Connect with us

Evenimente

Startarium PitchDay devine „Românii sunt antreprenori” și oferă premii cumulate de 100.000 de Euro, nerambursabili

Published

on

Evenimentul emblematic Startarium PitchDay anunță demararea înscrierilor pentru cea de-a cincea ediție, care se va desfășura sub o nouă identitate – Românii sunt antreprenori. Românii sunt antreprenori este o competiție Startarium, inițiată de Impact Hub Bucharest și ING Bank, susținută de Pluxee. Noul concept celebrează spiritul antreprenorial național, aduce competiția mai aproape de publicul larg și încurajează cât mai mulți antreprenori și viitori antreprenori să se înscrie pentru șansa de a câștiga premii cumulate în valoare de 100.000 de Euro, nerambursabili.

Ediția de anul acesta vine cu o serie de noutăți suplimentare: introducerea unor categorii noi precum votul de popularitate („Ideea ta”), în care participanții sunt invitați să își prezinte ideea de afacere printr-un video de maximum 60 de secunde, dar și categorii dedicate afacerilor la început de drum și celor cu operațiuni în desfășurare.

Românii sunt antreprenori aduce cu sine și simplificarea procesului de aplicare: în categoria Ideea ta se poate înscrie orice antreprenor aspirant, care are o idee de afaceri în care crede, pentru șansa de a câștiga unul dintre cele 10 premii dedicate. Pentru societățile existente, organizatorii evenimentului au creat două categorii distincte: cea de startupuri („Startup”), pentru companii cu o vechime între 1 și 3 ani, și cea de operațiuni în derulare (Running ops”), dedicată afacerilor mai mult de 3 ani de activitate.

După trei ani de pauză a Startarium PitchDay, una dintre cele mai cunoscute competiții din România dedicate startupurilor, ne bucurăm să o relansăm sub o nouă identitate, dar cu același scop: celebrarea spiritului antreprenorial, reconfirmarea diversității și potențialului ideilor bune de business, a eforturilor startupurilor de a transforma ideile în afaceri de succes și ca o dovadă că există companii care au demonstrat că pot crește și evolua.

Startarium, cea mai mare platformă de educație antreprenorială din România, este aici pentru toți acești antreprenori. Prin competiția <Românii sunt antreprenori>, alături de partenerii noștri, ING Bank și Pluxee, oferim o rampă de lansare, vizibilitate și premii în valoare totală de 100.000 Euro celor care fac ca lucrurile să se miște, de la antreprenori aspiranți la cei care au business-uri mature.”,  a declarat Vlad Craioveanu, CEO și Cofondator Impact Hub Bucharest.

Competiția descoperă idei de business, susține antreprenori, sărbătorește afaceri de succes

Cei care vor să concureze în cadrul celei de-a cincea ediții a competiției Startarium sunt invitați să se înscrie pe platforma dedicată (www.startarium.ro), până la data de 12 noiembrie.

Pentru înscrierea în categoria dedicată voturilor de popularitate – Ideea ta, antreprenorii vor încărca în platformă un video, care odată validat de către echipa organizatorilor, va intra în etapa de strângere de voturi. Se vor acorda 10 premii x 1000 Euro acelor antreprenori care vor strânge cel mai mare număr de voturi, în timp ce, premiile dedicate afacerilor din categoriile Startup & Running ops vor fi oferite în baza unui proces de jurizare. Decizia va aparține unui juriu format din mentori Startarium, oameni de afaceri și reprezentanți ai mediului corporate.

Din totalul înscrierilor, juriul va selecta 35 de afaceri în categoria de Startup și 21 în categoria Running Ops, care vor intra în semifinală. În ziua marelui eveniment, 7 finaliști din fiecare categorie vor urca pe scena Românii sunt antreprenori pentru susținerea pitch-ului în fața juriului, publicului și a presei. Dintre aceștia, juriul va selecta câte 2 câștigători per categorie, care vor primi premii totale în valoare de 90.000 Euro, nerambursabili.

Evenimentul își propune de asemenea să celebreze afacerile de succes, aducând în fața publicului povești inspiraționale ale antreprenorilor cu superpotențial, acei viitori unicorni ai României. Românii sunt antreprenori va avea loc pe 29 noiembrie, la Radisson Blu Hotel.

