Connect with us

Marketing

Pastry Chef Ioana Romanescu – primul Brand Ambassador român al Debic, brandul mondial de produse lactate pentru profesioniști

Published

on

Dublu-premiată în 2022 drept „Cel mai bun Pastry Chef” la Gala Horeca Women Awards (Premiul I) și la Gala Horeca Awards (Premiul II), Ioana Romanescu – antreprenor și fondator Cupcake Philosophy – intră în rețeaua internațională de ambasadori Debic, brandul de produse lactate destinate profesioniștilor, aflat în top 3 la nivel mondial, cu o istorie de peste 100 de ani.

 

Decizia de numire a Ioanei Romanescu ca ambasador Debic – în scopul promovării produselor de calitate în rândul profesioniștilor din cofetărie și patiserie din România – a fost determinată de conceptul modern și elegant pe care Ioana îl practică în cofetărie, precum și de experiența sa de antreprenor. Ioana Romanescu este primul Pastry Chef care devine imaginea brandului în România, printr-un parteneriat ce reprezintă și o recunoaștere a standardului cofetăriei din România și a profesioniștilor din această industrie.

Prima absolventă româncă a Programului „Pastry Innovation & Wellness” din cadrul Institutului Le Cordon Bleu

Ioana Romanescu este absolventă a uneia dintre cele mai prestigioase școli de patiserie din lume, Le Cordon Bleu – Paris, care este considerată astăzi cea mai mare rețea de școli culinare și de ospitalitate din lume, cu mai mult de 35 de institute aflate în 20 de țări. Mai mult, antreprenorul este prima absolventă din România a Programului ”Pastry Innovation & Wellness” din cadrul Institutului, conceput pentru a oferi o educație culinară ce pune accent pe inovație și creativitate. În 2014, Ioana Romanescu a fondat Cupcake Philosophy, business care a depășit 1 milion de euro cifră de afaceri în cei 8 ani de la înființare, iar în prezent are un portofoliu ce include peste 200 de deserturi elegante și inovatoare. Pastry Chef Ioana Romanescu este în prezent trainer și mentor pentru cei care vor să se specializeze în arta deserturilor, susținând cursuri de formare în industria HoReCa și contribuind la dezvoltarea următoarei generații de cofetari și patiseri.

Admirăm creațiile Ioanei pentru că sunt complexe și foarte echilibrate în același timp. Sunt elegante și atractive din punct de vedere vizual, însă fără a te copleși. În plus, Ioana are un background solid în spatele conceptului și modelului ei de business. Toate acestea sunt exemple care confirmă talentul inedit al Ioanei și care ne-au determinat să o alegem ca Brand Ambassador în România”, a completat Natalyia Marchuk, International Account Manager Debic.

Participarea la programe internaționale cu Pastry Chefs renumiți din întreaga lume, împreună cu determinarea și orientarea ei spre inovație, au ajutat-o pe Ioana să devină un Pastry Chef creativ și pasionat, creând deserturi multi-premiate de-a lungul timpului. În 2016, Cupcake Philosophy a reușit să fie furnizorul nunții anului 2016 din lumea sportului, precum și a două dintre nunțile desemnate ca „Best Weddings” în 2017. De asemenea, în 2022, Ioana Romanescu a fost desemnată „Cel mai bun Pastry Chef” la Gala Horeca Women Awards și a primit locul al II-lea la aceeași categorie, în cadrul Galei Horeca Awards.

Mă regăsesc cu totul în motto-ul Debic, «Făcut pentru mâinile profesioniștilor», pe care am avut bucuria să-l descopăr în perioada studiilor la Institutul Le Cordon Bleu, atunci când am testat pentru prima dată produsele brandului. Am realizat că profesionalismul este o valoare pe care o împărtășim și de atunci am rămas fidelă produselor Debic pentru toate creațiile mele. Cred că deserturile de neuitat se construiesc cu ingrediente de calitate, iar în Debic am găsit nu doar un reprezentant pentru tot ceea ce înseamnă calitate superioară, cât și un partener de încredere. Sunt onorată că m-au ales să fac parte din familia lor de Brand Ambasadori formată din Pastry Chefs renumiți la nivel mondial. Reprezintă o confirmare a calității muncii din spatele a tot ceea ce am construit și, desigur, a profesionalismului din mâinile întregii mele echipe, a declarat Ioana Romanescu, Pastry Chef și fondator Cupcake Philosophy.

