Connect with us

Bani si afaceri

A început SMART ENERGY EXPO – Expoziția Energiei Inteligente. Oportunitate unică pentru societățile din industria energetică și domenii conexe

Published

on

Pe 25 mai 2023, la Constanța,  fost dat startul evenimentului mult așteptat, SMART ENERGY EXPO, cel mai important eveniment dedicat energiei inteligente din România. În perioada 25-28 mai 2023, Pavilionul Expozițional din Constanța găzduiește o expoziție inovatoare, organizată printr-un parteneriat puternic între mediul de business, sectorul public și mediul nonguvernamental.

SMART ENERGY EXPO – CONSTANȚA 2023 este un eveniment ce reprezintă o oportunitate unică pentru societățile din industria energetică și domenii conexe să-și promoveze produsele și serviciile inovatoare, să exploreze noi piețe și să stabilească parteneriate valoroase. Participanții la expoziție vor avea posibilitatea de a descoperi cele mai noi tendințe și soluții din domeniul energiei inteligente, precum și de a evalua și compara oferta concurenței.

Evenimentul SMART ENERGY EXPO – CONSTANȚA 2023 reprezintă un pas important în promovarea energiei inteligente și a soluțiilor sustenabile în România

Prin intermediul SMART ENERGY EXPO, toți cei interesați au ocazia de a se implica direct în dezbateri și conferințe relevante pentru industrie, propunând soluții eficiente și adecvate pentru provocările pe care le întâmpinăm în prezent și în prognoza alarmantă a viitorului apropiat.

Evenimentul este organizat sub egida Asociației pentru Dezvoltare Regională și Politici Europene (ADRPE), în colaborare cu Federația Zonelor Metropolitane și Aglomerărilor Urbane din România, Asociația Administratorilor Publici din România și Asociația INFOCONS. Aceste organizații aduc la SMART ENERGY EXPO speakeri de prestigiu, moderatori cu experiență în domeniu pentru workshop-uri interactive, contribuind astfel la o experiență de înaltă calitate pentru toți participanții.

Agenda SMART ENERGY EXPO include o serie de evenimente. Pe 25 mai a avut loc prima expoziție, deschiderea oficială a evenimentului a fost la ora 11:00, urmată de premierea expozanților Smart Energy România 2023 la ora 12:00. Pe parcursul următoarelor zile, vor avea loc conferințe și workshop-uri captivante, care acoperă teme precum proiecte și soluții smart energy pentru localități și companii, precum și surse de finanțare în domeniu.

SMART ENERGY EXPO – CONSTANȚA 2023 rămâne deschisă publicului larg în fiecare zi, între 25 și 28 mai 2023, oferind oportunitatea de a explora cele mai recente inovații în domeniul energiei inteligente și de a interacționa cu profesioniști din industrie.

Evenimentul SMART ENERGY EXPO – CONSTANȚA 2023 reprezintă un pas important în promovarea energiei inteligente și a soluțiilor sustenabile în România. Acesta oferă un cadru propice pentru dezvoltarea de noi idei, colaborări și inovații care pot contribui la crearea unui viitor mai verde și mai eficient din punct de vedere energetic.

 

PROGRAM VINERI 26 MAI


10:00 12:30 Conferința Smart Energy Expo România 2023

Moderator:

Alexandru PETROVICI, Director Executiv Asociația Orașelor din România

Speakeri:

George NICULESCU, Președinte Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei

Ovidiu CÎMPEAN, Secretar de stat Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene

Adrian FOGHIȘ, Secretar de stat Ministerul Transporturilor și Infrastructurii

Adrian RAULEA, Secretar de stat Ministerul Investitiilor si Proiectelor Europene

Alexandru STOICA, Secretar de stat Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltări și Administrației

Rareș HOPINCĂ, City Manager Sector 5, Municipiul București

Mariana GÂJU, Primvicepreședinte Asociația Comunelor din România

Ani MERLĂ, Manager, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Zona Metropolitană Constanța

DragoșCosminLucian PREDA, DBA ORBIS CONECTO & CHEMICAL BROs, Ministru Secretar de Stat
pentru Telecomunicații 202021, CEO Radiocom 202122

Luminița MIHAILOV director general ADR SE

Lukasz NOWINSKY, Președinte FreeVolt Global Industria fotovoltaică, tehnologie, prezentarea invenției
tehnologice PVGraf FreeVolt România;

