Connect with us

Fashion

(P) Colecția de iarnă 2022 cu pijamale de familie pentru Crăciun de la Marks & Spencer

Published

on

Crăciunul acesta, pregătește-te să petreci clipe speciale alături de familie și bucurați-vă împreună de momentele relaxante de acasă!

Celebrează cea mai așteptată perioadă din an cu un set de pijamale de Crăciun pe care le poți asorta cu ceilalți membri ai familiei, iar distracția e garantată. Create și adaptate pentru toate vârstele, în noua colecție se regăsesc piese care aduc zâmbetul pe buze tuturor, realizate din bumbac extra fin și moale, provenit din surse responsabile sau din țesături confortabile pufoase. Pregătiți-vă de o gamă de imprimeuri vesele care sunt gata să-ți aducă starea de bine și confortul specifice acestei perioade din an.

Pentru acest sezon, Marks & Spencer a reintrodus personajul Spencer Bear, unul dintre cele mai îndrăgite simboluri ale mărcii de-a lungul anilor, fiind parte din familia Marks & Spencer încă din anul 1930. În acest an, imprimeul Spencer Bear va fi vedeta colecției, așa că așteptați-vă să vedeți salopete și pijamale jucăușe, fine la atingere, finisate cu manșete striate, pentru a menține căldura și confortul necesare.

Printre modelele din această colecție se numără și setul de pijama „Pawjama”, tema de inspirație fiind jungla, prin imprimeuri jucăușe cu animale, care vor asigura momente distractive pentru întreaga familie. Pentru a adăuga o notă festivă, puteți opta pentru o pijama clasică în carouri, din bumbac pur, excelentă pentru a surprinde fotografii de familie memorabile. De asemenea, sezonul acesta este disponibilă și gama Marks & Spencer Snuggle™, cu hanorace tip pătură, cu glugă, pentru adulți și pentru cei mici.

Piesele din colecție sunt concepute pentru a menține căldura corpului și pentru a oferi senzația perfectă a unei îmbrățișări, în zilele reci de iarnă.

Fashion

(P) Cadouri elegante de la CCC în luna iubirii

Published

on

Când moda se întâlnește cu noua tehnologie, se creează ceva unic. Dovada acestui lucru este campania din luna iubirii de la CCC „De mână cu tendințele”. Imaginile prezintă genți de damă și de bărbați, unele însoțite de perechi de păsări generate de inteligența artificială – un simbol pentru dragoste, bucurie și momente petrecute împreună. Dacă ești în căutarea unui cadou pentru o persoană dragă sau pur și simplu vrei-ți completezi garderoba cu un accesoriu elegant, asigură-te că explorezi noutățile de la CCC.

Deși este important să prețuim dragostea în fiecare zi, Valentine’s Day și Dragobete sunt fără îndoială ocazii perfecte pentru a-i oferi persoanei iubite un cadou. Indiferent de nevoi, preferințe și buget, vei găsi cadouri perfecte la CCC. Anul acesta, gențile sunt vedetele campaniei. Colecția include o gamă largă de modele: de la opțiuni funcționale pentru uzul zilnic până la stiluri elegante pentru ieșiri seara.

Pentru persoanele ocupate care duc un stil de viață activ și au nevoie să aibă mereu cele mai necesare lucruri, recomandăm alegerea unei genți tip shopper. Spațiul mare din interior permite să depozitezi multe lucruri – de la un laptop, documente, la cosmetice sau o sticlă de apă. Modelul roz deschis de la Jenny Fairy combină atât funcționalitatea, cât și designul interesant.

O soluție versatilă atât pentru femei, cât și pentru bărbați va fi o geantă mare Beverly Hills Polo Club, perfectă pentru călătorii sau vizitele la sală. Este atât de confortabilă încât o poți împacheta ușor pentru o călătorie de mai multe zile. Nu este doar un accesoriu practic, ci și foarte elegant.

Cu toate acestea, oferta largă CCC nu include doar genți de dimensiuni mari. Printre propunerile de cadouri se regăsesc multe tipuri de genți mai mici. Designul crossbody de la Jenny Fairy va fi soluția perfectă pentru femeile în căutare de confort și stil. Bareta ajustabilă este, de asemenea, un mare avantaj. De asemenea, merită menționată geanta Badura decorată cu elemente aurii. Se va potrivi perfect multor stiluri datorită culorilor clasice.

