Marketing
Grupul City Grill, lider în ospitalitate, la 20 de ani pe piață: ce vor clienții de la restaurante
Published
5 luni agoon
Grupul City Grill, cel mai important grup românesc de restaurante din piața locală, aniversează 20 ani de activitate în domeniul ospitalității în România. Pe parcursul celor două decenii, grupul a demonstrat un angajament constant față de calitate, inovație și satisfacția clienților, devenind un lider de necontestat în domeniul său. Restaurantele Grupului City Grill sunt destinațiile de top ale bucureștenilor și nu numai, fiind vizitate zilnic de aproape 20.000 de clienți.
Grupul City Grill a pornit în 2004, cu deschiderea restaurantului City Grill din Primăverii și 50 angajați. Cu o strategie de dezvoltare eficientă și o viziune centrată pe client și echipa internă, Grupul City Grill a devenit rapid un lider pe piața restaurantelor. În prezent, Grupul City Grill cuprinde 10 branduri, 24 restaurante.
Cu peste 1.000 de angajați, Grupul City Grill susține o cultură organizațională ce promovează dezvoltarea profesională, inovația și inițiativa. Angajații beneficiază de cursuri de formare, traininguri și un mediu de lucru sigur și echilibrat, care întreține performanța și creativitatea. În interiorul Grupului este cultivată o viziune intraprenorială, angajații fiind încurajați să experimenteze, să adopte tehnologia și practicile sustenabile. Astfel, Grupul City Grill dezvoltă proiecte care stabilesc un standard în piață, atât din perspectiva meniurilor și serviciilor, cât și din perspectiva atmosferei din restaurante, inovațiilor și politicilor de reducere a impactului asupra mediului.
În urmă cu 20 de ani mi-am propus să dezvolt un business pe piața restaurantelor din București, în care să ajung să fac diferența, să pot da tonul și să stabilesc standardul. Alături de o echipă solidă, am reușit nu doar să-mi îndeplinesc acest obiectiv, ci să ne menținem sus, să rămânem cel mai important grup autohton de restaurante, să construim branduri durabile, iubite de public și recunoscute internațional –spune Dragoș Petrescu, Fondator și Președinte Grup City Grill.
Restaurantele ce fac parte din Grupul City Grill, Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanu’ Berarilor, City Grill și Buongiorno Italian, sunt destinații de referință pentru publicul bucureștean, dar și național și internațional.
Recent, Grupul City Grill a finalizat câteva proiecte majore de investiții, printre care modernizarea restaurantului Hanu’ Berarilor – Oprea Soare și deschiderea celor două hoteluri sub brandul La Boheme, precum și renovarea unor locații din rețeaua Buongiorno.
Pentru acest an, Grupul City Grill estimează afaceri de 60 milioane euro și a bugetat investiții de peste 20 milioane de euro în restaurantele din portofoliu, dar și în dezvoltare pe segmentul de restaurante și hoteluri. Un proiect deosebit de important este și renovarea locațiilor din Aeroportul Otopeni, care va asigura o prezență remarcabilă a grupului în Terminalul Plecări.
Restaurantele Grupului City Grill, destinațiile de top ale Capitalei
Potrivit unui sondaj realizat în aprilie 2024, restaurantele din Grupul City Grill sunt o destinație preferată și vizitată frecvent de o mare parte din publicul bucureștean. Derulat pe un eșantion reprezentativ de 520 de bucureșteni, sondajul a relevat faptul că restaurantele grupului sunt alegerea numărul 1 pentru 17.3% dintre respondenți, și în primele trei alegeri pentru aproape o treime dintre aceștia (31%).
De asemenea, același sondaj arată că 86% dintre intervievați au trecut pragul restaurantelor din Grupul City Grill cel puțin o dată, iar aproape 40% le-au vizitat în ultimele 3 luni (39.3%).
