Connect with us

Evenimente

Startarium PitchDay devine „Românii sunt antreprenori” și oferă premii cumulate de 100.000 de Euro, nerambursabili

Published

on

Evenimentul emblematic Startarium PitchDay anunță demararea înscrierilor pentru cea de-a cincea ediție, care se va desfășura sub o nouă identitate – Românii sunt antreprenori. Românii sunt antreprenori este o competiție Startarium, inițiată de Impact Hub Bucharest și ING Bank, susținută de Pluxee. Noul concept celebrează spiritul antreprenorial național, aduce competiția mai aproape de publicul larg și încurajează cât mai mulți antreprenori și viitori antreprenori să se înscrie pentru șansa de a câștiga premii cumulate în valoare de 100.000 de Euro, nerambursabili.

Ediția de anul acesta vine cu o serie de noutăți suplimentare: introducerea unor categorii noi precum votul de popularitate („Ideea ta”), în care participanții sunt invitați să își prezinte ideea de afacere printr-un video de maximum 60 de secunde, dar și categorii dedicate afacerilor la început de drum și celor cu operațiuni în desfășurare.

Românii sunt antreprenori aduce cu sine și simplificarea procesului de aplicare: în categoria Ideea ta se poate înscrie orice antreprenor aspirant, care are o idee de afaceri în care crede, pentru șansa de a câștiga unul dintre cele 10 premii dedicate. Pentru societățile existente, organizatorii evenimentului au creat două categorii distincte: cea de startupuri („Startup”), pentru companii cu o vechime între 1 și 3 ani, și cea de operațiuni în derulare (Running ops”), dedicată afacerilor mai mult de 3 ani de activitate.

După trei ani de pauză a Startarium PitchDay, una dintre cele mai cunoscute competiții din România dedicate startupurilor, ne bucurăm să o relansăm sub o nouă identitate, dar cu același scop: celebrarea spiritului antreprenorial, reconfirmarea diversității și potențialului ideilor bune de business, a eforturilor startupurilor de a transforma ideile în afaceri de succes și ca o dovadă că există companii care au demonstrat că pot crește și evolua.

Startarium, cea mai mare platformă de educație antreprenorială din România, este aici pentru toți acești antreprenori. Prin competiția <Românii sunt antreprenori>, alături de partenerii noștri, ING Bank și Pluxee, oferim o rampă de lansare, vizibilitate și premii în valoare totală de 100.000 Euro celor care fac ca lucrurile să se miște, de la antreprenori aspiranți la cei care au business-uri mature.”,  a declarat Vlad Craioveanu, CEO și Cofondator Impact Hub Bucharest.

Competiția descoperă idei de business, susține antreprenori, sărbătorește afaceri de succes

Cei care vor să concureze în cadrul celei de-a cincea ediții a competiției Startarium sunt invitați să se înscrie pe platforma dedicată (www.startarium.ro), până la data de 12 noiembrie.

Pentru înscrierea în categoria dedicată voturilor de popularitate – Ideea ta, antreprenorii vor încărca în platformă un video, care odată validat de către echipa organizatorilor, va intra în etapa de strângere de voturi. Se vor acorda 10 premii x 1000 Euro acelor antreprenori care vor strânge cel mai mare număr de voturi, în timp ce, premiile dedicate afacerilor din categoriile Startup & Running ops vor fi oferite în baza unui proces de jurizare. Decizia va aparține unui juriu format din mentori Startarium, oameni de afaceri și reprezentanți ai mediului corporate.

Din totalul înscrierilor, juriul va selecta 35 de afaceri în categoria de Startup și 21 în categoria Running Ops, care vor intra în semifinală. În ziua marelui eveniment, 7 finaliști din fiecare categorie vor urca pe scena Românii sunt antreprenori pentru susținerea pitch-ului în fața juriului, publicului și a presei. Dintre aceștia, juriul va selecta câte 2 câștigători per categorie, care vor primi premii totale în valoare de 90.000 Euro, nerambursabili.

