Connect with us

Evenimente

Un vis devenit realitate. Starbucks România are un nou Campion Barista

Published

on

Starbucks, cel mai mare lanț de cafenele din lume și lider în domeniul inovării și al satisfacției clienților, și-a desemnat Campionul Barista Starbucks România 2023, Paul Oprea. Paul a participat în finala naţională desfășurată în cafeneaua Starbucks Reserve din București, alături de alți patru pasionaţi ai cafelei Starbucks din toată țara.

„Să devin campionul Starbucks Barista este un vis devenit realitate. Am perseverat în fiecare an şi am ajuns mai aproape de visul meu. Sunt onorat şi emoţionat că voi reprezenta România în următoarea etapă a competiţiei. Abia aştept să învăţ şi mai mult şi să le arăt tuturor ce înseamnă, de fapt, pasiunea pentru cafea. Mulţumesc tuturor celor care m-au susţinut”, menţionează cu zâmbetul pe buze Paul.

Prima probă a competiţiei a fost Coffee Tasting. Participanții au prezentat o degustare profesională a unei cafele Starbucks Core, prin tragere la sorți, argumentând și interpretând procesul de preparare, de alegere a cafelei.

Pentru o degustare de barista trebuie să aveţi în vedere patru pași importanți: miros, sorbire, localizare și descriere. În primul rând, miros! Miroși întotdeauna o cafea înainte de a o gusta. Inspiri adânc. Gura ta poate distinge cinci gusturi – dulce, sărat, amar, acru și umami – dar nasul tău poate diferenția un trilion de arome! Următorul pas este sorbirea. Ia o gură bună și zgomotoasă din cafea. Vei simţi toate aromele. Acum, localizează. Gândește-te la felul în care se simte cafeaua. Unde pe limba ta experimentezi aromele? Și, în sfârșit, dar vital, descrie. Ce cuvinte ai alege pentru a descrie experiența ta de degustare?

În cadrul celei de-a doua probe, Latte Art, pasionaţii de cafea şi-au manifestat priceperea de a face o cafea cu lapte alternativ – o provocare și mai mare. Participanţii de anul acesta au ridicat ștacheta, făcând munca juriului Starbucks experimentat și mai dificilă. După entuziasmul semifinalelor, finaliștii s-au întrecut pentru titlul de Campion în Marea Finală, în timp ce partenerii, colegii i-au aplaudat şi susţinut live.

„Înca de la început Paul s-a remarcat prin unicitate, fiind primul partener din echipa noastră care s-a autopropus în programul Spread your wings; Eram în momentul în care aveam nevoie de un nou KP în echipa, iar el, a făcut un pas în față, alăturându-se competiției. Acum, aproape de aniversarea în muncă de 5 ani, este un product manager cu experiență, un assistant store manager în training, un store manager wanna be, un coffee master, dar mai puternic de atât, este liderul nostru în lumea cafelei! Îmi place să glumesc spunând că acum avem stele Michelin – cu un campion în cafenea, atât de devotat și dedicat experienței Starbucks pe care ne place să o oferim oaspeților cu toate resursele pe care le avem”, spune Adina Zaharia, store managerul care lucrează zilnic cu Paul.

Paul va reprezenta România la următoarea etapă internațională a competiției Starbucks Barista, la Londra, unde va concura cu alți campioni Starbucks din întreaga regiune EMEA.

Campionatul de barista organizat de Starbucks nu reprezintă doar ocazia pentru ca partenerii să îşi evidenţieze abilitățile și arta preparării cafelei, ci oferă și o oportunitate de a crea momente de conexiune și de povestire la cafea și îmbrățișează misiunea și valorile Starbucks. Inspirat de parteneri  și de pasiunea lor pentru cafea, acest eveniment anual este cu adevărat o platformă pentru a sărbători angajamentul lor de a lucra pentru a asigura un viitor durabil al cafelei pentru toți.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

Glenfiddich lansează în România a 19-a ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative Time, împreună cu Struan Grant Ralph, ambasadorul global al brandului

Published

on

Glenfiddich, cel mai premiat whisky single malt din lume, lansează oficial în România cea de-a nouăsprezecea ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative Time, un whisky excepțional de 40 de ani. Băutura, disponibilă în ediție limitată este adusă în România de către B.D.G. Import, distribuitorul exclusiv al brandului în țară. Prezența acestui whisky rar pe piața locală subliniază angajamentul Glenfiddich față de România și dorința de a cultiva o cultură sofisticată a whiskyului premium.

