Business
Meridian Taxi atrage o investiție strategică din partea ATM Ventures
Published
4 luni agoon

Meridian Taxi, unul dintre liderii industriei de transport din Capitală, a primit o investiție din partea ATM Ventures, divizia de investiții a grupului Autonom, deținut de frații Marius și Dan Ștefan. Tranzacția a adus ATM Ventures o participațiune de 30% în Meridian Taxi. Fondurile vor fi direcționate către creșterea și înnoirea flotei auto, precum și îmbunătățirea continuă a experienței utilizatorilor și șoferilor.
“Meridian Taxi este un pionier în industria de taximetrie din România”, a declarat Dan Boabeș, acționar principal și CEO Meridian Taxi. “Suntem una dintre cele mai vechi companii din domeniu, cu un grad de recunoaștere foarte ridicat, dar și prima companie de taxi din țara noastră care a atras un influx de capital din partea unui fond de investiții. Faptul că avem alături ATM Ventures, un jucător solid în domeniul mobilității, care a avut întreaga încredere în modelul nostru de business și în planurile de dezvoltare ne confirmă că viziunea noastră de business este una sănătoasă. Această realizare vine ca rezultat al eforturilor susținute din ultimii 1.5 ani, dedicate modernizării aplicației și a flotei, precum și recrutării și instruirii șoferilor, pentru a răspunde cerințelor consumatorilor moderni.”
“Investiția în Meridian Taxi reflectă angajamentul nostru de a susține afacerile locale cu potențial de creștere și de a contribui activ la modernizarea serviciilor de mobilitate urbană din România, sprijinind viziunea antreprenorială a companiei de a oferi soluții mai adaptate nevoilor pasagerilor și șoferilor, prin îmbunătățirea flotei auto, punând accent pe sustenabilitate și pe creșterea calității serviciilor”, a declarat Dan Ștefan, co-fondator ATM Ventures.
Investiția va permite companiei, care operează deja o flotă de 1.100 de autoturisme, să crească numărul mașinilor cu 20% în următoarele 12 luni și să înnoiască parcul auto, prin facilitarea accesului la finanțare pentru șoferi.
În 2025, Meridian Taxi urmărește diversificarea serviciilor și expansiunea pe segmentul B2B
Pentru următorul an, Meridian Taxi, care deservește peste 900.000 de pasageri lunar, intenționează să introducă servicii dedicate segmentului B2B. “Calitatea ridicată a serviciilor noastre și experiența vastă în industrie ne recomandă drept partenerul de încredere pentru companiile din București. Unul dintre pilonii principali ai strategiei noastre este să oferim soluții adaptate nevoilor acestor clienți, companii de toate dimensiunile, care solicită servicii fiabile și convenabile pentru echipele lor, de la profesioniștii cu funcții de execuție, la middle și top management”, a adăugat Dan Boabeș.
Pentru a sprijini dezvoltarea segmentelor B2B și B2C, Meridian Taxi va continua să investească în flota auto și în instruirea șoferilor, aceștia reprezentând un element esențial al strategiei de afaceri.
Compania, care a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 2,9 milioane de lei, estimează o creștere de aproximativ 15% pentru 2024. Prin investițiile recente și planurile de dezvoltare, Meridian Taxi își consolidează poziția pe piața din București.
Asistența juridică pentru realizarea investiției din partea Meridian Taxi a fost acordată de casa de avocat Irina Iliescu.
Asistența juridică pentru realizarea investiției din partea ATM Ventures a fost acordată de casa de avocatură Teodorescu Partners.
Despre Meridian Taxi
Meridian Taxi este una dintre cele mai de încredere și eficiente companii de transport din România, cu o experiență solidă de 28 de ani în oferirea serviciilor de taxi sigure, rapide și confortabile. Compania operează o flotă modernă de 1.000 de mașini și deservește zilnic peste 30.000 de clienți, consolidându-și astfel poziția ca lider în transportul urban.
