Connect with us

Marketing

Grupul CCC și Authentic semnează contract European pentru brand-ul Reebok

Published

on

Grupul CCC tocmai a semnat un acord de licență pe zece ani (cu opțiune de prelungire pentru încă un deceniu) cu Authentic Brands Group, unul dintre cei mai mari furnizori de licențe din lume. În cadrul parteneriatului, Grupul CCC va distribui o gamă largă de produse Reebok prin canalele sale de vânzare (CCC, HalfPrice, epantofi și Modivo) în 28 de piețe. Compania CCC va fi, de asemenea, autorizată să conducă pentru brand magazine, locații shop-in-shop și puncte de vânzare tip outlet. Astfel, Grupul CCC se alătură primilor trei jucători de retail care dețin licențe pentru brandul Reebok din Europa.

Authentic Brands Group (Authentic) este una dintre cele mai mari companii din lume în ceea ce privește amprenta de licențiere și proprietarul a peste 40 de mărci emblematice și celebre. Pe lângă Reebok, portofoliul companiei include branduri precum: Hunter, Forever 21, Nine West, Aéropostale, Nautica, Juicy Couture, dar și mărci personale precum: Shaquille O’Neal, David Beckham, Prince, Marilyn Monroe, Elvis Presley și Muhammad Ali. Authentic leagă branduri puternice cu cei mai buni parteneri din clasă și cu o rețea globală de operatori, distribuitori și retaileri. Brandurile sale generează peste 25 de miliarde USD în vânzări globale, fiind prezente în peste 150 de țări.

„Suntem încântați să ne extindem parteneriatul cu Grupul CCC pentru Reebok, un brand sportiv central, cu un public global loial și activ”, a declarat Henry Stupp, președinte, Lifestyle EMEA și India, Authentic. „Experiența regională în retail a Grupului CCC și înțelegerea profundă a cererii consumatorilor oferă Reebok oportunitățile și resursele necesare pentru a câștiga cotă de piață și a genera implicare în această regiune importantă. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm îndeaproape cu echipa de management CCC pentru a extinde în continuare amprenta globală Reebok.”

Conform contractului de licență pe zece ani (cu opțiune de prelungire pentru încă un deceniu), Grupul CCC va putea achiziționa produse direct din fabrica Reebok, le va vinde prin propriile canale (CCC, HalfPrice, epantofi, Modivo) și le va distribui prin magazine monobrand. Oferta acoperă toate categoriile cheie de produse: îmbrăcăminte, haine, genți și bagaje.

„Authentic este una dintre cele mai mari companii globale, lucrând doar cu cei mai de încredere și aleși cu atenție parteneri. Suntem cu atât mai bucuroși să ne alăturăm acestui grup select. Pentru CCC, acordul înseamnă acces la o gamă și mai largă de produse Reebok și cel mai eficient model de colaborare din punct de vedere comercial pentru maximizarea marjelor de profit, ceea ce ne va permite în plus să valorificăm pe deplin economiile de scară și sinergiile dintre liniile de afaceri. Ne dorim ca produsele marca Reebok să fie prezente pe toate cele 28 de piețe acoperite de grup și în fiecare dintre liniile noastre de afaceri – CCC, epantofi, Modivo și HalfPrice – atât online, cât și offline”, a declarat Dariusz Miłek, CEO al Grupului CCC. „În parteneriat cu Authentic, dorim să oferim clienților europeni acces convenabil prin toate canalele la gama fantastică de produse Reebok”.

Reebok a inspirat, conectat și creat produse minunate pentru sportivi și consumatori din întreaga lume. Brandul este adânc înrădăcinat în sporturile profesionale, cultura pantofilor sport și îmbrăcămintea de performanță. De la crearea primului pantof de alergare cu vârfuri în urmă cu peste un secol, la tehnologia inovatoare THE PUMP™, până la modelele sale premiate Nano și Floatride din prezent – Reebok a fost pionier în spațiul atletic și continuă să introducă inovații care propulsează industria înainte. Reebok Classic Leather și Club C s-au consolidat ca simboluri în industria încălțămintei cu modelele lor atemporale și clasice, care au debutat pentru prima dată cu aproape 4 decenii în urmă și continuă să fie reimaginate prin colaborări neașteptate cu creatori și case de modă de renume mondial.

