Connect with us

Lifestyle

„BIG CITY LIGHTS”: Fotografiază orașul și câștigă până la 1.000 de euro. Află totul despre concursul organizat de Sky Tower

Published

on

SkyTower București lansează un nou concurs public de fotografie cu tema „BIG CITY LIGHTS”. Concursul este la a cincea competiție publică organizată în cadrul programului „SKY’S THE LIMIT”, inițiat de SkyTower în 2023.

Concursul de fotografie „BIG CITY LIGHTS” va premia fotografii realizate între 11 decembrie 2024 și 31 ianuarie 2025.

Care sunt premiile puse la bătaie pentru concursul „BIG CITY LIGHTS”

Prin intermediul concursului de fotografie „BIG CITY LIGHTS”, SkyTower oferă pasionaților ocazia perfectă de a-și demonstra talentul și de a câștiga premii substanțiale în bani, cu valori cuprinse între 250 € și 1.000 €. Competiția „BIG CITY LIGHTS” este deschisă tuturor celor care iubesc arta fotografiei și doresc să-și exprime viziunea creativă. Valoarea totală a premiilor din concursul „BIG CITY LIGHTS” este de 3.500 €.

SkyTower București încheie primul trimestru al anului 2024 cu noi contracte de închiriere însumând 3.000 mp.

În cadrul concursului „BIG CITY LIGHTS” vor fi acordate șase premii, dintre care trei vor fi destinate publicului larg, iar trei vor fi acordate membrilor comunității SkyTower și ByTower.

Premiul întâi pentru fiecare categorie este în valoare de 1.000 €, premiul al doilea pentru fiecare categorie este de 500 €, iar premiul al treilea pentru fiecare categorie este de 250 €.

Fotografii care doresc să participe la concursul „BIG CITY LIGHTS” cu fotografii realizate în perioada 11 decembrie 2024 – 31 ianuarie 2025 trebuie să respecte regulamentul competiției, disponibil pe site-ul SkyTower.

Regulamentul concursului „BIG CITY LIGHTS” poate fi consultat la https://www.skytower.ro/newsky/, iar informații suplimentare pot fi solicitate trimițând un e-mail la adresa skysthelimit@skytower.ro.

Fiecare participant poate înscrie între 1 și 3 fotografii, care trebuie încărcate pe platformele de socializare, conform regulamentului publicat pe site-ul SkyTower. Concursul „BIG CITY LIGHTS” își propune să surprindă elemente urbane spectaculos iluminate, precum structuri, clădiri, monumente, bulevarde etc.

Melania Pop, Business Development Manager la International Work Finder: am furnizat peste 15.000 de angajați, către peste 600 de companii, din industrii diverse

„De la inaugurarea sa, SkyTower a fost un simbol al creativității și inovației. Fotografia urbană a fost de la început o parte importantă din programul nostru SKY’S THE LIMIT, prin care dorim să sprijinim și să încurajăm talentele artistice românești. Concursul de fotografie „BIG CITY LIGHTS” reprezintă o oportunitate excelentă pentru cei care iubesc să surprindă frumusețea unui oraș noaptea și să-și exprime propria viziune prin obiectivul camerei. Suntem bucuroși că putem oferi premii valoroase și recompensa cele mai spectaculoase imagini care reflectă energia și dinamismul orașului. Așteptăm cu nerăbdare să vedem fotografiile participanților și să continuăm să promovăm fotografia ca formă de artă și exprimare creativă.” – Leo Forstner, CEO RPHI România, compania care deține și administrează SkyTower.

Despre SkyTower

SkyTower București, deținută de Raiffeisen Property Holding International (RPHI), se înalţă la 137 de metri deasupra solului, cu 37 de etaje și o structură subterană de 60 de metri dedicată depozitării şi parcării. Turnul este prima clădire din lume care a primit certificarea SHORE PLATINUM, prima clădire de birouri din România certificată LEED Platinum for Operations and Maintenance şi deţine, de asemenea, certificarea Gold DGNB pentru clădiri sustenabile, evaluată de ÖGNI (Societatea Austriacă pentru Managementul Clădirilor Sustenabile).

