Published
1 an agoon
Una dintre temele care sunt abordate în această ediție vine în ajutorul părinților de copii stelari ce ne trag un semnal de alarmă că umanitatea este în evoluție, iar noi avem nevoie să fim ghidați prin înțelegerea aspectelor planetare cu care vin acești copii. Cea de-a doua temă ne ajută pe noi toți să înțelegem că energia feminină, emoția, grija, armonia sunt cele care ne ajută în momentul de față să susținem viața prin iubire.
Ca și anul trecut, cei care vor fi pe scenă sunt conferențiari Astro – Spirituali care au studiat și cercetat aceste zone, venind cu argumente pertinente, astfel încât calitatea este cea care primează.
Pe scenă vor fi :
Oreste Teodorescu – primul prezentator TV care a venit cu aceste teme.
Astrologii Sanda Ionescu, Camelia Pătrășcanu, Ion Hristescu – ce vor susține conferințe bazate pe analize și cercetări astrologice, dar pe înțelesul publicului.
Așa cum v-am obișnuit și în ediția trecută, vom avea și entertainment prin artiști care vin cu tematica ediției: Claudia Bacuta – Sound healing, Florin Ionescu – Percuție, Robert și Irina Indrei – trupa “Two To Tango”, iar invitatul special al acestei editii este micul geniu reprezentant al acestor copii stelari, Rareș Prisăcariu.
Ca și anul trecut, acest eveniment este dedicat publicului care își dorește dezvoltare personală și înțelegerea a ceea ce se întâmplă azi cu lumea.
Biletele se găsesc pe entertix.ro , myticket.ro și la casieria Cinema Luceafărul.
„Suntem aici, acum, în momentul prezent datorită trecutului. Prezentul reprezintă creația viitorului. Ființa purtătoare de viitor, cea care îl creează, este femeia. Ne aflăm într-o perioadă în care energia feminină este de o importanță extremă. Femeile, fie conștiente sau inconștiente, sunt cele care creează emoțiile, stările și energiile din jurul lor. Ele sunt cele care oferă încredere și putere bărbaților. Sunt cele care dau viață, sunt creatoare și se simt împlinite atunci când iubesc și sunt iubite.
Cel mai frumos dar pe care l-a primit femeia de la Afrodita, Venus în mitologia romană, este iubirea pe care să o împărtășească bărbaților. Trăim într-o perioadă astrologică în care impactul energiei feminine este foarte puternic.
Mama este prima ființă cu care intrăm în contact. Ea este protecția noastră, primul nostru învățător în această nouă călătorie. Ea și el sunt cei care ne ghidază primii pași pe acest loc de joacă numit Pământ, noi fiind rodul iubirii lor. Toți suntem copiii stelelor, dar vin generații din stele mai evoluate, pentru că Universul este într-o evoluție continuă. Astfel, trecutul și prezentul se unesc pentru a crea viitorul.
Cu toții am auzit de copiii Indigo, dar, de fapt, ei sunt Copiii Stelari. Până în prezent, avem trei generații de Copii Stelari: generația Indigo, generația de Cristal și cea mai recentă și mai evoluată, generația copiilor Curcubeu, care sunt copiii zilelor noastre. Acești copii sunt dificil de înțeles de către adulți, deoarece sunt foarte empatici, simt și percep energiile subtile și sunt foarte curajoși, greu de manipulat. Ei sunt aici acum, în această perioadă planetară, pentru noua evoluție a Pământului. Iar noi avem datoria de a le crea o lume mai bună.
În cadrul acestui festival astro-spiritual, dedicat tuturor celor care caută comori ascunse în subconștient, conferențiarii: Sanda Ionescu, Camelia Pătrășcanu, Ion Hristescu și Oreste Teodorescu, vă vor ajuta să înțelegeți importanța energiei feminine în aceste vremuri și modul în care noi, ca părinți, ne putem înțelege și ajuta copiii sau cum copiii ne pot ajuta pe noi.
Invitatul special al acestei ediții este Micul Prinț, reprezentant al acestei generații, Rares Prisacariu.
Vă așteptăm cu mult entuziasm la acest eveniment unic.”
Libris, librărie online de referință pe piața din România, a vândut în 2024 cu peste 20% mai multe cărți decât în 2023, cu o medie a comenzii înregistrate la nivel național de 135 lei. Cele mai active județe în privința achiziției de carte se mențin București, Brașov și Cluj, iar „Cărțile pentru copii” domină topul categoriilor, urmate de Beletristică și Științe Umaniste.
