Business
Clinica stomatologică Deos Dental s-a deschis în București! Specialiști cu peste 10 ani de experiență folosesc tehnologii de ultimă generație și aparatură avansată laser pentru tratarea problemelor dentare
Published
2 ani agoon
Deos Dental aduce inovația în domeniul stomatologiei! Cea mai nouă clinică dentară “full-service” s-a deschis în București, amprentând piața cu tehnici avansate în stomatologie, de la tratamentele laser pentru îngrijirea dinților, la protocoalele unice de tratare a parodontozei cu laser, până la chirurgia laser și servicii stomatologice care se extind pe toate ramurile, precum endodontie, chirurgie, smile 360 (fațete dentare, coroane dentare, ortodonție), stomatologie generală și pedodonție, Deos Dental oferă o gamă completă pentru pacienții de toate vârstele.
Specialiștii cu peste 10 ani de experiență, lideri în domeniul stomatologiei, cu un nivel înalt de expertiză, oferă pacienților cele mai bune tratamente și soluții personalizate pentru a avea un zâmbet sănătos și strălucitor. Clinica Deos Dental se diferențiază pe piață prin tratarea problemelor de natură stomatologică cu ajutorul laserului, rezultatul în urma unei proceduri de acest fel este un proces de vindecare mai rapid și confort sporit pentru pacient.
Cauți o clinică stomatologică care să îți ofere o gamă largă de servicii și tratamente moderne? Deos Dental este locul perfect pentru tine!
Deos Dental este un concept 100% românesc care oferă servicii stomatologice de înaltă calitate la prețuri accesibile. Clinica este dotată cu cele mai avansate echipamente, inclusiv aparate de ultimă generație, care facilitează vindecarea rapidă și ajută la atenuarea disconfortului și durerii în timpul procedurilor. Din dorința de a îmbunătăți experiența pacienților, Deos Dental oferă pacienților servicii stomatologice de calitate superioară, într-un mediu prietenos și confortabil, care vine cu un concept diferit și o propunere vizuală inedită. Imaginile sugerează puterea lupului dacic și sunt integrate subtil în designul clinicii, conturând astfel o identitate vizuală ce redă conceptul Deos Dental.
Clinica Does Dental este dedicată utilizării celor mai noi și avansate tehnologii în domeniul stomatologiei:“La Deos Dental, punem accentul pe satisfacția pacienților noștri, iar aceasta este o valoare pe care o promovăm constant. Folosim cele mai noi tehnologii și instrumente pentru a oferi servicii dentare de calitate superioară, inclusiv tratamente cu laser pentru îngrijirea dinților și protocoale de tratament unic pentru parodontoza cu laser. La Deos Dental, suntem mereu la curent cu cele mai recente tendințe și cercetări din domeniul stomatologiei, pentru a ne asigura că oferim tratamente eficiente și avansate pentru fiecare pacient” – Clinica Deos Dental.
Albirea dinților cu laser, o procedură revoluționară cu efect pe loc și protocol unic de tratare a parodontozei cu laser, la Deos Dental, o clinică “full-service”
Procedura de albire a dinților cu laser este o procedură revoluționară, sigură, eficientă și rapidă, prin care poți obține rezultate vizibile imediat. De asemenea, serviciul de detoxifiere orală disponibil la Deos Dental contribuie la îmbunătățirea sănătății generale a pacienților și la reducerea riscului de apariție a unor afecțiuni ale cavității bucale, care pot avea în timp efecte dăunătoare asupra organismului. Această procedură unică ajută la eliminarea toxinelor din cavitatea bucală, care provoca afecțiuni ale dinților, prin utilizarea unor instrumente și tehnologii avansate.
Protocolul unic de tratament laser pentru parodontoză dezvoltat de Deos Dental este considerat cel mai eficient tratament parodontal de către specialiștii clinicii. Folosirea laserului în tratamentul parodontozei poate elimina cauza principală a bolii, previne pierderea dinților și poate ajuta la menținerea sănătății orale pe termen lung.
Deos Dental oferă o gamă completă de servicii stomatologice pentru pacienții de toate vârstele
Prin utilizarea unor tehnici și echipamente special concepute pentru copii, durerea și disconfortul sunt reduse semnificativ în timpul procedurilor. Clinica acoperă o paletă semnificativă de servicii stomatologice pentru copii, inclusiv consultații stomatologice, tratamentul cariilor, sigilări dentare, extracții dentare și igienizări dentare profesionale.
