Connect with us

Business

Partslife România marchează doi ani de activitate: impact semnificativ asupra mediului și educației

Published

on

Partslife România aniversează doi ani de la intrarea pe piața locală, consolidându-și rolul atât în preluarea responsabilitatii producatorilor și importatorilor (care pun pe piața din România ambalaje și produse ambalate în vederea realizarii obligațiilor legale de reciclare și valorificare – OIREP), dar și de promotor al educației ecologice în rândul tinerelor generații. În toată această perioadă, compania a derulat activități de gestionare a deșeurilor de ambalaje pentru a atinge țintele de reciclare și pentru a oferi siguranță partenerilor.

Reducerea emisiilor de CO2 și economisirea resurselor naturaleDe la apariția sa pe piața locală, acum doi ani, cel mai tânăr OIREP din România a contribuit la reducerea emisiilor de CO2 cu 20.222 de tone, echivalentul a peste 1,445,475 km parcurși cu mașina, și a  economisit 99,989,658 litri de benzină. De asemenea, compania a salvat 223,696 m³ de lemn, protejând resursele naturale.

Educație ecologică și implicare comunitară

Un pilon central al activității Partslife România este reprezentat de educația ecologică. În acest sens, printre cele mai dragi inițiative ale companiei se numără programul extracurricular de protecție a mediului și dezvoltare personală Ecoprovocarea, realizat în parteneriat cu Viitor Plus. Programul este dedicat în principal elevilor și profesorilor și promovează ateliere interactive și competiții educative pe teme precum reciclarea, igienizarea și economia circulară. În fiecare an, peste 50.000 de persoane sunt implicate în acest program.

De-a lungul celor doi ani de la apariția sa, Partslife România a mai organizat în parteneriat cu autoritățile locale festivaluri de educație pentru mediu, tabere tematice și alte inițiative destinate copiilor, cu scopul de a promova importanța colectării selective și a unui stil de viață sustenabil. Compania a desfășurat campanii media de conștientizare a reciclării și evenimente educaționale pentru a sublinia importanța unui stil de viață sustenabil în rândul tinerilor, dar și al dascălilor. Scopul este acela de a forma obiceiuri care să schimbe mentalități, astfel încât reciclarea și grija pentru mediu să devină un stil de viață.

“În doar doi ani Partslife România a reușit să se impună ca un actor de bază în domeniul gestionării deșeurilor de ambalaje și educației ecologice. Suntem cel mai tânăr OIREP și singurul cu rădăcini germane, lucru care ne oferă o bază solidă pentru o merge mai departe cu încredere și entuziasm. Nimic, însă, nu poate fi mai important decât o echipă de oameni pozitivi și cu o experiență care poate trece peste provocările inevitabile, pe care acest domeniu le întâlnește”.  Angela Cercel, Managing Partner – Partslife România

Partslife România a obținut certificarea Ecovadis, ceea ce reflectă încă o dată angajamentul companiei față de sustenabilitate. De asemenea, compania a implementat un sistem de raportare digitalizat și automatizat, asigurând eficiență și transparență în gestionarea datelor și o colaborare mult mai eficientă cu partenerii și furnizorii.

Rezultate semnificative în reciclarea deșeurilor

În această perioadă, Partslife România a devenit un partener important pentru companiile care își desfășoară activitatea pe piața locală, preluând responsabilitatea pentru peste 60.000 de tone de ambalaje. Din acestea, 40.000 de tone au fost deja reciclate, asigurând o rată de reciclare și valorificare de 65%. Acest lucru a fost realizat cu sprijinul a 60 de parteneri și 100 de furnizori de servicii de colectare și reciclare.

