Connect with us

News

Performanța, inovația, responsabilitatea socială și leadershipul, premiate la cea de-a treia ediție a Galei Excelența în Business

Published

on

Gala Excelența în Business 2024, eveniment de referință în peisajul antreprenorial, a adus împreună lideri de afaceri, reprezentanți ai autorităților publice, companii de stat, membri ai guvernului și mediului academic, creând o platformă unică de dialog, colaborare și recunoaștere a excelenței în afaceri. Evenimentul a fost organizat de Patronatul European al Femeilor de Afaceri PEFA și găzduit de Guvernul României.

În deschiderea evenimentului, Andreea Negru, președinta PEFA, a declarat: “Suntem la a treia Gală a Excelenței în Business, un concept nou în acest an pentru că alături de mediul privat am adus în atenția publică instituții ale statului și companii naționale care dovedesc că pot face performanță în condiții favorabile sau mai puțin favorabile în funcție de domeniul de activitate. Suntem împreună pentru a aplauda performanța, pentru a conștientiza faptul că doar astfel putem contribui la dezvoltarea economică durabilă și sustenabilă. Gala Excelența în Business 2024 reprezintă o platformă de recunoaștere a realizărilor extraordinare din economia românească”. La rândul sau, prim-vicepreședinta PEFA, Lorena Stoian, a susținut : “Este un moment în care celebrăm nu doar succesul economic, ci și valorile fundamentale care stau la baza antreprenoriatului modern: inovația, responsabilitatea socială și leadershipul. Suntem onorați de sprijinul pe care îl primim din partea Guvernului României și de prezența unor lideri de seamă din economie și administrație, care împărtşesc cu noi angajamentul pentru dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri”.

Victoria Stoiciu, consilier de stat în Cancelaria Prim-Ministrului, a spus: “Evenimentul de astăzi consemnează inclusiv responsabilitatea socială a mediului de afaceri. Cred că rolul unei companii nu este doar generarea profitului, ci și responsabilitatea față de o comunitate, față de membrii societății în care activează”.

La rândul său, Mircea Abrudean, Secretarul General al Guvernului a amintit că leadershipul în afaceri este foarte important, deoarece avem nevoie de modele de business, așa cum avem nevoie și de modele în zona publică, modele care să ne încurajeze să mergem mai departe. Mircea Abrudean a adăugat: “Avem nevoie și de inovație, de capacitatea de a răspunde schimbărilor globale și de aceea reafirm angajamentul Guvernului pentru sprijinirea mediului de afaceri, pentru crearea unui cadru economic stabil și predictibil, care să stimuleze investițiile, inovarea și antreprenoriatul. Ne dorim să consolidăm parteneriatul dintre sectorul public și cel privat, pentru a construi un mediu propice dezvoltării”. 

Florin Jianu, reprezentant de marca al mediului de afaceri, a arătat: “Patronatul European al Femeilor de Afaceri nu coboară deloc standardul, deoarece conducerea acestui patronat și-a propus ca evenimentele și tot ceea ce face să plece de la Palatul Victoria în sus, mai ales că a ajuns să reprezinte peste 30.000 de angajați in mai puțin de 9 luni de la înființare. PEFA crește în mod organic, sănătos, se preocupă de excelența în afaceri și gala de astăzi este o încununare a activității depuse. (…) Am văzut că în România firmele care sunt listate la bursă și sunt conduse de femei sunt peste media europeană, ceea ce e un lucru grozav. Cred că trebuie să începem să ne comportăm ca o țară dezvoltată din punct de vedere economic, dar și social, în tot ceea ce facem, să scoatem în față modelele de excelență”. 

Gala Excelența în Business este mai mult decât un eveniment de celebrare, este un motor de schimbare și inovație care conectează sectoare vitale ale economiei și societății, contribuind activ la dezvoltarea unui mediu de afaceri prosper și la consolidarea relațiilor dintre sectorul privat, public și academic.

