Connect with us

Marketing

HalfPrice deschide primul magazin din Bucureşti

Published

on

Lanțul off-price de retail HalfPrice a deschis astăzi primul şi cel mai mare magazin din București, oferind clienților o bogată selecţie de produse de la mărci renumite la prețuri excepțional de accesibile. Deschiderea de astăzi marchează a treia lansare din România, acesta fiind și cel mai mare magazin al brandului din ţară și primul din capitală. Noul magazin, situat în AFI Cotroceni, se întinde pe o suprafață de aproape 3.000 de metri pătrați.

HalfPrice este un concept modern de retail în segmentul off-price, care oferă la prețuri extrem de atrăgătoare o gamă largă de branduri internaţionale foarte populare din numeroase categorii de produse, inclusiv îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, sport, jucării și mobilier pentru casă.

„Acest lucru nu ar fi posibil fără echipele noastre care lucrează îndeaproape cu branduri din întreaga lume, în căutarea celor mai bune oferte în fiecare zi. Angajaţii noştri se străduiesc să satisfacă așteptările clienților, oferind o selecție largă de produse de calitate la prețuri avantajoase”, explică Malwina Winter, vicepreședinte al board-ului HalfPrice, Product. „Oferta de branduri de la HalfPrice este în mod constant extinsă, fiind foarte variată, cu articole noi adăugate pe rafturi în fiecare zi – de la mărci de lux până la fast fashion”.

„HalfPrice a fost creat având în minte conceptul de «vânătoare de comori». Magazinele noastre vând articole individuale la prețuri foarte atrăgătoare. Așa că trebuie să te grăbești, fiindcă produsul visat s-ar putea să nu mai fie pe raft a doua zi”, spune Joanna Czyżewska, vicepreședinte al board-ului HalfPrice,Vânzări.

Astfel, începând de astăzi, clienții din România pot porni în căutarea brandurilor favorite  în trei magazine – în Turda (TURDA, FunShop), Pitești (Supernova Pitești), iar acum și în București (AFI Cotroceni). „Experiența noastră de până acum ne arată că HalfPrice este un concept modern, care vine cu plus valoare la ofertele mall-urilor, atrăgând noi clienți”, adaugă Joanna Czyżewska.

HalfPrice a fost lansat în Polonia la începutul lunii mai, în 2021. Astăzi, lanțul este prezent în nouă țări din Europa Centrală și de Est, numărând peste 100 de magazine.

HalfPrice este o companie a Grupului CCC, unul dintre cei mai mari retaileri de încălțăminte și îmbrăcăminte din Europa. Grupul operează pe aproximativ 90 de platforme de comerț electronic și deţine aproape 1.000 de magazine în 28 de țări. Astăzi în România, pe lângă HalfPrice, grupul deţine  şi magazinele CCC, dar şi propriile platforme de comerț electronic  – epantofi.ro și MODIVO.

Mai multe informaţii despre HalfPrice găsiţi pe site-ul www.halfprice.eu.

 

 

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Marketing

Grupul City Grill, lider în ospitalitate, la 20 de ani pe piață: ce vor clienții de la restaurante

Published

on

Grupul City Grill, cel mai important grup românesc de restaurante din piața locală, aniversează 20 ani de activitate în domeniul ospitalității în România. Pe parcursul celor două decenii, grupul a demonstrat un angajament constant față de calitate, inovație și satisfacția clienților, devenind un lider de necontestat în domeniul său. Restaurantele Grupului City Grill sunt destinațiile de top ale bucureștenilor și nu numai, fiind vizitate zilnic de aproape 20.000 de clienți.

Grupul City Grill a pornit în 2004, cu deschiderea restaurantului City Grill din Primăverii și 50 angajați. Cu o strategie de dezvoltare eficientă și o viziune centrată pe client și echipa internă, Grupul City Grill a devenit rapid un lider pe piața restaurantelor. În prezent, Grupul City Grill cuprinde 10  branduri, 24 restaurante.