Sorin CHIRIȚĂ, Președinte Asociația pentru Dezvoltare Regională și Politici Europene

Marian FLOREA, Președinte Asociația Administratorilor Publici din România

Sorin MIERLEA, Președinte INFOCONS

12:30 13:00 Coffee break și networking
13:00 17:30 Workshop “ Proiecte și Soluții Smart Energy pentru localități și companii

Moderator:

Adrian CRĂCIUN, Federația Zonelor Metropolitane și Aglomerărilor Urbane din România

Adrian RAULEA, Secretar de stat Ministerul Investitiilor si Proiectelor Europene

Ștefan ROȘEANU, Președinte Autoritatea pentru Reformă Feroviară

Marcel HEROIU, Expert Banca Mondială (online)

Bogdan BĂLĂNIȘCU, Secretar de stat Ministerul Mediului (online)

MariaManuela CATRINA, Adjunct al Directorului, Directoratul Național de Securitate Cibernetică

Dumitru NANCU, Director General Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru IMMuri

Alexandru BOBE, Prorector Digitalizare Universitatea Ovidius Constanța Prezentare CiTyInnoHub
(European Digital Innovation Hubs Network)

Bogdan CAZAN, Coordonator consorțiu ERBSN Accesul IMMurilor pe piața internațională

Flaviu Octavian ILIESCU, Senior banker în departamentul Energie si utilitati BCR Soluții de finanțare
pentru eficiență energetică

Laura TUDORACHE, Marketing Manager EuroVial Lighting: Soluții verzi. Sisteme avansate pentru
eficientizarea consumului

Valerian VREME, Institutul Național de Cercetare Dezvoltare în Informatică ICI București

Cosmin BALABAN, Director Executiv, EuroVial Lighting Povești de succes: Soluții Smart pentru digitalizarea
afacerii

Smărăndița Ana IRINA, Manager Direcția de Strategy Management, Compania Națională Poșta Română
Curajul de a acționa diferit, dincolo de „linia trasată

Cristian LUNGU, WING Computer Group, Valorificarea energetică a deșeurilor

Andrei BENGHEAMĂLĂIEȘ, Expert Strategii, membru CA ELECTRICA DISTRIBUȚIE

Liviu POPA, Director General Termoficare Constanța

Georgian ALBU, Președinte Future Energy Leaders România

Cătălin TOBESCU, Specialist Silvicultură și Zone Forestiere

Mădălina HRISTU, Director Executiv Direcția Planificare Investiții la Primăria Generală a Municipiului
București

Cătălin BĂNCILĂ, Președinte Fundația MARIA CLUB UNESCO

Alți reprezentanți ai expozanților, aleși locali, adiminstratori publici, funcționari și experți

 

PROGRAM SÂMBĂTĂ 27 MAI

10:00 12:00 Conferința Surse de finanțare nerambursabile pentru eficiență energetică, digitalizare,
mobilitate urbană durabilă, ocupare, infrastructură publică și competitivitate

Moderator:

Adrian CRĂCIUN, Federația Zonelor Metropolitane și Aglomerărilor Urbane din România

Speakeri:

Sorin MOISE, Secretar de stat Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale

Bogdan BĂLĂNIȘCU, Secretar de stat Ministerul Mediului

Adrian FOGHIȘ, Secretar de stat Ministerul Transporturilor

Eugen OPRIȚESCU, Consilier Principal la Ministerul Energiei

Ștefan ROȘEANU, Președinte Autoritatea pentru Reformă Feroviară

Emanuel Gabriel BOTNARIU, Președinte Consiliul de monitorizare

Dumitru NANCU, Director General Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru IMMuri

Sorin CHIRIȚĂ, Președinte Asociația pentru Dezvoltare Regională și Politici Europene

14:00 18:00 Prezentarea standurilor expozanților și încheierea de parteneriate

DUMINICĂ 28 MAI


09:30 12:30 Schimb de bune practici în domeniul energiilor regenerabile si mobilității urbane

Expoziția poate fi vizitată în fiecare zi, în intervalul orar 09:0019:00.

Bani si afaceri

Peste 60 de antreprenori români cu produsele lor sunt prezenți în noul spațiu FactoryLab by Raiffeisen Bank & Mezanin Market din Promenada Mall

Published

on

Raiffeisen Bank România și Mezanin Market deschid în Promenada FactoryLab – spațiu care va reuni produse de la peste 60 de antreprenori români.