Cu o echipă de șoferi profesioniști și o atenție deosebită pentru calitate, Meridian Taxi oferă soluții de transport personalizate, incluzând opțiuni de comandă rapidă prin aplicația mobilă, telefon sau prin parteneriate corporate.
Misiunea Meridian Taxi este de a redefini standardele serviciilor de transport prin profesionalism, inovație și un angajament constant față de clienți, asigurând experiențe sigure și eficiente zi de zi.
Despre ATM Ventures
ATM Ventures este un vehicul de investiții în companii cu potențial de creștere accelerată, fondat în 2020 de Marius și Dan Ștefan, acționarii Grupului Autonom. Compania investește direct în startup-uri cu scopul de a sprijini și de a accelera dezvoltarea inițiativelor antreprenoriale românești, mici și mijlocii. Până în prezent, Marius și Dan Ștefan au investit direct și indirect în peste 50 de start-up-uri de mobilitate, tehnologie, retail și altele. O listă completă poate fi consultată pe site-ul diviziei: holding.ro.
You may like
-
Omul ca hartă: ce ne învață fețele despre noi înșine? Citirea chipului prin tehnica Al Ferasa, de Bogdan Gavrilă
-
Finalul unei povesti epice: Sezonul 2 al serialului ANDOR este acum disponibil pe DISNEY+
-
Elena Năstasă și moștenirea vindecătoare a plantelor – povestea din spatele Spiteriilor Vraciului
-
O veste extraordinară pentru fanii Young Island! Superstarul american Jason Derulo va fi prezent la ediția aniversară de 5 ani a festivalului!
-
Patrupet: 4 Ani de Grijă, Inovație și peste 3000 de Vieți Salvatе
-
Ce filme și seriale să vizionezi în mini vacanța de Paște pe Disney+
Cultura
Omul ca hartă: ce ne învață fețele despre noi înșine? Citirea chipului prin tehnica Al Ferasa, de Bogdan Gavrilă
Published
3 zile agoon
24/04/2025
Într-o lume în care comunicarea devine din ce în ce mai complexă, iar înțelegerea profundă a celor din jur este esențială, Bogdan Iulian Gavrilă se remarcă printr-o abordare unică și profundă a interacțiunilor umane. Arhitect de profesie, Bogdan și-a extins orizonturile către domenii precum numerologia, terapia psiho-energetică și, mai ales, tehnica Al Ferasa – o artă străveche de citire a feței.
Dacă vrei să afli ce poveste spun ochii tăi atunci când taci sau ai celor de lângă tine, dacă vrei să înțelegi cine este persoana din fața ta bazat pe felul în care arată o persoană, specialistul Bogdan Gavrilă te poate învăța și ghida către cunoașterea de care ai nevoie în interacțiunile tale.
Al Ferasa în România – un nou limbaj al înțelegerii
Pentru Bogdan Gavrilă, chipul nu este doar o sumă de trăsături. Este o hartă. Una vie, care poartă urmele trecutului, ale emoțiilor, ale deciziilor luate în momente-cheie. Este locul în care se întâlnesc destinul și alegerile, subconștientul și realitatea.
Și, poate cel mai important, este un loc de început. De acolo pornește totul – dialogul cu sine, cu ceilalți, cu viața. Specialistul te poartă în povestea vieții tale și a celor din jur ca un ghid – unul care îmbină acuratețea observației cu profunzimea unei intuiții cultivate în timp.
Într-un spațiu cultural unde citirea feței nu este încă o practică larg cunoscută, efortul lui Bogdan Gavrilă de a aduce Al Ferasa în conștiința publică este un act important, care lasă o amprentă valorică. În același timp, platforma sa fizionomic.ro devine un centru de resurse, articole, și instrumente practice pentru toți cei care vor să învețe această artă.