Glenfiddich 40 YO Cumulative Time – expresia supremă a măiestriei și artizanatului Glenfiddich

Glenfiddich 40 YO Cumulative Time este o expresie a măiestriei atinse atunci când tradiție și inovația sunt puse împreună. Produs printr-o metodă unică de maturare denumită „remnant vatting”, în care fiecare lot de whisky conține o parte din loturile anterioare, asigurând o continuitate subtilă a gustului, whiskyul a fost modelat, timp de patru decenii. Astfel, în el se simt influențele naturii, cu ierni reci și veri calde, dar și aromele butoaielor, care îi oferă note olfactive complexe, de fum, cuișoare și piele. Rezultatul este un whisky cu un caracter intens și un gust luxuriant și catifelat, ce trece de la dulceața intensă a fructelor uscate la tonuri de fructe coapte, curmale, stafide și mere fierte, înainte de a oferi o finalitate ușor amară de ciocolată și turbă.

„Glenfiddich 40 YO Cumulative Time aduce un omagiu procesului complex realizat de Maeștrii Maltului universului Glenfiddich. Suntem mândri să oferim această experiență rară cunoscătorilor români, subliniind, astfel, angajamentul B.D.G. Import față de excelență. Misiunea noastra rămâne constantă: să oferim consumatorilor locali acces la ediții valoroase și impresionante ale produselor pe care le reprezentăm”, a declarat Petru Berciu, Fondator & Managing Partner B.D.G. Import.

Ambalajul Glenfiddich 40 YO Cumulative Time este la fel de impresionant ca și conținutul său. Decantorul de cristal este găzduit într-un recipient sculptural unic, realizat din jesmonite – un material inovator, asemănător pietrei, ale cărui straturi vizibile amintesc de o vale stâncoasă modelată de milenii de vânt și ploi. Crestele dramatice sculptate în acest recipient dezvăluie venele ce amintesc de verdele emblematic al sticlei Glenfiddich de 12 ani și de strălucirea cuprului alambicurilor în care acest single malt a fost creat. Fiecare detaliu adaugă un alt strat de profunzime și rafinament, reflectând perfect esența whisky-ului pe care îl protejează.

Lansarea Glenfiddich 40 YO Cumulative Time l-a adus la București pe Struan Grant Ralph, ambasadorul Glenfiddich

Cu ocazia lansării Glenfiddich 40 YO Cumulative Time, Glenfiddich și B.D.G. Import l-au adus în România pe Struan Grant Ralph, ambasadorul global al brandului și un expert cu peste un deceniu de experiență în industrie. Originar din Speyside, Scoția, Struan și-a început cariera la Glenfiddich în 2011, lucrând în distilerii și explorând complexitatea procesului de producție. Datorită cunoștințelor sale vaste, a pasiunii pentru whisky și a abilităților sale de povestitor, Struan este considerat unul dintre cei mai carismatici ambasadori de brand.

Struan Grant Ralph a fost prezent în București, unde a participat la o serie de evenimente alături de partenerii și clienții B.D.G. Import, precum și de comunitățile pasionaților de whisky din România. Un moment cu totul special a fost întâlnirea exclusivistă organizată la Room 12, unde doar 15 invitați selectați dintre clienții brandului au avut ocazia să descopere în exclusivitate Glenfiddich  40 YO Cumulative Time. Evenimentul unic în peisajul local a fost completat de The Definitive Single Malt, o întâlnire informală a industriilor de HoReCa, FMCG și a pasionaților de whisky, care au celebrat împreună excelența Glenfiddich și prezența acestei case în România. În cadrul tuturor acestor evenimente, Struan a ghidat participanții prin universul Glenfiddich, împărtășind secretele tradiției, inovației și măiestriei acestui single malt.

„Sunt încântat să mă aflu în România și să am ocazia de a împărtăși povestea Glenfiddich cu pasionații de whisky. Glenfiddich 40 YO Cumulative Time nu este doar o ediție rară, ci o celebrare a timpului și a măiestriei, iar a o aduce aici și a o prezenta este un privilegiu pentru mine. Sunt întotdeauna entuziasmat să discut despre complexitatea și tradiția acestui whisky unic și să dezvălui frumusețea universului Glenfiddich”, a declarat Struan Grant Ralph, ambasador Glenfiddich.

