Connect with us

Marketing

„Love is”, o colecție care celebrează iubirea indiferent de formă, culoare sau vârstă

Published

on

House of VLAdiLA a lansat recent colecția „Love is”, o nouă linie de tapet, țesături, mobilier și perne decorative, toate create pentru a exprima și celebra dragostea sub toate formele sale.

„Love is” este o colecție manifest, dragostea reprezentând motorul central al fiecărui design. Artiștii noștri au creat manual fiecare model, astfel încât privitorul să poată surprinde și simți complexitatea și subtilitățile care compun acest joc al iubirii. „În fața tapetului din colecția Love is, exact ca în fața unei femei frumoase, trebuie să rămâi mut de uimire. Ne dorim ca spectatorii să privească aceste modele ca pe o poezie de dragoste dedicată femeilor și bărbaților, o odă închinată frumuseții feminine, masculine, androgine, indiferent ce forma ar lua. ”, explică Oana Vlădilă, arhitect și co-fondator House of VLAdiLA.

Mesajul colecției

Colecția se adresează tuturor celor care apreciază frumosul și iubirea. Prin designul acestei colecții, ne dorim să invităm oamenii să exploreze diferitele fațete ale dragostei – fie că este vorba de cea romantică, familială, dragostea pe care o simți atunci când faci ceea ce-ți place sau iubirea de sine. Artiștii noștri au folosit multiple tehnici compoziționale pentru a crea o aventură vizuală, un proces de autocunoaștere în care oricine se poate regăsi.

Dragostea ca inspirație

Pentru a aprofunda tematica acestei colecții de tapet, am invitat mai multe persoane publice din România să ne răspundă la aceeași întrebare: ce este dragostea? Câteva dintre numele care ni s-au alăturat în manifesto-ul nostru pentru iubire sunt Marilu Dobrescu, Ana Morodan, Emil  Rengle, Cătălin Măruță, Feli, Alice Cavaleru și Vladimir Drăghia, Vali Bărbulescu, Roxana Ionescu, Tinu Vidaicu, Elisabeta Lipa, Lili Sandu, Jorge, Sore și Iulia Albu. Fiecare dintre ei a contribuit cu propria viziune asupra iubirii, iar aceste perspective diverse se regăsesc într-un mod abstractizat în compozițiile noastre.

O invitație pentru privitori

“Colecția „Love is” invită publicul să își exploreze propriile sentimente și să găsească inspirație în multiplele fațete ale iubirii, celebrând-o în toate formele și manifestările sale”. Dragoș Vlădilă, co-fondatorul brandului.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Marketing

Miele prezintă o nouă generație de mașini de spălat, uscătoare de rufe și aspiratoare la IFA 2024

Published

on

Miele este sinonim cu spălare și uscare temeinice, dar delicate în acelaşi timp – precum și îngrijire igienică a podelei fără compromisuri. În cadrul conferinței de presă IFA, liderul mondial în domeniul electrocasnicelor premium a lansat noile modele de top pentru aceste categorii de produse. De asemenea, compania a prezentat în exclusivitate rezultatele unor studii și proiecte pilot axate pe circularitate – ex. repararea și reutilizarea aparatelor, a componentelor și a materialelor.

Modelele de vârf ale noii generații de mașini de spălat și uscătoare de rufe Miele, care poartă numele de W2 sau T2 Nova Edition, prezintă numeroase avantaje: timpi mai scurți de funcționare a programelor, flexibilitate sporită în timpul încărcării, un design unic și noi funcții de confort, inclusiv pornirea automată atunci când se apropie cineva și deschiderea ușii cu o atingere ușoară. Totuși, cea mai importantă inovație a mașinii de spălat este tamburul InfinityCare în formă de fagure de miere – primul tambur din lume fără nervuri..

Aceste nervuri au fost considerate anterior o parte esențială a tamburului, deoarece ghidează și amestecă rufele atunci când tamburul se rotește, astfel încât articolele să nu stea pur și simplu în spumă. În același timp, însă, această mișcare duce la creșterea presiunii mecanice asupra rufelor. Directorul executiv și coproprietarul Dr. Markus Miele a explicat cea mai recentă inovație la prezentarea noului model emblematic: „Inginerii noștri au rezolvat această dilemă prin dezvoltarea unui ritm de rotație special pentru tambur, care rotește rufele în mod eficient doar prin mișcări pendulare atent echilibrate”. Uscătorul de rufe T2 Nova Edition are un nou program pentru hainele din lână – și poate usca până la 4 kilograme de rufe în doar 49 de minute.

