Connect with us

Business

WAVE și Clootrack, parteneriat pentru a revoluționa înțelegerea experienței consumatorilor. Cele două au colectat 32.408 de recenzii de la clienți, însumând 73.068 de opinii, în primele luni ale anului

Published

on

Agenția de comunicare integrată WAVE anunță parteneriatul strategic cu Clootrack, platforma americană care folosește inteligența artificială pentru a analiza experiența consumatorilor. Colaborarea va permite echipei WAVE să vină în întâmpinarea mediului publicitar și de afaceri, punând la dispoziția brandurilor date relevante de customer experience (CX). Astfel, WAVE, The Really Fully Integrated Agency, își crește și mai mult rolul în raport cu clienții săi, contribuind într-un mod strategic la identificarea punctelor nevralgice ale fiecărui brand, la crearea și implementarea de strategii de marketing eficiente. O astfel de abordare aduce companiile mai aproape de obiective de business, precum creșterea segmentelor de consumatori și fidelizarea lor, dezvoltarea de produse noi, abordarea unor piețe neexplorate și o mai bună diferențiere în industrie.

În calitate de partener unic, exclusiv al Clootrack în România, WAVE va beneficia de tehnologia proprietară a platformei americane, pentru a analiza recenziile consumatorilor, a urmări interacțiunile clienților pe mai mult canale și a identifica, în timp real, tendințele și comportamentele de consum. Pornind de la răspunsuri ale consumatorilor și de la informații detaliate, colectate din surse diferite, indiferent de limbă, algoritmul Clootrack oferă brandurilor date valoroase despre preferințele, nevoile și sentimentele clienților, ceea ce ajută responsabilii de brand să își înțeleagă mai bine segmentele de public și să își îmbunătățească o serie de parametri, precum Net Promoter Score.

Colaborarea dintre WAVE și Clootrack vine la doar câteva luni, dupâ ce agenția și-a anunțat transformarea sub umbrela The Really Fully Integrated Agency.

“Prioritatea noastră, în cadrul WAVE, este să le oferim clienților servicii de încredere, bazate pe strategii solide, construite pe date corecte, relevante și actuale. Pentru a livra această promisiune, am avut nevoie de un partener puternic, care să aibă expertiza și resursele necesare să ne susțină activitatea. După ce am testat serviciile Clootrack pentru câțiva dintre clienții noștri din industrii diferite, precum ride-hailing, electrocasnice și retail, am înțeles nivelul înalt de valoare pe care acestea îl aduc și am decis să devenim parteneri. Acum, orice companie din România poate avea acces la date locale, de actualitate, despre industria, consumatorii sau serviciile și produsele sale.”, a declarat Al Kamara, fondator WAVE.

„Sinergiile noastre vor fi atât de dinamice în viitor!”, a declarat Shameel Abdulla, directorul executiv al Clootrack, care și-a exprimat entuziasmul față de parteneriat: „Suntem încântați să demarăm această colaborare cu WAVE și să intrăm pe piața românească. Într-o eră în care depășirea așteptărilor clienților este esențială pentru construirea fidelizării și generarea oportunităților de consum, expertiza Clootrack va aduce un plus neprețuit de valoare companiilor din România. Alături de WAVE, în calitate de partener strategic, ne propunem să stabilim noi standarde pentru experiențele pe care brandurile le oferă consumatorilor și să contribuim activ la creșterea mediului de afaceri și a industriei de comunicare.”

În cei peste 7 ani de existență, Clootrack a analizat peste 10 miliarde de conversații ale consumatorilor, a extras peste un milion de date și a ajutat peste 150 de companii să își atingă obiectivele.

Prin deblocarea datelor relevante, WAVE și Clootrack transformă experiențele consumatorilor în industriile cheie ale României

Parteneriatul strategic dintre WAVE și Clootrack a dus deja la crearea a patru instrumente de urmărire a experienței pentru următoarele industrii: retail (care acoperă zona de magazine, supermarketuri și hipermarketuri), centre comerciale, servicii bancare și ride-sharing.

