Connect with us

Marketing

WAVE se transformă și devine The Really Fully Integrated Agency

Published

on

În urma unui proces ce a durat aproximativ un an, WAVE își anunță transformarea și devine agenție de comunicare integrată. Sub poziționarea “The Really Fully Integrated Agency”, WAVE trece de la a fi unul dintre pionierii industriilor de BTL, comunicare in-store și strategii de field force, la a oferi o gamă de servicii extinse, care acoperă tot spectrul de marketing și comunicare.

“Am fondat WAVE acum 23 de ani, ca o agenție de consumer engagement, care și-a câștigat rapid respectul și aprecierea în rândul colegilor din breaslă și al clienților. Felul în care industria noastră a evoluat în ultimii ani, nivelul ridicat de digitalizare și comportamentele de consum mereu în schimbare, ne-au făcut să reevaluăm modelul de business și să luăm deciziile necesare, pentru a rămâne un partener agil și de încredere pentru clienții noștri. Astfel, am reușit să reclădim un WAVE mai bun, mai puternic, aflat în avangarda pieței pe care activăm. Deși o parte dintre procesele, oamenii și portofoliul nostru de clienți s-a schimbat, un lucru rămâne constant: obiectivul nostru de a fi indispensabili companiilor cu care lucrăm. Acesta este atât un obiectiv, cât și un angajament, pe care îl tratăm cu responsabilitate.”, a declarat Al Kamara, fondator WAVE.

Actuala echipă WAVE aduce împreună profesioniști cu experiență în client service, creativi cu idei inovatoare, strategi și experți în dezvoltarea de business, care sunt întotdeauna conectați la ceea ce se întâmplă pe piețele locale și internaționale. Mai mult decat atât, pentru a se menține întotdeauna cu un pas înaintea industriei, WAVE a dezvoltat parteneriate strategice cu entități locale și internaționale, care să completeze portofoliul de servicii al agenției cu zonele de cercetare și performance media.

În noua formulă, WAVE va fi coordonat de către Manuela Silică, din poziția de Business Development Director. Manuela este un profesionist cu peste 15 ani de experiență în publicitate. Ea a făcut parte din echipa WAVE în intervalul 2008-2016 și a revenit, în 2022, pentru a strategiza și gestiona procesul de transformare al agenției.

“Sunt mândră să coordonez un proiect atât de complex și de important pentru o agenție cu care am o poveste atât de frumoasă. Ce mă bucură nu este doar faptul că am reușit să integrăm o gamă vastă de servicii – de la strategie la creație, de la producție la organizare de evenimente, social media și PR – cât mai degrabă faptul că am realizat acest lucru adăugând în mix performanța expertizei și a tehnologiei, precum și puterea datelor. La WAVE avem o echipă de seniori care beneficiază de soluții data-driven, pe bază de algoritmi complecși, cu scopul de a elimina deciziile luate în baza unor considerații subiective și a le înlocui cu cele fundamentate cu date și informații verificate. Acest lucru înseamnă că premisele de la care pornim sunt extrem de solide, ceea ce face ca munca noastră să fie mult mai eficientă și mai relevantă pentru brandurile cu care lucrăm și stakeholderii lor.”, a declarat Manuela Silică, Business Development Director WAVE.

Pentru a asigura succesul campaniilor integrate, WAVE utilizează o platformă avansată condusă de inteligență artificială. Aceasta colectează și analizează date complexe din multiple surse, atât online cât și offline, oferind o perspectivă 360 de grade asupra comportamentului consumatorilor. Procesul începe cu obiectivele clar definite ale clientului, apoi trece la analiza datelor pentru a extrage insight-uri relevante. Aceste descoperiri sunt esențiale în formularea conceptelor creative și ale inițiativelor de marketing, personalizate pentru fiecare client. Implementarea este la fel de riguroasă, acoperind atât mediul online, cât și pe cel offline, de la creație până la implementare în teren cu echipe dedicate. Fiind agenția cu adevărat integrată, procesele sunt gestionate centralizat, ceea ce permite extragerea concluziilor precise și acționabile, esențiale pentru optimizarea continuă si raportarea completă a campaniilor.

