Connect with us

Fashion

Tu alegi: BOSS prezintă campania primăvară/vară 2024

Published

on

Campania de susținere #BeYourOwnBOSS militează pentru o viață autonomă, stimulată de încredere în sine, stil și viziune. În acest sezon, încrederea în sine e în centrul atenției, subliniind că alegerea îți aparține, iar decizia de a fi propriul tău BOSS ține de tine.

Pentru colecția primăvară/ vară 2024, BOSS a înrolat celebrități cunoscute pe plan internațional pentru a ilustra această narațiune motivațională. Campania globală arată noi fețe recognoscibile, inclusiv supermodelul brazilian Gisele Bündchen, modelul britanic Adwoa Aboah, plus ambasadorii consacrați BOSS, actorul din Coreea de Sud Lee Minho și jucătorul de tenis italian Matteo Berrettini. Cântăreața și actrița britanică Suki Waterhouse revine ca ambasador de brand pentru ceasurile, bijuteriile și ochelarii BOSS.

În noua campanie, fiecare protagonist e situat într-un labirint, pășind din întuneric spre lumină – reprezentând metaforic cât de importante sunt alegerile pe care le facem în viață pentru destinul nostru.

Colecția BOSS primăvară/ vară 2024 clădește pe elemente de design prezentate la show-ul de fashion din Miami, unde s-a putut admira o paletă de culori discretă și sofisticată pe interpretări contemporane ale unor piese clasice. Colecția oferă o selecție pentru o garderobă completă, pentru orice ocazie, care să răspundă unui stil de viață plin. Binecunoscutele costume BOSS sunt reinterpretate într-o suită de siluete moderne și puternice. Nuanțe blânde, țesături ușoare și contraste – fluiditate și structură; opacitate și translucid – conferă o perspectivă împrospătată, ideală pentru eleganță în sezonul cald.

Un motiv central recurent e monograma cu dublu B, prezentă pe multe piese, fie de îmbrăcăminte, fie accesorii. Acest detaliu distinctiv, cu designul împletit, reprezintă spiritul unui adevărat BOSS – un individ curajos, care nu se teme să ia o poziție fermă. Monograma cu dublu B e prezentă și în campania digitală amplă. Motivul va fi recreat în imagini supradimensionate 3D, folosind tehnologie CGI hiper realistă în locații iconice din toată lumea. Sub sloganul “Double B, Every Me,” aproape 100 de ambasadori de brand, celebrități, atleți și influenceri digitali vor crea content original pentru Instagram și TikTok. Aceste personalități se vor exprima în stilul propriu, în timp ce vor purta piese din colecția cu monograma dublu B – demonstrând că sunt mai multe feluri în care poți fi propriul tău BOSS. Fanii brandului vor fi invitați să se alăture campaniei, folosind un filtru unic de Instagram.

Campania a debutat la apusul zilei de 31 ianuarie până la răsăritul zilei de 1 februarie, când  BOSS a proiectat o hologramă de 10 metri înălțime a ambasadorilor Lee Minho și Gisele Bündchen în Potters Fields Park din Londra, în apropierea iconicului Tower Bridge. BOSS este primul brand de fashion care lansează o campanie globală cu o hologramă la scară mare, deschizând drumul pentru posibilități nelimitate în mediul outdoor advertising. Acest display vizual de impact va crea content captivant pentru canalele de social media ale brandului.

“Inovația are un rol proeminent în strategia noastră de a avea un impact asupra consumatorilor la scară largă și de a crea ceva fascinant. Holograma este cea mai recentă expresie a explorărilor noastre și a curiozității de a exploata puterea tehnologiei în comunicarea de brand.

Noutatea pe care o reprezintă ne ajută să creăm content captivant cu potențial imens de viralizare și memorabil, oferind o nouă experiență publicului nostru, care rezultă în asocieri pozitive cu brandul nostru. Nu în ultimul rând, căutăm sprijin și încurajăm consumatorii să interacționeze intens cu brandul nostru, dar și să descopere și să cumpere produsele noastre,” spune Nadia Kokni, Global Marketing și Brand Communications SVP la HUGO BOSS.