Evenimentul își propune de asemenea să celebreze afacerile de succes, aducând în fața publicului povești inspiraționale ale antreprenorilor cu superpotențial, acei viitori unicorni ai României. Românii sunt antreprenori va avea loc pe 29 noiembrie, la Radisson Blu Hotel.

„ING susține creșterea startup-urilor și a micilor companii și depune eforturi continue pentru a le oferi soluții personalizate, simple, relevante, și, în măsura în care este posibil, disponibile instant prin canalul nostru digital ING Business. Sănătatea financiară a clienților este unul dintre pilonii noștri principali, de aceea sprijiim programele de mentorat și de consultanță dedicate antreprenorilor care doresc să își crească afacerea.       Așadar, suntem încântați să reluăm una dintre cele mai importante competiții pentru antreprenorii la început de drum din România, cunoscută până acum ca <Startarium PitchDay>. Ne propunem să construim oportunități pentru toți cei care sunt sau aspiră să devină antreprenori, atât pentru cei care au o idee pe care vor să o transforme în business, cât și pentru cei care au deja o afacere promițătoare. Îi încurajăm pe cât mai mulți să se înscrie în competiție pentru șansa de a câștiga premii cumulate în valoare de 100.000 de euro, pentru a accelera investițiile în afacerea lor, dar și pentru a se bucura de o experiență de neegalat.”, a declarat Serge Offers, Head of Business Banking, ING Bank Romania.

Aproape 60% dintre antreprenorii români consideră că este dificil și foarte dificil să obțină finanțare nerambursabilă

Conform cercetării realizate în martie 2023, de către Impact Hub Bucharest și Startarium, cu sprijinul ING Bank și Bravva Angels, Profil de Antreprenor, 93% dintre antreprenorii români își folosesc fondurile proprii atunci când pornesc o afacere, în timp ce doar 7% vin în completarea bugetelor cu granturi, premii și sponsorizări. Aproape 60% dintre respondenți consideră că este dificil și foarte dificil să obții finanțare nerambursabilă. Cu toate acestea, întrebați care sunt prioritățile lor pentru următoarele 6-12 luni, 107 antreprenori au declarat că își propun să atragă investiții menite să contribuie la poziționarea și scalarea afacerilor lor.

Noul format al competiției Românii sunt antreprenori vine atât ca un răspuns la nevoile fondatorilor de afaceri, care își doresc acces rapid la resurse financiare, mai puțină birocrație și procese de selecție eficiente, dar mai ales ca o rampă de lansare pentru acele idei de afaceri cu potențial, încă nedescoperite.

Românii sunt antreprenori își dorește să inspire, să devină o portavoce la nivel național pentru antreprenorii aspiranți care vor să-și facă cunoscute visurile. Anul acesta, inițiatorilor Startarium, Impact Hub Bucharest și ING Bank România, li se alătură și Pluxee, în calitate de parteneri.

Ne bucurăm să ne alăturăm programului Startarium, cea mai mare platformă de educație antreprenorială din România, și a competiției <Românii sunt antreprenori>, ca parte a strategiei noastre de susținere a comunității de IMM-uri și a mediului de afaceri român. În contextul economic actual, ne propunem să fim același partener de încredere pentru business-urile mici și mijlocii din România, care răspunde în fiecare zi nevoilor acestora într-un mod sustenabil, oferindu-le acces la resurse educaționale și oportunități de finanțare.

Începând din această toamnă Sodexo Benefits and Rewards Services a devenit Pluxee, schimbare care deschide o lume plină de oportunități prin experiențe personalizate și durabile pentru fiecare dintre colaboratorii săi. Astfel, susținem cu peste 600.000 de euro programul Startarium și proiectul <Românii sunt antreprenori>.”, a declarat Manuel Fernandez Amezaga, CEO Pluxee Romania & Bulgaria.

