Connect with us

Entertainment

N-ai idee ce urmează: Netflix dezvăluie viitoarele seriale, filme și jocuri din 2025

Published

on

„Indiferent de lucrurile pe care le aștepți cu nerăbdare în acest an, cu certitudine te vom lua prin surprindere cu producțiile care urmează să apară pe Netflix”, a declarat Bela Bajaria, directoarea de conținut de la Netflix, în cadrul prezentării anuale a filmelor, serialelor și jocurilor care vor apărea în 2025.

Evenimentul a avut loc la Egyptian Theatre din Los Angeles și i-a avut ca invitați speciali pe superstarurile WWE CM Punk și Rhea Ripley, Guillermo del Toro, Ben Affleck, John Mulaney, Tina Fey și frații Duffer. Prezentarea a fost difuzată simultan în direct în 12 țări în care au avut loc și evenimente locale.

„Cu peste 700 de milioane de oameni care ne urmăresc, nu putem să ne prezentăm în fața lor doar cu o singură idee. Trebuie să venim cu cele mai bune variante ale unei întregi palete de idei”, a spus Bajaria, „de la seriale TV și filme la jocuri”. Împărtășind cele mai importante aspecte ale viitorului portofoliu, ea a prezis că 2025 ar putea fi cel mai de succes an al Netflix.

URMĂREȘTE VIDEOCLIPUL CU NOUTĂȚI AICI.

Printre alte titluri, portofoliul va include:

Filme noi, precum Frankenstein al cineastului Guillermo del Toro, premiat cu Oscar®, un proiect care s-a aflat pe lista de dorințe a acestuia timp de 50 de ani. „De-a lungul deceniilor, personajul a fuzionat cu sufletul meu, proiectul transformându-se cumva într-o autobiografie. Nu poate fi mai personal de atât”, a spus Guillermo del Toro într-un mesaj video prezentat la eveniment. Un alt film din portofoliu este RIP, un thriller polițist cu Ben Affleck și Matt Damon în rolurile principale. Affleck a numit filmul „o plimbare cu adevărat distractivă, captivantă, care te face să-ți pui întrebări”.

Comedii noi, care au ca punct de plecare succesul unor seriale precum Nimeni nu vrea asta și Un om în interior, cărora li se vor adăuga, printre altele, serialul semnat de Tina Fey, Patru anotimpuri, o adaptare a filmului din 1981 cu un scenariu scris de Alan Alda. Fey a spus că au putut „să adune o distribuție de actori de comedie îndrăgiți care ar putea crea aceeași atmosferă caldă și umană ca originalul”.

Producții fără scenariu (unscripted) noi, care merg dincolo de ceea ce oferă portofoliul actual al Netflix de emisiuni matrimoniale și sportive cu acces în culise. Lista de producții fără scenariu (unscripted) va include emisiuni concurs, precum Formație pe nevăzute și de tip experiment social, precum Secret de un milion de dolari.

Bajaria a mai anunțat că, în viitor, abonații vor putea vota în direct, chiar de pe ecranul lor, ceea ce va deschide noi oportunități.

Evenimente live noi se vor adăuga celor deja anunțate, precum WWE, premiile anuale Screen Actors Guild și meciurile NFL în ziua de Crăciun. Bajaria a anunțat că TUDUM, evenimentul Netflix global pentru fani, va fi transmis în direct din Los Angeles pe 31 mai și că Toată lumea e live, cu John Mulaney, un nou show săptămânal de noapte unic, va avea premiera LIVE pe 12 martie. „Vom fi live la nivel global fără întârziere. Nu vom fi niciodată sursa ta de știri. Vom fi mereu nesăbuiți”, a spus Mulaney.

Noi seriale și filme de prestigiu, printre care Sirene, semnat de Molly Smith Meltzer, creatoarea serialului Menajera, Death by Lightning, de la David Benioff și D.B. Weiss, Zero Day, cu Robert De Niro în rol principal, Black Rabbit, cu Jason Bateman și Jude Law în rolurile principale, cât și în cele de producători executivi și The Beast in Me, cu Claire Danes și Matthew Rhys.

Bajaria a subliniat că serialele și filmele de prestigiu au fost întotdeauna fundamentale pentru activitatea Netflix, iar anul trecut producțiile platformei au avut mai multe nominalizări la Emmy® și la Globurile de Aur decât orice altă rețea.

