Published
9 luni agoon
În urma unui proces ce a durat aproximativ un an, WAVE își anunță transformarea și devine agenție de comunicare integrată. Sub poziționarea “The Really Fully Integrated Agency”, WAVE trece de la a fi unul dintre pionierii industriilor de BTL, comunicare in-store și strategii de field force, la a oferi o gamă de servicii extinse, care acoperă tot spectrul de marketing și comunicare.
“Am fondat WAVE acum 23 de ani, ca o agenție de consumer engagement, care și-a câștigat rapid respectul și aprecierea în rândul colegilor din breaslă și al clienților. Felul în care industria noastră a evoluat în ultimii ani, nivelul ridicat de digitalizare și comportamentele de consum mereu în schimbare, ne-au făcut să reevaluăm modelul de business și să luăm deciziile necesare, pentru a rămâne un partener agil și de încredere pentru clienții noștri. Astfel, am reușit să reclădim un WAVE mai bun, mai puternic, aflat în avangarda pieței pe care activăm. Deși o parte dintre procesele, oamenii și portofoliul nostru de clienți s-a schimbat, un lucru rămâne constant: obiectivul nostru de a fi indispensabili companiilor cu care lucrăm. Acesta este atât un obiectiv, cât și un angajament, pe care îl tratăm cu responsabilitate.”, a declarat Al Kamara, fondator WAVE.
Actuala echipă WAVE aduce împreună profesioniști cu experiență în client service, creativi cu idei inovatoare, strategi și experți în dezvoltarea de business, care sunt întotdeauna conectați la ceea ce se întâmplă pe piețele locale și internaționale. Mai mult decat atât, pentru a se menține întotdeauna cu un pas înaintea industriei, WAVE a dezvoltat parteneriate strategice cu entități locale și internaționale, care să completeze portofoliul de servicii al agenției cu zonele de cercetare și performance media.
În noua formulă, WAVE va fi coordonat de către Manuela Silică, din poziția de Business Development Director. Manuela este un profesionist cu peste 15 ani de experiență în publicitate. Ea a făcut parte din echipa WAVE în intervalul 2008-2016 și a revenit, în 2022, pentru a strategiza și gestiona procesul de transformare al agenției.
“Sunt mândră să coordonez un proiect atât de complex și de important pentru o agenție cu care am o poveste atât de frumoasă. Ce mă bucură nu este doar faptul că am reușit să integrăm o gamă vastă de servicii – de la strategie la creație, de la producție la organizare de evenimente, social media și PR – cât mai degrabă faptul că am realizat acest lucru adăugând în mix performanța expertizei și a tehnologiei, precum și puterea datelor. La WAVE avem o echipă de seniori care beneficiază de soluții data-driven, pe bază de algoritmi complecși, cu scopul de a elimina deciziile luate în baza unor considerații subiective și a le înlocui cu cele fundamentate cu date și informații verificate. Acest lucru înseamnă că premisele de la care pornim sunt extrem de solide, ceea ce face ca munca noastră să fie mult mai eficientă și mai relevantă pentru brandurile cu care lucrăm și stakeholderii lor.”, a declarat Manuela Silică, Business Development Director WAVE.
Pentru a asigura succesul campaniilor integrate, WAVE utilizează o platformă avansată condusă de inteligență artificială. Aceasta colectează și analizează date complexe din multiple surse, atât online cât și offline, oferind o perspectivă 360 de grade asupra comportamentului consumatorilor. Procesul începe cu obiectivele clar definite ale clientului, apoi trece la analiza datelor pentru a extrage insight-uri relevante. Aceste descoperiri sunt esențiale în formularea conceptelor creative și ale inițiativelor de marketing, personalizate pentru fiecare client. Implementarea este la fel de riguroasă, acoperind atât mediul online, cât și pe cel offline, de la creație până la implementare în teren cu echipe dedicate. Fiind agenția cu adevărat integrată, procesele sunt gestionate centralizat, ceea ce permite extragerea concluziilor precise și acționabile, esențiale pentru optimizarea continuă si raportarea completă a campaniilor.
Pentru mai multe detalii despre parcursul și serviciile integrate WAVE, poate fi accesat noul website, www.waveadvertising.ro, unde povestea este spusă, și cele mai recente campanii sunt prezentate.
