Connect with us

Marketing

(P) Canopy: concluzii de Black Friday și recomandări pentru Christmas Sales

Published

on

Canopy, una dintre cele mai mari agenții de performance marketing din România, a analizat îndeaproape comportamentul utilizatorilor din mediul online privind interesul pentru Black Friday și Christmas Sales, duetul reducerilor de final de an.   

Canopy a identificat un trend care s-a remarcat anul acesta și anume că a scăzut importanța menținerii campaniilor de Black Friday pe o zi sau un weekend, majoritatea vendorilor menținând ofertele o perioadă mai îndelungată, de la câteva zile, la o lună.

Inflația a determinat activarea unui comportament de tip „fear of missing out” (FOMO) în rândul utilizatorilor care și-au dorit oferte la produsele de uz necesar. Extinderea perioadei de research a dus la creșterea volumelor de trafic pe majoritatea website-urilor care au derulat astfel de campanii, dar și la un apetit consistent pentru shopping din partea clienților.  Indicatorii „revenue” și „coșul mediu de cumpărături” au înregistrat creșteri pe toate verticalele de e-commerce, deși a existat o majorare a prețurilor față de oferta din anii anteriori.

„În România, comportamentul de Black Friday este puțin diferit în comparație cu piața internațională, pentru că nu există o dată fixă pentru acest eveniment, iar fiecare companie alege în care săptămână din luna noiembrie să dea startul reducerilor. Noi, pe 25 noiembrie, am încheiat ultimele campanii și suntem în plină desfășurare cu cele pentru Christmas Sales. Față de anii precedenți, observăm deja un interes crescut din partea clienților pentru această perioadă și ne întâlnim cu un cumpărător din ce în ce mai bine informat, ceea ce ne confirmă, o dată în plus, că etapa de planificare a strategiilor de digital marketing reprezintă o investiție necesară pentru ca targetul clienților să fie atins cu succes. Campaniile de teasing care au fost construite pe mecanisme de tip creare de cont, abonare la newsletter sau îndemn de adăugare produse în coș/ wishlist au generat vizibilitate asupra ofertelor și au ajutat la atragerea cumpărătorilor”menționează Ivona Gal, CEO Canopy.

Black Friday 2022 s-a încheiat la nivel internațional pe 25 noiembrie. În România, campaniile de reduceri masive au debutat la început de noiembrie, iar fiecare retailer a adoptat o strategie diferită. În portofoliul Canopy există clienți care au avut ca start date de 11, 18 sau 25 noiembrie.

Rezultatele din digital marketing pentru perioada de Black Friday arată astfel:

  • Black Friday rămâne cel mai așteptat moment din an pentru români, iar preferința pentru digital este din ce în ce mai mare.
  • Există o creștere a costului per click între 10% și 45% în toate industriile.
  • Deși majorările de buget pentru această perioadă au fost mai mici față de anii precedenți, rezultatele pe vânzări și revenue au crescut cu procente între 50% și 70%.
  • Industriile de pharma și beauty au înregistrat creșteri la nivel de average order value, datorită boost-urilor ofertelor atractive de Black Friday.
  • Conform Google, peste 70% dintre campaniile desfășurate pe YouTube au condus la o creștere semnificativă a vânzărilor offline.

 

Video marketingul este trendul pentru campaniile de Crăciun 

„La Canopy, suntem specializați în furnizarea de materiale creative video și PPC. Schițăm videoclipul, scriem scenarii, prezentăm storyboard-ul, filmăm videoclipurile, edităm videoclipurile împreună, apoi publicăm și urmărim conținutul pentru cele mai bune rezultate”adaugă Ivona Gal, CEO Canopy.

Interesul pentru Christmas Sales a crescut considerabil în ultimii ani, iar conținutul video este preferat de utilizatori, motiv pentru care agenția Canopy recomandă ca marketingul video să fie în centrul campaniilor de Crăciun.

  • Conținutul video are cele mai bune rezultate pentru o campanie de marketing de sărbători.
  • Utilizarea reclamelor video pe toate platformele este un început bun pentru campania de Christmas, mai ales că utilizatorii fac alegeri bazate pe emoție în această perioadă.
  • Marketingul video crește încrederea generală a consumatorului, timpul de vizionare și conversiile anunțurilor video. Toate acestea duc la performanțe mai mari pentru anunțurile de Crăciun, rezultat reflectat și în vânzări.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Marketing

Miele prezintă o nouă generație de mașini de spălat, uscătoare de rufe și aspiratoare la IFA 2024

Published

on

Miele este sinonim cu spălare și uscare temeinice, dar delicate în acelaşi timp – precum și îngrijire igienică a podelei fără compromisuri. În cadrul conferinței de presă IFA, liderul mondial în domeniul electrocasnicelor premium a lansat noile modele de top pentru aceste categorii de produse. De asemenea, compania a prezentat în exclusivitate rezultatele unor studii și proiecte pilot axate pe circularitate – ex. repararea și reutilizarea aparatelor, a componentelor și a materialelor.