Printre surprizele acestui an se remarcă revenirea unor titluri și autori clasici, F.M. Dostoievski dominând topul celor mai vânduți autori datorită viralizării pe Tik-Tok a volumului „Nopți albe”.
Astfel, unul dintre cele mai interesante fenomene literare ale anului 2024 a fost popularizarea masivă a nuvelei „Nopți albe” de F.M. Dostoievski pe TikTok, care a captat atenția generației Z prin teme legate de dragoste, singurătate și conexiune umană.
De altfel, datorită acestui fenomen, „Nopți albe” de F.M. Dostoievski a devenit și cel mai bine vândut titlu clasic al editurii Penguin și în Marea Britanie, devansând în vânzări volume consacrate ca lider în vânzări precum „Mândrie și Prejudecată” (Jane Austen) sau „1984” (George Orwell).
Comunitatea BookTok a promovat intens povestea romantică și melancolică a lui Dostoievski, care a atras generația Z prin teme de singurătate și vulnerabilitate emoțională.
„Noile generații descoperă literatura clasică nu doar prin școală sau familie, ci și pe platformele sociale. Popularitatea lui Dostoievski pe TikTok demonstrează relevanța lecturii în era digitală. Temele sale, precum opoziția față de capitalism, dificultatea conexiunilor autentice și fragilitatea relațiilor, rezonează profund cu tinerii de azi. Nuvela „Nopți Albe”, apreciată ca poveste de dragoste, atrage și datorită popularității genului romance în social media. Acest interes viral pentru operele lui Dostoievski s-a reflectat și în creșterea vânzărilor noastre”, afirmă Loredana Tudor, Marketing Manager Libris.
„Nopți Albe” nu este singurul exemplu de titlu clasic care a ajuns în topurile din 2024 datorită TikTok. Volumul „De veghe în lanul de secară” de J.D. Salinger a fost de asemenea un favorit al booktok-urilor de anul trecut, romanul plasându-se pe prima poziție în topul Young Adult și pe Libris.ro.
Creșteri alimentate de trendurile din social media au avut și categoriile Carte în limba engleză (+10%) și Young Adult (+18%), care reflectă un interes în creștere al tinerilor de a descoperi lectura ca formă de relaxare și autodezvoltare, dar și de a pune cartea în centrul conversațiilor din comunitățile online.
La nivel național, traficul înregistrat de pe dispozitivele mobile a fost de peste 3 ori mai mare decât de pe desktop, cu vârfuri în Cluj (84%), urmat de Timiș și București, cu 83%.
Harta României în Cărți Citite. Brașovenii au comandat cu 35% mai multe cărți față de 2023.
Datele Libris arată că Brașov este județul care a înregistrat cea mai creștere în ceea ce privește achiziția de carte, cu 35% mai multe volume comandate în 2024 față de 2023. O creștere similară s-a înregistrat și în Iași (+33%).
Topul județelor către care s-au livrat cele mai multe comenzi plasate pe Libris se menține similar ca în anii precedenți. Astfel, locuitorii din București, Brașov, Cluj, Iași și Ilfov au comandat mai multe volume decât în 2023, creșterile înregistrate fiind între 20 și 35%.
Raportat la populația fiecărui județ, datele Libris din 2024 arată că cele mai multe comenzi de carte pe cap de locuitor s-au făcut din Ilfov, București și Brașov, la polul opus aflându-se județele Harghita, Covasna și Teleorman.
Românii din străinătate au plasat anul trecut cu 10% mai multe comenzi. La nivel internațional cele mai active țări în ceea ce privește achiziția sunt Germania, SUA, Franța, Belgia și Marea Britanie, cu o medie a comenzilor de 240 lei. Volumele expediate de Libris în 2024 au ajuns și la români din Coreea de Sud, Kuwait sau Taiwan.
Top 5 județe la achiziția de carte
„An de an, alegerile de lectură ale românilor conturează o radiografie autentică a intereselor și valorilor societății. Observăm în 2024 o tendință de echilibru între literatura clasică și titlurile contemporane, dar și între lecturile de dezvoltare personală și beletristică, semn că cititorii români caută în lecturile lor atât profunzime, cât și relevanță, introsepecție, răspunsuri la provocările cotidiene sau desigur relaxare și self-care prin lectură”, adaugă Loredana Tudor.