Timp de 4 luni, cei interesați vor găsi, la etajul 1 din Promenada Mall, o selecție specială de produse – de la cadouri de Paște, bijuterii și ilustrații, până la haine, obiecte de decor, ceramică și produse gourmet.

Proiectul a venit ca o extensie firească a comunităților factory by Raiffeisen Bank și Mezanin Market. După ce am susținut financiar peste 560 de businessuri locale, cu sume în valoare totală de 32 de milioane de euro, ne-am dorit să ducem mai departe sprijinul nostru – oferind nu doar finanțare, ci și spațiu real de expunere și conectare între antreprenori și publicul larg. FactoryLab reprezintă o davadă a acestui angajament: un loc de întâlnire între brandurile creative și publicul larg, a declarat Alexandra Arsene, Director IMM, Raiffeisen Bank România.

Pe durata celor patru luni, FactoryLab va găzdui și o serie de antreprenori invitați, care vor anima spațiul în fiecare weekend, precum și o selecție rotativă de produse curatoriate din peste 12 categorii (băuturi artizanale, accesorii textile, produse de skincare, produse pentru copii, etc)

Bucureștiul se schimbă și comunitățile sale cresc în direcții noi. FactoryLab este pentru noi o formă de a rămâne aproape de ce contează: oamenii, relațiile autentice, munca făcută cu sens. Suntem recunoscători partenerilor de la Raiffeisen Bank pentru încrederea și susținerea constantă a ecosistemului antreprenorial, și le mulțumim celor de la Promenada Mall pentru că ne-au invitat să transformăm acest spațiu într-un loc viu și relevant pentru oraș. E un proiect despre creativitate locală, dar și despre comunitate, curaj și colaborare” – Silvia Floareș, co-fondatoare Mezanin Market.

Un spațiu care transformă vânzarea în experiență

FactoryLab este conceput ca un laborator viu al antreprenoriatului local – un loc în care designeri, artizani, ilustratori, creatori de modă, producători gourmet și branduri de îngrijire personală își spun poveștile, își testează ideile și construiesc relații directe cu publicul.

Pe lângă antreprenorii prezenți, FactoryLab va găzdui în weekend-uri și alte proiecte curatoriate, precum Peony Edit by Assamblage X RDW GO, Kids Design Market sau Vynil Days.

Despre Raiffeisen Bank România

Raiffeisen Bank, bancă universală de top, cu capitalizare și lichiditate solide activează pe piața bancară din România deservind peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.800 de angajați în 284 de unități, 1.131 ATM-uri & MFM-uri și peste 27.800 POS-uri.

De mai bine de 25 de ani, Raiffeisen Bank susține mediul economic din România, oferind produse și servicii financiare dezvoltate pentru a acoperi nevoile clienților. Având ca principiu fundamental responsabilitatea, contribuim la dezvoltarea societății prin finanțarea economiei reale și sustenabile. Totodată, suntem implicați în comunitate, prin susținerea a 5 piloni de dezvoltare: educație, ecologie urbană, sport ca stil de viață sănătos, inovație și nu în ultimul rând, artă și cultură. Din 2023, Raiffeisen Bank propune o nouă abordare și perspectivă asupra serviciilor bancare, prin lansarea “Banking 1:1″, o modalitate interactivă de a simula configurarea unui plan financiar pentru clienții noștri, folosind aplicația Smart Finance, dezvoltată de echipa din România. www.raiffeisen.ro

Despre Mezanin Market

Mezanin Market este un proiect al Asociației Antrepriza Culturală, care susține de 7 ani antreprenorii locali și artiștii independenți prin târguri, activări și proiecte colaborative. Cu peste 400 de creatori implicați din 2018 până în prezent, Mezanin Market este una dintre cele mai active platforme de validare a micilor afaceri creative din România.

Despre Promenada Mall

Cu un mix de branduri de renume internațional și o gamă bogată de restaurante și servicii, Promenada, pune la dispoziția clienților o experiență completă de shopping. Având un design modern în linie cu arhitectura urbană din zona de nord a capitalei, Promenada Mall aparține NEPI Rockcastle și este situat pe Calea Floreasca nr 244-246, Sector 1 București, cu acces facil la mijloacele de transport public, într-una din cele mai moderne zone ale orașului.    