Colecția BOSS primăvară/ vară 2024 este disponibilă din 31 ianuarie, 2024, atât în magazinele BOSS din toată lumea și pe boss.com, cât și la partenerii noștri. Va fi susținută de o campanie de marketing 360° amplificată în social media și cu vizualuri outdoor la scară mare în orașe cheie din întreaga lume.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fashion

SUMMER FASHION GALA 2024. Evenimentul de referință din moda românească ajunge la cea de-a opta ediție pe 6 iunie

Published

on

Photo: SUMMER FASHION GALA 2024

SUMMER FASHION GALA, evenimentul de top din moda românească, ajunge la cea de-a opta ediție anul acesta și va fi găzduit de Veranda Mall. Evenimentul aduce în lumina reflectoarelor cele mai renumite branduri de haine și accesorii recunoscute pe plan național și internațional, alături de prezentări de modă spectaculoase. În culisele unui astfel de eveniment stau ore în șir de muncă de care se ocupă Manifesto Agency și criticul de modă Alin Gălățescu.

Pe 6 iunie, începând cu ora 19:00, publicul este invitat să participe la unul dintre cele mai importante evenimente din sectorul modei din România. Inițiat de Manifesto Agency și criticul de modă Alin Gălățescu, evenimentul SUMMER FASHION GALA promite o experiență de neuitat, oferind un fashion show de excepție și prezentând cele mai noi tendințe din domeniu.

Ca în fiecare an, gala reprezintă o incursiune în lumea culorilor vibrante și o invitație la explorarea diversității și a conceptului de versatilitate în modă. Evenimentul care a câștigat un prestigiu incontestabil în peisajul modei românești oferă și în acest an atât designerilor, cât și brandurilor locale și internaționale de top o ocazie specială de a-și prezenta colecțiile vestimentare într-un mod inedit în fața unui public numeros.

Atmosfera deosebită a evenimentului va fi întregită de prezența unor invitați de renume din industrie, precum și de personalități marcante din showbiz, mass-media, televiziuni, industriile creative și sponsori de top precum: Aqua Carpatica, BOSS, Costin Stoica Photographer, Cutia Zâmbetelor, Domeniile SÂMBUREȘTI, Dr. Pascal Dameh, EVY MAKEUP School, Ina M Cosmetics, Livrez Dragoste, Noodle Pack, Rolls, Vitamin Aqua.

Veranda Mall va fi gazda celei de-a opta ediții a evenimentului SUMMER FASHION GALA, pe 6 iunie, începând cu ora 19:00

SUMMER FASHION GALA este un fashion-concept care subliniază importanța de a adopta o viziune amplă și curajoasă în modă, adunând laolaltă branduri prestigioase și nume mari din industria fashion, care dau tonul tendințelor, printre acestea se numără: Alina Vasilescu, ANNA ROMAN, Belher, FUNKERS, IDILLYC, Raluca Roman, Raluca Soare, Vali Cioban. Fiecare colecție prezentată în cadrul show-ului reflectă unicitatea și viziunea distinctă a creatorilor săi, promovând un mix perfect adaptat cerințelor actuale.

Un proiect realizat de: Manifesto Agency, în colaborare cu Alin Gălățescu

Eveniment organizat cu sprijinul Veranda Mall

Prezentat de: Cosmina Păsărin

Sponsori: Aqua Carpatica, BOSS, Costin Stoica Photographer, Cutia Zâmbetelor, Domeniile SÂMBUREȘTI, Dr. Pascal Dameh, EVY MAKEUP School, Ina M Cosmetics, Livrez Dragoste, Noodle Pack, Rolls, Vitamin Aqua

Parteneri media: City Vision Magazine, Naratiunea.ro, NewsOne.ro

Accesul la eveniment se va face doar pe bază de invitație, iar publicul larg va putea urmări spectacolul de pe balconul mall-ului, beneficiind astfel de o perspectivă privilegiată asupra colecțiilor și a momentelor de defilare.

În conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor cu caracter personal, organizatorii aduc la cunoștință că în cadrul evenimentului SUMMER FASHION GALA 2024 vor fi realizate fotografii și înregistrări video ale participanților. Aceste materiale pot fi transmise live și promovate public, pe site și pe rețelele de socializare, iar prin prezența la eveniment participanții își dau acordul pentru folosirea acestora.

 

Continue Reading

Fashion

PEEK & CLOPPENBURG deschide magazinul nr.11, ȋn ARGEŞ MALL, cel mai mare centru comercial din Piteşti

Published

on

Primul magazin P&C din Piteşti şi al unsprezecelea din România şi-a ȋntâmpinat primii oaspeţi ȋn această dimineaţă, odată cu inaugurarea celui mai nou mall din judeţul Argeş, ȋn Piteşti, pe strada Tudor Vladimirescu nr. 37.

În acest week-end (25 – 28 aprilie), renumitul retailer multi-brand din industria fashion Peek & Cloppenburg sărbătorește marea deschidere din Piteşti. Clienții sunt invitați să se bucure de muzică live, vor fi răsfățați în lounge-ul de beauty special amenajat, se vor dezmierda cu dulciuri, băuturi răcoritoare, vor beneficia de discount de 20% la produsul preferat şi se vor bucura de diverse activităţi atractive.

În prezent, P&C este prezent ȋn 16 ţări: Germania, Austria, Elveţia, Olanda, Polonia, Croaţia, Cehia, Ungaria, Letonia, Lituania, România, Slovenia, Slovacia, Bulgaria, Serbia şi din 2022 şi în Belgia.

Suntem bucurosi că am ajuns în Piteşti, centrul judeţului Arges, inaugurând aici magazinul nr.11 din România. Noul mall este rezultatul unui proiect ambiţios de regenerare urbană prin reconversia unei zone industriale de 13 hectare din sudul oraşului, într-un proiect comercial complex, care include un parc generos, pasarelă pietonală şi auto care leagă noua zonă de restul oraşului.

Suntem încrezători că noul proiect va deveni rapid o destinaţie în sine pentru locuitorii întregii regiuni, nu numai a celor care locuiesc în Piteşti, şi totodată, încântaţi să fim prezenţi cu un nou design de magazin- small-city- un design comprimat, o abordare nouă asupra celor 1800 mp ce îmbină inovaţia cu industrialul. Acest nou concept ne permite să ajungem şi în oraşele mai mici, astfel încât să fim tot mai aproape de cât mai mulţi dintre clienţii nostri, într-un context în care tocmai ce am lansat programul INSIDER care răsplăteşte loialitatea prin oferte personalizate, discount-uri speciale, acces la evenimente private, lansări de colecţii şi alte acţiuni ce dovedesc cât de mult apreciem loialitatea clienţilora menționat Alina Șerban Regional Sales Manager Peek & Cloppenburg.

  • Noul concept de magazin

În noul magazin de 1800 de mp din Arges Mall, P&C va oferi peste 100 de branduri sub acelaşi acoperiş, astfel clientii ȋşi pot găsi ţinuta potrivită stilului personal pentru orice ocazie. Acest lucru este posibil printr-o coordonare atentă a gamei de produse ce include atât branduri exclusive, cât şi renumitele branduri internaţionale.

Noutatea vizează sectorul de femei organizat pe o nouă structură menită să le ofere doamnelor o orientare mai facilă. Women Young Fashion, Women Contemporary şi Women Modern Timeless sunt noile divizii ce oferă inspiraţie în alcătuirea unei ţinute reprezentative.

P&C continuă dezvoltarea reţelei sale de magazine pe pieţele deja existente, urmărind ȋn acelaşi timp şi noi pieţe ȋn Europa de Est.

Noul magazin intenţionează să le ofere clienţilor o stare de bine, un spațiu ideal pentru a găsi inspirația alegerii unei ținute care să îi reprezinte, aceștia având la dispoziție o varietate de colecții premium de la branduri de top – Hugo, Boss, Tommy Hilfiger, Joop!,  Polo Ralph Lauren, Marc Cain, Guess, dar şi branduri exclusive P&C precum Jake*s, Review, McNeal şi Christian Berg.

