Connect with us

Marketing

Pastry Chef Ioana Romanescu – primul Brand Ambassador român al Debic, brandul mondial de produse lactate pentru profesioniști

Published

on

Dublu-premiată în 2022 drept „Cel mai bun Pastry Chef” la Gala Horeca Women Awards (Premiul I) și la Gala Horeca Awards (Premiul II), Ioana Romanescu – antreprenor și fondator Cupcake Philosophy – intră în rețeaua internațională de ambasadori Debic, brandul de produse lactate destinate profesioniștilor, aflat în top 3 la nivel mondial, cu o istorie de peste 100 de ani.

 

Decizia de numire a Ioanei Romanescu ca ambasador Debic – în scopul promovării produselor de calitate în rândul profesioniștilor din cofetărie și patiserie din România – a fost determinată de conceptul modern și elegant pe care Ioana îl practică în cofetărie, precum și de experiența sa de antreprenor. Ioana Romanescu este primul Pastry Chef care devine imaginea brandului în România, printr-un parteneriat ce reprezintă și o recunoaștere a standardului cofetăriei din România și a profesioniștilor din această industrie.

Prima absolventă româncă a Programului „Pastry Innovation & Wellness” din cadrul Institutului Le Cordon Bleu

Ioana Romanescu este absolventă a uneia dintre cele mai prestigioase școli de patiserie din lume, Le Cordon Bleu – Paris, care este considerată astăzi cea mai mare rețea de școli culinare și de ospitalitate din lume, cu mai mult de 35 de institute aflate în 20 de țări. Mai mult, antreprenorul este prima absolventă din România a Programului ”Pastry Innovation & Wellness” din cadrul Institutului, conceput pentru a oferi o educație culinară ce pune accent pe inovație și creativitate. În 2014, Ioana Romanescu a fondat Cupcake Philosophy, business care a depășit 1 milion de euro cifră de afaceri în cei 8 ani de la înființare, iar în prezent are un portofoliu ce include peste 200 de deserturi elegante și inovatoare. Pastry Chef Ioana Romanescu este în prezent trainer și mentor pentru cei care vor să se specializeze în arta deserturilor, susținând cursuri de formare în industria HoReCa și contribuind la dezvoltarea următoarei generații de cofetari și patiseri.

Admirăm creațiile Ioanei pentru că sunt complexe și foarte echilibrate în același timp. Sunt elegante și atractive din punct de vedere vizual, însă fără a te copleși. În plus, Ioana are un background solid în spatele conceptului și modelului ei de business. Toate acestea sunt exemple care confirmă talentul inedit al Ioanei și care ne-au determinat să o alegem ca Brand Ambassador în România”, a completat Natalyia Marchuk, International Account Manager Debic.

Participarea la programe internaționale cu Pastry Chefs renumiți din întreaga lume, împreună cu determinarea și orientarea ei spre inovație, au ajutat-o pe Ioana să devină un Pastry Chef creativ și pasionat, creând deserturi multi-premiate de-a lungul timpului. În 2016, Cupcake Philosophy a reușit să fie furnizorul nunții anului 2016 din lumea sportului, precum și a două dintre nunțile desemnate ca „Best Weddings” în 2017. De asemenea, în 2022, Ioana Romanescu a fost desemnată „Cel mai bun Pastry Chef” la Gala Horeca Women Awards și a primit locul al II-lea la aceeași categorie, în cadrul Galei Horeca Awards.

Mă regăsesc cu totul în motto-ul Debic, «Făcut pentru mâinile profesioniștilor», pe care am avut bucuria să-l descopăr în perioada studiilor la Institutul Le Cordon Bleu, atunci când am testat pentru prima dată produsele brandului. Am realizat că profesionalismul este o valoare pe care o împărtășim și de atunci am rămas fidelă produselor Debic pentru toate creațiile mele. Cred că deserturile de neuitat se construiesc cu ingrediente de calitate, iar în Debic am găsit nu doar un reprezentant pentru tot ceea ce înseamnă calitate superioară, cât și un partener de încredere. Sunt onorată că m-au ales să fac parte din familia lor de Brand Ambasadori formată din Pastry Chefs renumiți la nivel mondial. Reprezintă o confirmare a calității muncii din spatele a tot ceea ce am construit și, desigur, a profesionalismului din mâinile întregii mele echipe, a declarat Ioana Romanescu, Pastry Chef și fondator Cupcake Philosophy.