Un nou imbold pentru un clasic popular

„Complete C3”, aspiratorul cilindric cu sac, emblematic timp de doisprezece ani, câștigător al nenumărate teste de produs și cel mai bine vândut aparat Miele din toate timpurile, cu peste 10 milioane de unități, primește, de asemenea, un succesor mai mult decât demn. Aspiratoarele cilindrice bune de acest tip sunt puternice, igienice, silențioase, economice și durabile. „Noul nostru model emblematic, Guard L1, stabilește noi standarde în materie de ușurință în utilizare, igienă și design”, a declarat Dr. Reinhard Zinkann, director executiv și coproprietar. Acest lucru este posibil prin combinarea motoarelor foarte eficiente, a capetelor de podea și a ghidajelor de aer cu un nou concept de sac și un sistem de filtrare în mai multe etape. Sacul de aspirator HyClean Pure utilizat în aparat atinge o rată impresionantă de filtrare de 99,99 %* a tuturor particulelor de praf și cuprinde 80 % material reciclat.

Miele Guard L1 în versiunea Comfort este primul aspirator cu cilindru care poate fi controlat prin intermediul unui ecran LCD color mare, care poate afișa informații precum nivelul de umplere al sacului și starea filtrului de evacuare. Designul elegant este caracterizat de aplicațiile metalice discrete în culori precum aur roz sau cupru și de orificiile de ventilație, care sunt poziționate pentru prima dată lateral și sunt protejate de un capac textil de înaltă calitate, rezistent la murdărie.

Axarea pe circularitate pentru viitor.

Rebecca Steinhage, Director Executiv Resurse umane și Corporate Affairs, responsabilă pentru sustenabilitate, a explicat modul în care Miele lucrează pentru a conserva resursele și a preveni risipa. În cadrul unui proiect pilot interesant, compania colaborează cu un partener din Olanda pentru a vinde mașini de spălat recondiționate. Într-un alt proiect care se desfășoară în prezent în cinci țări diferite, Miele testează nivelurile de acceptare pentru utilizarea modulelor electronice recondiționate în reparații – ca alternativă la utilizarea pieselor de schimb noi. Rezultatele inițiale par foarte promițătoare.

Ca parte a unui studiu de design, Steinhage a prezentat, de asemenea, conceptul inițial pentru un aspirator cu un design complet modular, care este aproape complet reciclabil – și care este el însuși fabricat aproape în întregime din material reciclat. Între timp, un sondaj reprezentativ realizat de institutul de cercetare a pieței Innofact în numele Miele demonstrează un nivel ridicat de acceptare a aparatelor electrocasnice circulare, una dintre principalele constatări indicând că peste 80 % din cei aproximativ 1 000 de respondenți din Germania iau deja în considerare piesele de schimb recondiționate pentru aparatele lor electrocasnice.

* Împreună cu filtrul Miele AirClean (în conformitate cu IEC 62885-2)

Toate produsele noi anunțate vor fi disponibile pentru piața din România în 2025.

Continue Reading

Marketing

LONCOLOR lansează campania de vară: ”Câștigi cu stil și culoare o croazieră pe mare”

Published

on

LONCOLOR anunță lansarea campaniei de vară 2024 ”Câștigi cu stil și culoare o croazieră pe mare”, valabilă în perioada 15.07.2024 – 30.09.2024. Aceasta se va desfășura la nivel național, iar participarea va avea loc prin înscrierea codului unic din interiorul steagului promoțional care marchează produsele participante la promoție, prin oricare dintre următoarele metode: sms la 1859 (tarif normal în rețelele: Orange, Vodafone, Telekom și Digi), scanarea codului QR aflat pe steag sau direct pe  site: www.loncolor.ro/promotii/castigicustilsiculoareocroazierapemare

Toate codurile valide înscrise în campanie au șansa de a câștiga marele premiu: o croazieră de 7 zile pe Marea Mediterană. Se mai acordă 780 de premii zilnice – o perie electrică LONCOLOR iRonArc și 11 premii săptămânale constând în uscătoare de păr DYSON Supersonic.

Este necesar ca participanții la promoție să păstreze ambalajul, steagul promoțional atașat cu codul unic înscris și bonul fiscal pe baza căruia au achiziționat produsul câștigător pentru a putea valida premiul în cazul în care sunt desemnați câștigători.