Mai mult de o treime (35.8%) dintre respondenți au indicat drept restaurant favorit un restaurant din Grupul City Grill și unul din cinci (22.2%) a menționat restaurantele grupului drept destinațiile la care a consumat cel mai des în ultimele 90 de zile.
De-a lungul timpului, am învățat permanent despre așteptările și preferințele publicului nostru. Bucătăria tradițională și cea mediteraneeană rămân favoritele publicului, însă influențele moderne ale bucătăriilor internaționale, alături de expunerea la nou, prin călătorii, cultură urbană și stilul de viață dinamic, au schimbat filtrele prin care este evaluată experiența clienților în restaurante. Dacă în urmă cu 20 de ani gustul dicta alegerea unui restaurant, astăzi, triada gust – calitate servicii – atmosferă și design a devenit un triunghi echilateral, fiecare latură fiind esențială pentru succesul unui restaurant. Echilibrând aceste elemente la un standard foarte ridicat, reușim să oferim o experiență culinară de excepție, apreciată atât de publicul local, cât și de turiștii care ne vizitează restaurantele” – spune Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.
Piața restaurantelor, în era post-pandemie: Cât cheltuie, când, și ce își doresc cei care iau masa la restaurant.
Sondajul desfășurat în această primăvară surprinde și comportamentul de consum al publicului intervievat. Astfel, potrivit datelor analizate, publicul se distribuie aproape egal între weekend și zilele săptămânii, dar și momente ale zile, procente similare indicând că ultima dată au ieșit la restaurant pentru cina în weekend (23.8%), prânz în weekend (23.6%), cina în timpul săptămânii (23.1%), sau prânz în timpul săptămânii (21.6%).
În ceea ce privește bugetul alocat pentru o persoană, aproape jumătate (46.5%) au alocat sub 100 de lei ultimei mese în oraș, 36% au alocat între 100-199 lei, 13.8% au cheltuit peste 200 lei, în timp ce restul de 3.6% nu au indicat un buget individual.
Bucătăria românească este agreată de 88.4%, cea italiană de 64%, urmate de bucătăria grecească (58.5%) și turcească (40.2%). Restaurantele cu specific asiatic (libanez, chinez, japonez, indian, koreean) atrag și ele un interes în creștere al publicului din Capitală.
Mai mult de jumătate (55.3%) dintre respondenți iau masa în oraș alături de familie, cu prietenii merg la restaurant 45.6%, iar întâlnirile intime, cu partenerul sau partenera sunt populare pentru 43.3%. Un sfert dintre persoanele intervievate ies la restaurant alături de colegii de serviciu (24.4%).
În ceea ce privește frecvența meselor la restaurant, 16.5% declară că merg la restaurant de cel puțin 2 ori pe săptămână, 20% o dată pe săptămână, iar 23.6% de 2-3 ori pe lună. Restul ajung la masă în oraș o dată pe lună sau mai rar.
Pizza, mâncarea gătită și fripturile sunt preferate de peste jumătate dintre intervievați, iar burgerii, cartofii prăjiți și pastele sunt alese de peste 40% dintre ei.
Studiul a fost realizat în perioada 26-30 aprilie 2024.Culegere online, pe panel cu certificare ESOMAR. Eșantion final 520 respondenți. Marja de eroare statistică +/-4.3% pe întreg eșantionul, pentru un prag de încredere=95%.
Populația țintă: București & Ilfov. Consumatori de restaurante din București, în ultimele 30 zile. Vârsta: 20-60 ani.
You may like
Marketing
Grupul City Grill se extinde în Cluj în parteneriat cu Marty Restaurants
Published
5 zile agoon
09/10/2024Grupul de restaurante City Grill, unul dintre cei mai puternici jucători autohtoni din industria HoReCa, se extinde în Transilvania prin parteneriat cu grupul de restaurante Marty, City Grill urmând să dețină pachetul majoritar de acțiuni.
