Connect with us

Marketing

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează cu contraeticheta

Published

on

AQUA Carpatica, brandul care a redefinit puritatea și a demonstrat că apa are gust, lansează acum o nouă băutură: AQUA Carpatica Flavours – apă minerală naturală carbogazoasă, cu suc de fructe și un strop de sirop de agave. Și nu oricum, ci cu spatele. Pentru că este mai corectă descrierea de pe spatele dozei, decât încadrarea în categoria comercială de pe față.

JEAN PAUL GAULTIER singurul designer ce a „beneficiat” de 2 Editii ale SOIREES DE LA MODE – Nr. 31 si 32!

Motivul pentru care AQUA Carpatica Flavours se lansează cu spatele

Potrivit surselor AQUA Carpatica, noul produs se lansează cu spatele, „pentru că descrierea de pe față nu ne reprezintă pe deplin, ba chiar ne face un deserviciu. În România nu există categoria de apă minerală naturală fructată. Legal, AQUA Carpatica Flavours nu are unde să stea decât la băuturi răcoritoare carbogazoase, denumirea de pe față a produsului. De aceea am hotărât să ne lansăm cu spatele, pentru că e mai bine să citiți întâi ingredientele. Cu ele ne mândrim și aceasta este combinația care ne reprezintă în fața consumatorului nostru exigent”.

„Este probabil cea mai curată băutură carbogazoasă de pe piață, din ingrediente naturale, și totuși nu există nicio categorie în care poate fi, legal, plasată”, spune Valentina Vesler, Head of PR & Communication AQUA Carpatica.

Nu este prima dată când AQUA Carpatica, cunoscută pentru izvoarele sale extraordinare și pentru exigența în selecția celor mai bune ingrediente pentru fiecare produs din portofoliu, vorbește despre importanța atenției pentru informația de pe etichete. Încă de la lansare, a fost brandul care a dezbătut valoarea nitraților și adevărul etichetelor. Ca orice alt produs AQUA Carpatica, noua băutură cu apă minerală naturală carbogazoasă, suc de fructe și sirop de agave respectă aceleași standarde de calitate și totuși este pusă în categoria băuturilor răcoritoare carbogazoase, care, la noi, este asociată cu sucurile.

„Din orice unghi privești, etichete incorecte, neadevărate, incomplete și etichetările greșite sunt dăunătoare. Atât produselor, cât și oamenilor, li se face un deserviciu atunci când se emit judecăți de valoare eronate. Iar acum suntem puși în aceeași situație. Puritatea, calitatea excepțională și grija față de consumator sunt preocuparea noastră de bază de peste 13 ani. AQUA Flavours întrunește toate aceste principii de dezvoltare de produs pentru că are în compoziție minimum de sirop de agave și un strop de suc de fructe. Așa că ne disociem de categorie băuturilor carbogazoase, pentru că nu ne reprezintă”, explică Jean Valvis, fondatorul AQUA Carpatica.

AQUA Carpatica Flavours a apărut pe piață în patru combinații răcoritoare, la doză de 330ml: Lămâie Verde și Mentă, Zmeură, Căpșună și Soc și Piersică și Mango

În ultimii ani, AQUA Carpatica a înregistrat o creștere semnificativă, devenind unul dintre cei mai consacrați liderii de piață.
Dezvoltarea portofoliului a continuat și astfel a fost introdusă o nouă gamă, AQUA Carpatica Flavours, o apă minerală naturală ce are în compoziția sa arome naturale (certificate).
AQUA Carpatica Flavours a câștigat votul de încredere al consumatorilor primind distincția Votat Produsul Anului 2023 în categoria aferentă.
Votat Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în 47 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a paisprezecea ediţie şi este reprezentată de către compania POY Bucharest SRL.
Studiul de piaţă din 2023 a fost realizat online, pe 45 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un eșantion total de 8227 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18-65 de ani, reprezentativ la nivel urban.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Marketing

Recolamp lansează platforma de economie circulară “CIRCULAR PLACE”

Published

on

Asociația Recolamp, cel mai important jucător din piața reciclării deșeurilor din surse de iluminat, anunță lansarea unei platforme de donații B2B.

Asociaţia Recolamp, asociația non-profit care preia responsabilitatea de management al deșeurilor pentru producătorii de EEE, cu specializare pe becuri, lămpi și echipamente de iluminat, lansează noua platformă de economie circulară “Circular Place” având ca obiectiv să reducă risipa şi să ajute organizaţiile non profit să aibă acces gratuit la produsele electrice şi electronice rămase nevândute.