„Doamnelor și domnișoarelor îndrăznețe și cu spirit de aventură atunci când vine vorba de culoarea părului, le oferim vara aceasta posibilitatea ca pe lângă un păr frumos și îngrijit cu ajutorul produselor LONCOLOR, să câștige și premii care să le fie sprijin în alcătuirea unui look fresh. Prezența noastră pe primele locuri în preferințele clientelor de peste treizeci de ani ne onorează și ne bucură în același timp. Mai mult decât atât, aprecierea clientelor noastre ne obligă să inovăm constant formulele produselor pentru a continua să le oferim și pe mai departe produse de colorare și de îngrijire a părului de o calitate superioară, care să le suprindă plăcut și să le pună în valoarea frumusețea.” a declarat Marius Niță, director de Marketing și Vânzări LONCOLOR

Gamele de vopsea care fac parte din promoție sunt: LONCOLOR Trendy Colors, LONCOLOR Natura, LONCOLOR Ultra Duo, LONCOLOR Ultra, LONCOLOR Expert Oil Fusion, LONCOLOR HEMPstyle, LONCOLOR GoCrazy!, LONCOLOR Expert.

Campania se desfășoară exclusiv în magazinele fizice, nu și în cele online.
Regulamentul promoției este disponbil pe:
www.loncolor.ro/promotii/castigicustilsiculoareocroazierapemare

Continue Reading

Marketing

Grupul City Grill, lider în ospitalitate, la 20 de ani pe piață: ce vor clienții de la restaurante

Published

on

Grupul City Grill, cel mai important grup românesc de restaurante din piața locală, aniversează 20 ani de activitate în domeniul ospitalității în România. Pe parcursul celor două decenii, grupul a demonstrat un angajament constant față de calitate, inovație și satisfacția clienților, devenind un lider de necontestat în domeniul său. Restaurantele Grupului City Grill sunt destinațiile de top ale bucureștenilor și nu numai, fiind vizitate zilnic de aproape 20.000 de clienți.

Grupul City Grill a pornit în 2004, cu deschiderea restaurantului City Grill din Primăverii și 50 angajați. Cu o strategie de dezvoltare eficientă și o viziune centrată pe client și echipa internă, Grupul City Grill a devenit rapid un lider pe piața restaurantelor. În prezent, Grupul City Grill cuprinde 10  branduri, 24 restaurante.

Cu peste 1.000 de angajați, Grupul City Grill susține o cultură organizațională ce promovează dezvoltarea profesională, inovația și inițiativa. Angajații beneficiază de cursuri de formare, traininguri și un mediu de lucru sigur și echilibrat, care întreține performanța și creativitatea. În interiorul Grupului este cultivată o viziune intraprenorială, angajații fiind încurajați să experimenteze, să adopte tehnologia și practicile sustenabile. Astfel, Grupul City Grill dezvoltă proiecte care stabilesc un standard în piață, atât din perspectiva meniurilor și serviciilor, cât și din perspectiva atmosferei din restaurante, inovațiilor și politicilor de reducere a impactului asupra mediului.

În urmă cu 20 de ani mi-am propus să dezvolt un business pe piața restaurantelor din București, în care să ajung să fac diferența, să pot da tonul și să stabilesc standardul. Alături de o echipă solidă, am reușit nu doar să-mi îndeplinesc acest obiectiv, ci să ne menținem sus, să rămânem cel mai important grup autohton de restaurante, să construim branduri durabile, iubite de public și recunoscute internațional –spune Dragoș Petrescu, Fondator și Președinte Grup City Grill.

Restaurantele ce fac parte din Grupul City Grill, Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanu’ Berarilor, City Grill și Buongiorno Italian, sunt destinații de referință pentru publicul bucureștean, dar și național și internațional.

Recent, Grupul City Grill a finalizat câteva proiecte majore de investiții, printre care modernizarea restaurantului Hanu’ Berarilor – Oprea Soare și deschiderea celor două hoteluri sub brandul La Boheme, precum și renovarea unor locații din rețeaua Buongiorno.

Pentru acest an, Grupul City Grill estimează afaceri de 60 milioane euro și a bugetat investiții de peste 20 milioane de euro în restaurantele din portofoliu, dar și în dezvoltare pe segmentul de restaurante și hoteluri. Un proiect deosebit de important este și renovarea locațiilor din Aeroportul Otopeni, care va asigura o prezență remarcabilă a grupului în Terminalul Plecări.

