Connect with us

Evenimente

Dana Miricioiu, medic chirurg estetician a participat la Summit-ul International Female Empowerment din Beverly Hills, alături de Anastasia Soare și alte personalități excepționale din Statele Unite ale Americii

Published

on

Dr. Dana Miricioiu, unul dintre cei mai apreciați chirurgi esteticieni din România și din întreaga lume pentru contribuția sa în domeniul chirurgiei estetice, a participat în perioada 25 februarie – 3 martie  la Summit-ul Internațional Female Empowerment în Beverly Hills, un eveniment de marcă care a adus împreună personalități de excepție din Statele Unite ale Americii.

Evenimentul a evidențiat succesul și puterea femeilor în lumea afacerilor, artei, științei și serviciilor medicale. Participanții au avut ocazia să exploreze subiecte precum leadership-ul feminin, inovația și influența pe plan global. Scopul summit-ului a fost şi acela de a crea o platformă de dezbateri.

Evenimentul, desfășurat sub patronajul Excelenței sale Lucia Sava, Consul General al României în Los Angeles, California a fost organizat cu atenție și pasiune de către Oana Tucker, CEO OP Global Events.

Summit-ul a reunit femei cu cariere remarcabile din Statele Unite și România, speakeri apreciați din sectorul guvernamental, academic și medical, printre care: Anastasia Soare, CEO Anastasia Beverly Hills; General Sheryl Gordon – National Guard of Alabama USA;  Colonel Manuela Bercea – Chef of the Gender Management Office, Ministry National Defense, Romania; Colonel Monica Smith – Peace and Security Initiatives, Alabama Nationa Guard & UN Women, USA;  Simona Steriu – Consul Economic Affairs, Consulate of Romania în Los Angeles;  Jil Estorino – President and Managing Director Disnney Park International, The Walt Disney Company, USA;  Diana Gîrniță, M.D. Ph. D – Founder & CEO Rheumatologist OnCall California, USA; Irinel Chiriac, M.D., Psychiatry and Neurology, Founder & Owner Irinel Chirac M.D. Inc, California, USA; Catherine DeUgarte, M.D. – Infertility Specialist and Reproductive Endocrinologist, Pacific Fertility Center, USA;  Deborah Swarf CEO Thale Blamc & The Power of Words Impact, USA;  Monique Brown – President & CEO American I Can Foundation for Social Change, USA; Diana Mitrică – Bead of Rare Disease& Rare Blood Disprders, Sanogi Speciality Care, Romania; Lavinia Errico Co-founder of Equinox, Founder Movejoy, USA.  La eveniment a participat și Julian Gold, primarul orașului Beverly Hills.

Doctor Dana Miricioiu, un model de succes în lumea chirurgiei estetice și în afaceri, nu doar pentru femeile din România, ci pentru orice antreprenor, a împărtășit rețelei valoroase de femei puternice, experiența sa de peste 20 ani în domeniul frumuseții. Desigur unul dintre momentele speciale a fost întâlnirea cu Anastasia Soare, fondatoarea și CEO-ul Anastasia Beverly Hills și personalitate marcantă în industria frumuseții.

Am fost profund onorată să particip la Female Empowerment Summit. Evenimentul a reprezentat nu doar o ocazie de a împărtăși experiențe și cunoștințe, ci și un moment de conectare cu femei excepționale din diverse domenii. Female Empowerment Summit este o experiența ce transcende formatul tradițional al evenimentului. Această inițiativă româno-americană  care a debutat anul trecut şi care sărbătorește responsabilizarea femeilor, este un catalizator pentru conexiunile globale și o redefinire a succesului în sine. Summitul a adus  împreună femei extraordinare din medii variate pentru a formă o comunitate rezistentă de sprijin și inspirație, în remodelarea unui viitor mai luminos pentru generațiile viitoare. A fost o experiență intensă și motivantă care va rămâne vie în inimile noastre.”, a declarat Dana Miricioiu, medic chirurg estetician.