Parteneriatul cu Marty Restaurants reflectă angajamentul Grupului City Grill de a oferi românilor experiențe gastronomice de calitate, cu accent pe diversitate, tradiție și inovație. În cadrul parteneriatului dintre cele două grupuri din piața HoReCa, fondatorii Marty Restaurants continuă să gestioneze operațiunile restaurantelor Marty din Cluj Napoca. Expertiza Grupului City Grill va susține consolidarea Marty Restaurants pe piața clujeană prin bune practici și o strategie solidă de creștere bazată pe amplificarea trio-ului Gust – Servicii -Experiență, mix care asigură succesul restaurantelor din Grupul City Grill.
Extinderea Grupului City Grill în afara Bucureștiului, începută acum prin parteneriatul cu Marty Restaurants din Cluj, marchează o direcție strategică importantă pentru noi, o intenție pe care o avem de ceva vreme, dar pentru care am căutat momentul și partenerul potrivit. Fondatorii și echipa Marty ne-au convins că am găsit ceea ce căutam, iar după multiple discuții pe parcursul a doi ani, am preluat cu încredere pachetul majoritar, urmând ca echipa locală să continue să administreze cele 6 restaurante din perspectiva operațională si sub același brand Marty –spune Daniel Mischie, CEO City Grill Group.
Grupul City Grill este cel mai important jucător român din industria restaurantelor. Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Pescăruș, Hanul Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill, Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc și La Boheme, primul hotel din portofoliu. Încă de la primul restaurant, Grupul City Grill a avut la bază ideea de a oferi clienților un loc potrivit pentru a invita un partener de afaceri la masă, de a crea un loc de relaxare necesar în pauza de masă, cu familia sau cu prietenii.
Fondat în inima Clujului în 1999, Marty Restaurants este un brand cu o tradiție de peste două decenii în domeniul ospitalității, fiind recunoscut pentru calitatea preparatelor, atenția la detalii și atmosfera prietenoasă. Cu 6 restaurante în Cluj-Napoca, Marty și-a câștigat reputația de loc preferat al clujenilor pentru mese relaxante, întâlniri de afaceri și momente speciale. Locațiile Marty Restaurants sunt recunoscute pentru meniul divers, inspirat din bucătăria internațională, și o experiență culinară adaptată preferințelor publicului local, fiind un reper al gastronomiei moderne în Transilvania.
Această colaborare dintre Grupul City Grill și Marty Restaurants își propune să îmbine expertiza de peste 20 de ani a fiecărui brand pentru a redefini standardele în domeniul ospitalității, oferind clujenilor și turiștilor un loc în care să se bucure de o experiență deosebită, bazată pe excelență culinară și pe crearea unui ambient primitor.
City Grill este un partener care împărtășește valorile noastre de calitate, respect pentru clienți și pasiune pentru gastronomie, iar acest parteneriat ne permite să explorăm noi posibilități și să ridicăm standardele în ospitalitatea locală, oferind o experiență unică, în care fiecare detaliu contează. Suntem încrezători că restaurantele noastre vor rămâne un loc de întâlnire preferat al clujenilor, unde se vor simți mereu ca acasă și vor găsi acea combinație perfectă între preparate de calitate și o atmosferă deosebită – spune Suciu Marcelus, CEO al Grupului Marty.
Clienții Marty Restaurants se vor bucura în continuare de un meniu internațional à la carte, creat pentru a răspunde unor gusturi variate, de la preparate clasice europene și reinterpretări asiatice, până la opțiuni moderne și echilibrate. Fiecare fel de mâncare este atent preparat, cu ingrediente de calitate și o prezentare deosebită, pentru a transforma orice vizită într-o experiență memorabilă.
Cele mai apreciate preparate culinare din restaurantele Marty sunt: supa crema roșii, chicken milanese pasta, 8 hours slow cooked brisket, award winning original cheesecake și cookitza.
