Connect with us

Lifestyle

Cum să-ți organizezi nunta fără stres – Ghid complet de la Dana Roșu, wedding planner

Published

on

Planificarea unei nunți este un moment magic, dar poate deveni rapid o sarcină copleșitoare fără o strategie clară. De la alegerea locației, stabilirea meniului, decorul și până la gestionarea invitaților, fiecare aspect necesită timp și atenție. Stresul de la nuntă poate transforma până și cele mai fericite cupluri într-un duo de duel. Din fericire există sfaturi susținute științific și aprobate de experți pentru reducerea stresului de nuntă, dar și specialiști care pot ajuta la planificarea unei nunți fără stres.

Sondajele au constatat că 96% dintre cupluri s-au simțit stresate atunci când a fost vorba de planificarea nunții. Adesea, responsabilitățile legate de nuntă se suprapun peste programele deja încărcate ale partenerilor (munca, obligațiile familiale etc.). Însă, cu ajutorul unui wedding planner, planificarea poate deveni o experiență plăcută și lipsită de stres, iar nunta va fi un eveniment cu adevărat memorabil.

Pentru a evita stresul și a transforma procesul într-o experiență plăcută, Dana Roșu, wedding planner, oferă cele mai bune sfaturi pentru o nuntă organizată impecabil.

Stabilirea un buget realist

Organizarea unei nunți este un proces complex, care implică o multitudine de detalii și decizii. Tocmai de aceea, un wedding planner poate transforma această experiență dintr-un haos copleșitor într-o călătorie plăcută și lipsită de stres.

„Unul dintre cele mai mari motive de stres atunci când vorbim despre organizarea unei nunti, o reprezintă gestiunea banilor. De aceea, primul pas este stabilirea unui buget clar. Este extrem de important pentru cei doi parteneri să își definească prioritățile, să decidă ce este esențial pentru ei, fie că vorbim de locație, muzică, decor, etc. De asemenea pentru a evita surprizele neplăcute, recomand crearea unui tabel de cheltuieli pentru a putea ține evidența fiecărui cost. Și pentru că din păcate, în cazul unei nunți, nu putem vorbi de un buget fix, așadar este necesară o oarecare flexibilitate financiară. Mirii trebuie să ia în calcul o marjă de 10-15% pentru cheltuieli neprevăzute.”

Comunicarea în cuplu – cheia unui proces fără conflicte

O nuntă este despre doi oameni, iar organizarea trebuie să reflecte acest lucru. O comunicare eficientă va ajuta însă la evitarea tensiunilor.

O nuntă reușită începe cu o comunicare sinceră și deschisă între parteneri. Este esențial ca ambii să își exprime așteptările și dorințele, astfel încât evenimentul să reflecte personalitatea și povestea lor de dragoste. Când există claritate în cuplu, deciziile devin mai ușoare, iar organizarea nunții devine un proces mai plăcut. Faceți o listă cu dorințele fiecăruia și găsiți o cale de mijloc atunci când trebuie să faceți un compromis. Fiți deschiși la soluții, deoarece flexibilitatea vă va ajuta să treceți peste eventualele obstacole.”, subliniază specialistul.

Eliminarea stresul apelând la un wedding planner

Un wedding planner are experiența și cunoștințele necesare pentru a prelua toate sarcinile organizatorice, lăsând partenerii să se bucure de momentele speciale. Printre beneficiile apelării la un profesionist se numără:

  • Economisirea timpului și a energiei – Wedding planner-ul se ocupă de fiecare detaliu, de la negocierile cu furnizorii până la crearea unui program detaliat al evenimentului.
  • Optimizarea bugetului – Un organizator experimentat știe unde să investească și unde se pot face economii, fără a compromite calitatea evenimentului.
  • Acces la furnizori de top – Relațiile pe care un wedding planner le-a construit de-a lungul timpului cu furnizorii de servicii pot aduce oferte mai bune și servicii personalizate.
  • Coordonare impecabilă în ziua nunții – Organizatorul va asigura că totul decurge conform planului, astfel încât cuplul să se poată concentra pe ceea ce contează cu adevărat.