Cu peste 1.000 de angajați, Grupul City Grill susține o cultură organizațională ce promovează dezvoltarea profesională, inovația și inițiativa. Angajații beneficiază de cursuri de formare, traininguri și un mediu de lucru sigur și echilibrat, care întreține performanța și creativitatea. În interiorul Grupului este cultivată o viziune intraprenorială, angajații fiind încurajați să experimenteze, să adopte tehnologia și practicile sustenabile. Astfel, Grupul City Grill dezvoltă proiecte care stabilesc un standard în piață, atât din perspectiva meniurilor și serviciilor, cât și din perspectiva atmosferei din restaurante, inovațiilor și politicilor de reducere a impactului asupra mediului.

În urmă cu 20 de ani mi-am propus să dezvolt un business pe piața restaurantelor din București, în care să ajung să fac diferența, să pot da tonul și să stabilesc standardul. Alături de o echipă solidă, am reușit nu doar să-mi îndeplinesc acest obiectiv, ci să ne menținem sus, să rămânem cel mai important grup autohton de restaurante, să construim branduri durabile, iubite de public și recunoscute internațional –spune Dragoș Petrescu, Fondator și Președinte Grup City Grill.

Restaurantele ce fac parte din Grupul City Grill, Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanu’ Berarilor, City Grill și Buongiorno Italian, sunt destinații de referință pentru publicul bucureștean, dar și național și internațional.

Recent, Grupul City Grill a finalizat câteva proiecte majore de investiții, printre care modernizarea restaurantului Hanu’ Berarilor – Oprea Soare și deschiderea celor două hoteluri sub brandul La Boheme, precum și renovarea unor locații din rețeaua Buongiorno.

Pentru acest an, Grupul City Grill estimează afaceri de 60 milioane euro și a bugetat investiții de peste 20 milioane de euro în restaurantele din portofoliu, dar și în dezvoltare pe segmentul de restaurante și hoteluri. Un proiect deosebit de important este și renovarea locațiilor din Aeroportul Otopeni, care va asigura o prezență remarcabilă a grupului în Terminalul Plecări.

Restaurantele Grupului City Grill, destinațiile de top ale Capitalei

Potrivit unui sondaj realizat în aprilie 2024, restaurantele din Grupul City Grill sunt o destinație preferată și vizitată frecvent de o mare parte din publicul bucureștean. Derulat pe un eșantion reprezentativ de 520 de bucureșteni, sondajul a relevat faptul că restaurantele grupului sunt alegerea numărul 1 pentru 17.3%  dintre respondenți, și în primele trei alegeri pentru aproape o treime dintre aceștia (31%).

De asemenea, același sondaj arată că 86% dintre intervievați au trecut pragul restaurantelor din Grupul City Grill cel puțin o dată, iar aproape 40% le-au vizitat în ultimele 3 luni (39.3%).

Mai mult de o treime (35.8%) dintre respondenți au indicat drept restaurant favorit un restaurant din Grupul City Grill și unul din cinci (22.2%) a menționat restaurantele grupului drept destinațiile la care a consumat cel mai des în ultimele 90 de zile.

De-a lungul timpului, am învățat permanent despre așteptările și preferințele publicului nostru. Bucătăria tradițională și cea mediteraneeană rămân favoritele publicului, însă influențele moderne ale bucătăriilor internaționale, alături de expunerea la nou, prin călătorii, cultură urbană și stilul de viață dinamic, au schimbat filtrele prin care este evaluată experiența clienților în restaurante. Dacă în urmă cu 20 de ani gustul dicta alegerea unui restaurant, astăzi, triada gust – calitate servicii – atmosferă și design a devenit un triunghi echilateral, fiecare latură fiind esențială pentru succesul unui restaurant. Echilibrând aceste elemente la un standard foarte ridicat, reușim să oferim o experiență culinară de excepție, apreciată atât de publicul local, cât și de turiștii care ne vizitează restaurantele” – spune Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

Piața restaurantelor, în era post-pandemie: Cât cheltuie, când, și ce își doresc cei care iau masa la restaurant.

Sondajul desfășurat în această primăvară surprinde și comportamentul de consum al publicului intervievat. Astfel, potrivit datelor analizate, publicul se distribuie aproape egal între weekend și zilele săptămânii, dar și momente ale zile, procente similare indicând că ultima dată au ieșit la restaurant pentru cina în weekend (23.8%), prânz în weekend (23.6%), cina în timpul săptămânii (23.1%), sau prânz în timpul săptămânii (21.6%).