De asemenea, în 2025 vor reveni pe ecrane multe seriale preferate de public, inclusiv cele mai de succes seriale ale noastre — Stranger Things, Wednesday și Squid Game. Bajaria a dezvăluit că producția la Wednesday tocmai s-a încheiat și că lansarea noului sezon va avea loc în cursul acestui an. Ea a mai anunțat și că sezonul final al serialului Squid Game va fi lansat pe 27 iunie.

Atunci când vine vorba despre ultimul sezon din Stranger Things, co-creatorul Ross Duffer a spus: „Acesta este cel mai mare și mai ambițios sezon al nostru de până acum”. Fratele său, Matt, a adăugat: „În același timp, credem că este cea mai personală poveste a noastră. A fost super intens și emoționant să filmăm – atât pentru noi, cât și pentru actorii noștri”.

Frații Duffer au vorbit și despre două noi seriale pe care le produc: The Boroughs și Something Very Bad is Going to Happen. „Rămânem alături de Netflix, care a fost casa noastră în ultimii 10 ani”, a spus Ross. „Nu am putea cere parteneri mai buni. Dacă vrei să spui povești originale, așa cum facem noi, acesta este cu adevărat locul potrivit”.

În cele din urmă, jocurile oferă fanilor o modalitate de a pătrunde și mai adânc în universurile lor preferate. Cu Squid Game: Unleashed pe cale să devină cel mai descărcat joc Netflix din toate timpurile, abonații se pot aștepta în 2025 la și mai multe jocuri bazate pe serialele pe care le iubesc, de la Ginny și Georgia și Dulcile magnolii la Dragoste pe nevăzute și Iadul celor singuri. Bajaria a anunțat, de asemenea, că Netflix va fi gazda exclusivă a emblematicelor jocuri video pe mobil WWE 2K în cursul acestui an.

La finalul prezentării de o oră, Bajaria a transmis publicului un mesaj simplu:

„Nu ne pricepem doar la un singur lucru. Suntem cei mai buni în materie de filme, emisiuni TV, documentare, stand-up, animații și evenimente live, totul în 50 de limbi. Nu ne este teamă să pariem puternic pe voci convingătoare și idei noi, fie că este vorba de o răsturnare de situație într-un scenariu, o poveste originală sau un mare eveniment live.

Despre asta este vorba la Netflix. Alegeri îndrăznețe. Creativitate. Surprize. Fani. Divertisment pentru întreaga lume. Asta îi face pe abonații Netflix să revină săptămână după săptămână, lună după lună, an după an. Și asta vom face și în 2025”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Entertainment

NAN Group devine partenerul oficial de producție al festivalului Nostalgia pentru următorii 5 ani

Published

on

NAN Group și festivalul Nostalgia anunță o asociere strategică prin care NAN Group devine partenerul exclusiv de producție al festivalului pentru toate edițiile din următorii cinci ani. Această colaborare vine într-un moment în care Nostalgia își extinde prezența la nivel național, asigurând o organizare mai eficientă, cu o infrastructură logistică solidă și procese optimizate pentru fiecare ediție.

Nostalgia se extinde național și lansează ediții noi în țară

Parteneriatul a debutat în noiembrie 2024, odată cu Nostalgia Imaginarium din București, și continuă în 2025 cu un calendar extins de evenimente, marcând expansiunea festivalului la nivel național. NAN Group a implementat deja primele ediții regionale în Craiova și Oradea, iar festivalul urmează să ajungă în Constanța, Cluj și Timișoara. În București, ediția NostalgiaFlori, Fete sau Băieți din martie a fost deja organizată cu succes, iar în prezent echipele lucrează intens la Nostalgia 2025 (25-29 iunie, Federația Română de Tir Sportiv) și la Nostalgia Imaginarium, care va închide sezonul evenimentelor retro-moderne.

„Festivalul Nostalgia a ajuns la maturitate și, mai mult de atât, a intrat într-o etapă de expansiune națională, care necesită un partener strategic capabil să asigure implementarea la cele mai înalte standarde. Ne-am dorit un operator capabil să eficientizeze procesele și să ducă organizarea festivalului la un nivel state-of-the-art. Alegerea NAN Group a fost una firească, având în vedere expertiza de care au dat dovadă. Suntem încrezători că, împreună, vom redefini experiențele Nostalgia și vom oferi publicului ediții spectaculoase”, a declarat Andrei Chirilă, reprezentant Nostalgia.