Al Ferasa – Arta de a privi dincolo de aparențe
Originară din Peninsula Arabică, Al Ferasa este o tehnică ancestrală care presupune observarea atentă și interpretarea trăsăturilor faciale pentru a descifra trăsăturile de caracter, emoțiile și intențiile unei persoane. Această practică se trage din cunoașterea grecească și s-a dezvoltat în paralel cu metoda chinezească.
Impactul tehnicii Al Ferasa în viața cotidiană
Aplicarea cunoștințelor dobândite prin Al Ferasa are multiple beneficii, atât în plan personal, cât și profesional. Înțelegerea profundă a trăsăturilor faciale poate conduce la:
- Îmbunătățirea relațiilor interpersonale
- Identificarea și dezvoltarea punctelor forte personale
- Prevenirea și gestionarea conflictelor prin înțelegerea motivațiilor și emoțiilor celorlalți
- Optimizarea proceselor de recrutare și management al echipelor în mediul profesional.
Prin combinarea cunoștințelor din domeniul dezvoltării personale și al tehnicii Al Ferasa, Bogdan Gavrilă oferă o perspectivă holistică asupra interacțiunilor umane, promovând o societate mai conștientă și empatică, dar și cu o „super-putere” în plus.
Fizionomic.ro – O platformă pentru autocunoaștere și dezvoltare personală
Prin intermediul platformei Fizionomic.ro, Bogdan Gavrilă oferă o gamă variată de servicii menite să ajute oamenii să se înțeleagă mai bine pe ei înșiși și pe cei din jur. Acestea includ cursuri de citire a feței, analize faciale personalizate și sesiuni dedicate părinților care doresc să-și înțeleagă mai bine copiii.
Prin aplicarea tehnicii Al Ferasa, participanții învață să identifice și să interpreteze semnificațiile ascunse ale trăsăturilor faciale, facilitând astfel o comunicare mai eficientă și relații interpersonale mai armonioase.
Evenimente
Programul educațional Gustă cu Atenție. Bucură-te de Moment a lansat podcastul Mindfulness în alimentație
Published
o săptămână agoon
17/04/2025
Proiectul educațional Gustă cu Atenție. Bucură-te de Moment lansează podcastul Mindfulness în alimentație, o inițiativă menită să aducă în prim-plan o relație mai conștientă, blândă și echilibrată cu mâncarea. Găzduit de Vero Căliman, cunoscută pentru abordarea sa caldă și empatică, podcastul devine un spațiu de dialog autentic despre alegerile noastre alimentare. De ce mâncăm ce mâncăm? Ce declanșează pofta? Cum putem cultiva o relație mai bună cu propriul corp și cu farfuria din fața noastră? Acestea sunt doar câteva dintre subiectele care vor fi abordate în cadrul episoadelor de podcast.
Alături de invitați speciali – de la influenceri cu povești reale, la specialiști în sănătate și organizare – podcastul explorează teme legate de obiceiuri alimentare, găsirea echilibrului și bucuria micilor momente, toate acestea îmbinate cu experiențe de viață.
Podcastul Mindfulness în alimentație a fost creat cu gândul la liceeni, într-o perioadă a vieții în care relația cu mâncarea, cu propriul corp și cu emoțiile poate deveni complicată. Scopul acestui proiect este de a oferi un spațiu de învățare informală, în care tinerii să poată descoperi, fără judecată, cum să își asculte corpul, să își înțeleagă alegerile și să cultive obiceiuri alimentare mai conștiente. Prin conversații autentice și exemple reale, acesta își propune să devină o sursă de sprijin și inspirație pentru o generație aflată în formare, încurajând echilibrul și prezența în viața de zi cu zi , a povestit Lidia Feher, Project Lead Gustă cu Atenție. Bucură-te de Moment.
Programul are ca obiectiv responsabilizarea adolescenților și oferirea de metode concrete pentru a acţiona în vederea adoptării unor schimbări comportamentale de durată. Astfel, remodelează obiceiurile de a lua gustări şi abordarea generală a alimentaţiei, introducând practici de mindfulness. Conturat ca parteneriat public-privat de succes, acest program a devenit un model de proiect responsabil, transformativ şi amplu, aducându-şi contribuţia la îmbunătăţirea stării de sănătate a tinerilor din România, a declarat Dana Dobrescu, Corporate & Government Affairs Manager Mondelez International.
