Connect with us

Business

Grupul City Grill mizează pe afaceri de peste 60 milioane euro în 2024

Published

on

Grupul de restaurante City Grill, unul dintre cei mai puternici jucători autohtoni din industria HoReCa, a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 55 milioane Euro. Pentru anul în curs se estimează o depășire a pragului de 60 milioane de euro, fiind susținută prin deschiderea de unități noi, dar și prin performanța restaurantelor actuale care au un public fidel și activ. Prin finalizarea proiectelor de investiții de peste 15 milioane de euro, Grupul City Grill și-a consolidat în 2023 poziția de cel mai mare grup autohton de restaurante din piața ospitalității.

În anul 2023, peste 15.000 clienți au trecut zilnic pragul restaurantelor din grupul City Grill. Aceștia își doresc o experiență completă, definită de servicii excelente, diversitate culinară, gust autentic și ingrediente de calitate, precum și de o atmosferă deosebită și design actual.

“Clientul City Grill este unul matur, avizat, exigent care caută calitate și diversitate culinară, precum și servicii de top. Clienții noștri au un grad de recurență mare, fiind obișnuiți cu standardul nostru ridicat din toate restaurantele. Astfel, și misiunea noastră este dincolo de a servi o mâncare bună. Punem accent, în primul rând, pe experiența excepțională a clienților, pe trio-ul calitate a meniului, calitate a serviciilor și atmosferă, design interior, amplasament” , spune Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

Bonul mediu, 50 euro. Hanu’ Berarilor, restaurantul cu cel mai fidel public.

Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanu’ Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill și hotelul La Boheme, toate restaurantele având un public fidel și foarte activ. Dintre toate acestea, în 2023, Hanu’ Berarilor este brandul cu cel mai mare grad de recurență al clienților.

În 2023, bonul mediul la nivelul grupului a fost de 50 euro, cele mai mari valori medii/bon la nivel de an înregistrându-se în restaurantele frecventate într-un procent mai mare de turiști, respectiv Hanu’ lui Manuc (75 euro), Caru’ cu Bere (65 euro) și Pescăruș (55 euro).

Preparatele preferate de clienții restaurantelor din Grupul City Grill sunt ciorba de văcuță, borșul de cocoș, ciolanul de porc, papanașii, micii, pizza napoletană, pulpele de rață, burgerii, sarmalele și peștele de captură.

Lansarea meniurilor de prânz, cu preț unic de 34,9 lei a alimentat creșterea numărului de clienți corporate. Revenirea progresivă la birouri a dus la reluarea obiceiurilor de a ieși la masa de prânz cu colegii, moment transformat într-o ocazie de conectare și schimb de idei.

„Hanu’ lui Manuc, Hanu’Berarilor, Pescăruș și Caru’ cu Bere sunt în sine destinații emblematice în București și locuri de neratat pentru turiștii străini, români sau expați. De la clădirile-monument istoric, amplasament central, ambianță și design, până la meniul atent pregătit, acordăm o mare importanță experienței celor care ne trec pragul. Ne bucură rata mare de recurență a clienților în toate restaurantele noastre. Diversificăm constant meniul și avem grijă să avem variante culinare pentru toate gusturile”, precizează Daniel Mischie, CEO City Grill Group.

Experiența deosebită, alături de ofertele atractive create pentru elevi și studenți, au atras în restaurantele grupului un public tânăr, pentru care socializarea este o activitate principală de a petrece timpul. Astfel, pe segmentul de vârstă sub 25 ani a crescut numărul de clienți cu aproape 40%.

Investițiile continuă și în 2024

Dincolo de bugetele majore pentru investițiile finalizate în 2023 sau cele în plan pentru 2024, investiţiile în restaurantele reţelei sunt constante, având ca scop îmbunătățirea permanentă a experienței clienților și consolidarea poziției restaurantelor din lanțul City Grill Group ca destinaţie preferată atât pentru mesele clasice în familie sau cu prietenii, dar şi pentru evenimente corporate sau private de orice dimensiune.

În 2023, City Grill a finalizat cel mai amplu proces de investiție al grupului, respectiv 13 milioane de euro în revitalizarea și modernizarea restaurantului Hanu’ Berarilor -Oprea Soare și Hotel La Boheme. Tot în a doua jumătate a anului 2023, grupul City Grill a finalizat o investiție de peste 2.5 milioane Euro în modernizarea restaurantelor din rețeaua Buongiorno, proiect demarat în 2019. Cele trei restaurante incluse în proiectul de modernizare au fost Buongiorno Primăverii, reamenajat în 2019, cu o investiție de 700.000, Buongiorno Victoriei, în 2021, unde investiția s-a ridicat la peste 1.600.000 Euro și Buongiorno Băneasa, redeschis în luna august 2023, după o investiție de 500.000 Euro.