Licența Grupului CCC include dreptul de a utiliza marca comercială Reebok în scopuri de publicitate și promovare.

Grupul a semnat, de asemenea, un acord de licență cu Authentic pentru distribuția de pantofi de damă Nine West și negociază o cooperare suplimentară pentru brandurile Authentic. Extinderea portofoliului de licențe este o altă ramură de activitate dezvoltată de Grupul CCC, care îi permite să ofere o ofertă atractivă pentru clienți, maximizând în același timp marjele.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Marketing

Uleiul uzat dat la reciclat poate fi convertit într-un act de caritate

Published

on

Green Environment, companie de consultanță și servicii de mediu, oferă clienților săi persoane fizice posibilitatea de a dona Asociației CONIL uleiul de floarea-soarelui stabilit ca recompensă pentru uleiul uzat colectat din fiecare gospodărie în vederea reciclării.

Cu o experiență de mai bine de un deceniu în servicii de mediu, Green Environment plusează cu o inițiativă CSR în demersul de educare a populației pe tema reciclării uleiului uzat.

Astfel, compania oferă clienților persoane fizice nu numai o recompensă de 1 litru de ulei de floarea-soarelui pentru fiecare 5 litri de ulei uzat colectați, dar și opțiunea ca această recompensă să fie donată Asociației CONIL, organizație non-guvernamentală ce are ca misiune asigurarea educației incluzive pentru copiii cu dizabilități.

Suntem extrem de recunoscători companiei Green Environment pentru implicarea lor în sprijinirea copiilor cu diferite nevoi educaționale speciale. Fiecare strop de ulei colectat este o picătură de solidaritate și responsabilitate față de mediul în care trăim, dar și față de cei care sunt în grija Asociației Conil și au nevoie de sprijin. Împreună, putem face o diferență în viața acestor copii”, a declarat Adela Hanafi, Director Asociația și Școala Conil.

Clientul poate alege donarea către Asociația CONIL a recompensei stabilite încă din faza incipientă a colaborării cu Green Environment în vederea colectarea uleiului uzat. Optarea pentru actul de caritate se poate face bifând căsuța dedicată din formularul aflat pe pagina web: Cum procedez – Uleivegetal.ro. Astfel, sticla de un litru de ulei de floarea-soarelui nu mai este direcționată către familia de unde a fost colectat uleiul uzat, ci către Asociația CONIL, în vederea desfășurării activităților culinare din instituțiile aceasta pe care le deține.

„Poate o recompensă ce constă într-o sticlă de un litru de ulei de floarea-soarelui nu reprezintă ceva însemnat pentru o familie, însă, strângând uleiul uzat de la multe familii care își doresc să facă un bine și mediului, și semenilor mai puțin norocoși, reușim, în fiecare lună, să ducem Asociației CONIL o cantitate foarte utilă de ulei de floarea-soarelui”, a declarat Cristian Tudor, CEO PMC Green Environment, firma care a dezvoltat proiectul www.uleivegetal.ro.

Pentru a lua parte la această campanie și a colecta în mod responsabil uleiul uzat în vederea trimiterii sale spre reciclare, persoanele interesate trebuie să ia legătura cu echipa Green Environment prin intermediul formularului aflat pe website-ul companiei la adresa: Cum procedez – Uleivegetal.ro. Clientul va primi în folosință recipientele necesare pentru colectarea uleiului uzat rezultat din activitățile desfășurate în gospodărie și va stabili cu reprezentanții Green Environment un ritm de colectare a acestui deșeu.

Continue Reading

Marketing

Florin Piersic devine imaginea Caraiman, noul brand de bere din portofoliul Bergenbier S.A.

Published

on

Caraiman, noul brand din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, anunță un parteneriat de imagine cu actorul Florin Piersic. În lunga sa carieră de șase decenii, actorul s-a remarcat drept un adevărat povestitor, ce invită oamenii la momente de amintiri și relaxare. Prin această colaborare, Caraiman își propune să consolideze identitatea brandului și să ofere consumatorilor o bere și o experiență echilibrată.

