Connect with us

Marketing

IKANOS: 2200 de oameni au slăbit sustenabil cu programul Ikanos

Published

on

Lansată de către Natalia și Dragoș Cotruș cu misiunea fermă de a schimba modul în care românii se raportează la sănătate și la procesul de atingere a greutății optime, platforma fit-tech Ikanos a ajutat în primii doi ani de funcționare peste 2200 de oameni să slăbească sănătos, sustenabil și pe termen lung. Programul personalizat de slăbit sănătos și pe termen lung Ikanos este disponibil în aplicațiile mobile iOS și Android.

Natalia și Dragoș Cotruș, fondatorii platformei Ikanos, sunt doi antreprenori din Timișoara, cu experiență de peste 15 ani în domeniul fintech, respectiv IT.

Potrivit ultimului raport publicat de Organizația Mondială a Sănătății, în România aproape 60% dintre oameni sunt supraponderali, iar majoritatea celor care urmează un program de slăbit nu reușesc să-și mențină greutatea optimă pe termen lung. Astfel încă de la lansare, Ikanos se distinge printr-o abordare holistică și flexibilă în procesul de atingere a greutății optime.

„Ideea proiectului Ikanos a venit natural, după ce am realizat ce discrepanță mare este între ce înseamnă să slăbești sustenabil și sănătos și multitudinea de informații greșite, false sau pur și simplu exagerate de pe sursele de informare în masă. Am decis să creăm Ikanos pentru a oferi o sursă de încredere, corectă și la îndemâna oricui își dorește să slăbească și să înțeleagă cum funcționează alianța minte-corp, în acest context. Ikanos este bazat integral pe știință și studii științifice. Am văzut o necesitate de a ne așeza în zona low-tech, punând accent pe calitatea serviciilor și pe comunicare empatică cu cei care pornesc alături de Ikanos în aceasta călătorie al cărui obiectiv este un stil de viață sănătos, pe termen lung”, precizează Natalia Cotruș, cofondator al platformei fittech Ikanos.

Cei care urmează Ikanos își propun să slăbească, în medie, 17 kg

Publicul vizat de Ikanos este unul preponderent educat, atât masculin, cât și feminin, de toate vârstele. În prezent, platforma adresează adulții care își doresc în mod activ să piardă în greutate. Aceștia își propun să slăbească, în medie, 17 kilograme.

„Este dovedit științific că peste 90% dintre cei care apelează la diete restrictive, se reîngrașă în decurs de 6-24 luni. Am implementat rezultatele ultimelor cercetări de la cele mai mari universități din lume, legate de nutriție și știința comportamentală, pentru a ajuta oamenii să dobândească și să mențină controlul asupra sănătății lor. Ikanos combină coachingul de nutriție cu managementul emoțiilor și tehnologia, susținând astfel schimbările permanente ale stilului de viață. Oamenii vin la noi în urma mai multor tentative eșuate de a ajunge și a se menține la o greutate ideală. Aleg Ikanos pentru abordarea integrată, holistică, bazată pe activarea alianței minte-corp, dar mai ales pentru componenta de construire a unui sistem de obiceiuri sănătoase,” completează Dragoș Cotruș, cofondator Ikanos

Testul Ikanos necesar pentru crearea profilului în platformă

Persoanele înscrise în programul Ikanos primesc un plan alimentar flexibil, rețete delicioase, program zilnic de mișcare, suport pe chat-ul aplicației mobile, înregistrarea zilnică a progresului,  și în funcție de programul ales primesc ori acces la grupul participanților în program ori acces la un coach dedicat în nutriție pentru checkin-urile săptămânale. Astfel, pentru cei ce își doresc să se înscrie în program, platforma pune la dispoziție un test de profilare, disponibil pe site.

