Business
Dj Harra pășește în lumea organizării de evenimente cu Eventtopia. Dana Neacșu deschide nouă dimensiune în piață după o experiență de 12 ani
Published
2 ani agoon
Dana Neacșu, cunoscută și sub numele de Dj Harra în industria muzicală, își extinde activitatea și pasiunea pentru organizarea de evenimente prin Eventtopia. Cu o experiență de 15 ani în domeniul muzical și o pasiune inepuizabilă pentru organizarea de evenimente, Dana Neacșu aduce un suflu nou și o abordare creativă în lumea evenimentelor.
Eventtopia by Dana F Neacșu se concentrează pe organizarea de evenimente de nuntă și alte tipuri de evenimente speciale. Scopul principal al echipei este de a transforma fiecare detaliu al evenimentului într-o experiență plăcută și memorabilă pentru toți cei prezenți. Pentru a atinge acest obiectiv, Eventtopia oferă o gamă variată de pachete și servicii personalizate, adaptate nevoilor fiecărui cuplu sau client.
Unul dintre aspectele cheie pe care Eventtopia le ia în considerare este decorul inedit al evenimentului. Echipa lucrează în strânsă colaborare cu clienții pentru a crea un decor care să reflecte personalitatea și stilul lor distinct. De la aranjamente florale elegante la detalii decorative creative, Eventtopia se asigură că fiecare element contribuie la atmosfera magică a evenimentului.
Muzica este un alt element esențial în orice eveniment, iar Eventtopia se asigură că acest aspect este gestionat cu profesionalism și pasiune. Cu experiența sa vastă în domeniul muzical, Dana Neacșu, cunoscută și ca Dj Harra, aduce un mix unic de genuri muzicale și energie în cadrul evenimentelor. Echipa Eventtopia oferă și servicii de sunet și lumini de înaltă calitate, asigurându-se că muzica și atmosfera sunt perfecte pentru a anima petrecerea.
În plus, Eventtopia oferă servicii complete de foto-video, capturând momente speciale și transformându-le în amintiri durabile. Cu o atenție deosebită acordată detaliilor și emoțiilor, echipa Eventtopia surprinde în mod artistic momentele cheie ale evenimentului, oferind clienților lor amintiri frumoase și autentice.
Cu toate că Dana Neacșu este cunoscută mai ales pentru cariera sa în muzică, pasiunea ei pentru organizarea de evenimente a condus la înființarea Eventtopia. Echipa dedicată și profesionistă oferă servicii complete și personalizate, asigurându-se că fiecare eveniment este unic și reflectă dorințele și așteptările clienților.
Date de contact:
Dana Neacsu
Soseaua Straulesti sect 1 București
+40 732 948 498
dananeacsuu@gmail.com
You may like
-
Balul Bucuriei 2023 a strâns 57.000 de euro, un nou record de generozitate pentru copiii și tinerii cu autism din România
-
SUMMER FASHION GALA, evenimentul etalon în industria modei din România, anunță cea de-a șaptea ediție, la Veranda Mall, pe 29 iunie
-
A început SMART ENERGY EXPO – Expoziția Energiei Inteligente. Oportunitate unică pentru societățile din industria energetică și domenii conexe
Libris, librărie online de referință pe piața din România, a vândut în 2024 cu peste 20% mai multe cărți decât în 2023, cu o medie a comenzii înregistrate la nivel național de 135 lei. Cele mai active județe în privința achiziției de carte se mențin București, Brașov și Cluj, iar „Cărțile pentru copii” domină topul categoriilor, urmate de Beletristică și Științe Umaniste.
Printre surprizele acestui an se remarcă revenirea unor titluri și autori clasici, F.M. Dostoievski dominând topul celor mai vânduți autori datorită viralizării pe Tik-Tok a volumului „Nopți albe”.
Astfel, unul dintre cele mai interesante fenomene literare ale anului 2024 a fost popularizarea masivă a nuvelei „Nopți albe” de F.M. Dostoievski pe TikTok, care a captat atenția generației Z prin teme legate de dragoste, singurătate și conexiune umană.