SkyTower București este prima și în prezent singura clădire din România care a devenit membră a World Federation of Great Towers – WFGT. Ca membru al Federației Mondiale a Turnurilor Emblematice (WFGT), SkyTower este recunoscută pentru excelența și statutul său iconic.

În 2023, SkyTower București a primit două premii Romanian Property Awards: Office Refurbishment Award și Office Interior Award, evidențiind designul și renovarea de înaltă calitate a zonelor sale comune și a spațiilor interioare de birouri.

În cadrul Galei Romanian Property Awards din 2024, SkyTower București a primit două premii – Sustainable Office Building Award și Office Architecture Award, ambele subliniind calitatea superioară a designului și facilităților de operare ale clădirii.

SkyTower oferă chiriașilor săi o gamă largă de facilități, inclusiv un restaurant gourmet panoramic la etajul 36 – NOR, o grădină urbană cu design unic, cafe-bar-ul de specialitate Cafelier și Centrul de evenimente SkyHub, cu un auditoriu multifuncțional de înaltă tehnologie

Pentru mai multe informații, vizitați www.skytower.ro și paginile sale de LinkedIn, Facebook și Instagram.

Beauty

FAQ™ Swiss declanșează lupta împotriva căderii părului

Published

on

După lansările de succes ale măștilor anti îmbătrânire cu LED pentru față, gât, decolteu și mâini, brandul FAQSwiss, aflat sub umbrela FOREO, se extinde în zona îngrijirii premium a părului și lansează dispozitivul de masaj pentru stimularea creșterii părului FAQ™ 301 LED Hair Strengthening Scalp Massager.

Conceput pentru a combate rărirea părului atât la femei cât și la bărbați, FAQ™ 301 utilizează energia celulară naturală pentru a revitaliza foliculul de păr și pentru a întări fiecare șuviță în parte. Bazându-se pe succesul dovedit al efectelor combinate ale tratamentelor topice și subdermice, FAQ™ Swiss a lansat, de asemenea, FAQ™ Scalp Recovery & Thick Hair Probiotic Serum, un ser delicat de recuperare, inspirat de crearea produselor pentru îngrijirea pielii, care hrănește scalpul pentru un păr puternic, strălucitor și cu volum.

Căderea părului (alopecia) a devenit o situație tot mai des întâlnită și la femei și la bărbați, din cauza numeroaselor probleme cu care ne confruntăm, de la genetică, dezechilibre hormonale și stres până la alimentația deficitară și poluanții din mediul înconjurător. Potrivit studiilor, la nivel global, 50% dintre bărbați se confruntă cu căderea părului până la vârsta de 50 de ani, în timp ce 40% dintre femei se confruntă cu probleme de pierdere a părului până la vârsta de 40 de ani. Prevalența tot mai mare a alopeciei i-a determinat pe oameni să caute soluții naturale, științifice și, nu în ultimul rând, i-a convins de importanța îngrijirii scalpului.

Revoluționarul FAQ™ 301 a fost conceput special pentru a funcționa cu tratamente lichide pentru creșterea părului, cum sunt serul FAQ™ Scalp Recovery & Thick Hair Probiotic Serum sau deja popularele tratamente cu Minoxidil pentru a ajuta la îmbunătățirea efectelor acestora prin dilatarea temporară a porilor de pe scalp, astfel încât ingredientele să pătrundă adânc în foliculii de păr.

Dispozitivul de masaj pentru stimularea creșterii părului FAQ™ 301 LED Hair Strengthening Scalp Massager combină puterea luminii LED roșii și masajul T-Sonic™. S-a dovedit clinic că tratamentele cu LED stimulează creșterea părului, cresc semnificativ numărul de fire de păr și extind faza de creștere a părului. În timp ce lumina LED roșie stimulează foliculii pentru a produce fire de păr mai groase, ajutând la reducerea căderii părului, masajul T-Sonic™ stimulează ușor scalpul, astfel încât oxigenul și nutrienții esențiali să poată ajunge la foliculul de păr și să îi permită să se recupereze.

