Connect with us

Entertainment

Faimosul Fashion Show Victoria’s Secret revine după o pauză de câțiva ani

Published

on

Unul dintre cele mai așteptate evenimente ale anului este revenirea show-ului senzațional Victoria’s Secret pe podium.

Brandul de lenjerie spectaculoasă iubit în întreaga lume revine la tradiția defilării pe podium a noii sale colecții, cu piese unicat sau de masă, purtate de modele faimoase și accesorizate cu aripi gigantice și peruci splendide.

Unul dintre elementele specifice ale show-ului este prezența pe scenă a unor mari muzicieni, care dau o tușă unică acestei defilări.

Pentru prima dată, o constelație de vedete exclusiv feminine ale muzicii se vor afla pe podium.

Cap de afiș al show-ului muzical este super starul Cher, câștigătoare a nenumărate premii, inclusiv OSCAR, GRAMMY și EMMY. Cher este o prezență  iconică și legendară cu o carieră senzațională ca muzician, vedetă de televiziune și de cinema, binecunoscută atât pentru umorul său, dar și profunzimea cu care abordează teme sociale importante.

Alături de ea, line-up-ul le include pe idolul K-Pop, LISA, și câștigătoarea de GRAMMY, Tyla.

Cher, LISA și Tyla vor fi pe podium alături de super modele de top, iar împreună vor face un spectacol fără precedent din revenirea show-ului iconic Victoria’s Secret.

Dacă detaliile superproducției sunt încă ținute… secret, putem confirma prezența pe podium a numeroase modele, atât colaboratoare veterane ale brandului, cât și fețe noi.

Gigi Hadid și Tyra Banks, amândouă asociate cu Victoria’s Secret Fashion Show, și-au anunțat prezența de la finele lunii august.

Sunt anunțate de asemenea Imaan Hammam, Candice Swanepoel, Grace Elizabeth, Devyn Garcia, Paloma Elsesser, Taylor Hill și Mayowa Nicholas.

Dar line-up-ul complet va fi dezvăluit în seara show-ului.

O parte dintre modele au realizat un pictorial și filme pentru anunțarea show-ului, purtând articole din micro colecția capsulă care anunță evenimentul.

În această colecție sunt incluse articole lounge, de noapte, sport, de zi și chiar accesorii și cosmetice cu logo-ul înaripat al show-ului și mesaje de teasing pentru acest moment istoric.

Colecția este compusă din piese de înaltă calitate, fie că vorbim despre bumbac, satin sau alte materiale premium, iar culorile predominante sunt alb, roz și negru și va fi disponibilă în magazine și pe victoriassecret.ro începând cu data de 16 Octombrie.

Sigur îți vei dori și tu sau vei dori să poți face cadou un tricou, o pijama satinată sexy sau o lumânare parfumată din colecția limited-edition designs backstage Victoria’s Secret Fashion Show.

Brandul Victoria’s Secret a fost întotdeauna sinonim cu fashion și entertainment și este senzațional că revine elementul de entertainment iconic cu strălucirea, faimoasele aripi și elementul de prezență a numerelor muzicale live, pe care fanii le cunosc și le adoră, având ca personaj central valorile și misiunea de azi a brandului.

Show-ul va fi difuzat live din New York pe data de 15 octombrie la ora locală 19.00 pe canalele de social media ale brandului.

În România, te invităm să urmărești live evenimentul pe 16 octombrie, la ora 2.00 a.m. pe pagina de instagram @victoriassecretromania.

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Entertainment

NAN Group devine partenerul oficial de producție al festivalului Nostalgia pentru următorii 5 ani

Published

on

NAN Group și festivalul Nostalgia anunță o asociere strategică prin care NAN Group devine partenerul exclusiv de producție al festivalului pentru toate edițiile din următorii cinci ani. Această colaborare vine într-un moment în care Nostalgia își extinde prezența la nivel național, asigurând o organizare mai eficientă, cu o infrastructură logistică solidă și procese optimizate pentru fiecare ediție.

Nostalgia se extinde național și lansează ediții noi în țară

Parteneriatul a debutat în noiembrie 2024, odată cu Nostalgia Imaginarium din București, și continuă în 2025 cu un calendar extins de evenimente, marcând expansiunea festivalului la nivel național. NAN Group a implementat deja primele ediții regionale în Craiova și Oradea, iar festivalul urmează să ajungă în Constanța, Cluj și Timișoara. În București, ediția NostalgiaFlori, Fete sau Băieți din martie a fost deja organizată cu succes, iar în prezent echipele lucrează intens la Nostalgia 2025 (25-29 iunie, Federația Română de Tir Sportiv) și la Nostalgia Imaginarium, care va închide sezonul evenimentelor retro-moderne.

