Connect with us

Social

Grădina cu Filme – Cinema&More din București se redeschide pe 8 iunie. Ce evenimente sunt programate pentru această vară

Published

on

Sursa foto: Facebook Nicușor Dan

Nicușor Dan a anunțat că, începând cu 8 iunie, se redeschide Grădina cu Filme din Piaţa Alexandru Lahovari. Una dintre cele mai apreciate locații culturale estivale din centrul Bucureștiului va găzdui proiecții de filme românești și internaționale, concerte acustice, spectacole și sesiuni Q&A cu personalități din industria cinematografică din România.

Primarul general al capitalei a anunțat, printr-o postare pe pagina personală de Facebook, despre redeschiderea Grădinii cu Filme. Locația va fi deschisă publicului până pe data de 17 septembrie. 

Citește și: Ce evenimente vor avea loc în perioada minivacanței de 1 iunie la „Străzi deschise București”. Străzi din cartierul Rahova și Calea Victoriei vor deveni pietonale

Programul celei de-a X-a ediții a Grădinii cu Filme

Grădina cu Filme se va deschide pentru cea de-a X-a ediție cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin CREART – Centrul de Creație, Artă și Tradiție al Municipiului București. 

În seara deschiderii va fi proiectat filmul românesc „Metronom” în regia lui Alexandru Belc. Vineri, 9 iunie, se anunță un concert acustic, URMA – Just Strings, iar sâmbătă și duminică vor fi seri ale producțiilor internaționale- „A man called Otto” și „The Father”. 

În următoarele săptămâni ale lunii iunie sunt programate proiecții ale filmelor românești, internaționale, precum și filme documentare. 

Intrarea la evenimente se realizează pe bază de bilet.

Social

Super oițe și experiențe magice pentru cei mici

Published

on

Profi, lanț de magazine românești ce funcționează doar în această țară, a inaugurat, pe data de 24 august, o campanie inedită destinată tuturor copiilor de la noi. Această inițiativă, intitulată „Superoițele Profi”, a fost creată pentru a aduce bucurie și entuziasm în rândul celor mici și să le ofere posibilitatea să descopere într-un mod unic lumea minunată a supereroilor.

„Lumea magazinelor noastre se întrepătrunde cu cea a copiilor și facem tot ce putem pentru a o face cât mai frumoasă și plină de bucurii”, ne spune Marta Królikowska, director Marketing Profi România.

Fiecare dintre cele șapte superoițe din colecție poartă câte un nume inspirat din zilele săptămânii și deține câte o superputere unică:

  • Lunița este creativă și poate salva orice situație cu imaginația sa uluitoare;
  • Marțescu poate ajunge cu ușurință în orice loc datorită inteligenței sale și a superputerii de orientare;
  • Miercuraș strălucește prin viteza sa, fiind expert în orice disciplină sportivă;
  • Joi Joi este remarcabilă și face față cu eleganță oricărei provocări, datorită superputerii sale: grația;
  • Vinerel este un inventator talentat, având capacitatea de a-și imagina și a crea lucruri fantastice;
  • Sambatela este plină de compasiune și are superputerea de a aduna în jurul ei o întreagă comunitate de prieteni mici, căței și pisicuțe;
  • DomiFiiGo este liderul carismatic al echipei, bucătar priceput, de fapt un adevărat magician în bucătărie;

Această colecție deosebită este disponibilă în magazinele Profi până pe 31 Octombrie și include, pe lângă superoițe, o carte de colorat, magneți de frigider, stickere cu superoițe, etichete pentru caiete și un orar special care completează experiența celor mici.

Participarea la această campanie este deschisă oricui are vârsta de peste 18 ani, domiciliul sau reședința în România și achiziționează produse în valoare de minim 40 de lei din magazinele Profi. Cei care colectează stickere pot achiziționa superoițele preferate la un preț special, oferindu-le celor mici ocazia de a trăi această aventură captivantă.

Pentru a îmbogăți experiența copiilor, Profi a orchestrat și o serie de evenimente speciale în grădinițe. În colaborare strânsă cu Dollflowers și MiniArtShow by Ioana Ginghină, retailerul a pus în scenă captivante piese de teatru cu păpuși, aducând astfel la viață pentru cei mici aventurile Superoițelor Profi, spectacole ce aduc zâmbete și bucurie în inimile copiilor.