“Consumatorii zilelor noastre au acum de ales dintr-o multitudine de produse și servicii, care să le răspundă nevoilor. În industrii supra-aglomerate, criteriile precum prețul, calitatea, chiar și beneficiile propriu-zise nu mai reprezintă diferențiatori puternici, de necontestat, pentru că deciziile nu sunt obiective. De aceea, este important să ne punem mai multe întrebări despre motivațiile care determină fiecare segment de public să aleagă un brand în defavoarea altuia și să ne aventurăm mult mai în profunzime, atunci când vine vorba de apreciere, atașament, loialitate și sinergii. Aici intervine abordarea WAVE și Clootrack, bazată pe data-driven analytics și behavioral-science, prin care platforma cu algoritmi avansați analizează date de NPS, tichete de CRM, conversații din social media, recenzii online, pentru a identifica feedback-uri relevante, teme de discuție și a genera date. Pornind de la aceste descoperiri și concluzii, putem dezvolta, alături de companiile cu care lucrăm, strategii cu adevărat eficiente și adaptate vremurilor în care trăim.”, a declarat Manuela Silica, Business Development Manager WAVE.

Wave este prima agenție din România care dezvăluie perspective esențiale în industria bancară, retail, ride-hailing și centre comerciale

Cea mai recentă analiză WAVE și Clootrack, bazată pe recenzii de la peste 32.408 de clienți și însumând 73.068 de opinii, evidențiază oportunitățile și provocările unice cu care se confruntă fiecare sector. Fiecare analiză a fost finalizată în 5 zile. Aceste studii de piață actuale sunt accesibile pe cele două site-uri și sunt disponibile pentru toți clienții.

Pentru centrele comerciale, cum ar fi Afi Cotroceni, Promenada Mall București, Băneasa Shopping City, Sun Plaza Shopping Center, Park Lake Shopping City și Mega Mall, clienții au oferit feedback cu privire la facilitățile de parcare, gestionarea aglomerației și menținerea curățeniei, considerându-le elemente ale experienței de cumpărături.

Pentru sectorul bancar, s-au colectat recenzii despre Banca Transilvania, ING Bank, BCR Bank, BRD Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit și altele.

Pentru sectorul de retail, care include Supermarket PROFI, Kaufland, Mega Image, Lidl, Carrefour și Auchan, s-au descoperit provocări legate de sensibilitatea la prețuri, interacțiunile cu personalul și nevoia de a îmbunătăți experiența în magazin.

Aceste analize cuprinzătoare evidențiază sentimentul actual al clienților din fiecare industrie și oferă o foaie de parcurs pentru îmbunătățirea strategică. Pentru factorii de decizie în marketing, informații despre clienți și strategie de afaceri, aceste constatări oferă o mină de aur, fiindcă le oferă oportunități de a inova și de a se remarca în industrie, prin abordări centrate pe client.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cultura

Didactica Publishing House a publicat 16 povești despre ecologie și a donat peste 3.000 de cărți pentru promovarea educației pentru mediu în școli și grădinițe

Published

on

Editura Didactica Publishing House a donat peste 3000 de cărți despre ecologie și educație pentru mediu către 178 de grădinițe și 115 școli din toată țara, pentru a fi folosite la activitățile de la clasă. Volumele donate fac parte din proiectul Literatura Europeană pentru Copii despre Ecologie și Educație pentru Mediu, un proiect cofinanțat prin programul Europa Creativă, care a presupus publicarea a 16 titluri de ficțiune.

Educația pentru mediu îi învață pe copii să aprecieze natura, să respecte biodiversitatea și să înțeleagă conexiunile complexe între ființele vii și mediul înconjurător. Prin intermediul poveștilor, a activităților practice și a jocurilor educative, copiii învață să ia decizii informate și să adopte comportamente sustenabile, contribuind astfel la conservarea și protejarea mediului pentru viitorul lor și al întregii planete. Este unul dintre motivele pentru care am dorit să extindem portofoliul de carte pe acest segment, a precizat Florentina Ion, fondator Didactica Publishing House.

Astfel, editura a publicat 16 titluri de ficțiune semnate de autori cu experiență în literatura pe acest segment din Franța, Germania și Suedia. Toate cărțile selectate abordează subiecte despre mediu, ecologie și viața pe planetă, concepte importante precum încălzirea globală și comportamente sustenabile, prin povești captivante, pe înțelesul micilor cititori. Proiectul Literatură Europeană pentru Copii despre Ecologie și Educație pentru Mediu este cofinanțat de Uniunea Europeană, prin programul Europa Creativă.