Pentru ca PEFA susține educația, Gala Excelenta in Business a debutat cu un moment dedicat tinerilor care au făcut performante internaționale, obținând medalii de aur la matematica, la Olimpiada Internațională de Meserii de la Lyon si la Global Innovation Challenge and Rapid Prototyping de la New York.

Festivitatea de premiere a continuat cu premii de excelenta pentru reprezentanții unor companii private- Internațional Alexander, CANCOM, Austrotherm Romania, SMS Ticketing, Safety Broker de Asigurare, companii nationale- Transelectrica, Hidroelectrica, Plafar,Transgaz, Electrica, Poșta Română, SALROM, dar și ai unor instituții publice cum ar fi Banca Națională a României, Autoritate pentru Supraveghere Financiară, ANRE, Exim Banca Românească, Institutul National de Statistică, Oficiul National pentru Jocuri de Noroc si Asociatia Română a Apei.

Evenimentul organizat de PEFA a adus împreună lideri de succes și antreprenori care demonstrează că excelența și inovația în afaceri sunt pilonii dezvoltării economice.

Parteneri strategici ai evenimentului: Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT), Agenția Națională pentru Egalitate de Șanse între Femei și Bărbați (ANES), Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) și Asociația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Autohton (ADAA).

Partener logistic: DEEA Consulting&Communication și România Durabilă

Parteneri instituționali: ASPES, Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc

Moderator al evenimentului: Adrian Maniutiu, Antreprenor fondator EM360, jurnalist

Parteneri:Transelectrica SA, Societatea Națională a Sării, IMSAT, Reciclad’OR, Exim- Banca Românească, SMS Ticketing, Transgaz SA, Safety Broker de Asigurare, Electrica SA, Plafar SA, CANCOM, SAP, Compania Națională Poșta Română, Austrotherm România,  International Alexander Holding, Depogaz,  Advanced Business Software, Hidroelectrica SA, DACRIS, Cotnari, Fast Partners Construct, DO Security,  Diana Dragomir și Asociații, My Geisha, SABON, Florăriile Magnolia, Fiterman Pharma, CHOCOLAND , Cosmetrice, Royal Events, Metamorphose, Happy Forever by Andreea, Adriana Calcan, Women Rally, Gerovital, Meidi Packing, Dumitru Beschiu- Produse de la Jina Sibiu.

Partener monitorizare media: MediaTrust

Parteneri media TV: TVR, Canal 33

Parteneri media:Agerpes, Financial Intelligence, Club Economic, Economistul, I AM News, EM360, Money.ro, Stiripesurse.ro, Transilvania Business, Capital, infofinanciar.ro, Bursa, Club Antreprenor, Elite Magazine, News One, InvesTenergy, The Diplomat Bucharest, Focus Energetic, Energy Industry Review, Grupul Iubim Brasovul.

 

News

Sciccheria lansează Vinea Stellata: o cină sub cerul liber, alături de chef Giuseppe Raciti, în inima podgoriei Gramofon Wine, din Dealul Mare

Published

on

La aproape trei ani de la deschiderea primului restaurant, Sciccheria continuă să reinventeze felul în care ne raportăm la gastronomia de top, semnând o premieră: Vinea Stellata – prima cină sub cerul liber organizată în afara localurilor proprii, într-un cadru natural spectaculos, alături de head chef Ionuț Vințeanu și chef Giuseppe Raciti, sicilianul care a adus restaurantului Zash o stea Michelin.

Pe 16 mai, podgoria Gramofon Wine din Dealu Mare devine gazda Vinea Stellata – un eveniment ce marchează debutul seriei de cine itinerante Sciccheria, concepute pentru a pune în dialog terroir-ul românesc cu rafinamentul bucătăriei siciliene contemporane.

„Ne-am lăsat purtați de ideile și invitațiile partenerilor noștri, iar tot mai des am ajuns să ieșim din spațiul clasic al restaurantului și să ne întâlnim cu oaspeții acolo unde contextul e diferit, viu și special. Participăm pentru al doilea an consecutiv ca partener de catering la Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week, iar solicitările pentru evenimente care îmbină designul, arta, natura și gastronomia sunt tot mai multe. De aceea ne dorim o prezență flexibilă, curajoasă – de la lounge-uri misterioase până la crame, muzee sau grădini”, a declarat Claudia Militello, cofondator Sciccheria.