„Considerând experiența de peste 14 ani în gestionarea responsabilității producătorilor pentru orice tip de produs supus legislației și având posibilitatea organizării și gestionării Partslife încă din prima zi de obținere a licenței de operare, am știut să ne alegem furnizorii pentru atingerea obiectivelor de reciclare și valorificare, astfel încât să nu ajungem în situația nefericită de a fi penalizați în urma controalelor de mediu. Deșeurile din zona municipalităților le considerăm cele mai aproape de realitatea cantitativă, dar nu și calitativă. Contextul de piață încă ne permite să putem finanța mai multe cantități din municipal chiar dacă ele pot fi mai scumpe, însă certitudinea existenței deșeului este prioritară pentru noi.” Nicoleta Lazăr, Managing Partner- Partslife România

Planuri de viitor

În anii ce urmează, Partslife România va continua să își concentreze resursele pe conformarea cu reglementările legislative naționale și internaționale și atragerea de noi parteneri. De asemenea, un alt obiectiv important este extinderea activității pe noi segmente de piață, cum ar fi gestionarea altor tipuri de deșeuri și consultanță de mediu, contribuind astfel la un viitor sustenabil pentru generațiile care urmează.

“Ne propunem să ne extindem pe noi segmente de piață și să continuăm să ne implicăm în campanii de responsabilitate socială. Suntem dedicați protecției mediului și vom continua să colaborăm cu parteneri care împărtășesc aceleași valori. Muncim împreună pentru un viitor curat, pentru copiii noștri”, Angela Cercel

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

Originals și Cosmina Grigore lansează campania “Puterea Adolescenței” printr-o expoziție ce va avea loc la ParkLake Shopping Center

Published

on

În perioada 12-18 mai 2025, în ParkLake Shopping Center, din București, va avea loc expoziția dedicată campaniei “Puterea Adolescenței”. O parte din expoziție este reprezentată de seria de dialoguri dedicate relației părinte-adolescent pe care vizitatorii o pot regăsi în zona centrală a mall-ului, la parter.

De asemenea, pe 14 mai de la ora 16:00 va avea loc o dezbatere moderată de Cosmina Grigore, Coach de Prevenție și Lifestyle – inițiatoarea campaniei și fondatoarea brandului Originals. Iar vineri, 16 mai, între orele 11:00-18:00 va avea loc “Maratonul de Coaching” dedicat părinților și adolescenților.

Capacitatea adultului de a-și crea viața pe care și-o dorește depinde de cum se face transferul de putere și autoritate în adolescență de la părinți la viitorul adult.

Tocmai de aceea, Originals și Cosmina Grigore au inițiat campania “Puterea Adolescenței” pentru a atrage atenția asupra importanței uriașe pe care această perioadă o are asupra dezvoltării individului.

Adolescența este perioada în care copilul se antrenează să devină adult.

Alături de părinții săi, adolescentul învață să navigheze noile provocări și își înțelege, astfel, propria putere, dar mai ales unicitatea.

Cu o experiență de peste 10 ani în coaching, Cosmina Grigore a observat că multe din blocajele clienților săi adulți își aveau originea în adolescență. Astfel a început să dezvolte tehnici de coaching care să îi ajute și a început să lucreze și cu pre-adolescenți și adolescenți pentru a ajuta părinții în gestionarea relației cu viitorul adult.

Campania are ca scop înțelegerea unicității individului și nevoia ca acesta să fie educat, crescut drept o ființă unică.

Adolescentul este un copil care se antrenează să devină adult și are nevoie de părinții săi pentru a face, gradual, transferul de putere, autoritate și auto-gestionare. Susținerea psiho-emoțională, educația în nutriție și management de sine sunt extrem de importante, precum și antrenarea puterii de discernământ, capacității de luare a deciziilor cu impact pozitiv pe termen lung și a gestionării resurselor. Susținerea constantă și echilibrată, o bună comunicare și menținerea sentimentului de siguranță în familie, iubirea sunt absolut necesare adolescentului în această etapă.

“Învață-mă să devin adult.

Învață-mă ce înseamnă “să-mi ascult sufletul”. Învață-mă despre unicitatea mea.

Spune-mi că este ok să nu știu. Ai răbdare cu mine să învăț.

