Connect with us

Marketing

125 de ani de Miele – Compania marchează aniversarea cu promoții, produse speciale și super oferte

Published

on

Miele, cel mai mare producător mondial de electrocasnice premium, marchează 125 de ani de existenţă cu serii limitate de produse de top şi oferte speciale pentru clienţi.

Produse aniversare, oferte de neratat, finisaje premium, noi funcţii eco care garantează un plus de sustenabilitate, garanţii extinse şi multe alte surprize pentru clienţi. Toate fac parte din cadoul pe care compania îl face clienților săi la aniversarea a 125 de ani de Miele.

Promoțiile sunt valabile pentru o selecție de modele aniversare care includ, printre altele, aparate de bucătărie încorporate într-un nou design negru obsidian mat.

Plite cu inducție cu sticlă unicat

În toamna anului trecut, Miele a lansat o serie de electrocasnice incorporabile ArtLine, lucrate într-un finisaj negru obsidian mat. Aceste aparate elegante fără mâner sunt perfecte pentru aproape toate stilurile de amenajare a bucătăriei și se combină fără efort cu multe materiale și culori.

Această serie cuprinde cuptoare, cuptoare combinate cu microunde, cuptoare combinate cu abur, și sertare termice, dar și aparate de cafea încorporate și o unitate de păstrare a vinului. Acestea sunt acompaniate de plite cu inducție cu un finisaj special din sticlă ceramică neagră mată. Gama este completată de o combină frigorifică de sine stătătoare și panouri frontale pentru mașini de spălat vase complet integrate în aceeași nuanță de culoare.

Super preț pentru mașina de spălat

Modelele aniversare din Ediția 125 Gala oferă și beneficii considerabile în ceea ce privește dotările și accesoriile. Un exemplu este mașina de spălat rufe WWI880 WCS 125 Gala Edition, care are o capacitate maximă de încărcare de 9 kg, o viteză de centrifugare de 1600 rpm și clasa de eficiență energetică A de top. În plus, acest model dispune de sistemul de dozare automată a detergentului TwinDos, pentru un plus de confort și eficiență, și tehnologia PowerWash, extrem de eficientă, pentru a putea spăla în mai puțin de o oră. Un alt punct forte îl reprezintă funcția SteamCare, ideală pentru netezirea și împrospătarea rufelor.

Garanție extinsă gratuită de 125 de săptămâni pentru modelele aniversare

În plus, pentru a marca 125 de ani de Miele, compania oferă acum o garanție extinsă gratuită de 125 de săptămâni – pe lângă garanția de conformitate Miele, pentru modelele  Gala Edition participante în campanie.

Astfel, Miele își reafirmă angajamentul față de longevitatea și durabilitatea produselor. „Miele reprezintă în primul rând calitate, durabilitate și sustenabilitate”, spune Axel Kruse, vice președinte senior al Miele Customer Service.

Iar pe durata perioadei de garanție extinsă clienții nu suportă niciun cost de reparație. Garanția extinsă acoperă, de asemenea, toate costurile legate de reparație, inclusiv costul pieselor de schimb.

Activarea extinderii garanției prin aplicație

Cei care doresc să beneficieze de garanția extinsă o pot activa după achiziționarea modelului aniversar, folosind aplicația Miele, care oferă numeroase beneficii utilizatorilor. Prin intermediul aplicației, utlizatorii pot, de exemplu, să verifice cuptorul prin intermediul telefonului mobil sau, dacă cuptorul este echipat cu o cameră, să urmărească procesul de gătire în timp real. De asemenea, primesc notificări când rufele și vesela sunt spălate. În plus, aplicația informează utilizatorii cu privire la problemele legate de sustenabilitate, cum ar fi consumul de energie și apă al programelor de spălat vase și rufe.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Marketing

BLACK FRIDAY la SpringFarma – Va fi epic, așa cum v-am obișnuit. Vezi de ce!

