Connect with us

Marketing

Miele prezintă o nouă generație de mașini de spălat, uscătoare de rufe și aspiratoare la IFA 2024

Published

on

Miele este sinonim cu spălare și uscare temeinice, dar delicate în acelaşi timp – precum și îngrijire igienică a podelei fără compromisuri. În cadrul conferinței de presă IFA, liderul mondial în domeniul electrocasnicelor premium a lansat noile modele de top pentru aceste categorii de produse. De asemenea, compania a prezentat în exclusivitate rezultatele unor studii și proiecte pilot axate pe circularitate – ex. repararea și reutilizarea aparatelor, a componentelor și a materialelor.

Modelele de vârf ale noii generații de mașini de spălat și uscătoare de rufe Miele, care poartă numele de W2 sau T2 Nova Edition, prezintă numeroase avantaje: timpi mai scurți de funcționare a programelor, flexibilitate sporită în timpul încărcării, un design unic și noi funcții de confort, inclusiv pornirea automată atunci când se apropie cineva și deschiderea ușii cu o atingere ușoară. Totuși, cea mai importantă inovație a mașinii de spălat este tamburul InfinityCare în formă de fagure de miere – primul tambur din lume fără nervuri..

Aceste nervuri au fost considerate anterior o parte esențială a tamburului, deoarece ghidează și amestecă rufele atunci când tamburul se rotește, astfel încât articolele să nu stea pur și simplu în spumă. În același timp, însă, această mișcare duce la creșterea presiunii mecanice asupra rufelor. Directorul executiv și coproprietarul Dr. Markus Miele a explicat cea mai recentă inovație la prezentarea noului model emblematic: „Inginerii noștri au rezolvat această dilemă prin dezvoltarea unui ritm de rotație special pentru tambur, care rotește rufele în mod eficient doar prin mișcări pendulare atent echilibrate”. Uscătorul de rufe T2 Nova Edition are un nou program pentru hainele din lână – și poate usca până la 4 kilograme de rufe în doar 49 de minute.

Un nou imbold pentru un clasic popular

„Complete C3”, aspiratorul cilindric cu sac, emblematic timp de doisprezece ani, câștigător al nenumărate teste de produs și cel mai bine vândut aparat Miele din toate timpurile, cu peste 10 milioane de unități, primește, de asemenea, un succesor mai mult decât demn. Aspiratoarele cilindrice bune de acest tip sunt puternice, igienice, silențioase, economice și durabile. „Noul nostru model emblematic, Guard L1, stabilește noi standarde în materie de ușurință în utilizare, igienă și design”, a declarat Dr. Reinhard Zinkann, director executiv și coproprietar. Acest lucru este posibil prin combinarea motoarelor foarte eficiente, a capetelor de podea și a ghidajelor de aer cu un nou concept de sac și un sistem de filtrare în mai multe etape. Sacul de aspirator HyClean Pure utilizat în aparat atinge o rată impresionantă de filtrare de 99,99 %* a tuturor particulelor de praf și cuprinde 80 % material reciclat.

Miele Guard L1 în versiunea Comfort este primul aspirator cu cilindru care poate fi controlat prin intermediul unui ecran LCD color mare, care poate afișa informații precum nivelul de umplere al sacului și starea filtrului de evacuare. Designul elegant este caracterizat de aplicațiile metalice discrete în culori precum aur roz sau cupru și de orificiile de ventilație, care sunt poziționate pentru prima dată lateral și sunt protejate de un capac textil de înaltă calitate, rezistent la murdărie.

Axarea pe circularitate pentru viitor.

Rebecca Steinhage, Director Executiv Resurse umane și Corporate Affairs, responsabilă pentru sustenabilitate, a explicat modul în care Miele lucrează pentru a conserva resursele și a preveni risipa. În cadrul unui proiect pilot interesant, compania colaborează cu un partener din Olanda pentru a vinde mașini de spălat recondiționate. Într-un alt proiect care se desfășoară în prezent în cinci țări diferite, Miele testează nivelurile de acceptare pentru utilizarea modulelor electronice recondiționate în reparații – ca alternativă la utilizarea pieselor de schimb noi. Rezultatele inițiale par foarte promițătoare.

