Connect with us

Marketing

Povești de succes și idei inovatoare în ultimul număr din acest an al Revistei CASOTECA

Published

on

Revista Casoteca

Ultimul număr din acest an al revistei CASOTECA vine încărcat cu o gamă variată de articole captivante, ce dezvăluie povești de succes și idei inovatoare. De la întâmplările antreprenoriale ale unei tinere pasionate de imobiliare, Andreea Gociu, până la analizele complexe ale pieței de factoring și soluțiile inventive pentru izolații, fiecare articol aduce o incursiune fascinantă în lumi diferite ale succesului și creativității.

Aici vei găsi sfaturi practice pentru bucătăria visurilor tale, informații esențiale despre investițiile în servicii medicale de top și o privire amplă asupra rolului culorilor din fructe și a florilor perfecte pentru sărbătorile de iarnă. CASOTECA te invită să te lași inspirat de paginile pline de cunoștințe și povești din această ediție de excepție.

BRIDGERTON REVINE CU SEZONUL 3. ACESTA VA FI LANSAT ÎN DOUĂ PĂRȚI, ÎN MAI ȘI IUNIE 2024

Andreea Gociu își face loc în lumea imobiliară

Pe coperta acestei ediții CASOTECA strălucește povestea neînfricată a Andreei Gociu, o tânără antreprenoare ce aduce proaspăta pasiune și inovație în industria imobiliară. La doar 23 de ani, Andreea a reușit să se impună prin determinare și viziune clară, deschizând drumul acestei ediții speciale.

Poveștile și ideile de succes din paginile revistei Casoteca

Apoi tot în această ediție Hortifruct ”culege” prosperitatea investițiilor în Producție. Descoperiți strategiile de succes și povestea din spatele valorificării eficiente a producției agricole, oferind o perspectivă amplă asupra acestei industrii în creștere.

Adeplast vine cu sfaturi practice pentru o bucătărie de vis. În acest articol aflați câtiva pași simpli și sfaturi de la specialiștii Adeplast pentru a vă transforma bucătăria într-un spațiu desprins din vise.

Un alt articol interesant este cu inginerul chimist Sorin Cristian Țilimpeași care vine cu soluții inovatoare pentru izolații, inovația și tehnologia se întâlnesc în soluțiile propuse. Apoi Gabriel Macsim, ne demonstrează cum există armonie între matematică și poezie, o perspectivă inedită asupra relației dintre cele două, aducând în discuție echilibrul dintre rațiune și estetică.

Descoperă mai multe despre ultimul număr al revistei pe Casoteca.ro

Marketing

Agenția Canopy și Leroy Merlin România anunță începutul colaborării

Published

on

Canopy, una dintre cele mai mari agenții de performance marketing din România a preluat în gestiune, din martie 2024, conturile de PPC și paginile de Social Media  Leroy Merlin România, unul dintre cei mai cunoscuți retaileri de bricolaj și amenajări interioare.

Odată cu această colaborare, Canopy își lansează în mod oficial divizia de social media.

Tony Ragot, Marketing Director ADEO: Colaborarea cu Canopy reprezintă un pas important  în strategia noastră. Prin abordările avansate de comunicare pe care le vom implementa cu ajutorul experților în PPC & Social Media de la Canopy, ne așteptăm să oferim o experiență de shopping mult mai personalizată și intuitivă, crescând astfel satisfacția și fidelitatea clienților noștri.

Parteneriatului strategic dintre Canopy și Leroy Merlin constă în implementarea unor soluții avansate de marketing digital dezvoltate de Canopy.

Aceste soluții includ campanii PPC (Pay-Per-Click) full funnel, Social Media și Influencer Marketing, concepute pentru a maximiza conversiile și pentru a optimiza fiecare etapă a parcursului clienților.

Campaniile de performance vor fi utilizate pentru a atrage trafic de calitate către site-ul Leroy Merlin, îmbunătățind vizibilitatea și maximizând vânzările. Prin segmentare și personalizare, Canopy se angajează să ofere o abordare eficientă, asigurându-se că fiecare click contribuie direct la obiectivele Leroy Merlin.