Published

on

Pentru al șaselea an consecutiv, Farmacia Spring lansează cel mai epic Black Friday din zona de e-commerce pharma. Reduceri la mii de produse de până la 70%, cadouri speciale la ORICE COMANDĂ plasată în perioada 08.11.2024 – 17.11.2024 și, nou în acest an premii pe site în fiecare zi, pentru că fiecare zi de shopping include o tombolă cu premii atractive pentru toată familia.

Dar să lăsăm ofertele să vorbească și vă lăsăm câteva repere ca să știți ce produse să adăugați în coș. Stați cu ochii pe paginile noastre de Facebook și Instagram și nu uitați să vă abonați la newsletter ca să aflați primii detaliile care vă interesează.

De ce să spui DA la BLACK FRIDAY la Farmacia SPRING

Știi cât de important este zincul pentru imunitate în sezonul rece? De Black Friday îți oferim de la Naturalis produsul Zinc 15 mg, 30 de comprimate la doar 7,77 lei (reducere de 70%);

Vrei să ai o piele hidratată și un ten mereu tânăr? De Black Friday poți să îți achizționezi produsul Rilastil Aqua Intense 72h cu doar 41,20 lei (reducere de 45%);

Te confrunți și tu cu fenomenul de cădere al părului? La springfarma găsești tratament Forcapil Anti-căderea părului pentru o lună la doar 27,45 lei (reducere de 45%);

Ai nevoie de un tonic, de un stimulent pentru efortul intelectual depus la facultate sau la job? La springfarma găsești Benesio Tonico Forte la doar 24,24 lei (reducere de 40%);

Ai un ten predispus la acnee și ai nevoie de un produs special de curățare? Nicio problemă, la springfarma găsești de Black Friday produsul Spumă curățare ten cu tendință acneică din gama Rilastil Acnestil la doar 34,40 lei (reducere de 35%). Tot pentru tenul predispus la acnee poți achiziționa DOUĂ creme Activ Anti-Imperfecțiuni din aceeași gamă cu doar 55,90 lei;

Te simți stresat, nu te poți concentra la muncă și ai tulburări de somn? Springfarma îți oferă produsul StressClean complex 30 de capsule+10 capsule cadou la doar 39,90 ron, preț special de Black Friday;

Nu-i așa că și tu aștepți Black Friday de la SpringFarma?

Despre Farmacia Spring

Site-ul springfarma.com a fost lansat în 2016 și a schimbat paradigme în zona de e-commerce. Spring a reușit să redefinească conceptul de Preț Mic în zona magazinelor online cu profil farmaceutic. Datorită succesului din online și pentru a fi și mai aproape de clienți, în ultimii ani au fost deschise și farmacii fizice în București în zone precum: Dristor, Baba Novac, Lujerului, Ghencea, Tei, Șoseaua Alexandriei și Drumul Taberei.

Site-ul are o creștere organică constantă datorită unei game variate de produse precum: vitamine, suplimente, dermatocosmetice și produse pentru copii, atent selecționate  de la cele mai cunoscute companii de profil.

Spring Farma a câștigat în 2022 două premii importante care dovedesc profesionalismul și dedicarea oamenilor din spatele brandului pentru pacienți: Premiul „Susținerea Familiilor cu copii” și premiul „Good Life Pharmacy”, ambele oferite de publicația Forbes în cadrul evenimentului Forbes Good Life Awards.

 

Continue Reading

Marketing

Alfa Group a lansat Cloud9 Evolution, un proiect rezidențial premium amplasat în nordul Bucureștiului

Published

on

Dezvoltat pe o suprafață de 3,2 hectare, Cloud9 Evolution este un proiect rezidențial premium conceput în jurul noțiunii de comunitate, o oază urbană în cel mai mare cartier de business al Bucureștiului, în apropierea centrului comercial Promenada. Acest proiect rezidenţial va oferi locuitorilor mai mult decât un spațiu de locuit, va oferi un stil de viață cosmopolit cu o serie de facilități și beneficii.