„Ne-am dorit să fim aproape de oameni și să îi susținem în procesul natural de transformare și echilibrare. Până la urmă, chiar dacă din punct de vedere tehnic slăbitul înseamnă menținerea unui deficit caloric pe o anumită perioadă de timp, realitatea este că majoritatea oamenilor nu reușesc pentru că mintea se împotrivește corpului. Punem accent pe dobândirea de obiceiuri sănătoase și abordăm slăbitul ca și proces holistic: dietă, mișcare, contorizare, urmărire, conectare, comunitate, reglare emoțională. Din punct de vedere al abordării nutriției, Ikanos se bazează pe flexibilitatea dietei, fără să impună restricții alimentare”, adaugă Natalia Cotruș, cofondator al platformei fittech Ikanos.

Programul Ikanos- potrivit atât pentru femei cât și pentru bărbați

Vârsta celor ce au parcurs până acum cu succes programul Ikanos este cuprinsă între 16 și 82 de ani. Aplicația nu este greu de utilizat, impunând o rutină zilnică, plăcută, potrivită atât persoanelor tinere, cât și celor mai în vârstă care folosesc un smartphone. Platforma se adresează, în egală măsură, atât femeilor cât și bărbaților.

„Majoritatea soluțiilor de scădere în greutate se adresează mai mult femeilor. Bărbaților nu le rămâne în general decât varianta de a face mai multă mișcare și eventual numărarea caloriilor. Desigur, asta se datorează și faptului că femeile sunt mai conștiente de povara kilogramelor în plus și caută în mod activ soluții, dar și faptului că bărbații nu au la dispoziție soluții potrivite lor, accesibile ușor. Coaching-ul în nutriție la un click distanță și sprijinul unei comunități de oameni similari cu trăiri și probleme asemănătoare sunt două unelte extrem de utile ambelor sexe atunci când își propun să scadă în greutate”, a mai adăugat Natalia Cotruș, cofondator al platformei fittech Ikanos.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Marketing

Miele prezintă o nouă generație de mașini de spălat, uscătoare de rufe și aspiratoare la IFA 2024

Published

on

Miele este sinonim cu spălare și uscare temeinice, dar delicate în acelaşi timp – precum și îngrijire igienică a podelei fără compromisuri. În cadrul conferinței de presă IFA, liderul mondial în domeniul electrocasnicelor premium a lansat noile modele de top pentru aceste categorii de produse. De asemenea, compania a prezentat în exclusivitate rezultatele unor studii și proiecte pilot axate pe circularitate – ex. repararea și reutilizarea aparatelor, a componentelor și a materialelor.

Modelele de vârf ale noii generații de mașini de spălat și uscătoare de rufe Miele, care poartă numele de W2 sau T2 Nova Edition, prezintă numeroase avantaje: timpi mai scurți de funcționare a programelor, flexibilitate sporită în timpul încărcării, un design unic și noi funcții de confort, inclusiv pornirea automată atunci când se apropie cineva și deschiderea ușii cu o atingere ușoară. Totuși, cea mai importantă inovație a mașinii de spălat este tamburul InfinityCare în formă de fagure de miere – primul tambur din lume fără nervuri..

Aceste nervuri au fost considerate anterior o parte esențială a tamburului, deoarece ghidează și amestecă rufele atunci când tamburul se rotește, astfel încât articolele să nu stea pur și simplu în spumă. În același timp, însă, această mișcare duce la creșterea presiunii mecanice asupra rufelor. Directorul executiv și coproprietarul Dr. Markus Miele a explicat cea mai recentă inovație la prezentarea noului model emblematic: „Inginerii noștri au rezolvat această dilemă prin dezvoltarea unui ritm de rotație special pentru tambur, care rotește rufele în mod eficient doar prin mișcări pendulare atent echilibrate”. Uscătorul de rufe T2 Nova Edition are un nou program pentru hainele din lână – și poate usca până la 4 kilograme de rufe în doar 49 de minute.