Pentru mai multe detalii despre parcursul și serviciile integrate WAVE, poate fi accesat noul website, www.waveadvertising.ro, unde povestea este spusă, și cele mai recente campanii sunt prezentate.

Printre clienții WAVE se numără Autonom Group, Whirlpool, Unilever, City Park Mall of Constanta, Nordic Foods, Samsung, Serpico, Sun Plaza Shopping Center, LIDL, Huggies, Kotex, Panini.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Marketing

De Valentine’s Day, iubirea își găsește locul la Sheraton Bucharest Hotel

Published

on

Luna februarie este despre iubire și despre acele momente care îți fac inima să bată mai tare de fiecare dată când te gândești la persoana iubită. Ceea ce face ca această perioadă să fie atât de specială sunt gesturile mici, care vorbesc dincolo de cuvinte.

Sheraton Bucharest Hotel te așteaptă să spui „Te iubesc!” într-un cadru elegant, unde „Check In for Love, Check Out in Love” nu e doar un concept, ci o promisiune a momentului. Dacă vrei să aduci și mai mult romantism în relația voastră, am pregătit două oferte concepute special pentru voi.

Lasă-ți simțurile să se răsfețe cu un meniu rafinat, ce include 3 feluri de preparate gătite cu măiestrie de chef Ashlie Dias, în timp ce muzica live a saxofonistului Ovidiu Saxes învăluie atmosfera într-un aer romantic. La prețul de 490 lei / cuplu, oferta include o sticlă de vin și o sticlă de apă, care completează perfect experiența voastră culinară.

Iar dacă îți dorești o experiență mai amplă, Sheraton are și o altă ofertă, care îmbină relaxarea și răsfățul cu romantismul.

Escapada ideală de Ziua Îndrăgostiților

Poate că o singură zi nu este de ajuns pentru celebrarea unui astfel de moment, așa că poți alege ca tu și persoana iubită să aveți parte de o experiență completă. La prețul de 1150 de lei / cuplu, această ofertă include tot ce ai nevoie pentru o escapadă adevărată:

  • Welcome drinks: cele care vor da startul unor zile de neuitat și vor crea atmosfera mult așteptată;
  • Cameră dublă: refugiul vostru romantic care vine la pachet cu o panoramă spectaculoasă deasupra orașului în timp ce serviți micul dejun;
  • Tratament VIP: o seară romantică cu căpșuni, ciocolată și prosecco – ingredientele perfecte pentru o sărbătoare a iubirii;
  • Skyview Pool: o oază de relaxare, ideală pentru o escapadă romantică;
  • Cină pregătită de Chef Ashlie Dias: o selecție rafinată de 3 preparate delicioase însoțite de un ambient muzical live cu saxofonistul Ovidiu Saxes, care intensifică fiecare moment petrecut împreună;

De la priveliștile care te încântă dimineața până la momentele de relaxare și răsfăț, Sheraton Bucharest Hotel este un prilej de a scrie un nou capitol dintr-o poveste de iubire. Aici, iubirea se sărbătorește cu stil, confort și eleganță, în inima Bucureștiului, departe de agitația cotidiană.

Mai multe informații despre opțiunile oferite și rezervări pot fi obținute la numărul de telefon 0743 145 337.

 

Continue Reading

Marketing

Sărbătorim Unirea Principatelor Române cu Gustul Autentic al Sigillum Moldaviae

Published

on

La 24 ianuarie sărbătorim Unirea Principatelor Române – peste 165 de ani de la primul pas făcut pentru realizarea unui stat naţional unitar român, Beciul Domnesc Compania vă invită să deschideți o sticlă de Sigillum Moldaviae și să vă bucurați de gustul care ne unește. Sigillum Moldaviae este un simbol al momentelor petrecute împreună, perfect pentru zile de sărbătoare.

