Connect with us

Business

Revista City Vision Magazine și publicația NewsOne.ro devin parteneri media ai Conferinței AMVAC 2023, care se va desfășura pe 1 aprilie la Timișoara

Published

on

Revista City Vision Magazine și publicația NewsOne.ro se alătură AMVAC  în anul 2023 ca parteneri media oficiali. Primul eveniment va avea loc pe 1 aprilie la Timișoara și este organizat de Asociația Medicilor Veterinari pentru Animale de Companie (AMVAC).

AMVAC este o organizație profesională care a fost înființată în 2006 și care are drept scop reprezentarea intereselor medicilor veterinari liber profesioniști. Asociația organizează conferințe, seminarii și congrese pentru membrii săi și are ca obiectiv promovarea noilor tehnici terapeutice, facilitarea contactului cultural și științific între medicii veterinari români și cei din străinătate și contribuirea la dezvoltarea domeniului veterinar din România.

Prin intermediul acestui parteneriat, City Vision Magazine și NewsOne.ro vor ajuta la promovarea valorii și importanței medicilor veterinari și a rolului lor esențial 

Parteneriatul dintre City Vision Magazine și NewsOne.ro și AMVAC are ca scop promovarea acestui eveniment important în rândul profesioniștilor din domeniul veterinar și al publicului larg. Cele două publicații vor acoperi evenimentul și vor furniza informații detaliate despre prezentările și discuțiile care vor avea loc la congres.

AMVAC a fost creată pentru a ajuta medicii veterinari din România să devină din ce în ce mai buni practicieni, oferindu-le acces la informații și resurse care să le permită să ofere cele mai bune servicii posibile animalelor de companie și proprietarilor acestora. Este important să subliniem că medicul veterinar are un rol vital în viața animalelor de companie și, prin urmare, în viața multor oameni.

Conferința AMVAC 2023, care se va desfășura la Timișoara pe 1 aprilie, reprezintă un eveniment important pentru comunitatea medicilor veterinari din România. Este un moment de întâlnire, schimb de idei și experiențe între profesioniștii din domeniu, care își doresc să îmbunătățească continuu practica lor și să ofere cele mai bune soluții pentru animalele de companie.

Revista City Vision Magazine și publicația NewsOne.ro sunt mândre să fie parteneri media ai acestui eveniment și să sprijine AMVAC în promovarea valorilor și a obiectivelor asociației. Ambele publicații au o prezență puternică pe piața media din România și sunt recunoscute pentru profesionalismul și calitatea informațiilor pe care le oferă cititorilor lor.

 

Cultura

Editura Publisol dezvăluie istoria secretă a bombei germane prin volumul RĂZBOIUL LUI HEISENBERG, de Thomas Powers

Published

on

„Războiul lui Heisenberg va declanșa o furtună de controverse academice… Dar toți cititorii se vor bucura de intriga demnă de romanele de capă și spadă și de profunda dramă umană.”- Timothy Ferris, Autor Galaxies

Editura Publisol lansează cartea Războiul lui Heisenberg. Istoria secretă a bombei germane de Thomas Powers, o lucrare captivantă, care explorează misterele și dilemele etice din jurul programului german de dezvoltare a bombei atomice în timpul celui de-al Doilea Război Mondial. Volumul ofera o perspectivă unică asupra unor întrebări fundamentale ce privesc moralitatea, cunoașterea și responsabilitatea în timp de război.

Germania lui Hitler a încercat in al Doilea Război Mondial, să construiască o bombă atomică. Deși beneficia de reputați savanți, de materii prime și de o tehnologie înaintată, programul nuclear al celui de-l Treilea Reich s-a dovedit un fiasco. Cartea lui Thomas Powers, Războiul lui Heisenberg, susține cu documente de netăgăduit că acela care a pus surdină ambițiilor nucleare naziste a fost laureatul Nobel Werner Heisenberg.

