ani la rand, inclusiv în timpul celor doi ani de pandemie.
Copilăria timpurie a CEO-ului Ștefan Obreja, devenit în prezent milionar la doar 35 de ani. Ce l-a diferențiat încă din primii ani
Succesul este un proces prin care odată ce treci, descoperi dincolo de o lumea care se învârte în jurul strategiilor și a mecanismelor de câștig, o lume în care dacă tu ești bine îi poți ajuta și pe alții să fie.
Pocnitul din degete nu funcționează, iar pentru un om cu un IQ 136 era lesne de înțeles că odată ce i s-a dat un vis, are toate șansele să-l împlinească dacă muncește. Aici începe o viață cu multă adrenalină. Ștefan Obreja s-a născut pe 5 iulie 1986 și primii ani din viața i-a trăit modest.
Crescut la țară, într-un sătuc ce aduna pe străzile sale sute de suflete în căutarea unei alte direcții de viață și abandonat la vârsta de un an, crescut în lipsa brațelor iubitoare ale părinților, Ștefan Obreja și-a luat viața în mâini mai devreme decât o putea face orice alt copil. Nevoia și traiul plin de lipsuri nu l-au dezechilibrat, ci l-au împins să aibă visuri mărețe.
A trăit la limita subzistenței alături de bunica sa, singurul sprijin din anii copilăriei, ajutându-se reciproc. Greu de închipuit, dar adevărat, singura sursă de hrană a celor doi a fost multă vreme văcuța bălaie din curte. Nici următorii ani nu au fost mai simpli, creștea și lua ușor, ușor contact cu o societate care nu se ridica la nivelul aspirațiilor sale. În școală a trecut prin bulling și, desigur, nimeni nu-i dădea nicio șansă.
Lumea din jurul său nu era preocupată să se “trezească”, ci iubea să vadă tot ce nu avea el. Însă, în vâltoarea căutărilor lor, un singur lucru nu puteau vedea: miezul voinței ce zvâcnea în interiorul său și ideea ce creștea pe măsură ce Ștefan investea energie în ceea ce făcea.
Ștefan Obreja își ia viața în propriile mâini și termină studiile uneia dintre cele mai prestigioase Universități din Danemarca
Anii au trecut și el s-a mutat singur în Brașov. După terminarea liceului, a urmat Școala Militară vreme de doi ani, iar în următorii patru a lucrat pentru Jandarmeria din Brașov.
Însă nu s-a oprit aici, în același timp Ștefan Obreja a urmat cursurile Facultății de Sociologie din cadrul Universității Transilvania, unde a pătruns tainele cercetării și ale sociologiei, domeniu esențial în ceea ce avea să facă.
După absolvirea Facultății de Sociologie a emigrat în Danemarca, mai exact în Copenhaga, acolo s-a înrolat voluntar într-un proiect umanitar, urmând să plece spre Africa.
Cea din urmă experiență l-a convins că acela este drumul pe care vrea să meargă. De aici, Ștefan Obreja a urcat într-un rollercoaster pentru visul său. A avut 50 de joburi în decurs de șapte ani, de la barman, receptionist, ospatar, bucatar și frontdesk la hotel, la manager de depozite, consultant de emigratie, consultant GDPR, organizator de scene pentru concerte și MC pentru conferințe și evenimente.
Între timp, în anul 2014, a decis să aplice la un program de master de top, în Security Risk Management, la Universitatea din Copenhaga și, deși au existat doar 25 de locuri disponibile la nivel internațional, Ștefan a fost unul dintre masteranzii acceptați în cadrul programului.
Doar 25 de persoane din lume au reușit sa fie acceptate să intre în acest program de masterat unic, bazat pe managementul riscurilor în business și Ștefan Obreja s-a numărat printre ei.
Experiența dobândită în Danemarca l-a ajutat pe Ștefan să obțină tot ce este mai bun, prin angajament, inovație și, în primul rand, prin curaj, elemente care şi-au pus amprenta asupra carierei sale şi care l-au transformat într-un etalon al succesului.
Ștefan Obreja, CEO Life Dental Spa: “Vă așteptăm în clinică pentru a experimenta viitorul stomatologiei”
Succesul clinicilor Life Dental Spa a depins în mare măsură de vizunea, ambiția și abilitățile sale de lider. Actualul CEO al Life Dental Spa si-a pus o amprentă uriașă asupra companiei, gestionand operațiunile fundamentale, conducând întreaga echipă spre succes, investind inteligent resursele disponibile și interacționând într-un mod excepțional cu piața și partenerii strategici.
