Connect with us

Marketing

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează cu contraeticheta

Published

on

AQUA Carpatica, brandul care a redefinit puritatea și a demonstrat că apa are gust, lansează acum o nouă băutură: AQUA Carpatica Flavours – apă minerală naturală carbogazoasă, cu suc de fructe și un strop de sirop de agave. Și nu oricum, ci cu spatele. Pentru că este mai corectă descrierea de pe spatele dozei, decât încadrarea în categoria comercială de pe față.

JEAN PAUL GAULTIER singurul designer ce a „beneficiat” de 2 Editii ale SOIREES DE LA MODE – Nr. 31 si 32!

Motivul pentru care AQUA Carpatica Flavours se lansează cu spatele

Potrivit surselor AQUA Carpatica, noul produs se lansează cu spatele, „pentru că descrierea de pe față nu ne reprezintă pe deplin, ba chiar ne face un deserviciu. În România nu există categoria de apă minerală naturală fructată. Legal, AQUA Carpatica Flavours nu are unde să stea decât la băuturi răcoritoare carbogazoase, denumirea de pe față a produsului. De aceea am hotărât să ne lansăm cu spatele, pentru că e mai bine să citiți întâi ingredientele. Cu ele ne mândrim și aceasta este combinația care ne reprezintă în fața consumatorului nostru exigent”.

„Este probabil cea mai curată băutură carbogazoasă de pe piață, din ingrediente naturale, și totuși nu există nicio categorie în care poate fi, legal, plasată”, spune Valentina Vesler, Head of PR & Communication AQUA Carpatica.

Nu este prima dată când AQUA Carpatica, cunoscută pentru izvoarele sale extraordinare și pentru exigența în selecția celor mai bune ingrediente pentru fiecare produs din portofoliu, vorbește despre importanța atenției pentru informația de pe etichete. Încă de la lansare, a fost brandul care a dezbătut valoarea nitraților și adevărul etichetelor. Ca orice alt produs AQUA Carpatica, noua băutură cu apă minerală naturală carbogazoasă, suc de fructe și sirop de agave respectă aceleași standarde de calitate și totuși este pusă în categoria băuturilor răcoritoare carbogazoase, care, la noi, este asociată cu sucurile.

„Din orice unghi privești, etichete incorecte, neadevărate, incomplete și etichetările greșite sunt dăunătoare. Atât produselor, cât și oamenilor, li se face un deserviciu atunci când se emit judecăți de valoare eronate. Iar acum suntem puși în aceeași situație. Puritatea, calitatea excepțională și grija față de consumator sunt preocuparea noastră de bază de peste 13 ani. AQUA Flavours întrunește toate aceste principii de dezvoltare de produs pentru că are în compoziție minimum de sirop de agave și un strop de suc de fructe. Așa că ne disociem de categorie băuturilor carbogazoase, pentru că nu ne reprezintă”, explică Jean Valvis, fondatorul AQUA Carpatica.

AQUA Carpatica Flavours a apărut pe piață în patru combinații răcoritoare, la doză de 330ml: Lămâie Verde și Mentă, Zmeură, Căpșună și Soc și Piersică și Mango

În ultimii ani, AQUA Carpatica a înregistrat o creștere semnificativă, devenind unul dintre cei mai consacrați liderii de piață.
Dezvoltarea portofoliului a continuat și astfel a fost introdusă o nouă gamă, AQUA Carpatica Flavours, o apă minerală naturală ce are în compoziția sa arome naturale (certificate).
AQUA Carpatica Flavours a câștigat votul de încredere al consumatorilor primind distincția Votat Produsul Anului 2023 în categoria aferentă.
Votat Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în 47 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a paisprezecea ediţie şi este reprezentată de către compania POY Bucharest SRL.
Studiul de piaţă din 2023 a fost realizat online, pe 45 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un eșantion total de 8227 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18-65 de ani, reprezentativ la nivel urban.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Marketing

Grupul City Grill se extinde în Cluj în parteneriat cu Marty Restaurants

Published

on

Grupul de restaurante City Grill, unul dintre cei mai puternici jucători autohtoni din industria HoReCa, se extinde în Transilvania prin parteneriat cu grupul de restaurante  Marty, City Grill urmând să dețină pachetul majoritar de acțiuni.

