Connect with us

Stiri Romania

Sfaturi pentru Black Friday 2023 de la ANPC. La ce sa fii atent cand faci cumparaturi la reducere

Published

on

Sursa foto: Pexels

Luna noiembrie este marcată de unul dintre cele mai importante evenimente pentru cei dornici de cumpărături, dar și pentru persoanele care au așteptat această perioadă să-și achiziționeze anumite produse la un preț redus. Pentru a asigura că toți beneficiarii reducerilor vor fi satisfăcuți, au fost anunțate câteva sfaturi de Black Friday 2023 ANPC.

Directorul general al Direcţiei Generale Control şi Supraveghere Piaţă şi Armonizare Europeană ANPC, Paul Anghel a publicat pe contul său de Facebook o serie de recomandări cu privire la cumpărăturile de Black Friday. 

Sfaturile ANPC de Black Friday

„Recomandăm verificarea prețurilor prin consultarea site-urilor care afișează  prețuri comparative pentru același produs, practică ce a dus la îmbunătățirea constantă a modalităților de prezentare a prețurilor și reducerilor de către magazinele electronice.

Pentru cumpărături avantajoase în perioada ofertelor de Black Friday, citiți cu atenție caracteristicile produsului și verificati dacă acesta corespunde cu adevărat dorințelor și nevoilor dvs.

Cumpărăturile din perioada Black Friday pot fi făcute în deplina siguranță dacă:

  • Întocmiți o listă cu produsele pe care doriți să le cumpărați și cu prețurile actuale ale acestora. Astfel veți fi informat cu privire la reducerile de prețuri;
  • Verificați stocul existent;
  • Verificați prețul afișat și dacă acesta este integral (contine sau nu TVA);
  • Verificați dacă prețul include și costul de livrare.
  • În cazul în care comandați online, verificați, înainte de a trimite comanda, dacă prețul fiecărui produs din coșul de cumpărături este același cu prețul redus indicat atunci când ați ales produsul.
  • Dacă aveți nelămuriri, contactați comerciantul prin telefon pentru a cere informații suplimentare asupra produsului, serviciilor post-vânzare sau a condițiilor de livrare. Modul în care comerciantul răspunde la aceste întrebări vă poate oferi indicii asupra seriozității vânzătorului.

Recomandăm consumatorilor să citească recenziile privind produsele oferite online, care pot da indicii despre calitatea acestora sau despre seriozitatea comerciantului; acesta este obligat să ofere acces consumatorilor la toate recenziile privind produsele şi să garanteze faptul că recenziile publicate provin de la consumatorii care au utilizat sau au achiziţionat efectiv produsul.

În plus, pentru contractele încheiate pe piețele online (de intermediere vânzări ȋntre comercianţi şi consumatori) consumatorul trebuie să ştie că orice furnizor de piață online (proprietarul website-ului de intermediere) este obligat să furnizeze următoarele informaţii într-o secțiune specifică a interfeței online, care este direct și ușor accesibilă de pe pagina unde sunt prezentate ofertele:

  • dacă partea terță care oferă produsele este sau nu un comerciant – persoana juridică şi ȋn cazul ȋn care nu este un comerciant – persoană juridică ci o persoană fizică care vinde, să specifice faptul că drepturile consumatorilor care decurg din legislația în materie de protecție a consumatorilor nu se aplică contractului încheiat;
  • la furnizarea de rezultate ca răspuns la o căutare efectuată online de către un consumator, furnizorul de piață online este obligat sa specifice ȋn mod clar într-o secțiune specifică a interfeței de pe pagina unde sunt prezentate ofertele, existența oricărei publicități plătite sau a oricărei plăți specifice pentru asigurarea unei încadrări pe o poziție mai bună în ierarhie a produselor în cadrul rezultatelor căutării.

Pentru siguranța contului dumneavoastră, când doriţi să achiziționați online cu plata prin card bancar, căutați „https” în adresa URL și o pictogramă de lacăt în bara de adrese. Acestea semnalează că site-ul este conceput pentru a fi sigur. În cazul plăţilor făcute cu cardul, nu transmiteți niciodată codul PIN al cardului din 4 cifre şi parole bancare, dacă primiți orice corespondență care pare a fi de la comerciant, prin care vi se solicită acest lucru.”

De asemenea, Paul Anghel a anunțat că ANPC – Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor prin intermediul – Centrul European al Consumatorilor România – ECC România a realizat un ghid pentru consumatorii care vor să achiziționeze produse în perioada marilor reduceri de prețuri de Black Friday.