Ca parte a unui studiu de design, Steinhage a prezentat, de asemenea, conceptul inițial pentru un aspirator cu un design complet modular, care este aproape complet reciclabil – și care este el însuși fabricat aproape în întregime din material reciclat. Între timp, un sondaj reprezentativ realizat de institutul de cercetare a pieței Innofact în numele Miele demonstrează un nivel ridicat de acceptare a aparatelor electrocasnice circulare, una dintre principalele constatări indicând că peste 80 % din cei aproximativ 1 000 de respondenți din Germania iau deja în considerare piesele de schimb recondiționate pentru aparatele lor electrocasnice.

* Împreună cu filtrul Miele AirClean (în conformitate cu IEC 62885-2)

Toate produsele noi anunțate vor fi disponibile pentru piața din România în 2025.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Marketing

De la maidanul copilăriei la un ecosistem de business: Maidan încheie 2024 cu o creștere de 30% și investiții de jumătate de milion de euro

Published

on

Maidan, companie activă în catering pentru evenimente, catering industrial și dezvoltare de produse gastronomice proprii, a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 3,2 milioane de euro, în creștere cu 30% față de anul anterior. Această evoluție vine pe fondul unui context economic instabil, dar și al unor transformări interne importante.

Investiții pentru viitor: extindere și automatizare

În 2024, Maidan a finalizat o investiție de 500.000 euro în extinderea și modernizarea capacității de producție, integrarea unui sistem ERP de ultimă generație (FoodOS) și dezvoltarea propriului spațiu multifuncțional – Maidan Spațiul. Acest demers a permis eficientizarea fluxurilor operaționale și intrarea pe noi piețe, precum cateringul pentru școli, grădinițe, cantine instituționale, spitale dar și extinderea segmentului de retail prin lansarea de produse ready meal.

O parte importantă a investiției a fost dezvoltarea propriului spațiu de evenimente, Maidan Spațiul — o locație gândită pentru evenimente corporate, lansări, degustări și întâlniri de comunitate.

Peste 2000 de porții livrate zilnic și o echipă de 80 de angajați

Astăzi, Maidan livrează zilnic peste 2.000 de porții, către  un portofoliu variat ce include companii locale, multinaționale și clienți individuali. Serviciile acoperă atât catering industrial, cât și evenimente corporate sau petreceri private – livrate în spațiul propriu, în locații partenere sau în alte spații, adaptate nevoilor fiecărui client.

Modelul de business este structurat pe trei direcții complementare: catering pentru evenimente corporate și private, catering industrial pentru companii, școli și spitale, produse gastronomice proprii (ready meal și sous-vide), sub branduri precum Câmpeneasca de Maidan, Piua sau Fezandate de Moșie – primul brand de sous-vide pentru retail din România.

În prezent, segmentul de catering recurent (cantine corporate și unități educaționale) generează aproximativ 48% din cifra de afaceri, iar evenimentele și produsele de retail contribuie cu 52%.

În ultimii trei ani, cifra de afaceri a companiei s-a cvadruplat, de la 800.000 de euro în 2021, la 3,2 milioane de euro la finalul lui 2024. Creșterea reflectă o strategie susținută de diversificare, investiții constante și o poziționare clară pe zona experiențelor culinare.

2024 a fost un an în care am fost nevoiți să testăm din nou agilitatea care ne definește. A fost un an de extindere, dar și de provocări, inclusiv pierderea partenerului cu care am fondat compania. Acest proces ne-a întărit filosofia: facem lucrurile altfel, dar cu rigoare, atenție la detalii și echilibru între antreprenoriat, echipă, creativitate și organizare”, spune Călin Cindea, fondator și CEO Maidan.

Compania are astăzi o echipă de aproximativ 80 de angajați și operează integrat: producție, livrare și logistică.

Mai mult decât mâncare, ocazii de conectare și experiențe memorabile

Maidan se diferențiază prin modul în care îmbină eficiența operațională a unui furnizor de catering scalabil cu atenția personalizată la detaliile fiecărui eveniment.

