Connect with us

Evenimente

Sustenabilitate pe teren și în afara acestuia: waterdrop® devine partener oficial Australian Open

Published

on

Scale-up-ul austriac waterdrop® anunță un parteneriatul multianual cu turneul Australian Open. În calitate de partener oficial al sticlei, compania care susține hidratarea va furniza sticle reutilizabile din oțel inoxidabil jucătorilor, echipelor acestora și angajaților turneului Grand Slam – un pas esențial în lupta pentru hidratarea sustenabilă.

În ianuarie, toate privirile se vor îndrepta către Melbourne, când Australian Open va demara „anul tenisului”, fiind primul dintre cele patru turnee Grand Slam. Producătorul de Microdrinks și tehnologii pentru băuturi cu sediul în Viena, waterdrop®, va participa din nou, de data aceasta ca partener oficial al sticlei. În plus față de furnizarea sticlelor de apă pentru toți jucătorii și personalul turneului, waterdrop® va fi, de asemenea, prezent pentru a oferi fanilor o varietate de sticle personalizate, mostre din cele mai recente cuburi microdinks destinate hidratării și experiențe memorabile prin întâlniri cu ambasadorii waterdrop®.

Între 12 și 26 ianuarie 2025, Australian Open va fi mai mult decât un cadru al performanțelor sportive de top, concentrându-se și pe sustenabilitate, întrucât sticlele reutilizabile waterdrop® din oțel inoxidabil vor înlocui un număr considerabil de sticle de plastic de unică folosință. Pe baza acestui angajament, waterdrop® colaborează, de asemenea, cu turneele de tenis de vară, inclusiv Cupa United din Perth și Sydney, Brisbane International, Canberra International, Adelaide International și Hobart International, pentru a promova practici de hidratare sustenabilă în cadrul tuturor evenimentelor. Australian Open 2024 a înregistrat o scădere de 99% a plasticului de unică folosință în zonele destinate jucătorilor, iar peste 5.600 de litri de apă au fost reumpluți, în mod sustenabil, ca urmare a sticlelor personalizate waterdrop® pentru jucători. În Melbourne, aproape 800 de jucători au putut să-și reumple de la robinet sticlele cu apă filtrată de înaltă calitate direct pe teren. În total, peste 280 de dozatoare de apă au fost instalate în întreaga locație, oferind tuturor vizitatorilor acces gratuit la apă potabilă, 24 de ore din 24.

„Când am pus bazele waterdrop® în 2016, nu am fi visat niciodată că într-o zi vom încheia un parteneriat cu unul dintre cele mai mari evenimente de tenis din lume. Australian Open a atins un statut de cult pentru sportivi și fani deopotrivă și reprezintă tenisul la cel mai înalt nivel și o atmosferă foarte specială, care se ridică la înălțimea titulaturii de Happy Slam. Suntem deosebit de onorați să putem contribui la acest eveniment prestigios și, cu fiecare sticlă, să aducem sustenabilitatea și mai aproape de lumea tenisului”, a declarat Martin Murray, fondator și CEO waterdrop®. 

„Suntem foarte entuziasmați pentru parteneriatul cu waterdrop®. Punând accentul pe durabilitate și furnizarea de produse de înaltă calitate, este o potrivire excelentă pentru Australian Open și Summer of Tennis. Am construit deja o bază puternică și suntem încântați de impactul pozitiv pe care îl putem avea împreună în următorii ani, ca parte din extinderea strategiei noastre de adoptare a unor măsuri climatice”, a declarat Cedric Cornelis, Chief Commercial Officer Tennis Australia. „Australian Open, alături de waterdrop®, a fost primul Grand Slam care a oferit jucătorilor apă de la robinet în punctele de reumplere dedicate amplasate pe teren, ceea ce a dus la reduceri semnificative ale utilizării plasticului de unică folosință. Avem, de asemenea, sute de stații de apă în zonele destinate jucătorilor, cum ar fi sălile de sport și saloanele, precum și în întreaga incintă, furnizând apă potabilă de înaltă calitate din Melbourne atât personalului turneului, cât și fanilor, pe care îi încurajăm să aibă la ei sticle de apă reutilizabile.”