Nu mă răni și tu. O fac deja ceilalți. De tine am nevoie să-mi fii sprijin, susținere, înțelegere.”

Cuvintele de mai sus fac parte dintr-un dialog dorit. Campania “Puterea Adolescenței” își propune să contribuie la o mai bună funcționare a relației părinte-copil.

Tocmai de aceea, atât unii, cât și ceilalți sunt invitați la dezbatere pe 14 mai 2025, la ora 16:00, în ParkLake Shopping Center.

Puterea adolescenței începe cu relația părinte-copil.

Speakerii invitați sunt oameni care sunt la rândul lor părinți sau lucrează zilnic cu adolescenții și care prin modul în care relaționează cu aceștia oferă modele reper.

Speakeri:

  • Cristina Ghiurluc, Director General Podravka International
  • Horațiu Vasilescu, Consultant Premium Business
  • Ciprian Stancu, Antreprenor și Health Coach
  • Irina Crăciun, Medic Specialist Ortodonție și Ortopedie Dento-Facială
  • Oana Opriș, Antreprenor și PhD în Educație
  • Talia Delgado, Practicant Parkour și free running (Traceur)

Moderator: Cosmina Grigore, Coach de Prevenție și Lifestyle, inițiator campanie și fondator Originals

Maratonul de coaching pentru părinți și adolescenți (16 mai 2025, între orele 11:00-18:00).

Special pentru părinți și adolescenți este organizată o zi întreagă de sesiuni de coaching. Cosmina Grigore, Coach de Prevenție și Lifestyle, va fi în ParkLake Shopping Center pentru a discuta despre frământările prin care trec părinții și adolescenții în perioada pre-adolescenței sau adolescenței.

Campania “Puterea Adolescenței” este susținută de ParkLake Shopping Center, Genuin și Galeriu & Partners.

Continue Reading

Evenimente

Puterea Trecutului – Cum ne putem reorganiza viața și recăpăta echilibrul interior

Published

on

Trecutul nu este doar o arhivă de amintiri, ci o sursă profundă de învățăminte, lecții și daruri neexplorate. Oamenii descoperă cu curiozitate și acceptare că fiecare conversație interioară are la bază un moment din trecut, un prag de înțelepciune în care au devenit capabili să vadă dincolo de copilărie. Prin instrumente practice, aplicabile în timp real, trecutul nu mai este văzut ca o provocare, ci ca o sursă de putere și recunoștință.

Programul „Puterea Trecutului”, organizat de Createrra®, este o invitație curajoasă către cei care simt că a venit momentul să facă pace cu ce a fost, să elibereze blocajele emoționale și să creeze un spațiu nou, clar și autentic în propria viață.

Acest program transformațional de trei zile este conceput ca o poartă de intrare în călătoria personală oferită de Createrra® – un drum de întoarcere către sine, echilibru și conștiență. Cei care aleg să participe sunt ghidați printr-un proces profund de introspecție, acceptare și acțiune concretă, menit să îi ajute să înțeleagă cum trecutul le modelează prezentul și cum il pot transforma în aliat.

Puterea Trecutului oferă un cadru sigur și ghidat în care participanții își pot vindeca răni emoționale vechi, își pot elibera resentimentele și vinovăția, pot înțelege sensul experiențelor din trecut și pot să descopere darurile ascunse în fiecare provocare trăită. Prin exerciții practice, reflecții ghidate și susținere din partea echipei Createrra®, oamenii sunt încurajați să facă pași reali și concreți spre schimbare. Nu este un program de teorie, ci de acțiune și transformare profundă. Programul este ideal pentru cei care simt că trecutul încă le influențează deciziile și relațiile; caută să înceapă un proces de autocunoaștere autentic; își doresc echilibru emoțional și claritate interioară și sunt pregătiți să-și asume schimbarea în mod conștient. Este un prim pas esențial în drumul către o viață trăită în armonie, cu sens și în profunzime. Dacă sunteți gata să vă reorganizați viața, să faceți pace cu trecutul și să redescoperiți puterea interioară care a fost mereu acolo, acest program poate fi începutul pe care îl așteptati. „Puterea Trecutului” nu îți promite rețete rapide, dar oferă instrumente clare și susținere reală pentru a-ți construi un viitor nou, pe baze solide. Createrra® vă invită să vă descoperiți povestea și să vă revendicați dreptul de a trăi cu autenticitate, liniște și curaj.”, explică Marius Spiridon, fondator Createrra®, autor și speaker motivațional.