Fii pregătit să fii încântat de noile colecţii ale brandurilor tale preferate şi să te bucuri de o sesiune de cumpărături animată de vioară live, DJ, un corner de beauty în care poţi testa noile trend-uri în materie de make up, băuturi racoritoare şi alte surprize.

Continue Reading

Fashion

Colecția Wedding Season de la bonprix

Published

on

Nunta este unul dintre cele mai importante evenimente din viața fiecărui cuplu. Pentru viitorii soți și pentru invitații lor, alegerea ținutei nu este adesea o sarcină ușoară, necesitând căutări îndelungate. bonprix își însoțește clienții în diferite momente și încearcă să fie alături de ei inclusiv în timpul celor mai importante evenimente. Cu gândul la toate femeile și poveștile lor unice, marca a creat o colecție de nuntă.

STRĂLUCEȘTE ÎN CEA MAI IMPORTANTĂ ZI

bonprix înțelege perfect că fiecare mireasă își dorește să arate extraordinar în această zi specială. De aceea, oferă o gamă largă de rochii de mireasă în colecția Wedding Season – de la modele clasice și romantice cu croială de sirenă, la modele delicate ajurate, până la cele cu decolteuri îndrăznețe. Dar asta nu e totul! Din ce în ce mai multe femei optează pentru ținute neobișnuite, motiv pentru care, marca oferă și costume sau salopete în nuanțe de alb. Gama variată va permite cu siguranță fiecărei mirese să creeze ținuta visurilor sale.

LENJERIE DE CORP SENZUALĂ

În colecţia de nuntă de la bonprix nu poate lipsi lenjeria – găsești aici sutiene, chiloți sau ciorapi. Senzualitatea și eleganța sunt calitățile care o diferențiază. Marca a inclus atât modele clasice, simple, cât și modele decorate cu broderii delicate sau aplicații subtile. Linia cuprinde, de asemenea, lenjerie intimă modelatoare care va accentua atuurile siluetei, oferind încredere și confort pe toată durata ceremoniei. Ceea ce porți sub ținuta ta de mireasă este la fel de important ca și alegerea ținutei în sine – până la urmă, este a doua noastră piele. Alegând un sutien și chiloți de la bonprix vei arăta și te vei simți perfect!

PASTELURI SUBTILE

Dar o nuntă este, de asemenea, un eveniment important pentru apropiații mirilor. De aceea, marca bonprix a pregătit sugestii pentru invitații la nuntă care vor să arate elegant și stilat în această zi. Culorile pastelate, cum ar fi rozul pudrat, albastrul fin și movul delicat, domină colecția. Optând pentru aceste nuanțe subtile, vei crea un look feminin și romantic, care se înscrie perfect în atmosfera evenimentului. Poartă la această ținută sandale cu toc și completează întregul cu accesorii – o geantă cu lanț alb sau bej și bijuterii argintii. Dacă nu știi ce să porți la o nuntă, optează pentru pasteluri. Acestea sunt culori clasice în care vei arăta șic, fără să faci concurență miresei.

ELEGANȚĂ EXPRESIVĂ

bonprix mizează pe diversitate, oferind în colecția sa ceva pentru fiecare femeie. Dacă pastelurile nu te atrag, nu-ți face griji – vei găsi și alte nuanțe aici! Linia Wedding Season prezintă culori mai intense alături de culori mai delicate – roz de zmeură energic, fucsia și bleumarin elegant. La fel ca și pastelurile, acestea se potrivesc bine cu albul și bejul. Dacă vrei să ieși în evidență, optează pentru accesorii într-o nuanță metalică, care sunt un hit în acest sezon. În acest fel, poți pune punctul pe „i” la ținuta ta!

Pentru și mai multe inspirații de nuntă accesează site-ul www.bonprix.ro!

Continue Reading

Trending