Bani si afaceri
Twispay a procesat cu succes peste 600.000 de tranzacții în prima jumatate a anului 2023
Published
2 ani agoon

Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care operează sub brandul Twispay, a procesat cu succes, în prima jumătate a anului 2023, peste 600.000 de tranzacții cu cardul, cu peste 20% mai mult, față de aceeași perioadă din 2022.
Volumul de operațiuni în creștere se datorează atât dezvoltării portofoliului de comercianți care folosesc serviciile de plată Twispay, cât și intensificării activităților comerciale ale partenerilor deja existenți.
“Pentru noi, este o prioritate să ajutăm magazinele online să își crească vânzările și, astfel, să ne dezvoltăm odată cu ele. De aceea, avem o relație apropiată, colaborativă, cu fiecare client B2B pe care îl înrolăm și în întâmpinarea căruia venim cu soluții hipercustomizabile, adaptate nevoilor și publicului său.”, a declarat Augustin Dobre, CEO Capital Financial Services.
Industriile cu cele mai mari valori ale tranzacției medii au fost vânzările de tehnologie (294 Euro, cu 17% mai puțin decât în aceeași perioadă din 2022), asigurările (214 Euro, în creștere cu 30%) și serviciile aeriene, care s-au menținut relativ stabile (179 Euro, comparativ cu 187 Euro, în primul semestru din 2022). Categoriile care au înregistrat valori ridicate au inclus și zona de active digitale, cu o medie de 154 Euro/tranzacție și magazinele de retail, care oferă produse gastronomice de specialitate, cu 102 Euro/tranzacție.
În opoziție, industriile cu cele mai mici valori au fost cele de curierat (8 Euro/tranzacție) și utilități (45 Euro/tranzacție), ambele menținându-se constante, comparativ cu ianuarie-iunie 2022.
Comercianții din portofoliul Twispay s-au confruntat, în prima jumătate a anului, și cu tranzacții eșuate, acestea reprezentând sub 6% din totalul plăților cu cardul realizate.
“În e-commerce, inevitabil, există plăți care nu sunt finalizate de către consumator. Pentru a le converti, trebuie să știm, în primul rând, de ce se întâmplă acest lucru. Modulul de raportare Twispay oferă operatorilor de magazine online toate informațiile necesare pentru soluționarea situațiilor. De exemplu, conform cifrelor noastre, aproximativ 60% dintre tranzacții eșuează ca urmare a introducerii unor date de card greșite, fondurilor insuficiente sau a utilizării unor carduri expirate. În astfel de cazuri, comercianții pot automatiza mailuri prin care invită consumatorii să reîncerce tranzacția folosind un alt card sau acordând mai multă atenție informațiilor ce trebuie furnizate.”, a completat Augustin Dobre.
În 2023, Twispay și-a consolidat departamentul de combatere a refuzurilor la plată
Pentru a veni în întâmpinarea celor peste 400 de comercianți care folosesc serviciile Twispay de acceptare la plată, instituția financiară și-a consolidat departamentul de refuzuri la plata. Procesul permite posesorilor de card să solicite instituției emitente a cardului stornarea unei tranzacții, în cazul în care magazinul online nu și-a îndeplinit responsabilitățile sau produsele și serviciile nu au fost conforme cu prezentarea lor.
“Refuzul la plata sau chargeback-ul este o practică benefică pentru industrie, fiindcă le oferă consumatorilor încredere în e-commerce și îi face mai deschiși să exploreze și să descopere noi branduri și magazine. Cu toate acestea, există cazuri în care unii cumpărători aleg să inițieze procedura de refuz la plată în situații ce ar putea fi soluționate direct, comunicând cu comerciantul sau realizând un retur clasic. În aceste cazuri, abuzul de chargeback poate deveni periculos pentru magazinul online, nu doar fiindcă generează pierderi financiare comerciantului, ci și pentru că îi afectează relația cu procesatorii și schemele de plată, precum Visa și Mastercard. O rată de stornare mare vine cu comisioane de procesare direct proporționale. Dacă ea depășește 0.9%, în cazul Visa, și 1%, pentru Mastercard, comerciantul devine indezirabil. De aceea, este necesar ca operatorii să răspundă prompt solicitărilor clienților, inainte ca ele să escaladeze în chargeback.”, declară Augustin Dobre, CEO Capital Financial Services.