Recunoaștere mondială pentru industria cofetăriei și patiseriei din România

Prin colaborarea cu Ioana Romanescu, Debic își dorește să promoveze produsele de calitate în rândul profesioniștilor din cofetărie și patiserie din România, dar și să cunoască mai bine nevoile industriei locale: „Avem o comunitate foarte bine dezvoltată de ambasadori în toată lumea, iar Ioana Romanescu este primul Ambasador Debic în România. Ne-am dorit foarte mult să lucrăm împreună și credem că această colaborare îi va oferi Ioanei accesul la comunitatea noastră mondială de ambasadori, prin împărtășirea de experiențe, bune practici, inspirație și motivație. De asemenea, colaborarea cu Ioana în România ne va permite să fim mai aproape de industria românească de cofetărie, de comunitatea de patiseri și cofetari români și să ne adaptăm mai bine cerințelor și nevoilor acestora”, a declarat Natalyia Marchuk, International Account Manager Debic.

Debic, 100 de ani de tradiție, sponsor principal al Cupei Mondiale în Patiserie

Cu o istorie de peste 100 de ani, Debic oferă produse care sunt recunoscute în întreaga lume de bucătari celebri, patiseri și brutari. Debic este, de asemenea, sponsorul oficial al Coupe du Monde de la Pâtisserie (Cupa Mondială în Patiserie), unde sunt prezentate produse lactate de ultimă generație, inclusiv creme, unturi tradiționale și de specialitate (tehnice), cremă de brânză, deserturi pe bază de lactate gata de utilizare, înghețată și lapte.

FrieslandCampina, compania-mamă care pune preț pe sustenabilitate, în top 10 mondial în producția de produse lactate

Debic este una dintre mărcile FrieslandCampina, o companie internațională listată în top 10 în ceea ce privește producția de produse lactate. Povestea FrieslandCampina a început în 1871, când câțiva fermieri olandezi au decis să-și unească forțele pentru a înființa o fabrică de brânzeturi. În prezent, compania reprezintă o companie cu aproximativ 23 de mii de angajați, distribuiți în sedii din 32 de țări, având venituri de 11,5 miliarde de euro.

Organizația reprezintă o cooperativă deținută de aproape 16 mii de fermieri. De aceea, împreună cu fermierii de lactate, Friesland Câmpina controlează întregul lanț al lactatelor (hrănire și îngrijire, muls, colectarea și prelucrarea laptelui, ambalarea și distribuția), având conceptul from grass to glass, brandul Debic înscriindu-se în aceeași filosofie care are în centrul ei sustenabilitatea și responsabilitatea față de mediu: from grass to plate.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Business

Meridian Taxi atrage o investiție strategică din partea ATM Ventures

Published

on

Meridian Taxi, unul dintre liderii industriei de transport din Capitală, a primit o investiție din partea ATM Ventures, divizia de investiții a grupului Autonom, deținut de frații Marius și Dan Ștefan. Tranzacția a adus ATM Ventures o participațiune de 30% în Meridian Taxi. Fondurile vor fi direcționate către creșterea și înnoirea flotei auto, precum și îmbunătățirea continuă a experienței utilizatorilor și șoferilor.

“Meridian Taxi este un pionier în industria de taximetrie din România”, a declarat Dan Boabeș, acționar principal și CEO Meridian Taxi. “Suntem una dintre cele mai vechi companii din domeniu, cu un grad de recunoaștere foarte ridicat, dar și prima companie de taxi din țara noastră care a atras un influx de capital din partea unui fond de investiții. Faptul că avem alături ATM Ventures, un jucător solid în domeniul mobilității, care a avut întreaga încredere în modelul nostru de business și în planurile de dezvoltare ne confirmă că viziunea noastră de business este una sănătoasă. Această realizare vine ca rezultat al eforturilor susținute din ultimii 1.5 ani, dedicate modernizării aplicației și a flotei, precum și recrutării și instruirii șoferilor, pentru a răspunde cerințelor consumatorilor moderni.”

