Connect with us

Lifestyle

Waterdrop se alătură inițiativei “Coastal Cleanup Day” și trage un semnal de alarmă asupra poluării cu plastic a mediului marin

Published

on

Facem pași importanți în direcția sustenabilității, iar numărătoarea inversă până la Coastal Cleanup Day, o inițiativă internațională care mobilizează voluntari din întreaga lume pentru a lua parte la curățarea plajelor și a litoralului, a înceaput. Anul acesta se sărbătorește pe data de 21 Septembrie, marcând cel de-al treilea weekend al lunii prin activități conexe evenimentului. Cu acest prilej, Waterdrop, compania care militează pentru protejarea mediului și pentru o hidratare adecvată în rândul populației indiferent de vârstă, lansează o campanie de conștientizare privind importanța menținerii resurselor naturale de apă curate.

Sensibilizarea publicului cu privire la importanța conservării planetei și a ecosistemului oceanic este de departe cea mai puternică acțiune care poate aduce împreună oameni ghidați de același scop și, în cele din urmă, sedimenta comunități care luptă pentru interese comune, trăind în comuniune cu natura. Încă de la lansare, Waterdrop s-a implicat activ în lupta împotriva poluării cu plastic, unindu-și forțele cu ONG-ul Plastic Bank, care colectează deșeurile de plastic din natură. Ca urmare a acestei cooperări, s-au colectat și reciclat peste 10 milioane de sticle de plastic, ceea ce corespunde greutății a 125 de elefanți. Astfel, alăturarea Waterdrop la mișcarea globală „Coastal Cleanup Day” vine ca un pas firesc în completarea misiunii sale și a acțiunilor zilnice pentru un viitor mai verde.

Dacă ne prețuim cu adevărat sănătatea, statisticile nu ar trebui să ne descurajeze, ci mai degrabă să le vedem ca pe un imbold de a acționa prin bune practici care ne sunt fiecăruia la îndemână. Nu mai este demult o surpriză că deșeurile din plastic reprezintă o amenințare pentru animalele marine, care le confundă adesea cu hrana și mor după ce le ingerează. Plasticul nu se descompune, ci se dezintegrează în particule de microplastic ce pot pătrunde în lanțul alimentar și amenința sănătatea întregului ecosistem.

Dacă ne raportăm la deșeurile aruncate anual în apele mărilor și oceanelor, datele sunt cel puțin îngrijorătoare. Conform Parlamentului European, între 4,8 și 12,7 milioane de tone de plastic ajung în ocean în fiecare zi. Mai mult, se estimează că până în 2050 în oceane s-ar putea găsi mai multe materiale din plastic decât pești. În acest sens, pentru a reduce consumul de plastic, încurajarea Waterdrop este să folosim recipiente și sticle reutilizabile în defavoarea pet-urilor. Procedând astfel, vom face pași mici, dar necesari împotriva poluării la nivel local și național.

În confecționarea produselor noastre am ținut cont în permanență să adoptăm soluții de protejare a mediului și să venim cu alternative de recipiente din materiale cât mai diverse, dar rezistente și prietenoase cu natura, cum sunt bambusul, sticla și oțelul inoxidabil. De asemenea, ne-am concentrat pe un design al produselor cât mai animat, care să ne motiveze să bem apă cât mai des și să devină mai curând o obișnuință decât ceva care <<trebuie făcut>>. Astfel, bunele practici de consum se materializează într-o protejare indirectă a mediului înconjurător”, a declarat Katerina Navratilova – CEO Waterdrop CEE.

La granița dintre „planeta este sufocată de plastic” și „de mâine voi consuma mai responsabil” sunt companiile care aduc deja pe piață produse sustenabile și pe care le putem susține prin deciziile noastre de cumpărare, contribuind astfel împreună la menținerea unui mediu mai curat. Astfel, Coastal Cleanup Day reprezintă atât un îndemn pentru a evita, pe cât posibil producerea de deșeuri din plastic, dar și un moment oportun de a beneficia de promoții la toate produsele din portofoliul Waterdrop.

Cu siguranță unul dintre cele mai celebre citate la care ne duce cu gândul inițiativa „Coastal Cleanup Day” sună chiar așa: „Fii tu schimbarea pe care vrei să o vezi în lume”.

