Connect with us

Business

Descoperă savoarea, calitatea și valorile puternice într-un vin căruia nu-i poți rezista – Irrumo. INTERVIU cu Valentin Jambru, coproprietarul Cramei Mennini

Nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Published

on

Photo: cityvisionmagazine.ro

Făcând pași într-o lume spumantă, ce poate fi văzută clar prin paharele cu picior înainte de a turna vinul, am descoperit un loc ce păstrează în esența sa tainele unui paradis natural. Acolo unde simțul vizual îți oferă certitudinea locului în care te afli, căci simțul olfactiv și gustativ te transpun într-un univers ideatic, acolo unde vezi doar podgorii lucrate de oameni cu mâini de maeștri.

Fă cunoștință cu Crama Mennini, un loc unde descoperi în gustul bun al vinului tradiția, măiestria cunoașterii și simți valorile puternice cu fiecare atingere a paharului ce poartă în cupa sa un vin de calitate marca Mennini. 

Într-un loc liniștit, acolo unde poți auzi ciocnirile paharelor cu vin în ecoul glasului, am stat de vorbă cu Valentin Jambru, omul din spatele Cramei Mennini și coproprietarul cramei. 

Relaxat, cu zâmbetul pe buze și cu o prezență pe care nu o poți trece cu vederea prea ușor, Valentin Jambru mi-a vorbit cu pasiune și profesionalism despre Crama Mennini, la temelia căreia se află valori înalte.

Care sunt principiile și valorile care stau la fundamentul Cramei Mennini?

“Ne ghidam după tradiții și valori puternice pentru a produce struguri de înaltă calitate, care ajung sa fie expresia cea mai înaltă a terroir-ului nostru. Fiecare sticlă de vin este pentru noi un vis împlinit, un vis bun creat cu pasiune și respect pentru tot ceea ce poarta în sine, împlinit prin munca și daruire desăvârșit prin inovație”, spune Valentin Jambru.

Vinurile pe care regasim la Crama Mennini poarta izul meleagurilor italienesti. Care e povestea din spate?

“În fapt, vinurile noastre sunt create cu știința oenologilor italieni, poate de aici izul italienesc, însă sunt vinuri romanesti, în cea mai mare parte din soiuri românești, precum Negru de Dragasani sau Feteasca Regala.

Cat despre povestea din spate, ea suna așa: “Am venit în România ca un străin, acum mulți ani. Nu îmi închipuiam că voi sta prea mult sau că voi găsi aici ceva care să fie mai presus de Toscana mea natală sau de lumea întreagă, pe care, la anii mei, am înconjurat-o toată. Însă viața mi-a dus pașii în zona Drăgășaniului, și aici am descoperit un loc de care nu m-am mai putut desprinde. Ajunsesem unde știam că vreau să fiu și m-am oprit. Ho sognato di essere qui.” -Paolo Mennini”, spune coproprietarul cramei.

Doar o simplă privire aruncată asupra sticlelor de vin transmite fără doar și poate o delicatețe aparte. Care este inspirația care a stat la baza produsului final?

“Dacă te referi la design, în cazul gamei Le Reve sursa de inspiratie a fost omul și forța lui creatoare, forța de a-și transpune visele în realitate prin munca și pasiune. Asta vei găsi în spatele fiecărei sticle de vin, pasiune, daruire, munca și bucurie, bucuria aceea pe care ti-o daruieste un vis împlinit”, spune coproprietarul cramei.

Care este cel mai special vin din crama și care este povestea din spatele lui?

“Pentru noi toate sunt speciale. E ca atunci cand ai mai mulți copii, încerci sa nu faci diferente. Sigur ca fiecare are caracteristica lui aparte care îl face special, dar aici intervine și o altă perspectivă cea a gustului și știi cum e, De gustibus non est disputandum. Cu toate acestea exista un vin pe care am putea sa îl considerăm a fi aparte, și asta pentru ca de la el a început povestea, Paolo Mennini-Negru de Dragasani.”

“Negru de Dragasani este un soi românesc extraordinar, un fel de the new black, daca vrei, care a devenit foarte apreciat de cunoscători și de iubitorii vinurilor roșii, iar noi am reușit să creăm din acest soi un vin exceptional, anume Paolo Meninni-Negru de Drăgășani, un vin care deja a obținut recunoaștere și în concursurile la care a fost înscris”, povestește Valentin Jambru.

