Connect with us

Evenimente

Dana Miricioiu, medic chirurg estetician a participat la Summit-ul International Female Empowerment din Beverly Hills, alături de Anastasia Soare și alte personalități excepționale din Statele Unite ale Americii

Published

on

Dr. Dana Miricioiu, unul dintre cei mai apreciați chirurgi esteticieni din România și din întreaga lume pentru contribuția sa în domeniul chirurgiei estetice, a participat în perioada 25 februarie – 3 martie  la Summit-ul Internațional Female Empowerment în Beverly Hills, un eveniment de marcă care a adus împreună personalități de excepție din Statele Unite ale Americii.

Evenimentul a evidențiat succesul și puterea femeilor în lumea afacerilor, artei, științei și serviciilor medicale. Participanții au avut ocazia să exploreze subiecte precum leadership-ul feminin, inovația și influența pe plan global. Scopul summit-ului a fost şi acela de a crea o platformă de dezbateri.

Evenimentul, desfășurat sub patronajul Excelenței sale Lucia Sava, Consul General al României în Los Angeles, California a fost organizat cu atenție și pasiune de către Oana Tucker, CEO OP Global Events.

Summit-ul a reunit femei cu cariere remarcabile din Statele Unite și România, speakeri apreciați din sectorul guvernamental, academic și medical, printre care: Anastasia Soare, CEO Anastasia Beverly Hills; General Sheryl Gordon – National Guard of Alabama USA;  Colonel Manuela Bercea – Chef of the Gender Management Office, Ministry National Defense, Romania; Colonel Monica Smith – Peace and Security Initiatives, Alabama Nationa Guard & UN Women, USA;  Simona Steriu – Consul Economic Affairs, Consulate of Romania în Los Angeles;  Jil Estorino – President and Managing Director Disnney Park International, The Walt Disney Company, USA;  Diana Gîrniță, M.D. Ph. D – Founder & CEO Rheumatologist OnCall California, USA; Irinel Chiriac, M.D., Psychiatry and Neurology, Founder & Owner Irinel Chirac M.D. Inc, California, USA; Catherine DeUgarte, M.D. – Infertility Specialist and Reproductive Endocrinologist, Pacific Fertility Center, USA;  Deborah Swarf CEO Thale Blamc & The Power of Words Impact, USA;  Monique Brown – President & CEO American I Can Foundation for Social Change, USA; Diana Mitrică – Bead of Rare Disease& Rare Blood Disprders, Sanogi Speciality Care, Romania; Lavinia Errico Co-founder of Equinox, Founder Movejoy, USA.  La eveniment a participat și Julian Gold, primarul orașului Beverly Hills.

Doctor Dana Miricioiu, un model de succes în lumea chirurgiei estetice și în afaceri, nu doar pentru femeile din România, ci pentru orice antreprenor, a împărtășit rețelei valoroase de femei puternice, experiența sa de peste 20 ani în domeniul frumuseții. Desigur unul dintre momentele speciale a fost întâlnirea cu Anastasia Soare, fondatoarea și CEO-ul Anastasia Beverly Hills și personalitate marcantă în industria frumuseții.

Am fost profund onorată să particip la Female Empowerment Summit. Evenimentul a reprezentat nu doar o ocazie de a împărtăși experiențe și cunoștințe, ci și un moment de conectare cu femei excepționale din diverse domenii. Female Empowerment Summit este o experiența ce transcende formatul tradițional al evenimentului. Această inițiativă româno-americană  care a debutat anul trecut şi care sărbătorește responsabilizarea femeilor, este un catalizator pentru conexiunile globale și o redefinire a succesului în sine. Summitul a adus  împreună femei extraordinare din medii variate pentru a formă o comunitate rezistentă de sprijin și inspirație, în remodelarea unui viitor mai luminos pentru generațiile viitoare. A fost o experiență intensă și motivantă care va rămâne vie în inimile noastre.”, a declarat Dana Miricioiu, medic chirurg estetician.

Cu o carieră dedicată frumuseții și cu o experiență de peste 20 de ani în chirurgia plastică – microchirurgie reconstructivă, Dr. Dana Miricioiu a ajutat mii de oameni să-și îmbunătățească aspectul și să se simtă mai încrezători, reprezentând un exemplu strălucit de profesionalism și pasiune.

