Connect with us

Beauty

NIVEA sărbătorește 25 de ani de inovație Q10

Published

on

Expertiza în cercetarea pielii a fost întotdeauna un aspect reprezentativ pentru Beiersdorf și este în ADN-ul companiei. De-a lungul celor 140 de ani de cercetare și inovație, au fost create noi produse și categorii de îngrijire a pielii, iar cercetarea Q10 este cel mai bun exemplu care ne arată că tradiția și inovația rămân strâns legate. Beiersdorf a fost prima companie care a lansat produse de îngrijire a pielii pe bază de Coenzima Q10, în urmă cu 25 de ani. Astăzi, gama Q10 a devenit gama NIVEA nr. 1 pentru îngrijirea feței în peste 60 de țări, iar un produs NIVEA cu Coenzima Q10 este vândut la fiecare două secunde. Cea mai recentă lansare din gama Q10 este Serumul NIVEA Q10 TARGETED WRINKLE FILLER. Acesta are la bază o formula extrem de eficientă ce combină Coenzima Q10 pură cu Peptide BIOXIFILL® – o combinație ce ajută la diminuarea ridurilor, chiar și din zonele cele mai delicate ale feței.

Descoperiri care au revoluționat piața cosmetică

Coenzima Q10 a fost descoperită de omul de știință american Frederick L. Crane în 1957.  Colegul său britanic, Peter Mitchell a efectuat cercetări suplimentare asupra coenzimei, descoperind funcționalitățile energizante ale acesteia și a primit Premiul Nobel în 1978. Ulterior, la începutul anilor 1990, studiul efectelor coenzimei Q10 asupra pielii a fost preluat de cercetătorii de la Beiersdorf, iar în 1998 coenzima Q10 a fost integrată pentru prima dată ca ingredient în produsele de îngrijire a pielii NIVEA. Până în prezent, aproximativ 50 de oameni de știință au fost implicați în cercetările Q10 efectuate, iar acest lucru a generat aproximativ 40 de contribuții științifice. Primul brevet Q10 a fost obținut în 1994, iar de atunci încă 10 brevete sunt active.

“Consumatorii sunt foarte interesați de funcționalitatea și originea ingredientelor ce stau la baza produselor cosmetice. În cazul îngrijirii anti-rid, deși apar noi ingrediente, puține devin cu adevărat clasice. Coenzima Q10 – alături de acidul hialuronic și vitamina C – reprezintă un mix clasic ce combină cu succes tradiția și inovația, a spus Dr. Martin Stoebe, Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria & Rep. Moldova

Studiile arată că Q10 poate regenera celulele pielii

Coenzima Q10, pe care organismul o produce singur, este vitală și poate fi găsită în fiecare celulă. Nutrienții și oxigenul sunt transformate în energie valoroasă cu ajutorul Coenzimei Q10. Prin urmare, Q10 este esențial pentru metabolismul energetic și facilitează aproximativ 95% din energia totală a corpului nostru, inclusiv în celulele pielii. Ca antioxidant natural, combate radicalii liberi răspunzători de îmbătrânirea prematură a pielii. Concentrația de Q10 scade odată cu vârsta, dar și din cauza stresului și a razelor UV. Însă cercetările științifice continuă să scoată la iveală noi informații cu privire la efectul Q10 asupra regenerării celulare. Folosind un model celular, oamenii de știință Beiersdorf și partenerii de la Universitatea din Ancona au demonstrat recent că deficitul de Q10 poate fi completat și, ca rezultat, celulele pielii pot fi întinerite biologic. Toate aceste rezultate și demonstrații au fost publicate în 2021, într-un studiu remarcabil care a adus cercetarea anti-rid cu un pas înainte.

