Connect with us

Lifestyle

Pandora lansează un nou capitol al campaniei BE LOVE, o celebrare a puterii transformatoare a iubirii

Published

on

Anul acesta, Pandora revine cu un îndemn puternic: BE LOVE. Pornind de la convingerea că iubirea, atunci când este exprimată, are un impact profund și transformator, noul capitol al campaniei de brand Pandora explorează această forță prin poveștile unor personalități emblematice – artiști, modele și trendsetteri care își împărtășesc amintirile și experiențele despre iubire și felul în care aceasta le-a schimbat viața. Având în prim-plan cele mai recunoscute piese Pandora, campania celebrează bijuteria ca un simbol al iubirii și al puterii de a spune povești.

Iubirea înseamnă ceva diferit pentru fiecare dintre noi. Pentru Winona Ryder, una dintre figurile emblematice ale noii campanii BE LOVE, iubirea înseamnă compasiune și disponibilitate emoțională. „Înseamnă să asculți cu adevărat”, spune ea. „Să încerci să fii cât mai înțelegător.” „A vedea lucrurile dintr-o altă perspectivă – asta reprezintă iubirea pentru mine”, adaugă Ryder. „Este o modalitate profundă de a trăi iubirea.”

Colecția BE LOVE 2025 reunește bijuterii atent realizate, expresii purtabile ale iubirii. Pandantivul BE LOVE în formă de inimă, disponibil în argint 925, poate fi personalizat cu gravuri – date, inițiale, simboluri sau desene speciale. Inelul ESSENCE, cu un design organic în formă de inimă, realizat din argint 925 și placat cu aur de 14k, reinterpretează într-o manieră modernă și minimalistă simbolul clasic al iubirii. Talismanul UNICEF, cu o piatră albastră strălucitoare în centrul unei inimi, reflectă angajamentul Pandora pentru un viitor mai bun. Prin parteneriatul său cu UNICEF, Pandora susține tinerii din întreaga lume, în special fetele, oferindu-le oportunități de educație și dezvoltare și inspirând și pe alții să contribuie la această misiune.

Noua campanie BE LOVE reunește o distribuție impresionantă de ambasadori ai brandului, incluzând actrița Winona Ryder, supermodelul Iman, dar și modele de renume internațional precum Vittoria Ceretti, Mica Arganaraz, Karen Elson, He Cong, Elisabetta Dessy și Ugbad Abdi, printre altele. Campania este realizată de unii dintre cei mai apreciați creatori de imagine din industrie, precum Fabien Baron și Craig McDean, cu fotografii de produs semnate de Raymond Meir. Împreună, aceștia conturează esența BE LOVE, o celebrare a iubirii în toate formele sale, indiferent de ocazie, relație sau moment.

În noile capitole din 2025, BE LOVE continuă să aprofundeze și să întărească legăturile pe care le prețuim – fie că este vorba despre bijuterii delicate oferite în dar, colaborări caritabile sau diamante cultivate în laborator, fiecare element al campaniei subliniază puterea și frumusețea iubirii. BE LOVE este o odă adusă iubirii în toate formele sale – un omagiu adus feminității, prieteniei între femei și conexiunilor profunde pe care le avem cu noi înșine și cu cei din jur.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Beauty

Parteneriatul dintre SABON și RECICLAD’OR împlinește un an pe 22 aprilie

Published

on

Pe 22 aprilie, de Ziua Pământului – zi în care pe plan mondial celebrăm planeta aceasta atât de generoasă cu noi, dragostea de natură și sustenabilitatea – se împlinește un an de când am dat startul campaniei de colectare în magazine a recipientelor SABON din plastic și sticlă!

Campania-pilot desfășurată în parteneriat cu RECICLAD’OR în doar trei magazine din București s-a dovedit însă a fi prea restrânsă pentru entuziasmul uriaș al clienților noștri dornici de a se implica, de a ajuta, de a fi parte dintr-un proiect prin care să arătăm naturii măcar o mică parte din grija pe care ne-o poartă în fiecare zi.

