Connect with us

Lifestyle

O nouă cercetare oferă primele recomandări privind evaluarea exactă a amprentei de carbon a cultivării cafelei

Published

on

Asociația Română a Cafelei prezintă o nouă cercetare științifică1, publicată în revista Sustainable Production and Consumption, care analizează cea mai bună modalitate de a standardiza măsurarea impactului de mediu al cafelei – un produs de bază din ce în ce mai amenințat de schimbările climatice2.

Măsurarea amprentei de carbon a cafelei verzi a variat în mod tradițional, așa cum se întâmplă adesea în cazul oricărei evaluări a ciclului de viață al produselor agricole. Institutul pentru Informații Științifice despre Cafea (ISIC) a comandat Centrului Francez de Cercetare Agricolă pentru Dezvoltare Internațională (CIRAD) o revizuire a metodologiile actuale pentru cafeaua verde, pentru a dezvălui o imagine mai precisă a modului de măsurare a impactului asupra mediului materiei prime utilizate în una dintre cele mai populare băuturi din lume.

CIRAD a identificat și analizat 34 de studii, alături de orientările agricole internaționale privind măsurarea amprentei de carbon. Studiile au fost reprezentative pentru numeroasele regiuni și medii diferite în care se cultivă cafeaua. De exemplu, 72% din toate sistemele agricole studiate erau situate în America Centrală și de Sud – reprezentând 70% din producția mondială de cafea.

După cum se subliniază în analiză, amprenta totală de carbon a cafelei verzi poate varia foarte mult în funcție de o serie de factori cheie. Aceștia includ:

  • Schimbarea utilizării terenurilor – schimbări determinate de activitatea umană în utilizarea sau gestionarea terenurilor
  • Niveluri variabile de utilizare a îngrășămintelor cu azot
  • Reziduuri de cafea provenite din tăiere, frunze și coji de cafea – nivelurile diferite de reziduuri variază în funcție de emisiile produse pe măsură ce se descompun și eliberează carbonul stocat
  • Emisiile provenite din procesele umede – curățarea, sortarea și uscarea cireșelor și boabelor de cafea

Cécile Chéron-Bessou, cercetător principal al CIRAD în cadrul acestei analize, explică: „Evaluările bazate pe ciclul de viață sunt complexe și se bazează pe numeroase simplificări și alegeri. Prin urmare, un principiu-cheie pentru aceste evaluări este transparența absolută în ceea ce privește alegerile și ipotezele exacte făcute în cadrul modelării. Sperăm că analiza noastră va servi drept un instrument solid pentru măsurarea transparentă și solidă a amprentei de carbon a cafelei verzi – ajutând fermierii și cercetătorii să sprijine bunele practici pentru o cultură durabilă a cafelei„.

Revizuirea publicată a fost realizată în paralel cu un raport mai detaliat3 care oferă o serie de recomandări pentru standardizarea măsurătorilor în aceste domenii. De exemplu, îndrumări simple pentru a identifica măsurători reprezentative pentru diferite sisteme de exploatații de cafea și pentru a aplica în mod consecvent modelarea schimbării utilizării terenurilor, precum și prezentarea celei mai bune modalități de estimare a biomasei totale (inclusiv a rădăcinilor) a altor arbori prezenți în sistemele de cafea. Deoarece cafeaua este o cultură perenă, care trăiește mulți ani fără a fi replantată, analiza oferă, de asemenea, orientări privind modelarea precisă și măsurarea medie a arborilor în diferite faze de maturitate.

 

Despre Asociaţia Română a Cafelei (ARC)

Înfiinţată în urmă cu 22 de ani, Asociaţia Română a Cafelei (ARC) promovează interesele comerciale şi economice ale industriei cafelei. Asociaţia Română a Cafelei sprijină crearea unei pieţe a cafelei competitive şi transparente, astfel încât consumatorii români să beneficieze de o cafea de cea mai bună calitate, la cele mai bune preţuri. ARC este deschisă tuturor societăţilor comerciale active din industria cafelei din România. Membrii ARC sunt: Strauss România (www.strauss-group.com), Nestlé România SRL (www.nestle.ro), Jacobs Douwe Egberts (www.jacobsdouweegberts.com) și Tchibo România (www.tchibo.ro). Informații despre cafea găsiți și pe site-ul Asociației Române a Cafelei: http://www.desprecafea.info/.