„Un wedding planner nu doar că ia de pe umeri povara organizării evenimentului, dar oferă și cele mai bune soluții adaptate bugetului și dorințelor cuplului. Încă de la prima întâlnire, este esențial să înțelegem dorințele mirilor, dar și temerile lor. Unul dintre cele mai mari avantaje ale colaborării cu un wedding planner este că mirii pot evita stresul deciziilor de ultim moment și pot avea încredere că fiecare detaliu este gestionat profesionist. Pentru a organiza un eveniment cu adevărat de neuitat, un wedding planner-ul trebuie să știe care este viziunea și stilul de nuntă pe care și-l doresc cei doi parteneri. Fie că vorbim despre o nuntă elegantă, rustică sau modernă, este important ca organizatorul să înțeleagă preferințele fiecăruia; bugetul disponibil este un aspect esențial pentru a putea stabili priorități și pentru a optimiza fiecare cost; numărul de persoane de pe lista de invitați influențează alegerea locației, meniului și organizarea generală; preferințele privind meniul și decorul – de la detalii precum culorile preferate, tematica evenimentului sau restricțiile alimentare sunt cruciale și nu în ultimul rând programul evenimentului – orele de început și final, momentele speciale (primul dans, tăierea tortului, aruncarea buchetului etc.) trebuie stabilite și acestea în prealabil.”, explică Dana Roșu.

Planificare detaliată pentru o zi perfectă

Planificarea nunții este o sarcină monumentală, dar a rămâne organizat o poate face plăcută și plină de satisfacții. Cu ajutorul unui wedding planner puteți avea un plan clar, mai puțin stres și mai mult timp pentru a savura călătoria către cea mai specială zi.

„Pentru a evita haosul în ziua nunții este extrem de important să avem un program clar și bine organizat. Nunta este despre cei doi îndrăgostit și povestea lor de dragoste. Organizarea trebuie lăsată în mâinile profesioniștilor, astfel încât cei doi miri să se poate concentra pe emoțiile cele mai frumoase din viața lor. În ceea ce privește planificarea, ideal este să avem cel puțin 12 luni pentru organizare, mai ales dacă nunta are loc în sezonul de vârf. Astfel, putem rezerva cei mai buni furnizori și evita situațiile neprevăzute. Astfel, cu 18-12 luni înainte  stabilim lista preliminară de invitați; angajăm un wedding planner; ⁠rezervăm sala/ locația nunții; ⁠stabilim data nunții, bugetul, tematica (culori, stil, atmosferă); ⁠rezervăm toți furnizorii importanți ( sală, foto, video, dj/ trupă, flori, decor, etc) și ⁠programăm ceremonia religioasă și civilă. Cu 6-9 luni înainte, mirii își aleg ținutele (rochia + costumul); verighetele; rezervăm make-up artistul și hair stilistul. Cu 3-6 luni înainte, stabilim lista finală de invitați;  ⁠comandăm paperaria, invitațiile de nuntă (recomand invitațiile tradiționale și nu cele online, dacă mirii doresc prezența cât mai mare a invitațiilor la nuntă); meniurile; plicurile de bani;  ⁠stabilim degustarea și meniul final al nunții;  ⁠stabilim degustarea tortului și al candy-bar-ul și ⁠achiziționăm accesoriile (pantofi, bijuterii, etc). În ultimele 3 luni înainte de nuntă, finalizăm detaliile cu toți furnizorii; ⁠stabilim coregrafia și dansul mirilor; ⁠confirmăm lista de invitați; ⁠pregătim actele de căsătorie; ⁠stabilim programul final, iar în ziua nunții, ne bucurăm de fiecare moment!”, recomandă Dana Roșu.

Evenimentele importante din viață, cum este nunta, merită să fie lăsate în mâinile specialiștilor. Un wedding planner nu este doar un organizator, ci și un partener de încredere, un profesionist care nu doar că se va asigura că fiecare detaliu este pus la punct, dar va face ca întreaga experiență să fie una memorabilă și lipsită de griji. Astfel, mirii pot trăi cu adevărat magia momentului, având certitudinea că totul este gestionat cu atenție și expertiză.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Beauty

Parteneriatul dintre SABON și RECICLAD’OR împlinește un an pe 22 aprilie

Published

on

Pe 22 aprilie, de Ziua Pământului – zi în care pe plan mondial celebrăm planeta aceasta atât de generoasă cu noi, dragostea de natură și sustenabilitatea – se împlinește un an de când am dat startul campaniei de colectare în magazine a recipientelor SABON din plastic și sticlă!