Execuție impecabilă și eficiență operațională pentru cel mai popular festival din București

În calitate de partener de producție, NAN Group preia întreaga responsabilitate pentru logistica, producția scenotehnică și implementarea tehnică a festivalului, asigurând un flux operațional optimizat pentru fiecare ediție. Cu spații de depozitare de 30.000 mp, ce vor fi extinse la 60.000 mp până la finalul lui 2025, unde, pe lângă logistica NAN și a partenerilor existenți, sunt păstrate în condiții optime toate decorurile și structurile esențiale festivalului, și o rețea logistică extinsă, NAN Group permite echipei de creație să se concentreze exclusiv pe dezvoltarea experiențelor pentru public.

Prin investițiile realizate în 2024, de la ecrane LED de mari dimensiuni și sisteme audio de ultimă generație, până la platforme de ridicare, surse de lumină și infrastructură logistică impresionantă, NAN Group dispune de toate resursele necesare pentru a transforma orice concept creativ în realitate, livrând evenimente la cele mai înalte standarde de execuție.

„Acest parteneriat confirmă poziționarea NAN Group ca un jucător de top, în implementarea evenimentelor de anvergură. Nostalgia este un festival complex, cu un concept unic, iar execuția sa necesită un nivel ridicat de expertiză tehnică și logistică. Avem infrastructura și pregătirea necesare pentru a livra o producție impecabilă, optimizând în același timp toate resursele implicate. Suntem mândri să facem parte din acest proiect și să contribuim la transformarea Nostalgia într-un reper al industriei festivalurilor din România”, a declarat Iulian Nan, fondator și CEO NAN Group.

Despre NAN Group

NAN Group este un integrator complet de soluții pentru evenimente, specializat în producția scenotehnică de mari dimensiuni. De la strategie creativă și activări de brand, până la producția și implementarea logistică a structurilor complexe, compania asigură soluții integrate și scalabile, adaptate fiecărui proiect. Cu o echipă extinsă de specialiști, depozite proprii, echipamente de ultimă generație și o infrastructură modulară, NAN Group este partenerul ideal pentru organizatorii de evenimente care își doresc excelență în execuție.

Despre Nostalgia

Nostalgia este festivalul care transformă amintirile în experiențe memorabile, redefinind conceptul de entertainment retro-modern. Cu scenografii spectaculoase, muzică emblematică și o atmosferă inconfundabilă, Nostalgia aduce împreună generații într-o călătorie prin timp, de la hiturile anilor ’90 și 2000 până la reinterpretări contemporane. Începând cu 2025, festivalul își extinde prezența națională, oferind experiențe și mai captivante pentru un public din ce în ce mai numeros.

https://www.youtube.com/watch?v=Okzch_q1qA4

 

Continue Reading

Entertainment

Una dintre cele mai îndrăgite povești despre familie revine în cinematografe

Published

on

Lilo & Stitch, interpretarea live-action a cunoscutei animații Disney, apare în cinematografele din România din 23 mai, cu avanpremiere începând din 21 mai, în formatele 2D, 3D, 4DX 3D, Dolby Atmos, cu subtitrare în română și 2D, 3D, 4DX 3D pentru varianta dublată.

Lungmetrajul este o reinterpretare a îndrăgitului film animat lansat în 2002, care a cucerit publicul din întreaga lume prin combinația sa de umor autentic și emoție sinceră, fiind potrivit atât pentru adulții nostalgici, cât și pentru noile generații.

Universul narativ al producției originale a fost, de asemenea, extins de un prequel care explorează originile personajelor, precum și de un serial animat, care continuă povestea plină de aventură despre prietenie și apartenență.

🐾Ohana înseamnă familie. Iar familia înseamnă că nimeni nu este lăsat în urmă sau uitat. 🐾

Lilo Pelekai (Maia Kealoha), o fetiță de șase ani din Hawai’i, sensibilă și plină de imaginație, trăiește alături de sora sa mai mare, Nani (Sydney Elizebeth Agudong), încercând împreună să își găsească echilibrul și stabilitatea, după pierderea dureroasă a părinților. În ciuda greutăților, Lilo își păstrează inocența și speranța, visând să își găsească un prieten adevărat. Când aduce acasă, dintr-un adăpost pentru animale, o creatură aparent neobișnuită și greu de stăpânit, pe care o numește Stitch, viața celor două surori este dată peste cap.