Proiectul Gustă cu Atenție. Bucură-te de Moment adoptă o abordare multidisciplinară, oferind adolescenţilor un curs integrat cu module interconectate, care acoperă psihologia, organizarea şi planificarea, nutriţia, mindfulnessul, mişcarea, educaţia civică şi autoconştientizarea. Prin intermediul acestor module, tinerii dobândesc competenţe esenţiale pentru a-şi îmbunătăţi obiceiurile alimentare şi pentru a-şi asuma responsabilitatea pentru propria sănătate.
Programul este derulat de Asociaţia Sută la Sută Românesc, fiind organizat în parteneriat cu Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Inspectorate Şcolare din 9 judeţe şi Bucureşti, cu Centrul de Cercetare în Management (CCM) din cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative (SNSPA) şi susţinut de compania Mondelēz International, lider pe piaţa globală a gustărilor.
Business
S-a deschis Mall Moldova, cel mai mare mall din zona Moldovei și singurul mall super-regional din afara Bucureștiului
Published
o săptămână agoon
17/04/2025
Mall Moldova, cel mai mare centru comercial din zona Moldovei, și-a deschis oficial porțile pe 17 aprilie, la Iași. Dezvoltat de Prime Kapital, în parteneriat cu MAS P.L.C., Mall Moldova face parte dintr-un plan investițional amplu derulat de cei doi investitori în Iași, în valoare de aproximativ jumătate de miliard de euro, care include și ansamblul de regenerare urbană Silk District – unul dintre cele mai mari ansambluri mixed-use din România. Investiția în cele două proiecte este realizată aproape exclusiv din surse proprii și contribuie la crearea a aproximativ 4.000 de locuri de muncă în cadrul comunității locale.
Mall Moldova este poziționat strategic la intrarea în municipiul Iași, într-o zonă cu acces facil din principalele orașe ale Moldovei, și în proximitatea celor mai importante zone de dezvoltare rezidențială ale Iașului, precum comunele Valea Lupului și Miroslava. Astfel, noul centru comercial vine în întâmpinarea nevoilor clienților din Iași și din zona metropolitană extinsă precum și a celor din Bacău, Suceava, Neamț, Vaslui, Botoșani și din Republica Moldova.
„Suntem încântați de prezența a peste 250 de magazine, dintre care 50 în premieră pentru Iași, branduri de renume la nivel internațional, dar, totodată, am încurajat și prezența retailerilor locali și naționali, reușind astfel să le oferim clienților noștri experiențe unice și foarte diverse. Pe lângă multitudinea de opțiuni de shopping, Mall Moldova oferă clienților o zonă impresionantă de entertainment, cu cel mai mare loc de joacă pentru copii din afara Bucureștiului, cinema cu tehnologie 4DX, un food court cu design unic și restaurante în premieră. Astfel, ne invităm clienții să descopere cea mai mare destinație de shopping și entertainment din întreaga Moldovă, menită să satisfacă cele mai exigente gusturi și preferințe”, a declarat Mihaela Adam, Asset Manager Mall Moldova Iași.
Branduri de renume la Mall Moldova
Mall Moldova redefinește standardele retailului modern printr-un mix variat de magazine de îmbrăcăminte, încălțăminte, articole sportive și jucării, la care se adaugă branduri cunoscute cu produse de înfrumusețare și sănătate. Printre brandurile prezente se află Peek & Cloppenburg, Reserved, Sephora, e-Pantofi, Cărturești, Mobexpert, Hipermarket Carrefour, Decathlon, Fressnapf, Rovere, New Yorker, Mango, Douglas, Rituals, Lego, Under Armour, Skechers, Foot Locker, Tezyo, Smyk, Half Price.