Recunoaștere mondială pentru industria cofetăriei și patiseriei din România

Prin colaborarea cu Ioana Romanescu, Debic își dorește să promoveze produsele de calitate în rândul profesioniștilor din cofetărie și patiserie din România, dar și să cunoască mai bine nevoile industriei locale: „Avem o comunitate foarte bine dezvoltată de ambasadori în toată lumea, iar Ioana Romanescu este primul Ambasador Debic în România. Ne-am dorit foarte mult să lucrăm împreună și credem că această colaborare îi va oferi Ioanei accesul la comunitatea noastră mondială de ambasadori, prin împărtășirea de experiențe, bune practici, inspirație și motivație. De asemenea, colaborarea cu Ioana în România ne va permite să fim mai aproape de industria românească de cofetărie, de comunitatea de patiseri și cofetari români și să ne adaptăm mai bine cerințelor și nevoilor acestora”, a declarat Natalyia Marchuk, International Account Manager Debic.

Debic, 100 de ani de tradiție, sponsor principal al Cupei Mondiale în Patiserie

Cu o istorie de peste 100 de ani, Debic oferă produse care sunt recunoscute în întreaga lume de bucătari celebri, patiseri și brutari. Debic este, de asemenea, sponsorul oficial al Coupe du Monde de la Pâtisserie (Cupa Mondială în Patiserie), unde sunt prezentate produse lactate de ultimă generație, inclusiv creme, unturi tradiționale și de specialitate (tehnice), cremă de brânză, deserturi pe bază de lactate gata de utilizare, înghețată și lapte.

FrieslandCampina, compania-mamă care pune preț pe sustenabilitate, în top 10 mondial în producția de produse lactate

Debic este una dintre mărcile FrieslandCampina, o companie internațională listată în top 10 în ceea ce privește producția de produse lactate. Povestea FrieslandCampina a început în 1871, când câțiva fermieri olandezi au decis să-și unească forțele pentru a înființa o fabrică de brânzeturi. În prezent, compania reprezintă o companie cu aproximativ 23 de mii de angajați, distribuiți în sedii din 32 de țări, având venituri de 11,5 miliarde de euro.

Organizația reprezintă o cooperativă deținută de aproape 16 mii de fermieri. De aceea, împreună cu fermierii de lactate, Friesland Câmpina controlează întregul lanț al lactatelor (hrănire și îngrijire, muls, colectarea și prelucrarea laptelui, ambalarea și distribuția), având conceptul from grass to glass, brandul Debic înscriindu-se în aceeași filosofie care are în centrul ei sustenabilitatea și responsabilitatea față de mediu: from grass to plate.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Marketing

Recolamp lansează platforma de economie circulară “CIRCULAR PLACE”

Published

on

Asociația Recolamp, cel mai important jucător din piața reciclării deșeurilor din surse de iluminat, anunță lansarea unei platforme de donații B2B.

Asociaţia Recolamp, asociația non-profit care preia responsabilitatea de management al deșeurilor pentru producătorii de EEE, cu specializare pe becuri, lămpi și echipamente de iluminat, lansează noua platformă de economie circulară “Circular Place” având ca obiectiv să reducă risipa şi să ajute organizaţiile non profit să aibă acces gratuit la produsele electrice şi electronice rămase nevândute.

Cum funcţionează platforma? Producătorii şi distribuitorii care au stocuri de produse nevândute se înscriu în aplicaţie prin intermediul Recolamp. În acelaşi timp, organizaţiile non-profit şi unităţile şcolare care au nevoie de aparatură sau electrocasnice se pot înscrie în platformă pentru a avea acces la produsele rămase nevândute. Astfel, platforma de economie circulară facilitează donarea tuturor aparatelor electrice şi electrocasnice către beneficiarii interesaţi, în acord cu noua directivă europeană aflată acum în lucru şi care, odată intrata în vigoare, va interzice distrugerea produselor electrice şi electrocasnice din stocurile nevândute.

Platforma de economie circulară va fi gestionată de către Asociaţia Recolamp, având ca scop, nu numai reducerea risipei şi a deşeurilor ce rezultă din aceste produse, ci şi tragerea unui semnal de alarmă legat de solidaritatea socială, prin donaţii către organizaţii, alături de reduceri de taxe pentru producătorii şi distribuitorii participanţi.