Pentru ca mesajul cărților să ajungă la cât mai mulți copii, editura a organizat în perioada noiembrie 2022 – mai 2024 peste 20 de ateliere de mediu, cu activități inspirate din titlurile ce fac parte din acest proiect, în școli și grădinițe din București și țară, precum și în librării și la evenimente de profil – târguri de carte sau educaționale, având ca beneficiari direcți aproximativ 500 de copii cu vârste cuprinse între 4 și 10 ani. De asemenea, conversația despre mediu și importanța educației despre mediu încă din primii ani de viață s-a extins în mediul online, unde au fost invitați la dezbatere autori și traducători din cadrul acestui proiect, specialiști în probleme de mediu, cadre didactice, jurnaliști.

Cărțile despre mediu ne-au fost sprijin în a-i apropia mai mult pe copii de natură prin lectură, într-un mod atractiv. Prin poveștile, prin jocurile, prin aplicațiile practice, provocările oferite sau prin întâlnirile cu eroi ai mediului desprinși din filele cărților, copiii și-au însușit o mulțime de informații prețioase referitoare la protecția mediului  pe care le-au aplicat apoi, responsabil,  în cadrul diverselor activități la școală sau acasă, în cadrul orelor dedicate din Săptămâna Verde, la Clubul de lectură și nu numai, a precizat Alisa Moraru, cadru didactic la Școala Gimnazială Regina Maria, Mănăstirea Cașin (Bacău), beneficiar al proiectului.

Peste 3.000 de volume din cele 48.000 tipărite în cadrul proiectului LECEM au fost oferite cu titlu gratuit cadrelor didactice din 178 de grădinițe și 115 școli din toată țara, numărul elevilor ce au acces la aceste titluri fiind de aproximativ 150.000. De asemenea, peste 200 de cadre didactice au participat la workshopuri practice în care au fost prezentate activități inspirate din cărțile din proiect ce pot fi făcute la clasă.

Cele 16 titluri publicate în cadrul acestui proiect sunt:

  1. Barnabe descoperă planeta – Gilles Bizouerne (Franța)
  2. Barnabe vindecă planeta – Gilles Bizouerne (Franța)
  3. Misiunea Planeta – Maud Fontenoy (Franța)
  4. Luna și Pădurea magică, vol 1: Bufnița cu o cheie în cioc – Usch Luhn (Germania)
  5. Luna și Pădurea magică, vol 2: Un secret în gheruțe de pisică – Usch Luhn (Germania)
  6. Luna și Pădurea magică, vol 3: – Usch Luhn (Germania)
  7. Secretul micilor grădinari – Lina Laurent (Suedia)
  8. Respirus – Roberto Prual-Reavis (Franța)
  9. Ziua în care am salvat planeta – Emmanuelle Lepetit (Franța)
  10. Blu în misiune în jurul lumii – Sophie de Mullenheim (Franța)
  11. SOS Protectorii Oceanelor: Atacul cu plastic – Gael Aymon (Franța)
  12. SOS Protectorii Oceanelor: Capcana din adâncuri (Franța)
  13. Domnul Caracatiță și vecinii nedoriți – Barbara Rose (Germania)
  14. Încotro zbori, micuță barză? – Maren von Klitzing (Germania)
  15. Frige planeta – Sandrine Dumas Roy (Franța)
  16. Există apă în deșert? – Susanne Orosz (Germania)

La traducerea acestor titluri au contribuit traducători cu experiență în traduceri literare pentru copii astfel încât acestea să reflecte cât mai exact în limba română mesajul și atmosfera create de autorul fiecărui titlul. Aceștia sunt: Ivona Berceanu, Anca Măgurean, Andreea-Ileana Pop, Elisabeta Ursu, Daniel Voicea.

Detalii suplimentare despre titlurile ce abordează teme de educație pentru mediu pot fi consultate aici: https://www.edituradph.ro/carti-copii-carti-despre-protejarea-mediului

Continue Reading

Business

International Work Finder raportează o cifră de afaceri de peste 12,3 milioane de euro pentru anul 2023

Published

on

International Work Finder, unul dintre liderii pieței de recrutare a personalului UE și non-UE și management al resurselor umane din România, a închis anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 12,3 milioane de euro, de 5,5 ori mai mult decât în anul anterior. Creșterea se datorează introducerii unor noi linii de business – outsourcing și leasing de personal – care se adaugă serviciilor deja consacrate ale companiei.