Vinurile din acest brand vă răsfață simțurile cu o paletă completă de culori, perfect subliniată de notele aromatice bogate și complexe, care reflectă frumusețea și diversitatea podgoriilor moldovenești. Fiecare picătură te invită și te poartă într-o călătorie gustativă plină de istorie.

Sigillum Moldaviae este mai mult decât un brand de vinuri, este un gest de apropiere și de celebrare a tradițiilor noastre. Este un ambasador al gustului autentic românesc, ce aduce împreună inimi și suflete în jurul unei povești de veacuri.

Deschiderea unei sticle de vin Sigillum Moldaviae este o invitație adresată familiei și prietenilor, de a avea împreună o noua experiență, o amintire memorabilă.

  • Fetească Neagră: Un vin roșu demisec, perfect echilibrat pentru a completa orice masă​​.
  • Pinot Noir: Roșu, demidulce, ideal pentru momentele speciale și sărbători​​.
  • Rose: Un vin rose demisec, ușor și plăcut, potrivit pentru orice ocazie​​.
  • Busuioacă de Bohotin: Un rose demidulce, cu o personalitate unică și o aromă distinctă.
  • Muscat Ottonel: Alb, demisec, o alegere elegantă pentru iubitorii de vinuri albe​​.
  • Tămâioasă Românească: Un vin alb dulce, ideal pentru desert sau momente de relaxare​​.
  • Fetească Regală & Sauvignon Blanc: Alb, demidulce, o combinație sofisticată pentru cunoscători​​.
  • Fetească Albă: Alb, demisec, un vin clasic moldovenesc, potrivit pentru orice moment al zilei​​.

Pentru toți cei care au o atitudine mai prietenoasă cu mediul, pentru a lăsa generațiilor următoare un aer mai respirabil, sunt invitați să cumpere un Bag in Box de 3L în locul a 4 sticle de vin sau un Bag in Box de 10 L în locul a 13 sticle de vin. Experiența va fi cu atât mai frumoasă știind că astfel fiecare dintre noi poate pune un sigiliu pentru o viață mai bună!

Încercați oricare dintre cele trei vinuri: Fetească Albă, Fetească Neagră sau Rose!

Vrancea, ținutul în care există aproape un sfert din vița de vie nobilă a României, este și locul în care își dau mâna cele trei regiuni istorice: Moldova, Muntenia și Transilvania, motiv pentru care aici este “Triplex confinium” sau tărâmul în care locuitorii celor trei regiuni puteau comunica despre tot ceea ce îi leagă, dându-și astfel mâna pentru Unire, pentru construcția acestei țări.

Vinurile produse de Beciul Domnesc Compania sunt create cu mândrie în podgoriile renumite ale Moldovei – Cotești, Huși, Odobești și Panciu. Fiecare picătură poartă în ea garanția calității și a tradiției viticole moldovenești. Din cele 8 vinuri din acest brand, puteți face alegerea perfectă pentru orice ocazie, pentru orice gust.

Vă invităm să vă alăturați celebrării tradiției și unității cu Sigillum Moldaviae, savurând vinul care unește inimi și suflete românești.

Descoperă Sigillum Moldaviae, Vinul care îi unește pe români!

Continue Reading

Business

Meridian Taxi atrage o investiție strategică din partea ATM Ventures

Published

on

Meridian Taxi, unul dintre liderii industriei de transport din Capitală, a primit o investiție din partea ATM Ventures, divizia de investiții a grupului Autonom, deținut de frații Marius și Dan Ștefan. Tranzacția a adus ATM Ventures o participațiune de 30% în Meridian Taxi. Fondurile vor fi direcționate către creșterea și înnoirea flotei auto, precum și îmbunătățirea continuă a experienței utilizatorilor și șoferilor.