DESPRE B.D.G. IMPORT

Compania B.D.G. Import a început să activeze în domeniul importului și distribuției de băuturi alcoolice premium și super-premium in anul 1994, fiind astazi singura companie cu acționariat exclusiv românesc din top 3 importatori de băuturi spirtoase din România.

Din portofoliul B.D.G. Import fac parte mărcile: Jagermeister, Bacardi, MARTINI®, Grey Goose, Bombay Sapphire, Jack Daniel’s,  Remy Martin, Cointreau, METAXA, Evian, Glenfiddich, Hendrick’s, Monkey Shoulder, Budweiser Budvar, Bols, Laurent Perrier, TRUE Drinks.

Continue Reading

Evenimente

INO Dental: Workshop ”How to Take Care of Our Smile” – O Inițiativă pentru Prevenția Afecțiunilor Dentare

Published

on

Clinica stomatologică INO Dental din București a lansat o serie de evenimente dedicate prevenției afecțiunilor dentare, deschizând cu un workshop intitulat ”How to Take Care of Our Smile”. Invitați speciali la acest eveniment au fost Dr. Inorica Alina Pripici, medic stomatolog cu expertiză în estetică dentară, și Ana Ioniță, nutriționist. 

Beneficiile zâmbetului pentru sănătatea noastră

Zâmbetul este mai mult decât o expresie a stării de bine – este un adevărat limbaj al sănătății. Dar ce se ascunde în spatele unui zâmbet și de ce ne simțim mai bine atunci când zâmbim des? Conform American Psychological Association, studii medicale arată că în timp ce zâmbim, creierul secretă endorfine, neurotransmițători asociați cu plăcerea și fericirea. 

Studiile arată că:

  • 80% dintre oameni simt o stare de bine îmbunătățită atunci când zâmbesc.
  • Zâmbetul poate reduce nivelurile de cortizol (hormonul stresului) cu până la 30%.
  • Persoanele care zâmbesc frecvent au un ritm cardiac mai stabil, iar zâmbetul regulat poate reduce tensiunea arterială cu aproximativ 5%.

Impactul problemelor dentare vizibile asupra zâmbetului

Deși zâmbetul este un gest la îndemâna oricui, problemele dentare vizibile, precum dinții lipsă, cariile evidente sau dinții fracturați, reprezintă deseori un impediment major pentru cei care își doresc să zâmbească fără rețineri. Statisticile arată că:

  • 74% dintre oameni declară că problemele dentare vizibile îi fac să fie mai puțin încrezători în zâmbetul lor.
  • Aproximativ 48% dintre adulți evită să zâmbească în fotografii din cauza problemelor dentare.
  •  În jur de 40% dintre persoane amână vizitele la stomatolog din cauza costurilor sau a fricii, ceea ce poate duce la agravarea problemelor dentare și, implicit, la o scădere a frecvenței zâmbetelor.

Având ca filosofie prevenția afecțiunilor dentare, Dr. Inorica Alina Pripici a explicat secretul unei danturi sănătoase: 

  • periajul dentar efectuat corect și personalizat, 
  • vizitele regulate la stomatolog, 
  • tratarea problemelor existente. 

Poate părea complicat, însă este simplu să păstrăm sănătatea dinților prin periaj zilnic dimineața și seara la care adăugăm duș bucal, ață dentară și apă de gură. Comunicarea deschisă cu medicul stomatolog și vizitele de rutină sunt de asemenea reguli de aur” a explicat medicul. 

Impactul obiceiurilor alimentare asupra sănătății dentare

Și obiceiurile alimentare sunt strâns legate de sănătatea dentară. De exemplu, medicul stomatolog recomandă evitarea consumului de alimente foarte fierbinți urmate imediat de alimente sau băuturi înghețate, o practică ce poate afecta smalțul dentar în timp. ”Nu recomand să consumați imediat după o supă foarte fierbinte, înghețată sau băuturi foarte reci, în timp, smalțul dinților se sensibilizează și apar fisuri în smalța explicat Dr. Inorica Alina Pripici.