În ceea ce privește bugetul alocat pentru o persoană, aproape jumătate (46.5%) au alocat sub 100 de lei ultimei mese în oraș, 36% au alocat între 100-199 lei, 13.8% au cheltuit peste 200 lei, în timp ce restul de 3.6% nu au indicat un buget individual.

Bucătăria românească este agreată de 88.4%, cea italiană de 64%, urmate de bucătăria grecească (58.5%) și turcească (40.2%). Restaurantele cu specific asiatic (libanez, chinez, japonez, indian, koreean) atrag și ele un interes în creștere al publicului din Capitală.

Mai mult de jumătate (55.3%) dintre respondenți iau masa în oraș alături de familie, cu prietenii merg la restaurant 45.6%, iar întâlnirile intime, cu partenerul sau partenera sunt populare pentru 43.3%. Un sfert dintre persoanele intervievate ies la restaurant alături de colegii de serviciu (24.4%).

În ceea ce privește frecvența meselor la restaurant, 16.5% declară că merg la restaurant de cel puțin 2 ori pe săptămână, 20% o dată pe săptămână, iar 23.6% de 2-3 ori pe lună. Restul ajung la masă în oraș o dată pe lună sau mai rar.

Pizza, mâncarea gătită și fripturile sunt preferate de peste jumătate dintre intervievați, iar burgerii, cartofii prăjiți și pastele sunt alese de peste 40% dintre ei.

Studiul a fost realizat în perioada 26-30 aprilie 2024.Culegere online, pe panel cu  certificare ESOMAR. Eșantion final 520 respondenți. Marja de eroare statistică +/-4.3% pe întreg eșantionul, pentru un prag de încredere=95%.

Populația țintă: București & Ilfov.  Consumatori de restaurante din București, în ultimele 30 zile. Vârsta: 20-60 ani.

Continue Reading

Marketing

Recolamp lansează platforma de economie circulară “CIRCULAR PLACE”

Published

on

Asociația Recolamp, cel mai important jucător din piața reciclării deșeurilor din surse de iluminat, anunță lansarea unei platforme de donații B2B.

Asociaţia Recolamp, asociația non-profit care preia responsabilitatea de management al deșeurilor pentru producătorii de EEE, cu specializare pe becuri, lămpi și echipamente de iluminat, lansează noua platformă de economie circulară “Circular Place” având ca obiectiv să reducă risipa şi să ajute organizaţiile non profit să aibă acces gratuit la produsele electrice şi electronice rămase nevândute.

Cum funcţionează platforma? Producătorii şi distribuitorii care au stocuri de produse nevândute se înscriu în aplicaţie prin intermediul Recolamp. În acelaşi timp, organizaţiile non-profit şi unităţile şcolare care au nevoie de aparatură sau electrocasnice se pot înscrie în platformă pentru a avea acces la produsele rămase nevândute. Astfel, platforma de economie circulară facilitează donarea tuturor aparatelor electrice şi electrocasnice către beneficiarii interesaţi, în acord cu noua directivă europeană aflată acum în lucru şi care, odată intrata în vigoare, va interzice distrugerea produselor electrice şi electrocasnice din stocurile nevândute.

Platforma de economie circulară va fi gestionată de către Asociaţia Recolamp, având ca scop, nu numai reducerea risipei şi a deşeurilor ce rezultă din aceste produse, ci şi tragerea unui semnal de alarmă legat de solidaritatea socială, prin donaţii către organizaţii, alături de reduceri de taxe pentru producătorii şi distribuitorii participanţi.

“În noua platformă circulară lansată de Recolamp, fluxul de donaţii va fi atent analizat şi cererile şi ofertele vor fi verificate pentru a ne asigura că produsele ajung chiar la cei care au nevoie de ele şi care le vor folosi în beneficiul comunităţilor pe care le gestionează. Ne dorim nu doar să fim mai sustenabili şi să încurajăm economia circulară, ci şi să transmitem un mesaj clar actorilor din piaţă asupra importanţei gestionării responsabile a produselor şi stocurilor nevândute. Astfel de platforme există în mai multe ţări europene, fiind un real succes şi un model de urmat. Noi am descoperit modelul spaniol şi am decis să îl implementăm şi în România, în acord cu misiunea noastră de educare şi conştientizare și cu noile norme europene aflate în pregătire”,  a declarat Directorul General al Recolamp, dl. Bela Kovacs.