A devenit jucătorul cel mai rapid, cu cea mai mare creștere și extinderea pe piața stomatologică din Europa de est.
Deschiderea unei afaceri de la zero este visul multor români, însă puțini reușesc. La doar 35 de ani, Stefan Obreja, CEO-ul Life Dental Spa, conduce spre succes un lanț de zece clinici stomatologice și continuă efervescent planul de extindere al companiei atat în toate orașele mari din România, cât și la nivel internațional: “Sofia, Munchen sau Dubai sunt doar cateva dintre țintele pe termen scurt ale Life Dental Spa. Extinderea este fulminantă și abordează atât domeniul serviciilor dentare, cât și a unor noi linii de business îndreptate către laboratoare de tehnică dentară”, spune Ștefan Obreja.
Dupa nici trei ani la conducerea lanțului de clinici stomatologice Life Dental Spa, Stefan Obreja a reușit sa dubleze permanent cifra de afaceri inclusiv în timpul pandemiei. Rezultatele continuă să-l susțină: a transformat Life Dental Spa într-un brand respectat, puternic și dinamic. Misiunea companiei sale este sa ofere pacienților servicii stomatologice minim-invazive, ultra-tehnologizate, fără durere și cu materiale biocompatibile cu corpul uman.
Ștefan Obreja se distinge printr-un stil de management agil, bazat pe rezultate, care transmite pieței faptul că există lucruri mai importante decât banii: “Pacientul este întotdeauna în centrul atenției. Atentia pentru pacientul conduce. In toate clinicile Life Dental Spa abordarea convențională a stomatologiei s-a transformat într-una holistică ce presupune, pe lângă tratamentul cu ultratehnologia laserului dentar și a stomatologiei digitale, o interacțiune între acestea și realitățile fizice, mentale, biologice și emoționale ale pacienților. Ambasadorul acestei noi abordări și filosofii medicale este fondatorul clinicilor Life Dental Spa, doctor Cristina Obreja”, povestește Ștefan Obreja.
Stefan Obreja este un manager care pune un accent puternic pe resursa umană. Astfel, Life Dental Spa este rezultatul unei investiții solide în specializarea dentară și în participarea la cele mai avansate și moderne cursuri de formare profesională și instruire. “Oamenii de lângă tine, faptele tale, felul în care te comporţi, acestea sunt toate elementele care creează legături şi relaţii, care vor trece mereu proba timpului” a declarat Ștefan. Spiritul său competitiv caracterizează întreaga companie, iar profesionalismul, munca în echipă, promptitudine, deschiderea spre nou și viziunea de business sunt elemente care deja fac parte din cultura întregii organizații.
De la Revista Patronatului Român, Ștefan Obreja, CEO Life Dental Spa, va primi premiul pentru “Cea mai frumoasă poveste de business”, de asemenea, în palmares adună – pe lângă distincțiile deja menționate – în cadrul Galei iSucces primește premiul pentru “Cel mai activ jucător de pe piață stomatologica din România”.
Motivaţia CEO-ului a fost generată de abilitatea acestuia de a conecta pasiunea sa cu munca, fapt prin care Life Dental Spa a putut genera deja un impact puternic la scară națională largă, prin conceptul şi serviciile lansate. „Ceea ce mă defineşte este curiozitatea şi deschiderea pe care o am faţă de ideile noi de viitor. Prin aceste elemente îmi pun amprenta asupra pieței si părinților noștri”, a mai spus CEO-ul Life Dental Spa.
“Este foarte important să mergi la control dentar în mod regulat și să nu te supui unor riscuri inutile!”, precizeaza Stefan Obreja. El reamintește importanța efectuării controalelor dentare regulate la minim șase luni prevenind astfel atat majoritatea bolilor orale cât și agravarea unor probleme deja existente, identificându-le și tratându-le din timp.
“Va așteptăm la noi în clinicile din București, Arad, Brașov, Cluj, Iași, Oradea, Pitești, Sibiu pentru a experimenta viitorul stomatologiei, de ultima generație, fara durere!”, a incheiat Stefan Obreja.