În cadrul Summitului din Los Angeles, Dr. Dana Miricioiu, membră a “American Academy of Anti-Aging”, dar și a altor organizații de profil naționale și internaționale, a susținut o prezentare pe tema descoperiri inovatoare în domeniul sănătăţii şi bunăstării femeilor („Transformative Journey for Women: Pioneering a Wellness Revolution in Women’s Healthcare.”)

„Principalul meu obiectiv în practica de zi cu zi este să realizez intervenții chirurgicale estetice și proceduri de înfrumusețare care se extind dincolo de limitele și beneficiile fizice, devenind o parte a practicilor de sănătate emoțională și a bunăstării generale. De ce? Pentru că, în opinia mea,  frumusețea nu este doar o experiență vizuală; frumusețea este o caracteristică care oferă o experiență intelectului și simțului moral; frumusețea nu este o măsură fizică, trebuie să fie și una spirituală. Conceptul de frumusețe este diferit pentru fiecare individ, deoarece opiniile și mentalitățile lor sunt diferite. Toată lumea se naște cu o frumusețe naturală. Dar, din cauza circumstanțelor vieții (cum ar fi sarcina, îmbătrânirea sau pierderea în greutate) care lasă, de exemplu, o persoană cu pielea lăsată și inestetică, unii oameni simt că frumusețea lor naturală a dispărut. Aici este punctul unde se încadrează chirurgia estetică: Alegerea procedurii corecte de chirurgie estetică poate ajuta oamenii să arate mai bine decât oricând înainte, păstrând totuși autenticitatea și toate caracteristicile lor unice. Cred că este esențial că oamenii să facă diferența între autentic și augmentat și să caute proceduri pentru împlinirea personală, mai degrabă decât validarea socială. Frumusețea – este un termen care a fost modelat de tendințele în schimbare, așteptările societății și, acum, influența rețelelor de socializare, care ne bombardează în mod constant cu imagini fără cusur care pot schimba percepțiile despre ceea ce este considerat frumos. Frumusețea este responsabilitatea atât a medicilor, cât și a pacienților. În căutarea frumuseții, atât medicii cât și pacienții au responsabilități care să asigure că încercarea de a caută frumusețea exterioară nu umbrește importanța bunăstării generale. Acesta este punctul în care frumusețea exterioară se întâlnește cu frumusețea interioară și încrederea. Cred în chirurgia estetică din necesitate, nu din vanitate sau după tendințele la modă.”, a mai declarat dr. Dana Miricioiu.

Un nume de rezonanță în comunitatea medicală, Dr. Dana Miricioiu este recunoscută pentru contribuția sa la chirurgia estetică. Este dovadă vie a faptului că încrederea în sine și frumusețea pot fi obținute prin intermediul muncii dedicate, a cunoștințelor și a pasiunii. A introdus în România tehnici noi de menținere a sănătății pielii prin intervenții laser, în prezent dețînând cele mai performante tehnologii laser din lume, folosite în tratamentele estetice, în reconturarea și remodelarea corpului, fabricate de renumita companie Sciton, SUA. Acestea continuă să se claseze conform “The Medical Spa MD Physician Report”, ani la rând, pe locul întâi în cadrul intervențiilor estetice minim și non-invazive, fiind cele mai folosite laser în cabinetele medicale din lume, obținând cel mai ridicat punctaj din punct de vedere al performanțelor clinice obținute, dar și al siguranței pacientului.

Dr. Dana Miricioiu, autoare a cărții “Învață să învingi. Cancerul de sân se poate vindeca”, scrisă în timpul în care a desfășurat Programul Național de Reconstrucție de Sân după cancerul mamar, program susținut de Academia Medicală Română, colaborează de foarte mulți ani cu o echipă de medici, chirurgi plasticieni, medici specializați în boli de metabolism și de nutriție, toți puși în slujba pacienților, din dorința de a reda acestora încrederea în sine.

 

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

Epoque Hotel Relais & Châteaux lansează platforma de evenimente L’Art de Vivre și îl aduce în România pe Mark Lundgaard, unul dintre cei mai apreciați chefi din Copenhaga

Published

on

Epoque Hotel Relais & Châteaux, membru Relais & Châteaux, anunță lansarea platformei Epoque L’Art de Vivre, un concept care propune un calendar dinamic de evenimente menite să conecteze publicul urban cu arta rafinamentului și ospitalitatea autentică. Această inițiativă reflectă angajamentul hotelului de a deveni un punct de referință pentru comunitatea bon vivantului contemporan, prin experiențe culturale și gastronomice de excepție.