Despre edițiile precedente ale Startarium PitchDay

Evenimentul Startarium Pitchday a avut deja 4 ediții de succes, organizate între 2016 și 2019: 580+ de antreprenori au concurat în competiție, 155 afaceri au fost sprijinite prin oferirea de expunere, instrumente de creștere și conexiunea cu o comunitate activă de investitori și consultanți, iar 35 dintre acestea au beneficiat de premii totale în valoare de 450.000 euro. Printre câștigătorii ediției 2019 se numără startupurile de succes Digitail, Medicai și Kinderpedia.

Mai multe detalii despre regulamentul de înscriere, derularea competiției și eveniment pot fi găsite pe platforma Startarium – www.startarium.ro.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

NOUA, desemnat cel mai bun restaurant din România. Peste 750 de profesioniști HoReCa au celebrat, la Ateneu, câștigătorii anului în cadrul Romanian Hospitality Awards

Published

on

Pe 9 octombrie, la Ateneul Român, a avut loc Romanian Hospitality Awards, cel mai amplu proiect de promovare și premiere a excelenței în industria ospitalității. Cei aproximativ 750 de invitați au celebrat și premiat, în prezența ASR Principesa Sofia, cele mai bune hoteluri, restaurante, cafenele, chefi și antreprenori, desemnați în urma unui proces de jurizare realizat de peste 130 de profesioniști.

În timpul Galei, liderii industriei HoReCa au semnalat, totodată, principalele provocări ale anului 2025, în cadrul unui sondaj de opinie realizat de Hospitality Culture Institute. Astfel, potrivit rezultatelor, lipsa personalului se remarcă a fi cea mai mare provocare a anului viitor pentru afacerile din ospitalitate (37.2%), urmată de schimbările legislative și reglementările guvernamentale (27.8%) și instabilitatea economică (22.8%).

Totodată, 32.8% dintre respondenți afirmă că profitabilitatea în industria HoReCa va rămâne relativ constantă anul viitor (32.8%), în timp ce 29.4% se așteaptă la o creștere ușoară iar 23.9% dintre respondenți se pregătesc pentru o scădere ușoară a profitabilității.

Segmentul QSR (Quick-Service-Restaurant) va avea cea mai mare creștere în 2025

Potrivit sondajului realizat de Hospitality Culture Institute, 41.7% dintre respondenți consideră că segmentul QSR va avea cea mai mare creștere în 2025, urmat de segmentul de livrări și take-away (29.4%) și experiențele culinare de tip fine dining (18.9%). Pe de altă parte, doar 10% dintre respondenți se așteaptă ca piața de street-food să înregistreze cea mai mare creștere în 2025.

Romanian Hospitality Awards: Performerii anului în HoReCa

Romanian Hospitality Awards, eveniment organizat sub Înalt Patronajul Majestății Sale Margareta, Custodele Coroanei române, reunește un juriu format din peste 130 de specialiști HoReCa, antreprenori și profesioniști din industrii conexe. În fiecare an, aceștia nominalizează și votează performerii anului în cadrul a 17 categorii de jurizare.

„Anul acesta am văzut o evoluție remarcabilă în industria ospitalității. Pe de-o parte, vorbim de consolidarea brandurilor mari, consacrate, iar pe de altă parte de noi jucători care au atras atenția prin inovații în abordări și servicii. Ne bucurăm să observăm, totodată, jucători locali care se extind în plan internațional. Și datorită lor, din ce în ce mai mulți investitori străini se uită către branduri românești, ceea ce ne dă speranțe că piața noastră se pregătește să depășească, în sfârșit, acea lungă perioadă de tranziție”, afirmă Florin Maxim, fondator Hospitality Culture Institute.

Romanian Hospitality Awards este un proiect dezvoltat sub Înalt Patronajul Majestății Sale Margareta, Custodele Coroanei române. Parteneri principali: UniCredit Bank și Metro.