Dacă totuși nu știi ce cadou să alegi, oferă persoanelor dragi un card cadou CCC x HalfPrice. Această soluție le va permite să-și facă propriile alegeri în ceea ce privește produsele care vor face parte din garderoba lor.

Cadourile de Valentine’s Day sunt disponibile în magazinele fizice CCC, pe www.ccc.eu și în aplicația CCC.

Continue Reading

Evenimente

“MODĂ VERSUS SPIRITUALITATE”- o seară de inspirație și creativitate

Published

on

Seara de marți, 30 ianuarie 2024, a fost una deosebită pentru lumea modei și a artei, găzduind o nouă ediție din seria Fashion Moments.

București, România – Seara de marți, 30 ianuarie 2024, a fost una deosebită pentru lumea modei și a artei, găzduind o nouă ediție din seria Fashion Moments. Show-ul „Modă versus Spiritualitate” care a avut loc la Muzeul Țăranului Român a fost dedicat marelui Mircea ELIADE și a adus în prim plan influențele și elementele universului spiritual și estetic ale acestuia, transpuse magistral în creațiile unor designeri români de top.

Evenimentul se dorește o explorare multiculturală, un show de stilism artistic tranzitând prin modă spațiile spirituale și estetice regăsite în viziunea marelui Mircea ELIADE – portretizându-ne prin creații, locurile unde artistul a călătorit atât fizic, cât și spiritual: România, India, Japonia, Maroc, Franța, Tibet, etca declarat Alin Gălățescu – organizatorul și directorul artistic al show-ului.

Mircea ELIADE a fost istoric al religiilor, scriitor de ficțiune, filozof și profesor la Universitatea din Chicago, autor a 30 de volume științifice, opere literare și eseuri filozofice traduse în 18 limbi și a circa 1200 de articole și recenzii cu o tematică variată. Moștenirea culturală extraordinară lăsată este o nesecată sursă de inspirație. Opera sa literară stă mărturie convingerilor de viață, frescă a problemelor existențiale în epoca pe care a trăit-o, abordând realități extrasenzoriale. Omul este tot timpul în căutarea propriilor sale forțe ascunse, este instrumentul acestor forțe pe care nu le poate controla.

Designerii serii au fost Alexandra Calafeteanu, Antonia Nae, Aleha Toncea, IzaVandee, Laura Caraman, LOSKI by Roxana Mișaca, NEYYA STORE, Raluca Lupulescu Soare, Simona Semen, Zestal.

Accesorii: Vintage Bazar.

Atmosfera a fost completată în mod armonios și inspirat de muzica LIVE oferită de ZUM MUSIC (Andreea Crepcia – voce și Radu Draganescu – clape), despre care regizorul și realizatorul TV Cătălin Ștefănescu spunea: “este muzica aceea care te seduce, te fascinează, te face să te desprinzi de ceea ce asculți în mod obișnuit, și te conduce spre redescoperirea unui anumit fel de întâlnire cu muzica. Întâlnirea aceea în care sonoritățile transcend genurile și curentele la modă, oricare vor fi fiind ele, transformându-se în fascinație pură. “

Am avut alături o serie de invitați speciali, persoane publice precum Andreea Marin, Irina Margareta Nistor, Virgil Nițulescu – directorul Muzeului Național al Țăranului Roman, dar și comunitatea Cardinalia, femei remarcabile, modele în viață și pe catwalk.

Mulțumiri speciale Muzeului Național al Țăranului Român.

Evenimentul a fost transmis LIVE pe pagina de Facebook DallesGO.

Make-up: Iolanda Huma, Maria Voicu, Nicoleta Ispasescu și echipa Laura Perian

Hair styling: Echipa Erika Gonczi.

Foto: Remus Nicolaescu

Video: AV Hive

Locație: Muzeul Național al Țăranului Român MNȚR, Sala “Tancred Bănățeanu”.

Parteneri: SERVE / NAZZURO Aqua / Boost4Life/ AV Hive / Artesana / MRA Agency / Cardinalia.

Partener comunicare: PRagmatIQ by Knart Communication.