“Înțelegem că vizita la dentist poate fi intimidantă pentru copii, astfel că medicii clinicii noastre Deos Dental sunt specializați pentru a lucra cu pacienți tineri și vulnerabili, fiind pregătiți să ofere soluții personalizate și de înaltă calitate pentru a îmbunătăți atât starea pacientului în cabinet, cât și a rezolva problema sa.” – Clinica Deos Dental.
Clinica Deos Dental este situată pe Strada Speranței nr. 20, București. Pentru a intra în contact cu specialiștii clinicii Deos Dental, pentru a afla mai multe informații, dar și pentru a programa o consultație vizitați site-ul https://deosdental.ro/.
You may like
Bani si afaceri
CPE România anunță achiziționarea integrală a acțiunilor de la Custom Group și lansează o nouă eră de inovație tehnologică în automatizarea retailului
Published
3 zile agoon
08/11/2024CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, anunță cu mândrie o etapă de transformare majoră: achiziționarea tuturor acțiunilor italiene de la Custom Group, transformând compania într-una cu capital 100% românesc. Această schimbare semnificativă poziționează CPE ca prima și singura companie din România cu un focus dedicat pe tehnologia de retail, oferind o gamă largă de soluții inovatoare și de ultimă oră, „Made în România”, pregătite să se extindă rapid atât la nivel național, cât și internațional.
CPE că parte a grupului Custom până în 2024, a fost un pionier în industria caselor de marcat din România, oferind soluții complete de hardware, software și service pentru imprimante și case de marcat. Funcționând anterior ca unitate de producție pentru Custom Spa Italia, produsele CPE sunt fabricate în Glimboca și exportate în peste 76 de țări, astfel produsele CPE pot și găsite de la Washington la Tokyo și Rusia până în Australia. Custom Group este un lider european în retail și automatizare de peste trei decenii, contribuind la 32 de brevete proprietare și soluții integrate de hardware, software și servicii în mai multe sectoare, inclusiv aviație, retail, automatizare industrială și jocuri.
CPE a fost fondată în 2006 și a cunoscut o creștere constantă, devenind un jucător important pe piața tehnologiei pentru retail și automatizare. De-a lungul anilor, compania a fost implicată în dezvoltarea de soluții integrate pentru multiple industrii, inclusiv retail, aviație și logistică. Cu această achiziție, CPE își reafirmă angajamentul față de inovația locală și internațională și își consolidează poziția de lider în tehnologie.
„Succesul CPE România își are rădăcinile în povestea sa unică începută în 2006 cu doar cinci angajați, într-o unitate modestă de 150 de metri pătrați. Compania a crescut rapid datorită ambiției și expertizei comune, astfel ca până la sfârșitul anului inaugural, echipa a ajuns la 25 de angajați. Astăzi, CPE România se mândrește cu o infrastructură modernă, o echipă de 60 de angajați și urmează să crească până la 140 de angajați, prezentând traiectoria de creștere a companiei în peisajul economic dinamic al României. Această tranziție evidențiază, de asemenea, punctul culminant a peste 20 de ani de leadership tehnologic, deoarece CPE, anterior o ramură europeană majoră a Grupului Custom Italian, își trasează acum propriul drum de independență. Suntem extrem de încântați să anunțăm acest nou capitol din istoria CPE. Achiziționarea completă a acțiunilor italiene ne permite să ne consolidăm statutul de lider și să ne accelerăm planurile de extindere globală. Această schimbare este un moment de mândrie pentru noi toți și pentru România. Inovațiile noastre sunt construite pe baza unei experiențe internaționale și a unei expertize locale puternice. Ne propunem să revoluționăm industria retail-ului, oferind soluții tehnologice eficiente și accesibile pentru toate tipurile de companii.”, a declarat Marius Ursulescu, CEO și fondator al CPE.
Un hub modern de producție pentru creștere globală
Cu o capacitate de productie nou extinsă, care acoperă 20.000 de metri pătrați, și având o abordare profundă asupra sustenabilității, CPE dispune de 4 linii de producție de ultimă generație, care integrează tehnologie avansată IoT și SAP pentru a optimiza gestionarea lanțului de aprovizionare, îmbunătățirea și dezvoltarea integrată a produselor (IPD), și asigurarea unui control al calității superior. Facilitățile, susținute de peste 70% furnizori români, produc peste 200.000 de unități anual, iar o nouă linie de producție și dezvoltare se concentrează pe dezvoltarea unei infrastructuri robuste, care alături de o rețea de 200 de dealeri români, poziționează CPE pentru o creștere rapidă atât pe plan intern, cât și internațional.