Rezultate Romanian Hospitality Awards 2024:

Cel mai bun restaurant

Locul I: NOUA. Bucătărie Românească

Locul II: Soro Lume

Locul III: Casa Timiș

Locul III bis: Bistro de l’Arte

Cea mai bună cafenea:

Locul I: Origo

Locul II: Steam

Locul III: Beans & Dots

Locul III bis: OTOTO

Cel mai bun hotel:

Locul I: The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection

Locul II: Casa Timiș

Locul III: Teleferic Grand Hotel

Cel mai bun resto-club:

Locul I: Biutiful

Locul II: Expirat

Locul III: Loft

Cea mai bună cofetărie:

Locul I: Zelateria @Zexe Braserie

Locul II: French Revolution

Locul III: Mara Mura

Cel mai bun app de delivery:

Locul I: Glovo

Locul II: Tazz

Locul III: Bolt Food

Cel mai bun brand de delivery:

Locul I: City Grill Delivery

Locul II: Jerry’s Pizza

Locul III: LifeBox

Cel mai bun QSR (Quick Service Restaurant)

Locul I: Avocadoo

Locul II: Le BAB Fried Chicken

Locul III: Vivo – Fusion Food Bar

Epic Visits:

Locul I: Singureni Manor

Locul II: Casa Timiș

Locul III: Zabola Estate

Cel mai bun chef:

Locul I: Alex Petricean

Locul II: Oana Coantă

Locul III: Nico Lontras

Cel mai bun antreprenor:

Locul I: Radu Savopol

Locul II: Dragoș Petrescu

Locul III: Oana Coantă

Cea mai bună companie de catering:

Locul I: Fratelli Catering

Locul II: Băcănia Veche

Locul III: Maidan Events

Cel mai bun furnizor:

Locul I: Metro

Locul II: Macromex

Locul III: Nordic

Cea mai bună deschidere:

Locul I: Mosafir

Locul II: Raionul de Pește Pipera

Locul III: Matca Hotel Relais & Chateaux

Cel mai innovator brand:

Locul I: 5 to go

Locul II: Freshful

Locul III: ialoc

Cel mai bun truck de street food:

Locul I: Arrosticini

Locul II: Camionetta

Locul III: Burger Van

Cea mai bună comunicare în ospitalitate:

Locul I: 5 to go

Locul II: Casa Timiș

Locul III: Singureni Manor

Cea mai bună deschidere (Premiul Publicului):

Locul I: Suta de grame

Locul II: Matca Hotel Relais & Chateaux

Locul III: Mosafir

Premii Speciale:

  • Premiul Special de Excelență: Via Transilvanica
  • Cel mai bun barista: Andrei Manea
  • Cel mai bun Spa Hotel pentru relaxare & leisure: Balvanyos Resort
  • Cel mai bun Spa Hotel pentru tratament balnear tradițional: Ana Hotels Europa Eforie Nord
  • Premiul special Ospitalitate incluzivă. România accesibilă persoanelor cu dizabilități: Novotel Bucharest City Center
  • Premiul special Vis de Antreprenor by METRO: Dei Frati Restaurant

 

Continue Reading

Evenimente

O nouă oportunitate pentru companiile românești de a dezvolta afaceri în UAE. Romanian Dubai Business Council organizează o a doua ediție a roadshow-ului de succes în parteneriat cu Dubai International Chambers

Published

on

Romanian Dubai Business Council (RDBC), organizație non-profit dedicată dezvoltării relațiilor comerciale dintre țara noastră și Emiratele Arabe Unite (UAE), anunță organizarea în perioada 23.09-02.10.2024 a unui nou roadshow realizat în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie din Dubai. Reluarea acestei inițiative la scurt timp de la prima ediție a roadshow-ului, care s-a desfășurat în perioada mai – iunie 2024, survine ca urmare a succesului înregistrat și a cererilor venite din partea firmelor aflate pe lista de așteptare.