Consumatorii trebuie să se intereseze despre prețul produselor și pot ține cont de sfaturile pentru Black Friday 2023 ANPC.

Indiferent ca este vorba de un magazin online sau de unul clasic, prețul trebuie întotdeauna afișat clar, lizibil, în lei și cu toate taxele incluse (TVA si alte taxe suplimentare, dacă este cazul).

În ceea ce ține de prețul redus, acesta trebuie să fie inferior prețului de referință / prețului anterior. 

Prețul de referință / prețul anterior reprezintă cel mai scăzut preț practicat în același spațiu de vânzare în perioada ultimelor 30 de zile, înainte de data aplicării prețului redus.

Orice anunț de reducere de preț exprimată în valoare absolută sau în procent trebuie efectuat vizibil, lizibil și fără echivoc pentru fiecare produs sau grup de produse identice:

  • fie prin menționarea noului preț lângă prețul anterior, barat;
  • fie prin mențiunile „preț nou”, „preț vechi” lângă sumele corespunzătoare;
  • fie prin menționarea procentului de reducere și a prețului nou care apare lângă prețul anterior, barat.

Citește și: Patru dintre serviciile de stare civilă vor fi digitalizate. Ministrul Cercetării, Inovării şi Digitalizării a făcut anunțul

Cele mai frecvente reclamații legate de Black Friday

Cele mai des reclamații de Black Friday ale consumatorilor în anii precedenți:

  • Afișarea unui anunț promoțional pe site-ul magazinului online ”-50%” la toate produsele , dar în realitate, această reducere nu se aplica tuturor produselor aflate la comercializare;
  • În catalogul promoțional de pe site-ul magazinului online era prezentat un produs electrocasnic cu un procent de reducere de „-200%”, în fapt, reducerea aplicată era de -16%;
  • Perioada de valabilitate a reducerilor de preț și disponibilitatea produselor la oferta nu erau menționate;
  • Lipsa informării asupra reducerii la prețul de referință (cel mai mic preț practicat în ultimele 30 de zile), consumatorul nefiind informat în mod real asupra avantajului reducerii prețului la achiziția produsului;
  • Deși produsul selectat apărea ca fiind disponibil în stoc, în momentul în care produsul a fost introdus în coș, acesta apărea ca epuizat;
  • Deși produsul apărea în stoc, iar consumatorul a urmărit site-ul frecvent, la startul vânzărilor de Black Friday produsul apărea direct ca stoc terminat – reclamă mincinoasă;
  • Produse la ofertă care nu aveau precizat prețul vechi tăiat și prețul nou, ci doar un singur pret;
  • Consumatorul după o ora și jumătate de la precomanda pe site, a adăugat și alte produse în coș, iar după finalizarea comenzii produsele selectate nu mai erau în stoc;
  • Afișarea incorectă a prețurilor: pe site se menționa „ofertă specială” dar prețul vechi nu apărea și nici reducerea procentuală, inducând în eroare consumatorul;
  • Produsul a fost plasat în coșul de cumpărături, iar la finalizarea comenzii produsul respectiv a apărut cu un preț mai mare cu 900 lei – reclamă abuz de promovare;
  • Pentru a face cumpărăturile de Black Friday de pe site clientul trebuia să aplice pentru un card de cumpărături la o anumită bancă, fără a i se da posibilitatea alegerii vreunui produs, clientului fiind imposibilă plasarea comenzii;  
  • La deschiderea promoției de pe site, un singur produs părea ca având o promotie reală de 50%, iar acela deja nu mai era în stoc – reclama înșelătoare;
  • Comerciantul a refuzat cumpărarea produselor cu cardul în rate, motivând că platforma are probleme tehnice. La solicitările clientului la ore diferite a primit același răspuns negativ, consumatorul fiind în imposibilitatea de a achizitiona produsele.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Stiri Romania

ProCarieră: investiție în educația modernă pentru viitorul agriculturii și protecției mediului

Published

on

Asociația pastel, în parteneriat cu ProCredit Bank, lansează proiectul ProCarieră la Liceul Tehnologic „Gheorghe Ionescu-Șișești” din Valea Călugărească din județul Prahova, continuând angajamentul de a susține accesul tinerilor la educație practică de calitate.

Într-un context educațional în care multe unități de învățământ din România se confruntă cu lipsa dotărilor moderne, „ProCarieră”  își propune să aducă o schimbare concretă. Proiectul vizează dotarea completă a laboratorului de chimie cu echipamente performante, materiale didactice actualizate și mobilier adecvat, astfel încât elevii să poată învăța și exersa competențe esențiale în condiții similare celor întâlnite în mediul profesional actual.