„Acesta este un moment de mândrie atât pentru România, cât și pentru echipa noastră. Proprietatea completă ne da puterea să impulsionăm inovația și să urmărim o creștere ambițioasă la scară globală cât mai rapid. Prin valorificarea expertizei noastre locale și a experienței internaționale, putem continua să oferim soluții de neegalat care să răspundă nevoilor în evoluție ale industriilor de retail și automatizare din întreaga lume. Nu doar că ajutăm comercianții, ci susținem o mișcare de diseminare a culturii tehnologice, benefică pentru orice tip de companii. De la magazine mici la francize mari, oferim tehnologii care vor revoluționa experiența de retail. Și facem acest lucru cu inovații Made în România.”, a subliniat Marius Ursulescu, Fondator și CEO al CPE.
Lansarea UNO – Primul terminal fiscal POS realizat integral în România
În conformitate cu planurile sale ambițioase, CPE anunță lansarea UNO, primul terminal fiscal POS realizat integral în România. UNO reprezintă următoarea generație de tehnologie de retail și este conceput să redefinească peisajul retail-ului self-service.
Cu un design modern, instalare ușoară și materiale rezistente la condiții meteo, noul terminal de plată UNO este soluția ideală pentru diverse domenii, inclusiv automate, spălătorii auto, parcări și multe altele. Terminalul este echipat cu tehnologii avansate care optimizează consumul de energie și răspunde cererii tot mai mari pentru plăți fără numerar și tranzacții digitale. UNO demonstrează angajamentul CPE față de inovația „Made în România” și poziționează compania în fruntea sectorului global al retail-ului autonom.
„UNO, primul terminal fiscal POS fabricat integral în România, reprezintă cea mai largă gamă de soluții pentru retail, cu o viteză de neegalat și inovație – „Made în România”. Este cea mai eficientă și rapidă soluție pe care o oferim tuturor tipurilor de retaileri: de la magazin mic la restaurante, prin supermarketuri, magazine alimentare și francizori pentru a furniza acele tehnologii care rulează deja în România și în toată Europa. Cu un design elegant, instalare facilă și materiale rezistente la intemperii, UNO stabilește un nou standard pentru soluțiile de retail autonome. Echipat cu senzori de proximitate și lumină pentru a optimiza consumul de energie, este conceput pentru a gestiona cererea tot mai mare de plăți fără numerar, portofele digitale și tranzacții fără interacțiuni. Pe măsură ce sectorul global al retail-ului autonom va crește cu o rată anuală de 25% între 2024 și 2030, UNO plasează CPE în fruntea acestei tendințe de transformare.”, a mai adăugat Marius Ursulescu.
Sprijinirea ecosistemului de retail din România
CPE se angajează profund în promovarea pieței de retail din România printr-o suită cuprinzătoare de soluții tehnologice inovatoare de retail. Cu peste două decenii de experiență în automatizarea retailului, compania oferă o gamă largă de soluții rentabile, de înaltă performanță, care răspund nevoilor unice ale diverselor industrii. De la chioșcuri cu autoservire și dispozitive compatibile IoT până la terminale de plată integrate, CPE continuă să ofere tehnologii inovatoare care sporesc eficiența și îmbunătățesc experiența clienților.
Creșterea economică a României stimulează expansiunea
Strategia CPE este în tandem cu evolutia economică tot mai largă a României. Cu o rată de creștere a PIB estimată de pana la 2% în 2024, sectorul industrial al României a devenit un motor principal al inovației în Europa, susținut de inițiative guvernamentale de stimulare a industriilor de înaltă tehnologie. Acest mediu de piață favorabil, împreună cu leadership-ul tehnologic al CPE, pregătește scena pentru un succes și mai mare, pe măsură ce compania valorifică cererea globală în creștere pentru automatizarea retailului.
Expertiză locală, acoperire la nivel global
CPE continuă să se angajeze în oferirea celor mai performante soluții de automatizare pentru retail, contribuind la dezvoltarea ecosistemului tehnologic din România și din întreaga lume. CPE rămâne dedicat inovației și viitorului retailului și intenționează să lanseze o soluție fiscală all-in-one integrată cu o imprimantă fiscală, poziționând-o ca un diferențiator cheie pe piață, alături de alte produse inovatoare destinate atât piețelor locale, cât și globale.