“Investiția în Meridian Taxi reflectă angajamentul nostru de a susține afacerile locale cu potențial de creștere și de a contribui activ la modernizarea serviciilor de mobilitate urbană din România, sprijinind viziunea antreprenorială a companiei de a oferi soluții mai adaptate nevoilor pasagerilor și șoferilor, prin îmbunătățirea flotei auto, punând accent pe sustenabilitate și pe creșterea calității serviciilor”, a declarat Dan Ștefan, co-fondator ATM Ventures.

Investiția va permite companiei, care operează deja o flotă de 1.100 de autoturisme, să crească numărul mașinilor cu 20% în următoarele 12 luni și să înnoiască parcul auto, prin facilitarea accesului la finanțare pentru șoferi.

În 2025, Meridian Taxi urmărește diversificarea serviciilor și expansiunea pe segmentul B2B

Pentru următorul an, Meridian Taxi, care deservește peste 900.000 de pasageri lunar, intenționează să introducă servicii dedicate segmentului B2B. “Calitatea ridicată a serviciilor noastre și experiența vastă în industrie ne recomandă drept partenerul de încredere pentru companiile din București. Unul dintre pilonii principali ai strategiei noastre este să oferim soluții adaptate nevoilor acestor clienți, companii de toate dimensiunile, care solicită servicii fiabile și convenabile pentru echipele lor, de la profesioniștii cu funcții de execuție, la middle și top management”, a adăugat Dan Boabeș.

Pentru a sprijini dezvoltarea segmentelor B2B și B2C, Meridian Taxi va continua să investească în flota auto și în instruirea șoferilor, aceștia reprezentând un element esențial al strategiei de afaceri.

Compania, care a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 2,9 milioane de lei, estimează o creștere de aproximativ 15% pentru 2024. Prin investițiile recente și planurile de dezvoltare, Meridian Taxi își consolidează poziția pe piața din București.

Asistența juridică pentru realizarea investiției din partea Meridian Taxi a fost acordată de casa de avocat Irina Iliescu.

Asistența juridică pentru realizarea investiției din partea ATM Ventures a fost acordată de casa de avocatură Teodorescu Partners.

Despre Meridian Taxi

Meridian Taxi este una dintre cele mai de încredere și eficiente companii de transport din România, cu o experiență solidă de 28 de ani în oferirea serviciilor de taxi sigure, rapide și confortabile. Compania operează o flotă modernă de 1.000 de mașini și deservește zilnic peste 30.000 de clienți, consolidându-și astfel poziția ca lider în transportul urban.

Cu o echipă de șoferi profesioniști și o atenție deosebită pentru calitate, Meridian Taxi oferă soluții de transport personalizate, incluzând opțiuni de comandă rapidă prin aplicația mobilă, telefon sau prin parteneriate corporate.

Misiunea Meridian Taxi este de a redefini standardele serviciilor de transport prin profesionalism, inovație și un angajament constant față de clienți, asigurând experiențe sigure și eficiente zi de zi.

Despre ATM Ventures

ATM Ventures este un vehicul de investiții în companii cu potențial de creștere accelerată, fondat în 2020 de Marius și Dan Ștefan, acționarii Grupului Autonom. Compania investește direct în startup-uri cu scopul de a sprijini și de a accelera dezvoltarea inițiativelor antreprenoriale românești, mici și mijlocii. Până în prezent, Marius și Dan Ștefan au investit direct și indirect în peste 50 de start-up-uri de mobilitate, tehnologie, retail și altele. O listă completă poate fi consultată pe site-ul diviziei: holding.ro.

 

Continue Reading

Marketing

BLACK FRIDAY la SpringFarma – Va fi epic, așa cum v-am obișnuit. Vezi de ce!

Published

on

Pentru al șaselea an consecutiv, Farmacia Spring lansează cel mai epic Black Friday din zona de e-commerce pharma. Reduceri la mii de produse de până la 70%, cadouri speciale la ORICE COMANDĂ plasată în perioada 08.11.2024 – 17.11.2024 și, nou în acest an premii pe site în fiecare zi, pentru că fiecare zi de shopping include o tombolă cu premii atractive pentru toată familia.