Life Dental Spa Site: https://www.lifedentalspa.ro/
Life Dental Spa Instagram: https://www.facebook.com/LifeDentalSpa
Life Dental Spa Contact:
office@lifedentalspa.ro , 0318.282.274
You may like
-
Top 100 Cele Mai Puternice Femei din Business. Adina Rizea, directorul Lemet, nominalizată la gala organizată de Business Magazin
-
Afacerile LEMET și LEMS au crescut în 2023 la 330 milioane lei
-
Numărul 11 Revista Casoteca. Interviu cu Micaela Soldini, promotoarea Italiei în România. Trendurile în materie de amenajări în 2023
-
INTERVIU | Vocea Copilăriei prin Rodica Firoiu, psiholog clinician-logoped. Cum arată munca alături de copiii cu nevoi speciale
-
Dragoș Popescu, Director General AlumGates: „Intenționăm să devenim un producător major de porți și garduri din aluminiu în România”
-
Doi doctori de la Spitalul Clinic de Urgență pentru copii „M.S. Curie” au realizat, în premieră, un transplant nou pentru pacienții din țara noastră. Despre ce este vorba și cine sunt medicii eroi
Cultura
Editura Publisol dezvăluie istoria secretă a bombei germane prin volumul RĂZBOIUL LUI HEISENBERG, de Thomas Powers
Published
16 ore agoon
13/01/2025„Războiul lui Heisenberg va declanșa o furtună de controverse academice… Dar toți cititorii se vor bucura de intriga demnă de romanele de capă și spadă și de profunda dramă umană.”- Timothy Ferris, Autor Galaxies
Editura Publisol lansează cartea Războiul lui Heisenberg. Istoria secretă a bombei germane de Thomas Powers, o lucrare captivantă, care explorează misterele și dilemele etice din jurul programului german de dezvoltare a bombei atomice în timpul celui de-al Doilea Război Mondial. Volumul ofera o perspectivă unică asupra unor întrebări fundamentale ce privesc moralitatea, cunoașterea și responsabilitatea în timp de război.
Germania lui Hitler a încercat in al Doilea Război Mondial, să construiască o bombă atomică. Deși beneficia de reputați savanți, de materii prime și de o tehnologie înaintată, programul nuclear al celui de-l Treilea Reich s-a dovedit un fiasco. Cartea lui Thomas Powers, Războiul lui Heisenberg, susține cu documente de netăgăduit că acela care a pus surdină ambițiilor nucleare naziste a fost laureatul Nobel Werner Heisenberg.
Unul dintre ultimele secrete ale celui de-Al Doilea Război Mondial este motivul pentru care germanii nu au reușit să construiască o bombă atomică. Germania era locul de naștere al fizicii moderne, poseda materiile prime și baza industrială și avea la dispoziție unele dintre cele mai strălucite minți din domeniul fizicii nucleare.
„Importantă și originală, un alt capitol din povestea epică a modului în care omenirea a ajuns să aibă la îndemână mijloacele propriei distrugeri.”, Richard Rhodes, Autor The Making of the Atomic Bomb.
În volumul „Războiul lui Heisenberg”, Thomas Powers prezintă interacțiunea dintre știință și spionaj, moralitate și necesitate militară, paranoia și logica rece care au marcat programul german de construire a bombei atomice, dar și răspunsul Aliaților la acesta. Pe baza a zeci de interviuri și a anilor de cercetare intensivă, Powers concluzionează că Werner Heisenberg, care a fost fi gura principală a efortului atomic german, a obstrucționat în mod conștient dezvoltarea bombei, iar într-o faimoasă întâlnire din 1941, la Copenhaga, cu fostul său mentor Niels Bohr, a încercat să-i descurajeze și pe Aliați să-și atingă obiectivul de a construi propria bombă.
Cu o analiză detaliată, Powers dezvăluie evenimentele ce gravitează în jurul fizicianului Werner Heisenberg și echipei sale, arătând cum știința și războiul se întâlnesc într-o competiție devastatoare de putere și cunoaștere. Heisenberg, unul dintre cei mai mari fizicieni ai secolului XX, cunoscut pentru formularea Principiului Incertitudinii, devine aici un personaj complex prins între loialitatea față de țara sa și implicațiile etice ale armelor nucleare.
Powers abordează subiectul cu o rigoare impresionantă, dezvăluind întrebări controversate: Au încercat Heisenberg și echipa sa să construiască bomba atomică? Au fost sabotați de aliați, sau au sabodat ei înșiși proiectul pentru a preveni o catastrofă globală? Fără să ofere un răspuns definitiv, Powers invită cititorii să reflecteze asupra dificultăților morale și asupra tentației cunoașterii, într-un context politic și militar periculos.
„Războiul lui Heisenberg” este o „carte atent documentată și foarte bine scrisă” (Time), a cărei poveste extraordinară captivează și… neliniștește.
Cartea „Războiul lui Heisenberg”, de Thomas Powers este disponibilă pe site-ul editurii publisol.ro, în librarii și magazinele online de specialitate.