Pentru a vă alătura comunității iubitorilor de cafea, urmăriți paginile de Social Media: https://www.facebook.com/desprecafea.info/ și https://www.instagram.com/desprecafea/

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Beauty

FAQ™ Swiss declanșează lupta împotriva căderii părului

Published

on

După lansările de succes ale măștilor anti îmbătrânire cu LED pentru față, gât, decolteu și mâini, brandul FAQSwiss, aflat sub umbrela FOREO, se extinde în zona îngrijirii premium a părului și lansează dispozitivul de masaj pentru stimularea creșterii părului FAQ™ 301 LED Hair Strengthening Scalp Massager.

Conceput pentru a combate rărirea părului atât la femei cât și la bărbați, FAQ™ 301 utilizează energia celulară naturală pentru a revitaliza foliculul de păr și pentru a întări fiecare șuviță în parte. Bazându-se pe succesul dovedit al efectelor combinate ale tratamentelor topice și subdermice, FAQ™ Swiss a lansat, de asemenea, FAQ™ Scalp Recovery & Thick Hair Probiotic Serum, un ser delicat de recuperare, inspirat de crearea produselor pentru îngrijirea pielii, care hrănește scalpul pentru un păr puternic, strălucitor și cu volum.

Căderea părului (alopecia) a devenit o situație tot mai des întâlnită și la femei și la bărbați, din cauza numeroaselor probleme cu care ne confruntăm, de la genetică, dezechilibre hormonale și stres până la alimentația deficitară și poluanții din mediul înconjurător. Potrivit studiilor, la nivel global, 50% dintre bărbați se confruntă cu căderea părului până la vârsta de 50 de ani, în timp ce 40% dintre femei se confruntă cu probleme de pierdere a părului până la vârsta de 40 de ani. Prevalența tot mai mare a alopeciei i-a determinat pe oameni să caute soluții naturale, științifice și, nu în ultimul rând, i-a convins de importanța îngrijirii scalpului.

Revoluționarul FAQ™ 301 a fost conceput special pentru a funcționa cu tratamente lichide pentru creșterea părului, cum sunt serul FAQ™ Scalp Recovery & Thick Hair Probiotic Serum sau deja popularele tratamente cu Minoxidil pentru a ajuta la îmbunătățirea efectelor acestora prin dilatarea temporară a porilor de pe scalp, astfel încât ingredientele să pătrundă adânc în foliculii de păr.

Dispozitivul de masaj pentru stimularea creșterii părului FAQ™ 301 LED Hair Strengthening Scalp Massager combină puterea luminii LED roșii și masajul T-Sonic™. S-a dovedit clinic că tratamentele cu LED stimulează creșterea părului, cresc semnificativ numărul de fire de păr și extind faza de creștere a părului. În timp ce lumina LED roșie stimulează foliculii pentru a produce fire de păr mai groase, ajutând la reducerea căderii părului, masajul T-Sonic™ stimulează ușor scalpul, astfel încât oxigenul și nutrienții esențiali să poată ajunge la foliculul de păr și să îi permită să se recupereze.

Ca și celelalte dispozitive marca FAQ, noul aparat este ultra-ușor, compact și conceput în așa fel încât să se potrivească perfect în mână. Are 6 niveluri de intensitate, care pot fi ajustate la preferințele și necesitățile oricui. Aplicația oferă 3 tratamente pre-programate – create special pentru Creșterea părului la bărbați, Creșterea părului la femei și un Masaj profund al scalpului.