Prin această inițiativă, Asociația pastel și ProCredit Bank urmăresc facilitarea accesului elevilor la tehnologie modernă și metode de predare adaptate realităților de pe piața muncii. Totodată, proiectul își propune să crească motivația și interesul elevilor pentru domenii precum chimia, protecția mediului și agricultura sustenabilă, sprijinind, astfel, formarea unei generații de profesioniști capabili să răspundă provocărilor economice și de mediu viitoare.

Un spațiu educațional care inspiră

Pentru a transforma laboratorul într-un spațiu care să motiveze și să inspire, proiectul a inclus și elemente estetice, menite să stimuleze creativitatea elevilor. În urmă cu două săptămâni a fost realizată o pictură amplasată în partea din spate a laboratorului, iar în perioada următoare, voluntarii vor contribui la pictarea suplimentară a pereților. Crearea unui spațiu educațional atractiv, prin pictura realizată de un artist din București, oferă o experiență completă și memorabilă, susținând dezvoltarea personală a elevilor.

Educație financiară pentru viitor

Începând cu anul școlar următor, ProCredit Bank își dorește să le ofere elevilor sesiuni de educație financiară, contribuind la dezvoltarea unor competențe esențiale pentru viața de zi cu zi și pentru o integrare mai bună pe piața muncii. Detaliile și calendarul acestor sesiuni vor fi stabilite împreună cu profesorii liceului.

„O educație relevantă, adaptată cerințelor actuale, este esențială pentru viitorul tinerilor. Prin ProCarieră, susținem dezvoltarea competențelor practice și profesionale ale elevilor și contribuim la crearea unui mediu educațional în care fiecare elev are șansa de a-și valorifica potențialul,” a declarat Andreea Oprea, Director Executiv Asociația pastel.

Un efort comun cu impact pe termen lung

Implementarea proiectului s-a realizat în prezența a peste 50 de voluntari din partea ProCredit Bank, împreună cu elevii și profesorii liceului, care au participat la activitățile de amenajare și dotare a laboratorului care au inclus instalarea echipamentelor și reorganizarea spațiului, ateliere educative și activități de revitalizare a campusului școlar.

“ProCredit Bank este alături de comunitățile locale nu doar ca susținător, ci ca partener implicat în construirea unui viitor mai bun. Credem că evoluția are la baza educația și că fiecare tânăr merită șansa de a se dezvolta într-un mediu care îl inspiră. Prin ProCarieră, ne dorim să oferim nu doar echipamente, ci și încredere, motivație și perspective reale pentru un viitor sustenabil, ”, a declarat Ioan Cornian, Director General Adjunct ProCredit Bank.

În urma implementării proiectului, 550 de elevi vor beneficia direct de noile resurse educaționale, iar în următorii 10 ani, peste 2.750 de elevi vor avea acces la un laborator modern și funcțional. Această investiție nu doar că va îmbunătăți considerabil condițiile de învățare, dar va contribui și la pregătirea unei comunități locale mai bine echipate pentru integrarea pe piața muncii.

„ProCarieră marchează începutul unei colaborări promițătoare și al unei frumoase prietenii între ProCredit Bank și Liceul Tehnologic «Gheorghe Ionescu-Șișești» – o relație construită pe încredere, implicare și dorința comună de a le oferi tinerilor un viitor mai bun, în care Asociația pastel joacă rolul de liant și catalizator al inițiativelor educaționale.”, a concluzionat Andreea Oprea.

Continue Reading

Stiri Romania

De Ziua Internațională a Scrisului de Mână scriem împreună un capitol al solidarității pentru Fundația Copii în Dificultate

Published

on

Astăzi, de Ziua Internațională a Scrisului de Mână, Fundația Copii în Dificultate își dorește să scriem cu toții un capitol al solidarității și să povestim despre cum implicarea comună presupune mesaje durabile în spațiu și timp. Se spune că nu uităm mâna care ne-a învățat să scriem. Scrisul este moștenirea durabilă pe care o primim, cu scopul declarat de a lăsa moștenire mesajele noastre. Scrisul este ceea ce ne leagă de generațiile trecute și de cele viitoare, dar și ceea ce ne unește dincolo de distanțe.