Cu o carieră dedicată frumuseții și cu o experiență de peste 20 de ani în chirurgia plastică – microchirurgie reconstructivă, Dr. Dana Miricioiu a ajutat mii de oameni să-și îmbunătățească aspectul și să se simtă mai încrezători, reprezentând un exemplu strălucit de profesionalism și pasiune.

În cadrul Summitului din Los Angeles, Dr. Dana Miricioiu, membră a “American Academy of Anti-Aging”, dar și a altor organizații de profil naționale și internaționale, a susținut o prezentare pe tema descoperiri inovatoare în domeniul sănătăţii şi bunăstării femeilor („Transformative Journey for Women: Pioneering a Wellness Revolution in Women’s Healthcare.”)

„Principalul meu obiectiv în practica de zi cu zi este să realizez intervenții chirurgicale estetice și proceduri de înfrumusețare care se extind dincolo de limitele și beneficiile fizice, devenind o parte a practicilor de sănătate emoțională și a bunăstării generale. De ce? Pentru că, în opinia mea,  frumusețea nu este doar o experiență vizuală; frumusețea este o caracteristică care oferă o experiență intelectului și simțului moral; frumusețea nu este o măsură fizică, trebuie să fie și una spirituală. Conceptul de frumusețe este diferit pentru fiecare individ, deoarece opiniile și mentalitățile lor sunt diferite. Toată lumea se naște cu o frumusețe naturală. Dar, din cauza circumstanțelor vieții (cum ar fi sarcina, îmbătrânirea sau pierderea în greutate) care lasă, de exemplu, o persoană cu pielea lăsată și inestetică, unii oameni simt că frumusețea lor naturală a dispărut. Aici este punctul unde se încadrează chirurgia estetică: Alegerea procedurii corecte de chirurgie estetică poate ajuta oamenii să arate mai bine decât oricând înainte, păstrând totuși autenticitatea și toate caracteristicile lor unice. Cred că este esențial că oamenii să facă diferența între autentic și augmentat și să caute proceduri pentru împlinirea personală, mai degrabă decât validarea socială. Frumusețea – este un termen care a fost modelat de tendințele în schimbare, așteptările societății și, acum, influența rețelelor de socializare, care ne bombardează în mod constant cu imagini fără cusur care pot schimba percepțiile despre ceea ce este considerat frumos. Frumusețea este responsabilitatea atât a medicilor, cât și a pacienților. În căutarea frumuseții, atât medicii cât și pacienții au responsabilități care să asigure că încercarea de a caută frumusețea exterioară nu umbrește importanța bunăstării generale. Acesta este punctul în care frumusețea exterioară se întâlnește cu frumusețea interioară și încrederea. Cred în chirurgia estetică din necesitate, nu din vanitate sau după tendințele la modă.”, a mai declarat dr. Dana Miricioiu.

Un nume de rezonanță în comunitatea medicală, Dr. Dana Miricioiu este recunoscută pentru contribuția sa la chirurgia estetică. Este dovadă vie a faptului că încrederea în sine și frumusețea pot fi obținute prin intermediul muncii dedicate, a cunoștințelor și a pasiunii. A introdus în România tehnici noi de menținere a sănătății pielii prin intervenții laser, în prezent dețînând cele mai performante tehnologii laser din lume, folosite în tratamentele estetice, în reconturarea și remodelarea corpului, fabricate de renumita companie Sciton, SUA. Acestea continuă să se claseze conform “The Medical Spa MD Physician Report”, ani la rând, pe locul întâi în cadrul intervențiilor estetice minim și non-invazive, fiind cele mai folosite laser în cabinetele medicale din lume, obținând cel mai ridicat punctaj din punct de vedere al performanțelor clinice obținute, dar și al siguranței pacientului.