„ING susține creșterea startup-urilor și a micilor companii și depune eforturi continue pentru a le oferi soluții personalizate, simple, relevante, și, în măsura în care este posibil, disponibile instant prin canalul nostru digital ING Business. Sănătatea financiară a clienților este unul dintre pilonii noștri principali, de aceea sprijiim programele de mentorat și de consultanță dedicate antreprenorilor care doresc să își crească afacerea.       Așadar, suntem încântați să reluăm una dintre cele mai importante competiții pentru antreprenorii la început de drum din România, cunoscută până acum ca <Startarium PitchDay>. Ne propunem să construim oportunități pentru toți cei care sunt sau aspiră să devină antreprenori, atât pentru cei care au o idee pe care vor să o transforme în business, cât și pentru cei care au deja o afacere promițătoare. Îi încurajăm pe cât mai mulți să se înscrie în competiție pentru șansa de a câștiga premii cumulate în valoare de 100.000 de euro, pentru a accelera investițiile în afacerea lor, dar și pentru a se bucura de o experiență de neegalat.”, a declarat Serge Offers, Head of Business Banking, ING Bank Romania.

Aproape 60% dintre antreprenorii români consideră că este dificil și foarte dificil să obțină finanțare nerambursabilă

Conform cercetării realizate în martie 2023, de către Impact Hub Bucharest și Startarium, cu sprijinul ING Bank și Bravva Angels, Profil de Antreprenor, 93% dintre antreprenorii români își folosesc fondurile proprii atunci când pornesc o afacere, în timp ce doar 7% vin în completarea bugetelor cu granturi, premii și sponsorizări. Aproape 60% dintre respondenți consideră că este dificil și foarte dificil să obții finanțare nerambursabilă. Cu toate acestea, întrebați care sunt prioritățile lor pentru următoarele 6-12 luni, 107 antreprenori au declarat că își propun să atragă investiții menite să contribuie la poziționarea și scalarea afacerilor lor.

Noul format al competiției Românii sunt antreprenori vine atât ca un răspuns la nevoile fondatorilor de afaceri, care își doresc acces rapid la resurse financiare, mai puțină birocrație și procese de selecție eficiente, dar mai ales ca o rampă de lansare pentru acele idei de afaceri cu potențial, încă nedescoperite.

Românii sunt antreprenori își dorește să inspire, să devină o portavoce la nivel național pentru antreprenorii aspiranți care vor să-și facă cunoscute visurile. Anul acesta, inițiatorilor Startarium, Impact Hub Bucharest și ING Bank România, li se alătură și Pluxee, în calitate de parteneri.

Ne bucurăm să ne alăturăm programului Startarium, cea mai mare platformă de educație antreprenorială din România, și a competiției <Românii sunt antreprenori>, ca parte a strategiei noastre de susținere a comunității de IMM-uri și a mediului de afaceri român. În contextul economic actual, ne propunem să fim același partener de încredere pentru business-urile mici și mijlocii din România, care răspunde în fiecare zi nevoilor acestora într-un mod sustenabil, oferindu-le acces la resurse educaționale și oportunități de finanțare.

Începând din această toamnă Sodexo Benefits and Rewards Services a devenit Pluxee, schimbare care deschide o lume plină de oportunități prin experiențe personalizate și durabile pentru fiecare dintre colaboratorii săi. Astfel, susținem cu peste 600.000 de euro programul Startarium și proiectul <Românii sunt antreprenori>.”, a declarat Manuel Fernandez Amezaga, CEO Pluxee Romania & Bulgaria.

Despre edițiile precedente ale Startarium PitchDay

Evenimentul Startarium Pitchday a avut deja 4 ediții de succes, organizate între 2016 și 2019: 580+ de antreprenori au concurat în competiție, 155 afaceri au fost sprijinite prin oferirea de expunere, instrumente de creștere și conexiunea cu o comunitate activă de investitori și consultanți, iar 35 dintre acestea au beneficiat de premii totale în valoare de 450.000 euro. Printre câștigătorii ediției 2019 se numără startupurile de succes Digitail, Medicai și Kinderpedia.

Mai multe detalii despre regulamentul de înscriere, derularea competiției și eveniment pot fi găsite pe platforma Startarium – www.startarium.ro.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

Epoque Hotel Relais & Châteaux lansează platforma de evenimente L’Art de Vivre și îl aduce în România pe Mark Lundgaard, unul dintre cei mai apreciați chefi din Copenhaga

Published

on

Epoque Hotel Relais & Châteaux, membru Relais & Châteaux, anunță lansarea platformei Epoque L’Art de Vivre, un concept care propune un calendar dinamic de evenimente menite să conecteze publicul urban cu arta rafinamentului și ospitalitatea autentică. Această inițiativă reflectă angajamentul hotelului de a deveni un punct de referință pentru comunitatea bon vivantului contemporan, prin experiențe culturale și gastronomice de excepție.