După multe provocări cauzate în special de pandemie, 2023 a fost anul în care Grupul City Grill a finalizat două mari proiecte de investiții. Dacă în cazul Buongiorno.Italian investiția a fost redirecționată către actualizarea și modernizarea designului interior, proiectul de design al restaurantului din Oprea Soare, realizat de arh. Mihai Popescu reprezintă un exemplu de adaptare la arhitectura istorică a clădirii monument istoric de clasa A, această clasificare venind, desigur, cu multe limitări. Totuși, s-a reușit păstrarea elementelor de construcție originale, ale arhitectului Petre Antonescu și combinarea într-un mix cu design contemporan și cu elemente interioare actuale.

Un alt proiect important care a început în 2023 și se va finaliza în 2024 este la Hanu’ lui Manuc. Aici am bugetat o investiție în redesign interior, restaurat în concordanță cu spiritul locului, dar și la partea exterioară. În acest an păstrăm în focus și segmentul de hoteluri, unde am demarat în 2022. Continuăm să alocăm resurse importante pentru dezvoltare. Suntem orientați către achiziții de hoteluri și restaurante, noi tip greenfield, sau cu ceva ani vechime, tip brownfield, avand în vedere destinații noi, în Centrul Istoric , dar nu numai”, precizează Daniel Mischie.

Tot anul acesta este demarat un amplu proiect de renovare a locațiilor din aeroportul Otopeni, un demers care se va întinde pe tot parcursul anului 2024. Prin prezența restaurantelor din Grupul City Grill în Terminalul Plecări din Aeroportul Henri Coandă ne asigurăm că turiștii care vizitează Capitala au acces la serviciile și deliciile culinare cu care îi cucerim și în oraș.

Dincolo de investițiile în dezvoltare și experiența clienților care vizitează restaurantele, Grupul City Grill continuă să investească în echipa și oamenii care fac posibile operațiunile de zi cu zi. În prezent Grupul City Grill are o echipă de peste 1000 persoane. Acestea au acces la cursuri de formare și training-uri pentru dezvoltare profesională, un plan de carieră și un mediu de lucru sigur și echilibrat. Cultura organizațională a companiei susține exprimarea intraprenorială, inițiativa, creativitatea și inovația, atât din perspectivă culinară, cât și din perspectiva lucrului cu clienții sau marketing.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

Frica de dentist nu este un moft. Este o realitate prezentă în viața multor oameni

Published

on

Vedem asta zi de zi: pacienți care vin cu emoție, cu rețineri, cu povești lungi despre amânări și experiențe neplăcute. Tocmai de aceea, am simțit nevoia să mergem mai departe decât tratamentele propriu-zise și să deschidem un spațiu de dialog sincer. Pe 12 mai, am organizat în cadrul clinicii noastre un workshop dedicat anxietății dentare – un subiect rar discutat, dar extrem de prezent.

Evenimentul a fost moderat de psihoterapeutul Mădălina Țiriac și susținut activ de medicii noștri, care nu doar tratează pacienții, ci ascultă, observă, simt. Pentru că noi știm că medicina dentară nu înseamnă doar intervenții și tehnologie, ci și încredere, empatie și capacitatea de a crea un mediu sigur pentru oameni. De aceea, acest workshop a fost un pas firesc în felul nostru de a practica stomatologia: uman, atent, orientat spre pacient.

Frica este reală. Dar și soluțiile sunt.
Discuția a pornit de la întrebările pacienților: De ce mi-e frică? Ce pot face? De ce simt că mă blochez chiar înainte să intru în cabinet? Psihologul Mădălina Țiriac a explicat cu claritate că frica dentară este una dintre cele mai frecvente forme de anxietate, iar în spatele ei se află adesea experiențe din copilărie, neîncrederea în medici, lipsa de control sau chiar rușinea legată de starea actuală a dinților.