Dr. Dana Miricioiu, autoare a cărții “Învață să învingi. Cancerul de sân se poate vindeca”, scrisă în timpul în care a desfășurat Programul Național de Reconstrucție de Sân după cancerul mamar, program susținut de Academia Medicală Română, colaborează de foarte mulți ani cu o echipă de medici, chirurgi plasticieni, medici specializați în boli de metabolism și de nutriție, toți puși în slujba pacienților, din dorința de a reda acestora încrederea în sine.

 

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

O nouă oportunitate pentru companiile românești de a dezvolta afaceri în UAE. Romanian Dubai Business Council organizează o a doua ediție a roadshow-ului de succes în parteneriat cu Dubai International Chambers

Published

on

Romanian Dubai Business Council (RDBC), organizație non-profit dedicată dezvoltării relațiilor comerciale dintre țara noastră și Emiratele Arabe Unite (UAE), anunță organizarea în perioada 23.09-02.10.2024 a unui nou roadshow realizat în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie din Dubai. Reluarea acestei inițiative la scurt timp de la prima ediție a roadshow-ului, care s-a desfășurat în perioada mai – iunie 2024, survine ca urmare a succesului înregistrat și a cererilor venite din partea firmelor aflate pe lista de așteptare.

„Prima ediție a roadshow-ului organizat de către RDBC în parteneriat cu Dubai International Chambers și la care au participat 20 de companii din România a fost un real succes. Deși au trecut doar câteva luni de la desfășurarea sa, una dintre firmele românești din domeniul construcțiilor care a participat la inițiativa noastră a obținut deja proiecte în valoare de 4 milioane de euro și urmează să își deschidă prima sucursală din Dubai în această lună, marcând un pas semnificativ în expansiunea internațională. Și singurul fond privat de investiții din România a anunțat deschiderea unei sucursale în Dubai și reproiectarea strategiei, în parteneriat cu consultanți din UAE pentru a servi mai bine investitorii și portofoliul lor cu noi produse, create și adaptate la noua economie globală. De asemenea, un consorțiu lider în piața de IT, cu mai mult de 1.300 de angajați și cu proiecte in portofoliu de peste un miliard de euro, este pregătit să ofere soluții inovatoare pe piața din Orientul Mijlociu”, a declarat Genoveva Turcu, fondator al RDBC și al Asociației pentru Dezvoltare Economică Bilaterală România – Emiratele Arabe Unite (APEB RO-UAE).

Delegația Dubai Chambers este condusă de Abdulla Baqer, Director Regional pentru CSI, Orientul Mijlociu și Europa de Est alături de Mohammad Alkassim, Director pentru Atragerea Investițiilor și Director Regional pentru Europa și America și domnul Cosmin Crystal, Manager de Investiții la Departamentul de Atragere. Viziunea și conducerea lor strategică sunt esențiale în atragerea de investiții semnificative și în promovarea alianțelor de afaceri globale.

Recunoscând influența tot mai mare a țărilor din Europa Centrală și de Est în economia globală și apetitul crescut al alianței Bricks în stabilirea unei cooperări cu acesta zona Genoveva Turcu pledează pentru o colaborare sporită cu Ungaria. Delegația maghiară, formată din actori economici importanți, cu cunoștințe extinse despre realitățile politice și economice internaționale, a demonstrat o creștere și un potențial impresionante, îmbogățind și mai mult cooperarea regională.

Principalele obiective ale noului roadshow organizat de către RDBC în România și Ungaria includ:

Consolidarea parteneriatelor existente: Itinerariul include întâlniri cheie cu corporații importante, cel mai mare producător de alimente proaspete din Ungaria și cu liderul în telecomunicații și servicii digitale. Aceste întâlniri își propun să consolideze parteneriatele și să exploreze noi căi de colaborare pe piața din Emiratele Arabe Unite.

Dezvoltarea de noi parteneriate: Delegația intenționează să introducă noi companii românești pe piața Emiratelor Arabe Unite prin facilitarea discuțiilor cu entități influente, precum Camerele de comerț din ambele țări precum și  Agenția Maghiară de Promovare a Investițiilor (HIPA).