„Încă de acum 15 ani, de la fondare, promisiunea Epoque Hotel Relais & Châteaux a fost să fie un retreat urban, un loc al eleganței în inima orașului. Anul 2025 marchează un nou capitol în acest demers, printr-o selecție de evenimente menite să aducă împreună maeștri culinari, artiști și creatori care rezonează cu valorile noastre fundamentale: autenticitate, pasiune pentru frumos și cultură”, declară Diana Popescu, proprietar Epoque Hotel Relais & Châteaux.

La Epoque Hotel Relais & Châteaux, ceaiul de după-amiază devine o experiență în sine, sub umbrela FestiviThé

Sub umbrela Epoque L’Art de Vivre, hotelul propune experiențe inedite care extind inițiativele lansate deja în 2024. Printre acestea se numără FestiviThé, o inițiativă care a transformat ritualul ceaiului într-o celebrare a rafinamentului franțuzesc. În fiecare weekend din luna decembrie, oaspeții au fost invitați să descopere un bufet elegant, unde deliciile culinare – de la sandvișuri gastronomice, madeleines și tort de mere, la mousse de turtă dulce și praline realizate în casă – au fost acompaniate de ceaiuri de sezon, ciocolată caldă și punch-uri aromate.

FestiviThé a fost un proiect pilot, al cărui feedback ne-a confirmat apetitul publicului bucureștean pentru experiențe fine, bazate pe arome recognoscibile, într-un cadru elegant. Succesul acestui concept a stârnit în noi dorința de a continua și diversifica acest gen de experiențe. În 2025, vom transforma acest ritual într-o tradiție permanentă, adaptată fiecărui anotimp”, adaugă Ioana Petrescu, General Manager Epoque Hotel Relais & Châteaux.

În 2025, Epoque Hotel Relais & Châteaux împreună cu cheful Mark Lundgaard aduc la București experiența Kong Hans Kælder, restaurantul din Copenhaga distins cu 2 stele Michelin, membru Relais & Châteaux

În 2025, experiențele gastronomice la cel mai înalt nivel continuă la Epoque Relais & Châteaux cu o cină excepțională ce aduce la București universul Kong Hans Kælder, celebrul restaurant cu două stele Michelin din Copenhaga. Astfel, pe 6 si 7 aprilie, Epoque Tasting Room devine scena unor cine de excepție, ce reproduc fidel viziunea gastronomică a unei adevărate instituții culinare. Fondat în 1976, Kong Hans Kælder, primul restaurant din Danemarca distins cu o stea Michelin, continuă să fie un etalon al culturii culinare nordice, combinând tradiția franceză cu minimalismul scandinav. În cadrul serii dedicate oaspeților Epoque Hotel Relais & Châteaux, chef Mark Lundgaard, cel care a adus localului ce-a de-a doua stea Michelin, va crea o experiență excepțională, demnă de o capitală gastronomică. Totul va avea loc în Epoque Tasting Room, un spațiu de evenimente private intim, cu bucătărie deschisă, un chef’s table de 16 persoane și o cramă elegantă de vinuri prestigioase.

“Unele dintre cele mai sonore și respectate restaurante ale lumii se află în Copenhaga, un oraș devenit epicentrul gastronomiei mondiale. Faptul că chef Mark Lundgaard a reușit să inoveze și să se remarce într-un mediu atât de competitiv, aducând restaurantului pe care îl reprezintă două stele Michelin, este o dovadă a măiestriei sale. Consider că suntem privilegiați să îl avem alături și să putem replica experiența Kong Hans Kælder, membru Relais & Châteaux, în cadrul spațiului nostru de evenimente. Această oportunitate se datorează pasiunii noastre, dar și apartenenței la asociația Relais & Châteaux, care creează un mediu colaborativ, ce ne permite să aducem experiențe stelate, la București”, a declarat Diana Popescu, proprietar Epoque Hotel Relais & Châteaux.

SecrEAT invită oaspeții la experiențe culinare misterioase, dedicate celor mai fine papile

În aceeași notă colaborativă, hotelul continuă seria de evenimente SecrEAT, o experiență gastronomică exclusivistă, în care cheful este dezvăluit doar în seara evenimentului. Prima ediție din ianuarie 2025 a avut loc în Epoque Tasting Room și l-a avut ca protagonist pe Paul Oppenkampf, iar următoarele vor aduce împreună chefi din România și din afara granițelor, fiecare eveniment fiind o celebrare a creativității culinare și a artei gustului.

