Published
2 ani agoon
Canopy, una dintre cele mai mari agenții de performance marketing din România, a analizat îndeaproape comportamentul utilizatorilor din mediul online privind interesul pentru Black Friday și Christmas Sales, duetul reducerilor de final de an.
Canopy a identificat un trend care s-a remarcat anul acesta și anume că a scăzut importanța menținerii campaniilor de Black Friday pe o zi sau un weekend, majoritatea vendorilor menținând ofertele o perioadă mai îndelungată, de la câteva zile, la o lună.
Inflația a determinat activarea unui comportament de tip „fear of missing out” (FOMO) în rândul utilizatorilor care și-au dorit oferte la produsele de uz necesar. Extinderea perioadei de research a dus la creșterea volumelor de trafic pe majoritatea website-urilor care au derulat astfel de campanii, dar și la un apetit consistent pentru shopping din partea clienților. Indicatorii „revenue” și „coșul mediu de cumpărături” au înregistrat creșteri pe toate verticalele de e-commerce, deși a existat o majorare a prețurilor față de oferta din anii anteriori.
„În România, comportamentul de Black Friday este puțin diferit în comparație cu piața internațională, pentru că nu există o dată fixă pentru acest eveniment, iar fiecare companie alege în care săptămână din luna noiembrie să dea startul reducerilor. Noi, pe 25 noiembrie, am încheiat ultimele campanii și suntem în plină desfășurare cu cele pentru Christmas Sales. Față de anii precedenți, observăm deja un interes crescut din partea clienților pentru această perioadă și ne întâlnim cu un cumpărător din ce în ce mai bine informat, ceea ce ne confirmă, o dată în plus, că etapa de planificare a strategiilor de digital marketing reprezintă o investiție necesară pentru ca targetul clienților să fie atins cu succes. Campaniile de teasing care au fost construite pe mecanisme de tip creare de cont, abonare la newsletter sau îndemn de adăugare produse în coș/ wishlist au generat vizibilitate asupra ofertelor și au ajutat la atragerea cumpărătorilor” – menționează Ivona Gal, CEO Canopy.
Black Friday 2022 s-a încheiat la nivel internațional pe 25 noiembrie. În România, campaniile de reduceri masive au debutat la început de noiembrie, iar fiecare retailer a adoptat o strategie diferită. În portofoliul Canopy există clienți care au avut ca start date de 11, 18 sau 25 noiembrie.
Rezultatele din digital marketing pentru perioada de Black Friday arată astfel:
Video marketingul este trendul pentru campaniile de Crăciun
„La Canopy, suntem specializați în furnizarea de materiale creative video și PPC. Schițăm videoclipul, scriem scenarii, prezentăm storyboard-ul, filmăm videoclipurile, edităm videoclipurile împreună, apoi publicăm și urmărim conținutul pentru cele mai bune rezultate” – adaugă Ivona Gal, CEO Canopy.
Interesul pentru Christmas Sales a crescut considerabil în ultimii ani, iar conținutul video este preferat de utilizatori, motiv pentru care agenția Canopy recomandă ca marketingul video să fie în centrul campaniilor de Crăciun.
Published
4 săptămâni agoon
18/12/2024Meridian Taxi, unul dintre liderii industriei de transport din Capitală, a primit o investiție din partea ATM Ventures, divizia de investiții a grupului Autonom, deținut de frații Marius și Dan Ștefan. Tranzacția a adus ATM Ventures o participațiune de 30% în Meridian Taxi. Fondurile vor fi direcționate către creșterea și înnoirea flotei auto, precum și îmbunătățirea continuă a experienței utilizatorilor și șoferilor.
“Meridian Taxi este un pionier în industria de taximetrie din România”, a declarat Dan Boabeș, acționar principal și CEO Meridian Taxi. “Suntem una dintre cele mai vechi companii din domeniu, cu un grad de recunoaștere foarte ridicat, dar și prima companie de taxi din țara noastră care a atras un influx de capital din partea unui fond de investiții. Faptul că avem alături ATM Ventures, un jucător solid în domeniul mobilității, care a avut întreaga încredere în modelul nostru de business și în planurile de dezvoltare ne confirmă că viziunea noastră de business este una sănătoasă. Această realizare vine ca rezultat al eforturilor susținute din ultimii 1.5 ani, dedicate modernizării aplicației și a flotei, precum și recrutării și instruirii șoferilor, pentru a răspunde cerințelor consumatorilor moderni.”