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Beauty

WINTER SALE la SABON – Participă și tu la sărbătoarea ofertelor!

Published

on

Aștepți ninsorile ca-n povești? La SABON ninge cu oferte sclipitoare care dau iernii și sufletului tău un plus de strălucire! Participă și tu la sărbătoarea prețurilor atractive și bucură-te de reduceri substanțiale la o gamă extinsă de produse printre care sigur se numără și preferatele tale  – sau descoperă noi texturi și arome!

Până pe 15 ianuarie te așteptăm la răsfăț cu discounturi de până la 35% cu cardul tău Royal Passport! Dacă nu faci încă parte din clubul nostru de clienți fideli, poți achiziționa cardul odată cu produsele și beneficiezi pe loc de oferte!

Te invităm, așadar, să te bucuri de prețuri irezistibile la o selecție de produse și cadouri, inclusiv cele din colecția de Crăciun!

Discounturi la colecția Xmas în ediție limitată

Produsele și cadourile din colecția noastră în ediție limitată îți fac cu ochiul la prețuri atractive! Nu rata plăcerea de a savura o aromă fermecătoare – Lily Palace – cu care, din păcate, nu ne vom mai întâlni pe viitor!

Discounturi la produsele Last Chance

Ne despărțim de ele pentru a face loc noilor colecții și le oferim cu discount de rămas bun! Dacă le îndragești, acum este momentul să le faci ale tale! De exemplu, laptele de corp Sunny Cocktail te îmbie cu un parfum de vacanță, uleiurile noastre de buze te vor face să arăți ca o divă de revelion, iar exfoliantele de față Uplifting Orange și Comforting Rose vor oferi tenului tău aspectul acela perfect neted, impecabil, după care tânjește!

Discounturi la produsele pentru păr

Profită de reduceri și răsfață-ți părul cu o colecție haircare cu care ne mândrim! Ai încercat șamponul nostru Low? E delicat și potrivit spălărilor dese. Scrubul pentru scalp merită și el toate aplauzele, iar masca de păr pentru noapte te va uimi cu efectele sale WOW – hidratare și hrănire în timp ce dormi!

Produse legendare cu discount legendar

Ai vrut dintotdeauna să încerci bestseller-ele noastre, dar… ceva te-a oprit? Profită azi de promoțiile Winter Sale la SABON și fă-ți o bucurie! Uleiurile de duș, exfoliantele de corp și loțiunile hidratante te vor cuceri iremediabil de la prima aplicare!

Despre Sabon

SABON a venit pe lume din dragoste pentru texturi şi parfumuri, pentru arta îngrijirii și relaxării, pentru bucuria de a crea şi din dorinţa de a oferi oamenilor momente de relaxare şi magie într-o viață atât de agitată.

Sabon înseamnă atenţie până în cel mai fin detaliu acordată ambalajelor, ingredientelor folosite şi combinaţiilor dintre ele, plus o neobosită grijă pentru protecţia naturii şi a mediului înconjurător.

Aromele Sabon te învăluie irezistibil, devin o a doua piele, parte din personalitatea ta şi o formă plină de înțelesuri a expresiei personale.

Povestea se scrie zi de zi, pe www.sabon.ro

Continue Reading

Lifestyle

Cum să scăpăm de obiceiul de a consuma băuturi răcoritoare în acest sezon de sărbători (și să ne distrăm în continuare!)

Published

on

Perioada festivă a Crăciunului și a Anului Nou este una magică, în care ne reunim cu cei dragi într-o atmosferă plină de emoție și armonie, pentru a sărbători și împărtăși momente speciale împreună. Acestea sunt clipele în care familia și prietenii se reunesc în jurul mesei festive, împărtășind povești și râsete, creând astfel amintiri de neuitat. Sărbătorile aduc lumină în viețile noastre, accentuând spiritul generozității, compasiunii și recunoștinței față de cei din jurul nostru.

Cu toate că atmosfera festivă aduce bucurie și împlinire, uneori este însoțită de o tendință de a consuma mai multă mâncare bogată în calorii și băuturi carbogazoase. Această abundență poate să ducă la excese alimentare și la stări de disconfort fizic. Mesele îmbelșugate, deși aduc un sentiment temporar de satisfacție, pot pune o presiune suplimentară asupra organismului nostru, având consecințe asupra sănătății noastre pe termen lung.

