Connect with us

Bani si afaceri

Peste 800 de profesioniști români au participat la cea de-a doua ediție a Conferinței Naționale de Vânzări, organizate de Arta de a NU vinde

Published

on

Vineri, 7 iulie 2023, în București, a avut loc cea de-a doua ediție a Singurei Conferințe Naționale de Vânzări, organizată de Arta de a NU vinde (ADNV). Peste 800 de profesioniști din Capitală și din țară au luat parte la evenimentul care i-a avut pe scenă pe Andrei Dunuță, fondatorul seriei de evenimente ADNV, trainer și consultant în vânzări, și pe invitatul său, Jeffrey Gitomer, trainerul de vânzări numărul 1 în SUA și unul dintre cei mai bine vânduți autori de cărți de profil din toate timpurile.

Conferința de o zi a adus împreună antreprenori, directori ai marilor companii și experți în vânzări, cu diferite niveluri de senioritate, oferindu-le atât inspirație, opțiuni de dezvoltare, de rafinare a tehnicilor existente și de învățare a unor strategii noi, cât și momente de networKING și divertisment, toate dirijate împreună cu Mihai Morar, moderatorul evenimentului.

“Tema de anul acesta a fost <<De la PION la CAMPION>>, o metaforă din șah, la care eu țin foarte mult, pentru că exprimă obiectivul nostru pentru oamenii de vânzări din România. Totodată, evenimentul a reprezentat, în sine, o mutare pe tabla vânzărilor, mutare de care profesioniștii din țară aveau nevoie pentru a trece la nivelul următor în carieră. Feedback-ul primit de la sutele de participanți ne dovedește că evenimentul a fost un real succes pentru peisajul autohton, un T0 pentru industria locală, fiindcă a adus pe masă noi principii de business, adaptate vremurilor și contextelor pe care le traversăm”, a declarat Andrei Dunuță, fondator ADNV.

Arta de a NU vinde și Jeffrey Gitomer, parteneriat care revoluționează vânzările în România

Prezența pe scenă a lui Jeffrey Gitomer, cunoscut drept Regele Vânzărilor în SUA, a fost apreciată de publicul român, care a avut ocazia să învețe strategii și principii de top, care pot fi implementate imediat în modelele lor de afaceri. Abordarea sa, caracterizată de un stil oratoric extrem de convingător și coerent a cucerit participanții. Autorul celebrei cărți “Biblia Vânzârilor”, un bestseller pe lista New York Times, s-a declarat extrem de mulțumit de interacțiunea cu participanții, dar și de întreaga experiență de pe scena românească.

“Am găsit în Andrei Dunuță un partener de încredere, cu care sunt mândru să lucrez. Felul în care am rezonat a făcut ca el să devină vocea mea în România, un promotor excelent al principiilor și viziunii mele. Mă bucur să extind colaborarea cu el și să demarăm noi proiecte de succes împreună”, a declarat Jeffrey Gitomer.

Arta de a NU vinde va crea în următoarele luni noi produse și programe alături de trainerul american, orientându-se atât în zona de publicare de cărți și materiale educaționale, cât și în realizarea de conținut video, dedicat exclusiv pieței românești.

“Obiectivul meu pe termen scurt este ca, în calitate de trainer certificat de către Jeffrey Gitomer, să facilitez accesul la strategiile, cărțile și materialele sale și, de asemenea, să realizăm împreună un curs video, ce va face parte din seria <<De la PION, la CAMPION>>. Asocierea cu Jeffrey vine să întărească angajamentul meu de a schimba vânzările în România și România prin vânzări.”, a completat Andrei Dunuță.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bani si afaceri

ATALIAN România: 29.5 milioane de euro din Facility Management în 2024

Published

on

După optsprezece ani de la intrarea pe piața din România, ATALIAN devine lider național de piață în Facility Management, atât în ceea ce privește cifra de afaceri, cât și profitabilitatea și productivitatea; în 2024, ATALIAN obține o EBITDA de 2.300.000 EUR și un profit net de 1.050.000 EUR la o cifră de afaceri de 29.500.000 EUR.