De altfel, datorită acestui fenomen, „Nopți albe” de F.M. Dostoievski a devenit și cel mai bine vândut titlu clasic al editurii Penguin și în Marea Britanie, devansând în vânzări volume consacrate ca lider în vânzări precum „Mândrie și Prejudecată” (Jane Austen) sau „1984” (George Orwell).
Comunitatea BookTok a promovat intens povestea romantică și melancolică a lui Dostoievski, care a atras generația Z prin teme de singurătate și vulnerabilitate emoțională.
„Noile generații descoperă literatura clasică nu doar prin școală sau familie, ci și pe platformele sociale. Popularitatea lui Dostoievski pe TikTok demonstrează relevanța lecturii în era digitală. Temele sale, precum opoziția față de capitalism, dificultatea conexiunilor autentice și fragilitatea relațiilor, rezonează profund cu tinerii de azi. Nuvela „Nopți Albe”, apreciată ca poveste de dragoste, atrage și datorită popularității genului romance în social media. Acest interes viral pentru operele lui Dostoievski s-a reflectat și în creșterea vânzărilor noastre”, afirmă Loredana Tudor, Marketing Manager Libris.
„Nopți Albe” nu este singurul exemplu de titlu clasic care a ajuns în topurile din 2024 datorită TikTok. Volumul „De veghe în lanul de secară” de J.D. Salinger a fost de asemenea un favorit al booktok-urilor de anul trecut, romanul plasându-se pe prima poziție în topul Young Adult și pe Libris.ro.
Creșteri alimentate de trendurile din social media au avut și categoriile Carte în limba engleză (+10%) și Young Adult (+18%), care reflectă un interes în creștere al tinerilor de a descoperi lectura ca formă de relaxare și autodezvoltare, dar și de a pune cartea în centrul conversațiilor din comunitățile online.
La nivel național, traficul înregistrat de pe dispozitivele mobile a fost de peste 3 ori mai mare decât de pe desktop, cu vârfuri în Cluj (84%), urmat de Timiș și București, cu 83%.
Harta României în Cărți Citite. Brașovenii au comandat cu 35% mai multe cărți față de 2023.
Datele Libris arată că Brașov este județul care a înregistrat cea mai creștere în ceea ce privește achiziția de carte, cu 35% mai multe volume comandate în 2024 față de 2023. O creștere similară s-a înregistrat și în Iași (+33%).
Topul județelor către care s-au livrat cele mai multe comenzi plasate pe Libris se menține similar ca în anii precedenți. Astfel, locuitorii din București, Brașov, Cluj, Iași și Ilfov au comandat mai multe volume decât în 2023, creșterile înregistrate fiind între 20 și 35%.
Raportat la populația fiecărui județ, datele Libris din 2024 arată că cele mai multe comenzi de carte pe cap de locuitor s-au făcut din Ilfov, București și Brașov, la polul opus aflându-se județele Harghita, Covasna și Teleorman.
Românii din străinătate au plasat anul trecut cu 10% mai multe comenzi. La nivel internațional cele mai active țări în ceea ce privește achiziția sunt Germania, SUA, Franța, Belgia și Marea Britanie, cu o medie a comenzilor de 240 lei. Volumele expediate de Libris în 2024 au ajuns și la români din Coreea de Sud, Kuwait sau Taiwan.
Top 5 județe la achiziția de carte
- București – 430,321 cărți vândute (+20% față de 2023)
- Brașov- 141,448 cărți vândute (+35% față de 2023)
- Cluj- 115,071 cărți vândute (+25% față de 2023)
- Iași- 111,559 cărți vândute (+33% față de 2023)
- Ilfov- 106,818 cărți vândute (25% față de 2023)
„An de an, alegerile de lectură ale românilor conturează o radiografie autentică a intereselor și valorilor societății. Observăm în 2024 o tendință de echilibru între literatura clasică și titlurile contemporane, dar și între lecturile de dezvoltare personală și beletristică, semn că cititorii români caută în lecturile lor atât profunzime, cât și relevanță, introsepecție, răspunsuri la provocările cotidiene sau desigur relaxare și self-care prin lectură”, adaugă Loredana Tudor.
