Connect with us

Marketing

Bergenbier S.A. are un nou Director Legal & Corporate Affairs

Published

on

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, are un nou membru în echipa de leadership, prin Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director.

„Îi urez bun venit Monicăi, un profesionist cu peste 15 ani de experiență în departamente juridice din companii multinaționale, o persoană orientată spre rezultate și spre dezvoltarea personală. Mă bucur că ne putem baza pe experiența și pe cunoștințele ei și sunt sigură că va fi un membru de bază în echipa Bergenbier S.A.”, a punctat Alexandra Barroso, Legal & Corporate Affairs Director pentru Europa Centrală și de Est.

Monica Constantin a deținut anterior roluri de leadership în companii multinaționale, atât în FMCG, cât și în industria de retail. Se alătură echipei Bergenbier S.A., unde coordonează activitățile juridice, afaceri corporative, comunicare și sustenabilitate.

„Suntem încântați să o primim pe Monica Constantin în compania noastră și să avem astfel echipa de leadership întregită printr-un profesionist cu vaste cunoștințe în domeniul său. Am încredere că experiența sa va fi extrem de valoroasă în atingerea obiectivelor strategice ale companiei noastre.”, a adăugat Mihai Voicu, Director General Bergenbier S.A.

„Am găsit în Bergenbier S.A. o companie responsabilă, un loc al prieteniei, al colegialității și al sprijinului și totodată o companie în care povestea berii se scrie în fiecare zi. Mă bucur să încep acest nou capitol și să fiu înconjurată de profesioniști ai acestei industrii frumoase și efervescente”, a spus Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director.

Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, cu un portofoliu vast, ce acoperă toate momentele de consum din piață. Producătorul de bere a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 798 de milioane de lei, în creștere cu peste 11% față de anul anterior.

Compania este axată pe reducerea amprentei de carbon, iar în 2022 producătorul a lansat platforma Prietenii știu să fie responsabili, prin care promovează angajamentele pentru mediul înconjurător, oameni și consumul responsabil.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Marketing

Romanian Innovation Cluster lansează un studiu național pentru a evalua gradul de digitalizare și adoptare a inteligenței artificiale în companiile din România

Published

on

Romanian Innovation Cluster (RIC), prin Departamentul de AI, lansează un amplu studiu național privind nivelul de digitalizare al companiilor din România, cu scopul de a identifica provocările și oportunitățile pe care le întâmpină antreprenorii în procesul de transformare digitală.

Acest demers vine ca răspuns la creșterea accelerată a adoptării inteligenței artificiale (AI) la nivel global și la nevoia companiilor românești de a rămâne competitive într-un mediu de afaceri din ce în ce mai digitalizat. Scopul principal este ca peste 1.500 de companii să participe la acest studiu, oferind astfel o radiografie relevantă a pieței locale în 2025.

Prin acest chestionar, RIC va colecta date despre gradul de digitalizare, utilizarea AI în operațiuni și strategiile de automatizare implementate de companii din diverse industrii. Rezultatele vor contribui la elaborarea unor recomandări strategice și soluții concrete pentru accelerarea digitalizării în mediul de afaceri românesc.

„Acest studiu reprezintă un pas esențial pentru a înțelege unde se află companiile românești în procesul de digitalizare și ce soluții pot adopta pentru a-și crește competitivitatea. AI nu mai este o tehnologie a viitorului, ci un instrument esențial pentru eficiență operațională și inovație.”Florina Onețiu, Președinte Romanian Innovation Cluster

Chestionarul este disponibil online direct din acest link și poate fi completat de orice companie interesată. Participarea este gratuită, iar studiul va contribui la o mai bună înțelegere a tendințelor și nevoilor pieței.

Companiile care completează chestionarul vor beneficia de un Audit de Digitalizare și AI gratuit, care include o evaluare personalizată a nivelului de digitalizare și recomandări practice pentru integrarea inteligenței artificiale în operațiunile lor. Această inițiativă reprezintă o oportunitate valoroasă pentru antreprenori de a înțelege mai bine cum își pot optimiza activitatea prin digitalizare.

Pentru informații suplimentare și acces la studiu, contactați Romanian Innovation Cluster – Departamentul de AI, la contact@ric.ro.

Continue Reading

Marketing

Bergenbier S.A. – certificat din nou ca Angajator de Top în România

Published

on

Producătorul de bere Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a fost recunoscut și în 2025 Angajator de Top în România, o certificare acordată pe baza unei evaluări riguroase a peste douăzeci de criterii din domeniul resurselor umane.

„Această recunoaștere ne onorează și reconfirmă angajamentul nostru față de oameni. În Bergenbier S.A., credem că succesul unei companii este construit pe o cultură solidă, bazată pe încredere, prietenie și transparență. Continuăm să investim în dezvoltarea colegilor noștri și să implementăm politici menite să creeze un mediu de lucru echilibrat și motivant”, a declarat Delia Taloș, Interim HR Director.