Ce au citit românii în 2024
Care sunt cele mai citite volume, numărul de cărți comandate, traficul de pe dispozitive mobile și date despre comenzile celor mai fideli cititori din fiecare județ pot fi consultate pe harta interactivă creată de Libris prin prelucrarea datelor* de vânzări la nivelul anului 2024, disponibilă pe România în cărți citite, Ediția 2024.
*Pentru o relevanță sporită privind preferințele reale de lectură ale românilor, analiza exclude vânzările de manuale și carte școlară sau inclusă în bibliografia școlară.
Top 10 cele mai vândute cărți
Top 10 cei mai vânduți autori
Top 10 cei mai vânduți autori români
Top 5 cei mai vânduți autori din Bibliografia școlară pe Libris.ro în 2024
Top 5 cele mai populare categorii și cele mai vândute 5 titluri din fiecare
Categoria „Cărți pentru copii” își menține locul fruntaș în topul celor mai vândute categorii, urmată de „Beletristică”, „Științe Umaniste”, „Dezvoltare Personală”, și „Spritualitate și Ezoterism’. De asemena, interesul tinerilor cititori continuă să crească, categoria „Young Adult” fiind una dintre cele mai dinamice și accesate categorii în ultimii ani.
Astfel, „De veghe în lanul de secară” (J.D. Salinger), 15 zile fără internet (Sophie Rigal-Goular,) „Poveștile deosebiților” (Ransom Riggs), „Darurile noastre ascunse” (Caroline O’Donoghue), „Însemnări din viața mea” (Alfie Deyes) domină topul preferințelor cititorilor tineri.
Când vine vorba de volumele recomandate în Bibliografia școlară, „Dumbrava minunată” (Mihail Sadoveanu) își menține locul fruntaș, urmată fiind de „Amintiri din copilărie” (Ion Creangă). Topul celor mai vândute titluri din categoria “Bibliografie școlară” este completat de “Prinț și cerșetor” (Mark Twain), „Băiatul cu pijamale în dungi” (John Boyne) și „Recreația mare” (Mircea Sântimbreanu).
1.Cărți pentru copii
2.Beletristică
Top 10 cele mai vândute cărți în limba engleză
Published
3 zile agoon
13/01/2025„Războiul lui Heisenberg va declanșa o furtună de controverse academice… Dar toți cititorii se vor bucura de intriga demnă de romanele de capă și spadă și de profunda dramă umană.”- Timothy Ferris, Autor Galaxies
Editura Publisol lansează cartea Războiul lui Heisenberg. Istoria secretă a bombei germane de Thomas Powers, o lucrare captivantă, care explorează misterele și dilemele etice din jurul programului german de dezvoltare a bombei atomice în timpul celui de-al Doilea Război Mondial. Volumul ofera o perspectivă unică asupra unor întrebări fundamentale ce privesc moralitatea, cunoașterea și responsabilitatea în timp de război.
Germania lui Hitler a încercat in al Doilea Război Mondial, să construiască o bombă atomică. Deși beneficia de reputați savanți, de materii prime și de o tehnologie înaintată, programul nuclear al celui de-l Treilea Reich s-a dovedit un fiasco. Cartea lui Thomas Powers, Războiul lui Heisenberg, susține cu documente de netăgăduit că acela care a pus surdină ambițiilor nucleare naziste a fost laureatul Nobel Werner Heisenberg.
Unul dintre ultimele secrete ale celui de-Al Doilea Război Mondial este motivul pentru care germanii nu au reușit să construiască o bombă atomică. Germania era locul de naștere al fizicii moderne, poseda materiile prime și baza industrială și avea la dispoziție unele dintre cele mai strălucite minți din domeniul fizicii nucleare.
„Importantă și originală, un alt capitol din povestea epică a modului în care omenirea a ajuns să aibă la îndemână mijloacele propriei distrugeri.”, Richard Rhodes, Autor The Making of the Atomic Bomb.
În volumul „Războiul lui Heisenberg”, Thomas Powers prezintă interacțiunea dintre știință și spionaj, moralitate și necesitate militară, paranoia și logica rece care au marcat programul german de construire a bombei atomice, dar și răspunsul Aliaților la acesta. Pe baza a zeci de interviuri și a anilor de cercetare intensivă, Powers concluzionează că Werner Heisenberg, care a fost fi gura principală a efortului atomic german, a obstrucționat în mod conștient dezvoltarea bombei, iar într-o faimoasă întâlnire din 1941, la Copenhaga, cu fostul său mentor Niels Bohr, a încercat să-i descurajeze și pe Aliați să-și atingă obiectivul de a construi propria bombă.
