Connect with us

Business

WAVE și Clootrack, parteneriat pentru a revoluționa înțelegerea experienței consumatorilor. Cele două au colectat 32.408 de recenzii de la clienți, însumând 73.068 de opinii, în primele luni ale anului

Published

on

Agenția de comunicare integrată WAVE anunță parteneriatul strategic cu Clootrack, platforma americană care folosește inteligența artificială pentru a analiza experiența consumatorilor. Colaborarea va permite echipei WAVE să vină în întâmpinarea mediului publicitar și de afaceri, punând la dispoziția brandurilor date relevante de customer experience (CX). Astfel, WAVE, The Really Fully Integrated Agency, își crește și mai mult rolul în raport cu clienții săi, contribuind într-un mod strategic la identificarea punctelor nevralgice ale fiecărui brand, la crearea și implementarea de strategii de marketing eficiente. O astfel de abordare aduce companiile mai aproape de obiective de business, precum creșterea segmentelor de consumatori și fidelizarea lor, dezvoltarea de produse noi, abordarea unor piețe neexplorate și o mai bună diferențiere în industrie.

În calitate de partener unic, exclusiv al Clootrack în România, WAVE va beneficia de tehnologia proprietară a platformei americane, pentru a analiza recenziile consumatorilor, a urmări interacțiunile clienților pe mai mult canale și a identifica, în timp real, tendințele și comportamentele de consum. Pornind de la răspunsuri ale consumatorilor și de la informații detaliate, colectate din surse diferite, indiferent de limbă, algoritmul Clootrack oferă brandurilor date valoroase despre preferințele, nevoile și sentimentele clienților, ceea ce ajută responsabilii de brand să își înțeleagă mai bine segmentele de public și să își îmbunătățească o serie de parametri, precum Net Promoter Score.

Colaborarea dintre WAVE și Clootrack vine la doar câteva luni, dupâ ce agenția și-a anunțat transformarea sub umbrela The Really Fully Integrated Agency.

“Prioritatea noastră, în cadrul WAVE, este să le oferim clienților servicii de încredere, bazate pe strategii solide, construite pe date corecte, relevante și actuale. Pentru a livra această promisiune, am avut nevoie de un partener puternic, care să aibă expertiza și resursele necesare să ne susțină activitatea. După ce am testat serviciile Clootrack pentru câțiva dintre clienții noștri din industrii diferite, precum ride-hailing, electrocasnice și retail, am înțeles nivelul înalt de valoare pe care acestea îl aduc și am decis să devenim parteneri. Acum, orice companie din România poate avea acces la date locale, de actualitate, despre industria, consumatorii sau serviciile și produsele sale.”, a declarat Al Kamara, fondator WAVE.

„Sinergiile noastre vor fi atât de dinamice în viitor!”, a declarat Shameel Abdulla, directorul executiv al Clootrack, care și-a exprimat entuziasmul față de parteneriat: „Suntem încântați să demarăm această colaborare cu WAVE și să intrăm pe piața românească. Într-o eră în care depășirea așteptărilor clienților este esențială pentru construirea fidelizării și generarea oportunităților de consum, expertiza Clootrack va aduce un plus neprețuit de valoare companiilor din România. Alături de WAVE, în calitate de partener strategic, ne propunem să stabilim noi standarde pentru experiențele pe care brandurile le oferă consumatorilor și să contribuim activ la creșterea mediului de afaceri și a industriei de comunicare.”

În cei peste 7 ani de existență, Clootrack a analizat peste 10 miliarde de conversații ale consumatorilor, a extras peste un milion de date și a ajutat peste 150 de companii să își atingă obiectivele.

Prin deblocarea datelor relevante, WAVE și Clootrack transformă experiențele consumatorilor în industriile cheie ale României

Parteneriatul strategic dintre WAVE și Clootrack a dus deja la crearea a patru instrumente de urmărire a experienței pentru următoarele industrii: retail (care acoperă zona de magazine, supermarketuri și hipermarketuri), centre comerciale, servicii bancare și ride-sharing.