Promenada găzduiește peste 150 de magazine, printre care se numără branduri premium precum Coccinelle, LIU JO, GUESS, Musette, Intimissimi, Kultho, Bijuteria Teilor, grupuri de renume ca Inditex, cu brandurile Massimo Dutti, Oysho, ZARA, ZARA HOME, Bershka, Merer și Stradivarius, Peek & Cloppenburg, Lunet, Murmur, în exclusivitate în România, Chic Chic Urban Fashion, magazine pentru copii, de sport, frumusețe și timp liber. Ofertei de magazine i se adaugă o gamă largă de servicii precum Asian Vitality SPA,  The BAR Salon, Salon Yvonne, Floria, Needle Atelier de retuș, ECO CLEAN, Diamond Car Wash și o varietate de servicii bancare.   

Terasa verde, de peste 4000 mp este o adevărată oază urbană, care invită vizitatorii la relaxare și oferă modalități variate de petrecere a timpului liber – proiecții de film, spectacole de teatru, concerte în aer liber și alte evenimente dedicate publicului. Restaurantul Trickshot oferă mai mult decât experiențe culinare, cuprinzând și activități de petrecere a timpului liber –  biliard și bowling. Clienții au la dispoziție și Clubul de Health & Fitness World Class, ce oferă membrilor acces la facilități și echipamente premium.  

Cei care preferă modalitățile de transport prietenoase cu mediul vor găsi la Promenada Tesla Superchargers (nivelul -2) și alte stații de încărcare disponibile în parcarea subterană.

Continue Reading

Bani si afaceri

ATALIAN România: 29.5 milioane de euro din Facility Management în 2024

Published

on

După optsprezece ani de la intrarea pe piața din România, ATALIAN devine lider național de piață în Facility Management, atât în ceea ce privește cifra de afaceri, cât și profitabilitatea și productivitatea; în 2024, ATALIAN obține o EBITDA de 2.300.000 EUR și un profit net de 1.050.000 EUR la o cifră de afaceri de 29.500.000 EUR.

ATALIAN ROMÂNIA devine lider de piață în Facility Management și câștigă 4 premii la nivel național
În cadrul Topului Național al Firmelor Private din România, un clasament realizat exclusiv pe baza performanțelor financiare ale firmelor private, compania Atalian România a fost premiată cu LOCUL 1 la patru categorii: profit, cifră de afaceri, productivitate și performanță globală.

Clasamentul, realizat de către IMM România, recunoaște anual eforturile și realizările companiilor care contribuie activ la dezvoltarea economiei naționale, fiind un eveniment dedicat excelenței și inovației.

Premierea din cadrul Top 2024 IMM România a avut loc în urma analizei a 855.000 de companii, Atalian România obținând 4 distincții la nivel național pentru întreprinderi mari, pentru domeniul de activitate CAEN 6832 – administrarea imobilelor pe bază de comision sau contract: LOCUL 1 – Performanță globală, LOCUL 1 – Productivitate, LOCUL 1 – Cifră de afaceri, LOCUL 1 – Profit brut.

Vezi și Grupul Dedalo România raportează pentru 2023 o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro

“Apreciez în mod deosebit premiile Top IMM deoarece sunt bazate pe cifre clare și nu pe evaluări subiective. Totul a fost transparent, criteriile clare, iar ceremonia plină de bun gust și rafinament.”, a declarat Cora Cristescu, CEO al Atalian România.

Atalian România a închis anul 2024 cu o cifră de afaceri în creștere cu 26,5% față de rezultatele financiare ale anului 2023 care au fost, de altfel, cele luate în considerare pentru realizarea și premierea Top 2024 IMM România, și anume: cifră de afaceri de 23.330.000 EUR, profitul net de 950.000 EUR cu o medie anuală de 735 de angajați.

În prezent, Atalian România are în administrare peste 300 de puncte de lucru reprezentând 80 de clădiri de birouri, 10 fabrici, un complex rezidențial și un lanț de supermarketuri.