„Prima ediție a roadshow-ului organizat de către RDBC în parteneriat cu Dubai International Chambers și la care au participat 20 de companii din România a fost un real succes. Deși au trecut doar câteva luni de la desfășurarea sa, una dintre firmele românești din domeniul construcțiilor care a participat la inițiativa noastră a obținut deja proiecte în valoare de 4 milioane de euro și urmează să își deschidă prima sucursală din Dubai în această lună, marcând un pas semnificativ în expansiunea internațională. Și singurul fond privat de investiții din România a anunțat deschiderea unei sucursale în Dubai și reproiectarea strategiei, în parteneriat cu consultanți din UAE pentru a servi mai bine investitorii și portofoliul lor cu noi produse, create și adaptate la noua economie globală. De asemenea, un consorțiu lider în piața de IT, cu mai mult de 1.300 de angajați și cu proiecte in portofoliu de peste un miliard de euro, este pregătit să ofere soluții inovatoare pe piața din Orientul Mijlociu”, a declarat Genoveva Turcu, fondator al RDBC și al Asociației pentru Dezvoltare Economică Bilaterală România – Emiratele Arabe Unite (APEB RO-UAE).

Delegația Dubai Chambers este condusă de Abdulla Baqer, Director Regional pentru CSI, Orientul Mijlociu și Europa de Est alături de Mohammad Alkassim, Director pentru Atragerea Investițiilor și Director Regional pentru Europa și America și domnul Cosmin Crystal, Manager de Investiții la Departamentul de Atragere. Viziunea și conducerea lor strategică sunt esențiale în atragerea de investiții semnificative și în promovarea alianțelor de afaceri globale.

Recunoscând influența tot mai mare a țărilor din Europa Centrală și de Est în economia globală și apetitul crescut al alianței Bricks în stabilirea unei cooperări cu acesta zona Genoveva Turcu pledează pentru o colaborare sporită cu Ungaria. Delegația maghiară, formată din actori economici importanți, cu cunoștințe extinse despre realitățile politice și economice internaționale, a demonstrat o creștere și un potențial impresionante, îmbogățind și mai mult cooperarea regională.

Principalele obiective ale noului roadshow organizat de către RDBC în România și Ungaria includ:

Consolidarea parteneriatelor existente: Itinerariul include întâlniri cheie cu corporații importante, cel mai mare producător de alimente proaspete din Ungaria și cu liderul în telecomunicații și servicii digitale. Aceste întâlniri își propun să consolideze parteneriatele și să exploreze noi căi de colaborare pe piața din Emiratele Arabe Unite.

Dezvoltarea de noi parteneriate: Delegația intenționează să introducă noi companii românești pe piața Emiratelor Arabe Unite prin facilitarea discuțiilor cu entități influente, precum Camerele de comerț din ambele țări precum și  Agenția Maghiară de Promovare a Investițiilor (HIPA).

Familiarizarea cu specificul mediului de afaceri: Sunt programate mai mult workhsopuri pentru a aborda provocările și oportunitățile specifice industriei, în special în sectoarele construcțiilor, sectorul medical,food,energiei și IT, valorificând informațiile generate de acesta a doua vizită.

„Roadshow-ul organizat de către RDBC este parte integrantă din strategia de expansiune globală a UAE  care vizează consolidarea poziției Dubaiului ca hub global de afaceri. În acest sens, punem la dispoziția companiilor care intenționează să își extindă prezența în Orientul Mijlociu o gamă completă de servicii menite să le faciliteze integrarea și dezvoltarea rapidă pe piețele internaționale”, a mai precizat Genoveva Turcu.

Serviciile furnizate includ analize ale piețelor și produselor, în vederea sincronizării acestora. În același timp, RDBC se asigură că firmele sunt pregătite pentru a naviga peisajul economic complex al regiunii.

Mai multe informații despre aceste servicii puteți găsi pe https://genoveva-turcu.com/services/product-market-fit/.