“Consumatorii zilelor noastre au acum de ales dintr-o multitudine de produse și servicii, care să le răspundă nevoilor. În industrii supra-aglomerate, criteriile precum prețul, calitatea, chiar și beneficiile propriu-zise nu mai reprezintă diferențiatori puternici, de necontestat, pentru că deciziile nu sunt obiective. De aceea, este important să ne punem mai multe întrebări despre motivațiile care determină fiecare segment de public să aleagă un brand în defavoarea altuia și să ne aventurăm mult mai în profunzime, atunci când vine vorba de apreciere, atașament, loialitate și sinergii. Aici intervine abordarea WAVE și Clootrack, bazată pe data-driven analytics și behavioral-science, prin care platforma cu algoritmi avansați analizează date de NPS, tichete de CRM, conversații din social media, recenzii online, pentru a identifica feedback-uri relevante, teme de discuție și a genera date. Pornind de la aceste descoperiri și concluzii, putem dezvolta, alături de companiile cu care lucrăm, strategii cu adevărat eficiente și adaptate vremurilor în care trăim.”, a declarat Manuela Silica, Business Development Manager WAVE.

Wave este prima agenție din România care dezvăluie perspective esențiale în industria bancară, retail, ride-hailing și centre comerciale

Cea mai recentă analiză WAVE și Clootrack, bazată pe recenzii de la peste 32.408 de clienți și însumând 73.068 de opinii, evidențiază oportunitățile și provocările unice cu care se confruntă fiecare sector. Fiecare analiză a fost finalizată în 5 zile. Aceste studii de piață actuale sunt accesibile pe cele două site-uri și sunt disponibile pentru toți clienții.

Pentru centrele comerciale, cum ar fi Afi Cotroceni, Promenada Mall București, Băneasa Shopping City, Sun Plaza Shopping Center, Park Lake Shopping City și Mega Mall, clienții au oferit feedback cu privire la facilitățile de parcare, gestionarea aglomerației și menținerea curățeniei, considerându-le elemente ale experienței de cumpărături.

Pentru sectorul bancar, s-au colectat recenzii despre Banca Transilvania, ING Bank, BCR Bank, BRD Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit și altele.

Pentru sectorul de retail, care include Supermarket PROFI, Kaufland, Mega Image, Lidl, Carrefour și Auchan, s-au descoperit provocări legate de sensibilitatea la prețuri, interacțiunile cu personalul și nevoia de a îmbunătăți experiența în magazin.

Aceste analize cuprinzătoare evidențiază sentimentul actual al clienților din fiecare industrie și oferă o foaie de parcurs pentru îmbunătățirea strategică. Pentru factorii de decizie în marketing, informații despre clienți și strategie de afaceri, aceste constatări oferă o mină de aur, fiindcă le oferă oportunități de a inova și de a se remarca în industrie, prin abordări centrate pe client.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Business

Misiunea NewsOne.ro pentru antreprenori

Published

on

Promovare pentru antreprenorii romani

News One este o platformă de informații gândită în special pentru antreprenorii la început de drum din România. O platformă pentru afacerile mici și medii care doresc să își facă vizibilă povestea și munca, tot ce oferă oamenilor cu pasiune, dedicație și care au misiunea de a ne face pe noi toți mai fericiți, indiferent de domeniul în care activează.

NewsOne este o platformă-voce pentru antreprenorii care nu au resursele necesare să fie vizibili pentru toată lumea, să își crească site-urile prin backlink-uri și toate practicile de business care i-ar aduce mai în față.

Poate că tu ai o idee grozavă sau un business cu o poveste pe care mai mulți oameni ar trebui să o audă. Noi te ajutăm să dai voce poveștii, să îți punem în rânduri gândurile și emoția business-ului tău.

Hai să facem drumul antreprenorilor din România mai ușor și mai plin de poveste. Cu mai multe șanse pentru afacerile românești și pentru talentul antreprenorilor. 

Promitem profesionalism, drag și dedicare pentru fiecare articol. Fie că vrei un interviu despre tine sau despre afacere ta, o poveste descriptivă a business-ului pe care îl ai, un advertorial sau o prezentare a produsului tău, îți găsești loc pe site-ul nostru.

Lasă-ne un e-mail pe contact@newsone.ro cu afacerea pe care o ai: spune-ne cu ce te ocupi, lasă-ne un link către afacerea ta și ce ai vrea să scoți în evidență din business-ul tău.

Semnat,

Un antreprenor ca tine. 

 

Continue Reading

Evenimente

Epoque Hotel Relais & Châteaux lansează platforma de evenimente L’Art de Vivre și îl aduce în România pe Mark Lundgaard, unul dintre cei mai apreciați chefi din Copenhaga

Published

on

Epoque Hotel Relais & Châteaux, membru Relais & Châteaux, anunță lansarea platformei Epoque L’Art de Vivre, un concept care propune un calendar dinamic de evenimente menite să conecteze publicul urban cu arta rafinamentului și ospitalitatea autentică. Această inițiativă reflectă angajamentul hotelului de a deveni un punct de referință pentru comunitatea bon vivantului contemporan, prin experiențe culturale și gastronomice de excepție.