ATALIAN ROMÂNIA devine lider de piață în Facility Management și câștigă 4 premii la nivel național
În cadrul Topului Național al Firmelor Private din România, un clasament realizat exclusiv pe baza performanțelor financiare ale firmelor private, compania Atalian România a fost premiată cu LOCUL 1 la patru categorii: profit, cifră de afaceri, productivitate și performanță globală.

Clasamentul, realizat de către IMM România, recunoaște anual eforturile și realizările companiilor care contribuie activ la dezvoltarea economiei naționale, fiind un eveniment dedicat excelenței și inovației.

Premierea din cadrul Top 2024 IMM România a avut loc în urma analizei a 855.000 de companii, Atalian România obținând 4 distincții la nivel național pentru întreprinderi mari, pentru domeniul de activitate CAEN 6832 – administrarea imobilelor pe bază de comision sau contract: LOCUL 1 – Performanță globală, LOCUL 1 – Productivitate, LOCUL 1 – Cifră de afaceri, LOCUL 1 – Profit brut.

Vezi și Grupul Dedalo România raportează pentru 2023 o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro

“Apreciez în mod deosebit premiile Top IMM deoarece sunt bazate pe cifre clare și nu pe evaluări subiective. Totul a fost transparent, criteriile clare, iar ceremonia plină de bun gust și rafinament.”, a declarat Cora Cristescu, CEO al Atalian România.

Atalian România a închis anul 2024 cu o cifră de afaceri în creștere cu 26,5% față de rezultatele financiare ale anului 2023 care au fost, de altfel, cele luate în considerare pentru realizarea și premierea Top 2024 IMM România, și anume: cifră de afaceri de 23.330.000 EUR, profitul net de 950.000 EUR cu o medie anuală de 735 de angajați.

În prezent, Atalian România are în administrare peste 300 de puncte de lucru reprezentând 80 de clădiri de birouri, 10 fabrici, un complex rezidențial și un lanț de supermarketuri.

“Performanța prin calitate este ceea ce dorim să ne caracterizeze mereu, acesta fiind și rămânând obiectivul nostru principal în toți acești ani. Iar în spatele acestei realități stau oamenii din echipa noastră care a rămas «tânără», și spun asta fără să aibă vreo legătură cu vârsta, ci mai degrabă cu capacitatea de a se adapta continuu și a-și manifesta dorința de a pune în practică mereu lucruri sau idei noi. În Facility Management provocările se tot schimbă, însă una constantă rămâne cea legată de dezvoltarea oamenilor. Noi ne bazăm pe competențe și nu doar pe experiență. Experiența poate fi dobândită practicând, important este să atragem atitudinile care ni se potrivesc. Ori, ca să poți activa atât de mult într-o astfel de industrie, trebuie mai întâi să îți placă ca în fiecare zi să o iei cumva de la capăt, să te întâlnești cu noi oportunități și să ai maturitatea să te adaptezi mereu la piață.” a declarat Cora Cristescu, CEO al Atalian România.

Continue Reading

Bani si afaceri

CPE România anunță achiziționarea integrală a acțiunilor de la Custom Group și lansează o nouă eră de inovație tehnologică în automatizarea retailului

Published

on

CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, anunță cu mândrie o etapă de transformare majoră: achiziționarea tuturor acțiunilor italiene de la Custom Group, transformând compania într-una cu capital 100% românesc. Această schimbare semnificativă poziționează CPE ca prima și singura companie din România cu un focus dedicat pe tehnologia de retail, oferind o gamă largă de soluții inovatoare și de ultimă oră, „Made în România”, pregătite să se extindă rapid atât la nivel național, cât și internațional.

CPE că parte a grupului Custom până în 2024, a fost un pionier în industria caselor de marcat din România, oferind soluții complete de hardware, software și service pentru imprimante și case de marcat. Funcționând anterior ca unitate de producție pentru Custom Spa Italia, produsele CPE sunt fabricate în Glimboca și exportate în peste 76 de țări, astfel produsele CPE pot și găsite de la Washington la Tokyo și Rusia până în Australia. Custom Group este un lider european în retail și automatizare de peste trei decenii, contribuind la 32 de brevete proprietare și soluții integrate de hardware, software și servicii în mai multe sectoare, inclusiv aviație, retail, automatizare industrială și jocuri.