Cum funcţionează platforma? Producătorii şi distribuitorii care au stocuri de produse nevândute se înscriu în aplicaţie prin intermediul Recolamp. În acelaşi timp, organizaţiile non-profit şi unităţile şcolare care au nevoie de aparatură sau electrocasnice se pot înscrie în platformă pentru a avea acces la produsele rămase nevândute. Astfel, platforma de economie circulară facilitează donarea tuturor aparatelor electrice şi electrocasnice către beneficiarii interesaţi, în acord cu noua directivă europeană aflată acum în lucru şi care, odată intrata în vigoare, va interzice distrugerea produselor electrice şi electrocasnice din stocurile nevândute.

Platforma de economie circulară va fi gestionată de către Asociaţia Recolamp, având ca scop, nu numai reducerea risipei şi a deşeurilor ce rezultă din aceste produse, ci şi tragerea unui semnal de alarmă legat de solidaritatea socială, prin donaţii către organizaţii, alături de reduceri de taxe pentru producătorii şi distribuitorii participanţi.

“În noua platformă circulară lansată de Recolamp, fluxul de donaţii va fi atent analizat şi cererile şi ofertele vor fi verificate pentru a ne asigura că produsele ajung chiar la cei care au nevoie de ele şi care le vor folosi în beneficiul comunităţilor pe care le gestionează. Ne dorim nu doar să fim mai sustenabili şi să încurajăm economia circulară, ci şi să transmitem un mesaj clar actorilor din piaţă asupra importanţei gestionării responsabile a produselor şi stocurilor nevândute. Astfel de platforme există în mai multe ţări europene, fiind un real succes şi un model de urmat. Noi am descoperit modelul spaniol şi am decis să îl implementăm şi în România, în acord cu misiunea noastră de educare şi conştientizare și cu noile norme europene aflate în pregătire”,  a declarat Directorul General al Recolamp, dl. Bela Kovacs.

Noua platformă este realizată de către colegii de la AmbiLamp, Spania, fiind de asemenea implementată în Portugalia și Marea Britanie, România, prin Recolamp fiind a patra țară care se alătura proiectului. Platforma va fi funcţională începând din data de 15.04.2024. Pentru început, aici vor avea acces imediat membrii Recolamp, ca donatori, şi organizaţiile non profit şi centrele educaţionale şi şcolile, ca beneficiari.

Continue Reading

Marketing

Agenția Canopy și Leroy Merlin România anunță începutul colaborării

Published

on

Canopy, una dintre cele mai mari agenții de performance marketing din România a preluat în gestiune, din martie 2024, conturile de PPC și paginile de Social Media  Leroy Merlin România, unul dintre cei mai cunoscuți retaileri de bricolaj și amenajări interioare.

Odată cu această colaborare, Canopy își lansează în mod oficial divizia de social media.

Tony Ragot, Marketing Director ADEO: Colaborarea cu Canopy reprezintă un pas important  în strategia noastră. Prin abordările avansate de comunicare pe care le vom implementa cu ajutorul experților în PPC & Social Media de la Canopy, ne așteptăm să oferim o experiență de shopping mult mai personalizată și intuitivă, crescând astfel satisfacția și fidelitatea clienților noștri.

Parteneriatului strategic dintre Canopy și Leroy Merlin constă în implementarea unor soluții avansate de marketing digital dezvoltate de Canopy.

Aceste soluții includ campanii PPC (Pay-Per-Click) full funnel, Social Media și Influencer Marketing, concepute pentru a maximiza conversiile și pentru a optimiza fiecare etapă a parcursului clienților.

Campaniile de performance vor fi utilizate pentru a atrage trafic de calitate către site-ul Leroy Merlin, îmbunătățind vizibilitatea și maximizând vânzările. Prin segmentare și personalizare, Canopy se angajează să ofere o abordare eficientă, asigurându-se că fiecare click contribuie direct la obiectivele Leroy Merlin.

În paralel, campaniile de Social Media și Influencer Marketing au rolul de a crea și întreține un dialog constant între Leroy Merlin și clienții săi. Acestea se vor concentra pe creșterea de comunități, extinderea vizibilității și captarea interesului până la fidelizare. Canopy utilizează o combinație de conținut creativ și data analysis pentru a optimiza experiența utilizatorilor de pe fiecare canal social media.

Cristian Ignat, Founder & CEO Canopy: Suntem extrem de entuziasmați să lucrăm alături de un nume atât de mare ca Leroy Merlin. Această colaborare ne oferă o scenă amplă pentru a demonstra capacitatea noastră de a inova și de a aduce schimbări semnificative în industrie. Sunt mândru de echipa noastră și aștept cu nerăbdare să vedem impactul pe care îl vom avea!