Continue Reading

Evenimente

Sustenabilitate pe teren și în afara acestuia: waterdrop® devine partener oficial Australian Open

Published

on

Scale-up-ul austriac waterdrop® anunță un parteneriatul multianual cu turneul Australian Open. În calitate de partener oficial al sticlei, compania care susține hidratarea va furniza sticle reutilizabile din oțel inoxidabil jucătorilor, echipelor acestora și angajaților turneului Grand Slam – un pas esențial în lupta pentru hidratarea sustenabilă.

În ianuarie, toate privirile se vor îndrepta către Melbourne, când Australian Open va demara „anul tenisului”, fiind primul dintre cele patru turnee Grand Slam. Producătorul de Microdrinks și tehnologii pentru băuturi cu sediul în Viena, waterdrop®, va participa din nou, de data aceasta ca partener oficial al sticlei. În plus față de furnizarea sticlelor de apă pentru toți jucătorii și personalul turneului, waterdrop® va fi, de asemenea, prezent pentru a oferi fanilor o varietate de sticle personalizate, mostre din cele mai recente cuburi microdinks destinate hidratării și experiențe memorabile prin întâlniri cu ambasadorii waterdrop®.

Între 12 și 26 ianuarie 2025, Australian Open va fi mai mult decât un cadru al performanțelor sportive de top, concentrându-se și pe sustenabilitate, întrucât sticlele reutilizabile waterdrop® din oțel inoxidabil vor înlocui un număr considerabil de sticle de plastic de unică folosință. Pe baza acestui angajament, waterdrop® colaborează, de asemenea, cu turneele de tenis de vară, inclusiv Cupa United din Perth și Sydney, Brisbane International, Canberra International, Adelaide International și Hobart International, pentru a promova practici de hidratare sustenabilă în cadrul tuturor evenimentelor. Australian Open 2024 a înregistrat o scădere de 99% a plasticului de unică folosință în zonele destinate jucătorilor, iar peste 5.600 de litri de apă au fost reumpluți, în mod sustenabil, ca urmare a sticlelor personalizate waterdrop® pentru jucători. În Melbourne, aproape 800 de jucători au putut să-și reumple de la robinet sticlele cu apă filtrată de înaltă calitate direct pe teren. În total, peste 280 de dozatoare de apă au fost instalate în întreaga locație, oferind tuturor vizitatorilor acces gratuit la apă potabilă, 24 de ore din 24.

„Când am pus bazele waterdrop® în 2016, nu am fi visat niciodată că într-o zi vom încheia un parteneriat cu unul dintre cele mai mari evenimente de tenis din lume. Australian Open a atins un statut de cult pentru sportivi și fani deopotrivă și reprezintă tenisul la cel mai înalt nivel și o atmosferă foarte specială, care se ridică la înălțimea titulaturii de Happy Slam. Suntem deosebit de onorați să putem contribui la acest eveniment prestigios și, cu fiecare sticlă, să aducem sustenabilitatea și mai aproape de lumea tenisului”, a declarat Martin Murray, fondator și CEO waterdrop®. 

„Suntem foarte entuziasmați pentru parteneriatul cu waterdrop®. Punând accentul pe durabilitate și furnizarea de produse de înaltă calitate, este o potrivire excelentă pentru Australian Open și Summer of Tennis. Am construit deja o bază puternică și suntem încântați de impactul pozitiv pe care îl putem avea împreună în următorii ani, ca parte din extinderea strategiei noastre de adoptare a unor măsuri climatice”, a declarat Cedric Cornelis, Chief Commercial Officer Tennis Australia. „Australian Open, alături de waterdrop®, a fost primul Grand Slam care a oferit jucătorilor apă de la robinet în punctele de reumplere dedicate amplasate pe teren, ceea ce a dus la reduceri semnificative ale utilizării plasticului de unică folosință. Avem, de asemenea, sute de stații de apă în zonele destinate jucătorilor, cum ar fi sălile de sport și saloanele, precum și în întreaga incintă, furnizând apă potabilă de înaltă calitate din Melbourne atât personalului turneului, cât și fanilor, pe care îi încurajăm să aibă la ei sticle de apă reutilizabile.”