Dar să lăsăm ofertele să vorbească și vă lăsăm câteva repere ca să știți ce produse să adăugați în coș. Stați cu ochii pe paginile noastre de Facebook și Instagram și nu uitați să vă abonați la newsletter ca să aflați primii detaliile care vă interesează.

De ce să spui DA la BLACK FRIDAY la Farmacia SPRING

Știi cât de important este zincul pentru imunitate în sezonul rece? De Black Friday îți oferim de la Naturalis produsul Zinc 15 mg, 30 de comprimate la doar 7,77 lei (reducere de 70%);

Vrei să ai o piele hidratată și un ten mereu tânăr? De Black Friday poți să îți achizționezi produsul Rilastil Aqua Intense 72h cu doar 41,20 lei (reducere de 45%);

Te confrunți și tu cu fenomenul de cădere al părului? La springfarma găsești tratament Forcapil Anti-căderea părului pentru o lună la doar 27,45 lei (reducere de 45%);

Ai nevoie de un tonic, de un stimulent pentru efortul intelectual depus la facultate sau la job? La springfarma găsești Benesio Tonico Forte la doar 24,24 lei (reducere de 40%);

Ai un ten predispus la acnee și ai nevoie de un produs special de curățare? Nicio problemă, la springfarma găsești de Black Friday produsul Spumă curățare ten cu tendință acneică din gama Rilastil Acnestil la doar 34,40 lei (reducere de 35%). Tot pentru tenul predispus la acnee poți achiziționa DOUĂ creme Activ Anti-Imperfecțiuni din aceeași gamă cu doar 55,90 lei;

Te simți stresat, nu te poți concentra la muncă și ai tulburări de somn? Springfarma îți oferă produsul StressClean complex 30 de capsule+10 capsule cadou la doar 39,90 ron, preț special de Black Friday;

Nu-i așa că și tu aștepți Black Friday de la SpringFarma?

Despre Farmacia Spring

Site-ul springfarma.com a fost lansat în 2016 și a schimbat paradigme în zona de e-commerce. Spring a reușit să redefinească conceptul de Preț Mic în zona magazinelor online cu profil farmaceutic. Datorită succesului din online și pentru a fi și mai aproape de clienți, în ultimii ani au fost deschise și farmacii fizice în București în zone precum: Dristor, Baba Novac, Lujerului, Ghencea, Tei, Șoseaua Alexandriei și Drumul Taberei.

Site-ul are o creștere organică constantă datorită unei game variate de produse precum: vitamine, suplimente, dermatocosmetice și produse pentru copii, atent selecționate  de la cele mai cunoscute companii de profil.

Spring Farma a câștigat în 2022 două premii importante care dovedesc profesionalismul și dedicarea oamenilor din spatele brandului pentru pacienți: Premiul „Susținerea Familiilor cu copii” și premiul „Good Life Pharmacy”, ambele oferite de publicația Forbes în cadrul evenimentului Forbes Good Life Awards.

 

Continue Reading

Marketing

Alfa Group a lansat Cloud9 Evolution, un proiect rezidențial premium amplasat în nordul Bucureștiului

Published

on

Dezvoltat pe o suprafață de 3,2 hectare, Cloud9 Evolution este un proiect rezidențial premium conceput în jurul noțiunii de comunitate, o oază urbană în cel mai mare cartier de business al Bucureștiului, în apropierea centrului comercial Promenada. Acest proiect rezidenţial va oferi locuitorilor mai mult decât un spațiu de locuit, va oferi un stil de viață cosmopolit cu o serie de facilități și beneficii.

Valoarea totală a investiției pentru Faza 2 a proiectului Cloud9 Residence este de 90 milioane euro, iar termenul estimat pentru finalizare este trimestrul al patrulea din anul 2026.

Clienții care optează pentru un apartament în Cloud9 Evolution vor avea de achitat un avans de 15%, iar investiția inițială este vizibilă într-un cont dedicat până la finalizarea proiectului și realizarea intabulării. Dacă legislația va suferi modificări, dezvoltatorul se va conforma noilor măsuri.