Dincolo de aceste reprezentații teatrale, micuții și-au putut dezvolta creativitatea participând la ateliere de creație. Momente speciale le-au permis să-și facă propriile păpuși oițe, inspirate de personajele din campania „Superoițele Profi”. Fiecare micuț și-a putut alege culorile și superputerile păpușii sale, conturându-și propriul univers de poveste.

Prin aceste acțiuni, Profi le oferă copiilor instrumente de exprimare a imaginația și de cultivare a gustului pentru artă și creativitate, contribuind astfel la formarea adulților de mâine.

Pentru mai multe informații despre Campania „Superoițele Profi”, accesați site-ul dedicat al rețelei de magazine sau pagina de Facebook.

Continue Reading

Social

Peste 1000 de saci de deșeuri colectați de pe malurile Lacului Bicaz de Persil și Let’s Do It Romania

Published

on

Poluarea cu plastic reprezintă una dintre cele mai grave amenințări pentru mediul nostru înconjurător, cu aproximativ 10 milioane de tone de deșeuri ajungând în ecosistemele acvatice ale lumii în fiecare an. Materiile plastice, în special sticlele de băuturi și pungile de unică folosință, constituie principalele tipuri de deșeuri găsite în aceste medii fragile.

Persil, brand-ul dedicat sustenabilității și inovației, în parteneriat cu Asociația Let’s Do It Romania,  au lansat o amplă campanie de curățare a Lacului Bicaz de deșeurile care amenințau frumusețea  naturală a unuia dintre cele mai pitorești locuri din România.

Cu un an în urmă, Persil și-a asumat o promisiune fermă: să curețe deșeuri de pe suprafața și malurile Lacului Bicaz, alături de echipa Let’s Do It Romania. Pentru a contribui la crearea unui mediu înconjurător mai curat, consumatorii au fost implicați direct  în campania de protejare a mediului înconjurător demarată de  Persil și Let’s Do it Romania. În perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2022, fiecare achiziție a unui produs Persil a susținut această inițiativă CSR. În urma campaniei, a fost donată suma de 16.560 euro către Let’s Do It Romania pentru această cauză.

Timp de două zile, pe 16 și 23 septembrie, un număr de 1023 de saci de deșeuri, au fost colectați de pe malurile lacului Bicaz de aproximativ 338 de voluntari dedicați, cărora li s-au alăturat 40 de angajați ai Henkel Romania. Această inițiativă de curățare a beneficiat de sprijinul autorităților, în special al al Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor și a Administrației Naționale Apele Române. Până la finalul anului 2023 mai sunt planficate și alte acțiuni de curățare a Lacului Bicaz.

Cu mândrie și satisfacție, anunțăm că am reușit să îndeplinim angajamentul nostru de a curăța suprafața și malurile Lacului Bicaz de deșeuri din plastic la care se adaugă deșeuri din aluminiu, sticlă și plastic de pe suprafața și malurile Lacului Bicaz. În data de 23 septembrie, evenimentul a început la ora 10:00 și a avut loc cu sprijinul autorităților, în special al Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor și a Administrației Naționale Apele Române și cu implicarea voluntarilor dedicați, care au muncit neîncetat timp de aproximativ 7 ore, cu o pauză de doar 40 de minute (pentru masa de prânz). Totodată, alături de noi, au participat și încă două organizații de mediu„, a declarat Anamaria Hâncu, co-fondator al Let’s Do It Romania.

Scopul nostru a fost clar: să curățăm o cantitate cât mai mare de deșeuri din plastic de pe suprafața și malurile lacului și să restituim acestui loc frumusețea și splendoarea sa naturală. Eforturile susținute ale echipei Henkel, împreună cu voluntarii motivați, au dus la colectarea și eliminarea cu succes a deșeurilor, fiind o demonstrație clară a angajamentului nostru de a construi un viitor mai curat și mai sustenabil pentru toți. Credem cu tărie că am transmis un mesaj puternic și am inspirat mai mulți oameni să se alăture acestei cauze nobile„, a afirmat Carmen Odoroaga-Barbu, Brand Manager Persil.