Restaurantele Grupului City Grill, destinațiile de top ale Capitalei

Potrivit unui sondaj realizat în aprilie 2024, restaurantele din Grupul City Grill sunt o destinație preferată și vizitată frecvent de o mare parte din publicul bucureștean. Derulat pe un eșantion reprezentativ de 520 de bucureșteni, sondajul a relevat faptul că restaurantele grupului sunt alegerea numărul 1 pentru 17.3%  dintre respondenți, și în primele trei alegeri pentru aproape o treime dintre aceștia (31%).

De asemenea, același sondaj arată că 86% dintre intervievați au trecut pragul restaurantelor din Grupul City Grill cel puțin o dată, iar aproape 40% le-au vizitat în ultimele 3 luni (39.3%).

Mai mult de o treime (35.8%) dintre respondenți au indicat drept restaurant favorit un restaurant din Grupul City Grill și unul din cinci (22.2%) a menționat restaurantele grupului drept destinațiile la care a consumat cel mai des în ultimele 90 de zile.

De-a lungul timpului, am învățat permanent despre așteptările și preferințele publicului nostru. Bucătăria tradițională și cea mediteraneeană rămân favoritele publicului, însă influențele moderne ale bucătăriilor internaționale, alături de expunerea la nou, prin călătorii, cultură urbană și stilul de viață dinamic, au schimbat filtrele prin care este evaluată experiența clienților în restaurante. Dacă în urmă cu 20 de ani gustul dicta alegerea unui restaurant, astăzi, triada gust – calitate servicii – atmosferă și design a devenit un triunghi echilateral, fiecare latură fiind esențială pentru succesul unui restaurant. Echilibrând aceste elemente la un standard foarte ridicat, reușim să oferim o experiență culinară de excepție, apreciată atât de publicul local, cât și de turiștii care ne vizitează restaurantele” – spune Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

Piața restaurantelor, în era post-pandemie: Cât cheltuie, când, și ce își doresc cei care iau masa la restaurant.

Sondajul desfășurat în această primăvară surprinde și comportamentul de consum al publicului intervievat. Astfel, potrivit datelor analizate, publicul se distribuie aproape egal între weekend și zilele săptămânii, dar și momente ale zile, procente similare indicând că ultima dată au ieșit la restaurant pentru cina în weekend (23.8%), prânz în weekend (23.6%), cina în timpul săptămânii (23.1%), sau prânz în timpul săptămânii (21.6%).

În ceea ce privește bugetul alocat pentru o persoană, aproape jumătate (46.5%) au alocat sub 100 de lei ultimei mese în oraș, 36% au alocat între 100-199 lei, 13.8% au cheltuit peste 200 lei, în timp ce restul de 3.6% nu au indicat un buget individual.

Bucătăria românească este agreată de 88.4%, cea italiană de 64%, urmate de bucătăria grecească (58.5%) și turcească (40.2%). Restaurantele cu specific asiatic (libanez, chinez, japonez, indian, koreean) atrag și ele un interes în creștere al publicului din Capitală.

Mai mult de jumătate (55.3%) dintre respondenți iau masa în oraș alături de familie, cu prietenii merg la restaurant 45.6%, iar întâlnirile intime, cu partenerul sau partenera sunt populare pentru 43.3%. Un sfert dintre persoanele intervievate ies la restaurant alături de colegii de serviciu (24.4%).

În ceea ce privește frecvența meselor la restaurant, 16.5% declară că merg la restaurant de cel puțin 2 ori pe săptămână, 20% o dată pe săptămână, iar 23.6% de 2-3 ori pe lună. Restul ajung la masă în oraș o dată pe lună sau mai rar.

Pizza, mâncarea gătită și fripturile sunt preferate de peste jumătate dintre intervievați, iar burgerii, cartofii prăjiți și pastele sunt alese de peste 40% dintre ei.

Studiul a fost realizat în perioada 26-30 aprilie 2024.Culegere online, pe panel cu  certificare ESOMAR. Eșantion final 520 respondenți. Marja de eroare statistică +/-4.3% pe întreg eșantionul, pentru un prag de încredere=95%.

Populația țintă: București & Ilfov.  Consumatori de restaurante din București, în ultimele 30 zile. Vârsta: 20-60 ani.

Continue Reading

Trending