Ce au citit românii în 2024
Care sunt cele mai citite volume, numărul de cărți comandate, traficul de pe dispozitive mobile și date despre comenzile celor mai fideli cititori din fiecare județ pot fi consultate pe harta interactivă creată de Libris prin prelucrarea datelor* de vânzări la nivelul anului 2024, disponibilă pe România în cărți citite, Ediția 2024.
*Pentru o relevanță sporită privind preferințele reale de lectură ale românilor, analiza exclude vânzările de manuale și carte școlară sau inclusă în bibliografia școlară.
Top 10 cele mai vândute cărți
- Micul prinț – Antoine de Saint-Exupery
- Nervul vag. Adio stres, inflamații, tulburări digestive și probleme imunitare – Yann Rougier, Marie Borrel
- Ține-ți copiii aproape – Gordon Neufeld, Gabor Mate
- Cât timp înfloresc lămâii – Zoulfa Katouh
- Marele dicționar al bolilor și afecțiunilor – Jacques Martel
- Revoluția glucozei. Echilibrarea glicemiei poate să-ți schimbe viața – Jessie Inchauspe
- Omul în căutarea sensului vieții – Viktor E. Frankl
- Puterea extraordinară a subconștientului tău – Joseph Murphy
- Hoțul de cărți – Markus Zusak
- Curajul de a nu fi pe placul celorlalți – Fumitake Koga, Ichiro Kishimi
Top 10 cei mai vânduți autori
- F. M. Dostoievski
- Eric-Emmanuel Schmitt
- Geronimo Stilton
- Roald Dahl
- Gabor Mate
- Lise Bourbeau
- Marc Levy
- Gabriel Garcia Marquez
- Colleen Hoover
- Ioana Chicet-Macoveiciuc
Top 10 cei mai vânduți autori români
- Ioana Chicet-Macoveiciuc
- Niculina Gheorghiță
- Dan-Silviu Boerescu
- Pimen Vlad
- Petronela Rotar
- Radu Paraschivescu
- Leon Dănăilă
- Ovidiu Dragoș Argeșanu
- Alec Blenche
- Lavinia Bârlogeanu
Top 5 cei mai vânduți autori din Bibliografia școlară pe Libris.ro în 2024
- L. Frank Baum
- Ion Creangă
- Mihail Sadoveanu
- Mark Twain
- Mircea Eliade
Top 5 cele mai populare categorii și cele mai vândute 5 titluri din fiecare
Categoria „Cărți pentru copii” își menține locul fruntaș în topul celor mai vândute categorii, urmată de „Beletristică”, „Științe Umaniste”, „Dezvoltare Personală”, și „Spritualitate și Ezoterism’. De asemena, interesul tinerilor cititori continuă să crească, categoria „Young Adult” fiind una dintre cele mai dinamice și accesate categorii în ultimii ani.
Astfel, „De veghe în lanul de secară” (J.D. Salinger), 15 zile fără internet (Sophie Rigal-Goular,) „Poveștile deosebiților” (Ransom Riggs), „Darurile noastre ascunse” (Caroline O’Donoghue), „Însemnări din viața mea” (Alfie Deyes) domină topul preferințelor cititorilor tineri.
Când vine vorba de volumele recomandate în Bibliografia școlară, „Dumbrava minunată” (Mihail Sadoveanu) își menține locul fruntaș, urmată fiind de „Amintiri din copilărie” (Ion Creangă). Topul celor mai vândute titluri din categoria “Bibliografie școlară” este completat de “Prinț și cerșetor” (Mark Twain), „Băiatul cu pijamale în dungi” (John Boyne) și „Recreația mare” (Mircea Sântimbreanu).