“În noua platformă circulară lansată de Recolamp, fluxul de donaţii va fi atent analizat şi cererile şi ofertele vor fi verificate pentru a ne asigura că produsele ajung chiar la cei care au nevoie de ele şi care le vor folosi în beneficiul comunităţilor pe care le gestionează. Ne dorim nu doar să fim mai sustenabili şi să încurajăm economia circulară, ci şi să transmitem un mesaj clar actorilor din piaţă asupra importanţei gestionării responsabile a produselor şi stocurilor nevândute. Astfel de platforme există în mai multe ţări europene, fiind un real succes şi un model de urmat. Noi am descoperit modelul spaniol şi am decis să îl implementăm şi în România, în acord cu misiunea noastră de educare şi conştientizare și cu noile norme europene aflate în pregătire”,  a declarat Directorul General al Recolamp, dl. Bela Kovacs.

Noua platformă este realizată de către colegii de la AmbiLamp, Spania, fiind de asemenea implementată în Portugalia și Marea Britanie, România, prin Recolamp fiind a patra țară care se alătura proiectului. Platforma va fi funcţională începând din data de 15.04.2024. Pentru început, aici vor avea acces imediat membrii Recolamp, ca donatori, şi organizaţiile non profit şi centrele educaţionale şi şcolile, ca beneficiari.

Continue Reading

Marketing

Agenția Canopy și Leroy Merlin România anunță începutul colaborării

Published

on

Canopy, una dintre cele mai mari agenții de performance marketing din România a preluat în gestiune, din martie 2024, conturile de PPC și paginile de Social Media  Leroy Merlin România, unul dintre cei mai cunoscuți retaileri de bricolaj și amenajări interioare.

Odată cu această colaborare, Canopy își lansează în mod oficial divizia de social media.

Tony Ragot, Marketing Director ADEO: Colaborarea cu Canopy reprezintă un pas important  în strategia noastră. Prin abordările avansate de comunicare pe care le vom implementa cu ajutorul experților în PPC & Social Media de la Canopy, ne așteptăm să oferim o experiență de shopping mult mai personalizată și intuitivă, crescând astfel satisfacția și fidelitatea clienților noștri.

Parteneriatului strategic dintre Canopy și Leroy Merlin constă în implementarea unor soluții avansate de marketing digital dezvoltate de Canopy.

Aceste soluții includ campanii PPC (Pay-Per-Click) full funnel, Social Media și Influencer Marketing, concepute pentru a maximiza conversiile și pentru a optimiza fiecare etapă a parcursului clienților.

Campaniile de performance vor fi utilizate pentru a atrage trafic de calitate către site-ul Leroy Merlin, îmbunătățind vizibilitatea și maximizând vânzările. Prin segmentare și personalizare, Canopy se angajează să ofere o abordare eficientă, asigurându-se că fiecare click contribuie direct la obiectivele Leroy Merlin.

În paralel, campaniile de Social Media și Influencer Marketing au rolul de a crea și întreține un dialog constant între Leroy Merlin și clienții săi. Acestea se vor concentra pe creșterea de comunități, extinderea vizibilității și captarea interesului până la fidelizare. Canopy utilizează o combinație de conținut creativ și data analysis pentru a optimiza experiența utilizatorilor de pe fiecare canal social media.

Cristian Ignat, Founder & CEO Canopy: Suntem extrem de entuziasmați să lucrăm alături de un nume atât de mare ca Leroy Merlin. Această colaborare ne oferă o scenă amplă pentru a demonstra capacitatea noastră de a inova și de a aduce schimbări semnificative în industrie. Sunt mândru de echipa noastră și aștept cu nerăbdare să vedem impactul pe care îl vom avea!

Echipa dedicată Leroy Merlin este formată dintr-un Team Leader cu 7 ani experiență, 2 Senior Specialists PPC & 2 Social Media Specialists cu peste 4 ani experiență, 2 senior designers și o echipă tehnică pe partea analiză date și tracking.

