Connect with us

Evenimente

Sciccheria anunță Issima – un parteneriat unic, cu cheful Giuseppe Raciti, premiat de către Ghidul Michelin

Published

on

Restaurantele Sciccheria anunță programul Issima, o colaborare inegalabilă, cu Giuseppe Raciti, cheful care a adus restaurantului Zash, din Italia, o stea Michelin. Astfel, începând cu luna februarie, apreciatul bucătar devine consultant culinar al brandului. Ca urmare a acestui parteneriat, Giuseppe Raciti va semna meniurile celor două restaurante – Sciccheria Pipera, situat în zona metropolitană a Bucureștiului, pe bulevardul Pipera, și Sciccheria Rosetti, în Capitală, pe strada Tudor Arghezi -, va contribui la pregătirea personalului, va organiza cine de degustare, pentru oaspeții restaurantelor, va realiza meniuri și va găti personal, în cadrul evenimentelor corporate și private, unde este solicitat.

“Încă de la prima colaborare, am simțit o chimie profesională minunată cu Giuseppe, un chef extrem de talentat și bine organizat, caracterizat de o modestie impresionantă. Ne-au plăcut foarte mult stilul său gastronomic, cu influențe siciliene, foarte apropiat de al nostru, eleganța și atenția la detalii cu care își construiește fiecare farfurie. De aceea, am transformat această colaborare într-un parteneriat pe termen lung, prin care vom beneficia de expertiza și prezența sa în localuri. Oaspeții Sciccheria vor avea parte nu doar de meniuri noi, semnate de chef Raciti, ci și de experiențe unice, susținute de el. Mă bucur că se va implica în activitatea noastră, că va găti propriu-zis în restaurant, în cadrul evenimentelor publice și private, pe care le găzduim.”, a declarat Claudia Militello, cofondator Sciccheria.

În perioada următoare, chef Raciti va aduce o nouă viziune meniului, transformându-l într-o explozie de gusturi și arome unice. Meniurile de evenimente private vor fi realizate tot de către consultantul italian și implementate de către echipa Sciccheria.

“Sunt profund inspirat de etica de muncă și pasiunea specifice echipei Sciccheria, așa că mă bucur că fac parte din acest proiect. Viziunea mea culinară este în armonie cu principiile descoperite aici: un angajament neabătut față de selecția de ingrediente premium, evidențiate prin tehnici de gătire aparent simple, menite să potențeze aromele și beneficiile materiilor prime. În același timp, sunt pregătit să aduc și un suflu nou, de creativitate. Preparatele pe care le voi adăuga meniului vor fi un tribut adus patrimoniului sicilian, prin intermediul unui stil gastronomic ‘fusion’ care echilibrează tradiția cu abordări contemporane, invocând pentru oaspeții noștri o experiență culinară de neuitat, o veritabilă odă închinată Siciliei mele dragi.”, a declarat Giuseppe Raciti, chef consultant la Sciccheria.

Evenimentele private Sciccheria au, de acum, meniuri gastronomice specifice restaurantelor premiate internațional

Cei care optează pentru evenimente private sau corporate marca Sciccheria se vor putea bucura de expertiza chefului ce se va implica atât în partea de concepere meniu, cât și în cea de implementare la fața locului.

“Avem deja 3 variante de meniuri de catering stelat, realizate de către chef Raciti pentru clienții de evenimente corporate sau private, însă, în funcție de specificul fiecărei ocazii, putem veni cu modificări și propuneri adaptate. Astfel ne asigurăm că oaspeții noștri care își doresc mese memorabile beneficiază, într-adevăr, de preparate culinare extrem de fine și de experiențe frumoase, nemaiîntâlnite în România.”, a declarat Claudia Militello, cofondator Sciccheria.

“Mă simt excelent la Sciccheria. Interacțiunea cu publicul român și cu profesioniștii din restaurant este extrem de îmbucurătoare. Este o plăcere să văd interesul oaspeților pentru gastronomia italiana și dorința lor de a explora această cultură, aromele și asocierile pe care le propune. Gătesc cu drag, de fiecare dată, așa că aceste cine private vor deveni un element de referință al colaborării noastre.”, a completat Giuseppe Raciti, chef consultant.