Viitorul hidratării în tenis

waterdrop® urmează misiunea „Drink More Water” atât în viața de zi cu zi, cât și în sporturile de elită. Compania austriacă de hidratare a câștigat de mult timp un aliat în lumea tenisului. În 2023, legenda tenisului Novak Djokovic s-a alăturat companiei în calitate de investitor și ambasador al brandului. De asemenea, producătorul de Microdrinks a reușit să atragă alte șase vedete din tenis în calitate de investitori: Elina Svitolina, Taylor Fritz, Andrey Rublev, Hubert Hurkacz, Sebastian Korda și Cameron Norrie.

Conștientizând că hidratarea este esențială în tenis, având un impact direct asupra concentrării, rezistenței și performanței jucătorilor, waterdrop® și-a întărit angajamentul față de acest sport prin parteneriate cu sportivi și organizații pentru a promova practici sustenabile de hidratare. Anul acesta, în calitate de partener de hidratare și partener de aur al ATP, waterdrop® a avut un rol cheie în transformarea ATP Boss Open din Stuttgart în primul turneu ATP organizat în întregime fără sticle de plastic de unică folosință, atât în zona jucătorilor, cât și în cea a fanilor. Prin acest parteneriat, waterdrop® furnizează celor mai buni 200 de jucători ATP sticle reutilizabile, sprijinind nevoia lor de hidratare optimă și promovând în același timp sustenabilitatea.

Angajamentul companiei se extinde la nivel global, la evenimente internaționale precum turneele ATP de la Hamburg, Rotterdam și Washington, demonstrând o dedicare comună pentru schimbarea pozitivă a mediului de tenis. În 2024, compania a fost, de asemenea, partenerul prezentator al turneului ATP „Mallorca Championships presented by waterdrop®”. Dar asta nu este tot: în calitate de partener de hidratare, compania sprijină, de asemenea, „Academia Rafa Nadal”, precum și „Academia Mouratoglou” condusă de renumitul antrenor de tenis Patrick Mouratoglou.

Hidratează-te ca un campion: Sticlă exclusivă AO Player

Turneul de Grand Slam impune cele mai înalte grade de concentrare și atletism din partea jucătorilor pe teren. Fiecare detaliu trebuie să fie perfect, până la echipament și pregătire. În astfel de situații, hidratarea corectă este, de asemenea, esențială. Sticlele All-Purpose de la waterdrop® sunt perfect adaptate pentru aceste activități sportive.

Concepută exclusiv pentru viitorul Australian Open din 2025, sticla este creată în albastrul emblematic al terenului de tenis și are o capacitate de 1 litru. Construită din oțel inoxidabil cu perete dublu, are capacitatea de a menține apa rece chiar și în soarele australian, oferind o băutură răcoritoare până la 24 de ore.

Sticla Official Player vine cu capacul versatil Spout cu o deschidere optimă pentru băut și este, de asemenea, compatibilă cu alte capace din colecția All-Purpose, cum ar fi Straw, Swing sau Loop. În plus, există un nou element practic pentru această sticlă waterdrop®: o scară gradată este gravată pe interiorul sticlei, oferind o imagine de ansamblu a cantității băute.

Designul sportiv și elegant nu numai că va menține jucătorii hidratați pe teren, dar spectatorii vor putea achiziționa sticla la Australian Open, cu precomenzi disponibile de la jumătatea lunii octombrie prin AO Ticket Store. Sticlele vor fi disponibile în AO Shop și prin waterdrop® în Australia și Noua Zeelandă de la jumătatea lunii noiembrie, iar la nivel internațional, din ianuarie 2025.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

Pullman Bucharest World Trade Center lansează La Galette | Sweet and Meet: un omagiu adus artei patiseriei franțuzești

Published

on

La peste 30 de ani de la intrarea pe piața din România, Pullman World Trade Center Bucharest anunță deschiderea La Galette | Sweet and Meet, un spațiu încântător care îmbină arta patiseriei franțuzesti cu o experiență culinară modernă. Proiectul își propune să devină una dintre destinațiile de top din București pentru mic dejun, brunch și prânz, adresându-se deopotrivă segmentelor corporate și lifestyle.