Un nou imbold pentru un clasic popular

„Complete C3”, aspiratorul cilindric cu sac, emblematic timp de doisprezece ani, câștigător al nenumărate teste de produs și cel mai bine vândut aparat Miele din toate timpurile, cu peste 10 milioane de unități, primește, de asemenea, un succesor mai mult decât demn. Aspiratoarele cilindrice bune de acest tip sunt puternice, igienice, silențioase, economice și durabile. „Noul nostru model emblematic, Guard L1, stabilește noi standarde în materie de ușurință în utilizare, igienă și design”, a declarat Dr. Reinhard Zinkann, director executiv și coproprietar. Acest lucru este posibil prin combinarea motoarelor foarte eficiente, a capetelor de podea și a ghidajelor de aer cu un nou concept de sac și un sistem de filtrare în mai multe etape. Sacul de aspirator HyClean Pure utilizat în aparat atinge o rată impresionantă de filtrare de 99,99 %* a tuturor particulelor de praf și cuprinde 80 % material reciclat.

Miele Guard L1 în versiunea Comfort este primul aspirator cu cilindru care poate fi controlat prin intermediul unui ecran LCD color mare, care poate afișa informații precum nivelul de umplere al sacului și starea filtrului de evacuare. Designul elegant este caracterizat de aplicațiile metalice discrete în culori precum aur roz sau cupru și de orificiile de ventilație, care sunt poziționate pentru prima dată lateral și sunt protejate de un capac textil de înaltă calitate, rezistent la murdărie.

Axarea pe circularitate pentru viitor.

Rebecca Steinhage, Director Executiv Resurse umane și Corporate Affairs, responsabilă pentru sustenabilitate, a explicat modul în care Miele lucrează pentru a conserva resursele și a preveni risipa. În cadrul unui proiect pilot interesant, compania colaborează cu un partener din Olanda pentru a vinde mașini de spălat recondiționate. Într-un alt proiect care se desfășoară în prezent în cinci țări diferite, Miele testează nivelurile de acceptare pentru utilizarea modulelor electronice recondiționate în reparații – ca alternativă la utilizarea pieselor de schimb noi. Rezultatele inițiale par foarte promițătoare.

Ca parte a unui studiu de design, Steinhage a prezentat, de asemenea, conceptul inițial pentru un aspirator cu un design complet modular, care este aproape complet reciclabil – și care este el însuși fabricat aproape în întregime din material reciclat. Între timp, un sondaj reprezentativ realizat de institutul de cercetare a pieței Innofact în numele Miele demonstrează un nivel ridicat de acceptare a aparatelor electrocasnice circulare, una dintre principalele constatări indicând că peste 80 % din cei aproximativ 1 000 de respondenți din Germania iau deja în considerare piesele de schimb recondiționate pentru aparatele lor electrocasnice.

* Împreună cu filtrul Miele AirClean (în conformitate cu IEC 62885-2)

Toate produsele noi anunțate vor fi disponibile pentru piața din România în 2025.

Continue Reading

Marketing

„Love is”, o colecție care celebrează iubirea indiferent de formă, culoare sau vârstă

Published

on

House of VLAdiLA a lansat recent colecția „Love is”, o nouă linie de tapet, țesături, mobilier și perne decorative, toate create pentru a exprima și celebra dragostea sub toate formele sale.

„Love is” este o colecție manifest, dragostea reprezentând motorul central al fiecărui design. Artiștii noștri au creat manual fiecare model, astfel încât privitorul să poată surprinde și simți complexitatea și subtilitățile care compun acest joc al iubirii. „În fața tapetului din colecția Love is, exact ca în fața unei femei frumoase, trebuie să rămâi mut de uimire. Ne dorim ca spectatorii să privească aceste modele ca pe o poezie de dragoste dedicată femeilor și bărbaților, o odă închinată frumuseții feminine, masculine, androgine, indiferent ce forma ar lua. ”, explică Oana Vlădilă, arhitect și co-fondator House of VLAdiLA.

Mesajul colecției

Colecția se adresează tuturor celor care apreciază frumosul și iubirea. Prin designul acestei colecții, ne dorim să invităm oamenii să exploreze diferitele fațete ale dragostei – fie că este vorba de cea romantică, familială, dragostea pe care o simți atunci când faci ceea ce-ți place sau iubirea de sine. Artiștii noștri au folosit multiple tehnici compoziționale pentru a crea o aventură vizuală, un proces de autocunoaștere în care oricine se poate regăsi.