CPE a fost fondată în 2006 și a cunoscut o creștere constantă, devenind un jucător important pe piața tehnologiei pentru retail și automatizare. De-a lungul anilor, compania a fost implicată în dezvoltarea de soluții integrate pentru multiple industrii, inclusiv retail, aviație și logistică. Cu această achiziție, CPE își reafirmă angajamentul față de inovația locală și internațională și își consolidează poziția de lider în tehnologie.

„Succesul CPE România își are rădăcinile în povestea sa unică începută în 2006 cu doar cinci angajați, într-o unitate modestă de 150 de metri pătrați. Compania a crescut rapid datorită ambiției și expertizei comune, astfel ca până la sfârșitul anului inaugural, echipa a ajuns la 25 de angajați. Astăzi, CPE România se mândrește cu o infrastructură modernă, o echipă de 60 de angajați și urmează să crească până la 140 de angajați, prezentând traiectoria de creștere a companiei în peisajul economic dinamic al României. Această tranziție evidențiază, de asemenea, punctul culminant a peste 20 de ani de leadership tehnologic, deoarece CPE, anterior o ramură europeană majoră a Grupului Custom Italian, își trasează acum propriul drum de independență. Suntem extrem de încântați să anunțăm acest nou capitol din istoria CPE. Achiziționarea completă a acțiunilor italiene ne permite să ne consolidăm statutul de lider și să ne accelerăm planurile de extindere globală. Această schimbare este un moment de mândrie pentru noi toți și pentru România. Inovațiile noastre sunt construite pe baza unei experiențe internaționale și a unei expertize locale puternice. Ne propunem să revoluționăm industria retail-ului, oferind soluții tehnologice eficiente și accesibile pentru toate tipurile de companii.”, a declarat Marius Ursulescu, CEO și fondator al CPE.

Un hub modern de producție pentru creștere globală

Cu o capacitate de productie nou extinsă, care acoperă 20.000 de metri pătrați, și având o abordare profundă asupra sustenabilității, CPE dispune de 4 linii de producție de ultimă generație, care integrează tehnologie avansată IoT și SAP pentru a optimiza gestionarea lanțului de aprovizionare, îmbunătățirea și dezvoltarea integrată a produselor (IPD), și asigurarea unui control al calității superior. Facilitățile, susținute de peste 70% furnizori români, produc peste 200.000 de unități anual, iar o nouă linie de producție și dezvoltare se concentrează pe dezvoltarea unei infrastructuri robuste, care alături de o rețea de 200 de dealeri români, poziționează CPE pentru o creștere rapidă atât pe plan intern, cât și internațional.

„Acesta este un moment de mândrie atât pentru România, cât și pentru echipa noastră. Proprietatea completă ne da puterea să impulsionăm inovația și să urmărim o creștere ambițioasă la scară globală cât mai rapid. Prin valorificarea expertizei noastre locale și a experienței internaționale, putem continua să oferim soluții de neegalat care să răspundă nevoilor în evoluție ale industriilor de retail și automatizare din întreaga lume. Nu doar că ajutăm comercianții, ci susținem o mișcare de diseminare a culturii tehnologice, benefică pentru orice tip de companii. De la magazine mici la francize mari, oferim tehnologii care vor revoluționa experiența de retail. Și facem acest lucru cu inovații Made în România.”, a subliniat Marius Ursulescu, Fondator și CEO al CPE.

Lansarea UNO – Primul terminal fiscal POS realizat integral în România

În conformitate cu planurile sale ambițioase, CPE anunță lansarea UNO, primul terminal fiscal POS realizat integral în România. UNO reprezintă următoarea generație de tehnologie de retail și este conceput să redefinească peisajul retail-ului self-service.

Cu un design modern, instalare ușoară și materiale rezistente la condiții meteo, noul terminal de plată UNO este soluția ideală pentru diverse domenii, inclusiv automate, spălătorii auto, parcări și multe altele. Terminalul este echipat cu tehnologii avansate care optimizează consumul de energie și răspunde cererii tot mai mari pentru plăți fără numerar și tranzacții digitale. UNO demonstrează angajamentul CPE față de inovația „Made în România” și poziționează compania în fruntea sectorului global al retail-ului autonom.

