Connect with us

Beauty

COSMETRICE – Intense Lift cremă pentru față. Produsul Beauty al Anului Cosmobeauty 2024

Published

on

Emanuela Crina Gheorghiță, co-fondatoare a brandului Cosmetrice, este un exemplu de pasiune și perseverență, reușind să transforme un vis într-o afacere. Alături de soțul ei, căruia îi este profund recunoascătoare pentru sprijinul acordat, Emanuela a construit un brand care a devenit repede cunoscut în domeniul dermato-cosmeticelor.

Cu o carieră academică completă, Emanuela a absolvit Facultatea de Farmacie UMF “Carol Davila”, în prezent urmând studiile doctorale în cadrul aceleiași facultăți, secțiunea botanică farmaceutică. Pe lângă facultatea de farmacie și studiile doctorale, Emanuela a obținut certificări de specializare în formulare cosmetică naturală.

Intrarea Emanuelei în industria cosmetică a fost motivată de dorința de a oferi femeilor produse de înaltă calitate. Ea explică: „Nu m-am gândit la piața aglomerată sau la calcule și cifre. M-am gândit să prezint produsele cercetate de mine și femeilor care au nevoie de ele”. Cu această mentalitate, Emanuela a reușit să se impună într-o industrie competitivă, oferind produse eficiente și naturale care aduc rezultate vizibile.

Unul dintre cele mai remarcabile produse ale sale, crema de față IntenseLift, a câștigat prestigiosul premiu pentru Produsul Beauty al anului 2024 la CosmoBeauty. Acest produs antirid este rezultatul unei cercetări riguroase și este formulat cu un complex antioxidant hidro-lipofilic și un panaceu de ingrediente antirid naturale, toate cu studii clinice proprii și la concentrațiile maxime din studiile clinice respective. Destinată femeilor de peste 30 de ani, IntenseLift cremă pentru față promite rezultate vizibile, reducând ridurile cu până la 33% în doar 29 de zile.

Emanuela explică succesul cremei IntenseLift prin dublul proces de validare clinică: „Fiecare ingredient activ are studii clinice proprii și este prezent în produs în concentrația maximă. Formula finală este, de asemenea, testată clinic, oferind o dublă validare a eficienței sale. Crema poate fi folosită și pe un ten sensibil sau mixt, fiind non-comedogenică și testată dermatologic”. Această rigurozitate științifică și angajamentul pentru calitate au făcut ca IntenseLift să fie recunoscut și apreciat la nivel național.

Pentru Emanuela, îngrijirea pielii este mai mult decât un simplu ritual de frumusețe – este un stil de viață: “Pentru fiecare femeie, ingrijirea pielii nu reprezinta pierdere de timp sau bani ci o investiție pe termen lung”.  Ea recomandă femeilor să adopte un stil de viață sănătos, să aibă o rutină eficientă de îngrijire a pielii și să păstreze o atitudine pozitivă față de propria frumusețe. În special în sezonul cald, Emanuela sugerează utilizarea unui SPF adecvat fiecărui tip de piele, purtarea de pălării și haine pentru protecție solară, și menținerea unei hidratări corespunzătoare a pielii. „Produsele cu SPF trebuie aplicate ultimele în rutina de skincare, înainte de machiaj. Înainte de produsele cu SPF este bine să folosim produse cu rol antioxidant și hidratant pentru ten, produse lejere, pe bază de apă și cu factor de protecție împotriva poluării din mediul extern,” recomandă Emanuela.

„Pentru a îmbătrâni frumos și pentru a încetini procesul de îmbătrânire, femeile trebuie să își dorească tot ce este mai bun pentru ele. Trebuie să combine nevoia de a avea o piele sănătoasă cu dorința de a avea o piele frumoasă. „, afirmă Emanuela.

Ea încurajează femeile să adopte un stil de viață echilibrat, care să includă toate aspectele care duc la o îmbunătățire a calității vieții din punct de vedere fizic, mental, social și alimentar.

Emanuela Crina Gheorghiță reprezintă un exemplu viu de succes în industria cosmetică, inspirând femeile să îmbrățișeze frumusețea naturală și să aibă grijă de sănătatea pielii lor în fiecare etapă a vieții. Prin pasiunea sa pentru știință și frumusețe, Emanuela continuă să dezvolte produse inovatoare și eficiente, sprijinind frumusețea și sănătatea tuturor femeilor. Succesul cremei IntenseLift și recunoașterea sa ca Produsul Beauty al anului 2024 sunt doar începutul unei cariere remarcabile în industria cosmetică.