Este dovedit clinic că masajul scalpului pentru întărirea părului cu LED FAQ™ 301 reduce semnificativ căderea părului și crește densitatea și grosimea părului în doar 1 lună. Rezultatele studiului clinic al unei părți terțe (31 de subiecți, cu vârsta cuprinsă între 25-55 de ani) arată, de asemenea că:

– 100% dintre utilizatori au raportat creșterea vizibilă a părului și îmbunătățirea grosimii în doar 1 lună.

– 94% dintre utilizatori au raportat că părul are mai mult volum și a suferit mai puține ruperi în doar 2 săptămâni.

– 94% dintre utilizatori au raportat că scalpul lor a fost mai puțin gras și a avut mai puțină mătreață în doar 2 săptămâni.

INGREDIENTE PUTERNICE

Probioticele ajută la îmbunătățirea sănătății părului prin promovarea unui mediu sănătos al scalpului, care poate îmbunătăți absorbția nutrienților și poate ajuta la reducerea inflamației. Ele ajută, de asemenea, la menținerea umidității scalpului și sunt cunoscute pentru reducerea căderii părului, susținând integritatea foliculilor de păr.

Extractul de trifoi roșu pentru întărirea părului ajută la reducerea căderii părului prin inhibarea activității dihidrotestosteronului (DHT), un hormon legat de subțierea și căderea părului. De asemenea, are proprietăți antioxidante și antiinflamatorii, care pot ajuta la promovarea unui scalp mai sănătos și a creșterii mai puternice a părului.

Centella asiatica (Cica) este folosită de secole în medicina tradițională chineză pentru proprietățile sale eficiente de vindecare și calmare. Aduce beneficii scalpului și părului prin îmbunătățirea microcirculației, îmbunătățirea transportului de nutrienți către foliculii de păr. De asemenea, ajută la calmarea scalpului și la reducerea iritației, menținând un mediu sănătos pentru ca părul puternic și sănătos să prospere.

Serul, formulat cu 97% ingrediente de origine naturală, este fără parfum, vegan și cruelty-free, testat dermatologic și potrivit pentru toate tipurile de piele și păr.

Continue Reading

Lifestyle

waterdrop® își consolidează prezența în tenis cu patru noi sportivi de top

Published

on

Compania austriacă waterdrop® își întărește poziția în tenis prin noul parteneriat cu patru jucători în calitate de ambasadori de brand: Jan-Lennard Struff, Yannick Hanfmann, Matteo Arnaldi și Alexander Bublik. Cu Australian Open în plină desfășurare, waterdrop®, în calitate de partener oficial al competiției, continuă demersul și angajamentul său de a promova hidratarea sustenabilă în lumea tenisului.

Cei patru sportivi se aliniază angajamentului waterdrop® de sustenabilitate și inovație în tenis. Prin parteneriatul cu Struff, Hanfmann, Arnaldi și Bublik, waterdrop® continuă să colaboreze cu jucători care recunosc importanța reducerii deșeurilor din plastic și a promovării practicilor eco-friendly în lumea sportului. Acest parteneriat subliniază, de asemenea, un alt aspect esențial al angajamentului lor: hidratarea durabilă ca extensie a echipamentului. Recipientele waterdrop® reutilizabile, din oțel, concepute pentru a menține o temperatură constantă, reprezintă un instrument esențial pentru sportivi, în special în contextul temperaturilor ridicate din Australia. Păstrarea băuturilor reci pe parcursul meciurilor le asigură jucătorilor o hidratare constantă, concentrare și agilitate, oferindu-le un avantaj competitiv pe teren.

Struff, în prezent al doilea cel mai valoros jucător de tenis din Germania conform clasamentului ATP, despre importanța parteneriatului: „Ca jucător profesionist de tenis, hidratarea este esențială pentru performanța mea sportivă, în special în timpul turneelor solicitante precum Australian Open. Parteneriatul cu waterdrop® este un pas natural care se potrivește perfect atât unei soluții de hidratare de top, dar care îmi împărtășește și angajamentul personal de a reduce consumul de deșeuri de plastic. Este interesant să lucrez cu un brand care face o diferență reală atât pe teren, cât și în afara lui”.