Cloud9 Evolution va avea la final un număr total de 612 apartamente de 1, 2, 3 sau 4 camere, peste 700 locuri de parcare, alei pietonale, zone verzi, locuri de joacă, spații comune și infrastructură, alături de o grădiniță și o școală, precum și un centru comercial. Proiectul se adresează celor care apreciază un stil de viață modern și care își doresc să facă parte dintr-o comunitate exclusivistă, să se bucure de confort într-un spațiu contemporan cu finisaje rafinate și cu dotări moderne de ultimă oră.

Cel mai mic apartament are 50 mp și cel mai mare are o suprafață de 390 mp, însă indiferent de suprafață toate apartamentele au dotări și finisaje ultramoderne.

„După succesul primului proiect Cloud9 finalizat în anul 2020, cu o comunitate de 800 de familii mulțumite, am gândit Cloud9 Evolution ca un proiect inovator, care a avut în vedere cerințele și tendințele actuale. Piața rezidențială a început să se maturizeze în ultimii ani, iar bucureștenii sunt consumatori educați, informați și știu ce își doresc de la o locuință”, a declarat Răzvan Brasla, CEO Cloud9 Residence.

Cloud9 Evolution înseamnă un nou concept de a locui, o nouă experiență de a trăi în București, un ecosistem rafinat și relaxat, unde clădirile sunt construite după standardele în materie de finisaje și materiale, certificate green.

Printre beneficiile oferite membrilor Cloud9 Evolution se numără grădiniță și școală, teren de sport și sală de fitness, loc de joacă, zone de promenadă, parc, zone de socializare (cafenea/ restaurant), curățătorie, zone comerciale de shopping, facilităţi pentru transport alternativ atât pentru transport în comun (metrou, RATB, tramvai), cât și individual, staţii de încărcare pentru maşini electrice, dar şi o parcare numeroasă pentru biciclete, motociclete.

Trăim într-un oraș aglomerat, iar timpul și calitatea vieții sunt extrem de importante. Am demarat Cloud9 Evolution dorind să redefinim conceptul de locuire urbană, iar acest proiect va fi un reper pe harta orașului București prin designul și facilitățile oferite comunității. Ne-am dorit să oferim rezidenților Cloud9 Evolution mai mult timp pentru pasiunile lor și un timp liber de calitate. Astfel, facilitățile proiectului fac diferența și contribuie la un stil de viață activ și relaxat. Rezidenții vor avea în apropiere tot ce le trebuie pentru un stil de viață echilibrat și relaxat  –  de la spații urbane concepute pentru petrecerea timpului liber și socializare, până la unități de învățământ, magazine, loc de joacă, supermarket, curățătorie și alte beneficii și servicii”, a completat Răzvan Brasla.

Apartamentele din Cloud9 Evolution integrează  elemente contemporane și funcționale unice, maximizând spațiul și lumina naturală, iar compartimentarea asigură un ambient perfect pentru relaxare. Dezvoltatorul a optat pentru tehnologiile moderne astfel încât să redefinească standardele de confort și eficiență energetică – fiecare apartament beneficiază de încălzire centralizată cu contorizare individuală, climatizare automată, sistemele smart home care facilitează confortul prin aplicații mobile.

Viziunea Cloud9 Evolution este de a redefini conceptul de locuire urbană, oferind nu doar un spațiu de locuit, ci și un stil de viață echilibrat în armonie cu nevoile lor. Astfel, acest proiect este un mix rafinat de design inovator, tehnologii moderne, calitate, confort și o varietate de facilități de top.

Divizia de imobiliare a Alfa Group are o experiență vastă cu peste 30 de ani în construcția si promovarea proiectelor rezidențiale și de business, livrând spații la cele mai înalte standarde de calitate, adaptate stilului de viață contemporan.

Creșterea organică a grupului a ajutat la construirea unui portofoliu de rezultate pozitive şi o reputație impecabilă, oferind în același timp servicii și solutii de ultimă generație legate de mobilitate, tehnologie și stil de viață. Cifrele vorbesc cel mai bine despre ceea ce au făcut în ultimii 5 ani – peste 1 milion de mp construiți în proiecte rezidențiale şi de business și peste 5.000 de apartamente vândute.

Continue Reading

Trending