“Performanța prin calitate este ceea ce dorim să ne caracterizeze mereu, acesta fiind și rămânând obiectivul nostru principal în toți acești ani. Iar în spatele acestei realități stau oamenii din echipa noastră care a rămas «tânără», și spun asta fără să aibă vreo legătură cu vârsta, ci mai degrabă cu capacitatea de a se adapta continuu și a-și manifesta dorința de a pune în practică mereu lucruri sau idei noi. În Facility Management provocările se tot schimbă, însă una constantă rămâne cea legată de dezvoltarea oamenilor. Noi ne bazăm pe competențe și nu doar pe experiență. Experiența poate fi dobândită practicând, important este să atragem atitudinile care ni se potrivesc. Ori, ca să poți activa atât de mult într-o astfel de industrie, trebuie mai întâi să îți placă ca în fiecare zi să o iei cumva de la capăt, să te întâlnești cu noi oportunități și să ai maturitatea să te adaptezi mereu la piață.” a declarat Cora Cristescu, CEO al Atalian România.

Continue Reading

Bani si afaceri

CPE România anunță achiziționarea integrală a acțiunilor de la Custom Group și lansează o nouă eră de inovație tehnologică în automatizarea retailului

Published

on

CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, anunță cu mândrie o etapă de transformare majoră: achiziționarea tuturor acțiunilor italiene de la Custom Group, transformând compania într-una cu capital 100% românesc. Această schimbare semnificativă poziționează CPE ca prima și singura companie din România cu un focus dedicat pe tehnologia de retail, oferind o gamă largă de soluții inovatoare și de ultimă oră, „Made în România”, pregătite să se extindă rapid atât la nivel național, cât și internațional.

CPE că parte a grupului Custom până în 2024, a fost un pionier în industria caselor de marcat din România, oferind soluții complete de hardware, software și service pentru imprimante și case de marcat. Funcționând anterior ca unitate de producție pentru Custom Spa Italia, produsele CPE sunt fabricate în Glimboca și exportate în peste 76 de țări, astfel produsele CPE pot și găsite de la Washington la Tokyo și Rusia până în Australia. Custom Group este un lider european în retail și automatizare de peste trei decenii, contribuind la 32 de brevete proprietare și soluții integrate de hardware, software și servicii în mai multe sectoare, inclusiv aviație, retail, automatizare industrială și jocuri.

CPE a fost fondată în 2006 și a cunoscut o creștere constantă, devenind un jucător important pe piața tehnologiei pentru retail și automatizare. De-a lungul anilor, compania a fost implicată în dezvoltarea de soluții integrate pentru multiple industrii, inclusiv retail, aviație și logistică. Cu această achiziție, CPE își reafirmă angajamentul față de inovația locală și internațională și își consolidează poziția de lider în tehnologie.

„Succesul CPE România își are rădăcinile în povestea sa unică începută în 2006 cu doar cinci angajați, într-o unitate modestă de 150 de metri pătrați. Compania a crescut rapid datorită ambiției și expertizei comune, astfel ca până la sfârșitul anului inaugural, echipa a ajuns la 25 de angajați. Astăzi, CPE România se mândrește cu o infrastructură modernă, o echipă de 60 de angajați și urmează să crească până la 140 de angajați, prezentând traiectoria de creștere a companiei în peisajul economic dinamic al României. Această tranziție evidențiază, de asemenea, punctul culminant a peste 20 de ani de leadership tehnologic, deoarece CPE, anterior o ramură europeană majoră a Grupului Custom Italian, își trasează acum propriul drum de independență. Suntem extrem de încântați să anunțăm acest nou capitol din istoria CPE. Achiziționarea completă a acțiunilor italiene ne permite să ne consolidăm statutul de lider și să ne accelerăm planurile de extindere globală. Această schimbare este un moment de mândrie pentru noi toți și pentru România. Inovațiile noastre sunt construite pe baza unei experiențe internaționale și a unei expertize locale puternice. Ne propunem să revoluționăm industria retail-ului, oferind soluții tehnologice eficiente și accesibile pentru toate tipurile de companii.”, a declarat Marius Ursulescu, CEO și fondator al CPE.

Un hub modern de producție pentru creștere globală

Cu o capacitate de productie nou extinsă, care acoperă 20.000 de metri pătrați, și având o abordare profundă asupra sustenabilității, CPE dispune de 4 linii de producție de ultimă generație, care integrează tehnologie avansată IoT și SAP pentru a optimiza gestionarea lanțului de aprovizionare, îmbunătățirea și dezvoltarea integrată a produselor (IPD), și asigurarea unui control al calității superior. Facilitățile, susținute de peste 70% furnizori români, produc peste 200.000 de unități anual, iar o nouă linie de producție și dezvoltare se concentrează pe dezvoltarea unei infrastructuri robuste, care alături de o rețea de 200 de dealeri români, poziționează CPE pentru o creștere rapidă atât pe plan intern, cât și internațional.