Evenimente
FoodService & Hospitality Expo 2024 devine pentru trei zile centrul de business Horeca și Retail din sud-estul Europei
Published
4 zile agoon
07/11/2024Cea mai așteptată expoziție dedicată industriei ospitalității și a serviciilor alimentare din România, FoodService & Hospitality Expo, își deschide porțile la Hala Laminor, Sector 3, București. Timp de trei zile, între 16 și 18 noiembrie, expoziția va reuni peste 250 de expozanți români, 60 de expozanți internaționali și 4 pavilioane de țară, constituind o platformă inedită de networking, descoperire a ultimelor tendințe și inovații, pe lângă nenumărate oportunități de afaceri.
Ceremonia de deschidere, care va avea loc pe 16 noiembrie la ora 10:30, va aduce în fața vizitatorilor prezenți și a expozanților nume importante din industrie și reprezentanți ai autorităților publice, printre care: Silvia Ion, co-organizator și reprezentant Horeca Insight, Odai Shhab, co-organizator și reprezentant Foodhub Consulting, Radu Savopol – președinte HORA, Răzvan Pîrcălăbescu – Director de cabinet la Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Robert Negoiță – primarul Sectorului 3, Călin Ile – reprezentant FIHR, Cezar Munteanu – președintele ANBCT, Karan Khurana – CEO METRO România, Andrei Sava – Managing Partner Maxigel, Robert Hellwagner – CEO Selgros România, Romulus Dumitru – Director General Delaco, Ferenc Bogár – Însărcinat cu afaceri al Ambasadei Ungariei, Miodrag Sekulić – consilier Ambasada Serbiei și Micaela Soldini – Director ICE Agenția Italiană pentru Comerț Exterior – Biroul București.
Pentru vizitatori, FoodService & Hospitality Expo 2024 reprezintă o oportunitate de interacțiune directă cu experți din domeniul ospitalității, de a urmări demonstrații live și de a participa la o serie de workshopuri care abordează subiecte de actualitate în domeniu, pe lângă acces la expoziția de produse și echipamente inovatoare care pot transforma și optimiza afacerile lor. În cadrul celor patru pavilioane internaționale, vizitatorii vor explora perspective globale și tendințe internaționale adaptate pieței locale.
În plus, expoziția oferă un spațiu ideal pentru networking, atât pentru cei care doresc să-și extindă portofoliul de contacte, cât și pentru cei care caută noi oportunități de colaborare. “FoodService & Hospitality Expo 2024 aduce împreună liderii industriei într-un mediu în care ideile prind viață. Este o experiență completă, creată pentru a conecta oamenii și a transforma afacerile, iar pavilioanele internaționale adaugă o notă globală expoziției, permițând participanților să se inspire din soluții și modele de succes implementate în alte piețe și adaptabile la cerințele locale”, a declarat Silvia Ion, co-organizatoarea evenimentului.
Pentru expozanți, prezența la FoodService & Hospitality Expo este o oportunitate de a-și prezenta produsele și serviciile într-un cadru profesionist și bine organizat. Este șansa de a întâlni potențiali parteneri de afaceri, de a înțelege mai bine piața și preferințele consumatorilor și de a-și dezvolta imaginea și brandul într-un context relevant. Odai Shhab, co-organizatorul evenimentului, afirmă: “Am pus la dispoziția expozanților platforma ideală pentru a conecta profesioniștii din HoReCa și Retail, într-un spațiu dedicat inovației. Misiunea noastră este să devenim târgul de referință în Europa Centrală și de Est, unde parteneriatele durabile și noile oportunități de dezvoltare conturează viitorul Food în Horeca și Retail.”