1.Cărți pentru copii
- Micul prinț – Antoine de Saint-Exupery
- 101 povești de noapte bună
- Poveste de Crăciun – Charles Dickens
- Primele poezii și cântecele pentru cei mai mici pitici
- Jocuri pentru copii inteligenți. Carte de activități +3 ani
2.Beletristică
- Cât timp înfloresc lămâii – Zoulfa Katouh
- Hoțul de cărți – Markus Zusak
- Nopți albe – F. M. Dostoievski
- Ne vedem în august – Gabriel Garcia Marquez
- Insula copacilor dispăruți – Elif Shafak
- Științe Umaniste
- Rușinea. Vocea, experiența și vindecarea rușinii în procesul terapeutic – Lavinia Bârlogeanu, Carmen Beyer, Erik Hygum, Daniela Dumitrescu, Daniela Luca, Corneliu Irimia
- Gânduri către sine însuși – Marcus Aurelius
- Rătăciți în labirint. Chipuri ale bântuirii și mântuirii în procesul terapeutic – Lavinia Bârlogeanu
- Nexus. Scurtă istorie a rețelelor informaționale din epoca de piatră până la IA – Yuval Noah Harari
- Jurnalul Annei Frank – Anne Frank
- Dezvoltare personală
- Curajul de a nu fi pe placul celorlalți – Ichiro Kishimi , Fumitake Koga
- Totul e în regula în mine și în lume – Petronela Rotar
- Mindreader – David J. Lieberman
- Stilurile de atașament – Amir Levine, Rachel S. F. Heller
- Arta manipulării – Kevin Dutton
- Spiritualitate și Ezoterism
- Puterea extraordinară a subconștientului tău – Joseph Murphy
- Corpul cuantic – Deepak Chopra, Jack Tuszynski, Brian Fertig
- Cele 5 răni care ne împiedică să fim noi înșine – Lise Bourbeau
- Cele patru legăminte, cartea înțelepciunii toltece – Don Miguel Ruiz
- Vindecarea celor 5 răni – Lise Bourbeau.
Top 10 cele mai vândute cărți în limba engleză
- Concise 48 Laws Of Power – Robert Greene
- A Court of Thorns and Roses. A Court of Thorns and Roses #1 – Sarah J. Maas
- Matilda. Special Edition – Roald Dahl
- Powerless. The Powerless Trilogy #1 – Lauren Roberts
- Twisted Lies. Twisted #4 – Ana Huang
- King of Wrath. Kings of Sin #1 – Ana Huang
- Little Book of Jokes for Kids of All Ages – Martin Ellis
- Once Upon A Broken Heart. Once Upon A Broken Heart #1 – Stephanie Garber
- White Nights – Fyodor Dostoyevsky
- War That Saved My Life – Kimberly Bradley
Cultura
Editura Publisol dezvăluie istoria secretă a bombei germane prin volumul RĂZBOIUL LUI HEISENBERG, de Thomas Powers
Published
3 zile agoon
13/01/2025„Războiul lui Heisenberg va declanșa o furtună de controverse academice… Dar toți cititorii se vor bucura de intriga demnă de romanele de capă și spadă și de profunda dramă umană.”- Timothy Ferris, Autor Galaxies
Editura Publisol lansează cartea Războiul lui Heisenberg. Istoria secretă a bombei germane de Thomas Powers, o lucrare captivantă, care explorează misterele și dilemele etice din jurul programului german de dezvoltare a bombei atomice în timpul celui de-al Doilea Război Mondial. Volumul ofera o perspectivă unică asupra unor întrebări fundamentale ce privesc moralitatea, cunoașterea și responsabilitatea în timp de război.
Germania lui Hitler a încercat in al Doilea Război Mondial, să construiască o bombă atomică. Deși beneficia de reputați savanți, de materii prime și de o tehnologie înaintată, programul nuclear al celui de-l Treilea Reich s-a dovedit un fiasco. Cartea lui Thomas Powers, Războiul lui Heisenberg, susține cu documente de netăgăduit că acela care a pus surdină ambițiilor nucleare naziste a fost laureatul Nobel Werner Heisenberg.
Unul dintre ultimele secrete ale celui de-Al Doilea Război Mondial este motivul pentru care germanii nu au reușit să construiască o bombă atomică. Germania era locul de naștere al fizicii moderne, poseda materiile prime și baza industrială și avea la dispoziție unele dintre cele mai strălucite minți din domeniul fizicii nucleare.