“Povestea mea, doresc să devină o sursă de inspirație pentru toate femeile care doresc să își urmeze pasiunea și să o transforme într-o realitate la superlativ”. Cu dedicare, inovație și o viziune clară, Emanuela continuă să ofere industriei cosmetice, produse tratament, care nu doar îmbunătățesc aspectul pielii, dar și sănătatea acesteia. Succesul cremei IntenseLift este doar un exemplu al impactului pozitiv pe care Emanuela îl are în viețile femeilor, și promite să continue această tradiție de excelență și inovație.

 

Beauty

FAQ™ Swiss declanșează lupta împotriva căderii părului

Published

on

După lansările de succes ale măștilor anti îmbătrânire cu LED pentru față, gât, decolteu și mâini, brandul FAQSwiss, aflat sub umbrela FOREO, se extinde în zona îngrijirii premium a părului și lansează dispozitivul de masaj pentru stimularea creșterii părului FAQ™ 301 LED Hair Strengthening Scalp Massager.

Conceput pentru a combate rărirea părului atât la femei cât și la bărbați, FAQ™ 301 utilizează energia celulară naturală pentru a revitaliza foliculul de păr și pentru a întări fiecare șuviță în parte. Bazându-se pe succesul dovedit al efectelor combinate ale tratamentelor topice și subdermice, FAQ™ Swiss a lansat, de asemenea, FAQ™ Scalp Recovery & Thick Hair Probiotic Serum, un ser delicat de recuperare, inspirat de crearea produselor pentru îngrijirea pielii, care hrănește scalpul pentru un păr puternic, strălucitor și cu volum.

Căderea părului (alopecia) a devenit o situație tot mai des întâlnită și la femei și la bărbați, din cauza numeroaselor probleme cu care ne confruntăm, de la genetică, dezechilibre hormonale și stres până la alimentația deficitară și poluanții din mediul înconjurător. Potrivit studiilor, la nivel global, 50% dintre bărbați se confruntă cu căderea părului până la vârsta de 50 de ani, în timp ce 40% dintre femei se confruntă cu probleme de pierdere a părului până la vârsta de 40 de ani. Prevalența tot mai mare a alopeciei i-a determinat pe oameni să caute soluții naturale, științifice și, nu în ultimul rând, i-a convins de importanța îngrijirii scalpului.

Revoluționarul FAQ™ 301 a fost conceput special pentru a funcționa cu tratamente lichide pentru creșterea părului, cum sunt serul FAQ™ Scalp Recovery & Thick Hair Probiotic Serum sau deja popularele tratamente cu Minoxidil pentru a ajuta la îmbunătățirea efectelor acestora prin dilatarea temporară a porilor de pe scalp, astfel încât ingredientele să pătrundă adânc în foliculii de păr.

Dispozitivul de masaj pentru stimularea creșterii părului FAQ™ 301 LED Hair Strengthening Scalp Massager combină puterea luminii LED roșii și masajul T-Sonic™. S-a dovedit clinic că tratamentele cu LED stimulează creșterea părului, cresc semnificativ numărul de fire de păr și extind faza de creștere a părului. În timp ce lumina LED roșie stimulează foliculii pentru a produce fire de păr mai groase, ajutând la reducerea căderii părului, masajul T-Sonic™ stimulează ușor scalpul, astfel încât oxigenul și nutrienții esențiali să poată ajunge la foliculul de păr și să îi permită să se recupereze.

Ca și celelalte dispozitive marca FAQ, noul aparat este ultra-ușor, compact și conceput în așa fel încât să se potrivească perfect în mână. Are 6 niveluri de intensitate, care pot fi ajustate la preferințele și necesitățile oricui. Aplicația oferă 3 tratamente pre-programate – create special pentru Creșterea părului la bărbați, Creșterea părului la femei și un Masaj profund al scalpului.