Food Meets Culture – un exercițiu cultural, care pornește de la gastronomie

Seria de evenimente Food Meets Culture este un alt proiect de referință pentru 2025, explorând conexiunile dintre gastronomie și arte moderne, precum moda, designul de bijuterii, pictura sau artele urbane. „La fel ca în artă, și în gastronomie fiecare element poartă o semnificație culturală profundă. Ingredientele, tehnicile, povestea din spatele fiecărui preparat sunt expresia unor tradiții, dar și a unei viziuni contemporane, puternic marcată de experiențe personale. Prin Food Meets Culture, dorim să arătăm că gastronomia nu este doar un act de consum, ci o formă de artă, un limbaj universal care unește oameni și idei”, explică Ioana Petrescu.

Prin aceste inițiative, Epoque Hotel Relais & Châteaux își reafirmă poziția de lider în industria ospitalității de lux, consolidând valorile Relais & Châteaux și oferind publicului bucureștean experiențe autentice, rafinate și memorabile. Cu un restaurant à la carte (L’Atelier Relais & Châteaux), un spațiu de evenimente versatil (Epoque Events Gallery) și un private dining exclusivist (Epoque Tasting Room), boutique hotelul deține toate premisele pentru a organiza de la reuniuni restrânse de 10-16 persoane până la recepții de 50-100 de invitați, menținând un mix de rafinament, intimitate și flexibilitate, adaptat cerințelor unui public exigent.

Continue Reading

Evenimente

Lavazza aduce excelența cafelei italiene la Bucharest Coffee Festival 2025

Published

on

Lavazza participă și anul acesta la Bucharest Coffee Festival 2025, eveniment de referință pentru industria cafelei din România și Europa Centrală și de Est. Festivalul, ajuns la cea de-a 11-a ediție, se va desfășura în perioada 21-23 martie, la Hala Laminor din București, reunind sute de specialiști în domeniu, respectiv barista, prăjitorii, antreprenori și pasionați ai cafelei din România, Italia, Grecia și Danemarca.

Bucharest Coffee Festival, organized pentru prima dată în 2014, este unul dintre cele mai importante evenimente dedicate cafelei de specialitate la nivel european, având ca obiectiv promovarea diversității și calității cafelei prin prezentarea celor mai bune sortimente, a celor mai inovatoare metode de preparare și a tendințelor actuale din industrie.

În cadrul festivalului, Lavazza va oferi sesiuni de degustare pentru noile sale blenduri din gama Tales of Italy, dedicată sectorului HoReCa, gamă ce include Tales of Italy Galleria, Tales of Italy Trastevere și Tales of Italy Canal Grande. Sesiunile de degustare vor avea loc sub îndrumarea trainerului barista local Lavazza, Eduard Oancea. De asemenea, iubitorii de cafea vor avea ocazia să testeze și gama Ready to Drink, cafea italiană în varianță rece. Cu o textură cremoasă și fină, gama Ready To Drink oferă trei variante diferite prin care Lavazza reinventează rețetele clasice în versiuni ready to drink, perfecte pe tot parcursul anului: Caffè Latte, Cappuccino și Espresso&Milk.

„Ne dorim să fim cât mai aproape de comunitatea pasionaților de cafea, să rămânem relevanți pentru iubitorii acesteia, prin sesiuni de cupping și interacțiune directă cu partenerii și consumatorii. Bucharest Coffee Festival este platforma ideală pentru a aduce în prim-plan excelența și inovația în domeniul cafelei”, a declarat Eduard Oancea, trainer barista Lavazza. ”Participarea Lavazza la festival subliniază angajamentul nostru de a susține profesioniștii industriei și de a educa publicul în ceea ce privește cultura cafelei”, a mai spus acesta.

Sâmbătă, la standul Lavazza, situat în fața scenei festivalului, va avea loc o sesiune de cupping de cafea. Cuppingul este o metodă standardizată de degustare a cafelei, folosită de profesioniști pentru a evalua arome, corp, aciditate, dulceață și alte caracteristici ale unei cafele. Această experiență este menită să le ofere participanților oportunitatea înțelegerii mai profunde a culturii cafelei.