„Importantă și originală, un alt capitol din povestea epică a modului în care omenirea a ajuns să aibă la îndemână mijloacele propriei distrugeri.”, Richard Rhodes, Autor The Making of the Atomic Bomb.
În volumul „Războiul lui Heisenberg”, Thomas Powers prezintă interacțiunea dintre știință și spionaj, moralitate și necesitate militară, paranoia și logica rece care au marcat programul german de construire a bombei atomice, dar și răspunsul Aliaților la acesta. Pe baza a zeci de interviuri și a anilor de cercetare intensivă, Powers concluzionează că Werner Heisenberg, care a fost fi gura principală a efortului atomic german, a obstrucționat în mod conștient dezvoltarea bombei, iar într-o faimoasă întâlnire din 1941, la Copenhaga, cu fostul său mentor Niels Bohr, a încercat să-i descurajeze și pe Aliați să-și atingă obiectivul de a construi propria bombă.
Cu o analiză detaliată, Powers dezvăluie evenimentele ce gravitează în jurul fizicianului Werner Heisenberg și echipei sale, arătând cum știința și războiul se întâlnesc într-o competiție devastatoare de putere și cunoaștere. Heisenberg, unul dintre cei mai mari fizicieni ai secolului XX, cunoscut pentru formularea Principiului Incertitudinii, devine aici un personaj complex prins între loialitatea față de țara sa și implicațiile etice ale armelor nucleare.
Powers abordează subiectul cu o rigoare impresionantă, dezvăluind întrebări controversate: Au încercat Heisenberg și echipa sa să construiască bomba atomică? Au fost sabotați de aliați, sau au sabodat ei înșiși proiectul pentru a preveni o catastrofă globală? Fără să ofere un răspuns definitiv, Powers invită cititorii să reflecteze asupra dificultăților morale și asupra tentației cunoașterii, într-un context politic și militar periculos.
„Războiul lui Heisenberg” este o „carte atent documentată și foarte bine scrisă” (Time), a cărei poveste extraordinară captivează și… neliniștește.
Cartea „Războiul lui Heisenberg”, de Thomas Powers este disponibilă pe site-ul editurii publisol.ro, în librarii și magazinele online de specialitate.
Despre autor
Thomas Powers, autor și jurnalist american premiat, este cunoscut pentru stilul său de investigație meticulos. Powers a câștigat Premiul Pulitzer în 1971 pentru reportajele sale legate de cazul Dianei Oughton, o tânără implicată în activism radical și terorism în Statele Unite. Acest caz a inspirat prima sa carte, Diana: The Making of a Terrorist, în care Powers abordează rădăcinile ideologice și psihologice ale terorismului.
De-a lungul carierei sale, Powers a explorat teme complexe legate de război și putere. Printre lucrările sale se numără The War at Home: Vietnam and the American People, o investigație detaliată asupra impactului războiului din Vietnam asupra cetățenilor americani, și The Man Who Kept the Secrets: Richard Helms and the CIA, o biografie complexă a unui fost director CIA. În cartea Thinking About the Next War, Powers continuă să analizeze dinamica globală a puterii și etica în contextul conflictelor armate.
Business
Meridian Taxi atrage o investiție strategică din partea ATM Ventures
Published
4 săptămâni agoon
18/12/2024Meridian Taxi, unul dintre liderii industriei de transport din Capitală, a primit o investiție din partea ATM Ventures, divizia de investiții a grupului Autonom, deținut de frații Marius și Dan Ștefan. Tranzacția a adus ATM Ventures o participațiune de 30% în Meridian Taxi. Fondurile vor fi direcționate către creșterea și înnoirea flotei auto, precum și îmbunătățirea continuă a experienței utilizatorilor și șoferilor.