Parteneriatul cu Marty Restaurants reflectă angajamentul Grupului City Grill de a oferi românilor experiențe gastronomice de calitate, cu accent pe diversitate, tradiție și inovație. În cadrul parteneriatului dintre cele două grupuri din piața HoReCa, fondatorii Marty Restaurants continuă să gestioneze operațiunile restaurantelor Marty din Cluj Napoca. Expertiza Grupului City Grill va susține consolidarea Marty Restaurants pe piața clujeană prin bune practici și o strategie solidă de creștere bazată pe amplificarea trio-ului Gust – Servicii -Experiență, mix care asigură succesul restaurantelor din Grupul City Grill.  

Extinderea Grupului City Grill în afara Bucureștiului, începută acum prin parteneriatul cu Marty Restaurants din Cluj, marchează o direcție strategică importantă pentru noi, o intenție pe care o avem de ceva vreme, dar pentru care am căutat momentul și partenerul potrivit. Fondatorii și echipa Marty ne-au convins că am găsit ceea ce căutam, iar după multiple discuții pe parcursul a doi ani, am preluat cu încredere pachetul majoritar, urmând ca echipa locală să continue să administreze cele 6 restaurante din perspectiva operațională si sub același brand Marty –spune Daniel Mischie, CEO City Grill Group.

Grupul City Grill este cel mai important jucător român din industria restaurantelor. Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Pescăruș, Hanul Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill, Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc și La Boheme, primul hotel din portofoliu. Încă de la primul restaurant, Grupul City Grill a avut la bază ideea de a oferi clienților un loc potrivit pentru a invita un partener de afaceri la masă, de a crea un loc de relaxare necesar în pauza de masă, cu familia sau cu prietenii.

Fondat în inima Clujului în 1999, Marty Restaurants este un brand cu o tradiție de peste două decenii în domeniul ospitalității, fiind recunoscut pentru calitatea preparatelor, atenția la detalii și atmosfera prietenoasă. Cu 6 restaurante în Cluj-Napoca, Marty și-a câștigat reputația de loc preferat al clujenilor pentru mese relaxante, întâlniri de afaceri și momente speciale. Locațiile Marty Restaurants sunt recunoscute pentru meniul divers, inspirat din bucătăria internațională, și o experiență culinară adaptată preferințelor publicului local, fiind un reper al gastronomiei moderne în Transilvania.

Această colaborare dintre Grupul City Grill și Marty Restaurants își propune să îmbine expertiza de peste 20 de ani a fiecărui brand pentru a redefini standardele în domeniul ospitalității, oferind clujenilor și turiștilor un loc în care să se bucure de o experiență deosebită, bazată pe excelență culinară și pe crearea unui ambient primitor.

City Grill este un partener care împărtășește valorile noastre de calitate, respect pentru clienți și pasiune pentru gastronomie, iar acest parteneriat ne permite să explorăm noi posibilități și să ridicăm standardele în ospitalitatea locală, oferind o experiență unică, în care fiecare detaliu contează. Suntem încrezători că restaurantele noastre vor rămâne un loc de întâlnire preferat al clujenilor, unde se vor simți mereu ca acasă și vor găsi acea combinație perfectă între preparate de calitate și o atmosferă deosebită – spune Suciu Marcelus, CEO al Grupului Marty.

Clienții Marty Restaurants se vor bucura în continuare de un meniu internațional à la carte, creat pentru a răspunde unor gusturi variate, de la preparate clasice europene și reinterpretări asiatice, până la opțiuni moderne și echilibrate. Fiecare fel de mâncare este atent preparat, cu ingrediente de calitate și o prezentare deosebită, pentru a transforma orice vizită într-o experiență memorabilă.