Soluțiile nu vin peste noapte, dar încep cu pași mici și concreți. Am vorbit despre:
tehnici de respirație care pot fi aplicate chiar din sala de așteptare, pentru calmarea corpului și a minții
importanța alegerii unui medic empatic, care comunică transparent și fără să judece
ședințe de acomodare, fără intervenții, doar pentru a înțelege, a cunoaște și a construi încredere
înlocuirea sentimentului de rușine cu înțelegerea, pentru că niciun pacient nu trebuie să se simtă vinovat pentru că i-a fost frică

Un spațiu sigur, dincolo de consultații.
Workshopul a fost, pentru mulți participanți, primul pas într-o relație mai blândă cu medicina dentară. Unii au venit din curiozitate, alții din nevoia sinceră de a-și depăși blocajul. Indiferent de motivație, toți au plecat cu ceva valoros: un sentiment de normalitate și convingerea că se poate. Se poate să mergi la dentist fără să simți panică. Se poate să nu te mai simți singur în frica ta.

Pentru noi, echipa INO Dental, acest eveniment a însemnat mai mult decât o simplă întâlnire. A fost o confirmare că direcția în care mergem – una centrată pe pacient, pe emoțiile lui, nu doar pe tratamente – este cea corectă. Și că prevenția nu înseamnă doar igienă, ci și educație emoțională.

Le mulțumim partenerilor care ne-au fost alături – Budureasca, Flavian Dobre și Ziaja – și care au contribuit la atmosfera relaxată și caldă în care a avut loc discuția. Fără presiune, fără agitație, fără termeni medicali greu de digerat. Doar oameni, întrebări și răspunsuri sincere.

Și, mai ales, începutul unei promisiuni: vom continua. Vom organiza și alte întâlniri, pentru că știm cât de mult contează să ai un loc unde frica nu este respinsă, ci înțeleasă. Unde poți respira. Unde începe, cu adevărat, vindecarea.

Dr. Inorica Alina Pripici este medic stomatolog specializat în estetică dentară și absolventă a Universității de Medicină și Farmacie Carol Davila din București, promoția 2015. După finalizarea studiilor, a urmat numeroase cursuri de specializare în țară și străinătate pentru a oferi pacienților tratamente moderne și de încredere. Cu pasiune și grijă față de pacienți, Dr. Pripici a fondat INO Dental, o clinică dedicată sănătății dentare premium, ce oferă servicii pentru adulți și copii. Clinicile INO Dental sunt situate în București, pe Calea Floreasca 76, sector 1 și Șoseaua Pantelimon 10, sector 2.

Partenerii Evenimentului:

  • Budureasca (Vinuri Nobile de Origine)
  • Flavian Dobre (Pasticceria Flavian Dobre)
  • Ziaja

Continue Reading

Business

International Work Finder: Cererea de personal non-UE atinge cote record. Primim lunar solicitări pentru aproximativ 1.000 de angajați

Published

on

Grupul International Work Finder, unul dintre liderii pieței de recrutare și administrare a personalului UE și non-UE din România anunță că deficitul de personal a ajuns la cote extrem de înalte, în anul 2025. Compania aflată pe piață din 2017 primește lunar solicitări pentru aproximativ 1.000 de muncitori non-UE, care să se alăture companiilor românești, în sectoare vitale precum producția, construcțiile, comerțul și HoReCa.

România are peste 140.640 de angajați non-UE și un contingent de 100.000 pentru 2025. Nevoia, însă, este semnificativ mai mare.

Conform datelor oficiale ale Ministerului Muncii și ale Inspectoratului General pentru Imigrări, la finalul anului 2024, în România activau peste 140.640 de salariați non-UE. Deși contingentul aprobat pentru anul trecut a fost de 100.000 de persoane, acesta s-a dovedit insuficient: până în septembrie, peste 80% din locuri erau deja ocupate, iar numărul total al solicitărilor depuse în 2024 a depășit 130.000. Pentru anul în curs, Guvernul a aprobat emiterea a 100.000 de avize de muncă, pentru persoane venite din afara Uniunii Europene.

„Estimăm, cu prudență, că necesarul real al economiei românești depășește 250.000 de angajați extracomunitari. Sectoarele de retail, e-commerce, logistică și depozite înregistrează cele mai mari volume, cu o proiecție de peste 100.000 de lucrători doar în următorii trei ani. La acestea se adaugă construcțiile, industria prelucrătoare și turismul – domenii în care cererea este constantă și diversificată”, spune Melania Pop, Managing Partner al International Work Finder.