“Investiția în Meridian Taxi reflectă angajamentul nostru de a susține afacerile locale cu potențial de creștere și de a contribui activ la modernizarea serviciilor de mobilitate urbană din România, sprijinind viziunea antreprenorială a companiei de a oferi soluții mai adaptate nevoilor pasagerilor și șoferilor, prin îmbunătățirea flotei auto, punând accent pe sustenabilitate și pe creșterea calității serviciilor”, a declarat Dan Ștefan, co-fondator ATM Ventures.
Investiția va permite companiei, care operează deja o flotă de 1.100 de autoturisme, să crească numărul mașinilor cu 20% în următoarele 12 luni și să înnoiască parcul auto, prin facilitarea accesului la finanțare pentru șoferi.
Pentru următorul an, Meridian Taxi, care deservește peste 900.000 de pasageri lunar, intenționează să introducă servicii dedicate segmentului B2B. “Calitatea ridicată a serviciilor noastre și experiența vastă în industrie ne recomandă drept partenerul de încredere pentru companiile din București. Unul dintre pilonii principali ai strategiei noastre este să oferim soluții adaptate nevoilor acestor clienți, companii de toate dimensiunile, care solicită servicii fiabile și convenabile pentru echipele lor, de la profesioniștii cu funcții de execuție, la middle și top management”, a adăugat Dan Boabeș.
Pentru a sprijini dezvoltarea segmentelor B2B și B2C, Meridian Taxi va continua să investească în flota auto și în instruirea șoferilor, aceștia reprezentând un element esențial al strategiei de afaceri.
Compania, care a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 2,9 milioane de lei, estimează o creștere de aproximativ 15% pentru 2024. Prin investițiile recente și planurile de dezvoltare, Meridian Taxi își consolidează poziția pe piața din București.
Asistența juridică pentru realizarea investiției din partea Meridian Taxi a fost acordată de casa de avocat Irina Iliescu.
Asistența juridică pentru realizarea investiției din partea ATM Ventures a fost acordată de casa de avocatură Teodorescu Partners.
Despre Meridian Taxi
Meridian Taxi este una dintre cele mai de încredere și eficiente companii de transport din România, cu o experiență solidă de 28 de ani în oferirea serviciilor de taxi sigure, rapide și confortabile. Compania operează o flotă modernă de 1.000 de mașini și deservește zilnic peste 30.000 de clienți, consolidându-și astfel poziția ca lider în transportul urban.
Cu o echipă de șoferi profesioniști și o atenție deosebită pentru calitate, Meridian Taxi oferă soluții de transport personalizate, incluzând opțiuni de comandă rapidă prin aplicația mobilă, telefon sau prin parteneriate corporate.
Misiunea Meridian Taxi este de a redefini standardele serviciilor de transport prin profesionalism, inovație și un angajament constant față de clienți, asigurând experiențe sigure și eficiente zi de zi.
Despre ATM Ventures
ATM Ventures este un vehicul de investiții în companii cu potențial de creștere accelerată, fondat în 2020 de Marius și Dan Ștefan, acționarii Grupului Autonom. Compania investește direct în startup-uri cu scopul de a sprijini și de a accelera dezvoltarea inițiativelor antreprenoriale românești, mici și mijlocii. Până în prezent, Marius și Dan Ștefan au investit direct și indirect în peste 50 de start-up-uri de mobilitate, tehnologie, retail și altele. O listă completă poate fi consultată pe site-ul diviziei: holding.ro.
Published
2 luni agoon
04/11/2024Pentru al șaselea an consecutiv, Farmacia Spring lansează cel mai epic Black Friday din zona de e-commerce pharma. Reduceri la mii de produse de până la 70%, cadouri speciale la ORICE COMANDĂ plasată în perioada 08.11.2024 – 17.11.2024 și, nou în acest an premii pe site în fiecare zi, pentru că fiecare zi de shopping include o tombolă cu premii atractive pentru toată familia.