Certificarea primită din partea Top Employers Institute subliniază angajamentul Bergenbier S.A. de a menține standarde ridicate în ceea ce privește bunăstarea angajaților, dezvoltarea profesională și crearea unui mediu de lucru prietenos și atent la nevoile colegilor.

Bergenbier S.A. se alătură, pentru al doilea an la rând, celorlalte companii din Europa Centrală și de Est, Ungaria, Serbia, Bulgaria, Cehia și Croația, care aparțin grupului Molson Coors, certificat și el ca Angajator de Top. La nivel global, programul Top Employer a recunoscut în acest an peste 2.200 de companii din 122 de țări pentru excelența în practicile de resurse umane.

Certificarea a fost acordată în urma unei analize ample, care a evaluat criterii precum strategia de resurse umane, dezvoltarea profesională a angajaților, cultura organizațională, sustenabilitatea, beneficiile oferite și echilibrul dintre viața profesională și cea personală.

Prin această recunoaștere, Bergenbier S.A. își reconfirmă misiunea de a oferi un mediu de lucru dinamic și motivant angajaților săi. Compania investește constant în dezvoltarea echipelor, în programe de formare și în inițiative menite să susțină performanța și bunăstarea angajaților.

Continue Reading

Marketing

În februarie toți juniorii iubesc peștișorii Mölli de la Möller’s

Published

on

Möller’s, cel mai longeviv supliment alimentar din farmaciile din Europa, prezent de 10 ani pe piața din România și de 170 ani în Norvegia, sărbătorește luna iubirii cu peștișori din plin!

Astfel, până pe 28 februarie 2025, părinții pot profita de o ofertă avantajoasă la jeleurile în formă de peștișori de la Möller’s, care este disponibilă exclusiv în Farmaciile TEI și Bebe TEI, atât în locații, cât și online.

La achiziția a oricăror 2 cutii de peștișori din locațiile TEI sau online, consumatorii primesc încă o cutie bonus, cu aromă de portocale la Farmacia TEI sau cu aromă de căpșuni, în magazinele Bebe TEI.

Gama Möller’s Omega-3 Peștișori gumați include 3 arome delicioase de căpșuni, portocale și cola, nu conține zahăr sau coloranți artificiali și asigură în Omega-3 și vitamina D naturale. Peștișorii sunt recomandați copiilor de peste 3 ani, fiind un snack sănătos și delicios, pe care părinții îl pot oferi cu încredere celor mici.

Peștișorii gumați contribuie la dezvoltarea optimă fizică și psihică a copiilor și ajută la menținerea sănătății acestora, fiindu-le recomandați pentru creier, inimă, oase, vedere și imunitate.

Pe lângă gama de jeleuri pentru juniori, brandul Möller’s are un portofoliu variat de produse pentru toate vârstele, sub formă de ulei de ficat de cod, capsule moi sau multivitamine.

  • Möller’s Cod liver oil Pure Mom & Baby este un produs pur și concentrat în Omega-3 natural, fără arome adăugate, care este recomandat gravidelor, femeilor care alăptează și sugarilor (de la 4 săptămâni)
  • Möller’s Cod liver oil cu arome (de lămâie, mere verzi sau tutti frutti) este recomandat copiilor de peste 3 ani și adulților.  Este bogat în Omega 3 și vitaminele A, D și E, contribuind semnificativ la funcționarea normală a inimii, a sistemului imunitar și la menținerea sănătății sistemului osos.
  • Möller’s Lemon Flavour FAMILY 500 ml este cel mai nou produs din familia Möller’s, în format economic, cu 100 doze (a câte 5 ml) și poate fi consumat de către toți membrii familiei, de la copiii de peste 3 ani și până la părinți și bunici. Susține dezvoltarea inteligenței, sănătatea inimii, dar și sistemul imunitar.
  • Gama de capsule moi Möller’s include Cod Liver Oil Omega-3 cu 120 capsule, Omega-3 Forte cu 30, 112 sau 150 capsule și OMEGACORE cu 60 capsule, acesta din urmă fiind un produs recomandat pentru sănătatea sistemului cardiovascular.
  • Möller’s TOTAL este un complex de vitamine, minerale și extracte naturale ce asigură energie prin fiecare cutie, grație mixului original de Panax Ginseng, Omega-3 și vitamina D, ale căror efecte benefice sunt potențate de alte 22 ingrediente active.

Möller’s este expert în Omega-3 natural din 1854, de când farmacistul norvegian Peter Möller a descoperit și patentat o metodă revoluționară de purificare și de producție (prin extragere la abur) a uleiului de ficat de cod. Inovația Möller’s, brevetată acum 170 ani, se folosește și în prezent în procesul de fabricare, uleiul astfel obținut fiind de o înaltă calitate și puritate, care păstrează toate calitățile nutritive ale acizilor grași Omega-3 și ale vitaminei D.

Continue Reading

Trending