Noua platformă este realizată de către colegii de la AmbiLamp, Spania, fiind de asemenea implementată în Portugalia și Marea Britanie, România, prin Recolamp fiind a patra țară care se alătura proiectului. Platforma va fi funcţională începând din data de 15.04.2024. Pentru început, aici vor avea acces imediat membrii Recolamp, ca donatori, şi organizaţiile non profit şi centrele educaţionale şi şcolile, ca beneficiari.

Continue Reading

Marketing

Agenția Canopy și Leroy Merlin România anunță începutul colaborării

Published

on

Canopy, una dintre cele mai mari agenții de performance marketing din România a preluat în gestiune, din martie 2024, conturile de PPC și paginile de Social Media  Leroy Merlin România, unul dintre cei mai cunoscuți retaileri de bricolaj și amenajări interioare.

Odată cu această colaborare, Canopy își lansează în mod oficial divizia de social media.

Tony Ragot, Marketing Director ADEO: Colaborarea cu Canopy reprezintă un pas important  în strategia noastră. Prin abordările avansate de comunicare pe care le vom implementa cu ajutorul experților în PPC & Social Media de la Canopy, ne așteptăm să oferim o experiență de shopping mult mai personalizată și intuitivă, crescând astfel satisfacția și fidelitatea clienților noștri.

Parteneriatului strategic dintre Canopy și Leroy Merlin constă în implementarea unor soluții avansate de marketing digital dezvoltate de Canopy.

Aceste soluții includ campanii PPC (Pay-Per-Click) full funnel, Social Media și Influencer Marketing, concepute pentru a maximiza conversiile și pentru a optimiza fiecare etapă a parcursului clienților.

Campaniile de performance vor fi utilizate pentru a atrage trafic de calitate către site-ul Leroy Merlin, îmbunătățind vizibilitatea și maximizând vânzările. Prin segmentare și personalizare, Canopy se angajează să ofere o abordare eficientă, asigurându-se că fiecare click contribuie direct la obiectivele Leroy Merlin.

În paralel, campaniile de Social Media și Influencer Marketing au rolul de a crea și întreține un dialog constant între Leroy Merlin și clienții săi. Acestea se vor concentra pe creșterea de comunități, extinderea vizibilității și captarea interesului până la fidelizare. Canopy utilizează o combinație de conținut creativ și data analysis pentru a optimiza experiența utilizatorilor de pe fiecare canal social media.

Cristian Ignat, Founder & CEO Canopy: Suntem extrem de entuziasmați să lucrăm alături de un nume atât de mare ca Leroy Merlin. Această colaborare ne oferă o scenă amplă pentru a demonstra capacitatea noastră de a inova și de a aduce schimbări semnificative în industrie. Sunt mândru de echipa noastră și aștept cu nerăbdare să vedem impactul pe care îl vom avea!

Echipa dedicată Leroy Merlin este formată dintr-un Team Leader cu 7 ani experiență, 2 Senior Specialists PPC & 2 Social Media Specialists cu peste 4 ani experiență, 2 senior designers și o echipă tehnică pe partea analiză date și tracking.

Oana Vasilică, Team Leader la Canopy: Suntem o echipă bine consolidată, cu experiență vastă, fiecare dintre noi având un rol cheie din punct de vedere strategic. Ne bucurăm că încă de la primele interacțiuni am reușit să creăm o chimie foarte bună și cu echipa Leroy Merlin, iar acum, la nici 2 luni de la începerea colaborării avem un workflow foarte clar, comunicăm extrem de bine și ne mândrim cu primii KPIs atinși împreună.

Prin aceste inițiative, Canopy nu doar că sprijină Leroy Merlin în extinderea amprentei digitale, dar contribuie semnificativ la o mai bună înțelegere și satisfacere a nevoilor clienților, îmbunătățind astfel relația dintre brand și consumatori.

Continue Reading

Trending