Mâncarea de la Maidan este mai mult decât un serviciu: este un catalizator al interacțiunii, al conversațiilor și al momentelor memorabile — fie că e vorba de prânzuri de echipă, petreceri corporate sau private. Oferta include preparate artizanale, meniuri pentru sharing și un stil de servire relaxat, dar bine organizat.

Maidan Spațiul – loc dedicat experiențelor

Investiția din 2024 a acoperit atât extinderea capacității de producție, cât și dezvoltarea Maidan Spațiul — un spațiu dedicat evenimentelor corporate și private.

Pe de o parte, noua bucătărie profesională, echipată cu tehnologie de ultimă generație, asigură producția zilnică a peste 2.000 de porții, cu posibilitatea de scalare până la 10.000. Aceasta susține  toate liniile de catering: industrial, corporate și evenimente.

Iar Maidan Spațiul este gândit astfel încât să se adapteze ușor oricărui tip de eveniment — de la întâlniri corporate sau workshopuri, până la petreceri private — păstrând mereu atmosfera relaxată, personalizată și bine organizată, care definește Maidan.

Obiective pentru 2025: creștere în zona corporate și retail

Pentru 2025, Maidan își propune să consolideze segmentul corporate, cu accent pe catering industrial și experiențe gastronomice pentru angajați, ca parte din strategiile de engagement și employer branding. În paralel, va continua extinderea brandului Piua și a portofoliului de produse ready meal, vizând parteneriate cu lanțuri de hypermarketuri și rețele de livrare. Estimările pentru acest an vizează o creștere de 20%, până la 4 milioane de euro.

Portofoliul de clienți Maidan include companii multinaționale, dar și clienți locali din IT, banking, pharma, educație și servicii.

Continue Reading

Marketing

Gustul verii este aici! Waterdrop lansează două arome în ediție limitată care transformă apa în desert exotic

Published

on

Waterdrop, brandul care a reinventat modul în care ne raportăm la hidratare, lansează două noi arome în ediție limitată, Paradise Fusion și Wildberry Fusion. Disponibile în ediție limitată, noile microdrinks oferă o explozie de gust natural prin combinații de fructe de pădure sau arome tropicale, fără zahăr, fără calorii și cu adaos de vitamine B și C. Aceste lansări vin într-un moment în care cercetările internaționale subliniază importanța unei hidratări corecte ca factor de prevenție pentru sănătate și longevitate.

Un studiu recent al National Institutes of Health, publicat în eBioMedicine, demonstrează că o hidratare adecvată este asociată cu un risc cu până la 21% mai scăzut de a avea o viață mai scurtă, precum și cu o incidență redusă a unor afecțiuni precum diabetul de tip 2, bolile cardiovasculare sau hipertensiunea. Conform cercetării, menținerea unui nivel optim de lichide în organism nu influențează doar bunăstarea pe termen scurt, ci poate avea efecte măsurabile asupra duratei și calității vieții.

Pe fondul acestor concluzii științifice, Waterdrop propune un nou mod de a încuraja consumul zilnic de apă, făcând hidratarea plăcută, portabilă și parte dintr-un stil de viață activ. Aromele Paradise Fusion (mango și portocală) și Wildberry Fusion (zmeură, coacăze negre și mure) vin însoțite și de o ediție specială a Cănii Termos Explorer, disponibilă în două culori vibrante, cu pereți dubli din oțel inoxidabil, care mențin băuturile reci până la 72 de ore.

„Suntem tot mai conștienți că obiceiurile zilnice, precum câtă apă bem și cum o bem, au un impact uriaș asupra stării noastre de sănătate. La Waterdrop, ne dorim să oferim soluții reale, nu doar un produs frumos ambalat. Paradise Fusion și Wildberry Fusion sunt răspunsul nostru la nevoia de hidratare conștientă. Sunt ușor de folosit, nu conțin zahăr, dar oferă o experiență completă de gust și energie naturală”, afirmă Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Cuburile Waterdrop® microdrinks sunt formulate pe baza unor extracte naturale de fructe și plante, sunt 100% vegane, fără conservanți artificiali și fără gluten. Îmbogățite cu vitaminele B și C, acestea se dizolvă rapid în apă și transformă orice pahar într-o băutură funcțională, ideală pentru birou, sport, călătorii sau relaxare.