Viitorul hidratării în tenis

waterdrop® urmează misiunea „Drink More Water” atât în viața de zi cu zi, cât și în sporturile de elită. Compania austriacă de hidratare a câștigat de mult timp un aliat în lumea tenisului. În 2023, legenda tenisului Novak Djokovic s-a alăturat companiei în calitate de investitor și ambasador al brandului. De asemenea, producătorul de Microdrinks a reușit să atragă alte șase vedete din tenis în calitate de investitori: Elina Svitolina, Taylor Fritz, Andrey Rublev, Hubert Hurkacz, Sebastian Korda și Cameron Norrie.

Conștientizând că hidratarea este esențială în tenis, având un impact direct asupra concentrării, rezistenței și performanței jucătorilor, waterdrop® și-a întărit angajamentul față de acest sport prin parteneriate cu sportivi și organizații pentru a promova practici sustenabile de hidratare. Anul acesta, în calitate de partener de hidratare și partener de aur al ATP, waterdrop® a avut un rol cheie în transformarea ATP Boss Open din Stuttgart în primul turneu ATP organizat în întregime fără sticle de plastic de unică folosință, atât în zona jucătorilor, cât și în cea a fanilor. Prin acest parteneriat, waterdrop® furnizează celor mai buni 200 de jucători ATP sticle reutilizabile, sprijinind nevoia lor de hidratare optimă și promovând în același timp sustenabilitatea.

Angajamentul companiei se extinde la nivel global, la evenimente internaționale precum turneele ATP de la Hamburg, Rotterdam și Washington, demonstrând o dedicare comună pentru schimbarea pozitivă a mediului de tenis. În 2024, compania a fost, de asemenea, partenerul prezentator al turneului ATP „Mallorca Championships presented by waterdrop®”. Dar asta nu este tot: în calitate de partener de hidratare, compania sprijină, de asemenea, „Academia Rafa Nadal”, precum și „Academia Mouratoglou” condusă de renumitul antrenor de tenis Patrick Mouratoglou.

Hidratează-te ca un campion: Sticlă exclusivă AO Player

Turneul de Grand Slam impune cele mai înalte grade de concentrare și atletism din partea jucătorilor pe teren. Fiecare detaliu trebuie să fie perfect, până la echipament și pregătire. În astfel de situații, hidratarea corectă este, de asemenea, esențială. Sticlele All-Purpose de la waterdrop® sunt perfect adaptate pentru aceste activități sportive.

Concepută exclusiv pentru viitorul Australian Open din 2025, sticla este creată în albastrul emblematic al terenului de tenis și are o capacitate de 1 litru. Construită din oțel inoxidabil cu perete dublu, are capacitatea de a menține apa rece chiar și în soarele australian, oferind o băutură răcoritoare până la 24 de ore.

Sticla Official Player vine cu capacul versatil Spout cu o deschidere optimă pentru băut și este, de asemenea, compatibilă cu alte capace din colecția All-Purpose, cum ar fi Straw, Swing sau Loop. În plus, există un nou element practic pentru această sticlă waterdrop®: o scară gradată este gravată pe interiorul sticlei, oferind o imagine de ansamblu a cantității băute.

Designul sportiv și elegant nu numai că va menține jucătorii hidratați pe teren, dar spectatorii vor putea achiziționa sticla la Australian Open, cu precomenzi disponibile de la jumătatea lunii octombrie prin AO Ticket Store. Sticlele vor fi disponibile în AO Shop și prin waterdrop® în Australia și Noua Zeelandă de la jumătatea lunii noiembrie, iar la nivel internațional, din ianuarie 2025.

Continue Reading

Trending