Connect with us

Marketing

Vedetele și-au dat întâlnire la cea mai nouă clinică stomatologică, deschisă în București

Published

on

Toamna se numără lansările, am putea spune, printre ele și cea mai nouă clinică stomatologică, aflată în inima Bucureștiului. Smile Clinique este o clinică de stomatologie cu o istorie bogată în oferirea de servicii stomatologice de înaltă calitate. Cunoscută anterior sub numele de „Dental Care,”  clinica a trecut printr-o transformare semnificativă, iar acum se face cunoscută sub brandul: „Smile Clinique.”

Reprezentați ai presei, influenceri și vedete au fost prezente la evenimentul de deschidere, care a avut zilele trecute la sediul clinicii din zona Piața Victoriei, București. Printre ele: Mihaela Buzărnescu, Cristina Ciorana, Iana Novac, Livia Dilă, Andrei Nourescu și Larisa Iordache.

Veți avea ocazia de a cunoaște personalul nostru medical de excepție, care este recunoscut pentru pregătirea de top și abordarea dedicată față de fiecare pacient. Cu o echipă de stomatologi experimentați, asistenți dentari și terapeuți specializați, ne angajăm să oferim cea mai bună îngrijire stomatologică pentru pacienții noștri., spune Cristina Tomescu, CEO Smile Clinique.

Printre specialităție medicale oferite se numără: chirurgie dentară, endodonție, aparat dentar, implanturi, fațete etc.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Marketing

Florin Piersic devine imaginea Caraiman, noul brand de bere din portofoliul Bergenbier S.A.

Published

on

Caraiman, noul brand din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, anunță un parteneriat de imagine cu actorul Florin Piersic. În lunga sa carieră de șase decenii, actorul s-a remarcat drept un adevărat povestitor, ce invită oamenii la momente de amintiri și relaxare. Prin această colaborare, Caraiman își propune să consolideze identitatea brandului și să ofere consumatorilor o bere și o experiență echilibrată.

„Suntem onorați să avem ocazia de a lucra cu un nume atât de important în România, precum Florin Piersic. Valorile și personalitatea sa se potrivesc perfect cu direcția brandului Caraiman, aceea în care predomină echilibrul și serenitatea din tumultul vieții cotidiene. În plus, prin asocierea dintre Caraiman și Florin Piersic ne dorim să oferim consumatorilor acel vector de imagine prin care relaxarea primește un scop, devine un moment de reîncărcare fizică și emoțională”, a declarat Victor Teioșanu, Marketing Director Bergenbier S.A.

„Poveștile, amintirile și momentele de pauză merg la o bere de calitate, cu gust echilibrat, așa cum este Caraiman. M-a bucurat inițiativa mărcii de a lucra împreună și m-am regăsit în atributele acestei beri autentice, cu o rezonanță puternică și rădăcini românești. Așa cum am avut onoarea să colaborez cu oameni extraordinari în lumea teatrului, mă bucur că acest privilegiu nu m-a părăsit și am dat de oameni la fel de minunați în echipa Caraiman”, a completat actorul Florin Piersic.

Noul spot TV și radio Caraiman, ce îl are în prim plan pe Florin Piersic este on-air, pe toate stațiile principale din mass media. Caraiman este o bere cu 4,6% alcool, disponibilă atât la doză de aluminiu și sticlă de 0,5l, cât și la sticlă de 0,33l, PET și KEG. Toate variantele de împachetare, inclusiv multi-pack, se găsesc începând din luna martie în România, în magazinele off-trade și on-trade.

Continue Reading

Bani si afaceri

Afacerile LEMET și LEMS au crescut în 2023 la 330 milioane lei

Published

on

LEMET, unul dintre cei mai mari producători de mobilă la nivel național și unul dintre cei mai mari retaileri prin brand-ul LEMS, a înregistrat în anul 2023 vânzări de 329,9 milioane lei. ”Cifra reprezintă o creștere de o singură cifră față de 2022”, a declarat Alexandru Rizea, director general LEMET.
LEMET, companie 100% românească care operează platforma industrială din comuna Brebu, județul Prahova, a derulat în 2023 investiții de 10,2 milioane de lei, în producție și pe segmentul de retail. Pentru activitățile de CSR, compania a alocat suma de aproximativ 0,5 milioane de lei.
Compania LEMET a dezvoltat brandul de magazine LEMS pentru vânzarea produselor sale și pentru a fi cât mai aproape de potențialii clienți. În prezent, rețeaua LEMS are cea mai mare acoperire la nivel național, aproximativ 75.000 metri pătrați de retail în aproape toate județele țării. LEMET operează o rețea de 70 de magazine amenajate la aceleași standarde înalte, de design și de calitate, care se identifică ca făcând parte din brandul LEMS. La 31 decembrie 2023 compania, împreună cu rețeaua LEMS, avea 1600 de angajați.