Meniul Vinea Stellata este construit ca o poveste în șase capitole, fiecare farfurie fiind un pretext pentru emoție și descoperire. De la foie gras cu fistic de Bronte și vin Passito, la risotto cu obraji de vițel și file de calcan afumat în lemn de cireș, până la o panna cotta de lămâie cu gel de struguri și pudră de struguri roz – fiecare preparat vorbește despre echilibru, texturi și arome care se completează în tăcere. Gusturile sunt însoțite de vinuri atent alese de somelierul Sergiu Nedelea – o prezență binecunoscută în lumea vinului din România, formator și consultant care, de peste două decenii, aduce poveste și profunzime în fiecare pairing.

Vinea Stellata este primul eveniment dintr-o serie amplă de cine-concept, prin care Sciccheria extinde programul Issima, lansat în 2023 împreună cu chef Giuseppe Raciti.

„Pentru mine, Sciccheria este un partener care îmi permite să aduc Sicilia aproape de oameni – nu doar prin gusturi, ci și prin emoție, atmosferă și ritm. Cina din vie este o invitație de a ieși din rutină și de a te bucura, autentic, de fiecare detaliu. E o plăcere să fac parte din aceste proiecte creative și curajoase și mă bucur că publicul din România este deschis să ni se alăture”, a declarat Giuseppe Raciti, chef Zash & consultant culinar Sciccheria.

Pe lângă partea gastronomică, seara va fi și o celebrare a frumuseții. Oaspeții vor avea ocazia să păstreze amintiri unice sub forma unor portrete realizate în lumina aurie a apusului de către Dacian Foldi, cunoscut drept The Storyalist – fotograf cu o sensibilitate artistică aparte, ale cărui cadre au surprins personalități ca Anna Wintour, Victoria Magrath sau G-Eazy.

„Va fi o seară în care fiecare detaliu contează – de la farfurie, la atmosferă și până la fiecare amintire. Fiecare experiență Sciccheria își propune să hrănească atât trupul, cât și sufletul”, a concluzionat Claudia Militello, cofondator Sciccheria

Printre partenerii care dau eleganță și savoare acestei seri, se numără Autoklass – home of Mercedes-Benz, Malvensky, Nespresso, Ocean Fish și San Pellegrino.

Cei care doresc să ia parte la această experiență sunt invitați să urmărească paginile oficiale de social media ale restaurantului pentru detalii suplimentare sau să își rezerve locul direct la numărul de telefon: 0730.466.870. Participarea se face pe bază de rezervare, iar costul este de 750 lei/persoană pentru experiența culinară, la care se poate adăuga opțional wine pairing-ul, în valoare de 200 lei/persoană.

Continue Reading

Auto

BYD intră pe piața din România

Published

on

BYD, lider mondial în producția de autovehicule electrice, este acum prezent oficial și în România, introducând tehnologii de ultimă generație și modele eficiente 100% electrice și hibride plug-in DM-i pe o nouă piață auto importantă din Europa.

Clienții din România au la dispoziție, în oferta inițială, modele SUV și sedan, și diferite variante de motorizare. Modelul de vârf de gamă este SEALION 7, un SUV 100% electric, de înaltă performanță, care atinge 100 km/h în doar 4,5 secunde și are o autonomie de până la 502 km datorită bateriei Blade. Modelul exemplifică perfect angajamentul BYD față de cercetare și dezvoltare, integrând tehnologia Cell-to-Body pentru o rigiditate structurală și siguranță excepționale, precum și cel mai rapid motor electric de serie din lume, capabil să atingă 23.000 rpm.

Clienții pot opta și pentru elegantul SEAL în variantă sedan, care beneficiază de aceeași construcție high-tech ca și SUV-ul SEALION 7, având un profil mai aerodinamic ce contribuie la o autonomie de până la 570 km (WLTP), datorită bateriei Blade.