 

Azi  o să îți povestim despre sărbătorile care au trecut, dar și despre prima acțiune de anvergură pe care o pregătim pentru 2025 și care va fi chiar pe 27 februarie, declarată pe plan internațional Ziua Bolilor Rare.

Despre solidaritate și împărtășire este tot ce face Fundația Copii în Dificultate – și acest lucru s-a văzut și s-a transmis limpede în perioada sărbătorilor, când comunitatea din România și comunitățile partenere din toată lumea – din Regatul Unit, din Germania și Statele Unite – s-au solidarizat pentru a crea acea atmosferă de sărbători generoase pe care orice copil și-o dorește – poate mai ales dacă este vorba despre un copil aflat în dificultate.

Am petrecut sărbători ca-n povești, datorită prietenilor noștri! Copiii de la Școala Little Genius (https://www.littlegenius.ro/) au creat pentru noi brazi de Crăciun reinterpretați, având drept temă cromatică oranjul nostru, culoarea optimismului – s-au implicat 55 elevi de gimnaziu și cadrele lor didactice, sub coordonarea doamnei profesoare Dr. Laura Goran, Manager Proiect. Brazii au fost expuși în magazinele NEXT din mall-urile bucureștene AFI Cotroceni, Băneasa, Promenada, Mega Mall. Conform estimărilor, i-au văzut cca 46.542 de vizitatori (scrie-ne dacă i-ai văzut și tu!). Numai câțiva fericiți care au licitat pentru brăduți au putut să îi ia acasă. Noi am luat acasă bucuria și desigur fondurile obținute care ne vor ajuta să ne îndeplinim marele vis al Fundației, Casa dintre brazi.

Sub același generic, Fii voluntar de mic, Școala Beirut (bbischool.ro) s-a integrat în acest lanț universal al solidarității și generozității, organizând în cadrul Târgului de Crăciun al școlii un stand portocaliu – toate fondurile obținute din vânzarea gadgeturilor portocalii au fost și ele direcționate către același vis al Fundației CID: Casa dintre Brazi. Tot de sărbători, La Casa Maria am primit colindători și oaspeți de seamă.

În total 450 de oameni au fost spiridușii buni care au făcut voluntariat pentru noi. Mulțumirile noastre se îndreaptă acum și către Școala George Topârceanu, Asociația Luna, Caterpillar, Club Offroad Muntenia, Asociația ONOR, Asociația Noi facem. De la oameni pentru oameni, Asociația Grija de aripi. Biserica Șerban Vodă, Liceul Mihai Eminescu din Călărași, Școala Gimnazială 1 Decembrie, Biserica Sintești, părintele Jarco și echipa Oracle.

Și pentru că dar din dar se face rai, ne-a plăcut să jucăm și rolul lui Moș Crăciun! Am primit cu recunoștintă darurile din partea comunităților partenere din Regatul Unit, Statele Unite și Germania, ambalate deja în cutii de pantofi de către familiile donatoare, apoi le-am distribuit în comunitățile românești cu copii aflați în dificultate, bolnavi și/sau din familii defavorizate. Am împărțit către 25 de astfel de comunități românești, din București și alte câteva județe, în total peste 5000 de cadouri de Crăciun.

Au primit cadouri copii din comunitățile Ferentari, Drumul Găzarului, Crângași sat Valea Brazilor, Argeș, comuna Soldanu – Negoiești, Ilfov, Gura Șuții – Dâmbovița, sat Palanca, Giurgiu, comuna Svinița – Mehedinți,  copiii de la Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii Marie Curie și desigur cei din centrele CID Sf. Christofor și Casa Maria.

O parte din cadouri au fost distribuite prin grija DGASMB, Arhiepiscopiei Bucureștilor, Parohiei Maternitatea Polizu, Direcției de Asistență socială Popești Leordeni, Centrului Catehetic Sf. Mare Mucenic Gheorghe – parohia Progresu, Bisericii Paraclisul Acoperămîntul Maicii Domnului și Sf. Ioan Rusu, parohia Sintești, Parohiei Petru și Pavel – Biserica Belvedere.

Mesaj pentru viitor – lansarea din februarie 2025 – o carte-eveniment scrisă de însuși Mihai Badea

Dacă am vorbit până acum despre sărbătorile care au trecut, e timpul să vorbim și despre anul care ne așteaptă – și despre încercarea care ne așteaptă – anume de a începe construcția Casei dintre Brazi din Zărnești, primul centru de respite care din România pentru familiile defavorizate cu copii cu diagnostice invalidante și/sau incurabile.