FoodService & Hospitality Expo 2024 se remarcă prin extinderea spațiului expozițional, dublându-se față de ediția anterioară, pentru a găzdui o gamă mai largă de expozanți și evenimente conexe. Pe parcursul celor trei zile, vizitatorii vor putea urmări demonstrații live, realizate de renumiți chefi și mixologi români și internaționali sau sesiuni de workshop pe teme variate: de la tendințe de design interior în HoReCa, la inovații în tehnologie pentru sectorul ospitalității. Programul complet al evenimentelor poate fi consultat aici aici, dar iată la ce vă puteți aștepta:
Sâmbătă, 16 Noiembrie 2024
- Ceremonia de deschidere
- Semifinala Arena Bucătarilor 2024
- Workshop Social Media
- Demonstrații Culinare & Cocktail Shows
Duminică, 17 Noiembrie 2024
- Finala Arena Bucătarilor 2024
- Workshop-uri investiții majore & construcția și decorarea unui restaurant
- Demonstrații Culinare & Cocktail Shows
Luni, 18 Noiembrie 2024
- Concurs Dessert Journey: Ephemeral Sweets & The Romanian Pizza Challenge
- Workshop francize & trenduri în ospitalitate
- Demonstrații Culinare & Cocktail Shows
Înscrierea și participarea
Pentru a participa la FoodService & Hospitality Expo 2024, cei interesați sunt invitați să se înregistreze pe site-ul oficial al evenimentului. Indiferent că sunt profesioniști din industrie, manageri de hoteluri, antreprenori sau pur și simplu pasionați de ospitalitate, vizitatorii vor găsi în cadrul expoziției o multitudine de idei, contacte și perspective care le vor permite să-și dezvolte afacerea și să rămână competitivi.
FoodService & Hospitality Expo 2024 se anunță a fi cel mai important eveniment al anului pentru profesioniștii din industria ospitalității, care cu siguranță va modela viitorul Horeca în regiune. FoodService & Hospitality Expo este singurul eveniment de profil din țara noastră care promite să ofere acces la o gamă largă de soluții pentru derularea eficientă și profitabilă a unei afaceri în Horeca.
Horeca Insight este cea mai relevantă platformă de comunicare și organizator de evenimente B2B dedicate industriei Horeca. Misiunea asumată este identificarea tendințelor și crearea spațiului adecvat în care operatorii industriei pot interacționa și întreține dialoguri constructive. Odai Shhab este partenerul Horeca Insight în organizarea FoodService & Hospitality Expo, eveniment de referință dedicat industriei de food service și ospitalitate în România. Cu o experiență de peste 12 ani în domeniul food, Odai s-a afirmat ca lider de opinie și strateg în acest sector, fiind parte din board-ul mai multor companii de profil și co-fondator al platformei Qurater, primul SaaS din Romania dedicat dezvoltării restaurantelor care operează în segmentul food delivery.
Evenimente
Taverna Sârbului celebrează 25 de ani de gust autentic balcanic cu evenimente aniversare speciale
Published
4 zile agoon
06/11/2024București, România – Cu ocazia aniversării a 25 de ani pe piața HoReCa din România, Taverna Sârbului marchează această etapă importantă prin campania aniversară „Gustul care te aduce înapoi!”, începută în luna august, care se va încheia în următoarele două săptămâni cu o serie de evenimente. În cadrul acestor seri speciale, clienții sunt invitați să se bucure de preparatele balcanice autentice, ospitalitatea renumită a restaurantului și atmosfera festivă asigurată de fanfara Skala, sărbătorind astfel un sfert de secol de la deschiderea primei locații.
Taverna Sârbului va organiza serile festive după cum urmează:
- În București, pe 8, 9 și 10 noiembrie, începând cu ora 18:00
- În Sinaia, pe 16 noiembrie, de la ora 16:00
„Restaurantele prin definiție sunt businessuri fragile. În ultimii 25 de ani am trecut prin pandemie, prin provocările unei economii schimbătoare, și de fiecare dată ne-am adaptat atât la cerințele pieței, cât și la dorințele oaspeților. Am transformat o dorință de familie într-o afacere de succes, rămânând fideli tradițiilor noastre și oferind oamenilor experiențe autentice. Suntem profund recunoscători tuturor celor care ne-au trecut pragul de-a lungul timpului,” a declarat Ana Maria Deneș Caranovic, co-proprietar Taverna Sârbului.
Afacerea Taverna Sârbului s-a născut din dorința familiei Caranovic de a aduce în România gusturile și tradițiile sârbești, precum și de a pune în valoare legăturile dintre cele două culturi. În toți acești ani, Taverna Sârbului a devenit un loc special pentru cei care caută un colț de autenticitate balcanică, atât în agitația Bucureștiului, cât și în peisajul idilic din Sinaia.
De-a lungul celor 25 de ani, Taverna Sârbului și-a consolidat poziția pe piața HoReCa din România, dovedind că rețetele de succes sunt cele construite pe autenticitate, calitate și loialitate față de clienți. Evenimentele aniversare din această lună sunt dedicate tuturor celor care au contribuit la succesul său și reprezintă un prilej de a sărbători alături de cei care s-au bucurat de preparatele sale.