Unul dintre ultimele secrete ale celui de-Al Doilea Război Mondial este motivul pentru care germanii nu au reușit să construiască o bombă atomică. Germania era locul de naștere al fizicii moderne, poseda materiile prime și baza industrială și avea la dispoziție unele dintre cele mai strălucite minți din domeniul fizicii nucleare.

Importantă și originală, un alt capitol din povestea epică a modului în care omenirea a ajuns să aibă la îndemână mijloacele propriei distrugeri.”, Richard Rhodes, Autor The Making of the Atomic Bomb.

În volumul „Războiul lui Heisenberg”, Thomas Powers prezintă interacțiunea dintre știință și spionaj, moralitate și necesitate militară, paranoia și logica rece care au marcat programul german de construire a bombei atomice, dar și răspunsul Aliaților la acesta. Pe baza a zeci de interviuri și a anilor de cercetare intensivă, Powers concluzionează că Werner Heisenberg, care a fost fi gura principală a efortului atomic german, a obstrucționat în mod conștient dezvoltarea bombei, iar într-o faimoasă întâlnire din 1941, la Copenhaga, cu fostul său mentor Niels Bohr, a încercat să-i descurajeze și pe Aliați să-și atingă obiectivul de a construi propria bombă.

Cu o analiză detaliată, Powers dezvăluie evenimentele ce gravitează în jurul fizicianului Werner Heisenberg și echipei sale, arătând cum știința și războiul se întâlnesc într-o competiție devastatoare de putere și cunoaștere. Heisenberg, unul dintre cei mai mari fizicieni ai secolului XX, cunoscut pentru formularea Principiului Incertitudinii, devine aici un personaj complex prins între loialitatea față de țara sa și implicațiile etice ale armelor nucleare.

Powers abordează subiectul cu o rigoare impresionantă, dezvăluind întrebări controversate: Au încercat Heisenberg și echipa sa să construiască bomba atomică? Au fost sabotați de aliați, sau au sabodat ei înșiși proiectul pentru a preveni o catastrofă globală? Fără să ofere un răspuns definitiv, Powers invită cititorii să reflecteze asupra dificultăților morale și asupra tentației cunoașterii, într-un context politic și militar periculos.

„Războiul lui Heisenberg” este o „carte atent documentată și foarte bine scrisă” (Time), a cărei poveste extraordinară captivează și… neliniștește.

Cartea „Războiul lui Heisenberg”, de Thomas Powers este disponibilă pe site-ul editurii publisol.ro, în librarii și magazinele online de specialitate.

Despre autor

Thomas Powers, autor și jurnalist american premiat, este cunoscut pentru stilul său de investigație meticulos. Powers a câștigat Premiul Pulitzer în 1971 pentru reportajele sale legate de cazul Dianei Oughton, o tânără implicată în activism radical și terorism în Statele Unite. Acest caz a inspirat prima sa carte, Diana: The Making of a Terrorist, în care Powers abordează rădăcinile ideologice și psihologice ale terorismului.

De-a lungul carierei sale, Powers a explorat teme complexe legate de război și putere. Printre lucrările sale se numără The War at Home: Vietnam and the American People, o investigație detaliată asupra impactului războiului din Vietnam asupra cetățenilor americani, și The Man Who Kept the Secrets: Richard Helms and the CIA, o biografie complexă a unui fost director CIA. În cartea Thinking About the Next War, Powers continuă să analizeze dinamica globală a puterii și etica în contextul conflictelor armate.

 

Continue Reading

Business

Meridian Taxi atrage o investiție strategică din partea ATM Ventures

Published

on

Meridian Taxi, unul dintre liderii industriei de transport din Capitală, a primit o investiție din partea ATM Ventures, divizia de investiții a grupului Autonom, deținut de frații Marius și Dan Ștefan. Tranzacția a adus ATM Ventures o participațiune de 30% în Meridian Taxi. Fondurile vor fi direcționate către creșterea și înnoirea flotei auto, precum și îmbunătățirea continuă a experienței utilizatorilor și șoferilor.