În cazul comercianților Twispay, cele mai multe dintre cererile de chargeback au fost inițiate de consumatori care au declarat că nu au primit produsele sau serviciile comandate. Prin departamentul său dedicat, instituția a gestionat împreună cu clienții săi B2B fiecare solicitare.
“Avem persoane dedicate care colaborează cu operatorii de e-commerce, pentru a-i ajuta să își pregătească dosarele, să colecteze și să prezinte dovezile necesare livrării produselor și serviciilor și a conformității lor. Echipa noastră se ocupă, în numele comerciantului, de comunicarea cu schemele de plată. Mai mult, depunem eforturi constante pentru a ne asigura că magazinele online cu care lucrăm știu cum să se protejeze de chargeback. Uneori, lucruri aparent mici, precum alocarea unei persoane care să se ocupe de relația cu clienții, diversificarea metodelor de contact, verificarea numărului de telefon care apare pe site sau inserarea brandului și a numelui de companie pe o factură, pot reduce drastic refuzurile la plată.”, a completat Augustin Dobre.
You may like
-
Libris.ro: Tinerii citesc dragostea, în română și în engleză, inspirați de trendurile online. 8 din 10 cărți alese de generația Z sunt povești de dragoste
-
Lord of the Dance anunță super turneul aniversar de 30 de ani și revine la București si Cluj Napoca in 2026
-
Bridget Jones se întoarce!
-
Living Studio L334 de la LEMS, elegant și super-funcțional
-
Savurează Dragostea de Valentine’s Day cu rețete irezistibile Lavazza
-
Obține o imunitate de fier cu produsele naturale de la Olini
Bani si afaceri
ATALIAN România: 29.5 milioane de euro din Facility Management în 2024
Published
5 zile agoon
12/02/2025
După optsprezece ani de la intrarea pe piața din România, ATALIAN devine lider național de piață în Facility Management, atât în ceea ce privește cifra de afaceri, cât și profitabilitatea și productivitatea; în 2024, ATALIAN obține o EBITDA de 2.300.000 EUR și un profit net de 1.050.000 EUR la o cifră de afaceri de 29.500.000 EUR.
ATALIAN ROMÂNIA devine lider de piață în Facility Management și câștigă 4 premii la nivel național
În cadrul Topului Național al Firmelor Private din România, un clasament realizat exclusiv pe baza performanțelor financiare ale firmelor private, compania Atalian România a fost premiată cu LOCUL 1 la patru categorii: profit, cifră de afaceri, productivitate și performanță globală.
Clasamentul, realizat de către IMM România, recunoaște anual eforturile și realizările companiilor care contribuie activ la dezvoltarea economiei naționale, fiind un eveniment dedicat excelenței și inovației.
Premierea din cadrul Top 2024 IMM România a avut loc în urma analizei a 855.000 de companii, Atalian România obținând 4 distincții la nivel național pentru întreprinderi mari, pentru domeniul de activitate CAEN 6832 – administrarea imobilelor pe bază de comision sau contract: LOCUL 1 – Performanță globală, LOCUL 1 – Productivitate, LOCUL 1 – Cifră de afaceri, LOCUL 1 – Profit brut.
Vezi și Grupul Dedalo România raportează pentru 2023 o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro
“Apreciez în mod deosebit premiile Top IMM deoarece sunt bazate pe cifre clare și nu pe evaluări subiective. Totul a fost transparent, criteriile clare, iar ceremonia plină de bun gust și rafinament.”, a declarat Cora Cristescu, CEO al Atalian România.
Atalian România a închis anul 2024 cu o cifră de afaceri în creștere cu 26,5% față de rezultatele financiare ale anului 2023 care au fost, de altfel, cele luate în considerare pentru realizarea și premierea Top 2024 IMM România, și anume: cifră de afaceri de 23.330.000 EUR, profitul net de 950.000 EUR cu o medie anuală de 735 de angajați.