Cele mai apreciate preparate culinare din restaurantele Marty sunt: supa crema roșii, chicken milanese pasta, 8 hours slow cooked brisket, award winning original cheesecake și cookitza.

În urma parteneriatului strategic dintre Grupul CityGrill și Marty Restaurants, operațiunile celor 6 restaurante Marty din Cluj, cu o capacitate totală de 1.321 de locuri, vor fi în continuare conduse de echipa locală, expertiza acesteia urmând să fie amplificată prin bunele practici care au transformat restaurantele Grupului City Grill în destinația numărul 1 a bucureștenilor și turiștilor.

Despre City Grill

Grupul City Grill este cel mai important jucător român din industria restaurantelor. Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanul Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill și La Boheme, primul hotel din portofoliu. Încă de la primul restaurant, Grupul City Grill a avut la bază ideea de a oferi clienților un loc potrivit pentru a invita un partener de afaceri la masă, de a crea un loc de relaxare necesar în pauza de masă, cu familia sau cu prietenii.

Prin restaurantele operate, Grupul City Grill se adresează clientului urban care obișnuiește să-și petreacă timpul liber în oraș și să-și stabilească întâlnirile business sau personale la o cafea. Meniurile din restaurante sunt accesibile și variate, cu specific românesc și internațional.

Fie că vorbim despre rețetele emblematice sau orice alt preparat din meniurile restaurantelor Grupului City Grill, ingredientele folosite sunt cele mai bune pentru clienți. “Secretul” mâncărurilor din restaurantele Grupului City Grill sunt ingredientele proaspete, cu proveniență atent controlată și testată, fără adaosuri alimentare. De la cartofii prăjiți proaspeți, curățați și tăiați manual, la ouă din surse cage free și până la legume crescute în solarul propriu de lângă Târgoviște, filozofia pe care se bazează bucătarii Grupului este aceea de a extrage gustul natural al ingredientelor, pus în valoare prin asociere și condimente precum sare și piper.

În toate restaurantele din Grupul City Grill, în care se gătește zilnic pentru aproape 15.000 clienți, se reciclează uleiul, sticla, cartonul și plasticul și se reduce risipa alimentară prin campanii active.

Despre Marty Restaurants

Fondat în 1999, Marty Restaurants s-a dezvoltat în Cluj-Napoca și a devenit unul dintre brandurile locale de referință, operând 6 de restaurante în oraș. Inspirat din gusturile internaționale, Marty oferă o experiență culinară variată, adaptată preferințelor clujenilor.

Dincolo de cele 6 restaurante, din Grupul Marty mai fac parte și centre de delivery, dar și o franciză Marty deschisă în Oradea.

Cu o atenție constantă la detalii și un angajament pentru profesionalism, echipa Marty creează un mediu primitor și prietenos, în care fiecare vizită devine un moment special. De la prepararea cafelei până la rețete noi în meniu, Marty își propune să aducă un plus de valoare prin calitate și inovație

Continue Reading

Marketing

NOUA COLECȚIE 4F MULTIACTIVE TRAINING TESTATĂ DE IOANA GRAMA

Published

on

Îți place să faci mișcare? Descoperă cea mai recentă campanie a colecției multiactive – concepută pentru a te sprijini în toate activitățile tale preferate, de la antrenamente intense până la ieșiri relaxate. Cu seturi de antrenament respirabile, cu uscare rapidă, cu treninguri și tricouri confortabile, casual, te vei concentra asupra mișcărilor tale și te vei bucura cu ușurință de pauza de endorfine.

Colecția a fost testată și aprobată de Ioana Grama, una dintre cele două ambasadoare 4F în România. Activă, distractivă, atletică și mereu în mișcare — Ioana se potrivește perfect cu valorile brandului. Ea este vedeta în cea mai recentă campanie pentru o colecție care o reprezintă – haine multiactive pentru femei multitasking! Echipamente de antrenament versatile care asigură confort și sprijin, indiferent de activitate.