Familiarizarea cu specificul mediului de afaceri: Sunt programate mai mult workhsopuri pentru a aborda provocările și oportunitățile specifice industriei, în special în sectoarele construcțiilor, sectorul medical,food,energiei și IT, valorificând informațiile generate de acesta a doua vizită.

„Roadshow-ul organizat de către RDBC este parte integrantă din strategia de expansiune globală a UAE  care vizează consolidarea poziției Dubaiului ca hub global de afaceri. În acest sens, punem la dispoziția companiilor care intenționează să își extindă prezența în Orientul Mijlociu o gamă completă de servicii menite să le faciliteze integrarea și dezvoltarea rapidă pe piețele internaționale”, a mai precizat Genoveva Turcu.

Serviciile furnizate includ analize ale piețelor și produselor, în vederea sincronizării acestora. În același timp, RDBC se asigură că firmele sunt pregătite pentru a naviga peisajul economic complex al regiunii.

Mai multe informații despre aceste servicii puteți găsi pe https://genoveva-turcu.com/services/product-market-fit/.

Continue Reading

Evenimente

Sustenabilitate pe teren și în afara acestuia: waterdrop® devine partener oficial Australian Open

Published

on

Scale-up-ul austriac waterdrop® anunță un parteneriatul multianual cu turneul Australian Open. În calitate de partener oficial al sticlei, compania care susține hidratarea va furniza sticle reutilizabile din oțel inoxidabil jucătorilor, echipelor acestora și angajaților turneului Grand Slam – un pas esențial în lupta pentru hidratarea sustenabilă.

În ianuarie, toate privirile se vor îndrepta către Melbourne, când Australian Open va demara „anul tenisului”, fiind primul dintre cele patru turnee Grand Slam. Producătorul de Microdrinks și tehnologii pentru băuturi cu sediul în Viena, waterdrop®, va participa din nou, de data aceasta ca partener oficial al sticlei. În plus față de furnizarea sticlelor de apă pentru toți jucătorii și personalul turneului, waterdrop® va fi, de asemenea, prezent pentru a oferi fanilor o varietate de sticle personalizate, mostre din cele mai recente cuburi microdinks destinate hidratării și experiențe memorabile prin întâlniri cu ambasadorii waterdrop®.

Între 12 și 26 ianuarie 2025, Australian Open va fi mai mult decât un cadru al performanțelor sportive de top, concentrându-se și pe sustenabilitate, întrucât sticlele reutilizabile waterdrop® din oțel inoxidabil vor înlocui un număr considerabil de sticle de plastic de unică folosință. Pe baza acestui angajament, waterdrop® colaborează, de asemenea, cu turneele de tenis de vară, inclusiv Cupa United din Perth și Sydney, Brisbane International, Canberra International, Adelaide International și Hobart International, pentru a promova practici de hidratare sustenabilă în cadrul tuturor evenimentelor. Australian Open 2024 a înregistrat o scădere de 99% a plasticului de unică folosință în zonele destinate jucătorilor, iar peste 5.600 de litri de apă au fost reumpluți, în mod sustenabil, ca urmare a sticlelor personalizate waterdrop® pentru jucători. În Melbourne, aproape 800 de jucători au putut să-și reumple de la robinet sticlele cu apă filtrată de înaltă calitate direct pe teren. În total, peste 280 de dozatoare de apă au fost instalate în întreaga locație, oferind tuturor vizitatorilor acces gratuit la apă potabilă, 24 de ore din 24.

„Când am pus bazele waterdrop® în 2016, nu am fi visat niciodată că într-o zi vom încheia un parteneriat cu unul dintre cele mai mari evenimente de tenis din lume. Australian Open a atins un statut de cult pentru sportivi și fani deopotrivă și reprezintă tenisul la cel mai înalt nivel și o atmosferă foarte specială, care se ridică la înălțimea titulaturii de Happy Slam. Suntem deosebit de onorați să putem contribui la acest eveniment prestigios și, cu fiecare sticlă, să aducem sustenabilitatea și mai aproape de lumea tenisului”, a declarat Martin Murray, fondator și CEO waterdrop®. 