În prezent, Atalian România are în administrare peste 300 de puncte de lucru reprezentând 80 de clădiri de birouri, 10 fabrici, un complex rezidențial și un lanț de supermarketuri.
“Performanța prin calitate este ceea ce dorim să ne caracterizeze mereu, acesta fiind și rămânând obiectivul nostru principal în toți acești ani. Iar în spatele acestei realități stau oamenii din echipa noastră care a rămas «tânără», și spun asta fără să aibă vreo legătură cu vârsta, ci mai degrabă cu capacitatea de a se adapta continuu și a-și manifesta dorința de a pune în practică mereu lucruri sau idei noi. În Facility Management provocările se tot schimbă, însă una constantă rămâne cea legată de dezvoltarea oamenilor. Noi ne bazăm pe competențe și nu doar pe experiență. Experiența poate fi dobândită practicând, important este să atragem atitudinile care ni se potrivesc. Ori, ca să poți activa atât de mult într-o astfel de industrie, trebuie mai întâi să îți placă ca în fiecare zi să o iei cumva de la capăt, să te întâlnești cu noi oportunități și să ai maturitatea să te adaptezi mereu la piață.” a declarat Cora Cristescu, CEO al Atalian România.
Bani si afaceri
CPE România anunță achiziționarea integrală a acțiunilor de la Custom Group și lansează o nouă eră de inovație tehnologică în automatizarea retailului
Published
3 luni agoon
08/11/2024
CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, anunță cu mândrie o etapă de transformare majoră: achiziționarea tuturor acțiunilor italiene de la Custom Group, transformând compania într-una cu capital 100% românesc. Această schimbare semnificativă poziționează CPE ca prima și singura companie din România cu un focus dedicat pe tehnologia de retail, oferind o gamă largă de soluții inovatoare și de ultimă oră, „Made în România”, pregătite să se extindă rapid atât la nivel național, cât și internațional.
CPE că parte a grupului Custom până în 2024, a fost un pionier în industria caselor de marcat din România, oferind soluții complete de hardware, software și service pentru imprimante și case de marcat. Funcționând anterior ca unitate de producție pentru Custom Spa Italia, produsele CPE sunt fabricate în Glimboca și exportate în peste 76 de țări, astfel produsele CPE pot și găsite de la Washington la Tokyo și Rusia până în Australia. Custom Group este un lider european în retail și automatizare de peste trei decenii, contribuind la 32 de brevete proprietare și soluții integrate de hardware, software și servicii în mai multe sectoare, inclusiv aviație, retail, automatizare industrială și jocuri.
CPE a fost fondată în 2006 și a cunoscut o creștere constantă, devenind un jucător important pe piața tehnologiei pentru retail și automatizare. De-a lungul anilor, compania a fost implicată în dezvoltarea de soluții integrate pentru multiple industrii, inclusiv retail, aviație și logistică. Cu această achiziție, CPE își reafirmă angajamentul față de inovația locală și internațională și își consolidează poziția de lider în tehnologie.
„Succesul CPE România își are rădăcinile în povestea sa unică începută în 2006 cu doar cinci angajați, într-o unitate modestă de 150 de metri pătrați. Compania a crescut rapid datorită ambiției și expertizei comune, astfel ca până la sfârșitul anului inaugural, echipa a ajuns la 25 de angajați. Astăzi, CPE România se mândrește cu o infrastructură modernă, o echipă de 60 de angajați și urmează să crească până la 140 de angajați, prezentând traiectoria de creștere a companiei în peisajul economic dinamic al României. Această tranziție evidențiază, de asemenea, punctul culminant a peste 20 de ani de leadership tehnologic, deoarece CPE, anterior o ramură europeană majoră a Grupului Custom Italian, își trasează acum propriul drum de independență. Suntem extrem de încântați să anunțăm acest nou capitol din istoria CPE. Achiziționarea completă a acțiunilor italiene ne permite să ne consolidăm statutul de lider și să ne accelerăm planurile de extindere globală. Această schimbare este un moment de mândrie pentru noi toți și pentru România. Inovațiile noastre sunt construite pe baza unei experiențe internaționale și a unei expertize locale puternice. Ne propunem să revoluționăm industria retail-ului, oferind soluții tehnologice eficiente și accesibile pentru toate tipurile de companii.”, a declarat Marius Ursulescu, CEO și fondator al CPE.