Totodată, consumul excesiv de sucuri carbogazoase poate duce la creșterea în greutate și la probleme digestive. Este important să ne bucurăm de aceste momente speciale, însă cu măsură, fiind conștienți de alegerile noastre alimentare pentru a ne menține sănătatea în echilibru. Iată  câteva sfaturi benefice pentru a reduce considerabil consumul excesiv de zahăr în perioada sărbătorilor:

  1. Stabiliți obiective specifice pentru sărbători

Veți avea mai multă motivație pentru a face alegeri sănătoase dacă aveți un angajament față de voi înșivă. Luați-vă timp să vă gândiți și să vă notați obiectivele specifice pentru această perioadă. Un exemplu bun de rezoluție poate fi “În timpul cinei de Crăciun îmi voi permite să mănânc o singură bucată de tort”. Asigurați-vă că obiectivele sunt realiste și se potrivesc stilului vostru de viață. Un pas ce nu trebuie omis este acela de a anunța familia sau prietenii de intenția pe care o aveți, astfel încât obiectivele să nu fie compromise.

  1. Permiteți-vă mici concesii

În timpul sărbătorilor, este perfect acceptabil să ne bucurăm de bucatele delicioase. Cu toate acestea, este important să găsim alternative mai sănătoase pentru a satisface aceste pofte. Spre exemplu, în loc să optăm pentru băuturi carbogazoase pline de zahăr, putem alege alternative precum cuburile Microdrinks de la Waterdrop, care oferă o experiență delicioasă și plină de savoare, având în același timp un conținut scăzut de calorii și 0 zahăr.

De exemplu, cuburile Microdrinks Cola reușesc să redea gustul autentic care trezește amintirile de sărbătoare, în timp ce conținutul este unul curat, doar din extracte naturale de plante. Astfel de alternative ne permit să ne bucurăm de momentele festive fără să compromitem sănătatea noastră.

  1. Evitați băuturile zaharoase

Băuturile precum sucurile acidulate, vinul și cocktailurile conțin cantități mari de zahăr, așa că este ușor să vă lăsați pradă excesului, mai ales dacă vă este sete. Încercați să beți un pahar mare de apă înainte de a opta pentru un pahar de băutură. Dacă gustul simplu al apei nu vă mulțumește, există întotdeauna variante de a face această experiență de hidratare mult mai plăcută. Waterdrop, în căutarea inovației și a opțiunilor sănătoase, a lansat recent aroma de Microdrinks FROSTED LIME. Însă ceea ce face ca Waterdrop să se remarce este diversitatea sa, întrucât oferă o gamă largă de arome pentru a satisface diversele preferințe ale consumatorilor. Așadar, în timpul sărbătorilor, atunci când căutăm alternative sănătoase pentru a însoți gustările festive, Waterdrop devine alegerea ideală pentru a aduce un plus de savoare.

  1. Încercați să-i convingeți și pe ceilalți

Este ușor să vă simțiți singur atunci când încercați să mâncați sănătos în timpul sărbătorilor. Convingeți-vă partenerul, un prieten sau un membru al familiei și stabiliți obiective împreună. Veți descoperi că este mult mai ușor să mâncați sănătos la sărbători dacă aveți alături persoane la fel de conștiente și de motivate.

  1. Aveți grijă de voi în ansamblu, nu doar de dietă

Să ne supraveghem alimentația este important, dar nu trebuie să uităm să avem grijă de întregul nostru corp și de emoțiile noastre. De exemplu, în acest sezon de sărbători, puteți face o plimbare după fiecare masă grea și vă puteți programa timp pentru a fi cu voi înșivă, reflectând asupra anului ce este pe cale să se sfârșească și stabilind noi obiective pentru cel ce va urma.

Așadar, în timp ce ne bucurăm de mesele îmbelșugate și de momentele petrecute împreună cu cei dragi, este esențial să fim conștienți de alegerile noastre alimentare pentru a menține un echilibru sănătos.