Cum se diferentiaza produsele Cramei Mennini de restul produselor de pe piața băuturilor alcoolice?

“Prin eleganta, prin acest touch aparte dat de design-ul etichetei, prin povestea din spate, prin calitate. Iar cand vorbim de calitate e necesar a fi menționat un aspect, anume acela că producand o cantitate mica de sticle avem avantajul de a controla mult mai bine procesul și reușim să oferim un produs superior. Asta este un diferențiator puternic în clipa asta în piață. Cramele mici sunt în avantaj, iar consumatorul simte diferenta. Pot exista și alți diferentiatori, dar mult mai subiectivi :))”, spune cu zâmbetul pe buze Valentin Jambru, coproprietarul Cramei Mennini.

Ce semnificație poarta amprenta din logo?

“Este amprenta noastra pusa asupra acestui pamant binecuvantat, care este zona Drăgășani. Dacă privești atent vei observa Crama și viile”, mai spune Valentin Jambru.

Care este povestea podgoriilor Drăgășani, v-au cucerit ele sau le-ați cucerit voi?

“A fost dragoste la prima vedere, așa ca ne-am cucerit reciproc și de atunci este un soi de reciprocitate continuă. Pământul ăsta ne oferă atat de mult și noi îi dăruim iîapoi prin munca noastra, prin felul în care îl tratăm, respectam și îi conservăm esența”, povestește coproprietarul Cramei Mennini.

Este vinul băutura dragostei?

“Vinul este băutura care încălzește inima, deci da, este bautura dragostei. Nici nu poate fi altfel ceva ce poarta în sine atat de multă pasiune, ce poarta în sine energia pamantului și a soarelui. Un pahar de Negru de Drăgășani va face întotdeauna inima să vorbească. Încercați doar!”, ne invită  Valentin Jambru.

Ce înseamnă pentru dumneavoastră un vin de calitate?

“Un vin de calitate este un vin care atinge anumite standarde, iar aceste standarde includ concepte precum echilibru, intensitate, complexitate, finisaj și tipicitatea soiului.

“Ca exemplu voi alege echilibrul, care este o caracteristică importantă în definirea calității unui vin. Echilibrul reprezinta armonia creata intre dulceata, aciditate, tanin și nu în ultimul rand alcool. Armonia aspectelor plin și suplu este un indicator cheie al calității. Deci un vin bine echilibrat este un vin de calitate”, spune coproprietarul Cramei Mennini, Valentin Jambru.

 Care este cel mai special vin care poarta o poveste aparte?

“Este un spumant, Irrumo. Un spumant creat ca un omagiu adus eternului feminin. De la primul impact, anume cel vizual cu sticla în care este imbuteliat si până la cel olfactiv sau gustativ, totul te face să simți esența feminității, oricât de diferit ar suna acest aspect în descrierea unui vin. Dacă vrei și o picanterie în ceea ce privește acest spumant, am întâmpinat reticența în ceea ce privește eticheta și a devenit chiar un motiv de controversă. Ca să înțelegi de ce, te invit sa ne vizitezi site-ul cramamennini.ro, acolo unde îl vei descoperi în shop sau si mai bine pagina de Instagram.

Identitatea vizuală a etichetei Irrumo a fost construită  în jurul creației feminine, ca un omagiu adus acesteia, fără însă a duce în derizoriu sau a leza în vreun fel imaginea femei in scop mercantil.

Am ales această tema deoarece, după cum spuneam, energia feminina este parte a creației, iar în povestea vinului, este energia feminina cea care dezvaluie și defineste creația. Din punctul nostru de vedere, identitatea vizuală a acestei etichete este parte din povestea noastră, o declarație, un act de apreciere a esenței feminine”, povestește coproprietarul Cramei Mennini, Valentin Jambru.

Crama Mennini Facebook >>> https://www.facebook.com/MenniniCrama

Crama Mennini Instagram >>> https://www.instagram.com/cramamennini/

Business

Candidatul AUR pentru președinția Consiliului Județean Giurgiu, Cândea Iosif Dorin – „Mereu PREZENT! Pentru GIURGIU! ȘTIU! POT! VREAU!”