Este dovedit clinic că masajul scalpului pentru întărirea părului cu LED FAQ™ 301 reduce semnificativ căderea părului și crește densitatea și grosimea părului în doar 1 lună. Rezultatele studiului clinic al unei părți terțe (31 de subiecți, cu vârsta cuprinsă între 25-55 de ani) arată, de asemenea că:

– 100% dintre utilizatori au raportat creșterea vizibilă a părului și îmbunătățirea grosimii în doar 1 lună.

– 94% dintre utilizatori au raportat că părul are mai mult volum și a suferit mai puține ruperi în doar 2 săptămâni.

– 94% dintre utilizatori au raportat că scalpul lor a fost mai puțin gras și a avut mai puțină mătreață în doar 2 săptămâni.

INGREDIENTE PUTERNICE

Probioticele ajută la îmbunătățirea sănătății părului prin promovarea unui mediu sănătos al scalpului, care poate îmbunătăți absorbția nutrienților și poate ajuta la reducerea inflamației. Ele ajută, de asemenea, la menținerea umidității scalpului și sunt cunoscute pentru reducerea căderii părului, susținând integritatea foliculilor de păr.

Extractul de trifoi roșu pentru întărirea părului ajută la reducerea căderii părului prin inhibarea activității dihidrotestosteronului (DHT), un hormon legat de subțierea și căderea părului. De asemenea, are proprietăți antioxidante și antiinflamatorii, care pot ajuta la promovarea unui scalp mai sănătos și a creșterii mai puternice a părului.

Centella asiatica (Cica) este folosită de secole în medicina tradițională chineză pentru proprietățile sale eficiente de vindecare și calmare. Aduce beneficii scalpului și părului prin îmbunătățirea microcirculației, îmbunătățirea transportului de nutrienți către foliculii de păr. De asemenea, ajută la calmarea scalpului și la reducerea iritației, menținând un mediu sănătos pentru ca părul puternic și sănătos să prospere.

Serul, formulat cu 97% ingrediente de origine naturală, este fără parfum, vegan și cruelty-free, testat dermatologic și potrivit pentru toate tipurile de piele și păr.

Continue Reading

Beauty

WINTER SALE la SABON – Participă și tu la sărbătoarea ofertelor!

Published

on

Aștepți ninsorile ca-n povești? La SABON ninge cu oferte sclipitoare care dau iernii și sufletului tău un plus de strălucire! Participă și tu la sărbătoarea prețurilor atractive și bucură-te de reduceri substanțiale la o gamă extinsă de produse printre care sigur se numără și preferatele tale  – sau descoperă noi texturi și arome!

Până pe 15 ianuarie te așteptăm la răsfăț cu discounturi de până la 35% cu cardul tău Royal Passport! Dacă nu faci încă parte din clubul nostru de clienți fideli, poți achiziționa cardul odată cu produsele și beneficiezi pe loc de oferte!

Te invităm, așadar, să te bucuri de prețuri irezistibile la o selecție de produse și cadouri, inclusiv cele din colecția de Crăciun!

Discounturi la colecția Xmas în ediție limitată

Produsele și cadourile din colecția noastră în ediție limitată îți fac cu ochiul la prețuri atractive! Nu rata plăcerea de a savura o aromă fermecătoare – Lily Palace – cu care, din păcate, nu ne vom mai întâlni pe viitor!

Discounturi la produsele Last Chance

Ne despărțim de ele pentru a face loc noilor colecții și le oferim cu discount de rămas bun! Dacă le îndragești, acum este momentul să le faci ale tale! De exemplu, laptele de corp Sunny Cocktail te îmbie cu un parfum de vacanță, uleiurile noastre de buze te vor face să arăți ca o divă de revelion, iar exfoliantele de față Uplifting Orange și Comforting Rose vor oferi tenului tău aspectul acela perfect neted, impecabil, după care tânjește!

Discounturi la produsele pentru păr

Profită de reduceri și răsfață-ți părul cu o colecție haircare cu care ne mândrim! Ai încercat șamponul nostru Low? E delicat și potrivit spălărilor dese. Scrubul pentru scalp merită și el toate aplauzele, iar masca de păr pentru noapte te va uimi cu efectele sale WOW – hidratare și hrănire în timp ce dormi!

Produse legendare cu discount legendar

Ai vrut dintotdeauna să încerci bestseller-ele noastre, dar… ceva te-a oprit? Profită azi de promoțiile Winter Sale la SABON și fă-ți o bucurie! Uleiurile de duș, exfoliantele de corp și loțiunile hidratante te vor cuceri iremediabil de la prima aplicare!