În urma parteneriatului strategic dintre Grupul CityGrill și Marty Restaurants, operațiunile celor 6 restaurante Marty din Cluj, cu o capacitate totală de 1.321 de locuri, vor fi în continuare conduse de echipa locală, expertiza acesteia urmând să fie amplificată prin bunele practici care au transformat restaurantele Grupului City Grill în destinația numărul 1 a bucureștenilor și turiștilor.
Despre City Grill
Grupul City Grill este cel mai important jucător român din industria restaurantelor. Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanul Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill și La Boheme, primul hotel din portofoliu. Încă de la primul restaurant, Grupul City Grill a avut la bază ideea de a oferi clienților un loc potrivit pentru a invita un partener de afaceri la masă, de a crea un loc de relaxare necesar în pauza de masă, cu familia sau cu prietenii.
Prin restaurantele operate, Grupul City Grill se adresează clientului urban care obișnuiește să-și petreacă timpul liber în oraș și să-și stabilească întâlnirile business sau personale la o cafea. Meniurile din restaurante sunt accesibile și variate, cu specific românesc și internațional.
Fie că vorbim despre rețetele emblematice sau orice alt preparat din meniurile restaurantelor Grupului City Grill, ingredientele folosite sunt cele mai bune pentru clienți. “Secretul” mâncărurilor din restaurantele Grupului City Grill sunt ingredientele proaspete, cu proveniență atent controlată și testată, fără adaosuri alimentare. De la cartofii prăjiți proaspeți, curățați și tăiați manual, la ouă din surse cage free și până la legume crescute în solarul propriu de lângă Târgoviște, filozofia pe care se bazează bucătarii Grupului este aceea de a extrage gustul natural al ingredientelor, pus în valoare prin asociere și condimente precum sare și piper.
În toate restaurantele din Grupul City Grill, în care se gătește zilnic pentru aproape 15.000 clienți, se reciclează uleiul, sticla, cartonul și plasticul și se reduce risipa alimentară prin campanii active.
Despre Marty Restaurants
Fondat în 1999, Marty Restaurants s-a dezvoltat în Cluj-Napoca și a devenit unul dintre brandurile locale de referință, operând 6 de restaurante în oraș. Inspirat din gusturile internaționale, Marty oferă o experiență culinară variată, adaptată preferințelor clujenilor.
Dincolo de cele 6 restaurante, din Grupul Marty mai fac parte și centre de delivery, dar și o franciză Marty deschisă în Oradea.
Cu o atenție constantă la detalii și un angajament pentru profesionalism, echipa Marty creează un mediu primitor și prietenos, în care fiecare vizită devine un moment special. De la prepararea cafelei până la rețete noi în meniu, Marty își propune să aducă un plus de valoare prin calitate și inovație
Marketing
NOUA COLECȚIE 4F MULTIACTIVE TRAINING TESTATĂ DE IOANA GRAMA
Published
6 zile agoon
08/10/2024Îți place să faci mișcare? Descoperă cea mai recentă campanie a colecției multiactive – concepută pentru a te sprijini în toate activitățile tale preferate, de la antrenamente intense până la ieșiri relaxate. Cu seturi de antrenament respirabile, cu uscare rapidă, cu treninguri și tricouri confortabile, casual, te vei concentra asupra mișcărilor tale și te vei bucura cu ușurință de pauza de endorfine.
Colecția a fost testată și aprobată de Ioana Grama, una dintre cele două ambasadoare 4F în România. Activă, distractivă, atletică și mereu în mișcare — Ioana se potrivește perfect cu valorile brandului. Ea este vedeta în cea mai recentă campanie pentru o colecție care o reprezintă – haine multiactive pentru femei multitasking! Echipamente de antrenament versatile care asigură confort și sprijin, indiferent de activitate.