Despre autor
Thomas Powers, autor și jurnalist american premiat, este cunoscut pentru stilul său de investigație meticulos. Powers a câștigat Premiul Pulitzer în 1971 pentru reportajele sale legate de cazul Dianei Oughton, o tânără implicată în activism radical și terorism în Statele Unite. Acest caz a inspirat prima sa carte, Diana: The Making of a Terrorist, în care Powers abordează rădăcinile ideologice și psihologice ale terorismului.
De-a lungul carierei sale, Powers a explorat teme complexe legate de război și putere. Printre lucrările sale se numără The War at Home: Vietnam and the American People, o investigație detaliată asupra impactului războiului din Vietnam asupra cetățenilor americani, și The Man Who Kept the Secrets: Richard Helms and the CIA, o biografie complexă a unui fost director CIA. În cartea Thinking About the Next War, Powers continuă să analizeze dinamica globală a puterii și etica în contextul conflictelor armate.
Business
Meridian Taxi atrage o investiție strategică din partea ATM Ventures
Published
4 săptămâni agoon
18/12/2024Meridian Taxi, unul dintre liderii industriei de transport din Capitală, a primit o investiție din partea ATM Ventures, divizia de investiții a grupului Autonom, deținut de frații Marius și Dan Ștefan. Tranzacția a adus ATM Ventures o participațiune de 30% în Meridian Taxi. Fondurile vor fi direcționate către creșterea și înnoirea flotei auto, precum și îmbunătățirea continuă a experienței utilizatorilor și șoferilor.
“Meridian Taxi este un pionier în industria de taximetrie din România”, a declarat Dan Boabeș, acționar principal și CEO Meridian Taxi. “Suntem una dintre cele mai vechi companii din domeniu, cu un grad de recunoaștere foarte ridicat, dar și prima companie de taxi din țara noastră care a atras un influx de capital din partea unui fond de investiții. Faptul că avem alături ATM Ventures, un jucător solid în domeniul mobilității, care a avut întreaga încredere în modelul nostru de business și în planurile de dezvoltare ne confirmă că viziunea noastră de business este una sănătoasă. Această realizare vine ca rezultat al eforturilor susținute din ultimii 1.5 ani, dedicate modernizării aplicației și a flotei, precum și recrutării și instruirii șoferilor, pentru a răspunde cerințelor consumatorilor moderni.”
“Investiția în Meridian Taxi reflectă angajamentul nostru de a susține afacerile locale cu potențial de creștere și de a contribui activ la modernizarea serviciilor de mobilitate urbană din România, sprijinind viziunea antreprenorială a companiei de a oferi soluții mai adaptate nevoilor pasagerilor și șoferilor, prin îmbunătățirea flotei auto, punând accent pe sustenabilitate și pe creșterea calității serviciilor”, a declarat Dan Ștefan, co-fondator ATM Ventures.
Investiția va permite companiei, care operează deja o flotă de 1.100 de autoturisme, să crească numărul mașinilor cu 20% în următoarele 12 luni și să înnoiască parcul auto, prin facilitarea accesului la finanțare pentru șoferi.
În 2025, Meridian Taxi urmărește diversificarea serviciilor și expansiunea pe segmentul B2B
Pentru următorul an, Meridian Taxi, care deservește peste 900.000 de pasageri lunar, intenționează să introducă servicii dedicate segmentului B2B. “Calitatea ridicată a serviciilor noastre și experiența vastă în industrie ne recomandă drept partenerul de încredere pentru companiile din București. Unul dintre pilonii principali ai strategiei noastre este să oferim soluții adaptate nevoilor acestor clienți, companii de toate dimensiunile, care solicită servicii fiabile și convenabile pentru echipele lor, de la profesioniștii cu funcții de execuție, la middle și top management”, a adăugat Dan Boabeș.
Pentru a sprijini dezvoltarea segmentelor B2B și B2C, Meridian Taxi va continua să investească în flota auto și în instruirea șoferilor, aceștia reprezentând un element esențial al strategiei de afaceri.
Compania, care a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 2,9 milioane de lei, estimează o creștere de aproximativ 15% pentru 2024. Prin investițiile recente și planurile de dezvoltare, Meridian Taxi își consolidează poziția pe piața din București.
Asistența juridică pentru realizarea investiției din partea Meridian Taxi a fost acordată de casa de avocat Irina Iliescu.
Asistența juridică pentru realizarea investiției din partea ATM Ventures a fost acordată de casa de avocatură Teodorescu Partners.
Despre Meridian Taxi
Meridian Taxi este una dintre cele mai de încredere și eficiente companii de transport din România, cu o experiență solidă de 28 de ani în oferirea serviciilor de taxi sigure, rapide și confortabile. Compania operează o flotă modernă de 1.000 de mașini și deservește zilnic peste 30.000 de clienți, consolidându-și astfel poziția ca lider în transportul urban.
