Peste 1600 de bilete au achiziţionate doar în prima zi de la lansarea evenimentului. Finala show-ului fenomen Insula Iubirii se vede live la Berăria H. Radu Vâlcan și ispitele vor fi prezenți.
Cât costă să vezi LIVE Finala Insula Iubirii sezonul 8, la Berăria H
Pentru 79 de lei, pe Yellow Tickets, poți urămări Insula Iubirii alături de gazda show-ului, în cel mai mare watch party al sezonului organizat, bineînțeles de Antena 1, care a comunicat oficial printr-un comunicat că va avea loc acest eveniment.
Prețurile afișate pe Live Tickets (deja este sold-out la o zi după anunțul oficial al evenimentului)
Ore:
Acces incepand cu ora: 17:00
Preshow cu Natanticu si EMI + Season Recap & Best Moments: 19:15 Difuzare INSULA IUBIRII: 20:30
Bilete:
Biletele în presale sunt la preț redus: 29 lei – Acces General Presale – primele 400 de bilete [SOLD-OUT] 1st wave: 49 lei – Acces General 1st wave – urmatoarele 800 de bilete [SOLD-OUT] 2nd wave: 79 lei – Acces General 2nd wave (interior / terasa) [SOLD-OUT]
Pregătește-te pentru o seară plină de suspans, emoții și surprize, alături de alți fani ai show-ului. Vino să trăiești fiecare moment intens pe ecrane #GIGANT, într-o atmosferă incendiară, unde iubirea și drama sunt la cote maxime. Finala celui mai dur test de fidelitate se va vedea live, pe 28 august, la Beraria H, iar printre invitaţii serii se vor număra gazda reality show-ului, dar şi toate ispitele celui de-al optulea sezon. Biletele sunt disponibile pe yellowtickets.ro/ şi pe livetickets.ro/ .
Când are loc Finala Insula Iubirii, sezonul 8, de la Antena 1
Finala Insula Iubirii se va vedea live, pe 28 august, la Beraria H, iar printre invitaţii serii se vor număra gazda reality show-ului, dar şi toate ispitele celui de-al optulea sezon.
„Sezonul acesta am fost surprinşi de amploarea pe care a luat-o fenomenul, pentru că deja îi putem spune aşa, Insula Iubirii. Am spus încă de când ne-am întors de la filmări, din Thailanda, că acest sezon va aduce în prim plan lucruri care nu s-au mai văzut niciodată pe Insulă, aşa că şi noi am decis să facem lucruri pe care nu le mai făcusem până acum. Astfel că, pe 28 august, îi invităm pe care care au urmărit cu sufletul la gură parcursul cuplurilor în acest sezon, să vizionăm împreună finala sezonului!”, dezvăluie Radu Vâlcan.
Încă de la începutul sezonului, replici ale concurenţilor şi ale ispitelor s-au viralizat, ba chiar au fost inscripţionate pe tricouri, bijuterii, odorizante de maşină, sau tatuaje temporare şi alte asemenea. Reţelele de socializare au fost luate cu asalt de acest fenomen, materialele postate de către fanii şi creatorii de conţinut, care fac referire la Insula Iubirii, ajungând la milioane de vizualizări.
Artiştii au fost şi ei cuceriţi de fenomenul Insula Iubirii şi au reacţionat pe reţelele lor de sociale. ADDA, Connect-R, Emilian, Ioana State (care şi-a deschis show-ul de stand-up cu melodia „Shine bright like a diamond” iar reacţia publicului a fost exact cea scontata) sau Laura Giurcanu sunt doar câţiva dintre aceştia. A urmat şi o piesă, semnată Jimmy Dub, inspirată tot de Insula Iubirii. Fenomenul Insula Iubirii se reflectă şi în cifrele de audienţă, emisiunea fiind lider de piaţă, de la lansare, potrivit a1.ro.
Corina Caciuc, taxată dur pentru aparițiile photoshopate. Amanta lui Reghe înoată în aplicațiile de editare, dar face erori flagrante | FOTO. Declarațiile care nu pot fi editate: „Așa vorbește o masterandă de Cambridge?”
Corina Caciuc bifează alături de Laurențiu Reghecampf prima apariție publică, la unul dintre cele mai mari posturi de televiziune din țară, pentru că desigur, altfel nu se putea. Dacă ne aud oamenii, să ne audă toți. Însă, cum declarațiile nu pot fi editate, întreaga țară a putut afla cine este femeia alături de care Reghecampf și-a ales un drum în viață, dar nu o spunem noi în acest fel, ci internauții, care nu și-au putut pune sub un văl aparatul critic și au creat un adevărat festival de comentarii.