“Meridian Taxi este un pionier în industria de taximetrie din România”, a declarat Dan Boabeș, acționar principal și CEO Meridian Taxi. “Suntem una dintre cele mai vechi companii din domeniu, cu un grad de recunoaștere foarte ridicat, dar și prima companie de taxi din țara noastră care a atras un influx de capital din partea unui fond de investiții. Faptul că avem alături ATM Ventures, un jucător solid în domeniul mobilității, care a avut întreaga încredere în modelul nostru de business și în planurile de dezvoltare ne confirmă că viziunea noastră de business este una sănătoasă. Această realizare vine ca rezultat al eforturilor susținute din ultimii 1.5 ani, dedicate modernizării aplicației și a flotei, precum și recrutării și instruirii șoferilor, pentru a răspunde cerințelor consumatorilor moderni.”

“Investiția în Meridian Taxi reflectă angajamentul nostru de a susține afacerile locale cu potențial de creștere și de a contribui activ la modernizarea serviciilor de mobilitate urbană din România, sprijinind viziunea antreprenorială a companiei de a oferi soluții mai adaptate nevoilor pasagerilor și șoferilor, prin îmbunătățirea flotei auto, punând accent pe sustenabilitate și pe creșterea calității serviciilor”, a declarat Dan Ștefan, co-fondator ATM Ventures.

Investiția va permite companiei, care operează deja o flotă de 1.100 de autoturisme, să crească numărul mașinilor cu 20% în următoarele 12 luni și să înnoiască parcul auto, prin facilitarea accesului la finanțare pentru șoferi.

În 2025, Meridian Taxi urmărește diversificarea serviciilor și expansiunea pe segmentul B2B

Pentru următorul an, Meridian Taxi, care deservește peste 900.000 de pasageri lunar, intenționează să introducă servicii dedicate segmentului B2B. “Calitatea ridicată a serviciilor noastre și experiența vastă în industrie ne recomandă drept partenerul de încredere pentru companiile din București. Unul dintre pilonii principali ai strategiei noastre este să oferim soluții adaptate nevoilor acestor clienți, companii de toate dimensiunile, care solicită servicii fiabile și convenabile pentru echipele lor, de la profesioniștii cu funcții de execuție, la middle și top management”, a adăugat Dan Boabeș.

Pentru a sprijini dezvoltarea segmentelor B2B și B2C, Meridian Taxi va continua să investească în flota auto și în instruirea șoferilor, aceștia reprezentând un element esențial al strategiei de afaceri.

Compania, care a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 2,9 milioane de lei, estimează o creștere de aproximativ 15% pentru 2024. Prin investițiile recente și planurile de dezvoltare, Meridian Taxi își consolidează poziția pe piața din București.

Asistența juridică pentru realizarea investiției din partea Meridian Taxi a fost acordată de casa de avocat Irina Iliescu.

Asistența juridică pentru realizarea investiției din partea ATM Ventures a fost acordată de casa de avocatură Teodorescu Partners.

Despre Meridian Taxi

Meridian Taxi este una dintre cele mai de încredere și eficiente companii de transport din România, cu o experiență solidă de 28 de ani în oferirea serviciilor de taxi sigure, rapide și confortabile. Compania operează o flotă modernă de 1.000 de mașini și deservește zilnic peste 30.000 de clienți, consolidându-și astfel poziția ca lider în transportul urban.

Cu o echipă de șoferi profesioniști și o atenție deosebită pentru calitate, Meridian Taxi oferă soluții de transport personalizate, incluzând opțiuni de comandă rapidă prin aplicația mobilă, telefon sau prin parteneriate corporate.

Misiunea Meridian Taxi este de a redefini standardele serviciilor de transport prin profesionalism, inovație și un angajament constant față de clienți, asigurând experiențe sigure și eficiente zi de zi.