Printre clienții WAVE se numără Autonom Group, Whirlpool, Unilever, City Park Mall of Constanta, Nordic Foods, Samsung, Serpico, Sun Plaza Shopping Center, LIDL, Huggies, Kotex, Panini.
Published
o lună agoon
02/08/2024House of VLAdiLA a lansat recent colecția „Love is”, o nouă linie de tapet, țesături, mobilier și perne decorative, toate create pentru a exprima și celebra dragostea sub toate formele sale.
„Love is” este o colecție manifest, dragostea reprezentând motorul central al fiecărui design. Artiștii noștri au creat manual fiecare model, astfel încât privitorul să poată surprinde și simți complexitatea și subtilitățile care compun acest joc al iubirii. „În fața tapetului din colecția Love is, exact ca în fața unei femei frumoase, trebuie să rămâi mut de uimire. Ne dorim ca spectatorii să privească aceste modele ca pe o poezie de dragoste dedicată femeilor și bărbaților, o odă închinată frumuseții feminine, masculine, androgine, indiferent ce forma ar lua. ”, explică Oana Vlădilă, arhitect și co-fondator House of VLAdiLA.
Mesajul colecției
Colecția se adresează tuturor celor care apreciază frumosul și iubirea. Prin designul acestei colecții, ne dorim să invităm oamenii să exploreze diferitele fațete ale dragostei – fie că este vorba de cea romantică, familială, dragostea pe care o simți atunci când faci ceea ce-ți place sau iubirea de sine. Artiștii noștri au folosit multiple tehnici compoziționale pentru a crea o aventură vizuală, un proces de autocunoaștere în care oricine se poate regăsi.
Dragostea ca inspirație
Pentru a aprofunda tematica acestei colecții de tapet, am invitat mai multe persoane publice din România să ne răspundă la aceeași întrebare: ce este dragostea? Câteva dintre numele care ni s-au alăturat în manifesto-ul nostru pentru iubire sunt Marilu Dobrescu, Ana Morodan, Emil Rengle, Cătălin Măruță, Feli, Alice Cavaleru și Vladimir Drăghia, Vali Bărbulescu, Roxana Ionescu, Tinu Vidaicu, Elisabeta Lipa, Lili Sandu, Jorge, Sore și Iulia Albu. Fiecare dintre ei a contribuit cu propria viziune asupra iubirii, iar aceste perspective diverse se regăsesc într-un mod abstractizat în compozițiile noastre.
O invitație pentru privitori
“Colecția „Love is” invită publicul să își exploreze propriile sentimente și să găsească inspirație în multiplele fațete ale iubirii, celebrând-o în toate formele și manifestările sale”. Dragoș Vlădilă, co-fondatorul brandului.
Published
o lună agoon
25/07/2024LONCOLOR anunță lansarea campaniei de vară 2024 ”Câștigi cu stil și culoare o croazieră pe mare”, valabilă în perioada 15.07.2024 – 30.09.2024. Aceasta se va desfășura la nivel național, iar participarea va avea loc prin înscrierea codului unic din interiorul steagului promoțional care marchează produsele participante la promoție, prin oricare dintre următoarele metode: sms la 1859 (tarif normal în rețelele: Orange, Vodafone, Telekom și Digi), scanarea codului QR aflat pe steag sau direct pe site: www.loncolor.ro/promotii/castigicustilsiculoareocroazierapemare
Toate codurile valide înscrise în campanie au șansa de a câștiga marele premiu: o croazieră de 7 zile pe Marea Mediterană. Se mai acordă 780 de premii zilnice – o perie electrică LONCOLOR iRonArc și 11 premii săptămânale constând în uscătoare de păr DYSON Supersonic.
Este necesar ca participanții la promoție să păstreze ambalajul, steagul promoțional atașat cu codul unic înscris și bonul fiscal pe baza căruia au achiziționat produsul câștigător pentru a putea valida premiul în cazul în care sunt desemnați câștigători.