“Meridian Taxi este un pionier în industria de taximetrie din România”, a declarat Dan Boabeș, acționar principal și CEO Meridian Taxi. “Suntem una dintre cele mai vechi companii din domeniu, cu un grad de recunoaștere foarte ridicat, dar și prima companie de taxi din țara noastră care a atras un influx de capital din partea unui fond de investiții. Faptul că avem alături ATM Ventures, un jucător solid în domeniul mobilității, care a avut întreaga încredere în modelul nostru de business și în planurile de dezvoltare ne confirmă că viziunea noastră de business este una sănătoasă. Această realizare vine ca rezultat al eforturilor susținute din ultimii 1.5 ani, dedicate modernizării aplicației și a flotei, precum și recrutării și instruirii șoferilor, pentru a răspunde cerințelor consumatorilor moderni.”

“Investiția în Meridian Taxi reflectă angajamentul nostru de a susține afacerile locale cu potențial de creștere și de a contribui activ la modernizarea serviciilor de mobilitate urbană din România, sprijinind viziunea antreprenorială a companiei de a oferi soluții mai adaptate nevoilor pasagerilor și șoferilor, prin îmbunătățirea flotei auto, punând accent pe sustenabilitate și pe creșterea calității serviciilor”, a declarat Dan Ștefan, co-fondator ATM Ventures.

Investiția va permite companiei, care operează deja o flotă de 1.100 de autoturisme, să crească numărul mașinilor cu 20% în următoarele 12 luni și să înnoiască parcul auto, prin facilitarea accesului la finanțare pentru șoferi.

În 2025, Meridian Taxi urmărește diversificarea serviciilor și expansiunea pe segmentul B2B

Pentru următorul an, Meridian Taxi, care deservește peste 900.000 de pasageri lunar, intenționează să introducă servicii dedicate segmentului B2B. “Calitatea ridicată a serviciilor noastre și experiența vastă în industrie ne recomandă drept partenerul de încredere pentru companiile din București. Unul dintre pilonii principali ai strategiei noastre este să oferim soluții adaptate nevoilor acestor clienți, companii de toate dimensiunile, care solicită servicii fiabile și convenabile pentru echipele lor, de la profesioniștii cu funcții de execuție, la middle și top management”, a adăugat Dan Boabeș.

Pentru a sprijini dezvoltarea segmentelor B2B și B2C, Meridian Taxi va continua să investească în flota auto și în instruirea șoferilor, aceștia reprezentând un element esențial al strategiei de afaceri.

Compania, care a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 2,9 milioane de lei, estimează o creștere de aproximativ 15% pentru 2024. Prin investițiile recente și planurile de dezvoltare, Meridian Taxi își consolidează poziția pe piața din București.

Asistența juridică pentru realizarea investiției din partea Meridian Taxi a fost acordată de casa de avocat Irina Iliescu.

Asistența juridică pentru realizarea investiției din partea ATM Ventures a fost acordată de casa de avocatură Teodorescu Partners.

Despre Meridian Taxi

Meridian Taxi este una dintre cele mai de încredere și eficiente companii de transport din România, cu o experiență solidă de 28 de ani în oferirea serviciilor de taxi sigure, rapide și confortabile. Compania operează o flotă modernă de 1.000 de mașini și deservește zilnic peste 30.000 de clienți, consolidându-și astfel poziția ca lider în transportul urban.

Cu o echipă de șoferi profesioniști și o atenție deosebită pentru calitate, Meridian Taxi oferă soluții de transport personalizate, incluzând opțiuni de comandă rapidă prin aplicația mobilă, telefon sau prin parteneriate corporate.

Misiunea Meridian Taxi este de a redefini standardele serviciilor de transport prin profesionalism, inovație și un angajament constant față de clienți, asigurând experiențe sigure și eficiente zi de zi.

Despre ATM Ventures

ATM Ventures este un vehicul de investiții în companii cu potențial de creștere accelerată, fondat în 2020 de Marius și Dan Ștefan, acționarii Grupului Autonom. Compania investește direct în startup-uri cu scopul de a sprijini și de a accelera dezvoltarea inițiativelor antreprenoriale românești, mici și mijlocii. Până în prezent, Marius și Dan Ștefan au investit direct și indirect în peste 50 de start-up-uri de mobilitate, tehnologie, retail și altele. O listă completă poate fi consultată pe site-ul diviziei: holding.ro.

 

Continue Reading

Trending