„UNO, primul terminal fiscal POS fabricat integral în România, reprezintă cea mai largă gamă de soluții pentru retail, cu o viteză de neegalat și inovație – „Made în România”. Este cea mai eficientă și rapidă soluție pe care o oferim tuturor tipurilor de retaileri: de la magazin mic la restaurante, prin supermarketuri, magazine alimentare și francizori pentru a furniza acele tehnologii care rulează deja în România și în toată Europa. Cu un design elegant, instalare facilă și materiale rezistente la intemperii, UNO stabilește un nou standard pentru soluțiile de retail autonome. Echipat cu senzori de proximitate și lumină pentru a optimiza consumul de energie, este conceput pentru a gestiona cererea tot mai mare de plăți fără numerar, portofele digitale și tranzacții fără interacțiuni. Pe măsură ce sectorul global al retail-ului autonom va crește cu o rată anuală de 25% între 2024 și 2030, UNO plasează CPE în fruntea acestei tendințe de transformare.”, a mai adăugat Marius Ursulescu.

Sprijinirea ecosistemului de retail din România

CPE se angajează profund în promovarea pieței de retail din România printr-o suită cuprinzătoare de soluții tehnologice inovatoare de retail. Cu peste două decenii de experiență în automatizarea retailului, compania oferă o gamă largă de soluții rentabile, de înaltă performanță, care răspund nevoilor unice ale diverselor industrii. De la chioșcuri cu autoservire și dispozitive compatibile IoT până la terminale de plată integrate, CPE continuă să ofere tehnologii inovatoare care sporesc eficiența și îmbunătățesc experiența clienților.

Creșterea economică a României stimulează expansiunea

Strategia CPE este în tandem cu evolutia economică tot mai largă a României. Cu o rată de creștere a PIB estimată de pana la 2% în 2024, sectorul industrial al României a devenit un motor principal al inovației în Europa, susținut de inițiative guvernamentale de stimulare a industriilor de înaltă tehnologie. Acest mediu de piață favorabil, împreună cu leadership-ul tehnologic al CPE, pregătește scena pentru un succes și mai mare, pe măsură ce compania valorifică cererea globală în creștere pentru automatizarea retailului.

Expertiză locală, acoperire la nivel global

CPE continuă să se angajeze în oferirea celor mai performante soluții de automatizare pentru retail, contribuind la dezvoltarea ecosistemului tehnologic din România și din întreaga lume. CPE rămâne dedicat inovației și viitorului retailului și intenționează să lanseze o soluție fiscală all-in-one integrată cu o imprimantă fiscală, poziționând-o ca un diferențiator cheie pe piață, alături de alte produse inovatoare destinate atât piețelor locale, cât și globale.

Continue Reading

Bani si afaceri

SkyTower București încheie primul trimestru al anului 2024 cu noi contracte de închiriere însumând 3.000 mp.

Published

on

SkyTower, clădirea iconică a Bucureștiului și cea mai înaltă clădire din România, anunță semnarea de contracte de închiriere pentru mai mult de 3.000 de metri pătrați de spații de birouri premium, în primul trimestru al anului 2024, atrăgând atât companii locale, cât și internaționale.
Contractele semnate în 2024 arată atractivitatea în creștere a SkyTower pentru diverse sectoare de afaceri precum energie regenerabilă, inteligență artificială, platforme de tranzacționare cu monede digitale, retail și agricultură.