Dialog științific cu experți internaționali

Pentru a susține progresul, departamentul de cercetare și dezvoltare Beiersdorf colaborează cu oameni de știință specializați în Q10 de la alte institute de cercetare printre care DESY (Deutsches Elektronen-Synchrotron), Universitatea din Hamburg sau Institutul Fraunhofer pentru Cercetarea Polimerilor Aplicați (IAP). Sub îndrumarea Beiersdorf, echipa responsabilă a folosit o tehnică de imagistică care a făcut vizibilă pentru prima dată coenzima Q10 introdusă în celulele pielii și a reușit să urmărească atât absorbția sa celulară, cât și traseul urmat de aceasta. Metoda bazată pe principiul analizei fluorescenței cu raze X și dovezile pe care aceasta le-a furnizat cu privire la traseul ingredientului activ Q10 spre locul în care se intenționa să ajungă, au atras atenția oamenilor de știință din alte discipline, de exemplu în terapia cancerului și în cercetarea eficacității Q10 asupra altor zone decât pielea.

Acest lucru este dovada clară că încă sunt multe de descoperit cu privire la această Coenzimă importantă și noi perspective asupra eficacității ei sunt explorate în mod constant. Activitatea intensivă de cercetare și dezvoltare Beiersdorf, alături de dezvoltarea continuă a metodologiilor științifice, oferă, de asemenea, perspective din ce în ce mai profunde asupra biologiei pielii. Prin urmare,  în viitor se va pune tot mai mult accent pe decodificarea proceselor metabolice ale organismului ce furnizează informații importante privind procesul de îmbătrânire a pielii. Toate acestea vor sta la baza dezvoltării de soluții tot mai precise și mai eficiente pentru îngrijirea pielii.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Beauty

Tu și natura câștigați cu programul Sabon ReCycle

Published

on

„La Sabon, credem în sustenabilitate și în puterea noastră de a contribui la o planetă mai verde și mai curată. Această convingere este fundamentul Sabon încă de la începuturi. Astăzi, ea servește drept filozofie ce ne ghidează calea către sustenabilitate și responsabilizare socială”, a afirmat Elena Stamati, marketing coordinator la Sabon România, la lansarea programului Sabon ReCycle realizat în parteneriat cu Reciclad’Or.

Sustenabilitatea proiectului se datorează faptului că ambalajele Sabon pot fi reciclate în proporție de 99%, ceea ce le asigură utilitatea sub diferite forme, de-a lungul anilor, printr-un circuit natural.

Cum procedezi: pentru început curăță bine ambalajele produselor după utilizare și dezlipește etichetele. Adu-le la unul dintre magazinele Sabon participante la campanie (AFI Cotroceni, Feeria și Sun Plaza) iar dacă ești parte din clubul Royal Passport, numărul de ambalaje aduse de tine va fi convertit în puncte (1 ambalaj gol = 1 punct; 1 punct = 1 leu), pentru care vei primi un voucher generat online, în contul Royal Passport sau direct în magazin, ce poate fi folosit la cumpărături.

Pentru angajamentul de a proteja natura, primii 100 de participanți care sunt membrii ai Royal Passport vor primi cadou un scrub de corp. Produsele se acordă în limita stocului disponibil.

Din grijă față de natură, este primit pentru reciclare orice recipient cosmetic gol, însă doar cele Sabon vor fi recompensate cu vouchere valorice sau cadouri.

Inspirat de ciclul continuu al naturii, conceptul „reNEW reUSE reLOVE” reprezintă abordarea holistică a companiei de reducere a impactului negativ asupra mediului al produselor aflate la sfârșitul duratei lor de viață, prevenind deșeurile inutile.

„Campaniile «reNEW reUSE reLOVE» permit comunității globale SABON să transmită entuziasmul de a face bine, mândrindu-se cu promovarea sustenabilității prin alegerea căii optime pentru fiecare produs finit, fie că este vorba de reutilizare sau returnare a ambalajului în magazine, pentru reciclare”, a subliniat Elena Stamati.

Sabon a venit pe lume din dragoste pentru texturi şi parfumuri, pentru arta îngrijirii și relaxării, pentru bucuria de a crea şi din dorinţa de a oferi oamenilor momente de relaxare şi magie într-o viață atât de agitată.

Sabon înseamnă atenţie până în cel mai fin detaliu acordată ambalajelor, ingredientelor folosite şi combinaţiilor dintre ele, plus o neobosită grijă pentru protecţia naturii şi a mediului înconjurător.

Aromele Sabon te învăluie irezistibil, devin o a doua piele, parte din personalitatea ta şi o formă plină de înțelesuri a expresiei personale.