Un hub modern de producție pentru creștere globală
Cu o capacitate de productie nou extinsă, care acoperă 20.000 de metri pătrați, și având o abordare profundă asupra sustenabilității, CPE dispune de 4 linii de producție de ultimă generație, care integrează tehnologie avansată IoT și SAP pentru a optimiza gestionarea lanțului de aprovizionare, îmbunătățirea și dezvoltarea integrată a produselor (IPD), și asigurarea unui control al calității superior. Facilitățile, susținute de peste 70% furnizori români, produc peste 200.000 de unități anual, iar o nouă linie de producție și dezvoltare se concentrează pe dezvoltarea unei infrastructuri robuste, care alături de o rețea de 200 de dealeri români, poziționează CPE pentru o creștere rapidă atât pe plan intern, cât și internațional.
„Acesta este un moment de mândrie atât pentru România, cât și pentru echipa noastră. Proprietatea completă ne da puterea să impulsionăm inovația și să urmărim o creștere ambițioasă la scară globală cât mai rapid. Prin valorificarea expertizei noastre locale și a experienței internaționale, putem continua să oferim soluții de neegalat care să răspundă nevoilor în evoluție ale industriilor de retail și automatizare din întreaga lume. Nu doar că ajutăm comercianții, ci susținem o mișcare de diseminare a culturii tehnologice, benefică pentru orice tip de companii. De la magazine mici la francize mari, oferim tehnologii care vor revoluționa experiența de retail. Și facem acest lucru cu inovații Made în România.”, a subliniat Marius Ursulescu, Fondator și CEO al CPE.
Lansarea UNO – Primul terminal fiscal POS realizat integral în România
În conformitate cu planurile sale ambițioase, CPE anunță lansarea UNO, primul terminal fiscal POS realizat integral în România. UNO reprezintă următoarea generație de tehnologie de retail și este conceput să redefinească peisajul retail-ului self-service.
Cu un design modern, instalare ușoară și materiale rezistente la condiții meteo, noul terminal de plată UNO este soluția ideală pentru diverse domenii, inclusiv automate, spălătorii auto, parcări și multe altele. Terminalul este echipat cu tehnologii avansate care optimizează consumul de energie și răspunde cererii tot mai mari pentru plăți fără numerar și tranzacții digitale. UNO demonstrează angajamentul CPE față de inovația „Made în România” și poziționează compania în fruntea sectorului global al retail-ului autonom.
„UNO, primul terminal fiscal POS fabricat integral în România, reprezintă cea mai largă gamă de soluții pentru retail, cu o viteză de neegalat și inovație – „Made în România”. Este cea mai eficientă și rapidă soluție pe care o oferim tuturor tipurilor de retaileri: de la magazin mic la restaurante, prin supermarketuri, magazine alimentare și francizori pentru a furniza acele tehnologii care rulează deja în România și în toată Europa. Cu un design elegant, instalare facilă și materiale rezistente la intemperii, UNO stabilește un nou standard pentru soluțiile de retail autonome. Echipat cu senzori de proximitate și lumină pentru a optimiza consumul de energie, este conceput pentru a gestiona cererea tot mai mare de plăți fără numerar, portofele digitale și tranzacții fără interacțiuni. Pe măsură ce sectorul global al retail-ului autonom va crește cu o rată anuală de 25% între 2024 și 2030, UNO plasează CPE în fruntea acestei tendințe de transformare.”, a mai adăugat Marius Ursulescu.