Outsourcingul implică externalizarea anumitor procese sau servicii către o terță parte, în timp ce leasingul de personal se referă la închirierea de angajați pentru o perioadă determinată, conform nevoilor specifice ale companiilor. Diferența principală între cele două constă în faptul că, în cazul outsourcing-ului, întreaga responsabilitate pentru o anumită funcție este transferată de la client către International Work Finder, în timp ce leasingul de personal presupune furnizarea de angajați, care rămân sub supravegherea directă a companiei angajatoare.

Compania care oferă servicii complete de recrutare și plasare a forței de muncă, întocmirea documentației, obținerea vizelor și avizelor de muncă, precum și a permiselor de ședere în România pentru personalul non-UE, asigură, de asemenea, la cerere, și cazarea, transportul și integrarea angajaților în societate și colectiv, menținând o relație strânsă între angajator și angajat.

„Este esențial să oferim servicii complete, fiindcă astfel asigurăm un grad de retenție mai mare al angajaților.”, a declarat Marius Ștefănescu, cofondator International Work Finder.

Acest aspect este cu atât mai valoros în prezent, întrucât, odată cu aderarea la Spațiul Schengen, România își poate pierde statutul de țară de destinație, pentru forța de muncă din afara Europei și se poate transforma într-o țara de tranzit, o poartă de intrare spre Occident. Pentru a evita o astfel de situație și a asigura stabilitatea forței de muncă și, implicit, a afacerilor lor, agențiile de recrutare și angajatorii trebuie să ofere angajaților oportunități corecte, care să le satisfacă atât nevoile financiare, cât și pe cele culturale și de apartenență la grup.

“Noi, în cadrul International Work Finder, am adus în România primii angajați non-UE, în 2019. Unii dintre ei sunt încă în țară, datorită condițiilor bune pe care le-am oferit și a eforturilor noastre de a-i integra atât în societate, cât și în colectiv. Faptul că reușim să recrutăm persoane de încredere și să le menținem motivate e ceea ce ne diferențiază de competiție și ne încredere în potențialul nostru de dezvoltare.” a declarat Marius Ștefănescu, cofondator International Work Finder.

International Work Finder a adus în România aproape 2.500 de angajați, în 2023

În 2023, International Work Finder a adus în România aproape 2.500 de angajați non-UE, predominant din Nepal (65%), Sri Lanka (20%) și India (9%). Cei mai mulți dintre aceștia, peste 25%, sunt muncitori necalificați, care au fost plasați în cadrul proiectelor de construcții, fabrici și logistică. În plus, compania a adus aproape 300 de angajați pentru asamblare și montare piese, 165 de operatori prelucrare cauciuc, 155 de manipulanți depozit, peste 130 de operatori mașini unelte și peste 100 de instalatori. Industria agricolă și sectorul HoReCa au beneficiat, de asemenea, de personal necalificat pentru diverse lucrări și poziții în bucătărie.

Pentru anul 2024, International Work Finder își propune o creștere semnificativă a numărului de personal non-UE adus în România. „Obiectivul nostru este să aducem în România, până la finalul anului, 10.000 de persoane, muncitori calificați și necalificați, care să susțină dezvoltarea unor industrii cheie, cum sunt construcțiile, producția, logistica, agricultura, HoReCa și nu numai. Deși această creștere poate părea ambițioasă, la șapte ani de la fondarea companiei, avem resursele necesare pentru a o realiza. Am consolidat parteneriate puternice cu agenții de top din Asia, beneficiem de expertiză locală și internațională, avem persoane dedicate pe partea de autorizații și legislație și am creat un flux operațional eficient care ne ajută să asigurăm atât satisfacția clienților noștri B2B, cât și a angajaților aduși în România.”, a adăugat Marius Ștefănescu.

Despre International Work Finder

Fondată în 2017, International Work Finder oferă servicii complete de recrutare, plasare, integrare, leasing și outsourcing de personal UE și non-UE. Până în prezent, compania a adus peste 15.000 de angajați în România. Printre industriile deservite se numără construcțiile, auto, HoReCa, logistica, energia verde, merchandising-ul, producția, agricultura, spa-urile, baby sitting-ul, reciclarea, curățenia și asistența socială. Clienții International Work Finder, includ companii precum Mercedes, Continental, KFC, Profi, Marriott, Chocolat, Bergenbier, Erbașu, Remat Holding și alții.