Aici îl lăsăm pe Mihai Badea, eroul înotător, să preia sarcina de a transmite mesajul. Pe 27 februarie, de Ziua Bolilor Rare, el va lansa cartea în care-și spune povestea. Invitații vor afla cum s-a născut visul de a străbate Lake Powell, aventură dedicată CID, precum și ce aventuri urmează.

,,Fiecare cuvânt pe care vi-l scriu poartă cu el recunoștința mea pentru sprijinul vostru, pentru încurajările și ajutorul pe care mi le-ați oferit de-a lungul timpului. Datorită vouă, acum facem un pas uriaș împreună: începem construcția Casei dintre Brazi din Zărnești, un centru care va aduce speranță și alinare familiilor cu copii ce se confruntă cu diagnostice dificile. Tot ceea ce am trăit până acum m-a transformat profund; de curând am pus in scris etapele acestei transformări, astfel ca în curând veți putea citi despre ele în cartea mea „Învățăturile Apelor. Istoria unei transformări profunde”. Este povestea lecțiilor pe care apa mi le-a oferit despre curaj, despre limite si depășirea lor, despre prietenie și puterea de a găsi sens în cele mai grele momente. Este povestea mea, dar în ea veți regăsi și o parte din voi – cei care ați fost mereu alături de mine. Vă aștept la sfârșit de februarie să împărtășim împreună aceste învățături!˝

De 35 de ani în România, CID desfăşoară programe de asistenţă şi protecţie pentru mai multe categorii de copii: cu dizabilităţi, cu boli cronice în fază terminală, infectaţi cu HIV/SIDA, copii cu risc de abandon familial şi şcolar. În toți acești ani, fundaţia a fost „ACASA” pentru sute de copii abandonaţi în spital de propria familie pentru că s-au născut cu dizabilităţi grave.

Continue Reading

Stiri Romania

Asociația pastel în 2024: cifrele și emoțiile din spatele misiunii “Nicio lună fără o faptă bună”

Published

on

Cu o viziune clară și un angajament de neclintit „Nicio lună fără o faptă bună”, Asociația pastel a transformat și 2024 într-un an al schimbărilor pozitive, sprijinind comunități și inspirând încredere. Cu peste 12.000 de beneficiari direcți și cu sprijinul a zeci de parteneri și sute de voluntari, organizația nonprofit încheie al patrulea an de activitate cu rezultate bune și planuri ambițioase pentru 2025.

„Rezultatele Asociației pastel nu sunt cuantificabile doar în cifre importante și rapoarte, ci în impactul profund pe care misiunea noastră, „Nicio lună fără o faptă bună”, îl are asupra oamenilor și comunităților. Fiecare proiect spune o poveste, de la familii care au primit sprijinul necesar pentru a depăși momente dificile, la voluntari care au investit timp și pasiune, până la parteneri care au transformat simple colaborări în exemple de responsabilitate socială. Noi construim fiecare parteneriat pe o fundație solidă de valori comune, iar strategia noastră este să răspundem nevoilor imediate și, în același timp, să creăm comunități mai unite, mai reziliente și un viitor mai bun pentru noi toți”spune Andreea Oprea, director executiv Asociația pastel.

12.000 de beneficiari direcți,  83 parteneri financiari & instituționali și peste 300 de voluntari, în 2024.

În cei patru ani de activitate, Asociația pastel a atras un număr tot mai mare de parteneri financiari și instituționali, datorită unei abordări care pune pe primul loc responsabilitatea față de comunități, transparența, rezultatele tangibile și comunicarea deschisă. În acest timp, Asociația pastel a atras și gestionat un buget total de 1,200,000 euro, care a fost investit în proiectele lunare.

În 2024, 61 de companii din sectorul privat au ales să să susțină proiectele Asociației pastel, de la finanțarea programelor educaționale pentru copii din zone vulnerabile, până la sprijinirea inițiativelor de sănătate comunitară sau de mediu, fiecare parteneriat a fost însoțit de raportări detaliate și povești reale, care au arătat beneficiile concrete ale implicării lor.

„Pe parcursul celor patru ani de activitate, Asociația pastel a demonstrat că fiecare contribuție contează, transformând resursele oferite în rezultate tangibile. Acum, pe final de an, redirecționarea celor 20% din impozit nu este doar un gest de solidaritate, ci o decizie strategică, care amplifică impactul pozitiv al companiei. Beneficiarii noștri, de la copii vulnerabili la adulți care se bucură de o mai mare autonomie, sunt dovada vie că implicarea poate schimba vieți” – adaugă Andreea Oprea, director executiv Asociația pastel.