Issima, conceptul colaborativ, menit să ducă experiența Sciccheria la superlativ, se lansează cu o cină-eveniment

Întreaga colaborare se desfășoară sub conceptul de Issima, menit să surprindă esența experienței Sciccheria, în parteneriat cu Giuseppe Raciti. “Ne dorim ca experiența Sciccheria să fie întotdeauna pozitivă și întotdeauna la superlativ. <<Grandissima>>, <<belissima>>, sunt doar câteva dintre cuvintele care ne dorim să ne definească. Pe celelalte, sperăm să le descoperim de la oaspeții noștri, care se vor bucura de această colaborare unică.”, a declarat Claudia Militello.

În fiecare lună, Sciccheria și Giuseppe Raciti vor organiza împreună cine de degustare, pentru oaspeții localurilor. Prima va avea loc pe 27 februarie, de la ora 20:00, în localul din strada Tudor Arghezi. Meniul va include preparate fine, create de chef pentru a ilustra stilul său gastronomic puternic ancorat în rădăcinile și tradițiile Siciliei. Prețul meniului este de 890 lei, cu asociere de vinuri inclusa.

Cei interesați de proiectul Issima sau care își doresc să ia parte la evenimentul public de lansare, din data de 27 februarie, sunt invitați să acceseze conturile de social media ale Sciccheria sau să contacteze reprezentanții restaurantelor, la numărul de telefon 0758.333.231 sau la e-mail issima@sciccheria.ro.

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

Un nou Consiliu Director Board pentru Professional Women’s Network România

Published

on

Miercuri, 10 Aprilie 2024, membrele Professional Women’s Network România s-au reunit într-o Adunare Generală și Electivă cu scopul de a aproba rezultatele activității pe 2023, de a valida planurile pentru anul 2024, dar și de a alege o nouă echipă la conducerea asociației.

Astfel, după doi ani marcați de realizări deosebite și de succes în implementarea unor proiecte noi și de impact, membrele asociației au acordat votul de încredere unui nou Consiliu Director. Începând cu acest mandat, intră în vigoare prevederile Statutului modificat anul trecut care statuează o structură nouă a Consilului Director prin extinderea numărului de piloni de la 9 la 11 cu două noi poziții de Vicepreședinte, respectiv Muzeul Femeilor Remarcabile și Relații Internaționale care vor contribui la la finalizarea și lansarea proiectului de suflet al asociației și continuă dezvoltarea asociației inclusiv pe plan internațional. Așadar, componența echipei de conducere a PWN România este: Ileana Botez – Președinte, Monica Eugeniu – Vicepreședinte Membre, Violeta Ciurel – Vicepreședinte Femei in Consilii de Administrație, Georgiana Cristea – Vicepreședinte Antreprenoriat, Soriana Popescu – Vicepreședinte Mentorat, Carmen Ciulian – Vicepreședinte Muzeul Femeilor Remarcabile, Alina Stoian – Vicepreședinte Relații Internaționale, Carmen Burtea – Vicepreședinte Parteneriate, Mioara Popescu – Vicepreședinte Financiar, Anca Bogos – Vicepreședinte Marketing si Comunicare și Adina Guțiu – Vicepreședinte Legal.

„Sunt deosebit de onorată să preiau al doilea mandat de Președinte al Asociației. Le mulțumesc membrelor Asociației pentru încrederea acordată. Apreciez că asociația noastră a reușit să devină mult mai activă, dinamică și vizibilă pe plan intern și internațional datorită tutror demersurilor și proiectelor pe care le-am realizat împreună. Sunt mândră de echipa cu care pornim la drum astăzi și le urez bun venit și celor 3 noi membre de Consiliu. Privesc înainte cu multă încredere și speranță în planurile pe care le-am făcut și le vom face împreună și pe care le vom continua cu aceeași implicare și dedicare, în potențialul comunității de a rămâne unită și de a-și continua călătoria către echilibrul de gen în leadership și în toate celelalte niveluri ale societății.”Ileana Botez, președinte PWN România.

Noua echipă a Consiliului Director al PWN România pornește cu entuziasm în acest mandat, cu planuri îndrăznețe pentru creșterea asociației și pentru realizarea misiunii sale de sprijinire a echilibrului de gen în poziții de leadership, prin promovarea femeilor în funcții de conducere.

Continue Reading

Evenimente

Conferința Drepturile creatorilor în domeniul audiovizual cu ocazia Zilei Mondiale a Proprietății Intelectuale

Published

on

Ministerul Culturii, Oficiul de Film și Investiții Culturale și Oficiul Român pentru Drepturile de Autor (ORDA), în parteneriat cu Uniunea Producătorilor de Film şi Audiovizual din România – Asociaţia Română de Gestiune a Operelor din Audiovizual (UPFAR-ARGOA) organizează, cu prilejul Zilei Mondiale a Proprietății Intelectuale, conferința Drepturile creatorilor în domeniul audiovizual.