„Bucureștiul are o scenă gastronomică efervescentă, iar patiseria franțuzească ocupă un loc aparte în preferințele publicului. Vedem din ce în ce mai multe localuri de inspirație franțuzească și colaborări cu chefi recunoscuți, ceea ce demonstrează interesul pentru această cultură culinară rafinată. Ca parte a grupului Accor, Pullman aduce o vastă experiență în gastronomia franceză, iar prin deschiderea La Galette, ne dorim să celebrăm această tradiție și să oferim oaspeților o experiență autentică, adaptată standardelor noastre însemnate”, declară Mincho Pachikov, General Manager Pullman Bucharest World Trade Center.

„Deschiderea acestui spațiu remarcabil demonstrează modul în care Accor și Pullman combină expertiza globală cu înțelegerea contextului local în domenii precum gastronomie, design și dezvoltare, pentru a crea concepte inovatoare alături de partenerii noștri. De peste 150 de ani, Pullman redefinește standardele călătoriilor internaționale, oferind experiențe memorabile, pline de inspirație și energie, dedicate antreprenorilor moderni”, a declarat Jean Wendling, Vice President Operations Management în cadrul Accor.

Amplasat în inima Capitalei, în Piața Montreal, la parterul Pullman Bucharest World Trade Center, La Galette | Sweet and Meet are la bază principiile solide ale patiseriei franțuzești fine, care folosește ingrediente artizanale de calitate, rețete tradiționale, înnobilate de tehnici moderne de preparare. Printre cei care și-au lăsat amprenta pe experiența La Galette se numără Nicolas Vienne, Senior Director Operations F&B Premium Brands Europe and North Africa, în cadrul Accor, și Guillaume Vincheneux, Chef Pâtissier la Pullman Paris Montparnasse, fost mentor, în cadrul Școlii de Patiserie Alain Ducasse. Ambii au avut roluri esențiale în perioada de predeschidere, oferind consiliere în crearea meniului de mâncare și băuturi, echiparea bucătăriei, dotarea barului și pregătirea personalului. Cu o carieră impresionantă în patiseria de lux, cheful francez Guillaume Vincheneux a contribuit la transformarea viziunii într-o realitate gastronomică, atent pusă la punct. Alături de el, s-a implicat și Marian Oancea, Head Chef Pullman Bucharest World Trade Center, un profesionist cu peste 15 ani de experiență în bucătăria de top. El este cel responsabil pentru activitățile de zi cu zi La Galette.

„Sunt de peste 10 ani în cadrul grupului Accor și sunt fericit că pot contribui la extinderea amprentei noastre gastronomice. Prin acest proiect, ne propunem să oferim o experiență superioară nu doar oaspeților noștri, ci și publicului larg, creând totodată o legătură specială cu comunitatea locală”, declară Marian Oancea.

Meniul La Galette include o varietate de deserturi artizanale și preparate inspirate din bucătăria franțuzescă, de la cele clasice, cum sunt celebrele croissante și omlete franțuzești, ouă Benedict, croque madame și French toast, până la preparate moderne precum New York Roll, Steak & Eggs sau cheeseburgerul signature al casei, înnobilat cu ingrediente bine alese. Printre atracțiile meniului se numără Salata Signature a Chefului, o combinație de ingrediente proaspete precum roșii suculente, brânză blu și piept de pui fraged, desăvârșită de un dressing subtil pe bază de oțet balsamic. Pentru a completa experiența culinară, echipa La Galette a adăugat în meniu cafeaua de specialitate prăjită în București, de către Origo.

Designul localului, realizat în colaborare cu firma CUMULUS, este inspirat de naturalețea viziunii culinare. Spațiul este decorat în nuanțe calde de crem și maro, sugerând simplitatea și eleganța, cu jocuri de texturi și materiale fluide, care amintesc de aluatul care stă la baza experienței La Galette.

„Transformarea La Galette marchează începutul unui amplu program de renovare care va continua pe tot parcursul anului 2025 la Pullman Bucharest World Trade Center. În cadrul acestei inițiative, ne propunem să modernizăm spațiile destinate evenimentelor și întâlnirilor, începând cu Sala Darclée. Amplasată ideal în imediata apropiere a lobby-ului impresionant al hotelului, această sală va deveni o locație de referință pentru evenimente private și corporative, de la recepții elegante de tip cocktail până la întâlniri de afaceri la cel mai înalt nivel”, a declarat Mincho Pachikov, Director General al Pullman Bucharest World Trade Center.