Un nou început cu RAICU: fundamentul transformării

Programul debutează cu explorarea a cinci elemente-cheie în viață – reunite sub acronimul RAICU:

Responsabilitate – pentru alegerile și reacțiile noastre

Autenticitate – pentru a trăi în acord cu cine suntem cu adevărat.

Integritate – pentru a ne alinia gândurile, emoțiile și acțiunile.

Coerență – pentru a crea stabilitate în viața noastră.

Unitate – pentru a recunoaște legătura profundă cu ceilalți și cu viața însăși.

Aceste principii nu sunt doar teorie, ci devin direcții de lucru concrete. Programul încurajează participanții să le aplice activ în viața de zi cu zi, pentru a restabili echilibrul în cele trei arii fundamentale: relații, bani și sănătate.

Puterea Prezentului și Puterea Viitorului sunt următorii pași în călătoria Createrra. În Puterea Prezentului oamenii își descoperă misiunea personală, află instrumentele pentru o ascultare reală, devin responsabili cu propria viață, propriul timp, propriul program și își pregătesc spațiul pentru a crea un viitor așa cum își doresc.

Puterea Viitorului este despre descoperirea unui univers complet, dincolo de identitate, un spațiu în care omul nu se vede doar ca un corp, ci și ca un spirit. Descoperă concret cum fiecare acțiune determină viitorul pe care doresc să îl trăiască și cât de mult impact aduc aceste acțiuni în viața lor și a celor din jur.

Puterea Trecutului își propune ca fiecare participant să examineze propriile conversații interioare și să adopte o abordare puternică prin acceptare, înțelegere și incluziune. De asemenea, să aleagă activitatea sau acțiunea cea mai relevantă pentru următorul nivel de creștere. Acest modul ghidează oamenii să-și urmeze propria agendă emoțională, să intervină cu putere în viața lor și să adauge semnificații care onorează calitatea stilului de viață dorit.

Cursul Trilogia Puterii Personale, Modulul I – Puterea Trecutului va avea loc în perioada 9 -11 mai la București. Mai multe detalii pe www.createrra.ro

Continue Reading

Evenimente

Primăvara Gastronomică: o cină la șase mâini organizată de Chef Marco Favino, alături de Chef Oana Coantă și Maestro Pizzaiolo Giovanni Santarpia

Published

on

Pe 10 mai, la Lux Garden Hotel & Resort din Azuga, gastronomia devine emoție, memorie și dialog cultural. Evenimentul „Primăvara Gastronomică” aduce împreună trei chefi remarcabili – Marco Favino, Giovanni Santarpia și Oana Coantă – într-o cină la șase mâini care celebrează începutul sezonului cald printr-o reinterpretare contemporană a gastronomiei nostalgice.

Sub patronajul Confindustria România, Confhospitality și Accademia della Cucina Italiana – Delegația București, această ediție de debut propune o explorare a gusturilor de acasă, redescoperite și reimaginate prin tehnici rafinate, ingrediente locale și sensibilitate gastronomică.

Gândit și coordonat de Marco Favino, Executive Chef al Lux Garden Hotel & Resort și creator al unora dintre cele mai apreciate experiențe culinare din regiune, evenimentul din acest an pune laolaltă ingrediente, rețete și povești din două culturi bogate, într-un meniu care își propune să încânte, să surprindă și să aducă împreună oameni și gusturi. „Ne-am dorit să construim un dialog între două culturi culinare vii și autentice. Este o sărbătoare a tradiției și a gustului, a produselor locale, a simplității ridicate la rang de artă. E despre cum pot coexista, în aceeași seară, o pizza napolitană veritabilă și o tobă de casă cu sos verde de leuștean și capere din leurdă”, afirmă Marco Favino.