Despre Sabon

SABON a venit pe lume din dragoste pentru texturi şi parfumuri, pentru arta îngrijirii și relaxării, pentru bucuria de a crea şi din dorinţa de a oferi oamenilor momente de relaxare şi magie într-o viață atât de agitată.

Sabon înseamnă atenţie până în cel mai fin detaliu acordată ambalajelor, ingredientelor folosite şi combinaţiilor dintre ele, plus o neobosită grijă pentru protecţia naturii şi a mediului înconjurător.

Aromele Sabon te învăluie irezistibil, devin o a doua piele, parte din personalitatea ta şi o formă plină de înțelesuri a expresiei personale.

Povestea se scrie zi de zi, pe www.sabon.ro

Continue Reading

Beauty

Market Aroma și Meolle la Foodservice & Hospitality Expo 2024

Published

on

Brandurile inovatoare de parfumerie interioară Market Aroma și Meolle au avut o prezență cu adevărat remarcabilă la ediția a IV-a a Foodservice & Hospitality Expo, cel mai mare eveniment dedicat industriei de RETAIL & HORECA din Sud-Estul Europei. Desfășurat la Hala Laminar din București, evenimentul a reușit să aducă împreună profesioniști de top din diverse sfere de tip HORECA și vizitatori dornici să descopere cele mai noi tendințe și soluții pentru domeniile de care sunt interesați.

Despre brandurile Market Aroma și Meolle

Market Aroma este un lider pe piața aromatizării spațiilor de mari dimensiuni, oferind soluții ușor adaptabile pentru diverse medii, de la spații comerciale la restaurante și hoteluri. Meolle completează această ofertă printr-o gamă de odorizante de lux cu bețișoare parfumate, recunoscute pentru rafinamentul și eleganța pe care le oferă, putând fi utilizate în spații mai restrânse.

În calitate de partener oficial al evenimentului, Market Aroma a reușit să creeze o experiență memorabilă pentru participanți prin aromatizarea întregului târg, atât cu produse ce urmează să atingă piața în curând, cât și cu aromele deja bine cunoscute de clienți. Atmosfera ambientală a fost transformată într-una sofisticată și primitoare, oferind o combinație unică de note aromatice, care a fost apreciată atât de vizitatori, cât și de expozanți.

La standul comun Market Aroma & Meolle, participanții curioși au avut ocazia să exploreze universul aromelor premium descoperind parfumurile cu bețișoare parfumate. De la testarea aromelor exclusiviste până la discuții cu specialiștii despre cum pot personaliza spațiile proprii cu ajutorul odorizantelor de lux, experiența oferită a fost una completă senzorial, dar și vizual. Vedeta stand-ului a fost parfumul Wood & Spices, care a încântat participanții cu ajutorul difuzorul automat prin arome precum:

  • Note ușor florale de violetă
  • Aromatizarea prin condimente precum scorțișoară și cuișoare
  • Profunzime lemnoasă cu acorduri de piele

„Suntem extrem de încântați de succesul stand-ului nostru în cadrul evenimentului și de reacțiile pozitive ale participanților la toate produsele noastre. Fără să ne dăm seama inițial, am reușit să aromatizăm o mare parte din locație, astfel încât vizitatorii căutau unde ne-am amplasat după simplul simț olfactiv. Stand-ul nostru a fost unul dintre cele în care vizitatorii au putut experimenta direct magia produselor noastre, descoperindu-le potențialul de a transforma orice spațiu în oaza lor proprie de liniște”, a declarat reprezentantul Market Aroma.

Prezența pe scena HORECA
Foodservice & Hospitality Expo este o platformă ideală pentru branduri precum cele de tip Market pentru a-și consolida poziția pe piața HoReCa, oferind soluții potrivite pentru hoteluri, restaurante și alte spații profesionale. Participanții au apreciat nu doar calitatea produselor, ci și abordarea inovatoare a brandului, care a demonstrat cum aromele pot contribui la crearea unei identități senzoriale distincte pentru orice spațiu.

Pentru detalii suplimentare despre produsele și pachetele oferite de Market Aroma și Meolle, vizitați standul virtual al celor două branduri la horecaretailexpo.ro sau accesați website-urile oficiale.

Continue Reading

Trending