Ioana Grama crede că stilul și confortul trebuie să meargă mână în mână, atât la sală, cât și pe drum până acolo. Ea apreciază un look la modă chiar și în timpul exercițiilor fizice și asta este ceea ce 4F a obținut cu noua colecție multiactive: confort complet în timpul antrenamentelor, combinat cu un look în tendinţe. Deoarece a rămâne activ ar trebui să fie distractiv, această colecție este concepută pentru a aduce bucurie și libertate fiecărei mișcări, făcând sportul să se simtă ca o experiență plină de bucurie!

Caracteristicile cheie ale colecției

4F știe cât de important este să arăți bine în timp ce rămâi activ, motiv pentru care a acordat o atenție deosebită detaliilor. Caracteristici precum cusăturile plate și elastice pentru a reduce riscul de frecare au fost direcţiile principale. Brandul oferă modele care nu restricționează mișcarea și sunt concepute pentru a-ți susține corpul în timpul exercițiilor fizice.

Pe lângă confort și funcționalitate, 4F s-a concentrat pe crearea unui design atractiv, în conformitate cu tendințele actuale. În colecție vei găsi nuanțe feminine de roz, mentă și vișiniu, violet intens, precum și negru clasic atemporal.

În îmbrăcămintea sport, tehnologiile și finisajele care îmbunătățesc proprietățile materialului joacă un rol crucial. Noua colecție de la 4F se asigură că și în timpul celor mai intense antrenamente rămâi confortabil, fără restricții asupra mișcărilor, pentru a te putea concentra pe deplin asupra activităților.

În colecția de training multiactive sunt încorporate următoarele tehnologii:

  • 4F DRY (finisare cu uscare rapidă): acest finisaj ajută materialul să absoarbă umezeala de pe piele mult mai repede. Asigură o senzație de uscat și o circulație optimă a aerului.
  • 4F Skin: Cunoscută drept „a doua piele”, această tehnologie folosește cusături plate sau construcție fără cusături pentru a minimiza frecarea pentru ca îmbrăcămintea să se potrivească cu corpul tău.
  • 4WAY STRETCH: Un tip de material ușor, elastic, dar durabil, care se întinde în toate direcțiile, oferind confort și mișcare fără restricții.

Ce poți găsi în colecție? Noua colecție include atât seturi de antrenament, cât și îmbrăcăminte pentru stilul zilnic, concepute pentru confort și funcționalitate oricând, oriunde.

În secțiunea de antrenament vei găsi tricouri și cămăși cu mânecă lungă, cu uscare rapidă, respirabile, jambiere lungi, colanți și pantaloni scurți de antrenament, precum și hanorace de antrenament perfecte pentru zilele mai răcoroase.

Gama sportstyle include tricouri, pantaloni de trening, hanorace și jachete confortabile și feminine, ideale pentru ținutele de zi cu zi.

Paleta de culori similară înseamnă că ambele linii se completează foarte bine și permit să asortezi ușor echipamentul de antrenament cu îmbrăcămintea casual.

Campania o are ca protagonistă pe Ioana Grama activă și gata pentru mișcare distractivă pe terenul de tenis din Varșovia. Filmările au durat peste 12 ore, iar echipa care a lucrat campania a fost internațională, Polonia, Germania și România.

Continue Reading

Marketing

Cineplexx te trimite în Grecia cu filmul Moartea în Vacanță

Published

on

E timpul să-ți dai check-in la nesfârșit în Poros! În perioada 7 octombrie – 28 noiembrie, Cineplexx dă start campaniei Cineplexx te trimite în Grecia unde poți câștiga o vacanță de vis pentru două persoane pe insula Poros din Grecia, locația de filmare a comediei Moartea în Vacanță sau una din cele patru valize de voiaj pentru viitoarele vacanțe.