„Suntem onorați să avem ocazia de a lucra cu un nume atât de important în România, precum Florin Piersic. Valorile și personalitatea sa se potrivesc perfect cu direcția brandului Caraiman, aceea în care predomină echilibrul și serenitatea din tumultul vieții cotidiene. În plus, prin asocierea dintre Caraiman și Florin Piersic ne dorim să oferim consumatorilor acel vector de imagine prin care relaxarea primește un scop, devine un moment de reîncărcare fizică și emoțională”, a declarat Victor Teioșanu, Marketing Director Bergenbier S.A.

„Poveștile, amintirile și momentele de pauză merg la o bere de calitate, cu gust echilibrat, așa cum este Caraiman. M-a bucurat inițiativa mărcii de a lucra împreună și m-am regăsit în atributele acestei beri autentice, cu o rezonanță puternică și rădăcini românești. Așa cum am avut onoarea să colaborez cu oameni extraordinari în lumea teatrului, mă bucur că acest privilegiu nu m-a părăsit și am dat de oameni la fel de minunați în echipa Caraiman”, a completat actorul Florin Piersic.

Noul spot TV și radio Caraiman, ce îl are în prim plan pe Florin Piersic este on-air, pe toate stațiile principale din mass media. Caraiman este o bere cu 4,6% alcool, disponibilă atât la doză de aluminiu și sticlă de 0,5l, cât și la sticlă de 0,33l, PET și KEG. Toate variantele de împachetare, inclusiv multi-pack, se găsesc începând din luna martie în România, în magazinele off-trade și on-trade.

Continue Reading

Bani si afaceri

Afacerile LEMET și LEMS au crescut în 2023 la 330 milioane lei

Published

on

LEMET, unul dintre cei mai mari producători de mobilă la nivel național și unul dintre cei mai mari retaileri prin brand-ul LEMS, a înregistrat în anul 2023 vânzări de 329,9 milioane lei. ”Cifra reprezintă o creștere de o singură cifră față de 2022”, a declarat Alexandru Rizea, director general LEMET.
LEMET, companie 100% românească care operează platforma industrială din comuna Brebu, județul Prahova, a derulat în 2023 investiții de 10,2 milioane de lei, în producție și pe segmentul de retail. Pentru activitățile de CSR, compania a alocat suma de aproximativ 0,5 milioane de lei.
Compania LEMET a dezvoltat brandul de magazine LEMS pentru vânzarea produselor sale și pentru a fi cât mai aproape de potențialii clienți. În prezent, rețeaua LEMS are cea mai mare acoperire la nivel național, aproximativ 75.000 metri pătrați de retail în aproape toate județele țării. LEMET operează o rețea de 70 de magazine amenajate la aceleași standarde înalte, de design și de calitate, care se identifică ca făcând parte din brandul LEMS. La 31 decembrie 2023 compania, împreună cu rețeaua LEMS, avea 1600 de angajați.

Energie verde la LEMET

„Creșterea facturii de energie electrică este cauzată în totalitate de modificarea prețului de achiziție care a crescut în 2023 cu 32% față de 2022 și cu 153% față de 2021. Cantitatea de energie electrică preluată din sistemul național a scăzut în 2023 cu 21,5% față de 2022 și cu 35,2% față de 2021.
Pentru a diminua costurile și pentru a contribui la creșterea componentei verzi în valoarea produselor LEMET, am construit cinci centrale fotovoltaice, totalizând 1810 kW ca putere instalată. Energia electrică produsă echivalează cu reducerea a 960t /an de emisii CO2”, a declarat Alexandru Rizea, director general LEMET.

Despre LEMET

Compania LEMET a fost înființată în 1991 și deține linii de producție și spații de depozitare în suprafață totală de peste 40.000 metri pătrați. Aici anual se prelucrează aproximativ 3.500.000 panouri PAL și MDF, se produc peste 80.000 unități din lemn masiv și peste 13.000 unități de tapițerie. În noiembrie 2023 a fost pusă în funcțiune prima linie de producție formată din echipamente inovatoare cu caracteristici Industry 4.0 și IIoT (Industrial Internet of Things). Este vorba despre o investiție de aprox. 9 milioane de lei, tehnologia anului 2023 care este capabilă să lucreze în parametri anilor 2024 – 2030”.

Continue Reading

Trending


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to verify temporary file contents for atomic writing. in /home3/newsone/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:52 Stack trace: #0 /home3/newsone/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home3/newsone/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home3/newsone/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 52