„Încă de acum 15 ani, de la fondare, promisiunea Epoque Hotel Relais & Châteaux a fost să fie un retreat urban, un loc al eleganței în inima orașului. Anul 2025 marchează un nou capitol în acest demers, printr-o selecție de evenimente menite să aducă împreună maeștri culinari, artiști și creatori care rezonează cu valorile noastre fundamentale: autenticitate, pasiune pentru frumos și cultură”, declară Diana Popescu, proprietar Epoque Hotel Relais & Châteaux.

La Epoque Hotel Relais & Châteaux, ceaiul de după-amiază devine o experiență în sine, sub umbrela FestiviThé

Sub umbrela Epoque L’Art de Vivre, hotelul propune experiențe inedite care extind inițiativele lansate deja în 2024. Printre acestea se numără FestiviThé, o inițiativă care a transformat ritualul ceaiului într-o celebrare a rafinamentului franțuzesc. În fiecare weekend din luna decembrie, oaspeții au fost invitați să descopere un bufet elegant, unde deliciile culinare – de la sandvișuri gastronomice, madeleines și tort de mere, la mousse de turtă dulce și praline realizate în casă – au fost acompaniate de ceaiuri de sezon, ciocolată caldă și punch-uri aromate.

FestiviThé a fost un proiect pilot, al cărui feedback ne-a confirmat apetitul publicului bucureștean pentru experiențe fine, bazate pe arome recognoscibile, într-un cadru elegant. Succesul acestui concept a stârnit în noi dorința de a continua și diversifica acest gen de experiențe. În 2025, vom transforma acest ritual într-o tradiție permanentă, adaptată fiecărui anotimp”, adaugă Ioana Petrescu, General Manager Epoque Hotel Relais & Châteaux.

În 2025, Epoque Hotel Relais & Châteaux împreună cu cheful Mark Lundgaard aduc la București experiența Kong Hans Kælder, restaurantul din Copenhaga distins cu 2 stele Michelin, membru Relais & Châteaux

În 2025, experiențele gastronomice la cel mai înalt nivel continuă la Epoque Relais & Châteaux cu o cină excepțională ce aduce la București universul Kong Hans Kælder, celebrul restaurant cu două stele Michelin din Copenhaga. Astfel, pe 6 si 7 aprilie, Epoque Tasting Room devine scena unor cine de excepție, ce reproduc fidel viziunea gastronomică a unei adevărate instituții culinare. Fondat în 1976, Kong Hans Kælder, primul restaurant din Danemarca distins cu o stea Michelin, continuă să fie un etalon al culturii culinare nordice, combinând tradiția franceză cu minimalismul scandinav. În cadrul serii dedicate oaspeților Epoque Hotel Relais & Châteaux, chef Mark Lundgaard, cel care a adus localului ce-a de-a doua stea Michelin, va crea o experiență excepțională, demnă de o capitală gastronomică. Totul va avea loc în Epoque Tasting Room, un spațiu de evenimente private intim, cu bucătărie deschisă, un chef’s table de 16 persoane și o cramă elegantă de vinuri prestigioase.

“Unele dintre cele mai sonore și respectate restaurante ale lumii se află în Copenhaga, un oraș devenit epicentrul gastronomiei mondiale. Faptul că chef Mark Lundgaard a reușit să inoveze și să se remarce într-un mediu atât de competitiv, aducând restaurantului pe care îl reprezintă două stele Michelin, este o dovadă a măiestriei sale. Consider că suntem privilegiați să îl avem alături și să putem replica experiența Kong Hans Kælder, membru Relais & Châteaux, în cadrul spațiului nostru de evenimente. Această oportunitate se datorează pasiunii noastre, dar și apartenenței la asociația Relais & Châteaux, care creează un mediu colaborativ, ce ne permite să aducem experiențe stelate, la București”, a declarat Diana Popescu, proprietar Epoque Hotel Relais & Châteaux.