Povestea se scrie zi de zi, pe www.sabon.ro

#reUSE! #reNEW #reLOVE

Continue Reading

Beauty

KIKO Milano deschide primul magazin din România, în ParkLake

Published

on

KIKO Milano, parte din Fais Group, deschide primul magazin din România, în ParkLake Shopping Center. Această inaugurare marchează primul episod din expansiunea companiei pe piața românească.

Marea deschidere a primului magazin KIKO Milano în ParkLake a stârnit un entuziasm și o emoție de neuitat

Momentul mult așteptat a sosit în sfârșit! KIKO Milano, brandul de machiaj numărul 1 din Italia, este în sfârșit în București, România și a deschis astăzi primul său magazin în ParkLake Shopping Center.

Ca o dovadă a popularității mărcii și a entuziasmului din jurul sosirii sale, clienții nerăbdători au stat la coadă în afara magazinului încă de dimineața devreme, gata să fie printre primii care experimentează gama largă de produse de machiaj și de îngrijire a pielii KIKO Milano.

Noul magazin KIKO Milano promite să fie un refugiu pentru iubitorii de machiaj, oferind o gamă extinsă de produse de înaltă calitate concepute pentru a inspira creativitatea și exprimarea de sine, la prețuri super accesibile. De la rujuri vibrante la produse esențiale de lux pentru îngrijirea pielii, KIKO Milano se angajează să ofere clienților o experiență de cumpărături de neegalat.

„Ne bucurăm că aducem povestea KIKO Milano și în România și începem un nou capitol aici. Suntem entuziasmați să oferim clienților noștri din România acces la produsele noastre de înaltă calitate și la experiența unică pe care o oferă brandul nostru. Prin deschiderea acestui magazin, ne dorim să aducem în atenția comunității de beauty din România cele mai noi trenduri în machiaj și produse de îngrijire a pielii, încurajând astfel expresia personală și încrederea în sine.” a spus Goldie Panovlepi, Commercial Director KIKO MILANO, Grecia, Cipru, Bulgaria și România.

Iubitorii de beauty vor avea ocazia să descopere hero products-urile din portofoliul KIKO Milano, incluzând cele mai apreciate produse pentru machiaj, îngrijirea pielii și accesorii indispensabile pentru un look perfect.

KIKO Milano oferă o gamă diversificată de produse, adaptate nevoilor și preferințelor fiecărui client, astfel încât să poată găsi mereu exact ceea ce își doresc pentru a-și exprima frumusețea într-un mod unic și autentic.

În plus, Vinerea aceasta, primii 100 de clienți vor primi gratuit o mascara Standout Volume Buildable! Asigurați-vă că ajungeți la timp și fiți printre norocoșii care beneficiază de această ofertă specială!

Continue Reading

Beauty

(P) În martie, Wally1925 îți aduce acasă farmecul naturii din Toscana

Published

on

Toți știm că primăvara este anotimpul culorilor și al aromelor, al parfumurilor boeme și al senzațiilor multicolore. În acest context, Wally1925 vine cu mai multe surprize pentru cei ce sunt curioși să testeze aromele naturale inspirate din regiunea Toscanei și nu numai.

În perioada 1 – 8 martie 2024, dacă accesezi site-ul WALLY1925 și alegi oricare din pachetele promoționale, vei primi cadou la fiecare set achiziționat unul dintre următoarele produse, la alegere – o cremă de corp, o cremă de mâini, un gel de duș sau un săpun de corp, toate produsele cadou fiind disponibile în varianta de Travell pentru că urmează perioada concediilor și toți ne dorim să avem cu noi o mică parte din produsele noastre preferate atunci când călătorim.

Linia Naturala, sau acel moment când natura se ascunde în produsele Wally1925

Atunci când vorbim de tratamente cosmetice și dermatocosmetice, când vorbim de parfumuri și arome, natura rămâne cel mai bun profesor, cel mai autentic loc de unde putem învăța. Așa s-au născut produsele din gama Linia Naturala care conțin ingrediente de origine naturală cuprinse între 90% și 99,5%.