Tânăra care i-a dăruit antrenorului Reghecampf doi copii se află în relație cu acesta care este încă soțul Anamariei Prodan, de aici și „statutul” pe care i-l impută presa…„amantă”. Până la pronunțarea divorțului dintre Anamaria Prodan și Laurențiu Reghecampf, Corina Caciuc se află în postura de amantă a antrenorului, indiferent cât ar protesta.
Apariția celor doi parteneri vine la scurt timp după ce Corina Caciuc a postat în social media mai multe imagini în care se observă clar erorile de editare. Brațele, șoldurile și coapsele au fost subțiate, însă fără reușită pentru că valurile editării se cunosc, observă fanii cu repeziciune și critică. Mulți ridică la fileu că ar fi vorba de kilogramele în plus pe care le-a acumulat în timpul sarcinii și pe care încearcă să le ascundă.
Corina Caciuc, taxată dur de internauți, după mai multe erori flagrante de photoshop
Corina Caciuc a fost luată peste picior pe Internet și pentru că și-ar fi injectat buzele greșit și că la TV „nu mai merge să-și editeze gușa, cum o face cu pozele urcate pe rețele”, reacționează sportvedetesiretete.ro.
Partenera lui Reghe a mai fost luată în colimator recent. Ochiul vigilent al criticilor a descoperit că s-a modificat și-a strâmbat picioarele în photoshop. Amanta lui Reghecampf a fost dată de gol de site-ul RomâniaTV.net.
Haterii au lăsat comentarii dure: ”Porecla lui Caciuc pusă de băieții și fetele de oraș – “Gură de aur, după ce a dat o în judecată pe soția lui Laurențiu Reghecampf, trebuie schimbată. “Masteranda de palier din Cambridge”, a fost unul dintre mesaje.
Internauții n-au uitat că atunci când a izbucnit scandalul cu soția lui, Reghe și-a recomandat amanta ca masterandă la prestigiosul Cambridge și afaceristă în Dubai. Așa că stângăcia în exprimare a femeii pe care Reghecampf a cunoscut-o în cluburile din Emirate n-a trecut neobservată.
Emisiunea Apel la consilier , de la Kanal D, se întoarce în sezonul de toamnă cu noutăți din lumea medicală. Eva Pavel, consilier medical și prezentatoarea emisiunii, aduce informații proaspete, culese din călătoriile sale medicale internaționale.
Unul dintre subiectele abordate în prima ediție a sezonului de toamna este tratamentul autismului cu ajutorul terapiilor bazate pe celule stem. Eva Pavel a adresat întrebări medicului specialist în celule stem, Prof Dr Erdal Karaoz, pentru a descoperi dacă aceste tratamente pot fi o soluție eficientă pentru persoanele afectate de autism. Răspunsul îl puteți afla în ediția din 1 septembrie, difuzata de la ora 10.30, pe Kanal D.
Eva Pavel este un consilier medical internațional cu o vastă experiență și acces la sistemul medical internațional. În fiecare săptămână, ea aduce în atenția telespectatorilor povești și informații medicale care au ca scop nu doar informarea, ci și sprijinirea pacienților interesați de evoluția în domeniul medical. Prin serviciile sale de consilier medical, Eva Pavel oferă suport tuturor celor care apelează la ea în căutarea unei direcții sau a unor răspunsuri în ceea ce privește starea lor de sănătate.
Emisiunea „Apel la Consilier” reprezintă o oportunitate valoroasă pentru cei care doresc să fie la curent cu ultimele descoperiri și tratamente din domeniul medical internațional. Prin abordarea sa profesionistă și dedicată, Eva Pavel se asigură că informația furnizată este exactă, de încredere și utilă pentru toți cei care urmăresc emisiunea.
Într-o epocă în care informația în domeniul sănătății este esențială, „Apel la Consilier” se impune ca o resursă importantă pentru toți cei care sunt interesați de sănătatea lor și de evoluția medicinei. Cu o gazdă precum Eva Pavel, emisiunea promite să ofere răspunsuri și sfaturi utile pentru tot mai mulți telespectatori care doresc să fie bine informați și să beneficieze de cele mai bune soluții medicale disponibile în prezent.
Serialul TV „Egregora: Comoara pierdută” este un proiect plin de pasiune și mister ce promite să redeschidă portalul către istoria și legendele fascinante ale României. Premiera serialului a avut loc în toamna anului 2022 și a fost un real succes. De curând, regizorul Andrei Chiriac a anunțat reluarea filmărilor în primăvara acestui an, potrivit businesscover.ro.