Evenimentul se va desfășura luni 22 aprilie, în intervalul orar 10.00 – 17.30, la sala Aula a Ministerului Culturii.

Conferința își propune să aducă în atenția publică câteva teme de importanță în domeniu, organizate în cadrul unor paneluri de discuții: proprietate intelectuală în educație; bazele drepturilor de autor și drepturilor conexe ale titularilor de drepturi din domeniul filmului și al producțiilor audiovizuale; finanțarea producției de film prin programul de cash rebate, cumularea surselor de finanțare din mai multe state europene.

În deschiderea conferinței va lua cuvântul ministrul culturii, Raluca Turcan, și vor urma la microfon: Ana Mirea (Manager Oficiul de Film și Investiții Culturale), Andrei Ijac (Director General al ORDA), Viorel Chesaru (Director General UPFAR-ARGOA).

Conferința va fi continuată cu următorii invitați: prof. Viorel Roș (Președinte al Asociației Științifice de Dreptul Proprietății Intelectuale), prof. dr. Elena Roxana Vișan (Colegiul Național Pedagogic „Regina Maria“ din Ploiești), Cristian Florescu (Șef Serviciul Relații Internaționale și Proiecte, ORDA), Bogdan Ficeac (Manager General Dacin Sara), Viorel Chesaru (Director General UPFAR-ARGOA), Luisa Creață (avocat UPFAR-ARGOA), Laurenţiu Oprea (Director Executiv UPFAR-ARGOA), Ana Mirea (Manager Oficiul de Film și Investiții Culturale), Gabriela Suciu (Prodecan Facultatea de Film, Universitatea Națională de Arta Teatrală și Cinematografică „I.L. Caragiale“), Julien Chiappone-Lucchesi (Directorul Institutului Francez din România).

Programul panelurilor:

10:00 – 10:15         Accesul în incintă al participanţilor

10:15 – 10:45         Deschidere – discurs Raluca Turcan, Ministrul Culturii

  • Ana Mirea, Manager Oficiul de Film și Investiții Culturale
  • Andrei Ijac, Director General ORDA
  • Viorel Chesaru, Director General UPFAR-ARGOA

10:45 – 11:30         ORDA – Educația, Proprietatea Intelectuală și

Cultura, între deziderat și realitate

11:45 – 12:30         Drepturile creatorilor, online și offline 

12:30 – 13:15         pauză

13:15 – 14:00         Dacin Sara – Drepturile autorilor – scenariști și

regizori și activitatea Dacin Sara

14:15 – 15:00         UPFAR-ARGOA – Producătorii de film și opere

audiovizuale

15:00 – 15:45         pauză

15:45 – 16:30         Cash rebate în România

16:45 – 17:30         Cash rebate – finanțare internațională

17:30                     Cuvânt de închidere

 

Evenimentul se adresează tuturor categoriilor de public și profesioniștilor din industriile creative și media. Accesul este liber, în limita locurilor disponibile.

Continue Reading

Evenimente

Benvenuti a aniversat cu fast 20 de ani, alături de vedete

Published

on

Benvenuti a sărbătorit cu fast 20 de ani de dăruire și pasiune pentru încălțăminte în România. Evenimentul aniversar a fost o experiență plină de rafinament și eleganță, care a avut loc într-un cadru extraordinar, unde invitații s-au bucurat de fashion show-ul noilor colecții de primăvară-vară Benvenuti și Enzo Bertini, momente ce au purtat semnătura unicului Cătălin Botezatu și s-au delectat cu un super concert marca The Motans.

Evenimentul a adunat în lumina reflectoarelor unele dintre cele mai mari personalități din showbizul românesc, precum Cătălin Botezatu, prezentatoarea TV Ilinca Vandici, omul de televiziune Dan Negru, cântărețele Elena Gheorghe și Roxana Nemeș, talentatele actrițe Diana Dumitrescu, Ioana Ginghină și Cezara Munteanu, frumoasa prezentatoare de știri Iuliana Pepene și excentrica Raluca Bădulescu, alături de echipa Benvenuti și împreună cu alți peste 500 de invitați.

Întreg fashion show-ul de modă care a avut în prim-plan noile colecții de încălțăminte Benvenuti și Enzo Bertini a fost gandit, creat și pus în scenă de către arhitectul momentelor spectaculoase, nimeni altul decat celeburl designer Cătălin Botezatu. Cele peste 200 de ținute cu adevărat fastuoase, care au pus în evidență încălțămintea Benvenuti și Enzo Bertini, au fost semnate Cătălin Botezatu și Amavi Fashion.