În paralel, campaniile de Social Media și Influencer Marketing au rolul de a crea și întreține un dialog constant între Leroy Merlin și clienții săi. Acestea se vor concentra pe creșterea de comunități, extinderea vizibilității și captarea interesului până la fidelizare. Canopy utilizează o combinație de conținut creativ și data analysis pentru a optimiza experiența utilizatorilor de pe fiecare canal social media.

Cristian Ignat, Founder & CEO Canopy: Suntem extrem de entuziasmați să lucrăm alături de un nume atât de mare ca Leroy Merlin. Această colaborare ne oferă o scenă amplă pentru a demonstra capacitatea noastră de a inova și de a aduce schimbări semnificative în industrie. Sunt mândru de echipa noastră și aștept cu nerăbdare să vedem impactul pe care îl vom avea!

Echipa dedicată Leroy Merlin este formată dintr-un Team Leader cu 7 ani experiență, 2 Senior Specialists PPC & 2 Social Media Specialists cu peste 4 ani experiență, 2 senior designers și o echipă tehnică pe partea analiză date și tracking.

Oana Vasilică, Team Leader la Canopy: Suntem o echipă bine consolidată, cu experiență vastă, fiecare dintre noi având un rol cheie din punct de vedere strategic. Ne bucurăm că încă de la primele interacțiuni am reușit să creăm o chimie foarte bună și cu echipa Leroy Merlin, iar acum, la nici 2 luni de la începerea colaborării avem un workflow foarte clar, comunicăm extrem de bine și ne mândrim cu primii KPIs atinși împreună.

Prin aceste inițiative, Canopy nu doar că sprijină Leroy Merlin în extinderea amprentei digitale, dar contribuie semnificativ la o mai bună înțelegere și satisfacere a nevoilor clienților, îmbunătățind astfel relația dintre brand și consumatori.

Continue Reading

Marketing

125 de ani de Miele – Compania marchează aniversarea cu promoții, produse speciale și super oferte

Published

on

Miele, cel mai mare producător mondial de electrocasnice premium, marchează 125 de ani de existenţă cu serii limitate de produse de top şi oferte speciale pentru clienţi.

Produse aniversare, oferte de neratat, finisaje premium, noi funcţii eco care garantează un plus de sustenabilitate, garanţii extinse şi multe alte surprize pentru clienţi. Toate fac parte din cadoul pe care compania îl face clienților săi la aniversarea a 125 de ani de Miele.

Promoțiile sunt valabile pentru o selecție de modele aniversare care includ, printre altele, aparate de bucătărie încorporate într-un nou design negru obsidian mat.

Plite cu inducție cu sticlă unicat

În toamna anului trecut, Miele a lansat o serie de electrocasnice incorporabile ArtLine, lucrate într-un finisaj negru obsidian mat. Aceste aparate elegante fără mâner sunt perfecte pentru aproape toate stilurile de amenajare a bucătăriei și se combină fără efort cu multe materiale și culori.

Această serie cuprinde cuptoare, cuptoare combinate cu microunde, cuptoare combinate cu abur, și sertare termice, dar și aparate de cafea încorporate și o unitate de păstrare a vinului. Acestea sunt acompaniate de plite cu inducție cu un finisaj special din sticlă ceramică neagră mată. Gama este completată de o combină frigorifică de sine stătătoare și panouri frontale pentru mașini de spălat vase complet integrate în aceeași nuanță de culoare.

Super preț pentru mașina de spălat

Modelele aniversare din Ediția 125 Gala oferă și beneficii considerabile în ceea ce privește dotările și accesoriile. Un exemplu este mașina de spălat rufe WWI880 WCS 125 Gala Edition, care are o capacitate maximă de încărcare de 9 kg, o viteză de centrifugare de 1600 rpm și clasa de eficiență energetică A de top. În plus, acest model dispune de sistemul de dozare automată a detergentului TwinDos, pentru un plus de confort și eficiență, și tehnologia PowerWash, extrem de eficientă, pentru a putea spăla în mai puțin de o oră. Un alt punct forte îl reprezintă funcția SteamCare, ideală pentru netezirea și împrospătarea rufelor.

Garanție extinsă gratuită de 125 de săptămâni pentru modelele aniversare

În plus, pentru a marca 125 de ani de Miele, compania oferă acum o garanție extinsă gratuită de 125 de săptămâni – pe lângă garanția de conformitate Miele, pentru modelele  Gala Edition participante în campanie.