Valoarea totală a investiției pentru Faza 2 a proiectului Cloud9 Residence este de 90 milioane euro, iar termenul estimat pentru finalizare este trimestrul al patrulea din anul 2026.

Clienții care optează pentru un apartament în Cloud9 Evolution vor avea de achitat un avans de 15%, iar investiția inițială este vizibilă într-un cont dedicat până la finalizarea proiectului și realizarea intabulării. Dacă legislația va suferi modificări, dezvoltatorul se va conforma noilor măsuri.

Cloud9 Evolution va avea la final un număr total de 612 apartamente de 1, 2, 3 sau 4 camere, peste 700 locuri de parcare, alei pietonale, zone verzi, locuri de joacă, spații comune și infrastructură, alături de o grădiniță și o școală, precum și un centru comercial. Proiectul se adresează celor care apreciază un stil de viață modern și care își doresc să facă parte dintr-o comunitate exclusivistă, să se bucure de confort într-un spațiu contemporan cu finisaje rafinate și cu dotări moderne de ultimă oră.

Cel mai mic apartament are 50 mp și cel mai mare are o suprafață de 390 mp, însă indiferent de suprafață toate apartamentele au dotări și finisaje ultramoderne.

„După succesul primului proiect Cloud9 finalizat în anul 2020, cu o comunitate de 800 de familii mulțumite, am gândit Cloud9 Evolution ca un proiect inovator, care a avut în vedere cerințele și tendințele actuale. Piața rezidențială a început să se maturizeze în ultimii ani, iar bucureștenii sunt consumatori educați, informați și știu ce își doresc de la o locuință”, a declarat Răzvan Brasla, CEO Cloud9 Residence.

Cloud9 Evolution înseamnă un nou concept de a locui, o nouă experiență de a trăi în București, un ecosistem rafinat și relaxat, unde clădirile sunt construite după standardele în materie de finisaje și materiale, certificate green.

Printre beneficiile oferite membrilor Cloud9 Evolution se numără grădiniță și școală, teren de sport și sală de fitness, loc de joacă, zone de promenadă, parc, zone de socializare (cafenea/ restaurant), curățătorie, zone comerciale de shopping, facilităţi pentru transport alternativ atât pentru transport în comun (metrou, RATB, tramvai), cât și individual, staţii de încărcare pentru maşini electrice, dar şi o parcare numeroasă pentru biciclete, motociclete.

Trăim într-un oraș aglomerat, iar timpul și calitatea vieții sunt extrem de importante. Am demarat Cloud9 Evolution dorind să redefinim conceptul de locuire urbană, iar acest proiect va fi un reper pe harta orașului București prin designul și facilitățile oferite comunității. Ne-am dorit să oferim rezidenților Cloud9 Evolution mai mult timp pentru pasiunile lor și un timp liber de calitate. Astfel, facilitățile proiectului fac diferența și contribuie la un stil de viață activ și relaxat. Rezidenții vor avea în apropiere tot ce le trebuie pentru un stil de viață echilibrat și relaxat  –  de la spații urbane concepute pentru petrecerea timpului liber și socializare, până la unități de învățământ, magazine, loc de joacă, supermarket, curățătorie și alte beneficii și servicii”, a completat Răzvan Brasla.

Apartamentele din Cloud9 Evolution integrează  elemente contemporane și funcționale unice, maximizând spațiul și lumina naturală, iar compartimentarea asigură un ambient perfect pentru relaxare. Dezvoltatorul a optat pentru tehnologiile moderne astfel încât să redefinească standardele de confort și eficiență energetică – fiecare apartament beneficiază de încălzire centralizată cu contorizare individuală, climatizare automată, sistemele smart home care facilitează confortul prin aplicații mobile.

Viziunea Cloud9 Evolution este de a redefini conceptul de locuire urbană, oferind nu doar un spațiu de locuit, ci și un stil de viață echilibrat în armonie cu nevoile lor. Astfel, acest proiect este un mix rafinat de design inovator, tehnologii moderne, calitate, confort și o varietate de facilități de top.