„Încă de acum 15 ani, de la fondare, promisiunea Epoque Hotel Relais & Châteaux a fost să fie un retreat urban, un loc al eleganței în inima orașului. Anul 2025 marchează un nou capitol în acest demers, printr-o selecție de evenimente menite să aducă împreună maeștri culinari, artiști și creatori care rezonează cu valorile noastre fundamentale: autenticitate, pasiune pentru frumos și cultură”, declară Diana Popescu, proprietar Epoque Hotel Relais & Châteaux.

La Epoque Hotel Relais & Châteaux, ceaiul de după-amiază devine o experiență în sine, sub umbrela FestiviThé

Sub umbrela Epoque L’Art de Vivre, hotelul propune experiențe inedite care extind inițiativele lansate deja în 2024. Printre acestea se numără FestiviThé, o inițiativă care a transformat ritualul ceaiului într-o celebrare a rafinamentului franțuzesc. În fiecare weekend din luna decembrie, oaspeții au fost invitați să descopere un bufet elegant, unde deliciile culinare – de la sandvișuri gastronomice, madeleines și tort de mere, la mousse de turtă dulce și praline realizate în casă – au fost acompaniate de ceaiuri de sezon, ciocolată caldă și punch-uri aromate.

FestiviThé a fost un proiect pilot, al cărui feedback ne-a confirmat apetitul publicului bucureștean pentru experiențe fine, bazate pe arome recognoscibile, într-un cadru elegant. Succesul acestui concept a stârnit în noi dorința de a continua și diversifica acest gen de experiențe. În 2025, vom transforma acest ritual într-o tradiție permanentă, adaptată fiecărui anotimp”, adaugă Ioana Petrescu, General Manager Epoque Hotel Relais & Châteaux.

În 2025, Epoque Hotel Relais & Châteaux împreună cu cheful Mark Lundgaard aduc la București experiența Kong Hans Kælder, restaurantul din Copenhaga distins cu 2 stele Michelin, membru Relais & Châteaux

În 2025, experiențele gastronomice la cel mai înalt nivel continuă la Epoque Relais & Châteaux cu o cină excepțională ce aduce la București universul Kong Hans Kælder, celebrul restaurant cu două stele Michelin din Copenhaga. Astfel, pe 6 si 7 aprilie, Epoque Tasting Room devine scena unor cine de excepție, ce reproduc fidel viziunea gastronomică a unei adevărate instituții culinare. Fondat în 1976, Kong Hans Kælder, primul restaurant din Danemarca distins cu o stea Michelin, continuă să fie un etalon al culturii culinare nordice, combinând tradiția franceză cu minimalismul scandinav. În cadrul serii dedicate oaspeților Epoque Hotel Relais & Châteaux, chef Mark Lundgaard, cel care a adus localului ce-a de-a doua stea Michelin, va crea o experiență excepțională, demnă de o capitală gastronomică. Totul va avea loc în Epoque Tasting Room, un spațiu de evenimente private intim, cu bucătărie deschisă, un chef’s table de 16 persoane și o cramă elegantă de vinuri prestigioase.

“Unele dintre cele mai sonore și respectate restaurante ale lumii se află în Copenhaga, un oraș devenit epicentrul gastronomiei mondiale. Faptul că chef Mark Lundgaard a reușit să inoveze și să se remarce într-un mediu atât de competitiv, aducând restaurantului pe care îl reprezintă două stele Michelin, este o dovadă a măiestriei sale. Consider că suntem privilegiați să îl avem alături și să putem replica experiența Kong Hans Kælder, membru Relais & Châteaux, în cadrul spațiului nostru de evenimente. Această oportunitate se datorează pasiunii noastre, dar și apartenenței la asociația Relais & Châteaux, care creează un mediu colaborativ, ce ne permite să aducem experiențe stelate, la București”, a declarat Diana Popescu, proprietar Epoque Hotel Relais & Châteaux.