Recunoaștem că nu ne-am așteptat la un asemenea succes al campaniei și la atât de multe cereri din partea altor magazine din țară, de a fi parte din proiectul de reciclare a ambalajelor! Cu siguranță, vom lua în considerare ideea de a implementa programul și în alte orașe.“, a declarat Cristian Luca, Country Manager SABON România.

Cu sprijinul RECICLAD’OR, am extins campania „1 recipient = 1 punct = 1 leu“ în toate magazinele din Capitală, iar până la finalul lunii februarie 2025, am obținut rezultate de care suntem mândri:

* Au beneficiat de program peste 500 clienți

* Am reușit să colectăm spre reciclare peste 4.600 ambalaje

* Au fost acordate peste 9.000 puncte; 27% dintre puncte au fost transformate în bani, de către 29% dintre clienții care au obținut puncte

Suntem mândri și bucuroși că ne-am alăturat acestui proiect și am raspuns cu entuziasm inițiativei SABON de a-și arăta dragostea și respectul față de natură, prin colectarea separată a  ambalajelor goale în vederea reciclării. Îi felicităm pe partenerii noștri de la SABON pentru inițiativă și dorim să încurajăm și alte branduri să se alăture acestui demers nobil și generos.“ a declarat Adriana Calcan, PR& CSR Manager RECICLAD’OR.

Se poate mai mult și mai bine de atât? Sigur că da!

Cu forțe împrospătate de succesul acestui prim an, continuăm inițiativa, iar pe parcursul întregii luni aprilie îi invităm la reciclat pe toți membrii Royal Passport și oferim 5 lei pentru fiecare recipient gol adus în magazinele participante!

Campania continuă, în variantă extinsă, în toate magazinele SABON din București. Nu arunca ambalajele, adu-le înapoi, și bucură-te de un binemeritat răsfăț la achiziția de noi produse preferate!

Cum funcționează campania de colectare a recipientelor

Ambalajele SABON pot fi reciclate în proporție de 99%.

După ce termini un produs SABON, tot ce ai de făcut este să returnezi ambalajul la orice magazin din București, în vederea reciclării.

Programul SABON RECYCLE continuă parteneriatul de succes cu RECICLAD’OR, urmând extinderea proiectului la nivel național. Membrii Royal Passport sunt invitați în continuare în magazinele noastre, cu un număr cât mai mare de ambalaje curate.

Pași de urmat:

1) Curăță bine ambalajele produselor după utilizare și dezlipește etichetele.

2) Vino cu ambalajele goale la unul dintre magazinele SABON din București.

3) Dacă ești parte din clubul Royal Passport, numărul de ambalaje aduse de tine va fi convertit într-un voucher pe care-l poți folosi la achiziții SABON ulterioare.

Voucherul poate fi generat online, în contul Royal Passport, sau direct în magazin.

Continue Reading

Beauty

RoC Skincare celebrează 1 an de la relansarea sa în România

Published

on

Acum un an, RoC Skincare revenea pe piața din România, după o absență de șase ani, cu același angajament față de excelența științifică și frumusețea autentică. Relansarea a marcat nu doar reintroducerea unui brand cu tradiție, ci și începutul unei noi conversații despre îngrijirea pielii: una bazată pe responsabilitate.

RoC s-a născut în Franța, în 1957, din dorința farmacistului Dr. Jean-Charles Lissarrague de a crea produse sigure, eficiente și dovedite științific, pentru pacienții săi. Astăzi, după mai bine de 60 de ani, RoC nu este doar un brand cu o istorie impresionantă în dermatologie – este o promisiune. Promisiunea că frumusețea și încrederea încep cu o piele sănătoasă și atent îngrijită.

Momentul care a redefinit istoria RoC a fost acela când cercetătorii săi au reușit să stabilizeze retinolul,  un ingredient-cheie în lupta împotriva îmbătrânirii, numit adesea „aurul anti-aging-ului”. Această realizare le-a adus respectul dermatologilor din întreaga lume și a transformat RoC într-un pionier în inovația anti-aging. Astăzi, retinolul RoC este recunoscut global, iar produsele sale sunt recomandate frecvent de specialiști și disponibile atât în farmacii, cât și în magazinele de îngrijire premium.