Modelele de vârf ale noii generații de mașini de spălat și uscătoare de rufe Miele, care poartă numele de W2 sau T2 Nova Edition, prezintă numeroase avantaje: timpi mai scurți de funcționare a programelor, flexibilitate sporită în timpul încărcării, un design unic și noi funcții de confort, inclusiv pornirea automată atunci când se apropie cineva și deschiderea ușii cu o atingere ușoară. Totuși, cea mai importantă inovație a mașinii de spălat este tamburul InfinityCare în formă de fagure de miere – primul tambur din lume fără nervuri..

Aceste nervuri au fost considerate anterior o parte esențială a tamburului, deoarece ghidează și amestecă rufele atunci când tamburul se rotește, astfel încât articolele să nu stea pur și simplu în spumă. În același timp, însă, această mișcare duce la creșterea presiunii mecanice asupra rufelor. Directorul executiv și coproprietarul Dr. Markus Miele a explicat cea mai recentă inovație la prezentarea noului model emblematic: „Inginerii noștri au rezolvat această dilemă prin dezvoltarea unui ritm de rotație special pentru tambur, care rotește rufele în mod eficient doar prin mișcări pendulare atent echilibrate”. Uscătorul de rufe T2 Nova Edition are un nou program pentru hainele din lână – și poate usca până la 4 kilograme de rufe în doar 49 de minute.

Un nou imbold pentru un clasic popular

„Complete C3”, aspiratorul cilindric cu sac, emblematic timp de doisprezece ani, câștigător al nenumărate teste de produs și cel mai bine vândut aparat Miele din toate timpurile, cu peste 10 milioane de unități, primește, de asemenea, un succesor mai mult decât demn. Aspiratoarele cilindrice bune de acest tip sunt puternice, igienice, silențioase, economice și durabile. „Noul nostru model emblematic, Guard L1, stabilește noi standarde în materie de ușurință în utilizare, igienă și design”, a declarat Dr. Reinhard Zinkann, director executiv și coproprietar. Acest lucru este posibil prin combinarea motoarelor foarte eficiente, a capetelor de podea și a ghidajelor de aer cu un nou concept de sac și un sistem de filtrare în mai multe etape. Sacul de aspirator HyClean Pure utilizat în aparat atinge o rată impresionantă de filtrare de 99,99 %* a tuturor particulelor de praf și cuprinde 80 % material reciclat.

Miele Guard L1 în versiunea Comfort este primul aspirator cu cilindru care poate fi controlat prin intermediul unui ecran LCD color mare, care poate afișa informații precum nivelul de umplere al sacului și starea filtrului de evacuare. Designul elegant este caracterizat de aplicațiile metalice discrete în culori precum aur roz sau cupru și de orificiile de ventilație, care sunt poziționate pentru prima dată lateral și sunt protejate de un capac textil de înaltă calitate, rezistent la murdărie.

Axarea pe circularitate pentru viitor.

Rebecca Steinhage, Director Executiv Resurse umane și Corporate Affairs, responsabilă pentru sustenabilitate, a explicat modul în care Miele lucrează pentru a conserva resursele și a preveni risipa. În cadrul unui proiect pilot interesant, compania colaborează cu un partener din Olanda pentru a vinde mașini de spălat recondiționate. Într-un alt proiect care se desfășoară în prezent în cinci țări diferite, Miele testează nivelurile de acceptare pentru utilizarea modulelor electronice recondiționate în reparații – ca alternativă la utilizarea pieselor de schimb noi. Rezultatele inițiale par foarte promițătoare.

Ca parte a unui studiu de design, Steinhage a prezentat, de asemenea, conceptul inițial pentru un aspirator cu un design complet modular, care este aproape complet reciclabil – și care este el însuși fabricat aproape în întregime din material reciclat. Între timp, un sondaj reprezentativ realizat de institutul de cercetare a pieței Innofact în numele Miele demonstrează un nivel ridicat de acceptare a aparatelor electrocasnice circulare, una dintre principalele constatări indicând că peste 80 % din cei aproximativ 1 000 de respondenți din Germania iau deja în considerare piesele de schimb recondiționate pentru aparatele lor electrocasnice.

* Împreună cu filtrul Miele AirClean (în conformitate cu IEC 62885-2)

Toate produsele noi anunțate vor fi disponibile pentru piața din România în 2025.

Continue Reading

Marketing

„Love is”, o colecție care celebrează iubirea indiferent de formă, culoare sau vârstă

Published

on

House of VLAdiLA a lansat recent colecția „Love is”, o nouă linie de tapet, țesături, mobilier și perne decorative, toate create pentru a exprima și celebra dragostea sub toate formele sale.