SecrEAT invită oaspeții la experiențe culinare misterioase, dedicate celor mai fine papile

În aceeași notă colaborativă, hotelul continuă seria de evenimente SecrEAT, o experiență gastronomică exclusivistă, în care cheful este dezvăluit doar în seara evenimentului. Prima ediție din ianuarie 2025 a avut loc în Epoque Tasting Room și l-a avut ca protagonist pe Paul Oppenkampf, iar următoarele vor aduce împreună chefi din România și din afara granițelor, fiecare eveniment fiind o celebrare a creativității culinare și a artei gustului.

Food Meets Culture – un exercițiu cultural, care pornește de la gastronomie

Seria de evenimente Food Meets Culture este un alt proiect de referință pentru 2025, explorând conexiunile dintre gastronomie și arte moderne, precum moda, designul de bijuterii, pictura sau artele urbane. „La fel ca în artă, și în gastronomie fiecare element poartă o semnificație culturală profundă. Ingredientele, tehnicile, povestea din spatele fiecărui preparat sunt expresia unor tradiții, dar și a unei viziuni contemporane, puternic marcată de experiențe personale. Prin Food Meets Culture, dorim să arătăm că gastronomia nu este doar un act de consum, ci o formă de artă, un limbaj universal care unește oameni și idei”, explică Ioana Petrescu.

Prin aceste inițiative, Epoque Hotel Relais & Châteaux își reafirmă poziția de lider în industria ospitalității de lux, consolidând valorile Relais & Châteaux și oferind publicului bucureștean experiențe autentice, rafinate și memorabile. Cu un restaurant à la carte (L’Atelier Relais & Châteaux), un spațiu de evenimente versatil (Epoque Events Gallery) și un private dining exclusivist (Epoque Tasting Room), boutique hotelul deține toate premisele pentru a organiza de la reuniuni restrânse de 10-16 persoane până la recepții de 50-100 de invitați, menținând un mix de rafinament, intimitate și flexibilitate, adaptat cerințelor unui public exigent.

Continue Reading

Evenimente

Lavazza aduce excelența cafelei italiene la Bucharest Coffee Festival 2025

Published

on

Lavazza participă și anul acesta la Bucharest Coffee Festival 2025, eveniment de referință pentru industria cafelei din România și Europa Centrală și de Est. Festivalul, ajuns la cea de-a 11-a ediție, se va desfășura în perioada 21-23 martie, la Hala Laminor din București, reunind sute de specialiști în domeniu, respectiv barista, prăjitorii, antreprenori și pasionați ai cafelei din România, Italia, Grecia și Danemarca.

Bucharest Coffee Festival, organized pentru prima dată în 2014, este unul dintre cele mai importante evenimente dedicate cafelei de specialitate la nivel european, având ca obiectiv promovarea diversității și calității cafelei prin prezentarea celor mai bune sortimente, a celor mai inovatoare metode de preparare și a tendințelor actuale din industrie.

În cadrul festivalului, Lavazza va oferi sesiuni de degustare pentru noile sale blenduri din gama Tales of Italy, dedicată sectorului HoReCa, gamă ce include Tales of Italy Galleria, Tales of Italy Trastevere și Tales of Italy Canal Grande. Sesiunile de degustare vor avea loc sub îndrumarea trainerului barista local Lavazza, Eduard Oancea. De asemenea, iubitorii de cafea vor avea ocazia să testeze și gama Ready to Drink, cafea italiană în varianță rece. Cu o textură cremoasă și fină, gama Ready To Drink oferă trei variante diferite prin care Lavazza reinventează rețetele clasice în versiuni ready to drink, perfecte pe tot parcursul anului: Caffè Latte, Cappuccino și Espresso&Milk.

„Ne dorim să fim cât mai aproape de comunitatea pasionaților de cafea, să rămânem relevanți pentru iubitorii acesteia, prin sesiuni de cupping și interacțiune directă cu partenerii și consumatorii. Bucharest Coffee Festival este platforma ideală pentru a aduce în prim-plan excelența și inovația în domeniul cafelei”, a declarat Eduard Oancea, trainer barista Lavazza. ”Participarea Lavazza la festival subliniază angajamentul nostru de a susține profesioniștii industriei și de a educa publicul în ceea ce privește cultura cafelei”, a mai spus acesta.

Sâmbătă, la standul Lavazza, situat în fața scenei festivalului, va avea loc o sesiune de cupping de cafea. Cuppingul este o metodă standardizată de degustare a cafelei, folosită de profesioniști pentru a evalua arome, corp, aciditate, dulceață și alte caracteristici ale unei cafele. Această experiență este menită să le ofere participanților oportunitatea înțelegerii mai profunde a culturii cafelei.