Ca și celelalte dispozitive marca FAQ, noul aparat este ultra-ușor, compact și conceput în așa fel încât să se potrivească perfect în mână. Are 6 niveluri de intensitate, care pot fi ajustate la preferințele și necesitățile oricui. Aplicația oferă 3 tratamente pre-programate – create special pentru Creșterea părului la bărbați, Creșterea părului la femei și un Masaj profund al scalpului.

Este dovedit clinic că masajul scalpului pentru întărirea părului cu LED FAQ™ 301 reduce semnificativ căderea părului și crește densitatea și grosimea părului în doar 1 lună. Rezultatele studiului clinic al unei părți terțe (31 de subiecți, cu vârsta cuprinsă între 25-55 de ani) arată, de asemenea că:

– 100% dintre utilizatori au raportat creșterea vizibilă a părului și îmbunătățirea grosimii în doar 1 lună.

– 94% dintre utilizatori au raportat că părul are mai mult volum și a suferit mai puține ruperi în doar 2 săptămâni.

– 94% dintre utilizatori au raportat că scalpul lor a fost mai puțin gras și a avut mai puțină mătreață în doar 2 săptămâni.

INGREDIENTE PUTERNICE

Probioticele ajută la îmbunătățirea sănătății părului prin promovarea unui mediu sănătos al scalpului, care poate îmbunătăți absorbția nutrienților și poate ajuta la reducerea inflamației. Ele ajută, de asemenea, la menținerea umidității scalpului și sunt cunoscute pentru reducerea căderii părului, susținând integritatea foliculilor de păr.

Extractul de trifoi roșu pentru întărirea părului ajută la reducerea căderii părului prin inhibarea activității dihidrotestosteronului (DHT), un hormon legat de subțierea și căderea părului. De asemenea, are proprietăți antioxidante și antiinflamatorii, care pot ajuta la promovarea unui scalp mai sănătos și a creșterii mai puternice a părului.

Centella asiatica (Cica) este folosită de secole în medicina tradițională chineză pentru proprietățile sale eficiente de vindecare și calmare. Aduce beneficii scalpului și părului prin îmbunătățirea microcirculației, îmbunătățirea transportului de nutrienți către foliculii de păr. De asemenea, ajută la calmarea scalpului și la reducerea iritației, menținând un mediu sănătos pentru ca părul puternic și sănătos să prospere.

Serul, formulat cu 97% ingrediente de origine naturală, este fără parfum, vegan și cruelty-free, testat dermatologic și potrivit pentru toate tipurile de piele și păr.

Continue Reading

Lifestyle

waterdrop® își consolidează prezența în tenis cu patru noi sportivi de top

Published

on

Compania austriacă waterdrop® își întărește poziția în tenis prin noul parteneriat cu patru jucători în calitate de ambasadori de brand: Jan-Lennard Struff, Yannick Hanfmann, Matteo Arnaldi și Alexander Bublik. Cu Australian Open în plină desfășurare, waterdrop®, în calitate de partener oficial al competiției, continuă demersul și angajamentul său de a promova hidratarea sustenabilă în lumea tenisului.

Cei patru sportivi se aliniază angajamentului waterdrop® de sustenabilitate și inovație în tenis. Prin parteneriatul cu Struff, Hanfmann, Arnaldi și Bublik, waterdrop® continuă să colaboreze cu jucători care recunosc importanța reducerii deșeurilor din plastic și a promovării practicilor eco-friendly în lumea sportului. Acest parteneriat subliniază, de asemenea, un alt aspect esențial al angajamentului lor: hidratarea durabilă ca extensie a echipamentului. Recipientele waterdrop® reutilizabile, din oțel, concepute pentru a menține o temperatură constantă, reprezintă un instrument esențial pentru sportivi, în special în contextul temperaturilor ridicate din Australia. Păstrarea băuturilor reci pe parcursul meciurilor le asigură jucătorilor o hidratare constantă, concentrare și agilitate, oferindu-le un avantaj competitiv pe teren.

Struff, în prezent al doilea cel mai valoros jucător de tenis din Germania conform clasamentului ATP, despre importanța parteneriatului: „Ca jucător profesionist de tenis, hidratarea este esențială pentru performanța mea sportivă, în special în timpul turneelor solicitante precum Australian Open. Parteneriatul cu waterdrop® este un pas natural care se potrivește perfect atât unei soluții de hidratare de top, dar care îmi împărtășește și angajamentul personal de a reduce consumul de deșeuri de plastic. Este interesant să lucrez cu un brand care face o diferență reală atât pe teren, cât și în afara lui”.