Campania-pilot desfășurată în parteneriat cu RECICLAD’OR în doar trei magazine din București s-a dovedit însă a fi prea restrânsă pentru entuziasmul uriaș al clienților noștri dornici de a se implica, de a ajuta, de a fi parte dintr-un proiect prin care să arătăm naturii măcar o mică parte din grija pe care ne-o poartă în fiecare zi.

Recunoaștem că nu ne-am așteptat la un asemenea succes al campaniei și la atât de multe cereri din partea altor magazine din țară, de a fi parte din proiectul de reciclare a ambalajelor! Cu siguranță, vom lua în considerare ideea de a implementa programul și în alte orașe.“, a declarat Cristian Luca, Country Manager SABON România.

Cu sprijinul RECICLAD’OR, am extins campania „1 recipient = 1 punct = 1 leu“ în toate magazinele din Capitală, iar până la finalul lunii februarie 2025, am obținut rezultate de care suntem mândri:

* Au beneficiat de program peste 500 clienți

* Am reușit să colectăm spre reciclare peste 4.600 ambalaje

* Au fost acordate peste 9.000 puncte; 27% dintre puncte au fost transformate în bani, de către 29% dintre clienții care au obținut puncte

Suntem mândri și bucuroși că ne-am alăturat acestui proiect și am raspuns cu entuziasm inițiativei SABON de a-și arăta dragostea și respectul față de natură, prin colectarea separată a  ambalajelor goale în vederea reciclării. Îi felicităm pe partenerii noștri de la SABON pentru inițiativă și dorim să încurajăm și alte branduri să se alăture acestui demers nobil și generos.“ a declarat Adriana Calcan, PR& CSR Manager RECICLAD’OR.

Se poate mai mult și mai bine de atât? Sigur că da!

Cu forțe împrospătate de succesul acestui prim an, continuăm inițiativa, iar pe parcursul întregii luni aprilie îi invităm la reciclat pe toți membrii Royal Passport și oferim 5 lei pentru fiecare recipient gol adus în magazinele participante!

Campania continuă, în variantă extinsă, în toate magazinele SABON din București. Nu arunca ambalajele, adu-le înapoi, și bucură-te de un binemeritat răsfăț la achiziția de noi produse preferate!

Cum funcționează campania de colectare a recipientelor

Ambalajele SABON pot fi reciclate în proporție de 99%.

După ce termini un produs SABON, tot ce ai de făcut este să returnezi ambalajul la orice magazin din București, în vederea reciclării.

Programul SABON RECYCLE continuă parteneriatul de succes cu RECICLAD’OR, urmând extinderea proiectului la nivel național. Membrii Royal Passport sunt invitați în continuare în magazinele noastre, cu un număr cât mai mare de ambalaje curate.

Pași de urmat:

1) Curăță bine ambalajele produselor după utilizare și dezlipește etichetele.

2) Vino cu ambalajele goale la unul dintre magazinele SABON din București.

3) Dacă ești parte din clubul Royal Passport, numărul de ambalaje aduse de tine va fi convertit într-un voucher pe care-l poți folosi la achiziții SABON ulterioare.

Voucherul poate fi generat online, în contul Royal Passport, sau direct în magazin.

Continue Reading

Beauty

RoC Skincare celebrează 1 an de la relansarea sa în România

Published

on

Acum un an, RoC Skincare revenea pe piața din România, după o absență de șase ani, cu același angajament față de excelența științifică și frumusețea autentică. Relansarea a marcat nu doar reintroducerea unui brand cu tradiție, ci și începutul unei noi conversații despre îngrijirea pielii: una bazată pe responsabilitate.

RoC s-a născut în Franța, în 1957, din dorința farmacistului Dr. Jean-Charles Lissarrague de a crea produse sigure, eficiente și dovedite științific, pentru pacienții săi. Astăzi, după mai bine de 60 de ani, RoC nu este doar un brand cu o istorie impresionantă în dermatologie – este o promisiune. Promisiunea că frumusețea și încrederea încep cu o piele sănătoasă și atent îngrijită.

Momentul care a redefinit istoria RoC a fost acela când cercetătorii săi au reușit să stabilizeze retinolul,  un ingredient-cheie în lupta împotriva îmbătrânirii, numit adesea „aurul anti-aging-ului”. Această realizare le-a adus respectul dermatologilor din întreaga lume și a transformat RoC într-un pionier în inovația anti-aging. Astăzi, retinolul RoC este recunoscut global, iar produsele sale sunt recomandate frecvent de specialiști și disponibile atât în farmacii, cât și în magazinele de îngrijire premium.