Gândește-te la asta: te așezi confortabil în scaunul de cinema, filmul începe, iar tu te gândești ce bine ar prinde o vacanță în Grecia, visezi la soarele mediteraneean, plajele însorite și frumusețea liniștită a insulei Poros. Exact asta ar putea fi următoarea ta destinație! Cineplexx România te provoacă să râzi, să te relaxezi și poate chiar să-ți faci bagajele, pentru că fiecare bilet achiziționat la Moartea în Vacanță îți aduce o șansă de a câștiga o vacanță de 5 zile de două persoane în Poros, Grecia.
Cum poți participa? Simplu! Tot ce trebuie să faci pentru a câștiga acest premiu fantastic este să-ți iei bilete la comedia românească Moartea în Vacanță în orice cinematograf Cineplexx din România, între 7 octombrie – 28 noiembrie și să te înscrii apoi în tombola din cinema. La finalul campaniei, un cinefil norocos va câștiga o bine-meritată vacanță în Grecia pentru doi, oferită în parteneriat cu agenția de turism TUI Travel Center. Pachetul de vacanță include:
  • Transport cu avionul și ferry-ul, astfel încât să ajungi direct în paradis
  • Cazare de 5 zile într-un hotel superb din Poros
  • Mic dejun inclus, ca să începi fiecare zi în forță
Codul unic de pe bilet poate fi înscris o singură dată în campanie, însă mai multe bilete înseamnă mai multe șanse de câștig. Biletul de film trebuie păstrat până la finalizarea campaniei pentru validarea câștigătorilor. Campania este valabilă doar în rețeaua de cinematografe Cineplexx – Băneasa, Titan, Craiova, Sibiu, Satu Mare și Târgu Mureș. Biletele pot fi achiziționate atât online din aplicația Cineplexx, de pe site-urile cineplexx.ro sau cinemagia.ro, cât și direct de la casele de bilete din cinematograf. Înscrierea în campanie se face pe loc la tombola din cinema.
Fiecare bilet de film achiziționat în perioada campaniei nu este doar o intrare la film, ci și o oportunitate de a câștiga premii fabuloase. La Cineplexx, filmele sunt mai mult decât filme – sunt experiențe și poți fi chiar tu norocosul câștigător!
Moartea în vacanță este cea mai nouă comedie marca Bravo Films, cu Mircea Popa, Costel Bojog și Maria Popovici în rolurile principale, filmată chiar pe insula Poros din Grecia. Acum, pe marile ecrane de la Cineplexx, poți viziona această producție și poți simți vibrațiile locului unde se desfășoară povestea. Este șansa ta de a te conecta cu magia filmului și de a câștiga o vacanță într-o locație de neuitat. Poros, o bijuterie a Greciei, a fost fundalul perfect pentru Moartea în Vacanță și acum poate fi și decorul vacanței tale! Cu ape cristaline, plaje spectaculoase și o atmosferă relaxată, această insulă este destinația ideală pentru o escapadă de 5 zile.
Programul complet al cinematografelor, regulamentul campaniei Cineplexx te trimite în Grecia și bilete pot fi găsite în orice moment pe site-ul www.cineplexx.ro în secțiunea DE NERATAT sau în aplicația Cineplexx disponibilă gratuit pe iOS și Android.
Cineplexx este unul dintre cei mai importanți operatori de cinematografe din Europa Centrală și de Est, cu o experiență de peste 50 de ani în industrie. Compania operează în prezent peste 60 de cinematografe în 12 țări: Austria, Slovenia, Croația, Bosnia și Herțegovina, Serbia, Muntenegru, Kosovo, Albania, Macedonia de Nord, Grecia, Italia și România. La aproximativ un an de la intrarea pe piața românească, Cineplexx deține deja șase locații – Băneasa, Titan, Craiova, Satu Mare, Sibiu și Târgu Mureș.

Continue Reading

Trending