Persil este un brand dedicat sustenabilității și inovației. Formula inovatoare Persil conține 92% ingrediente biodegradabile. Acesta ajută și la reducerea consumului de energie datorită eficienței la temperaturi scăzute. De asemenea, toate ambalajele Persil sunt reciclabile atunci când sunt sortate adecvat, iar obiectivul pe care brandul îl urmărește este să crească utilizarea de plastic reciclat în ambalajele lor în următorii ani.

Prin această inițiativă, Persil și Let’s Do It Romania au demonstrat că acțiunile concrete pot schimba în bine viitorul mediului și ne încurajează pe toți să ne implicăm în protejarea planetei!

Continue Reading

Social

„Nu lăsăm pe nimeni în urmă”: o campanie Autism Voice dedicată adolescenților și adulților cu autism

Published

on

Noua campanie Autism Voice, „Nu lăsăm pe nimeni în urmă”,  atinge un subiect mai puțin cunoscut publicului larg: marginalizarea și abuzul la adresa adolescenților și adulților cu autism. Cauzele principale ale acestor situații sunt lipsa de informare a populației despre această afecțiune și a intervențiilor potrivite care să-i ajute pe aceștia să se integreze în societate.

Campania inițiată de Autism Voice, cea mai mare asociație de specialitate dedicată copiilor și tinerilor cu autism din țară și formării de specialiști în domeniu, este dedicată strângerii de fonduri menite să-i sprijine pe cei care trăiesc în izolare socială sau în abuzuri din cauza afecțiunilor de sănătate mintală și comportamentală. Inițiativa își propune să tragă un semnal de alarmă asupra impactului social generat de acest fenomen. Aproximativ 50.000 de copii și tineri din țară se confruntă cu tulburări de spectru autist, de dezvoltare sau comportamentale, iar Autism Voice contribuie zi de zi la schimbarea în bine a vieților lor prin furnizarea de terapii de specialitate și programe sociale vitale.

Studiile internaționale demonstrează că peste 50% dintre cei afectați de autism pot duce o viață completă și funcțională dacă beneficiază de servicii și terapie intensivă adecvate tulburărilor lor. Institutul Autism Voice, deschis anul trecut datorită sponsorilor și donatorilor asociației, are capacitatea de a suplini lipsurile grave în recuperarea și evoluția adolescenților și tinerilor cu autism.

„În cei 15 ani de la înființare, centrele, serviciile și echipa de specialiști Autism Voice au evoluat continuu și au ținut pasul cu programele dezvoltate în SUA. Am pornit în această aventură dintr-un apartament de 3 camere și am ajuns la o echipă de peste 70 de oameni și 3 centre de terapie. Între timp, copiii cu care am lucrat nu mai sunt copii, tocmai de aceea ne-am dat seama că trebuie să ne îndreptăm atenția și către adolescenți și adulți, dar și către partea de cercetare. Așa a apărut ideea unui institut care să vină cu programe de terapie care nu au existat până acum în România. Beneficiarii au posibilitatea de a accesa programele dezvoltate de Autism Voice începând cu vârsta de 1 an și până la 30 ani pentru că <<Nu lăsăm pe nimeni în urmă>> nu este doar un slogan.”, afirmă Anca Dumitrescu, Președinte Autism Voice și primul analist comportamental acreditat din România.

Prin redirecționarea gratuită și deductibilă a 20% din impozitul unei companii către Autism Voice, prin completarea formularului D177 pentru impozitul deja plătit sau printr-un simplu SMS de 2 euro/lună cu textul VOCE, asociația poate continua să ofere servicii esențiale de recuperare și integrare a cât mai multor copii și tineri cu tulburări din spectrul autist sau comportamentale.

„50% din copiii cu autism pot fi recuperați și pot să aibă vieți absolut normale. Aceștia pot să aibă o slujbă, dar pentru asta au nevoie de un program intensiv de terapie atunci când sunt mici, iar apoi de psihoterapie până la vârsta adultă și de îndrumare pe partea vocațională. Prin intermediul centrelor noastre putem să le oferim programe de educație non-formală, inserție pe piața muncii și nu numai. Sponsorizările și donațiile vor face ca această campanie să devină realitate și să aducem într-adevăr România la nivelul serviciilor din afară.”, susține Nicoleta Orlea, Director of Fundraising Autism Voice.

Pentru informații suplimentare și vizionarea videoclipului campaniei, intrați pe site-ul Autism Voice sau pe pagina dedicată de Facebook.

Continue Reading

Trending