„Suntem foarte entuziasmați pentru parteneriatul cu waterdrop®. Punând accentul pe durabilitate și furnizarea de produse de înaltă calitate, este o potrivire excelentă pentru Australian Open și Summer of Tennis. Am construit deja o bază puternică și suntem încântați de impactul pozitiv pe care îl putem avea împreună în următorii ani, ca parte din extinderea strategiei noastre de adoptare a unor măsuri climatice”, a declarat Cedric Cornelis, Chief Commercial Officer Tennis Australia. „Australian Open, alături de waterdrop®, a fost primul Grand Slam care a oferit jucătorilor apă de la robinet în punctele de reumplere dedicate amplasate pe teren, ceea ce a dus la reduceri semnificative ale utilizării plasticului de unică folosință. Avem, de asemenea, sute de stații de apă în zonele destinate jucătorilor, cum ar fi sălile de sport și saloanele, precum și în întreaga incintă, furnizând apă potabilă de înaltă calitate din Melbourne atât personalului turneului, cât și fanilor, pe care îi încurajăm să aibă la ei sticle de apă reutilizabile.”

Viitorul hidratării în tenis

waterdrop® urmează misiunea „Drink More Water” atât în viața de zi cu zi, cât și în sporturile de elită. Compania austriacă de hidratare a câștigat de mult timp un aliat în lumea tenisului. În 2023, legenda tenisului Novak Djokovic s-a alăturat companiei în calitate de investitor și ambasador al brandului. De asemenea, producătorul de Microdrinks a reușit să atragă alte șase vedete din tenis în calitate de investitori: Elina Svitolina, Taylor Fritz, Andrey Rublev, Hubert Hurkacz, Sebastian Korda și Cameron Norrie.

Conștientizând că hidratarea este esențială în tenis, având un impact direct asupra concentrării, rezistenței și performanței jucătorilor, waterdrop® și-a întărit angajamentul față de acest sport prin parteneriate cu sportivi și organizații pentru a promova practici sustenabile de hidratare. Anul acesta, în calitate de partener de hidratare și partener de aur al ATP, waterdrop® a avut un rol cheie în transformarea ATP Boss Open din Stuttgart în primul turneu ATP organizat în întregime fără sticle de plastic de unică folosință, atât în zona jucătorilor, cât și în cea a fanilor. Prin acest parteneriat, waterdrop® furnizează celor mai buni 200 de jucători ATP sticle reutilizabile, sprijinind nevoia lor de hidratare optimă și promovând în același timp sustenabilitatea.

Angajamentul companiei se extinde la nivel global, la evenimente internaționale precum turneele ATP de la Hamburg, Rotterdam și Washington, demonstrând o dedicare comună pentru schimbarea pozitivă a mediului de tenis. În 2024, compania a fost, de asemenea, partenerul prezentator al turneului ATP „Mallorca Championships presented by waterdrop®”. Dar asta nu este tot: în calitate de partener de hidratare, compania sprijină, de asemenea, „Academia Rafa Nadal”, precum și „Academia Mouratoglou” condusă de renumitul antrenor de tenis Patrick Mouratoglou.

Hidratează-te ca un campion: Sticlă exclusivă AO Player

Turneul de Grand Slam impune cele mai înalte grade de concentrare și atletism din partea jucătorilor pe teren. Fiecare detaliu trebuie să fie perfect, până la echipament și pregătire. În astfel de situații, hidratarea corectă este, de asemenea, esențială. Sticlele All-Purpose de la waterdrop® sunt perfect adaptate pentru aceste activități sportive.

Concepută exclusiv pentru viitorul Australian Open din 2025, sticla este creată în albastrul emblematic al terenului de tenis și are o capacitate de 1 litru. Construită din oțel inoxidabil cu perete dublu, are capacitatea de a menține apa rece chiar și în soarele australian, oferind o băutură răcoritoare până la 24 de ore.