„Doamnelor și domnișoarelor îndrăznețe și cu spirit de aventură atunci când vine vorba de culoarea părului, le oferim vara aceasta posibilitatea ca pe lângă un păr frumos și îngrijit cu ajutorul produselor LONCOLOR, să câștige și premii care să le fie sprijin în alcătuirea unui look fresh. Prezența noastră pe primele locuri în preferințele clientelor de peste treizeci de ani ne onorează și ne bucură în același timp. Mai mult decât atât, aprecierea clientelor noastre ne obligă să inovăm constant formulele produselor pentru a continua să le oferim și pe mai departe produse de colorare și de îngrijire a părului de o calitate superioară, care să le suprindă plăcut și să le pună în valoarea frumusețea.” – a declarat Marius Niță, director de Marketing și Vânzări LONCOLOR
Gamele de vopsea care fac parte din promoție sunt: LONCOLOR Trendy Colors, LONCOLOR Natura, LONCOLOR Ultra Duo, LONCOLOR Ultra, LONCOLOR Expert Oil Fusion, LONCOLOR HEMPstyle, LONCOLOR GoCrazy!, LONCOLOR Expert.
Campania se desfășoară exclusiv în magazinele fizice, nu și în cele online.
Regulamentul promoției este disponbil pe:
www.loncolor.ro/promotii/castigicustilsiculoareocroazierapemare
Published
3 luni agoon
28/05/2024Grupul City Grill, cel mai important grup românesc de restaurante din piața locală, aniversează 20 ani de activitate în domeniul ospitalității în România. Pe parcursul celor două decenii, grupul a demonstrat un angajament constant față de calitate, inovație și satisfacția clienților, devenind un lider de necontestat în domeniul său. Restaurantele Grupului City Grill sunt destinațiile de top ale bucureștenilor și nu numai, fiind vizitate zilnic de aproape 20.000 de clienți.
Grupul City Grill a pornit în 2004, cu deschiderea restaurantului City Grill din Primăverii și 50 angajați. Cu o strategie de dezvoltare eficientă și o viziune centrată pe client și echipa internă, Grupul City Grill a devenit rapid un lider pe piața restaurantelor. În prezent, Grupul City Grill cuprinde 10 branduri, 24 restaurante.
Cu peste 1.000 de angajați, Grupul City Grill susține o cultură organizațională ce promovează dezvoltarea profesională, inovația și inițiativa. Angajații beneficiază de cursuri de formare, traininguri și un mediu de lucru sigur și echilibrat, care întreține performanța și creativitatea. În interiorul Grupului este cultivată o viziune intraprenorială, angajații fiind încurajați să experimenteze, să adopte tehnologia și practicile sustenabile. Astfel, Grupul City Grill dezvoltă proiecte care stabilesc un standard în piață, atât din perspectiva meniurilor și serviciilor, cât și din perspectiva atmosferei din restaurante, inovațiilor și politicilor de reducere a impactului asupra mediului.
În urmă cu 20 de ani mi-am propus să dezvolt un business pe piața restaurantelor din București, în care să ajung să fac diferența, să pot da tonul și să stabilesc standardul. Alături de o echipă solidă, am reușit nu doar să-mi îndeplinesc acest obiectiv, ci să ne menținem sus, să rămânem cel mai important grup autohton de restaurante, să construim branduri durabile, iubite de public și recunoscute internațional –spune Dragoș Petrescu, Fondator și Președinte Grup City Grill.
Restaurantele ce fac parte din Grupul City Grill, Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanu’ Berarilor, City Grill și Buongiorno Italian, sunt destinații de referință pentru publicul bucureștean, dar și național și internațional.
Recent, Grupul City Grill a finalizat câteva proiecte majore de investiții, printre care modernizarea restaurantului Hanu’ Berarilor – Oprea Soare și deschiderea celor două hoteluri sub brandul La Boheme, precum și renovarea unor locații din rețeaua Buongiorno.
Pentru acest an, Grupul City Grill estimează afaceri de 60 milioane euro și a bugetat investiții de peste 20 milioane de euro în restaurantele din portofoliu, dar și în dezvoltare pe segmentul de restaurante și hoteluri. Un proiect deosebit de important este și renovarea locațiilor din Aeroportul Otopeni, care va asigura o prezență remarcabilă a grupului în Terminalul Plecări.