Despre ATM Ventures

ATM Ventures este un vehicul de investiții în companii cu potențial de creștere accelerată, fondat în 2020 de Marius și Dan Ștefan, acționarii Grupului Autonom. Compania investește direct în startup-uri cu scopul de a sprijini și de a accelera dezvoltarea inițiativelor antreprenoriale românești, mici și mijlocii. Până în prezent, Marius și Dan Ștefan au investit direct și indirect în peste 50 de start-up-uri de mobilitate, tehnologie, retail și altele. O listă completă poate fi consultată pe site-ul diviziei: holding.ro.

 

Continue Reading

Evenimente

Lansarea Restaurantului Zeno Herăstrău: Un Nou Concept Culinar pentru Experiența Gastronomică din Capitală

Published

on

Bucureștiul își adaugă o nouă destinație culinară de top, odată cu lansarea restaurantului Zeno Herăstrău, care înlocuiește precedentul Zexe Herăstrău. Inaugurat pe 15 decembrie, acesta aduce în prim-plan un concept gastronomic care celebrează diversitatea culinară globală, și conservă, totodată, bine-cunoscuta bogăție a bucătăriei românești.

În spatele unei inițiative curajoase de rebranding culinar stă un acționariat cu viziune și implicare. ‘Fiecare detaliu contează, de la prezentarea preparatelor, până la serviciile impecabile de servire. Îmi doresc ca Zeno Herăstrău să devină o destinație premium pentru bucureșteni și turiști, deopotrivă; o primă opțiune pentru oamenii de afaceri care au nevoie de un spațiu discret și select, pentru familiile care își doresc ieșiri în care să se răsfețe cu mâncare excepțională și pentru cei care caută destinația perfectă pentru evenimente exclusiviste reușite. În plus, un alt punct forte îl reprezintă barul, care pune accent pe o selecție de preparate spectaculoase, alcoolice și non-alcoolice, ne spune Daniel Busurcă, acționarul restaurantului.

În spatele unei experiențe de top se află întotdeauna o echipă dedicată. Mihaela Jipa, Managerul General al Zeno Herăstrău, ne spune că ‘aveam 19 ani când am început să lucrez la Zexe. Pot spune că aproape jumătate din viață mi-am petrecut-o în jurul dragostei pentru mâncarea autentic românească. Astăzi mă bucur să încep un nou capitol care se adresează unui public în căutare de experiențe gastronomice holistice. Există încă iubitori ai tradiției românești, ceea ce ne inspiră să explorăm mai departe frumusețea selecțiilor locale ridicate la rang de artă. Totodată, un nou nume și logo ne permit să răspundem vremurilor actuale, introducând un concept culinar global pentru meniul a la carte și pentru petreceri corporate sau evenimente private. Noul meniu plimbă oaspeții prin preparatele românești de excepție (ca și până acum), dar adăugăm poezie culinară franțuzească, pasiune italienească și incursiuni orientale.’

Din același nucleu experimentat al echipei face parte și Marius Pavelescu, bucătarul chef, care mizează pe tradiția gustului care te face să te simți ca acasă. Datorită lui, clienții fideli vor regăsi esența autentică a preparatelor consacrate și vor ști că Zeno Herăstrău asigură continuitate în ceea ce privește inima experienței gastronomice.

Evenimentul de lansare s-a bucurat de un show marca White Mahala, care a creat contextul pentru o seară de duminică plină de energie. Parteneri și clienți și-au dat întâlnire la Zeno Herăstrău, într-un gest de susținere în noul capitol care se scrie cu imaginație, cu iubire pentru armonia din farfurie și atenție la fiecare detaliu din experiența oaspeților.

Zeno Herăstrău promite să pună în scenă un spectacol gastronomic pe malul lacului Herăstrău. Oferă o veritabilă călătorie culinară care unește patru bucătării savuroase, o echipă profesionistă axată pe experiența clientului, un decor plin de farmec pentru evenimente reușite și o oază de relaxare și deconectare de la zumzetul cotidianului.

Continue Reading

Trending