Nepal, Sri Lanka, Turcia și India, principalele țări de unde România importă forță de muncă

Datele colectate pentru finalul anului 2024, de către International Work Finder de la Inspectoratul General pentru Imigrări arată că principalele industrii care absorb forță de muncă non-UE sunt: industria prelucrătoare (29.141 persoane), construcțiile (28.538), comerțul (20.008), HoReCa (18.844) și serviciile administrative și de suport (12.189).

Peste 60% dintre avizele de muncă eliberate în 2024 au fost pentru Grupa Majoră 9 – care cuprinde ocupații necalificate precum manipulare marfă, curățenie, muncă sezonieră în agricultură sau construcții. Cei mai mulți angajați provin din Nepal, Sri Lanka, Turcia și India.

În acest context, Melania Pop, Managing Partner, în cadrul International Work Finder, atrage atenția asupra nevoii de calibrare a locurilor de muncă și a domeniilor de activitate, cu specificul cultural și climatic al fiecărei regiuni de recrutare. „Fiecare țară vine cu propriile particularități, pe care trebuie să le avem în vedere atunci când recrutăm. Dacă ai nevoie, de exemplu, de muncitori în depozite frigorifice sau livratori care să lucreze pe tot parcursul anului, nu poți recruta din zone tropicale — oamenii nu vor rezista în aceste condiții. Noi analizăm atent aceste detalii, atunci când facem selecția de personal și, în plus, ne asigurăm că persoanele pe care le recrutăm au deja experiență internațională, ceea ce înseamnă o adaptare mai ușoară la cultura locală și o retenție mai mare”, explică ea.

În cadrul International Work Finder, gradul de retenție al personalului non-UE este de peste 95%. Acesta se datorează atât procesului de recrutare, cât și rețelei naționale de peste 60 de coordonatori care facilitează comunicarea angajat-angajator și intervin în procesul de adaptare. Mulți dintre angajații aduși prin companie sunt de peste 5 ani la același loc de muncă în România.

Angajații non-UE acceptă locurile de muncă pe care românii nu le vor, permițându-le acestora să se specializeze și să se dezvolte profesional

„Deficitul de forță de muncă este o realitate, iar personalul non-UE nu mai este o opțiune de rezervă, ci o soluție strategică. Aproximativ 70% dintre angajații pe care îi recrutăm sunt muncitori necalificați, care acceptă locuri de muncă pe care mulți români le evită. Pe de altă parte, cererea pentru lucrători calificați – de la sudori la ospătari sau operatori CNC – este în continuă creștere. Ce observăm este că prezența acestor angajați determină o reorganizare pozitivă: românii aleg să se specializeze, să urmeze cursuri de calificare sau să urce profesional în roluri de coordonare, training sau management. Efectul asupra pieței muncii este evident: randamentul companiilor crește și se creează noi locuri de muncă pentru personalul local”, explică Melania Pop.

În acest context, pentru a acoperi și nevoia de personal român, grupul International Work Finder și-a extins serviciile și divizia de recrutare de personal român, devenită linie de business separată, ca răspuns la nevoia de personal calificat pe plan local.

Angajatorii români optează tot mai mult pentru outsourcingul de personal, care le permite să beneficieze de sprijinul muncitorilor non-UE, lăsând administrarea lor în seama grupului International Work Finder

Grupul International Work Finder a încheiat 2024 cu o cifră de afaceri de peste 20 de milioane de euro, în creștere cu peste 60% față de anul precedent. Cea mai mare creștere a fost înregistrată în divizia de prestări servicii (outsourcing și leasing de personal), unde cifra de afaceri a fost cu aproximativ 60% mai mare decât în 2023.

Cu peste 2.000 de angajați non-UE proprii, International Work Finder este, în prezent, cel mai mare angajator de personal non-UE din România. În paralel, un alt pilon de creștere este reprezentat de divizia de cazare operată prin compania Flextate, parte a grupului International Work Finder, care administrează în prezent 14 spații în orașe industriale, precum Pitești, Timișoara, Arad, Satu Mare, Cernavodă sau Târgu Jiu, cu o capacitate totală de peste 3.000 de paturi — infrastructură gândită pentru a sprijini angajatorii care relochează echipe din România sau aduc personal din afara Europei.

Pentru 2025, compania își propune o creștere de peste 30% a veniturilor, inclusiv prin consolidarea prezenței internaționale în țări precum Cehia, Polonia, Franța, Italia și Republica Moldova.