Revenirea brandului pe piața românească în 2024 – prin grupul Expert Cosmetics – a fost un pas natural, într-un moment în care tot mai mulți consumatori caută nu doar rezultate, ci și transparență, expertiză și o filosofie în care să se regăsească. În acest an, RoC a reușit să construiască mai mult decât o prezență în magazine: a creat o comunitate. Dermatologi, consumatori, creatori de conținut și parteneri împărtășesc aceeași viziune: frumusețea nu are vârstă, iar îngrijirea pielii înseamnă echilibru.

În zilele noastre, RoC este un brand internațional, cu prezență în zeci de țări și continuă să inoveze. Lansările recente includ linii care combină retinolul cu alte ingrediente active, precum acidul hialuronic, vitamina C sau peptidele, adresându-se unor multiple nevoi ale pielii – de la hidratare intensă, la luminozitate și fermitate. Așadar, RoC nu este doar un brand de cosmetice, ci un simbol al echilibrului între știință și frumusețe, între tradiție și inovație, între eficiență și grijă autentică. Este dovada că atunci când inovația este ghidată de pasiune și responsabilitate, rezultatele pot avea un impact real – nu doar asupra pielii, ci și asupra modului în care ne simțim în pielea noastră. Din punct de vedere personal, dincolo de formule și rezultate vizibile, ceea ce mă atrage si mă face sa cred in RoC, este filosofia sa: frumusețea nu are vârstă, iar îngrijirea pielii nu înseamnă perfecțiune, ci echilibru – a povestit Oana Călin, Brand Manager RoC Skincare.

După un an de la relansare, RoC își reconfirmă angajamentul de a fi mai mult decât un brand de îngrijire: un partener de încredere pentru toți cei care cred că pielea spune o poveste – despre cine suntem, cum ne simțim și cum alegem să ne îngrijim

Continue Reading

Beauty

Oana Roman a lansat oficial linia de cosmetice INAM by Oana Roman și a fost serbată de ziua ei în cadrul unui eveniment monden

Published

on

Oana Roman a lansat oficial zilele trecute, cu mare fast, linia de cosmetice INAM by Oana Roman, în colaborare cu brandul de cosmetice INAM Cosmetics, ocazie cu care și-a sărbătorit și ziua de naștere. În acest moment special au fost alături de ea vedete din showbiz precum Natalia Mateuț, Emma de la Zu, Carmen Tănase, Mara Bănică, Eli Roman, Irina Mohora, Laurent Tourette, Adriana Bahmuțeanu, Florentina Opriș, Claudia Ghițulescu, Nicolle Fota, Mădălina Crețan și mulți alții. Iar invitatul surpriză a fost nimeni altul decât tatăl ei, domnul Petre Roman, care a venit să o sprijine în noul proiect și să-i cânte „La mulți ani” la unison cu cei peste 150 de invitați prezenți.

După cum a mărturisit chiar vedeta, INAM by Oana Roman simbolizează un vis personal și o conturare a poveștii despre feminitate învățate de la mama ei, doamna Mioara Roman.

Cu formule de excepție, semnate de Sanda Moldovan, cea care deține brandul InaM Cosmetics și are expertiză de farmacist de peste 20 ani, linia de cosmetice INAM by Oana Roman aduce un răspuns fiecărei nevoi de îngrijire a tenului, începând de la curățare până la hidratare, revitalizare și protecție solară. Această linie reunește 9 produse cosmetice de înaltă calitate: 2 in 1 Make-up Remover & Cleanser, Caviar & Bakuchiol Serum, Eye Cream, Instant Glow Face Cream, Primer & BB Cream SPF, Sunscreen 50+ PA+++, Refreshing Mist, Exfoliating Gel și Sebum Control Mask.

Toate produsele sunt formulate și fabricate în România, nu conțin parabeni și ftalați.

Toate produsele sunt disponibile online pe magazinul online INAM: https://inamcosmetics.ro/categorie-produs/inam-by-oana-roman/ .

Partenerii evenimentului: InterContinental Athénée Palace, Prestige orchestra, Chedo gluten free, Velvet winery, Beauty One, Sloop, Sîrboiu Concept, Galeriu & Partners.

Continue Reading

Trending