În ianuarie, La Galette își deschide ușile cu un eveniment de referință, Fête des Galettes

Inspirat de celebra Galette des Rois, o tradiție culinară franceză legată de sărbătoarea Epifaniei din 6 ianuarie, acest eveniment îmbină istoria și gastronomia. Această zi, care celebrează vizita magilor la Pruncul Iisus, a evoluat în Franța într-un eveniment gastronomic și social, menit să aducă oamenii împreună.

În spiritul acestei tradiții, desertul emblematic este pregătit dintr-o crustă de foietaj crocantă, umplută cu frangipane, un amestec fin de cremă de migdale, unt, zahăr și ouă. Elementul surpriză al acestei delicatese îl reprezintă figurina mică, sau „fève”, ascunsă în interior. Cel care găsește figurina devine regele sau regina zilei, perpetuând bucuria și magia tradiției. În cadrul Fête des Galettes, oaspeții se vor putea bucura de emblematicul desert pe toată perioada lunii ianuarie.

“Fête des Galettes este mai mult decât un eveniment culinar; este o oportunitate de a aduce în prim-plan o tradiție franceză autentică, reimaginată într-o manieră modernă și elegantă pentru publicul bucureștean” a declarat Mincho Pachikov, General Manager Pullman Bucharest World Trade Center.

La Galette este situat la parterul Pullman Bucharest World Trade Center și este deschis publicului larg de luni până vineri, între orele 08:00 – 22:30, iar sâmbăta între 10:00 – 22:30 (începând cu 27 ianuarie 2025).

Pentru mai multe informații, vă invităm să vizitați www.lagalette.ro.

Continue Reading

Evenimente

Lansarea Restaurantului Zeno Herăstrău: Un Nou Concept Culinar pentru Experiența Gastronomică din Capitală

Published

on

Bucureștiul își adaugă o nouă destinație culinară de top, odată cu lansarea restaurantului Zeno Herăstrău, care înlocuiește precedentul Zexe Herăstrău. Inaugurat pe 15 decembrie, acesta aduce în prim-plan un concept gastronomic care celebrează diversitatea culinară globală, și conservă, totodată, bine-cunoscuta bogăție a bucătăriei românești.

În spatele unei inițiative curajoase de rebranding culinar stă un acționariat cu viziune și implicare. ‘Fiecare detaliu contează, de la prezentarea preparatelor, până la serviciile impecabile de servire. Îmi doresc ca Zeno Herăstrău să devină o destinație premium pentru bucureșteni și turiști, deopotrivă; o primă opțiune pentru oamenii de afaceri care au nevoie de un spațiu discret și select, pentru familiile care își doresc ieșiri în care să se răsfețe cu mâncare excepțională și pentru cei care caută destinația perfectă pentru evenimente exclusiviste reușite. În plus, un alt punct forte îl reprezintă barul, care pune accent pe o selecție de preparate spectaculoase, alcoolice și non-alcoolice, ne spune Daniel Busurcă, acționarul restaurantului.

În spatele unei experiențe de top se află întotdeauna o echipă dedicată. Mihaela Jipa, Managerul General al Zeno Herăstrău, ne spune că ‘aveam 19 ani când am început să lucrez la Zexe. Pot spune că aproape jumătate din viață mi-am petrecut-o în jurul dragostei pentru mâncarea autentic românească. Astăzi mă bucur să încep un nou capitol care se adresează unui public în căutare de experiențe gastronomice holistice. Există încă iubitori ai tradiției românești, ceea ce ne inspiră să explorăm mai departe frumusețea selecțiilor locale ridicate la rang de artă. Totodată, un nou nume și logo ne permit să răspundem vremurilor actuale, introducând un concept culinar global pentru meniul a la carte și pentru petreceri corporate sau evenimente private. Noul meniu plimbă oaspeții prin preparatele românești de excepție (ca și până acum), dar adăugăm poezie culinară franțuzească, pasiune italienească și incursiuni orientale.’

Din același nucleu experimentat al echipei face parte și Marius Pavelescu, bucătarul chef, care mizează pe tradiția gustului care te face să te simți ca acasă. Datorită lui, clienții fideli vor regăsi esența autentică a preparatelor consacrate și vor ști că Zeno Herăstrău asigură continuitate în ceea ce privește inima experienței gastronomice.