Dar să lăsăm ofertele să vorbească și vă lăsăm câteva repere ca să știți ce produse să adăugați în coș. Stați cu ochii pe paginile noastre de Facebook și Instagram și nu uitați să vă abonați la newsletter ca să aflați primii detaliile care vă interesează.
De ce să spui DA la BLACK FRIDAY la Farmacia SPRING
Știi cât de important este zincul pentru imunitate în sezonul rece? De Black Friday îți oferim de la Naturalis produsul Zinc 15 mg, 30 de comprimate la doar 7,77 lei (reducere de 70%);
Vrei să ai o piele hidratată și un ten mereu tânăr? De Black Friday poți să îți achizționezi produsul Rilastil Aqua Intense 72h cu doar 41,20 lei (reducere de 45%);
Te confrunți și tu cu fenomenul de cădere al părului? La springfarma găsești tratament Forcapil Anti-căderea părului pentru o lună la doar 27,45 lei (reducere de 45%);
Ai nevoie de un tonic, de un stimulent pentru efortul intelectual depus la facultate sau la job? La springfarma găsești Benesio Tonico Forte la doar 24,24 lei (reducere de 40%);
Ai un ten predispus la acnee și ai nevoie de un produs special de curățare? Nicio problemă, la springfarma găsești de Black Friday produsul Spumă curățare ten cu tendință acneică din gama Rilastil Acnestil la doar 34,40 lei (reducere de 35%). Tot pentru tenul predispus la acnee poți achiziționa DOUĂ creme Activ Anti-Imperfecțiuni din aceeași gamă cu doar 55,90 lei;
Te simți stresat, nu te poți concentra la muncă și ai tulburări de somn? Springfarma îți oferă produsul StressClean complex 30 de capsule+10 capsule cadou la doar 39,90 ron, preț special de Black Friday;
Nu-i așa că și tu aștepți Black Friday de la SpringFarma?
Despre Farmacia Spring
Site-ul springfarma.com a fost lansat în 2016 și a schimbat paradigme în zona de e-commerce. Spring a reușit să redefinească conceptul de Preț Mic în zona magazinelor online cu profil farmaceutic. Datorită succesului din online și pentru a fi și mai aproape de clienți, în ultimii ani au fost deschise și farmacii fizice în București în zone precum: Dristor, Baba Novac, Lujerului, Ghencea, Tei, Șoseaua Alexandriei și Drumul Taberei.
Site-ul are o creștere organică constantă datorită unei game variate de produse precum: vitamine, suplimente, dermatocosmetice și produse pentru copii, atent selecționate de la cele mai cunoscute companii de profil.
Spring Farma a câștigat în 2022 două premii importante care dovedesc profesionalismul și dedicarea oamenilor din spatele brandului pentru pacienți: Premiul „Susținerea Familiilor cu copii” și premiul „Good Life Pharmacy”, ambele oferite de publicația Forbes în cadrul evenimentului Forbes Good Life Awards.
Published
3 luni agoon
16/10/2024Dezvoltat pe o suprafață de 3,2 hectare, Cloud9 Evolution este un proiect rezidențial premium conceput în jurul noțiunii de comunitate, o oază urbană în cel mai mare cartier de business al Bucureștiului, în apropierea centrului comercial Promenada. Acest proiect rezidenţial va oferi locuitorilor mai mult decât un spațiu de locuit, va oferi un stil de viață cosmopolit cu o serie de facilități și beneficii.
Valoarea totală a investiției pentru Faza 2 a proiectului Cloud9 Residence este de 90 milioane euro, iar termenul estimat pentru finalizare este trimestrul al patrulea din anul 2026.
Clienții care optează pentru un apartament în Cloud9 Evolution vor avea de achitat un avans de 15%, iar investiția inițială este vizibilă într-un cont dedicat până la finalizarea proiectului și realizarea intabulării. Dacă legislația va suferi modificări, dezvoltatorul se va conforma noilor măsuri.