Ioana Grama crede că stilul și confortul trebuie să meargă mână în mână, atât la sală, cât și pe drum până acolo. Ea apreciază un look la modă chiar și în timpul exercițiilor fizice și asta este ceea ce 4F a obținut cu noua colecție multiactive: confort complet în timpul antrenamentelor, combinat cu un look în tendinţe. Deoarece a rămâne activ ar trebui să fie distractiv, această colecție este concepută pentru a aduce bucurie și libertate fiecărei mișcări, făcând sportul să se simtă ca o experiență plină de bucurie!
Caracteristicile cheie ale colecției
4F știe cât de important este să arăți bine în timp ce rămâi activ, motiv pentru care a acordat o atenție deosebită detaliilor. Caracteristici precum cusăturile plate și elastice pentru a reduce riscul de frecare au fost direcţiile principale. Brandul oferă modele care nu restricționează mișcarea și sunt concepute pentru a-ți susține corpul în timpul exercițiilor fizice.
Pe lângă confort și funcționalitate, 4F s-a concentrat pe crearea unui design atractiv, în conformitate cu tendințele actuale. În colecție vei găsi nuanțe feminine de roz, mentă și vișiniu, violet intens, precum și negru clasic atemporal.
În îmbrăcămintea sport, tehnologiile și finisajele care îmbunătățesc proprietățile materialului joacă un rol crucial. Noua colecție de la 4F se asigură că și în timpul celor mai intense antrenamente rămâi confortabil, fără restricții asupra mișcărilor, pentru a te putea concentra pe deplin asupra activităților.
În colecția de training multiactive sunt încorporate următoarele tehnologii:
- 4F DRY (finisare cu uscare rapidă): acest finisaj ajută materialul să absoarbă umezeala de pe piele mult mai repede. Asigură o senzație de uscat și o circulație optimă a aerului.
- 4F Skin: Cunoscută drept „a doua piele”, această tehnologie folosește cusături plate sau construcție fără cusături pentru a minimiza frecarea pentru ca îmbrăcămintea să se potrivească cu corpul tău.
- 4WAY STRETCH: Un tip de material ușor, elastic, dar durabil, care se întinde în toate direcțiile, oferind confort și mișcare fără restricții.
Ce poți găsi în colecție? Noua colecție include atât seturi de antrenament, cât și îmbrăcăminte pentru stilul zilnic, concepute pentru confort și funcționalitate oricând, oriunde.
În secțiunea de antrenament vei găsi tricouri și cămăși cu mânecă lungă, cu uscare rapidă, respirabile, jambiere lungi, colanți și pantaloni scurți de antrenament, precum și hanorace de antrenament perfecte pentru zilele mai răcoroase.
Gama sportstyle include tricouri, pantaloni de trening, hanorace și jachete confortabile și feminine, ideale pentru ținutele de zi cu zi.
Paleta de culori similară înseamnă că ambele linii se completează foarte bine și permit să asortezi ușor echipamentul de antrenament cu îmbrăcămintea casual.
Campania o are ca protagonistă pe Ioana Grama activă și gata pentru mișcare distractivă pe terenul de tenis din Varșovia. Filmările au durat peste 12 ore, iar echipa care a lucrat campania a fost internațională, Polonia, Germania și România.
Marketing
Cineplexx te trimite în Grecia cu filmul Moartea în Vacanță
Published
6 zile agoon
08/10/2024E timpul să-ți dai check-in la nesfârșit în Poros! În perioada 7 octombrie – 28 noiembrie, Cineplexx dă start campaniei Cineplexx te trimite în Grecia unde poți câștiga o vacanță de vis pentru două persoane pe insula Poros din Grecia, locația de filmare a comediei Moartea în Vacanță sau una din cele patru valize de voiaj pentru viitoarele vacanțe.
- Transport cu avionul și ferry-ul, astfel încât să ajungi direct în paradis
- Cazare de 5 zile într-un hotel superb din Poros
- Mic dejun inclus, ca să începi fiecare zi în forță