„Credem într-o hidratare sustenabilă, care nu doar că face bine corpului, dar respectă și planeta. Într-un moment în care consumatorii își doresc soluții mai prietenoase cu mediul, Waterdrop vine cu un produs reutilizabil, fără plastic de unică folosință, cu ambalaje minimaliste și un impact redus asupra resurselor. Ne bucurăm să vedem o comunitate tot mai mare de oameni care aleg conștient, care se pun pe ei pe primul loc și care înțeleg că sănătatea se construiește picătură cu picătură sau mai bine spus, cub cu cub”, adaugă Katerina Navratilova.

Cu fiecare lansare sezonieră, Waterdrop reușește să transforme hidratarea dintr-o necesitate într-un ritual plin de sens, gust și culoare. Aromele Paradise Fusion și Wildberry Fusion pot fi deja comandate de pe site-ul oficial.

Continue Reading

Marketing

Premieră la Cluj-Napoca: Experiență cinematografică premium IMAX® cu Laser și un open-air cinema

Published

on

RIVUS Cluj-Napoca, cel mai amplu proiect de reconversie urbană din România, investiție de peste jumătate de miliard de euro a companiilor IULIUS și Atterbury Europe, va include tehnologii cinematografice de ultimă generație marca CINEPLEXX. Acest nou parteneriat contribuie la poziționarea RIVUS drept lifestyle center cu un mix de funcțiuni diversificat – divertisment, cultură, spații verzi, shopping, office –, care vor schimba dinamica regiunii.

Grupul IULIUS anunță că CINEPLEXX ROMÂNIA va deschide un concept cinema multiplex de ultimă generație, care va fi integrat în RIVUS Cluj-Napoca, cel mai nou proiect de regenerare urbană aflat, în prezent, în etapa finală de autorizare. Cu o suprafață totală de 165.000 mp închiriabili, RIVUS este un proiect mixed-use ce transformă o fostă platformă industrială, după ce fabrica a fost mutată și retehnologizată, cu 7 milioane de euro, într-o destinație cu probabil cea mai mare diversitate funcțională din țară: retail, office, cultură, entertainment, al căror punct central este un parc de peste 5 hectare, care va permite accesul spre râul Someș. Prin mixul de funcțiuni și designul unic, conceput de biroul olandez de arhitectură UNStudio pentru a îmbina armonios elementele naturale cu cele funcționale, RIVUS se configurează drept o destinație de lifestyle completă pentru clujeni și nu numai, oferind numeroase oportunități de petrecere a timpului liber, branduri în premieră și concepte unice în regiune.

Prin integrarea celui mai deosebit concept de cinema multiplex din țară, adus de CINEPLEXX ROMÂNIA în proiectul RIVUS, dezvoltăm oferta de divertisment a Clujului, oferind acces la o experiență cinematografică de top, facilitată de cele mai avansate tehnologii în materie de sunet, imagine și experiență de vizionare. În afară de cele 8 săli premium dotate cu sistem IMAX® Laser, pentru prima dată în țară, CINEPLEXX mai semnează o altă premieră, sub forma unui open-air cinema, care va găzdui atât proiecții, cât și evenimente din sfere variate. Este o funcțiune ce completează mixul variat de entertainment pe care îl propunem pentru RIVUS, proiect care va deveni o ancoră regională pentru shopping și petrecerea timpului liber, dar și un reper de lifestyle. Noutățile din proiect vor fi numeroase, viziunea pentru RIVUS fiind aceea de a acoperi segmente cu potențial privind experiențele de timp liber pentru întreaga familie. Proiectul avansează într-un ritm rapid, pentru zona de retail avem deja parteneriate semnate pentru mai mult de 70% din suprafața de 142.000 mp închiriabili.”, a declarat Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.

Viitorul cinematograf CINEPLEXX din RIVUS va redefini experiența cinematografică în Transilvania, punând la dispoziție 8 săli de vizionare dotate cu sisteme audio surround de ultimă generație, scaune premium, proiecție laser și servicii de înaltă calitate.