Pentru clienții care au nevoie de și mai multă flexibilitate pentru deplasări frecvente pe distanțe lungi, BYD introduce și SUV-ul plug-in hybrid SEAL U DM-i. Dotat cu tehnologia avansată Super DM, acest model îmbină plăcerea unei experiențe de condus electrice, lină și receptivă, cu o autonomie excepțională. SUV-ul SEAL U DM-i, poate parcurge peste 1.000 km cu bateria complet încărcată și rezervorul plin.

Gama BYD disponibilă în România este completată de ATTO 2, un SUV compact cu un raport excelent calitate-preț, care îmbină un habitaclu spațios și bine gândit pentru familii, dotat cu tehnologii utile pentru activitățile cotidiene, cu aceeași baterie revoluționară Blade și construcție Cell-to-Body regăsite și la modelele SEALION 7 și SEAL.

Primele centre de vânzare din România sunt deschise în capitală, la București, în parteneriat cu Țiriac Auto și DAB Auto. BYD estimează că va extinde rețeaua la peste 30 de puncte de vânzare la nivel național până la sfârșitul anului 2025, inclusiv în orașe precum Ploiești, Brașov, Iași, Cluj-Napoca, Timișoara, Constanța, Pitești și Craiova.

Stella Li, Vicepreședinte Executiv BYD, a declarat: „Suntem foarte încântați să lansăm rețeaua în România. În cadrul BYD, misiunea noastră este ca tehnologiile noastre sustenabile să fie cât mai accesibile pentru cât mai mulți clienți, așadar fiecare nouă piață din Europa are o importanță deosebită pentru noi. Ne bucurăm, de asemenea, că debutăm aici cu SUV-ul nostru de înaltă performanță SEALION 7, și cu modelul SEAL U DM-i, oferind soluții atât pentru cei care își doresc mobilitate 100% electrică practică, cât și pentru cei care au nevoie de flexibilitatea călătoriilor lungi oferită de tehnologia hibridă Super DM. Privim cu încredere spre extinderea prezenței noastre în România pe parcursul anului 2025 și în anii următori.”

Înființată în 1995, compania BYD (Build Your Dreams) este singurul producător de autovehicule electrice și PHEV care a dezvoltat intern sisteme de propulsie, baterii de înaltă performanță, semiconductori auto, motoare și sisteme de control pentru motoare. În noiembrie anul trecut, BYD a devenit primul constructor auto din lume care a atins pragul de 10 milioane de vehicule electrice și PHEV produse – o realizare remarcabilă ce reflectă angajamentul constant al companiei față de dezvoltarea durabilă. În calitate de companie axată pe tehnologie, BYD are peste 110.000 de ingineri și tehnicieni și depune, în medie, peste 40 de cereri de brevet în fiecare zi lucrătoare.

În 2020, BYD a lansat revoluționara baterie Blade. Designul plat, dreptunghiular asigură o răcire și o preîncălzire mai eficiente, iar soluția LFP (litiu-fier-fosfat), complet lipsită de cobalt, a trecut cu succes testul de perforare – conceput pentru a simula un scurtcircuit intern cauzat de pătrunderea unui obiect ascuțit în baterie în timpul unui accident rutier sever. În cadrul testului, temperatura bateriei s-a menținut între 30 și 60 °C, fără emisii de fum sau flăcări. Bateriile Blade rezistă, de asemenea, la peste 5.000 de cicluri de încărcare și descărcare.

Continue Reading

News

THE HARDEST GENERATION AJUNGE ÎN LOS ANGELES: BRANDUL ROMÂNESC FONDAT DE LIL K. CARTER SE VINDE ACUM PE CELEBRUL MELROSE BOULEVARD

Published

on

Los Angeles / București — În aprilie 2025, visul devine realitate: The Hardest Generation (THG), brandul românesc de streetwear fondat de Lil K. Carter, își face debutul pe scena modei din Los Angeles printr-un corner exclusiv în magazinul NED’s Melrose, situat pe celebrul Melrose Boulevard – un epicentru global al modei urbane și al creativității alternative.