„Festivalul Nostalgia a ajuns la maturitate și, mai mult de atât, a intrat într-o etapă de expansiune națională, care necesită un partener strategic capabil să asigure implementarea la cele mai înalte standarde. Ne-am dorit un operator capabil să eficientizeze procesele și să ducă organizarea festivalului la un nivel state-of-the-art. Alegerea NAN Group a fost una firească, având în vedere expertiza de care au dat dovadă. Suntem încrezători că, împreună, vom redefini experiențele Nostalgia și vom oferi publicului ediții spectaculoase”, a declarat Andrei Chirilă, reprezentant Nostalgia.

Execuție impecabilă și eficiență operațională pentru cel mai popular festival din București

În calitate de partener de producție, NAN Group preia întreaga responsabilitate pentru logistica, producția scenotehnică și implementarea tehnică a festivalului, asigurând un flux operațional optimizat pentru fiecare ediție. Cu spații de depozitare de 30.000 mp, ce vor fi extinse la 60.000 mp până la finalul lui 2025, unde, pe lângă logistica NAN și a partenerilor existenți, sunt păstrate în condiții optime toate decorurile și structurile esențiale festivalului, și o rețea logistică extinsă, NAN Group permite echipei de creație să se concentreze exclusiv pe dezvoltarea experiențelor pentru public.

Prin investițiile realizate în 2024, de la ecrane LED de mari dimensiuni și sisteme audio de ultimă generație, până la platforme de ridicare, surse de lumină și infrastructură logistică impresionantă, NAN Group dispune de toate resursele necesare pentru a transforma orice concept creativ în realitate, livrând evenimente la cele mai înalte standarde de execuție.

„Acest parteneriat confirmă poziționarea NAN Group ca un jucător de top, în implementarea evenimentelor de anvergură. Nostalgia este un festival complex, cu un concept unic, iar execuția sa necesită un nivel ridicat de expertiză tehnică și logistică. Avem infrastructura și pregătirea necesare pentru a livra o producție impecabilă, optimizând în același timp toate resursele implicate. Suntem mândri să facem parte din acest proiect și să contribuim la transformarea Nostalgia într-un reper al industriei festivalurilor din România”, a declarat Iulian Nan, fondator și CEO NAN Group.

Despre NAN Group

NAN Group este un integrator complet de soluții pentru evenimente, specializat în producția scenotehnică de mari dimensiuni. De la strategie creativă și activări de brand, până la producția și implementarea logistică a structurilor complexe, compania asigură soluții integrate și scalabile, adaptate fiecărui proiect. Cu o echipă extinsă de specialiști, depozite proprii, echipamente de ultimă generație și o infrastructură modulară, NAN Group este partenerul ideal pentru organizatorii de evenimente care își doresc excelență în execuție.

Despre Nostalgia

Nostalgia este festivalul care transformă amintirile în experiențe memorabile, redefinind conceptul de entertainment retro-modern. Cu scenografii spectaculoase, muzică emblematică și o atmosferă inconfundabilă, Nostalgia aduce împreună generații într-o călătorie prin timp, de la hiturile anilor ’90 și 2000 până la reinterpretări contemporane. Începând cu 2025, festivalul își extinde prezența națională, oferind experiențe și mai captivante pentru un public din ce în ce mai numeros.

https://www.youtube.com/watch?v=Okzch_q1qA4

 

Continue Reading

Entertainment

Una dintre cele mai îndrăgite povești despre familie revine în cinematografe

Published

on

Lilo & Stitch, interpretarea live-action a cunoscutei animații Disney, apare în cinematografele din România din 23 mai, cu avanpremiere începând din 21 mai, în formatele 2D, 3D, 4DX 3D, Dolby Atmos, cu subtitrare în română și 2D, 3D, 4DX 3D pentru varianta dublată.

Lungmetrajul este o reinterpretare a îndrăgitului film animat lansat în 2002, care a cucerit publicul din întreaga lume prin combinația sa de umor autentic și emoție sinceră, fiind potrivit atât pentru adulții nostalgici, cât și pentru noile generații.

Universul narativ al producției originale a fost, de asemenea, extins de un prequel care explorează originile personajelor, precum și de un serial animat, care continuă povestea plină de aventură despre prietenie și apartenență.

🐾Ohana înseamnă familie. Iar familia înseamnă că nimeni nu este lăsat în urmă sau uitat. 🐾

Lilo Pelekai (Maia Kealoha), o fetiță de șase ani din Hawai’i, sensibilă și plină de imaginație, trăiește alături de sora sa mai mare, Nani (Sydney Elizebeth Agudong), încercând împreună să își găsească echilibrul și stabilitatea, după pierderea dureroasă a părinților. În ciuda greutăților, Lilo își păstrează inocența și speranța, visând să își găsească un prieten adevărat. Când aduce acasă, dintr-un adăpost pentru animale, o creatură aparent neobișnuită și greu de stăpânit, pe care o numește Stitch, viața celor două surori este dată peste cap.