Oana Vasilică, Team Leader la Canopy: Suntem o echipă bine consolidată, cu experiență vastă, fiecare dintre noi având un rol cheie din punct de vedere strategic. Ne bucurăm că încă de la primele interacțiuni am reușit să creăm o chimie foarte bună și cu echipa Leroy Merlin, iar acum, la nici 2 luni de la începerea colaborării avem un workflow foarte clar, comunicăm extrem de bine și ne mândrim cu primii KPIs atinși împreună.

Prin aceste inițiative, Canopy nu doar că sprijină Leroy Merlin în extinderea amprentei digitale, dar contribuie semnificativ la o mai bună înțelegere și satisfacere a nevoilor clienților, îmbunătățind astfel relația dintre brand și consumatori.

Continue Reading

Marketing

125 de ani de Miele – Compania marchează aniversarea cu promoții, produse speciale și super oferte

Published

on

Miele, cel mai mare producător mondial de electrocasnice premium, marchează 125 de ani de existenţă cu serii limitate de produse de top şi oferte speciale pentru clienţi.

Produse aniversare, oferte de neratat, finisaje premium, noi funcţii eco care garantează un plus de sustenabilitate, garanţii extinse şi multe alte surprize pentru clienţi. Toate fac parte din cadoul pe care compania îl face clienților săi la aniversarea a 125 de ani de Miele.

Promoțiile sunt valabile pentru o selecție de modele aniversare care includ, printre altele, aparate de bucătărie încorporate într-un nou design negru obsidian mat.

Plite cu inducție cu sticlă unicat

În toamna anului trecut, Miele a lansat o serie de electrocasnice incorporabile ArtLine, lucrate într-un finisaj negru obsidian mat. Aceste aparate elegante fără mâner sunt perfecte pentru aproape toate stilurile de amenajare a bucătăriei și se combină fără efort cu multe materiale și culori.

Această serie cuprinde cuptoare, cuptoare combinate cu microunde, cuptoare combinate cu abur, și sertare termice, dar și aparate de cafea încorporate și o unitate de păstrare a vinului. Acestea sunt acompaniate de plite cu inducție cu un finisaj special din sticlă ceramică neagră mată. Gama este completată de o combină frigorifică de sine stătătoare și panouri frontale pentru mașini de spălat vase complet integrate în aceeași nuanță de culoare.

Super preț pentru mașina de spălat

Modelele aniversare din Ediția 125 Gala oferă și beneficii considerabile în ceea ce privește dotările și accesoriile. Un exemplu este mașina de spălat rufe WWI880 WCS 125 Gala Edition, care are o capacitate maximă de încărcare de 9 kg, o viteză de centrifugare de 1600 rpm și clasa de eficiență energetică A de top. În plus, acest model dispune de sistemul de dozare automată a detergentului TwinDos, pentru un plus de confort și eficiență, și tehnologia PowerWash, extrem de eficientă, pentru a putea spăla în mai puțin de o oră. Un alt punct forte îl reprezintă funcția SteamCare, ideală pentru netezirea și împrospătarea rufelor.

Garanție extinsă gratuită de 125 de săptămâni pentru modelele aniversare

În plus, pentru a marca 125 de ani de Miele, compania oferă acum o garanție extinsă gratuită de 125 de săptămâni – pe lângă garanția de conformitate Miele, pentru modelele  Gala Edition participante în campanie.

Astfel, Miele își reafirmă angajamentul față de longevitatea și durabilitatea produselor. „Miele reprezintă în primul rând calitate, durabilitate și sustenabilitate”, spune Axel Kruse, vice președinte senior al Miele Customer Service.

Iar pe durata perioadei de garanție extinsă clienții nu suportă niciun cost de reparație. Garanția extinsă acoperă, de asemenea, toate costurile legate de reparație, inclusiv costul pieselor de schimb.

Activarea extinderii garanției prin aplicație

Cei care doresc să beneficieze de garanția extinsă o pot activa după achiziționarea modelului aniversar, folosind aplicația Miele, care oferă numeroase beneficii utilizatorilor. Prin intermediul aplicației, utlizatorii pot, de exemplu, să verifice cuptorul prin intermediul telefonului mobil sau, dacă cuptorul este echipat cu o cameră, să urmărească procesul de gătire în timp real. De asemenea, primesc notificări când rufele și vesela sunt spălate. În plus, aplicația informează utilizatorii cu privire la problemele legate de sustenabilitate, cum ar fi consumul de energie și apă al programelor de spălat vase și rufe.

Continue Reading

Trending