Colecția de primăvară-vară Benvenuti este caracterizată printr-o poveste a îmbinării confortului, a pașilor relaxați, cu structuri și arhitecturi inovatoare. De la vedetele urbane ale zilelor noastre, sneakersii până la atât de femininii pantofi stiletto,  de la  formele reinterpretate de balerini și mocasini și până la sandale cu linii senzuale și accesorii bijuterie, această nouă colecție este povestea ipostazelor femeii contemporane, puternică și în același timp fragilă, energică și plină de senzualitate.

Colecția Benvenuti destinată bărbaților e completarea perfectă a acestei povești. Veți descoperi în cadrul acesteia de la structuri sport casual în variante monocrome sau cu mici inserții de culoare până la linii clasice, de o eleganță atemporală, construite în tonuri mai sobre precum blue, negru sau maro.

Întreaga colecție Benvenuti are, însă, un singur numitor comun: este  un adevărat elogiu adus confortului și funcționalității fiind, concomitent, expresia unui stil extrem de actual și versatil.

Colecția de primăvară-vară Enzo Bertini este reprezentată de un mix inedit și fabulos de branduri. O colecție cu care rezonezi și în care îți regăsești inspirația atât pentru stilul cotidian cât și pentru cel destinat momentelor speciale. Premiata, Karl Lagerfeld, Steve Madden, Valentino, Roberto Cavalli, Tommy Hilfiger, Guess sau Enzo Bertini sunt doar câteva din brandurile celebre care vor delecta clienții cu detalii spectaculoase, construcții arhitecturale și combinații de nuanțe luxuriante și neașteptate.

Pentru că a fost o seară aniversară unde s-au sărbătorit 20 de ani de Benvenuti, gazdele evenimentului au fost cei 4 asociați care au pus bazele îndrăgitului brand românesc:  Dan Pavel – general manager,  Adrian Certezeanu – administrator,  Adrian Câzu – director dezvoltare și  Gabriel Țepelea – director comercial. Au crezut în visul lor, iar din proiectele și ideile lor Benvenuti a devenit o poveste de succes.

”Aș dori să mulțumesc în primul rând întregii echipe pentru acești 20 de ani minunați în care am lucrat împreună, precum și milioanelor de români care au avut și au încredere în noi și cumpără zi de zi încălțăminte și accesorii Benvenuti. Ne dorim ca toți clienții noștri să pășească relaxat alături de noi și de acum încolo”, a declarat Dan Pavel, director general Benvenuti.

Conform “Top 50 cele mai puternice branduri românești”, clasament realizat anual de către revista Biz, Benvenuti deținea în 2021 una dintre pozițiile de top, mai exact poziția 13 în clasament. În plus, Benvenuti este prima companie de fashion retail, ca notorietate de brand, conform aceluiași clasament.

Totodată, Benvenuti era pe poziția a 9-a între brandurile preferate de către cumpărătorii din România, conform topului “Most Loved Fashion Brands”, clasament întocmit în decembrie 2022.

Dăruirea, pasiunea pentru încălțăminte, dorința de a oferi produse de o calitate excepțională cu un design fresh, dinamic și inovator au stat la baza creațiilor brandului.

Pe 25 martie 2004 s-a deschis primul magazin Benvenuti, la Timișoara. În prezent brandul de încălțăminte și marochinărie una dintre cele mai importante, cunoscute și puternice companii din domeniul fashion retail-ului din România, deținând 46 de magazine sub brandul Benvenuti și 9 magazine Enzo Bertini. În companie lucrează peste 400 de oameni, în 29 de orașe din România, cu 55 de magazine în total. Sediul central se află la Oradea, cu o suprafață de 1.000 mp pentru zona de birouri și 6.000 mp de spații de depozitare.

Cifra de afaceri de la începutul activității a fost de 1 milion de Euro în 2004, iar în 2023 a ajuns la 36 de milioane Euro.

Toate produsele din noile colecții sunt disponibile atât în magazinele Benvenuti și Enzo Bertini, cât și în magazinele online https://www.benvenuti.com/ro și https://www.enzobertini.ro/.

Continue Reading

Trending


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to verify temporary file contents for atomic writing. in /home3/newsone/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:52 Stack trace: #0 /home3/newsone/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home3/newsone/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home3/newsone/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 52