Niciuna nu bănuiește că noul „animal de companie” este, de fapt, un experiment extraterestru căutat de forțe intergalactice. Pe măsură ce relația lor se adâncește, cei trei descoperă ce înseamnă cu adevărat apartenența, iar povestea lor devine o celebrare emoționantă a valorilor „ohana”, ideea că o familie se construiește prin iubire, loialitate și acceptare, dincolo de legăturile de sânge.

În regia lui Dean Fleisher Camp (Marcel the Shell with Shoes On), filmul este scris de Chris Kekaniokalani Bright și Mike Van Waes, avându-i ca producători pe Jonathan Eirich (Aladdin) și Dan Lin (Haunted Mansion), cu Tom Peitzman (The Lion King), Ryan Halprin (The Lego Movie 2: The Second Part), Louie Provost (Togo) și Thomas Schumacher (Beauty and the Beast) în rolul de producători executivi.

Trailer

https://www.youtube.com/watch?v=fv0lBZvEDlc

https://www.youtube.com/watch?v=UIg7rkGyvEk

https://www.youtube.com/watch?v=F_BB5-1iTwg&t=7s (dublat)

Continue Reading

Entertainment

NETFLIX lansează teaser trailerul oficial pentru sezonul 3 din SQUID GAME (JOCUL CALAMARULUI)

Published

on

Squid Game (Jocul Calamarului) revine în curând cu al treilea și ultimul său sezon, iar noul teaser trailer oferă fanilor o primă privire la capitolul final din cel mai popular serial Netflix.

Acesta rămâne cel mai urmărit titlu de pe Netflix până în prezent și continuă să captiveze publicul din întreaga lume. Odată cu lansarea sezonului 2, în decembrie 2024, Squid Game (Jocul Calamarului) a continuat să doboare recorduri peste recorduri, inclusiv cel pentru cele mai multe vizionări în săptămâna de debut. Astfel, Squid Game (Jocul Calamarului) a intrat pe lista celor mai populare seriale în altă limbă decât engleza în doar trei zile. În prezent, el ocupă locul al doilea, cu 192,6 milioane de vizionări, fiind depășit doar de sezonul 1, cu 265,2 milioane. În plus, sezonul 2 a devenit și al treilea cel mai vizionat sezon din istoria Netflix, consolidând și mai mult impactul global al companiei.

{}

Sezonul 3 continuă firul dramatic neîncheiat al sezonului trecut și îl aruncă pe Gi-hun (Jucătorul 456) înapoi în centrul brutal al jocurilor, hotărât să le distrugă odată pentru totdeauna. Încă bântuit de trădarea și pierderea celui mai apropiat aliat, Jung-bae (Jucătorul 390), Gi-hun se confruntă cu noi pericole, printre care și Omul din Față, care se infiltrează în rebeliune deghizat în Jucătorul 001.

Despre sezonul 3 din Squid Game (Jocul Calamarului):

Al treilea și ultimul sezon din Squid Game îl urmărește pe Gi-hun (Lee Jung-jae) după ce și-a pierdut cel mai bun prieten în joc și a fost dus la maximă disperare către Omul din față (Lee Byung-hun), care își ascundea adevărata identitate pentru a se infiltra în joc. Gi-hun persistă să-și atingă obiectivul de a pune capăt jocului, în timp ce Omul din față pune la cale următoarea mișcare, iar alegerile jucătorilor supraviețuitori vor avea consecințe din ce în ce mai grave, cu fiecare rundă. Lumea așteaptă cu nerăbdare să vadă marele final scris și regizat de regizorul Hwang Dong-hyuk, care a promis să încheie această poveste epică cu un final binemeritat. Putem spera la o urmă de umanitate în cea mai crudă dintre realități? Fanii din întreaga lume numără zilele până când răspunsul final le va fi dezvăluit.

Regizor / Scenarist: Hwang Dong-hyuk

Distribuție: Lee Jung-jae, Lee Byung-hun, Yim Si-wan, Kang Ha-neul, Wi Ha-jun, Park Gyu-young, Park Sung-hoon, Yang Dong-geun, Kang Ae-sim, Jo Yuri, Lee David și Roh Jae-won

Producție: Firstman Studio

Data de lansare: 27 iunie 2025

Urmărește teaser trailerul oficial aici.

Continue Reading

Trending