„Acesta este un moment de mândrie atât pentru România, cât și pentru echipa noastră. Proprietatea completă ne da puterea să impulsionăm inovația și să urmărim o creștere ambițioasă la scară globală cât mai rapid. Prin valorificarea expertizei noastre locale și a experienței internaționale, putem continua să oferim soluții de neegalat care să răspundă nevoilor în evoluție ale industriilor de retail și automatizare din întreaga lume. Nu doar că ajutăm comercianții, ci susținem o mișcare de diseminare a culturii tehnologice, benefică pentru orice tip de companii. De la magazine mici la francize mari, oferim tehnologii care vor revoluționa experiența de retail. Și facem acest lucru cu inovații Made în România.”, a subliniat Marius Ursulescu, Fondator și CEO al CPE.

Lansarea UNO – Primul terminal fiscal POS realizat integral în România

În conformitate cu planurile sale ambițioase, CPE anunță lansarea UNO, primul terminal fiscal POS realizat integral în România. UNO reprezintă următoarea generație de tehnologie de retail și este conceput să redefinească peisajul retail-ului self-service.

Cu un design modern, instalare ușoară și materiale rezistente la condiții meteo, noul terminal de plată UNO este soluția ideală pentru diverse domenii, inclusiv automate, spălătorii auto, parcări și multe altele. Terminalul este echipat cu tehnologii avansate care optimizează consumul de energie și răspunde cererii tot mai mari pentru plăți fără numerar și tranzacții digitale. UNO demonstrează angajamentul CPE față de inovația „Made în România” și poziționează compania în fruntea sectorului global al retail-ului autonom.

„UNO, primul terminal fiscal POS fabricat integral în România, reprezintă cea mai largă gamă de soluții pentru retail, cu o viteză de neegalat și inovație – „Made în România”. Este cea mai eficientă și rapidă soluție pe care o oferim tuturor tipurilor de retaileri: de la magazin mic la restaurante, prin supermarketuri, magazine alimentare și francizori pentru a furniza acele tehnologii care rulează deja în România și în toată Europa. Cu un design elegant, instalare facilă și materiale rezistente la intemperii, UNO stabilește un nou standard pentru soluțiile de retail autonome. Echipat cu senzori de proximitate și lumină pentru a optimiza consumul de energie, este conceput pentru a gestiona cererea tot mai mare de plăți fără numerar, portofele digitale și tranzacții fără interacțiuni. Pe măsură ce sectorul global al retail-ului autonom va crește cu o rată anuală de 25% între 2024 și 2030, UNO plasează CPE în fruntea acestei tendințe de transformare.”, a mai adăugat Marius Ursulescu.

Sprijinirea ecosistemului de retail din România

CPE se angajează profund în promovarea pieței de retail din România printr-o suită cuprinzătoare de soluții tehnologice inovatoare de retail. Cu peste două decenii de experiență în automatizarea retailului, compania oferă o gamă largă de soluții rentabile, de înaltă performanță, care răspund nevoilor unice ale diverselor industrii. De la chioșcuri cu autoservire și dispozitive compatibile IoT până la terminale de plată integrate, CPE continuă să ofere tehnologii inovatoare care sporesc eficiența și îmbunătățesc experiența clienților.

Creșterea economică a României stimulează expansiunea

Strategia CPE este în tandem cu evolutia economică tot mai largă a României. Cu o rată de creștere a PIB estimată de pana la 2% în 2024, sectorul industrial al României a devenit un motor principal al inovației în Europa, susținut de inițiative guvernamentale de stimulare a industriilor de înaltă tehnologie. Acest mediu de piață favorabil, împreună cu leadership-ul tehnologic al CPE, pregătește scena pentru un succes și mai mare, pe măsură ce compania valorifică cererea globală în creștere pentru automatizarea retailului.

Expertiză locală, acoperire la nivel global

CPE continuă să se angajeze în oferirea celor mai performante soluții de automatizare pentru retail, contribuind la dezvoltarea ecosistemului tehnologic din România și din întreaga lume. CPE rămâne dedicat inovației și viitorului retailului și intenționează să lanseze o soluție fiscală all-in-one integrată cu o imprimantă fiscală, poziționând-o ca un diferențiator cheie pe piață, alături de alte produse inovatoare destinate atât piețelor locale, cât și globale.

Continue Reading

Trending