O astfel de seară cere nu doar măiestrie tehnică, ci și o profundă înțelegere a valorii emoționale a gastronomiei. De aceea, alături de gazdă se vor afla două nume sonore ale bucătăriei europene, doi chefi ghidați de pasiune pentru cultură și terroir. Oana Coantă, una dintre cele mai apreciate femei-chef din România, este cunoscută pentru rafinamentul cu care readuce în actualitate gusturi tradiționale și pentru activitatea sa de pionierat în cadrul Bistro de l’Arte din Brașov. Este premiată de ghidul Gault&Millau și de numeroase alte organizații de profil. Giovanni Santarpia, recunoscut în Italia drept maestro pizzaiolo, este fondatorul pizzeriei care îi poartă numele, din Florența, inclusă în prestigiosul ghid 50 Top Pizza of the World și în Pizzerie d’Italia realizat de Gambero Rosso. Chef Santarpia este, de asemenea, consultant gastronomic pentru unele dintre cele mai renumite hoteluri din Italia, printre care și prestigiosul Four Seasons Hotel Firenze.

Meniul propus de cei trei chefi reunește ingrediente locale și rețete emblematice într-o călătorie culinară care pornește de la pădurile Carpaților și ajunge până în inima Toscanei.

Conceptul ediției din acest an pornește de la o idee simplă și profundă: o abordare contemporană a gusturilor apropiate sufletului celor trei chefi. Bucătăria de primăvară este adusă la viață prin tehnici fine, ingrediente de sezon și o viziune care respectă terroir-ul, tradițiile locale și emoția autentică a mesei. Rețete cu semnătură românească, cum ar fi balmoșul, se împletesc cu preparate emblematice ale Italiei, într-o călătorie gustativă care pornește de la pădurile Carpaților și ajunge până în inima Toscanei.

În spiritul serilor cu care Lux Garden Hotel & Resorts și-a obișnuit oaspeții, evenimentul debutează la ora 18:00 cu un aperitiv italian servit în aer liber, într-o atmosferă relaxată, ce amintește de terasele din Toscana sau Polignano a Mare. Cei prezenți se vor putea bucura de panini cu stracciatella de Prejmer și ton din Chianti, schiacciata cu dovlecei marinați și brânză de Praid, dar și gustări cu omletă de verdețuri de munte. Aperol, Campari și Crodino completează experiența cu cocktailuri faimoase care se îmbină perfect cu savoarea preparatelor, într-un pairing vibrant, plin de culoare și rafinament.

Cina propriu-zisă începe la ora 19:00 și include cinci feluri alese cu grijă. Printre preparatele reprezentative se numără pizza langoș cu varză călită, smântână și măr brăzat – un omagiu adus gustului românesc în viziune italiană –, precum și panzerotto umplut cu obrăjor de vițel și brânză fondantă Floare de Colț. Meniul este completat de desertul „Ca o pizza dulce”, o creație care încheie seara cu o notă caldă, jucăușă și surprinzătoare.

Toate preparatele sunt însoțite de apele fine dining Acqua Panna și S. Pellegrino.

Primăvara Gastronomică nu este doar o cină festivă, ci o celebrare a gastronomiei, a întâlnirilor autentice și a prieteniei dintre România și Italia. Este un eveniment care vorbește despre respect pentru tradiție, despre pasiune pentru calitate și despre bucuria de a fi împreună la aceeași masă.

Prețul experienței este de 400 lei/persoană, cu tot cu asocierea băuturilor.  Locurile sunt limitate. Pentru detalii și rezervări, cei interesați pot contacta departamentul de rezervări, pe adresa reservations@luxgardenhotel.ro

Continue Reading

Trending