Continue Reading

Evenimente

MILLE 18 – Events redefinește conceptul evenimentelor private în București. O locație rafinată de tip rooftop, îmbogățită de istoria orașului

Published

on

Situată în noul centru istoric al Capitalei, locația Mille 18 – Events oferă priveliște panoramică unică și un cadru perfect pentru orice tip de eveniment special. Noul hub de evenimente este plasat în inima orașului, un loc unde prind contur trecutul și prezentul datorită poziționării strategice la ultimul etaj al fostul Hotel Royal Palace, care încă poartă amprenta arhitecturii eclectice, combinată cu Beaux-Arts și modernism. Conceptul locației permite o versatilitate deosebită, atât prin facilitățile sălii, cat și a faptului că aceasta poate găzdui evenimente atât de tip corporate, cât și private și sociale.

Nuanțată de modernitatea Metropolei și situată la etajul superior, locația exclusivistă oferă o vedere panoramică, la 180 de grade, a orașului, și acces la o terasă descoperită cu o panoramă de 360°, un loc special unde oricine își poate trăi experiențele de neuitat, într-un cadru pitoresc și încărcat de viață.

Un eveniment special este ca un dialog între dorință și facilitățile care duc la îndeplinire viziunea asupra momentului ce va prinde viață pentru toți invitații. Pentru acest dialog, este nevoie de un spațiu unde să se întâmple și care să aducă laolaltă caracteristicile unei „conversații” charismatice, într-un sens mai profund, și care să rămână în amintire.

Evenimentul tău de neuitat în București poate începe la MILLE 18 – Events

Locația privilegiată a sălii de evenimente, oferă acces facil la principalele artere ale orașului, cum ar fi Calea Victoriei și Bulevardul Regina Elisabeta, fiind la câțiva pași de Parcul Cișmigiu.

De cele mai multe ori locația trebuie să spună ceva despre cei care organizează evenimentul și nota în care își așteaptă invitații. De la poziționarea în inima „Micului Paris” de altădată, la arhitectura și organizarea interioară, MILLE 18 Events este o locație desăvârșită și totodată versatilă pentru cei care au gusturi diverse: corporate, cocktail/recepție, cabaret, teatru, evenimente personale și publice având o capacitate de la 30, până la 220 de persoane.

Versatilitatea se transpune și în flexibilitatea personalului dinamic și deschis la a inova și personaliza experiențele invitaților, adaptând atmosfera și fundalul care vor fi îndeplinite cu excelență, pentru tematica evenimentului.

Facilități locației MILLE 18 – Events

Facilitățile locației se ridică la standardele de excelență pentru o sală de evenimente bine dotată, răspunzând celor mai sofisticate cerințe: acces facil prin 2 lifturi pentru persoane, 1 lift cu capacitate 1 tonă pentru marfă și 3 scări de acces, bufet, standuri sponsori, parcare supraterană cu plată în apropiere și acces la parcările subterane ale Hotelului Cișmigiu și Universitate, bar complet echipat, sistem audio de ultimă generație, sistem de proiecție video integrat, sistem de iluminat profesional, pupitru profesional pentru speake, pupitru tehnic de control, spațiu de depozitare, mobilier premium: scaune de stofă, mese de bufet cu huse, mese de cocktail, canapele, mese rotunde de 6/8 persoane.

Tipuri de evenimente găzduite la MILLE 18 – Events:

  • Evenimente corporate: Conferințe, gale, cursuri, mese rotunde, prezentări, congrese, simpozioane și alte tipuri de întâlniri, adaptate cerințelor dumneavoastră.
  • Evenimente sociale: Petreceri private, evenimente tematice, aniversări, botezuri, cununii, nunți și alte ocazii speciale.

O moștenire culturală transpusă în evenimentul tău

Locația MILLE 18 – Events este situată la ultimul etaj al fostului Hotel Royal Palace, într-o zonă plină de istorie și farmec.

Clădirea a fost proiectată de arhitectul francez Ernest Doneaud în anul 1885 și rămâne un reper în peisajul arhitectural al Capitalei.

Astăzi, ILLE 18 Events dă oamenilor oportunitatea de a organiza evenimente într-un cadru de excepție, care îmbină farmecul istoric cu facilități moderne și o priveliște spectaculoasă asupra orașului.

Creează propria poveste pentru tine și pentru invitații tăi. Contactează-ne la +40744377005 sau pe e-mail mille18.events@gmail.com.

Continue Reading

Trending