Continuă filmările serialului TV „Egregora: Comoara pierdută”
De la o simplă idee destinată copiilor în 2007, până la un proiect de amploare ce explorează tainele istoriei și spiritualității, serialul TV„Egregora” s-a metamorfozat într-oecranizare ce vrea să aducă la lumină conexiunile dintre diversele civilizații, inclusiv cea dacică. Inspirat de scuturile descoperite la Cetatea Piatra Roșie din Hunedoara, Andrei Chiriac sugerează existența unui Ordin al Dragonilor, conturat subtil în povestea serialului.
„Egregora” a evoluat într-o veritabilă odisee cinematografică în 2009, fiind un film de epocă plin de fantezie. Serialul aduce în prim-plan o perspectivă inedită asupra istoriei României, începând cu epoca lui Vlad Țepeș și explorând evenimente și personaje notorii din trecutul țării noastre și nu numai. Mereu am crezut în importanța de a pune în valoare bogăția culturală autohtonă și de a oferi publicului român o alternativă inspirată din legende și mituri locale. Un fel de imbold sau o deschidere a apetitului pentru înțelegerea istoriei țării noastre către noile generații.” , explică regizorul Andrei Chiriac.
Conceptul „Egregora” se dezvăluie ca o entitate psihică emanată din conștiința colectivă, ilustrând setea umană comună pentru aventură și mister
Prin intermediul a nouă orfani, povestea se desfășoară ca o călătorie spectaculoasă, cu scopul de a descoperi comoara pierdută a regelui Decebal și secretele moștenite de la civilizația dacică, preluate din întelepciunea pierdută a Atlantidei și Agartthei. Andrei Chiriac descrie Egregora ca „o metaforă pentru călătoria sufletului și o poveste despre dragoste frățească, transformare și auto-descoperire”.
„În serial surprindem într-adevăr această călătorie înspre găsirea comorii pierdute, o comoară materială, cea negăsită de romani acum 2000 de ani, dar și una spirituală, care ascunde un secret ce ar putea schimba percepția asupra lumii. Filmul ascunde, în fapt, teorii și direcții iluminatoare prin care încerc să ofer privitorului, în cele din urmă, cheia spre adevărata comoară. Egregorul, deși am ales ca titlul să fie puțin romanțat, este un concept, o învățătură și un dar pe care doresc să-l cercetez și conturez în această creație cinematografică”, spune regizorul.
Distribuția serialului: Daniel Nuță, Maia Morgenstern, Gelu Nițu, Ștefan Velniciuc
Serialul beneficiază de o distribuție impresionantă, inclusiv Daniel Nuță, Eduard Trică, Maia Morgenstern , Ştefan Velniciuc, Ramona Bădescu și alții. Cu filmările în desfășurare din 2018, „Egregora” a avut parte de provocări și întreruperi datorate pandemiei și bugetului restrâns, dar cu determinare și pasiune, 23 de zile de filmare au dus la crearea a două ore de conținut captivant.
După o pauză determinată de multe obstacole, echipa din spatele acestui proiect ambițios, condusă de regizorul, scenaristul și producătorul, Andrei Chiriac, pregătește să ducă mai departe această poveste fascinantă.
„Scenariul a fost redactat surprinzător de repede, însă provocările financiare au făcut ca drumul către filmări să fie lung și plin de provocări. În ciuda acestor provocări, pasiunea mea către arta cinematografică și dorința de a contura acest proiect au rămas neschimbate. Și iată, în urma unui efort susținut și a sprijinului constant al celor implicați, proiectul „Egregora” se pregătește să intre într-o nouă etapă a filmărilor.”, povestește regizorul.
Apel la aventură și susținere
Andrei Chiriac, cu experiența sa vastă și dedicarea față de proiect, își propune să ofere publicului nu doar un serial captivant, ci și o oglindă a culturii și istoriei românești. Filmul este conceput să aibă 3 sezoane, fiecare a câte 12 episoade.
Andrei Chiriac dezvăluie că financiarul rămâne un aspect crucial: ”Proiectul are nevoie de sprijin pentru a se dezvolta în toată amploarea sa. Producția nu este doar o poveste fascinantă, ci și un efort colectiv de reconstituire a unor epoci și locuri de-a lungul țării. Costumele și decorurile trebuie să reprezinte cât mai fidel contextul istoric și cultural al poveștii. Avem extrem de multe locații, multă lume implicată, ceea ce înseamnă costuri pe măsura unui proiect de asemenea anvergură.”
Cu o echipă dedicată și o poveste captivantă, „Egregora: Comoara pierdută” promite să devină un reper în cinematografia autohtonă. Invităm cu căldură toți iubitorii de film să urmărească cu atenție această călătorie epică în inima istoriei românești și să ia în considerare oportunitatea de a contribui la acest proiect remarcabil. Mai multe informații despre „Egregora: Comoara pierdută” pot fi găsite AICI, într-un univers cinematografic ce promite să deschidă porți către trecutul și misterul României.
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice.Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.