Sprijinirea ecosistemului de retail din România
CPE se angajează profund în promovarea pieței de retail din România printr-o suită cuprinzătoare de soluții tehnologice inovatoare de retail. Cu peste două decenii de experiență în automatizarea retailului, compania oferă o gamă largă de soluții rentabile, de înaltă performanță, care răspund nevoilor unice ale diverselor industrii. De la chioșcuri cu autoservire și dispozitive compatibile IoT până la terminale de plată integrate, CPE continuă să ofere tehnologii inovatoare care sporesc eficiența și îmbunătățesc experiența clienților.
Creșterea economică a României stimulează expansiunea
Strategia CPE este în tandem cu evolutia economică tot mai largă a României. Cu o rată de creștere a PIB estimată de pana la 2% în 2024, sectorul industrial al României a devenit un motor principal al inovației în Europa, susținut de inițiative guvernamentale de stimulare a industriilor de înaltă tehnologie. Acest mediu de piață favorabil, împreună cu leadership-ul tehnologic al CPE, pregătește scena pentru un succes și mai mare, pe măsură ce compania valorifică cererea globală în creștere pentru automatizarea retailului.
Expertiză locală, acoperire la nivel global
CPE continuă să se angajeze în oferirea celor mai performante soluții de automatizare pentru retail, contribuind la dezvoltarea ecosistemului tehnologic din România și din întreaga lume. CPE rămâne dedicat inovației și viitorului retailului și intenționează să lanseze o soluție fiscală all-in-one integrată cu o imprimantă fiscală, poziționând-o ca un diferențiator cheie pe piață, alături de alte produse inovatoare destinate atât piețelor locale, cât și globale.
Bani si afaceri
SkyTower București încheie primul trimestru al anului 2024 cu noi contracte de închiriere însumând 3.000 mp.
Published
10 luni agoon
01/05/2024
SkyTower, clădirea iconică a Bucureștiului și cea mai înaltă clădire din România, anunță semnarea de contracte de închiriere pentru mai mult de 3.000 de metri pătrați de spații de birouri premium, în primul trimestru al anului 2024, atrăgând atât companii locale, cât și internaționale.
Contractele semnate în 2024 arată atractivitatea în creștere a SkyTower pentru diverse sectoare de afaceri precum energie regenerabilă, inteligență artificială, platforme de tranzacționare cu monede digitale, retail și agricultură.
Care sunt noile contracte semnate de Sky Tower
Infrastructura modernă a SkyTower, concentrată pe siguranță și sustenabilitate, dar și gama de facilități unice, susținute de servicii premium, activări de comunitate plus locația strategică, au contribuit la semnarea de noi contracte de închiriere cu următoarele companii:
DATAWORKS RESEARCH SRL – O companie românească cu acționariar american specializată în Inteligență Artificială și baze de date. DataWorks Research SRL se află în fruntea inovației, valorificând tehnologii AI de ultimă generație pentru a genera insights și soluții bazate pe date pentru întreprinderi din diverse industrii.
BITPANDA GMBH VIENNA SUCURSALA BUCUREȘTI – Bitpanda a fost fondată la Viena în 2014 și este unul dintre cei mai importanți brokeri de criptomonede din Europa. Cu o selecție de peste 2.800 de active digitale, inclusiv peste 400 de active cripto și numeroase acțiuni, ETF-uri, metale prețioase și mărfuri, Unicornul fintech austriac oferă una dintre cele mai cuprinzătoare game de active digitale disponibile în Europa. Cu peste 4,5 milioane de utilizatori și zeci de parteneri instituționali, Bitpanda deține licențe în mai multe țări și un istoric de colaborare cu autoritățile locale de reglementare pentru a menține activele în siguranță. Acest lucru face din Bitpanda una dintre cele mai sigure și mai strict reglementate platforme de tranzacționare din industrie.
AJ CONSTRUCTION SRL – O companie românească specializată în energie regenerabilă. AJ Construction SRL este dedicată avansării durabilității prin dezvoltarea și implementarea soluțiilor de energie regenerabilă. Cu accent pe inovație și responsabilitatea față de mediu, ei contribuie la tranziția României către un viitor mai verde.