Restaurantele Grupului City Grill, destinațiile de top ale Capitalei
Potrivit unui sondaj realizat în aprilie 2024, restaurantele din Grupul City Grill sunt o destinație preferată și vizitată frecvent de o mare parte din publicul bucureștean. Derulat pe un eșantion reprezentativ de 520 de bucureșteni, sondajul a relevat faptul că restaurantele grupului sunt alegerea numărul 1 pentru 17.3% dintre respondenți, și în primele trei alegeri pentru aproape o treime dintre aceștia (31%).
De asemenea, același sondaj arată că 86% dintre intervievați au trecut pragul restaurantelor din Grupul City Grill cel puțin o dată, iar aproape 40% le-au vizitat în ultimele 3 luni (39.3%).
Mai mult de o treime (35.8%) dintre respondenți au indicat drept restaurant favorit un restaurant din Grupul City Grill și unul din cinci (22.2%) a menționat restaurantele grupului drept destinațiile la care a consumat cel mai des în ultimele 90 de zile.
De-a lungul timpului, am învățat permanent despre așteptările și preferințele publicului nostru. Bucătăria tradițională și cea mediteraneeană rămân favoritele publicului, însă influențele moderne ale bucătăriilor internaționale, alături de expunerea la nou, prin călătorii, cultură urbană și stilul de viață dinamic, au schimbat filtrele prin care este evaluată experiența clienților în restaurante. Dacă în urmă cu 20 de ani gustul dicta alegerea unui restaurant, astăzi, triada gust – calitate servicii – atmosferă și design a devenit un triunghi echilateral, fiecare latură fiind esențială pentru succesul unui restaurant. Echilibrând aceste elemente la un standard foarte ridicat, reușim să oferim o experiență culinară de excepție, apreciată atât de publicul local, cât și de turiștii care ne vizitează restaurantele” – spune Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.
Piața restaurantelor, în era post-pandemie: Cât cheltuie, când, și ce își doresc cei care iau masa la restaurant.
Sondajul desfășurat în această primăvară surprinde și comportamentul de consum al publicului intervievat. Astfel, potrivit datelor analizate, publicul se distribuie aproape egal între weekend și zilele săptămânii, dar și momente ale zile, procente similare indicând că ultima dată au ieșit la restaurant pentru cina în weekend (23.8%), prânz în weekend (23.6%), cina în timpul săptămânii (23.1%), sau prânz în timpul săptămânii (21.6%).
În ceea ce privește bugetul alocat pentru o persoană, aproape jumătate (46.5%) au alocat sub 100 de lei ultimei mese în oraș, 36% au alocat între 100-199 lei, 13.8% au cheltuit peste 200 lei, în timp ce restul de 3.6% nu au indicat un buget individual.
Bucătăria românească este agreată de 88.4%, cea italiană de 64%, urmate de bucătăria grecească (58.5%) și turcească (40.2%). Restaurantele cu specific asiatic (libanez, chinez, japonez, indian, koreean) atrag și ele un interes în creștere al publicului din Capitală.
Mai mult de jumătate (55.3%) dintre respondenți iau masa în oraș alături de familie, cu prietenii merg la restaurant 45.6%, iar întâlnirile intime, cu partenerul sau partenera sunt populare pentru 43.3%. Un sfert dintre persoanele intervievate ies la restaurant alături de colegii de serviciu (24.4%).
În ceea ce privește frecvența meselor la restaurant, 16.5% declară că merg la restaurant de cel puțin 2 ori pe săptămână, 20% o dată pe săptămână, iar 23.6% de 2-3 ori pe lună. Restul ajung la masă în oraș o dată pe lună sau mai rar.
Pizza, mâncarea gătită și fripturile sunt preferate de peste jumătate dintre intervievați, iar burgerii, cartofii prăjiți și pastele sunt alese de peste 40% dintre ei.
Studiul a fost realizat în perioada 26-30 aprilie 2024.Culegere online, pe panel cu certificare ESOMAR. Eșantion final 520 respondenți. Marja de eroare statistică +/-4.3% pe întreg eșantionul, pentru un prag de încredere=95%.
Populația țintă: București & Ilfov. Consumatori de restaurante din București, în ultimele 30 zile. Vârsta: 20-60 ani.