Niciuna nu bănuiește că noul „animal de companie” este, de fapt, un experiment extraterestru căutat de forțe intergalactice. Pe măsură ce relația lor se adâncește, cei trei descoperă ce înseamnă cu adevărat apartenența, iar povestea lor devine o celebrare emoționantă a valorilor „ohana”, ideea că o familie se construiește prin iubire, loialitate și acceptare, dincolo de legăturile de sânge.

În regia lui Dean Fleisher Camp (Marcel the Shell with Shoes On), filmul este scris de Chris Kekaniokalani Bright și Mike Van Waes, avându-i ca producători pe Jonathan Eirich (Aladdin) și Dan Lin (Haunted Mansion), cu Tom Peitzman (The Lion King), Ryan Halprin (The Lego Movie 2: The Second Part), Louie Provost (Togo) și Thomas Schumacher (Beauty and the Beast) în rolul de producători executivi.

Trailer

https://www.youtube.com/watch?v=fv0lBZvEDlc

https://www.youtube.com/watch?v=UIg7rkGyvEk

https://www.youtube.com/watch?v=F_BB5-1iTwg&t=7s (dublat)

Continue Reading

Entertainment

NETFLIX lansează teaser trailerul oficial pentru sezonul 3 din SQUID GAME (JOCUL CALAMARULUI)

Published

on

Squid Game (Jocul Calamarului) revine în curând cu al treilea și ultimul său sezon, iar noul teaser trailer oferă fanilor o primă privire la capitolul final din cel mai popular serial Netflix.

Acesta rămâne cel mai urmărit titlu de pe Netflix până în prezent și continuă să captiveze publicul din întreaga lume. Odată cu lansarea sezonului 2, în decembrie 2024, Squid Game (Jocul Calamarului) a continuat să doboare recorduri peste recorduri, inclusiv cel pentru cele mai multe vizionări în săptămâna de debut. Astfel, Squid Game (Jocul Calamarului) a intrat pe lista celor mai populare seriale în altă limbă decât engleza în doar trei zile. În prezent, el ocupă locul al doilea, cu 192,6 milioane de vizionări, fiind depășit doar de sezonul 1, cu 265,2 milioane. În plus, sezonul 2 a devenit și al treilea cel mai vizionat sezon din istoria Netflix, consolidând și mai mult impactul global al companiei.

{}

Sezonul 3 continuă firul dramatic neîncheiat al sezonului trecut și îl aruncă pe Gi-hun (Jucătorul 456) înapoi în centrul brutal al jocurilor, hotărât să le distrugă odată pentru totdeauna. Încă bântuit de trădarea și pierderea celui mai apropiat aliat, Jung-bae (Jucătorul 390), Gi-hun se confruntă cu noi pericole, printre care și Omul din Față, care se infiltrează în rebeliune deghizat în Jucătorul 001.

Despre sezonul 3 din Squid Game (Jocul Calamarului):

Al treilea și ultimul sezon din Squid Game îl urmărește pe Gi-hun (Lee Jung-jae) după ce și-a pierdut cel mai bun prieten în joc și a fost dus la maximă disperare către Omul din față (Lee Byung-hun), care își ascundea adevărata identitate pentru a se infiltra în joc. Gi-hun persistă să-și atingă obiectivul de a pune capăt jocului, în timp ce Omul din față pune la cale următoarea mișcare, iar alegerile jucătorilor supraviețuitori vor avea consecințe din ce în ce mai grave, cu fiecare rundă. Lumea așteaptă cu nerăbdare să vadă marele final scris și regizat de regizorul Hwang Dong-hyuk, care a promis să încheie această poveste epică cu un final binemeritat. Putem spera la o urmă de umanitate în cea mai crudă dintre realități? Fanii din întreaga lume numără zilele până când răspunsul final le va fi dezvăluit.

Regizor / Scenarist: Hwang Dong-hyuk

Distribuție: Lee Jung-jae, Lee Byung-hun, Yim Si-wan, Kang Ha-neul, Wi Ha-jun, Park Gyu-young, Park Sung-hoon, Yang Dong-geun, Kang Ae-sim, Jo Yuri, Lee David și Roh Jae-won

Producție: Firstman Studio

Data de lansare: 27 iunie 2025

Urmărește teaser trailerul oficial aici.

Continue Reading

Trending