Echipa dedicată Leroy Merlin este formată dintr-un Team Leader cu 7 ani experiență, 2 Senior Specialists PPC & 2 Social Media Specialists cu peste 4 ani experiență, 2 senior designers și o echipă tehnică pe partea analiză date și tracking.

Oana Vasilică, Team Leader la Canopy: Suntem o echipă bine consolidată, cu experiență vastă, fiecare dintre noi având un rol cheie din punct de vedere strategic. Ne bucurăm că încă de la primele interacțiuni am reușit să creăm o chimie foarte bună și cu echipa Leroy Merlin, iar acum, la nici 2 luni de la începerea colaborării avem un workflow foarte clar, comunicăm extrem de bine și ne mândrim cu primii KPIs atinși împreună.

Prin aceste inițiative, Canopy nu doar că sprijină Leroy Merlin în extinderea amprentei digitale, dar contribuie semnificativ la o mai bună înțelegere și satisfacere a nevoilor clienților, îmbunătățind astfel relația dintre brand și consumatori.

Continue Reading

Marketing

125 de ani de Miele – Compania marchează aniversarea cu promoții, produse speciale și super oferte

Published

on

Miele, cel mai mare producător mondial de electrocasnice premium, marchează 125 de ani de existenţă cu serii limitate de produse de top şi oferte speciale pentru clienţi.

Produse aniversare, oferte de neratat, finisaje premium, noi funcţii eco care garantează un plus de sustenabilitate, garanţii extinse şi multe alte surprize pentru clienţi. Toate fac parte din cadoul pe care compania îl face clienților săi la aniversarea a 125 de ani de Miele.

Promoțiile sunt valabile pentru o selecție de modele aniversare care includ, printre altele, aparate de bucătărie încorporate într-un nou design negru obsidian mat.

Plite cu inducție cu sticlă unicat

În toamna anului trecut, Miele a lansat o serie de electrocasnice incorporabile ArtLine, lucrate într-un finisaj negru obsidian mat. Aceste aparate elegante fără mâner sunt perfecte pentru aproape toate stilurile de amenajare a bucătăriei și se combină fără efort cu multe materiale și culori.

Această serie cuprinde cuptoare, cuptoare combinate cu microunde, cuptoare combinate cu abur, și sertare termice, dar și aparate de cafea încorporate și o unitate de păstrare a vinului. Acestea sunt acompaniate de plite cu inducție cu un finisaj special din sticlă ceramică neagră mată. Gama este completată de o combină frigorifică de sine stătătoare și panouri frontale pentru mașini de spălat vase complet integrate în aceeași nuanță de culoare.

Super preț pentru mașina de spălat

Modelele aniversare din Ediția 125 Gala oferă și beneficii considerabile în ceea ce privește dotările și accesoriile. Un exemplu este mașina de spălat rufe WWI880 WCS 125 Gala Edition, care are o capacitate maximă de încărcare de 9 kg, o viteză de centrifugare de 1600 rpm și clasa de eficiență energetică A de top. În plus, acest model dispune de sistemul de dozare automată a detergentului TwinDos, pentru un plus de confort și eficiență, și tehnologia PowerWash, extrem de eficientă, pentru a putea spăla în mai puțin de o oră. Un alt punct forte îl reprezintă funcția SteamCare, ideală pentru netezirea și împrospătarea rufelor.

Garanție extinsă gratuită de 125 de săptămâni pentru modelele aniversare

În plus, pentru a marca 125 de ani de Miele, compania oferă acum o garanție extinsă gratuită de 125 de săptămâni – pe lângă garanția de conformitate Miele, pentru modelele  Gala Edition participante în campanie.

Astfel, Miele își reafirmă angajamentul față de longevitatea și durabilitatea produselor. „Miele reprezintă în primul rând calitate, durabilitate și sustenabilitate”, spune Axel Kruse, vice președinte senior al Miele Customer Service.

Iar pe durata perioadei de garanție extinsă clienții nu suportă niciun cost de reparație. Garanția extinsă acoperă, de asemenea, toate costurile legate de reparație, inclusiv costul pieselor de schimb.

Activarea extinderii garanției prin aplicație

Cei care doresc să beneficieze de garanția extinsă o pot activa după achiziționarea modelului aniversar, folosind aplicația Miele, care oferă numeroase beneficii utilizatorilor. Prin intermediul aplicației, utlizatorii pot, de exemplu, să verifice cuptorul prin intermediul telefonului mobil sau, dacă cuptorul este echipat cu o cameră, să urmărească procesul de gătire în timp real. De asemenea, primesc notificări când rufele și vesela sunt spălate. În plus, aplicația informează utilizatorii cu privire la problemele legate de sustenabilitate, cum ar fi consumul de energie și apă al programelor de spălat vase și rufe.

Continue Reading

Trending