“Meridian Taxi este un pionier în industria de taximetrie din România”, a declarat Dan Boabeș, acționar principal și CEO Meridian Taxi. “Suntem una dintre cele mai vechi companii din domeniu, cu un grad de recunoaștere foarte ridicat, dar și prima companie de taxi din țara noastră care a atras un influx de capital din partea unui fond de investiții. Faptul că avem alături ATM Ventures, un jucător solid în domeniul mobilității, care a avut întreaga încredere în modelul nostru de business și în planurile de dezvoltare ne confirmă că viziunea noastră de business este una sănătoasă. Această realizare vine ca rezultat al eforturilor susținute din ultimii 1.5 ani, dedicate modernizării aplicației și a flotei, precum și recrutării și instruirii șoferilor, pentru a răspunde cerințelor consumatorilor moderni.”
“Investiția în Meridian Taxi reflectă angajamentul nostru de a susține afacerile locale cu potențial de creștere și de a contribui activ la modernizarea serviciilor de mobilitate urbană din România, sprijinind viziunea antreprenorială a companiei de a oferi soluții mai adaptate nevoilor pasagerilor și șoferilor, prin îmbunătățirea flotei auto, punând accent pe sustenabilitate și pe creșterea calității serviciilor”, a declarat Dan Ștefan, co-fondator ATM Ventures.
Investiția va permite companiei, care operează deja o flotă de 1.100 de autoturisme, să crească numărul mașinilor cu 20% în următoarele 12 luni și să înnoiască parcul auto, prin facilitarea accesului la finanțare pentru șoferi.
În 2025, Meridian Taxi urmărește diversificarea serviciilor și expansiunea pe segmentul B2B
Pentru următorul an, Meridian Taxi, care deservește peste 900.000 de pasageri lunar, intenționează să introducă servicii dedicate segmentului B2B. “Calitatea ridicată a serviciilor noastre și experiența vastă în industrie ne recomandă drept partenerul de încredere pentru companiile din București. Unul dintre pilonii principali ai strategiei noastre este să oferim soluții adaptate nevoilor acestor clienți, companii de toate dimensiunile, care solicită servicii fiabile și convenabile pentru echipele lor, de la profesioniștii cu funcții de execuție, la middle și top management”, a adăugat Dan Boabeș.
Pentru a sprijini dezvoltarea segmentelor B2B și B2C, Meridian Taxi va continua să investească în flota auto și în instruirea șoferilor, aceștia reprezentând un element esențial al strategiei de afaceri.
Compania, care a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 2,9 milioane de lei, estimează o creștere de aproximativ 15% pentru 2024. Prin investițiile recente și planurile de dezvoltare, Meridian Taxi își consolidează poziția pe piața din București.
Asistența juridică pentru realizarea investiției din partea Meridian Taxi a fost acordată de casa de avocat Irina Iliescu.
Asistența juridică pentru realizarea investiției din partea ATM Ventures a fost acordată de casa de avocatură Teodorescu Partners.
Despre Meridian Taxi
Meridian Taxi este una dintre cele mai de încredere și eficiente companii de transport din România, cu o experiență solidă de 28 de ani în oferirea serviciilor de taxi sigure, rapide și confortabile. Compania operează o flotă modernă de 1.000 de mașini și deservește zilnic peste 30.000 de clienți, consolidându-și astfel poziția ca lider în transportul urban.
Cu o echipă de șoferi profesioniști și o atenție deosebită pentru calitate, Meridian Taxi oferă soluții de transport personalizate, incluzând opțiuni de comandă rapidă prin aplicația mobilă, telefon sau prin parteneriate corporate.
Misiunea Meridian Taxi este de a redefini standardele serviciilor de transport prin profesionalism, inovație și un angajament constant față de clienți, asigurând experiențe sigure și eficiente zi de zi.
Despre ATM Ventures
ATM Ventures este un vehicul de investiții în companii cu potențial de creștere accelerată, fondat în 2020 de Marius și Dan Ștefan, acționarii Grupului Autonom. Compania investește direct în startup-uri cu scopul de a sprijini și de a accelera dezvoltarea inițiativelor antreprenoriale românești, mici și mijlocii. Până în prezent, Marius și Dan Ștefan au investit direct și indirect în peste 50 de start-up-uri de mobilitate, tehnologie, retail și altele. O listă completă poate fi consultată pe site-ul diviziei: holding.ro.