Continue Reading

Lifestyle

Bergenbier S.A. încheie un parteneriat pe termen lung cu festivalul UNTOLD

Published

on

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă dezvoltarea parteneriatelor strategice și încheie o colaborare de lungă durată cu UNTOLD, unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică din lume. În ultimii ani, compania s-a concentrat pe construirea experiențelor de consum, muzica fiind un element important al principalelor mărci premium din portofoliul producătorului.

„Strategia Bergenbier S.A., pe care am amplificat-o începând din 2020, a adus în prim plan construirea parteneriatelor relevante pentru mărcile noastre, ceea ce ne ajută să oferim oportunități de creștere pentru clienți și experiențe noi, interesante pentru consumatori. Prin parteneriate devenim mai puternici și mă bucur să începem acest capitol pe termen lung alături de UNTOLD, unul dintre cele mai cunoscute festivaluri din țara noastră. În acest fel, facem pași importanți în a deveni producătorul din industria berii cu una dintre cele mai bune prezențe la festivalurile de muzică din țara noastră. De asemenea, sunt convins că această nouă colaborare va deschide orizonturi de dezvoltare atât pentru noi, echipa Bergenbier S.A., cât și pentru clienții și partenerii noștri”, a punctat Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.

Bogdan Rădulescu, Co-fondator și Chief Business Officer UNTOLD, a declarat: “Parteneriatul cu Bergenbier S.A. reprezintă o etapă importantă în strategia noastră de a redefini experiențele oferite participanților. UNTOLD a fost întotdeauna mai mult decât un festival – este o platformă care unește comunități și creează momente memorabile. Bergenbier S.A., cu tradiția sa în susținerea evenimentelor de anvergură și pasiunea pentru inovație, este partenerul perfect pentru a duce aceste experiențe la un nivel superior. Sunt încrezător că această colaborare va consolida și mai mult poziția UNTOLD ca unul dintre cele mai apreciate festivaluri de pe plan global, oferind participanților o combinație unică de muzică, distracție și gust premium.”

Noul parteneriat dintre Bergenbier S.A. și UNTOLD va începe oficial din 2025 și marchează capitolul zece al festivalului, fiind un bun moment de celebrare alături de mărcile premium din portofoliul producătorului.

„Suntem încântați să începem acest parteneriat alături de UNTOLD, unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică din lume. Suntem deja prezenți la 14 festivaluri de muzică, inclusiv Neversea și Massif și construim de ani buni experiențe memorabile pentru consumatori. Începând de anul viitor vom avea ocazia să venim cu toată experiența de până acum, dar și cu lucruri noi, surprize foarte frumoase pe care abia așteptăm să le facem publice. Întreaga echipă de Marketing lucrează intens pentru a avea avea combinația perfectă între muzică, bere premium și starea de spirit tipică festivalului UNTOLD”, a completat Victor Teioșanu, Marketing Director Bergenbier S.A.

Până la startul festivalului UNTOLD, consumatorii se pot bucura de berile premium produse și distribuite de producătorul de bere atât la Massif, cât și la Neversea.

“Suntem entuziasmați de acest parteneriat de lungă durată cu Bergenbier S.A., una dintre cele mai apreciate companii de bere din România. Colaborarea noastră reflectă angajamentul de a oferi participanților o experiență unică la festival și de a aduce mai aproape comunitatea pasionată de muzică și distracție. Bergenbier S.A., cu tradiția sa de a aduce un gust deosebit și de a susține evenimente de anvergură, se alătură UNTOLD în această aventură pentru a crea momente memorabile și pentru a adăuga o notă de răsfăț fiecărui participant. Suntem încrezători că acest parteneriat va aduce o serie de activități și experiențe inovatoare, consolidând încă o dată reputația UNTOLD ca un festival de top, în care fiecare detaliu contează. Împreună, UNTOLD și Bergenbier S.A. vor transforma festivalul într-un eveniment de neuitat, plin de energie, muzică de calitate și momente de neprețuit.” a declarat Flavia Gherman, Head of Partnerships UNTOLD Universe.

Parteneriatul dintre Bergenbier S.A. și UNTOLD este unul de lungă durată, fiind o bună oportunitate de a crea experiențe noi cu fiecare capitol al festivalului, începând din 2025.

Continue Reading

Trending