Fashion Moments” este un eveniment marca Avanpremiere by Alin Gălățescu

Continue Reading

Fashion

Tu alegi: BOSS prezintă campania primăvară/vară 2024

Published

on

Campania de susținere #BeYourOwnBOSS militează pentru o viață autonomă, stimulată de încredere în sine, stil și viziune. În acest sezon, încrederea în sine e în centrul atenției, subliniind că alegerea îți aparține, iar decizia de a fi propriul tău BOSS ține de tine.

Pentru colecția primăvară/ vară 2024, BOSS a înrolat celebrități cunoscute pe plan internațional pentru a ilustra această narațiune motivațională. Campania globală arată noi fețe recognoscibile, inclusiv supermodelul brazilian Gisele Bündchen, modelul britanic Adwoa Aboah, plus ambasadorii consacrați BOSS, actorul din Coreea de Sud Lee Minho și jucătorul de tenis italian Matteo Berrettini. Cântăreața și actrița britanică Suki Waterhouse revine ca ambasador de brand pentru ceasurile, bijuteriile și ochelarii BOSS.

În noua campanie, fiecare protagonist e situat într-un labirint, pășind din întuneric spre lumină – reprezentând metaforic cât de importante sunt alegerile pe care le facem în viață pentru destinul nostru.

Colecția BOSS primăvară/ vară 2024 clădește pe elemente de design prezentate la show-ul de fashion din Miami, unde s-a putut admira o paletă de culori discretă și sofisticată pe interpretări contemporane ale unor piese clasice. Colecția oferă o selecție pentru o garderobă completă, pentru orice ocazie, care să răspundă unui stil de viață plin. Binecunoscutele costume BOSS sunt reinterpretate într-o suită de siluete moderne și puternice. Nuanțe blânde, țesături ușoare și contraste – fluiditate și structură; opacitate și translucid – conferă o perspectivă împrospătată, ideală pentru eleganță în sezonul cald.

Un motiv central recurent e monograma cu dublu B, prezentă pe multe piese, fie de îmbrăcăminte, fie accesorii. Acest detaliu distinctiv, cu designul împletit, reprezintă spiritul unui adevărat BOSS – un individ curajos, care nu se teme să ia o poziție fermă. Monograma cu dublu B e prezentă și în campania digitală amplă. Motivul va fi recreat în imagini supradimensionate 3D, folosind tehnologie CGI hiper realistă în locații iconice din toată lumea. Sub sloganul “Double B, Every Me,” aproape 100 de ambasadori de brand, celebrități, atleți și influenceri digitali vor crea content original pentru Instagram și TikTok. Aceste personalități se vor exprima în stilul propriu, în timp ce vor purta piese din colecția cu monograma dublu B – demonstrând că sunt mai multe feluri în care poți fi propriul tău BOSS. Fanii brandului vor fi invitați să se alăture campaniei, folosind un filtru unic de Instagram.

Campania a debutat la apusul zilei de 31 ianuarie până la răsăritul zilei de 1 februarie, când  BOSS a proiectat o hologramă de 10 metri înălțime a ambasadorilor Lee Minho și Gisele Bündchen în Potters Fields Park din Londra, în apropierea iconicului Tower Bridge. BOSS este primul brand de fashion care lansează o campanie globală cu o hologramă la scară mare, deschizând drumul pentru posibilități nelimitate în mediul outdoor advertising. Acest display vizual de impact va crea content captivant pentru canalele de social media ale brandului.

“Inovația are un rol proeminent în strategia noastră de a avea un impact asupra consumatorilor la scară largă și de a crea ceva fascinant. Holograma este cea mai recentă expresie a explorărilor noastre și a curiozității de a exploata puterea tehnologiei în comunicarea de brand.

Noutatea pe care o reprezintă ne ajută să creăm content captivant cu potențial imens de viralizare și memorabil, oferind o nouă experiență publicului nostru, care rezultă în asocieri pozitive cu brandul nostru. Nu în ultimul rând, căutăm sprijin și încurajăm consumatorii să interacționeze intens cu brandul nostru, dar și să descopere și să cumpere produsele noastre,” spune Nadia Kokni, Global Marketing și Brand Communications SVP la HUGO BOSS.

Colecția BOSS primăvară/ vară 2024 este disponibilă din 31 ianuarie, 2024, atât în magazinele BOSS din toată lumea și pe boss.com, cât și la partenerii noștri. Va fi susținută de o campanie de marketing 360° amplificată în social media și cu vizualuri outdoor la scară mare în orașe cheie din întreaga lume.

Continue Reading

Trending