Recomandări nutriționale pentru sănătatea dentară

Tot la capitolul obiceiuri alimentare, nutriționistul Ana Ioniță a oferit o serie de sfaturi utile pentru menținerea sănătății dentare prin dietă echilibrată și bogată în vitamine și minerale esențiale:

  • Calciu – esențial pentru smalțul dinților și structura oaselor; se poate obține din produse lactate, precum lapte, brânzeturi și iaurt.
  • Fosfor – contribuie la regenerarea dentinei și poate fi găsit în alimente precum ouă, carne de pui, curcan, vită, precum și pâine integrală.
  • Vitamina A – benefică pentru țesuturile moi din cavitatea bucală și menținerea sănătății gingiilor; se găsește în morcovi, dovleac, cartofi dulci, spanac și brocoli.
  • Vitamina C – joacă un rol important în protejarea și întărirea gingiilor; este prezentă în citrice (portocale, lămâi), dar și în varză, căpșuni și roșii.
  • Vitamina D – ajută la absorbția calciului și fosforului, contribuind astfel la sănătatea oaselor și a dinților; se găsește în lapte, gălbenuș de ou și pește, cum ar fi păstrăvul, somonul și tonul.

Aceste recomandări subliniază importanța unei diete echilibrate pentru o sănătate dentară optimă, completând îngrijirea externă a dinților și prevenind astfel afecțiunile dentare.

Workshopul ”How to Take Care of Our Smile” a fost dedicat influencerilor și a avut loc în sediul INO Dental din Calea Floreasca, nr 76, sector 1. 

Partenerii eventului au fost Pasticceria Flavian Dobre, Redist-redone.ro .

Continue Reading

Evenimente

Congresul AMVAC la ediția a 16-a: Excelență profesională și divertisment de top la Sinaia

Published

on

Între 7 și 9 noiembrie, Casinoul din Sinaia a devenit din nou epicentrul medicinei veterinare românești, găzduind a 16-a ediție a Congresului Asociației Medicilor Veterinari pentru Animale de Companie din România (AMVAC). Cu un număr record de participanți și o agendă ce a îmbinat perfect educația profesională de înalt nivel cu divertismentul, acest eveniment s-a dovedit a fi cel mai mare și reușit congres de medicină veterinară organizat în România până acum.

La această ediție impresionantă au participat peste 1000 de medici veterinari din întreaga țară și de peste hotare, reflectând amploarea și influența congresului AMVAC pe scena internațională. Evenimentul a reunit nu doar practicieni de renume, ci și peste 60 de companii de top din domeniu, care și-au prezentat inovațiile și serviciile în cadrul expoziției. Cei 350 de reprezentanți ai companiilor au asigurat un flux de informații actualizate și resurse valoroase pentru profesioniștii prezenți, contribuind la o experiență completă, axată atât pe cunoaștere, cât și pe networking.

Pe parcursul congresului, participanții au avut ocazia să asiste la prezentări susținute de experți internaționali și să ia parte la ateliere practice, menite să îmbunătățească performanța profesională și să aducă cele mai noi informații în domeniul veterinar. Sesiunile științifice au adus în discuție descoperirile recente și au favorizat schimburile de idei între colegi, creând un cadru ideal pentru colaborări viitoare.

Însă congresul AMVAC a fost mult mai mult decât un eveniment educațional. După sesiunile academice, atmosfera s-a destins cu un spectacol memorabil. Maestrul umorului, Doru Octavian Dumitru, a încântat audiența cu momente de comedie, aducând zâmbetul pe fețele tuturor. Seara a culminat cu un concert extraordinar susținut de trupa Holograf, care a oferit un moment muzical de neuitat în cadrul petrecerii AMVAC.

Evenimentul a fost moderat de carismaticul Mihai Mitoșeru, care a adus o notă de energie și entuziasm, contribuind la atmosfera festivă a serilor de gală. Locația de poveste a Casinoului din Sinaia și combinația între profesionalism și entertainment au făcut ca această ediție a congresului să fie deopotrivă inspirațională și plină de farmec.

Această ediție a congresului AMVAC a stabilit noi standarde pentru evenimentele de profil din România, demonstrând că medicina veterinară poate fi celebrată la cel mai înalt nivel, într-un cadru grandios, unde pasiunea pentru profesie și dorința de a oferi momente de neuitat se întâlnesc într-o armonie perfectă.

Continue Reading

Trending