Evenimentul de lansare s-a bucurat de un show marca White Mahala, care a creat contextul pentru o seară de duminică plină de energie. Parteneri și clienți și-au dat întâlnire la Zeno Herăstrău, într-un gest de susținere în noul capitol care se scrie cu imaginație, cu iubire pentru armonia din farfurie și atenție la fiecare detaliu din experiența oaspeților.

Zeno Herăstrău promite să pună în scenă un spectacol gastronomic pe malul lacului Herăstrău. Oferă o veritabilă călătorie culinară care unește patru bucătării savuroase, o echipă profesionistă axată pe experiența clientului, un decor plin de farmec pentru evenimente reușite și o oază de relaxare și deconectare de la zumzetul cotidianului.

Continue Reading

Evenimente

Un Decembrie plin de magie și aventuri interactive la ParkLake

Published

on

În luna decembrie, ParkLake devine centrul bucuriei și al magiei sărbătorilor, oferind vizitatorilor experiențe memorabile. Târgul de Crăciun, expoziția interactivă Christmas Expedition și întâlnirile cu Moș Crăciun îi așteaptă pe cei mici și cei mari deopotrivă, iar evenimentul caritabil “O Cană de Fericire” aduce momente de solidaritate și sprijin pentru cauze comunitare.

Fiecare activitate transformă ParkLake într-o destinație de neuitat, unde bucuria sărbătorilor se îmbină armonios cu șansa de a sprijini cauze sociale.

Târgul de Crăciun: Magia Sărbătorilor la ParkLake

Între 24 noiembrie și 23 decembrie, atmosfera de sărbătoare cuprinde ParkLake odată cu deschiderea Târgului de Crăciun, unde vizitatorii sunt invitați să descopere o selecție atent aleasă de cadouri, decorațiuni și delicii tradiționale care aduc bucurie și căldură în pragul sărbătorilor.

Christmas Expedition, expoziția interactivă care aduce Arcticul mai aproape ca niciodată

Între 6 și 23 decembrie, copiii sunt invitați să descopere Christmas Expedition, o expoziție interactivă ce îmbină jocul cu tehnologia, oferind aventuri captivante și educative. Ei pot ajuta un pinguin să navigheze printre ghețari sau să plece împreună într-o călătorie, ghidând pinguinul către destinația finală, să interacționeze cu holograma unui urs polar, să exploreze peisaje arctice, să construiască un om de zăpadă virtual folosind gesturile mâinilor sau să reunească un pui de pinguin cu familia sa. Mai mult, creativitatea copiilor prinde viață, la propriu – desenele lor se vor transforma digital într-un tren animat. La final, fiecare explorator va primi un suvenir virtual unic, perfect pentru a păstra magia experienței.

Întâlnire cu Moș Crăciun

În perioada 19-23 decembrie, Moș Crăciun poposește la ParkLake pentru a aduce magia sărbătorilor mai aproape de cei mici. Între orele 17:00 și 19:00 în timpul săptămânii și 15:00 și 19:00 în weekend, copiii îl pot întâlni pe Moșul, pot asculta poveștile sale pline de tâlc și împărtăși dorințele care vor ajunge direct la Polul Nord.

O Cană de Fericire: Magia Dăruirii

În perioada 6-15 decembrie, „O Cană de Fericire” aduce căldura sărbătorilor mai aproape de inimile vizitatorilor. În cele două weekenduri (6-8 și 13-15 decembrie), între orele 12:00 și 22:00, cei prezenți se pot bucura de o surpriză dulce în cănile personalizate care susțin o cauză caritabilă, într-o atmosferă plăcută de Crăciun.

Pe parcursul săptămânii, între 9-12 decembrie, voluntarii vor fi prezenți între orele 14:00 și 22:00, oferind tuturor șansa de a contribui la o faptă bună, care poate aduce zâmbete și speranță. Fiecare cană distribuită este un simbol al solidarității, iar donațiile colectate vor sprijini o cauză nobilă – Clinica de Neurologie Pediatrică din cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie “Prof. Dr. Alexandru Obregia”.

Descoperă mai multe detalii pe www.parklake.ro și pe pagina de Facebook ParkLake Shopping Center.

Continue Reading

Trending