Care sunt noile contracte semnate de Sky Tower

Infrastructura modernă a SkyTower, concentrată pe siguranță și sustenabilitate, dar și gama de facilități unice, susținute de servicii premium, activări de comunitate plus locația strategică, au contribuit la semnarea de noi contracte de închiriere cu următoarele companii:
DATAWORKS RESEARCH SRL – O companie românească cu acționariar american specializată în Inteligență Artificială și baze de date. DataWorks Research SRL se află în fruntea inovației, valorificând tehnologii AI de ultimă generație pentru a genera insights și soluții bazate pe date pentru întreprinderi din diverse industrii.
BITPANDA GMBH VIENNA SUCURSALA BUCUREȘTI – Bitpanda a fost fondată la Viena în 2014 și este unul dintre cei mai importanți brokeri de criptomonede din Europa. Cu o selecție de peste 2.800 de active digitale, inclusiv peste 400 de active cripto și numeroase acțiuni, ETF-uri, metale prețioase și mărfuri, Unicornul fintech austriac oferă una dintre cele mai cuprinzătoare game de active digitale disponibile în Europa. Cu peste 4,5 milioane de utilizatori și zeci de parteneri instituționali, Bitpanda deține licențe în mai multe țări și un istoric de colaborare cu autoritățile locale de reglementare pentru a menține activele în siguranță. Acest lucru face din Bitpanda una dintre cele mai sigure și mai strict reglementate platforme de tranzacționare din industrie.
AJ CONSTRUCTION SRL – O companie românească specializată în energie regenerabilă. AJ Construction SRL este dedicată avansării durabilității prin dezvoltarea și implementarea soluțiilor de energie regenerabilă. Cu accent pe inovație și responsabilitatea față de mediu, ei contribuie la tranziția României către un viitor mai verde.

”SkyTower s-a distins net de-a lungul timpului în piața românească a clădirilor de birouri premium, acesta fiind principalul motiv pentru care tot mai multe companii aleg să devină chiriașii noștri. Turnul este atractiv datorită confortului său, caracteristicilor inovatoare de înaltă tehnologie, sustenabilității și securității, dar și datorită nivelului său de servicii și unicității evenimentelor exclusiv dedicate comunității. Începând de azi, întregul spațiu de birouri disponibil în SkyTower este deja închiriat, iar până când noi spații de birouri vor deveni disponibile în câteva luni, menținem o listă de așteptare pentru potențiali chiriași noi,” a declarat Leo Forstner, CEO RPHI Romania – compania care deține și administrează SkyTower.
Dat fiind faptul că SkyTower București continuă promisiunea de a oferi un mediu de lucru excepțional și de a sprijini creșterea afacerilor partenerilor săi, turnul a încheiat anul 2023 cu două închirieri majore la finalul anului:
AOT ENERGY SRL, o companie de energie aparținând grupului internațional ArrowResources AG, cu sediul în Elveția, s-a mutat recent la etajul 20 al SkyTower, iar Blankfactor SRL, un furnizor global de soluții tehnologice pentru transformarea digitală pentru servicii financiare la nivel mondial, este acum unicul chiriaș al etajului 35 al turnului, reprezentând cea mai înaltă locație de birouri dintr-un office building din România.

Despre SkyTower:

SkyTower este cea mai înaltă clădire din România și cea mai iconică clădire de birouri din Bucureşti. Turnul are 37 de etaje, ajungând la o înălțime de 137 de metri deasupra solului şi 60 de metri de structură subterană cu 5 etaje de locuri de parcare și depozitare. Toate zonele de birouri din SkyTower sunt iluminate natural, iar etajele superioare beneficiază de ascensoare de mare viteză, care ating o viteză maximă de 6 metri pe secundă.
SkyTower este prima clădire de birouri din România certificată cu LEED Platinum Operations and Maintenance (Operaţiuni şi Mentenanţă), și deține, de asemenea atestarea Gold DGNB pentru clădiri sustenabile, în urma evaluării de către ÖGNI (Societatea austriacă pentru managementul imobiliar sustenabil). Mai mult, SkyTower este prima clădire din lume certificată cu SHORE PLATINUM.
Din februarie 2023, SkyTower este singura clădire din România membră a Federației Mondiale a Turnurilor Emblematice – WFGT (World Federation of Great Towers)
La Gala Forbes Romania – Best Office Buildings 2023 – SkyTower a fost distins cu premiul „CEA MAI EMBLEMTICA CLADIRE DE BIROURI DIN ROMANIA.”
In iunie 2023 SkyTower a primit 2 premii la Gala IPA – Romanian Property Awards: Office Refurbishment Award și Office Interior Award.
Clădirea SkyTower este deținută și administrată de Raiffeisen Property Holding International (RPHI), iar de la finalizarea construcției în decembrie 2012, turnul a devenit o emblemă a orașului, remodelând orizontul noului cartier de afaceri din nordul Bucureștiului și stimulând dezvoltarea de noi proiecte în zona Floreasca-Aurel Vlaicu.

Continue Reading

Trending