”SkyTower s-a distins net de-a lungul timpului în piața românească a clădirilor de birouri premium, acesta fiind principalul motiv pentru care tot mai multe companii aleg să devină chiriașii noștri. Turnul este atractiv datorită confortului său, caracteristicilor inovatoare de înaltă tehnologie, sustenabilității și securității, dar și datorită nivelului său de servicii și unicității evenimentelor exclusiv dedicate comunității. Începând de azi, întregul spațiu de birouri disponibil în SkyTower este deja închiriat, iar până când noi spații de birouri vor deveni disponibile în câteva luni, menținem o listă de așteptare pentru potențiali chiriași noi,” a declarat Leo Forstner, CEO RPHI Romania – compania care deține și administrează SkyTower.
Dat fiind faptul că SkyTower București continuă promisiunea de a oferi un mediu de lucru excepțional și de a sprijini creșterea afacerilor partenerilor săi, turnul a încheiat anul 2023 cu două închirieri majore la finalul anului:
AOT ENERGY SRL, o companie de energie aparținând grupului internațional ArrowResources AG, cu sediul în Elveția, s-a mutat recent la etajul 20 al SkyTower, iar Blankfactor SRL, un furnizor global de soluții tehnologice pentru transformarea digitală pentru servicii financiare la nivel mondial, este acum unicul chiriaș al etajului 35 al turnului, reprezentând cea mai înaltă locație de birouri dintr-un office building din România.
Despre SkyTower:
SkyTower este cea mai înaltă clădire din România și cea mai iconică clădire de birouri din Bucureşti. Turnul are 37 de etaje, ajungând la o înălțime de 137 de metri deasupra solului şi 60 de metri de structură subterană cu 5 etaje de locuri de parcare și depozitare. Toate zonele de birouri din SkyTower sunt iluminate natural, iar etajele superioare beneficiază de ascensoare de mare viteză, care ating o viteză maximă de 6 metri pe secundă.
SkyTower este prima clădire de birouri din România certificată cu LEED Platinum Operations and Maintenance (Operaţiuni şi Mentenanţă), și deține, de asemenea atestarea Gold DGNB pentru clădiri sustenabile, în urma evaluării de către ÖGNI (Societatea austriacă pentru managementul imobiliar sustenabil). Mai mult, SkyTower este prima clădire din lume certificată cu SHORE PLATINUM.
Din februarie 2023, SkyTower este singura clădire din România membră a Federației Mondiale a Turnurilor Emblematice – WFGT (World Federation of Great Towers)
La Gala Forbes Romania – Best Office Buildings 2023 – SkyTower a fost distins cu premiul „CEA MAI EMBLEMTICA CLADIRE DE BIROURI DIN ROMANIA.”
In iunie 2023 SkyTower a primit 2 premii la Gala IPA – Romanian Property Awards: Office Refurbishment Award și Office Interior Award.
Clădirea SkyTower este deținută și administrată de Raiffeisen Property Holding International (RPHI), iar de la finalizarea construcției în decembrie 2012, turnul a devenit o emblemă a orașului, remodelând orizontul noului cartier de afaceri din nordul Bucureștiului și stimulând dezvoltarea de noi proiecte în zona Floreasca-Aurel Vlaicu.

Libris.ro: Tinerii citesc dragostea, în română și în engleză, inspirați de trendurile online. 8 din 10 cărți alese de generația Z sunt povești de dragoste

Lord of the Dance anunță super turneul aniversar de 30 de ani și revine la București si Cluj Napoca in 2026

Bridget Jones se întoarce!

Lord of the Dance anunță super turneul aniversar de 30 de ani și revine la București si Cluj Napoca in 2026

Libris.ro: Tinerii citesc dragostea, în română și în engleză, inspirați de trendurile online. 8 din 10 cărți alese de generația Z sunt povești de dragoste

Bridget Jones se întoarce!

Sorin Chiriță, despre traficul de coșmar din Capitală: „Unde e formula matematică a lui Nicușor Dan? Unde e expertul de la New York?”

AVA ne arată o nouă latură de-a sa în noul single fresh – „Damelo”