Pe de altă parte, implicarea voluntarilor a fost un indicator puternic al încrederii câștigate. În 2024, numărul celor care s-au alăturat Asociației pastel a crescut cu 20%, atât persoane fizice, cât și reprezentați ai companiilor partenere. Această evoluție a fost posibilă datorită comunicării clare a nevoii de sprijin și a traducerii misiunii Asociației într-o promisiune individuală.

15 comunități și 4 direcții strategice de acțiune: Educație, Sănătate, Social și Mediu

Proiectele Asociației pastel au generat un impact remarcabil în comunități diverse, acoperind atât zone urbane, cât și unele dintre cele mai izolate sate din România. Activitatea organizației neguvernamentale s-a extins în județe precum: Prahova, Bacău, Tulcea, Argeș, Constanța, Buzău, Galați și București.

ONG-ul și-a consolidat echipa, dar și angajamentul față de comunități prin intervenții semnificative în domenii-cheie precum sănătatea, educația incluzivă, protecția mediului și incluziunea socială. Ajutorul oferit a constat în: dotarea unui centru de recuperare pentru copiii cu dizabilități, amenajarea unei ludoteci dedicate copiilor cu cerințe educaționale speciale, oferirea unui număr semnificativ de biciclete pentru transport școlar, furnizarea de rechizite școlare pentru un an întreg, consultanții optometrice și ochelari de vedere pentru copiii din mediul rural, acțiuni de protecție a mediului, o excursie la mare pentru copiii din medii defavorizate, dar cu rezultate bune la școală, pachete de Crăciun cu produse, rechizite și haine pentru copiii din familii cu dificultăți materiale.

Cei care vor să se implice, o pot face atât în calitate de persoane fizice, ca donator sau voluntar, cât și în calitate de persoane juridice prin redirecționarea a 20% din impozitul pe profit al companiei către Asociația pastel – GRATUIT – alegând astfel modul în care se folosește impozitul datorat statului.

Agenția pastel este partenerul strategic de comunicare al Asociației pastel.

Partenerii financiari sunt: Hidroelectrica, Tremend Software Consulting, Carrefour România, Digital IT, Vard Electro, Schneider România, Kustomix Mob, Kaufland România, Kellanova, Adobe România, Profi România, BIC România, Bebe Tei, S.C. Content Media Consulting, Dacart Montessori SRL, Asociația Curtea Veche, De-a joaca, Brami Production, MEDAmbulanta, Scapino Junior, ParkLake România, Lensa România, Casa Irimia, Navrom Delta, TotalMed Aparatura, Ina Bujor, Touching Art, Sacoseria, Elegant Catering, Cofetariile Alice, Cabina What The Foto, Aqua Carpatica, Mega Image, Servier, MasterMove, Intersnack, Sole, Badenis Trading, Grup DZC, Franklin Templeton, Wirtgen Group, Tipo Ale Print, Macromex, Nabu, Pyronova is Romania, Elegant Catering, Art Oil, Vitreum Comercial, Vitreum Medical, SC Pan Concept SRL, Portul Constanța, Distribuție Energie Electrică România S.A., Bustec, SIG Contab, MHS Truck, MHS Truck Brașov, Direct One S.A., Dasconta Gold SRL, Consix Construcții SRL, Direct Call Center SRL, West Beverages SRL, Heart&Soul, SBP România, Farmec SA, Tadeco Consulting, Asociația Profesioniștilor Către Inimi.

Partenerii instituționali sunt: Sanatoriului Balneoclimateric de Copii din Bușteni, Centrul Școlar de Educație Incluzivă Curtea de Argeș, Centrul Școlar de Educație Incluzivă Roșiorii de Vede, Centrul Școlar de Educație Incluzivă Băbeni, Școala Gimnazială Nr.1, Hîrtiești, Școala Gimnazială Gherghița, Școala Gimnazială “Scarlat Loghin” Dofteana, Centrul Școlar de Educație Incluzivă Ștefănești, Administrația Parcului Natural Văcărești, Grădinița Nicolae Bălcescu, Școala Generală Sulina, Școala Generală C.A.Rosetti, Asociația Niciodată Singur, Liceul Tehnologic „Gheorghe Ionescu-Sisești”, Centrul de Zi Amara, Delfinariu Constanța, Telegondola Constanța, Portul Tomis, Teatrul Evreiesc de Stat, Fundația Inima de Copil, Ateliere fără frontiere.

Continue Reading

Trending