Sticla Official Player vine cu capacul versatil Spout cu o deschidere optimă pentru băut și este, de asemenea, compatibilă cu alte capace din colecția All-Purpose, cum ar fi Straw, Swing sau Loop. În plus, există un nou element practic pentru această sticlă waterdrop®: o scară gradată este gravată pe interiorul sticlei, oferind o imagine de ansamblu a cantității băute.

Designul sportiv și elegant nu numai că va menține jucătorii hidratați pe teren, dar spectatorii vor putea achiziționa sticla la Australian Open, cu precomenzi disponibile de la jumătatea lunii octombrie prin AO Ticket Store. Sticlele vor fi disponibile în AO Shop și prin waterdrop® în Australia și Noua Zeelandă de la jumătatea lunii noiembrie, iar la nivel internațional, din ianuarie 2025.

Continue Reading

Evenimente

Despre durere în gat și probleme de voce – eveniment la Opera Națională din București organizat de Vedra International

Published

on

Pe 1 octombrie, medici si farmaciști s-au reunit la Opera Națională din București, într-un cadru distins și elegant pentru a discuta despre noi abordări terapeutice în managementul afecțiunilor de tract respirator, aparat gastric și piele. Evenimentul a debutat cu o sesiune științifică în care au fost prezentate informații valoroase pentru participanții la eveniment, precum și studii de caz relevante pentru portofoliile nou lansate pe piața din Romania de către Vedra International, brandul Therasal si Freetuss. Întâlnirea a fost urmată de o reprezentație specială a operei Traviata, oferindu-le invitaților o seară memorabilă, în care știința și arta s-au îmbinat printr-o experiență unică.

La eveniment a fost prezentă și Doamna Teodora Petrova, Managing Partner Vedra International Bulgaria, Serbia și România, cele trei țări în care activează compania. În cadrul intervenției sale, doamna Teodora Petrova a subliniat importanța inovației și a colaborării între profesioniștii din domeniul sănătății și industria farmaceutică, pentru a asigura accesul pacienților la produse cu efecte terapeutice dovedite și sigure. De asemenea, doamna Teodora Petrova a evidențiat implicarea companiei în susținerea cercetării și inovației continue, acestea reprezentând două dintre principalele valori ale companiei.

În cadrul evenimentului organizat de Vedra International, au fost evidențiate și două dintre brandurile sale emblematice, Therasal și Freetus, produse ce conțin extracte de plante cu efect terapeutic dovedit în managementul afecțiunilor de tract respirator, gastric sau leziuni ale pielii. Freetuss și Therasal Oral au avut o relevanță deosebită în contextul evenimentului de la Operă, unde vocea reprezintă cel mai important instrument al artiștilor.

„Pentru cântăreții de operă, sănătatea gâtului este esențială, iar Therasal Oral și Freetus oferă soluții de încredere pentru managementul disconfortului vocal. Suntem mândri să oferim produse care pot fi în sprijinul oricărui pacient ce are nevoie de produse de calitate, chiar și pentru cei din sfera artistică. Acest eveniment a fost o ocazie excelentă de a sublinia importanța îngrijirii gâtului, nu doar pentru profesioniștii din sănătate, ci și pentru cei care își folosesc vocea la cel mai înalt nivel” – Dr. Silvia Sraer, Director Medical Vedra International.

Despre Vedra International/ Farmacia Vedra

Vedra International Reprezentanța România este reprezentantul oficial al companiei Vedra International JSC cu sediul central în Bulgaria, începând cu anul 2016. Obiectivul de activitate al Vedra International AD este de a oferi servicii de promovare companiilor producătoare de produse premium din categoria medicamente, dispozitive medicale și suplimente alimentare, companii care nu au reprezentanțe pe teritoriul țărilor unde activează Vedra International AD. Produsele distribuite de companie se pot regăsi online pe site-ul farmaciavedra.ro și fizic în lanțuri de farmacii cu prezență națională/ regională.

 

 

Continue Reading

Trending