„Love is” este o colecție manifest, dragostea reprezentând motorul central al fiecărui design. Artiștii noștri au creat manual fiecare model, astfel încât privitorul să poată surprinde și simți complexitatea și subtilitățile care compun acest joc al iubirii. „În fața tapetului din colecția Love is, exact ca în fața unei femei frumoase, trebuie să rămâi mut de uimire. Ne dorim ca spectatorii să privească aceste modele ca pe o poezie de dragoste dedicată femeilor și bărbaților, o odă închinată frumuseții feminine, masculine, androgine, indiferent ce forma ar lua. ”, explică Oana Vlădilă, arhitect și co-fondator House of VLAdiLA.

Mesajul colecției

Colecția se adresează tuturor celor care apreciază frumosul și iubirea. Prin designul acestei colecții, ne dorim să invităm oamenii să exploreze diferitele fațete ale dragostei – fie că este vorba de cea romantică, familială, dragostea pe care o simți atunci când faci ceea ce-ți place sau iubirea de sine. Artiștii noștri au folosit multiple tehnici compoziționale pentru a crea o aventură vizuală, un proces de autocunoaștere în care oricine se poate regăsi.

Dragostea ca inspirație

Pentru a aprofunda tematica acestei colecții de tapet, am invitat mai multe persoane publice din România să ne răspundă la aceeași întrebare: ce este dragostea? Câteva dintre numele care ni s-au alăturat în manifesto-ul nostru pentru iubire sunt Marilu Dobrescu, Ana Morodan, Emil  Rengle, Cătălin Măruță, Feli, Alice Cavaleru și Vladimir Drăghia, Vali Bărbulescu, Roxana Ionescu, Tinu Vidaicu, Elisabeta Lipa, Lili Sandu, Jorge, Sore și Iulia Albu. Fiecare dintre ei a contribuit cu propria viziune asupra iubirii, iar aceste perspective diverse se regăsesc într-un mod abstractizat în compozițiile noastre.

O invitație pentru privitori

“Colecția „Love is” invită publicul să își exploreze propriile sentimente și să găsească inspirație în multiplele fațete ale iubirii, celebrând-o în toate formele și manifestările sale”. Dragoș Vlădilă, co-fondatorul brandului.

Continue Reading

Marketing

LONCOLOR lansează campania de vară: ”Câștigi cu stil și culoare o croazieră pe mare”

Published

on

LONCOLOR anunță lansarea campaniei de vară 2024 ”Câștigi cu stil și culoare o croazieră pe mare”, valabilă în perioada 15.07.2024 – 30.09.2024. Aceasta se va desfășura la nivel național, iar participarea va avea loc prin înscrierea codului unic din interiorul steagului promoțional care marchează produsele participante la promoție, prin oricare dintre următoarele metode: sms la 1859 (tarif normal în rețelele: Orange, Vodafone, Telekom și Digi), scanarea codului QR aflat pe steag sau direct pe  site: www.loncolor.ro/promotii/castigicustilsiculoareocroazierapemare

Toate codurile valide înscrise în campanie au șansa de a câștiga marele premiu: o croazieră de 7 zile pe Marea Mediterană. Se mai acordă 780 de premii zilnice – o perie electrică LONCOLOR iRonArc și 11 premii săptămânale constând în uscătoare de păr DYSON Supersonic.

Este necesar ca participanții la promoție să păstreze ambalajul, steagul promoțional atașat cu codul unic înscris și bonul fiscal pe baza căruia au achiziționat produsul câștigător pentru a putea valida premiul în cazul în care sunt desemnați câștigători.

„Doamnelor și domnișoarelor îndrăznețe și cu spirit de aventură atunci când vine vorba de culoarea părului, le oferim vara aceasta posibilitatea ca pe lângă un păr frumos și îngrijit cu ajutorul produselor LONCOLOR, să câștige și premii care să le fie sprijin în alcătuirea unui look fresh. Prezența noastră pe primele locuri în preferințele clientelor de peste treizeci de ani ne onorează și ne bucură în același timp. Mai mult decât atât, aprecierea clientelor noastre ne obligă să inovăm constant formulele produselor pentru a continua să le oferim și pe mai departe produse de colorare și de îngrijire a părului de o calitate superioară, care să le suprindă plăcut și să le pună în valoarea frumusețea.” a declarat Marius Niță, director de Marketing și Vânzări LONCOLOR

Gamele de vopsea care fac parte din promoție sunt: LONCOLOR Trendy Colors, LONCOLOR Natura, LONCOLOR Ultra Duo, LONCOLOR Ultra, LONCOLOR Expert Oil Fusion, LONCOLOR HEMPstyle, LONCOLOR GoCrazy!, LONCOLOR Expert.

Campania se desfășoară exclusiv în magazinele fizice, nu și în cele online.
Regulamentul promoției este disponbil pe:
www.loncolor.ro/promotii/castigicustilsiculoareocroazierapemare

Continue Reading

Trending