Revenirea brandului pe piața românească în 2024 – prin grupul Expert Cosmetics – a fost un pas natural, într-un moment în care tot mai mulți consumatori caută nu doar rezultate, ci și transparență, expertiză și o filosofie în care să se regăsească. În acest an, RoC a reușit să construiască mai mult decât o prezență în magazine: a creat o comunitate. Dermatologi, consumatori, creatori de conținut și parteneri împărtășesc aceeași viziune: frumusețea nu are vârstă, iar îngrijirea pielii înseamnă echilibru.

În zilele noastre, RoC este un brand internațional, cu prezență în zeci de țări și continuă să inoveze. Lansările recente includ linii care combină retinolul cu alte ingrediente active, precum acidul hialuronic, vitamina C sau peptidele, adresându-se unor multiple nevoi ale pielii – de la hidratare intensă, la luminozitate și fermitate. Așadar, RoC nu este doar un brand de cosmetice, ci un simbol al echilibrului între știință și frumusețe, între tradiție și inovație, între eficiență și grijă autentică. Este dovada că atunci când inovația este ghidată de pasiune și responsabilitate, rezultatele pot avea un impact real – nu doar asupra pielii, ci și asupra modului în care ne simțim în pielea noastră. Din punct de vedere personal, dincolo de formule și rezultate vizibile, ceea ce mă atrage si mă face sa cred in RoC, este filosofia sa: frumusețea nu are vârstă, iar îngrijirea pielii nu înseamnă perfecțiune, ci echilibru – a povestit Oana Călin, Brand Manager RoC Skincare.

După un an de la relansare, RoC își reconfirmă angajamentul de a fi mai mult decât un brand de îngrijire: un partener de încredere pentru toți cei care cred că pielea spune o poveste – despre cine suntem, cum ne simțim și cum alegem să ne îngrijim

Continue Reading

Beauty

Oana Roman a lansat oficial linia de cosmetice INAM by Oana Roman și a fost serbată de ziua ei în cadrul unui eveniment monden

Published

on

Oana Roman a lansat oficial zilele trecute, cu mare fast, linia de cosmetice INAM by Oana Roman, în colaborare cu brandul de cosmetice INAM Cosmetics, ocazie cu care și-a sărbătorit și ziua de naștere. În acest moment special au fost alături de ea vedete din showbiz precum Natalia Mateuț, Emma de la Zu, Carmen Tănase, Mara Bănică, Eli Roman, Irina Mohora, Laurent Tourette, Adriana Bahmuțeanu, Florentina Opriș, Claudia Ghițulescu, Nicolle Fota, Mădălina Crețan și mulți alții. Iar invitatul surpriză a fost nimeni altul decât tatăl ei, domnul Petre Roman, care a venit să o sprijine în noul proiect și să-i cânte „La mulți ani” la unison cu cei peste 150 de invitați prezenți.

După cum a mărturisit chiar vedeta, INAM by Oana Roman simbolizează un vis personal și o conturare a poveștii despre feminitate învățate de la mama ei, doamna Mioara Roman.

Cu formule de excepție, semnate de Sanda Moldovan, cea care deține brandul InaM Cosmetics și are expertiză de farmacist de peste 20 ani, linia de cosmetice INAM by Oana Roman aduce un răspuns fiecărei nevoi de îngrijire a tenului, începând de la curățare până la hidratare, revitalizare și protecție solară. Această linie reunește 9 produse cosmetice de înaltă calitate: 2 in 1 Make-up Remover & Cleanser, Caviar & Bakuchiol Serum, Eye Cream, Instant Glow Face Cream, Primer & BB Cream SPF, Sunscreen 50+ PA+++, Refreshing Mist, Exfoliating Gel și Sebum Control Mask.

Toate produsele sunt formulate și fabricate în România, nu conțin parabeni și ftalați.

Toate produsele sunt disponibile online pe magazinul online INAM: https://inamcosmetics.ro/categorie-produs/inam-by-oana-roman/ .

Partenerii evenimentului: InterContinental Athénée Palace, Prestige orchestra, Chedo gluten free, Velvet winery, Beauty One, Sloop, Sîrboiu Concept, Galeriu & Partners.

Continue Reading

Trending