Cloud9 Evolution va avea la final un număr total de 612 apartamente de 1, 2, 3 sau 4 camere, peste 700 locuri de parcare, alei pietonale, zone verzi, locuri de joacă, spații comune și infrastructură, alături de o grădiniță și o școală, precum și un centru comercial. Proiectul se adresează celor care apreciază un stil de viață modern și care își doresc să facă parte dintr-o comunitate exclusivistă, să se bucure de confort într-un spațiu contemporan cu finisaje rafinate și cu dotări moderne de ultimă oră.
Cel mai mic apartament are 50 mp și cel mai mare are o suprafață de 390 mp, însă indiferent de suprafață toate apartamentele au dotări și finisaje ultramoderne.
„După succesul primului proiect Cloud9 finalizat în anul 2020, cu o comunitate de 800 de familii mulțumite, am gândit Cloud9 Evolution ca un proiect inovator, care a avut în vedere cerințele și tendințele actuale. Piața rezidențială a început să se maturizeze în ultimii ani, iar bucureștenii sunt consumatori educați, informați și știu ce își doresc de la o locuință”, a declarat Răzvan Brasla, CEO Cloud9 Residence.
Cloud9 Evolution înseamnă un nou concept de a locui, o nouă experiență de a trăi în București, un ecosistem rafinat și relaxat, unde clădirile sunt construite după standardele în materie de finisaje și materiale, certificate green.
Printre beneficiile oferite membrilor Cloud9 Evolution se numără grădiniță și școală, teren de sport și sală de fitness, loc de joacă, zone de promenadă, parc, zone de socializare (cafenea/ restaurant), curățătorie, zone comerciale de shopping, facilităţi pentru transport alternativ atât pentru transport în comun (metrou, RATB, tramvai), cât și individual, staţii de încărcare pentru maşini electrice, dar şi o parcare numeroasă pentru biciclete, motociclete.
„Trăim într-un oraș aglomerat, iar timpul și calitatea vieții sunt extrem de importante. Am demarat Cloud9 Evolution dorind să redefinim conceptul de locuire urbană, iar acest proiect va fi un reper pe harta orașului București prin designul și facilitățile oferite comunității. Ne-am dorit să oferim rezidenților Cloud9 Evolution mai mult timp pentru pasiunile lor și un timp liber de calitate. Astfel, facilitățile proiectului fac diferența și contribuie la un stil de viață activ și relaxat. Rezidenții vor avea în apropiere tot ce le trebuie pentru un stil de viață echilibrat și relaxat – de la spații urbane concepute pentru petrecerea timpului liber și socializare, până la unități de învățământ, magazine, loc de joacă, supermarket, curățătorie și alte beneficii și servicii”, a completat Răzvan Brasla.
Apartamentele din Cloud9 Evolution integrează elemente contemporane și funcționale unice, maximizând spațiul și lumina naturală, iar compartimentarea asigură un ambient perfect pentru relaxare. Dezvoltatorul a optat pentru tehnologiile moderne astfel încât să redefinească standardele de confort și eficiență energetică – fiecare apartament beneficiază de încălzire centralizată cu contorizare individuală, climatizare automată, sistemele smart home care facilitează confortul prin aplicații mobile.
Viziunea Cloud9 Evolution este de a redefini conceptul de locuire urbană, oferind nu doar un spațiu de locuit, ci și un stil de viață echilibrat în armonie cu nevoile lor. Astfel, acest proiect este un mix rafinat de design inovator, tehnologii moderne, calitate, confort și o varietate de facilități de top.
Divizia de imobiliare a Alfa Group are o experiență vastă cu peste 30 de ani în construcția si promovarea proiectelor rezidențiale și de business, livrând spații la cele mai înalte standarde de calitate, adaptate stilului de viață contemporan.
Creșterea organică a grupului a ajutat la construirea unui portofoliu de rezultate pozitive şi o reputație impecabilă, oferind în același timp servicii și solutii de ultimă generație legate de mobilitate, tehnologie și stil de viață. Cifrele vorbesc cel mai bine despre ceea ce au făcut în ultimii 5 ani – peste 1 milion de mp construiți în proiecte rezidențiale şi de business și peste 5.000 de apartamente vândute.