Cu o analiză detaliată, Powers dezvăluie evenimentele ce gravitează în jurul fizicianului Werner Heisenberg și echipei sale, arătând cum știința și războiul se întâlnesc într-o competiție devastatoare de putere și cunoaștere. Heisenberg, unul dintre cei mai mari fizicieni ai secolului XX, cunoscut pentru formularea Principiului Incertitudinii, devine aici un personaj complex prins între loialitatea față de țara sa și implicațiile etice ale armelor nucleare.
Powers abordează subiectul cu o rigoare impresionantă, dezvăluind întrebări controversate: Au încercat Heisenberg și echipa sa să construiască bomba atomică? Au fost sabotați de aliați, sau au sabodat ei înșiși proiectul pentru a preveni o catastrofă globală? Fără să ofere un răspuns definitiv, Powers invită cititorii să reflecteze asupra dificultăților morale și asupra tentației cunoașterii, într-un context politic și militar periculos.
„Războiul lui Heisenberg” este o „carte atent documentată și foarte bine scrisă” (Time), a cărei poveste extraordinară captivează și… neliniștește.
Cartea „Războiul lui Heisenberg”, de Thomas Powers este disponibilă pe site-ul editurii publisol.ro, în librarii și magazinele online de specialitate.
Despre autor
Thomas Powers, autor și jurnalist american premiat, este cunoscut pentru stilul său de investigație meticulos. Powers a câștigat Premiul Pulitzer în 1971 pentru reportajele sale legate de cazul Dianei Oughton, o tânără implicată în activism radical și terorism în Statele Unite. Acest caz a inspirat prima sa carte, Diana: The Making of a Terrorist, în care Powers abordează rădăcinile ideologice și psihologice ale terorismului.
De-a lungul carierei sale, Powers a explorat teme complexe legate de război și putere. Printre lucrările sale se numără The War at Home: Vietnam and the American People, o investigație detaliată asupra impactului războiului din Vietnam asupra cetățenilor americani, și The Man Who Kept the Secrets: Richard Helms and the CIA, o biografie complexă a unui fost director CIA. În cartea Thinking About the Next War, Powers continuă să analizeze dinamica globală a puterii și etica în contextul conflictelor armate.
Published
o lună agoon
13/12/2024Banana Panda, îndrăgitul brand polonez de puzzle-uri, jocuri și cărți educaționale, anunță intrarea sa pe piața din România!
Compania mamă, CzuCzu (pronunțat „Choo Choo”), a fost înființată în 2009 și este de atunci cel mai iubit și recunoscut brand de jucării educaționale din Polonia, vânzând anual peste 2 milioane de produse doar în Polonia.
Banana Panda reprezintă o selecție internațională a celor mai îndrăgite produse CzuCzu, adaptate pentru familiile din întreaga lume. Cu o prezență în peste 30 de țări, inclusiv Statele Unite, Canada, Germania, Franța, Spania, Portugalia și Grecia, Banana Panda este acum disponibilă în România prin parteneriatul cu Smyk.ro.
Produse pentru fiecare etapă a copilăriei
Produsele Banana Panda sunt concepute pentru a sprijini dezvoltarea copiilor și a stimula curiozitatea în fiecare etapă a creșterii:
De ce iubesc familiile Banana Panda
Produsele Banana Panda sunt mai mult decât jucării – ele sunt instrumente care le permit părinților să creeze conexiuni importante cu copiii lor și care inspiră nenumărate activități de dezvoltare. Concepute cu materiale sigure și non-toxice și cu ilustrații vibrante, aceste puzzle-uri și jocuri transformă timpul de joacă în momente speciale care aduc familiile mai aproape.
Angajament față de sustenabilitate și siguranță
Banana Panda este profund angajată în crearea de produse sigure și ecologice pentru copii și familiile lor.
Descoperă Banana Panda astăzi
Recunoscută la nivel global pentru creativitatea și valoarea educațională, Banana Panda a câștigat 23 de premii internaționale, consolidându-și poziția de brand de încredere pentru părinți și educatori.
Banana Panda invită familiile din România să exploreze lumea sa colorată de puzzle-uri, jocuri și cărți. Colecția este acum disponibilă pe Smyk.ro!