Divizia de imobiliare a Alfa Group are o experiență vastă cu peste 30 de ani în construcția si promovarea proiectelor rezidențiale și de business, livrând spații la cele mai înalte standarde de calitate, adaptate stilului de viață contemporan.

Creșterea organică a grupului a ajutat la construirea unui portofoliu de rezultate pozitive şi o reputație impecabilă, oferind în același timp servicii și solutii de ultimă generație legate de mobilitate, tehnologie și stil de viață. Cifrele vorbesc cel mai bine despre ceea ce au făcut în ultimii 5 ani – peste 1 milion de mp construiți în proiecte rezidențiale şi de business și peste 5.000 de apartamente vândute.

Continue Reading

Marketing

Grupul City Grill se extinde în Cluj în parteneriat cu Marty Restaurants

Published

on

Grupul de restaurante City Grill, unul dintre cei mai puternici jucători autohtoni din industria HoReCa, se extinde în Transilvania prin parteneriat cu grupul de restaurante  Marty, City Grill urmând să dețină pachetul majoritar de acțiuni.

Parteneriatul cu Marty Restaurants reflectă angajamentul Grupului City Grill de a oferi românilor experiențe gastronomice de calitate, cu accent pe diversitate, tradiție și inovație. În cadrul parteneriatului dintre cele două grupuri din piața HoReCa, fondatorii Marty Restaurants continuă să gestioneze operațiunile restaurantelor Marty din Cluj Napoca. Expertiza Grupului City Grill va susține consolidarea Marty Restaurants pe piața clujeană prin bune practici și o strategie solidă de creștere bazată pe amplificarea trio-ului Gust – Servicii -Experiență, mix care asigură succesul restaurantelor din Grupul City Grill.  

Extinderea Grupului City Grill în afara Bucureștiului, începută acum prin parteneriatul cu Marty Restaurants din Cluj, marchează o direcție strategică importantă pentru noi, o intenție pe care o avem de ceva vreme, dar pentru care am căutat momentul și partenerul potrivit. Fondatorii și echipa Marty ne-au convins că am găsit ceea ce căutam, iar după multiple discuții pe parcursul a doi ani, am preluat cu încredere pachetul majoritar, urmând ca echipa locală să continue să administreze cele 6 restaurante din perspectiva operațională si sub același brand Marty –spune Daniel Mischie, CEO City Grill Group.

Grupul City Grill este cel mai important jucător român din industria restaurantelor. Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Pescăruș, Hanul Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill, Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc și La Boheme, primul hotel din portofoliu. Încă de la primul restaurant, Grupul City Grill a avut la bază ideea de a oferi clienților un loc potrivit pentru a invita un partener de afaceri la masă, de a crea un loc de relaxare necesar în pauza de masă, cu familia sau cu prietenii.

Fondat în inima Clujului în 1999, Marty Restaurants este un brand cu o tradiție de peste două decenii în domeniul ospitalității, fiind recunoscut pentru calitatea preparatelor, atenția la detalii și atmosfera prietenoasă. Cu 6 restaurante în Cluj-Napoca, Marty și-a câștigat reputația de loc preferat al clujenilor pentru mese relaxante, întâlniri de afaceri și momente speciale. Locațiile Marty Restaurants sunt recunoscute pentru meniul divers, inspirat din bucătăria internațională, și o experiență culinară adaptată preferințelor publicului local, fiind un reper al gastronomiei moderne în Transilvania.

Această colaborare dintre Grupul City Grill și Marty Restaurants își propune să îmbine expertiza de peste 20 de ani a fiecărui brand pentru a redefini standardele în domeniul ospitalității, oferind clujenilor și turiștilor un loc în care să se bucure de o experiență deosebită, bazată pe excelență culinară și pe crearea unui ambient primitor.