Continue Reading

Evenimente

Originals și Cosmina Grigore lansează campania “Puterea Adolescenței” printr-o expoziție ce va avea loc la ParkLake Shopping Center

Published

on

În perioada 12-18 mai 2025, în ParkLake Shopping Center, din București, va avea loc expoziția dedicată campaniei “Puterea Adolescenței”. O parte din expoziție este reprezentată de seria de dialoguri dedicate relației părinte-adolescent pe care vizitatorii o pot regăsi în zona centrală a mall-ului, la parter.

De asemenea, pe 14 mai de la ora 16:00 va avea loc o dezbatere moderată de Cosmina Grigore, Coach de Prevenție și Lifestyle – inițiatoarea campaniei și fondatoarea brandului Originals. Iar vineri, 16 mai, între orele 11:00-18:00 va avea loc “Maratonul de Coaching” dedicat părinților și adolescenților.

Capacitatea adultului de a-și crea viața pe care și-o dorește depinde de cum se face transferul de putere și autoritate în adolescență de la părinți la viitorul adult.

Tocmai de aceea, Originals și Cosmina Grigore au inițiat campania “Puterea Adolescenței” pentru a atrage atenția asupra importanței uriașe pe care această perioadă o are asupra dezvoltării individului.

Adolescența este perioada în care copilul se antrenează să devină adult.

Alături de părinții săi, adolescentul învață să navigheze noile provocări și își înțelege, astfel, propria putere, dar mai ales unicitatea.

Cu o experiență de peste 10 ani în coaching, Cosmina Grigore a observat că multe din blocajele clienților săi adulți își aveau originea în adolescență. Astfel a început să dezvolte tehnici de coaching care să îi ajute și a început să lucreze și cu pre-adolescenți și adolescenți pentru a ajuta părinții în gestionarea relației cu viitorul adult.

Campania are ca scop înțelegerea unicității individului și nevoia ca acesta să fie educat, crescut drept o ființă unică.

Adolescentul este un copil care se antrenează să devină adult și are nevoie de părinții săi pentru a face, gradual, transferul de putere, autoritate și auto-gestionare. Susținerea psiho-emoțională, educația în nutriție și management de sine sunt extrem de importante, precum și antrenarea puterii de discernământ, capacității de luare a deciziilor cu impact pozitiv pe termen lung și a gestionării resurselor. Susținerea constantă și echilibrată, o bună comunicare și menținerea sentimentului de siguranță în familie, iubirea sunt absolut necesare adolescentului în această etapă.

“Învață-mă să devin adult.

Învață-mă ce înseamnă “să-mi ascult sufletul”. Învață-mă despre unicitatea mea.

Spune-mi că este ok să nu știu. Ai răbdare cu mine să învăț.

Nu mă răni și tu. O fac deja ceilalți. De tine am nevoie să-mi fii sprijin, susținere, înțelegere.”

Cuvintele de mai sus fac parte dintr-un dialog dorit. Campania “Puterea Adolescenței” își propune să contribuie la o mai bună funcționare a relației părinte-copil.

Tocmai de aceea, atât unii, cât și ceilalți sunt invitați la dezbatere pe 14 mai 2025, la ora 16:00, în ParkLake Shopping Center.

Puterea adolescenței începe cu relația părinte-copil.

Speakerii invitați sunt oameni care sunt la rândul lor părinți sau lucrează zilnic cu adolescenții și care prin modul în care relaționează cu aceștia oferă modele reper.

Speakeri:

  • Cristina Ghiurluc, Director General Podravka International
  • Horațiu Vasilescu, Consultant Premium Business
  • Ciprian Stancu, Antreprenor și Health Coach
  • Irina Crăciun, Medic Specialist Ortodonție și Ortopedie Dento-Facială
  • Oana Opriș, Antreprenor și PhD în Educație
  • Talia Delgado, Practicant Parkour și free running (Traceur)

Moderator: Cosmina Grigore, Coach de Prevenție și Lifestyle, inițiator campanie și fondator Originals

Maratonul de coaching pentru părinți și adolescenți (16 mai 2025, între orele 11:00-18:00).

Special pentru părinți și adolescenți este organizată o zi întreagă de sesiuni de coaching. Cosmina Grigore, Coach de Prevenție și Lifestyle, va fi în ParkLake Shopping Center pentru a discuta despre frământările prin care trec părinții și adolescenții în perioada pre-adolescenței sau adolescenței.

Campania “Puterea Adolescenței” este susținută de ParkLake Shopping Center, Genuin și Galeriu & Partners.

Continue Reading

Trending