Published

on

Tatăl a trei fete, fondator al Centrului Medical Condor din București, cu o amplă experiență în administrația publică (a fost consilier județea timp de 12 ani în Ilfov, a deținut funcții de conducere în cadrul Registrului Auto Român 15 ani, și a fost inclusive președinte al Comisiei de Urbanism din cadrul CJ Ilfov), Iosif Dorin Cândea vine cu o propunere pentru giurgiuveni, la nivel județean: dezvoltare prin cele trei cuvinte: ȘTIU,POT,VREAU!

Dar iată ce oferă candidatul AUR giurgiuvenilor, în următorii patru ani, la nivel de județ:

Fonduri europene atrase responsabil și eficient și finanțare din buget prin programele administrate de Ministerul Dezvoltării; subvenții, finanțare și investiții în Agricultură; stimularea dezvoltării fermelor de legume și a celor zootehnice, prin acordarea de sprijin financiar fermierilor și crescătorilor de animale;

Infrastructură locală: branșare la utilități și infrastructură rutieră modernizată, cu străzi asfaltate, de la municipiu și până în ultimul cătun; extinderea și modernizarea sistemului de iluminat public; eficientizarea transportului public intrajudețean, cu autobuze electrice și stații de alimentare; reabilitarea piețelor agroalimentare și organizarea de târguri și oboare tradiționale, cu abatoare moderne, dotate cu asomatoare;

Educație pentru un viitor european: reabilitarea unităților de învățământ și construirea de noi școli, creșe și grădinițe; after-school-uri în cadrul cărora copiii să-și petreacă timpul studiiând și valorificându-și abilitățile artistice; dotarea unităților de învățământ cu echipamente IT modern; construirea de săli de sport multifuncționale și amenajarea de terenuri de sport, pentru dezvoltarea sănătoasă și armonioasă a celor mici; linii verzi de microbuze școlare între localități; parcuri și locuri de joacă;

Sănătate și protecție socială: reorganizarea sistemului local de asistență medicală, cu deschiderea de centre multifuncționale socio-medicale în toate localitățile; ambulanță socială și înființarea de substații de ambulanță în toate zonele județului; așezăminte pentru ocrotirea vârstnicilor; locuințe sociale pentru categoriile defavorizate; centre de permanență pentru acordarea prim ajutor; cabinet stomatologice care să ofere tratamente gratuite categoriile sociale defavorizate; sprijinirea minorităților etnice prin programe de tip „A doua șansă”, pentru inițiere IT și familiarizarea cu serviciile publice digitalizate;

Dezvoltare: sprijinirea construirii Aeroportului de la Adunații Copăceni, prin parteneriate derulate cu Ministerul Transporturilor și alte instituții cu atribuții în îndeplinirea acestui obiectiv de investiții atât de important pentru județul Giurgiu; înființarea Registrului Agricol Electronic, pentru a facilita accesul digitalizat la informații atât de utile fermierilor; implementarea unui management al riscurilor privind situațiile de urgență, inclusiv pentru monitorizarea și gestionarea bazinelor hidrigrafice ale râurilor care tranzitează județul; puncte de intervenție ale IGSU în toate localitățile;

Locuri de muncă: parteneriat cu mediul de afaceri, pentru stimularea și sprijinirea investițiilor antreprenoriale în plan județean, cu acordarea de facilități fiscale, pentru  crearea locuri de muncă pentru locuitorii județului Giurgiu;

Parteneriat transfrontalier cu localitățile învecinate din Bulgaria, pentru încurajarea investițiilor și dezvoltare bilaterală

Turism rural și transformarea în obiective de interes a zonelor cu potential, pentru a pune județul Giurgiu pe harta destinațiilor turistice representative ale Țării; amenajarea de parcuri de aventură și a unui Aqua Park.

Sub sloganul „Reușim împreună! Cu încredere, pentru un Giurgiu de care să fim mândri!”, Iosif Dorin Cândea își dorește ca, în următorii patru ani, să schimbe, cumva, fața județului, fie din calitatea de președinte CJ, fie din cea de consilier județean!

Continue Reading

Evenimente

Netflix prezintă The Bridgerton Museum, o experiență imersivă în aer liber, în centrul Bucureștiului

Published

on

Netflix invită fanii la proiecții cu personajele preferate din serial, exponate cu accesorii și costume originale, precum și un concert live cu spectacol de video mapping, pe Calea Victoriei.