City Grill este un partener care împărtășește valorile noastre de calitate, respect pentru clienți și pasiune pentru gastronomie, iar acest parteneriat ne permite să explorăm noi posibilități și să ridicăm standardele în ospitalitatea locală, oferind o experiență unică, în care fiecare detaliu contează. Suntem încrezători că restaurantele noastre vor rămâne un loc de întâlnire preferat al clujenilor, unde se vor simți mereu ca acasă și vor găsi acea combinație perfectă între preparate de calitate și o atmosferă deosebită – spune Suciu Marcelus, CEO al Grupului Marty.

Clienții Marty Restaurants se vor bucura în continuare de un meniu internațional à la carte, creat pentru a răspunde unor gusturi variate, de la preparate clasice europene și reinterpretări asiatice, până la opțiuni moderne și echilibrate. Fiecare fel de mâncare este atent preparat, cu ingrediente de calitate și o prezentare deosebită, pentru a transforma orice vizită într-o experiență memorabilă.

Cele mai apreciate preparate culinare din restaurantele Marty sunt: supa crema roșii, chicken milanese pasta, 8 hours slow cooked brisket, award winning original cheesecake și cookitza.

În urma parteneriatului strategic dintre Grupul CityGrill și Marty Restaurants, operațiunile celor 6 restaurante Marty din Cluj, cu o capacitate totală de 1.321 de locuri, vor fi în continuare conduse de echipa locală, expertiza acesteia urmând să fie amplificată prin bunele practici care au transformat restaurantele Grupului City Grill în destinația numărul 1 a bucureștenilor și turiștilor.

Despre City Grill

Grupul City Grill este cel mai important jucător român din industria restaurantelor. Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanul Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill și La Boheme, primul hotel din portofoliu. Încă de la primul restaurant, Grupul City Grill a avut la bază ideea de a oferi clienților un loc potrivit pentru a invita un partener de afaceri la masă, de a crea un loc de relaxare necesar în pauza de masă, cu familia sau cu prietenii.

Prin restaurantele operate, Grupul City Grill se adresează clientului urban care obișnuiește să-și petreacă timpul liber în oraș și să-și stabilească întâlnirile business sau personale la o cafea. Meniurile din restaurante sunt accesibile și variate, cu specific românesc și internațional.

Fie că vorbim despre rețetele emblematice sau orice alt preparat din meniurile restaurantelor Grupului City Grill, ingredientele folosite sunt cele mai bune pentru clienți. “Secretul” mâncărurilor din restaurantele Grupului City Grill sunt ingredientele proaspete, cu proveniență atent controlată și testată, fără adaosuri alimentare. De la cartofii prăjiți proaspeți, curățați și tăiați manual, la ouă din surse cage free și până la legume crescute în solarul propriu de lângă Târgoviște, filozofia pe care se bazează bucătarii Grupului este aceea de a extrage gustul natural al ingredientelor, pus în valoare prin asociere și condimente precum sare și piper.

În toate restaurantele din Grupul City Grill, în care se gătește zilnic pentru aproape 15.000 clienți, se reciclează uleiul, sticla, cartonul și plasticul și se reduce risipa alimentară prin campanii active.

Despre Marty Restaurants

Fondat în 1999, Marty Restaurants s-a dezvoltat în Cluj-Napoca și a devenit unul dintre brandurile locale de referință, operând 6 de restaurante în oraș. Inspirat din gusturile internaționale, Marty oferă o experiență culinară variată, adaptată preferințelor clujenilor.

Dincolo de cele 6 restaurante, din Grupul Marty mai fac parte și centre de delivery, dar și o franciză Marty deschisă în Oradea.

Cu o atenție constantă la detalii și un angajament pentru profesionalism, echipa Marty creează un mediu primitor și prietenos, în care fiecare vizită devine un moment special. De la prepararea cafelei până la rețete noi în meniu, Marty își propune să aducă un plus de valoare prin calitate și inovație

Continue Reading

Trending