Continue Reading

Business

Candidatul AUR pentru președinția Consiliului Județean Giurgiu, Cândea Iosif Dorin – „Mereu PREZENT! Pentru GIURGIU! ȘTIU! POT! VREAU!”

Published

on

Tatăl a trei fete, fondator al Centrului Medical Condor din București, cu o amplă experiență în administrația publică (a fost consilier județea timp de 12 ani în Ilfov, a deținut funcții de conducere în cadrul Registrului Auto Român 15 ani, și a fost inclusive președinte al Comisiei de Urbanism din cadrul CJ Ilfov), Iosif Dorin Cândea vine cu o propunere pentru giurgiuveni, la nivel județean: dezvoltare prin cele trei cuvinte: ȘTIU,POT,VREAU!

Dar iată ce oferă candidatul AUR giurgiuvenilor, în următorii patru ani, la nivel de județ:

Fonduri europene atrase responsabil și eficient și finanțare din buget prin programele administrate de Ministerul Dezvoltării; subvenții, finanțare și investiții în Agricultură; stimularea dezvoltării fermelor de legume și a celor zootehnice, prin acordarea de sprijin financiar fermierilor și crescătorilor de animale;

Infrastructură locală: branșare la utilități și infrastructură rutieră modernizată, cu străzi asfaltate, de la municipiu și până în ultimul cătun; extinderea și modernizarea sistemului de iluminat public; eficientizarea transportului public intrajudețean, cu autobuze electrice și stații de alimentare; reabilitarea piețelor agroalimentare și organizarea de târguri și oboare tradiționale, cu abatoare moderne, dotate cu asomatoare;

Educație pentru un viitor european: reabilitarea unităților de învățământ și construirea de noi școli, creșe și grădinițe; after-school-uri în cadrul cărora copiii să-și petreacă timpul studiiând și valorificându-și abilitățile artistice; dotarea unităților de învățământ cu echipamente IT modern; construirea de săli de sport multifuncționale și amenajarea de terenuri de sport, pentru dezvoltarea sănătoasă și armonioasă a celor mici; linii verzi de microbuze școlare între localități; parcuri și locuri de joacă;

Sănătate și protecție socială: reorganizarea sistemului local de asistență medicală, cu deschiderea de centre multifuncționale socio-medicale în toate localitățile; ambulanță socială și înființarea de substații de ambulanță în toate zonele județului; așezăminte pentru ocrotirea vârstnicilor; locuințe sociale pentru categoriile defavorizate; centre de permanență pentru acordarea prim ajutor; cabinet stomatologice care să ofere tratamente gratuite categoriile sociale defavorizate; sprijinirea minorităților etnice prin programe de tip „A doua șansă”, pentru inițiere IT și familiarizarea cu serviciile publice digitalizate;

Dezvoltare: sprijinirea construirii Aeroportului de la Adunații Copăceni, prin parteneriate derulate cu Ministerul Transporturilor și alte instituții cu atribuții în îndeplinirea acestui obiectiv de investiții atât de important pentru județul Giurgiu; înființarea Registrului Agricol Electronic, pentru a facilita accesul digitalizat la informații atât de utile fermierilor; implementarea unui management al riscurilor privind situațiile de urgență, inclusiv pentru monitorizarea și gestionarea bazinelor hidrigrafice ale râurilor care tranzitează județul; puncte de intervenție ale IGSU în toate localitățile;

Locuri de muncă: parteneriat cu mediul de afaceri, pentru stimularea și sprijinirea investițiilor antreprenoriale în plan județean, cu acordarea de facilități fiscale, pentru  crearea locuri de muncă pentru locuitorii județului Giurgiu;

Parteneriat transfrontalier cu localitățile învecinate din Bulgaria, pentru încurajarea investițiilor și dezvoltare bilaterală

Turism rural și transformarea în obiective de interes a zonelor cu potential, pentru a pune județul Giurgiu pe harta destinațiilor turistice representative ale Țării; amenajarea de parcuri de aventură și a unui Aqua Park.

Sub sloganul „Reușim împreună! Cu încredere, pentru un Giurgiu de care să fim mândri!”, Iosif Dorin Cândea își dorește ca, în următorii patru ani, să schimbe, cumva, fața județului, fie din calitatea de președinte CJ, fie din cea de consilier județean!

Continue Reading

Trending