Continue Reading

Evenimente

MILLE 18 – Events redefinește conceptul evenimentelor private în București. O locație rafinată de tip rooftop, îmbogățită de istoria orașului

Published

on

Situată în noul centru istoric al Capitalei, locația Mille 18 – Events oferă priveliște panoramică unică și un cadru perfect pentru orice tip de eveniment special. Noul hub de evenimente este plasat în inima orașului, un loc unde prind contur trecutul și prezentul datorită poziționării strategice la ultimul etaj al fostul Hotel Royal Palace, care încă poartă amprenta arhitecturii eclectice, combinată cu Beaux-Arts și modernism. Conceptul locației permite o versatilitate deosebită, atât prin facilitățile sălii, cat și a faptului că aceasta poate găzdui evenimente atât de tip corporate, cât și private și sociale.

Nuanțată de modernitatea Metropolei și situată la etajul superior, locația exclusivistă oferă o vedere panoramică, la 180 de grade, a orașului, și acces la o terasă descoperită cu o panoramă de 360°, un loc special unde oricine își poate trăi experiențele de neuitat, într-un cadru pitoresc și încărcat de viață.

Un eveniment special este ca un dialog între dorință și facilitățile care duc la îndeplinire viziunea asupra momentului ce va prinde viață pentru toți invitații. Pentru acest dialog, este nevoie de un spațiu unde să se întâmple și care să aducă laolaltă caracteristicile unei „conversații” charismatice, într-un sens mai profund, și care să rămână în amintire.

Evenimentul tău de neuitat în București poate începe la MILLE 18 – Events

Locația privilegiată a sălii de evenimente, oferă acces facil la principalele artere ale orașului, cum ar fi Calea Victoriei și Bulevardul Regina Elisabeta, fiind la câțiva pași de Parcul Cișmigiu.

De cele mai multe ori locația trebuie să spună ceva despre cei care organizează evenimentul și nota în care își așteaptă invitații. De la poziționarea în inima „Micului Paris” de altădată, la arhitectura și organizarea interioară, MILLE 18 Events este o locație desăvârșită și totodată versatilă pentru cei care au gusturi diverse: corporate, cocktail/recepție, cabaret, teatru, evenimente personale și publice având o capacitate de la 30, până la 220 de persoane.

Versatilitatea se transpune și în flexibilitatea personalului dinamic și deschis la a inova și personaliza experiențele invitaților, adaptând atmosfera și fundalul care vor fi îndeplinite cu excelență, pentru tematica evenimentului.

Facilități locației MILLE 18 – Events

Facilitățile locației se ridică la standardele de excelență pentru o sală de evenimente bine dotată, răspunzând celor mai sofisticate cerințe: acces facil prin 2 lifturi pentru persoane, 1 lift cu capacitate 1 tonă pentru marfă și 3 scări de acces, bufet, standuri sponsori, parcare supraterană cu plată în apropiere și acces la parcările subterane ale Hotelului Cișmigiu și Universitate, bar complet echipat, sistem audio de ultimă generație, sistem de proiecție video integrat, sistem de iluminat profesional, pupitru profesional pentru speake, pupitru tehnic de control, spațiu de depozitare, mobilier premium: scaune de stofă, mese de bufet cu huse, mese de cocktail, canapele, mese rotunde de 6/8 persoane.

Tipuri de evenimente găzduite la MILLE 18 – Events:

  • Evenimente corporate: Conferințe, gale, cursuri, mese rotunde, prezentări, congrese, simpozioane și alte tipuri de întâlniri, adaptate cerințelor dumneavoastră.
  • Evenimente sociale: Petreceri private, evenimente tematice, aniversări, botezuri, cununii, nunți și alte ocazii speciale.

O moștenire culturală transpusă în evenimentul tău

Locația MILLE 18 – Events este situată la ultimul etaj al fostului Hotel Royal Palace, într-o zonă plină de istorie și farmec.

Clădirea a fost proiectată de arhitectul francez Ernest Doneaud în anul 1885 și rămâne un reper în peisajul arhitectural al Capitalei.

Astăzi, ILLE 18 Events dă oamenilor oportunitatea de a organiza evenimente într-un cadru de excepție, care îmbină farmecul istoric cu facilități moderne și o priveliște spectaculoasă asupra orașului.

Creează propria poveste pentru tine și pentru invitații tăi. Contactează-ne la +40744377005 sau pe e-mail mille18.events@gmail.com.

Continue Reading

Trending