Viitorul hidratării în tenis

În timp ce lumea tenisului se reunește la Melbourne pentru Australian Open, waterdrop® continuă să fie lider în hidratarea durabilă. În calitate de partener oficial al termosurilor reutilizabile de apă, brandul oferă jucătorilor, echipelor și personalului recipiente reutilizabile din oțel inoxidabil, reducând semnificativ deșeurile de plastic în cadrul unuia dintre cele mai prestigioase evenimente sportive.

Toți jucătorii care participă la Australian Open, inclusiv cei mai noi ambasadori waterdrop®, sunt echipați cu termosul exclusiv Player Bottle, izolat cu perete dublu pentru a menține băuturile reci chiar și sub soarele australian torid. În cadrul ediției din anul trecut a Australian Open, peste 5.600 de litri de apă au fost consumați în mod sustenabil datorită sticlelor waterdrop® Player Bottles și a stațiilor de reumplere de pe teren, obținându-se o reducere cu 99 % a utilizării de plastic de unică folosință în zonele de joc. Aceste parteneriate demonstrează angajamentul continuu al Waterdrop® de a modela viitorul hidratării în tenis, asigurându-se în același timp că jucătorii au instrumentele necesare pentru a performa la cel mai bun nivel.

„Parteneriatul cu Jan-Lennard, Yannick, Matteo și Alexander este o extensie naturală a angajamentului nostru de a revoluționa hidratarea în tenis”, a declarat Martin Murray, fondator și CEO al waterdrop®.

„Acești jucători nu numai că împărtășesc pasiunea noastră pentru sustenabilitate, dar recunosc și importanța echipamentelor de hidratare de înaltă calitate. Recipientele noastre, pe lângă gradul ridicat de sustenabilitate, sunt concepute pentru a performa în lumea sportului și nu numai, păstrându-le băuturile reci chiar și în cele mai dificile condiții, cum ar fi summit-ul australian. Împreună, depășim limitele a ceea ce este posibil, atât în ceea ce privește performanța, cât și în ceea ce privește protejarea planetei noastre”, a mai spus acesta.

O prezență în creștere în tenis

Acest nou parteneriat se adaugă listei impresionante de ambasadori waterdrop® care îi include pe Taylor Fritz, Elina Svitolina, Sebastian Korda, Andrey Rublev, Hubert Hurkacz și Cameron Norrie. Cu o prezență puternică la turneele din întreaga lume și o dedicare continuă pentru practici de hidratare sustenabilă, waterdrop® s-a impus ca lider în promovarea hidratării durabile în tenis.

Continue Reading

Lifestyle

Pandora lansează campania de Valentine’s Day, având în prim plan cupluri din viaţa reală

Published

on

De Valentine’s Day, Pandora celebrează noile, dar şi mult iubitele bijuterii care au devenit adevărate simboluri ale poveștilor unice de dragoste.

Noua campanie, având în prim-plan cupluri și prieteni din viața reală, prezintă o selecție de piese emblematice și designuri noi, perfecte pentru a fi oferite din inimă de Valentine’s Day, Galentine’s Day sau în orice altă zi specială. Talismanele gravabile, pandantivele și brățările se transformă în adevărate scrisori de dragoste, devenind dintr-o pânză albă o bijuterie plină de semnificație – o expresie purtabilă a tuturor tipurilor de iubire.

Un simbol universal și atemporal al iubirii, talismanul supradimensionat Trandafir înflorit revine în acest sezon cu o tehnică de finisare cu puncte de diamant, care creează o suprafață texturată, perfect echilibrată de marginile finisate ale fiecărei petale. Printre noile bijuterii din colecţia Timeless se numără cerceii Inimi strălucitoare şi colierul cu lanţ cubanez, care reinterpretază iconografia clasică a Valentine’s Day într-o manieră modernă și contemporană.

 

Continue Reading

Trending