Poveștile de dragoste și intrigile din aristocrație vor înflori la propriu sub cerul nopții. Pe 18 mai, Netflix invită fanii să sărbătorească lansarea noului sezon și să pășească mai aproape de universul fermecător al seriei Bridgerton printr-o experiență specială.

Creat sub forma unei galerii în aer liber, unde cele mai îndrăgite personaje prind viață prin proiecții acompaniate de muzică, Muzeul Bridgerton va fi o oportunitate unică de a călători prin îndrăgita serie. Aici, fanii vor putea descoperi costumele originale purtate de personajele lor preferate și vor putea afla mai multe despre poveștile din spatele exponatelor. De la artiști stradali la proiecții pline de culoare, fiecare element al acestei experiențe imersive conține o poveste care așteaptă să fie spusă. Fanii sunt invitați să pătrundă pas cu pas în lumea Bridgerton, prin scanarea codurilor QR care vor însoți fiecare atracție.

Programul activităților:

19:00 exponate și artiști stradali (în punctele cheie de pe hartă).

21:00 proiecții cu personajele pe clădiri (în punctele cheie de pe hartă).

22:00 concert live cu video mapping în fața Teatrului Odeon.

Continue Reading

Marketing

Recolamp lansează platforma de economie circulară “CIRCULAR PLACE”

Published

on

Asociația Recolamp, cel mai important jucător din piața reciclării deșeurilor din surse de iluminat, anunță lansarea unei platforme de donații B2B.

Asociaţia Recolamp, asociația non-profit care preia responsabilitatea de management al deșeurilor pentru producătorii de EEE, cu specializare pe becuri, lămpi și echipamente de iluminat, lansează noua platformă de economie circulară “Circular Place” având ca obiectiv să reducă risipa şi să ajute organizaţiile non profit să aibă acces gratuit la produsele electrice şi electronice rămase nevândute.

Cum funcţionează platforma? Producătorii şi distribuitorii care au stocuri de produse nevândute se înscriu în aplicaţie prin intermediul Recolamp. În acelaşi timp, organizaţiile non-profit şi unităţile şcolare care au nevoie de aparatură sau electrocasnice se pot înscrie în platformă pentru a avea acces la produsele rămase nevândute. Astfel, platforma de economie circulară facilitează donarea tuturor aparatelor electrice şi electrocasnice către beneficiarii interesaţi, în acord cu noua directivă europeană aflată acum în lucru şi care, odată intrata în vigoare, va interzice distrugerea produselor electrice şi electrocasnice din stocurile nevândute.

Platforma de economie circulară va fi gestionată de către Asociaţia Recolamp, având ca scop, nu numai reducerea risipei şi a deşeurilor ce rezultă din aceste produse, ci şi tragerea unui semnal de alarmă legat de solidaritatea socială, prin donaţii către organizaţii, alături de reduceri de taxe pentru producătorii şi distribuitorii participanţi.

“În noua platformă circulară lansată de Recolamp, fluxul de donaţii va fi atent analizat şi cererile şi ofertele vor fi verificate pentru a ne asigura că produsele ajung chiar la cei care au nevoie de ele şi care le vor folosi în beneficiul comunităţilor pe care le gestionează. Ne dorim nu doar să fim mai sustenabili şi să încurajăm economia circulară, ci şi să transmitem un mesaj clar actorilor din piaţă asupra importanţei gestionării responsabile a produselor şi stocurilor nevândute. Astfel de platforme există în mai multe ţări europene, fiind un real succes şi un model de urmat. Noi am descoperit modelul spaniol şi am decis să îl implementăm şi în România, în acord cu misiunea noastră de educare şi conştientizare și cu noile norme europene aflate în pregătire”,  a declarat Directorul General al Recolamp, dl. Bela Kovacs.

Noua platformă este realizată de către colegii de la AmbiLamp, Spania, fiind de asemenea implementată în Portugalia și Marea Britanie, România, prin Recolamp fiind a patra țară care se alătura proiectului. Platforma va fi funcţională începând din data de 15.04.2024. Pentru început, aici vor avea acces imediat membrii Recolamp, ca donatori, şi organizaţiile non profit şi centrele educaţionale şi şcolile, ca beneficiari.

Continue Reading

Trending