Fondat în 2021, când Lil K. Carter avea doar 18 ani și se impunea ca unul dintre cei mai promițători tineri antreprenori din România prin câștigarea competiției Imperiul Leilor, THG s-a transformat într-un adevărat manifest vestimentar. Născut din pasiunea pentru dans, cultură urbană și auto-exprimare autentică, brandul reflectă influențele adânci ale anilor pe care Carter i-a petrecut între București și Los Angeles, participând constant la programe de training cu unii dintre cei mai respectați mentori și coregrafi ai industriei internaționale.

De la un vis adolescentin, la o prezență globală

 

În 2022, THG a cucerit Premiul de Popularitate la City Fashion Week, iar în 2023 Lil K. Carter a fost invitat ca special guest, ocazie cu care a lansat colecția „It’s all about a dream” – o declarație de stil despre perseverență, libertate și ambiție. Același an a marcat și deschiderea primului magazin fizic THG în București, confirmând maturizarea brandului și extinderea lui dincolo de scena de dans.

În anii ce au urmat, THG a continuat să se afirme:

  • 2024: lansarea colecției “Dreamers Lead, Others Follow” în cadrul ANTURAJ, primul mare dance camp internațional organizat în România.
  • 2024–2025: colaborări cu stiliști de top pentru ținutele unor artiști români de referință, în ședințe foto și producții video.
  • 2025: inaugurarea celui de-al doilea magazin, integrat în Dance Prestige, spațiul emblematic al dansului din București.

Instagram The Hardest Generation (THG): https://www.instagram.com/thehardestgeneration_

 THG – O voce pentru generația care nu cere permisiunea să viseze

The Hardest Generation este un brand independent de streetwear lansat în România în 2019, cu o viziune globală, influențată de cultura urbană americană și dinamica dansului contemporan. Piesele THG sunt purtate de dansatori, artiști și creativi care aleg să-și exprime unicitatea fără compromisuri.

Noua colecție, intitulată “Dreamers Lead, Others Follow”, vorbește despre forța generațiilor care nu se tem să viseze, să se exprime și să schimbe regulile jocului. Este o declarație vestimentară despre curaj, comunitate și identitate – valori care definesc întreaga misiune a brandului THG. Design-urile transmit mesaje puternice și aduc în față o generație care nu se teme să spună cine este.

Un debut esențial într-un spațiu emblematic al dansului mondial

Tot în această primăvară, Lil K. Carter a marcat o nouă etapă definitorie în parcursul său artistic, susținând pentru prima dată un curs la Millennium Dance Complex din Los Angeles – considerată cea mai influentă sală de dans din lume. În colaborare cu Baiba Klints, una dintre cele mai respectate coregrafe europene, au sustinut un class extrem de apreciat, care a reunit un număr impresionant de dansatori talentați. Atmosfera a fost vibrantă, iar energia din studio a confirmat puterea de inspirație pe care o exercită asupra noii generații de artiști din zona urbană.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Baiba Klints (@baibaklints)

Cuvântul fondatorului

The Hardest Generation e despre curajul de a fi diferit, despre cei care nu cer voie să existe, despre drumul fără scurtături și despre comunitățile care aleg să inspire în loc să urmeze. Este brandul unei generații care nu cere validare, ci creează propriile reguli. Fiecare piesă vestimentară e o poveste despre identitate, comunitate și forță interioară.” – Lil K. Carter

Lansarea pe Melrose Boulevard, într-un spațiu în care streetwear-ul este limbaj comun, reprezintă o reafirmare a originii culturale a brandului: Los Angeles a fost orașul care i-a șlefuit viziunea artistică, iar acum, THG revine acolo nu ca invitat, ci ca jucător activ pe piața globală a modei. Intrarea brandului în Los Angeles înseamnă mai mult decât o extindere internațională – este un act de întoarcere acasă, într-un spațiu în care streetwear-ul este cultura vie. 

Instagram Lil K. Carter: https://www.instagram.com/lilkcarter

Continue Reading

Trending