Cu o echipă de șoferi profesioniști și o atenție deosebită pentru calitate, Meridian Taxi oferă soluții de transport personalizate, incluzând opțiuni de comandă rapidă prin aplicația mobilă, telefon sau prin parteneriate corporate.
Misiunea Meridian Taxi este de a redefini standardele serviciilor de transport prin profesionalism, inovație și un angajament constant față de clienți, asigurând experiențe sigure și eficiente zi de zi.
Despre ATM Ventures
ATM Ventures este un vehicul de investiții în companii cu potențial de creștere accelerată, fondat în 2020 de Marius și Dan Ștefan, acționarii Grupului Autonom. Compania investește direct în startup-uri cu scopul de a sprijini și de a accelera dezvoltarea inițiativelor antreprenoriale românești, mici și mijlocii. Până în prezent, Marius și Dan Ștefan au investit direct și indirect în peste 50 de start-up-uri de mobilitate, tehnologie, retail și altele. O listă completă poate fi consultată pe site-ul diviziei: holding.ro.
Evenimente
Lansarea Restaurantului Zeno Herăstrău: Un Nou Concept Culinar pentru Experiența Gastronomică din Capitală
Published
4 săptămâni agoon
17/12/2024Bucureștiul își adaugă o nouă destinație culinară de top, odată cu lansarea restaurantului Zeno Herăstrău, care înlocuiește precedentul Zexe Herăstrău. Inaugurat pe 15 decembrie, acesta aduce în prim-plan un concept gastronomic care celebrează diversitatea culinară globală, și conservă, totodată, bine-cunoscuta bogăție a bucătăriei românești.
În spatele unei inițiative curajoase de rebranding culinar stă un acționariat cu viziune și implicare. ‘Fiecare detaliu contează, de la prezentarea preparatelor, până la serviciile impecabile de servire. Îmi doresc ca Zeno Herăstrău să devină o destinație premium pentru bucureșteni și turiști, deopotrivă; o primă opțiune pentru oamenii de afaceri care au nevoie de un spațiu discret și select, pentru familiile care își doresc ieșiri în care să se răsfețe cu mâncare excepțională și pentru cei care caută destinația perfectă pentru evenimente exclusiviste reușite. În plus, un alt punct forte îl reprezintă barul, care pune accent pe o selecție de preparate spectaculoase, alcoolice și non-alcoolice, ne spune Daniel Busurcă, acționarul restaurantului.
În spatele unei experiențe de top se află întotdeauna o echipă dedicată. Mihaela Jipa, Managerul General al Zeno Herăstrău, ne spune că ‘aveam 19 ani când am început să lucrez la Zexe. Pot spune că aproape jumătate din viață mi-am petrecut-o în jurul dragostei pentru mâncarea autentic românească. Astăzi mă bucur să încep un nou capitol care se adresează unui public în căutare de experiențe gastronomice holistice. Există încă iubitori ai tradiției românești, ceea ce ne inspiră să explorăm mai departe frumusețea selecțiilor locale ridicate la rang de artă. Totodată, un nou nume și logo ne permit să răspundem vremurilor actuale, introducând un concept culinar global pentru meniul a la carte și pentru petreceri corporate sau evenimente private. Noul meniu plimbă oaspeții prin preparatele românești de excepție (ca și până acum), dar adăugăm poezie culinară franțuzească, pasiune italienească și incursiuni orientale.’
Din același nucleu experimentat al echipei face parte și Marius Pavelescu, bucătarul chef, care mizează pe tradiția gustului care te face să te simți ca acasă. Datorită lui, clienții fideli vor regăsi esența autentică a preparatelor consacrate și vor ști că Zeno Herăstrău asigură continuitate în ceea ce privește inima experienței gastronomice.
Evenimentul de lansare s-a bucurat de un show marca White Mahala, care a creat contextul pentru o seară de duminică plină de energie. Parteneri și clienți și-au dat întâlnire la Zeno Herăstrău, într-un gest de susținere în noul capitol care se scrie cu imaginație, cu iubire pentru armonia din farfurie și atenție la fiecare detaliu din experiența oaspeților.
Zeno Herăstrău promite să pună în scenă un spectacol gastronomic pe malul lacului Herăstrău. Oferă o veritabilă călătorie culinară care unește patru bucătării savuroase, o echipă profesionistă axată pe experiența clientului, un decor plin de farmec pentru evenimente reușite și o oază de relaxare și deconectare de la zumzetul cotidianului.