Astfel, Miele își reafirmă angajamentul față de longevitatea și durabilitatea produselor. „Miele reprezintă în primul rând calitate, durabilitate și sustenabilitate”, spune Axel Kruse, vice președinte senior al Miele Customer Service.

Iar pe durata perioadei de garanție extinsă clienții nu suportă niciun cost de reparație. Garanția extinsă acoperă, de asemenea, toate costurile legate de reparație, inclusiv costul pieselor de schimb.

Activarea extinderii garanției prin aplicație

Cei care doresc să beneficieze de garanția extinsă o pot activa după achiziționarea modelului aniversar, folosind aplicația Miele, care oferă numeroase beneficii utilizatorilor. Prin intermediul aplicației, utlizatorii pot, de exemplu, să verifice cuptorul prin intermediul telefonului mobil sau, dacă cuptorul este echipat cu o cameră, să urmărească procesul de gătire în timp real. De asemenea, primesc notificări când rufele și vesela sunt spălate. În plus, aplicația informează utilizatorii cu privire la problemele legate de sustenabilitate, cum ar fi consumul de energie și apă al programelor de spălat vase și rufe.

Continue Reading

Marketing

Retailerul polonez SMYK All for Kids deschide primul magazin din Pitești și ajunge la 32 de unități în România

Published

on

Compania poloneză SMYK All for Kids, unul dintre cei mai mari retaileri din segmentul de jucării, îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru copii, se extinde în România cu un nou magazin, în Pitești. Retailerul ajunge astfel la 32 magazine la nivel național, asigurând astfel o mai bună acoperire națională.

Magazinul din Pitești este prima unitate SMYK All for kids din județul Argeș și a 12-a din sudul țării, după unitățile deschise în București, Craiova, Ploiești și Târgoviște. Noul magazin se deschide pe 25 aprilie, în Argeș Mall (Strada Tudor Vladimirescu, Nr. 37), având o suprafață de 470 mp și 8 angajați pregătiți să le să ofere părinților consultanță și sugestii în ceea ce privește achizițiile pentru copii.

“Suntem încântați să ne consolidăm rețeaua de magazine prin extinderea în Pitești, unul dintre orașele cu un potențial promițător din sudul țării. Conceptul SMYK All for Kids a fost dezvoltat cu scopul de a oferi o gamă diversă de produse și servicii destinate familiilor, cuprinzând îmbrăcăminte, jucării și accesorii pentru copii de la naștere până la adolescență. Misiunea noastră este aceea de a construi un mediu prietenos și inspirant pentru familiile care ne trec pragul. În magazinele noastre, părinții pot găsi toate articolele necesare pentru creșterea și îngrijirea copiilor lor, în timp ce cei mici pot explora o lume plină de aventuri și distracție”, declară Sorin Stancu, director general SMYK All for Kids România.

Așa cum SMYK All for kids și-a obișnuit publicul, la deschiderea noului magazin va fi desfășurată o campanie cu reduceri de 20% la toate articolele cu preț întreg: îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii și jucării, în limita stocului disponibil, între 25 și 28 aprilie. Totodată, în aceeași perioadă, primii 100 de clienți vor primi cadou un ursuleț de pluș Smiki sau un roller Pilot FriXion. În plus, vor fi  și premii surpriză pentru clienții care se înscriu în programul de fidelitate. În aceleași zile, deschiderea magazinului din Pitești va fi sărbătorită cu activități pentru copii și modelaj de baloane , desfășurate între orele 12:00 și 18:00.

Oferta noului magazin SMYK din Argeș Mall din Pitești include o gamă variată de produse, de articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, accesorii pentru copii realizate sub brandul propriu, Cool Club.

De asemenea, un segment important al ofertei SMYK îl reprezintă jucăriile interactive și educaționale pentru toate vârstele, atât cele produse sub brand propriu, SMIKI, cât și cele aparținând unor branduri globale cunoscute, precum LEGO, Barbie, Fisher Price, Hot Wheels  etc.

Oferta este completată de articole de puericultură: cărucioare, scaune de mașină, scaune de masă, produse cosmetice, articole esențiale în creșterea și îngrijirea celor mici în primii ani.

Programul de funcționare al noului magazin SMYK All for Kids din Argeș Mall din Pitești este între orele 10:00 și 22:00, de luni până duminică.

Continue Reading

Trending