Energie verde la LEMET

„Creșterea facturii de energie electrică este cauzată în totalitate de modificarea prețului de achiziție care a crescut în 2023 cu 32% față de 2022 și cu 153% față de 2021. Cantitatea de energie electrică preluată din sistemul național a scăzut în 2023 cu 21,5% față de 2022 și cu 35,2% față de 2021.
Pentru a diminua costurile și pentru a contribui la creșterea componentei verzi în valoarea produselor LEMET, am construit cinci centrale fotovoltaice, totalizând 1810 kW ca putere instalată. Energia electrică produsă echivalează cu reducerea a 960t /an de emisii CO2”, a declarat Alexandru Rizea, director general LEMET.

Despre LEMET

Compania LEMET a fost înființată în 1991 și deține linii de producție și spații de depozitare în suprafață totală de peste 40.000 metri pătrați. Aici anual se prelucrează aproximativ 3.500.000 panouri PAL și MDF, se produc peste 80.000 unități din lemn masiv și peste 13.000 unități de tapițerie. În noiembrie 2023 a fost pusă în funcțiune prima linie de producție formată din echipamente inovatoare cu caracteristici Industry 4.0 și IIoT (Industrial Internet of Things). Este vorba despre o investiție de aprox. 9 milioane de lei, tehnologia anului 2023 care este capabilă să lucreze în parametri anilor 2024 – 2030”.

Continue Reading

Marketing

O oază de relaxare și romantism pentru Valentine’s Day

Published

on

Valentine’s Day se apropie cu pași repezi și este momentul perfect să îți impresionezi partenerul sau partenera cu o experiență memorabilă. Dacă îți dorești să aduci puțin romantism și relaxare în viața voastră cu ocazia acestei zile speciale, avem o recomandare de cadou perfectă: pachetul Prosecco, chocolate & SPA, oferit de Ramada Plaza Bucharest.

Această combinație tentantă, pe care nu ai cum să o refuzi, este concepută special pentru cuplurile care doresc să-și ofere un moment de răsfăț și deconectare de la stresul cotidian. La prețul de 495 lei, acest pachet include:

  • Două inimi din ciocolată: o delicioasă surpriză pentru a începe experiența într-un mod dulce și romantic;
  • Pahare de Prosecco: nimic nu spune „sărbătoare” mai mult decât un spumant rafinat și încântător;
  • Două masaje de 30 de minute: un moment de relaxare și răsfăț pentru tine și partenerul tău, ca să vă reîncărcați bateriile și să vă bucurați pe deplin de ziua voastră specială;
  • Acces gratuit la Vitality Club: o oază de relaxare și recreere, care vă oferă posibilitatea de a vă bucura de o gamă largă de facilități, precum piscină interioară semi-olimpică, jacuzzi all seasons, saună uscată și umedă, salină, sală de fitness sau clase de aerobic.

Această experiență completă de Valentine’s Day vă permite să vă relaxați și să vă bucurați de persoana dragă.

Iar dacă ești în căutarea unei opțiuni de a celebra Valentine’s Day în mod clasic, printr-o cină, Ramada Plaza Bucharest oferă și alte opțiuni, cu accente tradiționale românești.

O cină tradițională în doi, pe muzica live a trupei Still Band

Începând cu 1 februarie, meniul restaurantului La Parc din incinta hotelului Ramada Parc vă răsfață papilele gustative cu preparate românești. Vă așteaptă astfel o selecție de rețete tradiționale, pregătite cu grijă și pasiune pentru cei în căutare de experiențe autentice.

Pentru a îmbina mâncarea tradițională cu ritmurile românești, în fiecare miercuri, începând cu 14 februarie, restaurantul va găzdui seri românești de excepție, pe muzica live a trupei Stil Band. Practic, se dă startul distracției fix de Ziua Îndrăgostiților! Dacă vrei să arunci o privire peste noile opțiuni gastronomice ale restaurantului, găsești aici meniul complet.

Astfel, indiferent de opțiunea aleasă, Ramada Plaza Bucharest îți oferă posibilitatea de a sărbători Valentine’s Day într-un mod special și memorabil. Alegeți ceea ce vi se potrivește cel mai bine și pregătiți-vă pentru amintiri de neuitat!

Mai multe informații despre opțiunile oferite și rezervări se pot obține la numărul de telefon 021 549 3000 sau printr-un mail la adresa events@ramadaplazabucharest.ro.

Continue Reading

Trending