O atracție deosebită a noului cinematograf o va reprezenta includerea mult așteptatei tehnologii IMAX® cu Laser, care le va oferi în premieră cinefililor din Cluj șansa de a viziona filme în acest format de ultimă oră. Renumit pentru calitatea spectaculoasă a imaginii și performanța audio-vizuală imersivă, sistemul IMAX® cu Laser promite o experiență cinematografică inegalabilă.

Cinematograful va mai include un element unic și anume o sală de cinema în aer liber, care le va oferi cinefililor un spațiu premium de vizionare outdoor. Această locație versatilă nu numai că va găzdui proiecții de film, ci va funcționa și ca hub pentru evenimente și inițiative artistice, punând în valoare peisajul cultural al comunității.

„Suntem încântați că vom integra CINEPLEXX în proiectul RIVUS, aducând la Cluj premiere regionale și naționale, precum și experiența unică IMAX. Această inițiativă ne întărește angajamentul de a oferi experiențe cinematografice inegalabile.”, a declarat Mag. Christof Papousek, CFO și coacționar al CINEPLEXX.

De la deschiderea primului nostru cinematograf în România, în anul 2019, Cineplexx a rămas dedicat angajamentului de a-i oferi publicului cea mai bună calitate în materie de imagine și sunet. Toate cinematografele noi pe care le-am construit sunt dotate cu scaune premium, sisteme de sonorizare de ultimă generație, ecrane de înaltă definiție și videoproiectoare laser performante, toate fiind concepute să întrunească cele mai înalte standarde de eficiență energetică și sustenabilitate. Clujul este unul dintre cele animate orașe din Europa, recunoscut pentru cultura sa bogată, mediul sportiv dinamic și ofertele interesante de divertisment. Suntem mândri să contribuim la stilul de viață dinamic de aici, prin intermediul experienței CINEPLEXX.”, a completat Christof Papousek.

Sistemul IMAX® cu Laser redefinește experiența cinematografică, oferind o imersie audio-vizuală fără egal. Conceput special pentru cele mai mari ecrane din lume, acest sistem ultramodern este prevăzut cu proiecție laser 4K de ultimă generație, care conferă o claritate spectaculoasă, culori vibrante și cele mai profunde contraste. Sistemul de sonorizare revoluționar IMAX® vine în completarea componentelor vizuale, oferind o sonorizare de înaltă precizie, care transportă publicul direct în miezul acțiunii de pe ecran. Cu ajutorul sistemului IMAX® cu Laser, spectatorii se pot aștepta la o aventură cinematografică incomparabilă, indiferent dacă explorează galaxii îndepărtate sau profunzimile emoțiilor umane.

CINEPLEXX este un mare operator de cinematografe din Europa Centrală și de Est, cu peste 50 de ani de experiență în industrie. Compania administrează în prezent peste 70 de cinematografe situate în 12 țări, printre care se numără Austria, Slovenia, Croația, Bosnia și Herțegovina, Serbia, Muntenegru, Kosovo, Albania, Macedonia de Nord, Grecia, Italia și România.

De la intrarea sa pe piața din România, în anul 2019, CINEPLEXX a deschis 6 locații în țară: București (Băneasa și Titan), Satu Mare, Sibiu, Târgu Mureș și Craiova. CINEPLEXX se angajează să îmbunătățească experiența cinematografică și continuă să ofere divertisment de clasă mondială și cele mai înalte standarde de calitate din industrie.

Proiectul multifuncțional ce se dezvoltă pe fosta platformă industrială Carbochim, o investiție de peste 550 de milioane de euro, se anunță deja a fi nu doar cea mai mare destinație de shopping din România, dar și cel mai amplu lifestyle center din țară. Pe lângă multiplexul cinema cu tehnologii de ultimă generație, RIVUS va include și un centru de arte performative – RIVUS Live Arts –, componentă unică într-un proiect imobiliar, cinema în aer liber, spații de joacă, concepte educaționale și de divertisment în premieră națională, dar și facilități de sport și wellness și un hub medical. Toate aceste funcțiuni vor fi încadrate într-un ansamblu verde, ce va include și un parc natural – RIVUS Garden – de peste 5,2 hectare, chiar în inima orașului, prin intermediul căruia proiectul se deschide și activează malul râului Someș.

Continue Reading

Trending