Dragostea ca inspirație

Pentru a aprofunda tematica acestei colecții de tapet, am invitat mai multe persoane publice din România să ne răspundă la aceeași întrebare: ce este dragostea? Câteva dintre numele care ni s-au alăturat în manifesto-ul nostru pentru iubire sunt Marilu Dobrescu, Ana Morodan, Emil  Rengle, Cătălin Măruță, Feli, Alice Cavaleru și Vladimir Drăghia, Vali Bărbulescu, Roxana Ionescu, Tinu Vidaicu, Elisabeta Lipa, Lili Sandu, Jorge, Sore și Iulia Albu. Fiecare dintre ei a contribuit cu propria viziune asupra iubirii, iar aceste perspective diverse se regăsesc într-un mod abstractizat în compozițiile noastre.

O invitație pentru privitori

“Colecția „Love is” invită publicul să își exploreze propriile sentimente și să găsească inspirație în multiplele fațete ale iubirii, celebrând-o în toate formele și manifestările sale”. Dragoș Vlădilă, co-fondatorul brandului.

Continue Reading

Marketing

LONCOLOR lansează campania de vară: ”Câștigi cu stil și culoare o croazieră pe mare”

Published

on

LONCOLOR anunță lansarea campaniei de vară 2024 ”Câștigi cu stil și culoare o croazieră pe mare”, valabilă în perioada 15.07.2024 – 30.09.2024. Aceasta se va desfășura la nivel național, iar participarea va avea loc prin înscrierea codului unic din interiorul steagului promoțional care marchează produsele participante la promoție, prin oricare dintre următoarele metode: sms la 1859 (tarif normal în rețelele: Orange, Vodafone, Telekom și Digi), scanarea codului QR aflat pe steag sau direct pe  site: www.loncolor.ro/promotii/castigicustilsiculoareocroazierapemare

Toate codurile valide înscrise în campanie au șansa de a câștiga marele premiu: o croazieră de 7 zile pe Marea Mediterană. Se mai acordă 780 de premii zilnice – o perie electrică LONCOLOR iRonArc și 11 premii săptămânale constând în uscătoare de păr DYSON Supersonic.

Este necesar ca participanții la promoție să păstreze ambalajul, steagul promoțional atașat cu codul unic înscris și bonul fiscal pe baza căruia au achiziționat produsul câștigător pentru a putea valida premiul în cazul în care sunt desemnați câștigători.

„Doamnelor și domnișoarelor îndrăznețe și cu spirit de aventură atunci când vine vorba de culoarea părului, le oferim vara aceasta posibilitatea ca pe lângă un păr frumos și îngrijit cu ajutorul produselor LONCOLOR, să câștige și premii care să le fie sprijin în alcătuirea unui look fresh. Prezența noastră pe primele locuri în preferințele clientelor de peste treizeci de ani ne onorează și ne bucură în același timp. Mai mult decât atât, aprecierea clientelor noastre ne obligă să inovăm constant formulele produselor pentru a continua să le oferim și pe mai departe produse de colorare și de îngrijire a părului de o calitate superioară, care să le suprindă plăcut și să le pună în valoarea frumusețea.” a declarat Marius Niță, director de Marketing și Vânzări LONCOLOR

Gamele de vopsea care fac parte din promoție sunt: LONCOLOR Trendy Colors, LONCOLOR Natura, LONCOLOR Ultra Duo, LONCOLOR Ultra, LONCOLOR Expert Oil Fusion, LONCOLOR HEMPstyle, LONCOLOR GoCrazy!, LONCOLOR Expert.

Campania se desfășoară exclusiv în magazinele fizice, nu și în cele online.
Regulamentul promoției este disponbil pe:
www.loncolor.ro/promotii/castigicustilsiculoareocroazierapemare

Continue Reading

Trending