Viitorul hidratării în tenis

În timp ce lumea tenisului se reunește la Melbourne pentru Australian Open, waterdrop® continuă să fie lider în hidratarea durabilă. În calitate de partener oficial al termosurilor reutilizabile de apă, brandul oferă jucătorilor, echipelor și personalului recipiente reutilizabile din oțel inoxidabil, reducând semnificativ deșeurile de plastic în cadrul unuia dintre cele mai prestigioase evenimente sportive.

Toți jucătorii care participă la Australian Open, inclusiv cei mai noi ambasadori waterdrop®, sunt echipați cu termosul exclusiv Player Bottle, izolat cu perete dublu pentru a menține băuturile reci chiar și sub soarele australian torid. În cadrul ediției din anul trecut a Australian Open, peste 5.600 de litri de apă au fost consumați în mod sustenabil datorită sticlelor waterdrop® Player Bottles și a stațiilor de reumplere de pe teren, obținându-se o reducere cu 99 % a utilizării de plastic de unică folosință în zonele de joc. Aceste parteneriate demonstrează angajamentul continuu al Waterdrop® de a modela viitorul hidratării în tenis, asigurându-se în același timp că jucătorii au instrumentele necesare pentru a performa la cel mai bun nivel.

„Parteneriatul cu Jan-Lennard, Yannick, Matteo și Alexander este o extensie naturală a angajamentului nostru de a revoluționa hidratarea în tenis”, a declarat Martin Murray, fondator și CEO al waterdrop®.

„Acești jucători nu numai că împărtășesc pasiunea noastră pentru sustenabilitate, dar recunosc și importanța echipamentelor de hidratare de înaltă calitate. Recipientele noastre, pe lângă gradul ridicat de sustenabilitate, sunt concepute pentru a performa în lumea sportului și nu numai, păstrându-le băuturile reci chiar și în cele mai dificile condiții, cum ar fi summit-ul australian. Împreună, depășim limitele a ceea ce este posibil, atât în ceea ce privește performanța, cât și în ceea ce privește protejarea planetei noastre”, a mai spus acesta.

O prezență în creștere în tenis

Acest nou parteneriat se adaugă listei impresionante de ambasadori waterdrop® care îi include pe Taylor Fritz, Elina Svitolina, Sebastian Korda, Andrey Rublev, Hubert Hurkacz și Cameron Norrie. Cu o prezență puternică la turneele din întreaga lume și o dedicare continuă pentru practici de hidratare sustenabilă, waterdrop® s-a impus ca lider în promovarea hidratării durabile în tenis.

Continue Reading

Lifestyle

Pandora lansează campania de Valentine’s Day, având în prim plan cupluri din viaţa reală

Published

on

De Valentine’s Day, Pandora celebrează noile, dar şi mult iubitele bijuterii care au devenit adevărate simboluri ale poveștilor unice de dragoste.

Noua campanie, având în prim-plan cupluri și prieteni din viața reală, prezintă o selecție de piese emblematice și designuri noi, perfecte pentru a fi oferite din inimă de Valentine’s Day, Galentine’s Day sau în orice altă zi specială. Talismanele gravabile, pandantivele și brățările se transformă în adevărate scrisori de dragoste, devenind dintr-o pânză albă o bijuterie plină de semnificație – o expresie purtabilă a tuturor tipurilor de iubire.

Un simbol universal și atemporal al iubirii, talismanul supradimensionat Trandafir înflorit revine în acest sezon cu o tehnică de finisare cu puncte de diamant, care creează o suprafață texturată, perfect echilibrată de marginile finisate ale fiecărei petale. Printre noile bijuterii din colecţia Timeless se numără cerceii Inimi strălucitoare şi colierul cu lanţ cubanez, care reinterpretază iconografia clasică a Valentine’s Day într-o manieră modernă și contemporană.

 

Continue Reading

Trending