SecrEAT invită oaspeții la experiențe culinare misterioase, dedicate celor mai fine papile

În aceeași notă colaborativă, hotelul continuă seria de evenimente SecrEAT, o experiență gastronomică exclusivistă, în care cheful este dezvăluit doar în seara evenimentului. Prima ediție din ianuarie 2025 a avut loc în Epoque Tasting Room și l-a avut ca protagonist pe Paul Oppenkampf, iar următoarele vor aduce împreună chefi din România și din afara granițelor, fiecare eveniment fiind o celebrare a creativității culinare și a artei gustului.

Food Meets Culture – un exercițiu cultural, care pornește de la gastronomie

Seria de evenimente Food Meets Culture este un alt proiect de referință pentru 2025, explorând conexiunile dintre gastronomie și arte moderne, precum moda, designul de bijuterii, pictura sau artele urbane. „La fel ca în artă, și în gastronomie fiecare element poartă o semnificație culturală profundă. Ingredientele, tehnicile, povestea din spatele fiecărui preparat sunt expresia unor tradiții, dar și a unei viziuni contemporane, puternic marcată de experiențe personale. Prin Food Meets Culture, dorim să arătăm că gastronomia nu este doar un act de consum, ci o formă de artă, un limbaj universal care unește oameni și idei”, explică Ioana Petrescu.

Prin aceste inițiative, Epoque Hotel Relais & Châteaux își reafirmă poziția de lider în industria ospitalității de lux, consolidând valorile Relais & Châteaux și oferind publicului bucureștean experiențe autentice, rafinate și memorabile. Cu un restaurant à la carte (L’Atelier Relais & Châteaux), un spațiu de evenimente versatil (Epoque Events Gallery) și un private dining exclusivist (Epoque Tasting Room), boutique hotelul deține toate premisele pentru a organiza de la reuniuni restrânse de 10-16 persoane până la recepții de 50-100 de invitați, menținând un mix de rafinament, intimitate și flexibilitate, adaptat cerințelor unui public exigent.

Continue Reading

Evenimente

Lavazza aduce excelența cafelei italiene la Bucharest Coffee Festival 2025

Published

on

Lavazza participă și anul acesta la Bucharest Coffee Festival 2025, eveniment de referință pentru industria cafelei din România și Europa Centrală și de Est. Festivalul, ajuns la cea de-a 11-a ediție, se va desfășura în perioada 21-23 martie, la Hala Laminor din București, reunind sute de specialiști în domeniu, respectiv barista, prăjitorii, antreprenori și pasionați ai cafelei din România, Italia, Grecia și Danemarca.

Bucharest Coffee Festival, organized pentru prima dată în 2014, este unul dintre cele mai importante evenimente dedicate cafelei de specialitate la nivel european, având ca obiectiv promovarea diversității și calității cafelei prin prezentarea celor mai bune sortimente, a celor mai inovatoare metode de preparare și a tendințelor actuale din industrie.

În cadrul festivalului, Lavazza va oferi sesiuni de degustare pentru noile sale blenduri din gama Tales of Italy, dedicată sectorului HoReCa, gamă ce include Tales of Italy Galleria, Tales of Italy Trastevere și Tales of Italy Canal Grande. Sesiunile de degustare vor avea loc sub îndrumarea trainerului barista local Lavazza, Eduard Oancea. De asemenea, iubitorii de cafea vor avea ocazia să testeze și gama Ready to Drink, cafea italiană în varianță rece. Cu o textură cremoasă și fină, gama Ready To Drink oferă trei variante diferite prin care Lavazza reinventează rețetele clasice în versiuni ready to drink, perfecte pe tot parcursul anului: Caffè Latte, Cappuccino și Espresso&Milk.

„Ne dorim să fim cât mai aproape de comunitatea pasionaților de cafea, să rămânem relevanți pentru iubitorii acesteia, prin sesiuni de cupping și interacțiune directă cu partenerii și consumatorii. Bucharest Coffee Festival este platforma ideală pentru a aduce în prim-plan excelența și inovația în domeniul cafelei”, a declarat Eduard Oancea, trainer barista Lavazza. ”Participarea Lavazza la festival subliniază angajamentul nostru de a susține profesioniștii industriei și de a educa publicul în ceea ce privește cultura cafelei”, a mai spus acesta.

Sâmbătă, la standul Lavazza, situat în fața scenei festivalului, va avea loc o sesiune de cupping de cafea. Cuppingul este o metodă standardizată de degustare a cafelei, folosită de profesioniști pentru a evalua arome, corp, aciditate, dulceață și alte caracteristici ale unei cafele. Această experiență este menită să le ofere participanților oportunitatea înțelegerii mai profunde a culturii cafelei.

Continue Reading

Trending