Mixul de retail a fost conceput pentru a acoperi toate segmentele – modă, sport, beauty, home & deco, tehnologie și articole pentru copii.
Cel mai mare food court din regiune, cu design unic în România și restaurante în premieră
Zona de food court vine cu un design unic în România și o diversitate gastronomică, cu peste 30 de concepte și 2.500 de locuri de luat masa, ce asigură pasionaților de mâncare o experiență culinară savuroasă. Branduri internaționale în premieră pentru Iași și zona Moldovei, precum Wendy’s, Popeyes, Dodo Pizza, Hesburger, Sushi Terra, Puii Mei, dar și conceptele noi, cum sunt Toto 9 gastrobar și Zay Coffee & more vin pentru a întregi varietatea de produse și servicii, redefinind experiența clienților, alături de bine cunoscutele branduri KFC, Burger King, McDonald’s sau Vivo Fusion Food Bar. Și pentru iubitorii de cafea și deserturi, Mall Moldova vine cu noutăți și branduri consacrate, iar Manufaktura, Gelateria La Romana și Starbucks sunt doar o parte din surprizele pregătite acestora.
Divertisment la superlativ: cel mai mare Cinema City din regiune cu tehnologie 4DX și sală de fitness cu piscină semi-olimpică
Pe lângă zona dedicată fashion-ului, Mall Moldova se afirmă ca un adevărat hub de socializare și divertisment în regiunea Moldovei. O porțiune extinsă din centrul comercial este dedicată recreerii, incluzând cel mai modern cinematograf Cinema City din regiune, dotat cu tehnologie 4DX, locul perfect pentru o experiență cinematografică imersivă. Alături de acesta se află și renumitul centru de fitness World Class, complet echipat cu piscină semi-olimpică și terasă exterioară, care adaugă un plus de relaxare ofertei complete.
Hype By Kiddo: distracție la înălțime și experiențe unice în peste 2.800 mp, cel mai mare loc de joacă din regiunea Moldovei
Ceea ce face Hype By Kiddo cu adevărat excepțional sunt atracțiile inovatoare, multe dintre ele fiind premiere europene: Galaxy Slides, toboganele futuriste unice în Europa, care oferă o experiență spectaculoasă, sau Ninja Warrior, provocarea supremă pentru aventurieri, cu un traseu amplasat la impresionanta înălțime de 9 metri – o premieră pentru locațiile Hype.
Cei aflați în căutarea unei explozii de adrenalină pot încerca macaraua de 8 metri pentru sărituri sau se pot aventura pe peretele Chimney, o ascensiune în întuneric care poate fi completată de Peretele Graffiti, ce combină mișcarea cu arta urbană. Nici pasionații de gaming nu sunt uitați – Hype By Kiddo include peste 50 de jocuri arcade, mai mult de jumătate dintre ele fiind unice în Iași.
Pentru cei care adoră jocurile de echipă, atracții precum Laser Tag cu tematică Cyber Punk, singurul de acest tip implementat în Europa și Arkadia VR Arena, o arenă VR multiplayer pentru 6 jucători, aduc un nivel inedit de competiție și interacțiune. În plus, iubitorii de tehnologii imersive nu pot rata QBIX, o experiență revoluționară produsă chiar în Iași și vândută cu succes în întreaga lume.

Omul ca hartă: ce ne învață fețele despre noi înșine? Citirea chipului prin tehnica Al Ferasa, de Bogdan Gavrilă

Finalul unei povesti epice: Sezonul 2 al serialului ANDOR este acum disponibil pe DISNEY+

Elena Năstasă și moștenirea vindecătoare a plantelor – povestea din spatele Spiteriilor Vraciului

Sorin Chiriță, despre traficul de coșmar din Capitală: „Unde e formula matematică a lui Nicușor Dan? Unde e expertul de la New York?”

AVA ne arată o nouă latură de-a sa în noul single fresh – „Damelo”