Gelul de Duș Bergamotto e Sandalo are o formulă emolientă și delicată și conține ingrediente de origine naturală de peste 90%. Din aceste ingrediente cele mai importante sunt extractele organice de rodie și mere care aduc nu doar un parfum natural complet, ci și proprietăți antioxidante ridicate pentru o revitalizare și hidratare în profunzime a barierei lipidice. În plus, produsul mai conține și proteine din mătase pentru o textură catifelată și pentru a crea o piele sănătoasă și mătăsoasă.

Crema de corp Bergamotto e Sandalo are o textură cu absorbție rapidă și un parfum complet natural. Formula sa inovatoare conține ingrediente de origine natural de peste 97,8%. Dintre acestea, cele mai importante sunt extractele de seminte și pulpă de cactus Pear, untul de Shea, uleiul de Măsline și uleiul de Migdale. Toate aceste ingrediente ajută pielea să fie răsfățată și hidratată.

Apa de parfum Bergamotto e Sandalo conține ingrediente de origine naturală în proporție de 99,5% ceea ce îi conferă o prospețime aparte. Parfumul îmbină maiestuos notele de bergamotă cu căldura exotică a santalului.

Notele de vârf de lâmăie, cedru și bergamotă se topesc printre notele de inimă cu parfum de trandafir alb, busuioc și cardamom ca la final să se așeze magistral printre note de bază cu aroma de santal și mosc.

Cremă de față hidratantă și antioxidantă anti-age este ideală pentru zi și noapte și are o textură cu absorbție rapidă. Produsul conține 97,8% ingrediente active de origine naturală, cel mai important ingredient fiind uleiul obținut din semințe și pulpă de cactus pear care este bogat în antioxidanți, Vitamina E și Vitamina K. Produsul mai conține și acid hyaluronic de origine natural dar și alte ingredient esențiale pentru bariera lipidică a pielii.

Alte beneficii ale uleiului de cactus: hidratare intensivă, proprietăți anti-îmbătrânire, reducerea inflamațiilor de la nivelul pielii, uniformizarea tonului pielii, hrănirea și hidratarea pielii.

Ce aduce primăvara la wally1925

Pentru că sunteți curioși să aflați cum arată și ce conțin pachetele promoționale, ne-am gândit să lăsăm câteva rânduri scrise și aici:

  1. – La fiore del Italia – Acest pachet conține un gel de duș aparte, sare de baie pentru clipe de relaxare atemporale și o cremă de corp;
  2. – La fiore del Primavera – Acest set conține produsele din seria linia Naturala și anume – cremă de corp, gel de duș și cremă de față;
  3. La fiore de la Melancolia – Acest set te va purta în călătorii eclectice de la început de secol XX. În acest pachet vei găsi pudră de talc și apă de colonie, totul ambalat ca-n anii 20;
  4. La fiore de la vita – Acest set conține un tonic pentru față, o cremă de față și un lapte demachiant;
  5. La fiore del poesia – Acest set conține produse pentru îngrijirea părului. Un șampon, un balsam și un ulei de păr;

Tu, ce alegi? Care e preferatul tău?

Cine e Wally1925

Povestea în România a început în decembrie 2023, dar brandul are o istorie world wide de aproape o sută de ani. Din 1925 până azi, Wally a fost un etalon în zona parfumurilor de nișă și a aromelor boeme. De la plante la flori, de la condimente la diferite esențe din Asia până în Africa, din India până în Europa, fiecare produs e o altă aventură și călătorie mistică.

În plus, toate sticluțele de parfum sunt realizate de artizani locali din Toscana folosind aceleași tehnici arhaice de prelucrare a sticlei învățate de la maestri sticlari din insula Murano din Italia.

Pe site-ul wally1925.ro găsești o varietate de produse pentru toată familia: produse pentru îngrijirea părului, parfumuri de camera, apă de colognie și parfumuri de nișă pentru bărbați și femei dar și versiuni unisex, produse pentru îngrijirea tenului și îngrijirea corpului, hârtie parfumată pentru haine dar și alte produse pentru confortul casei tale.

Alege Wally, o dată și vei reveni de fiecare dată! Pentru că natura a lăsat secretele aromelor ei în produsele Wally 1925.

 

 

Continue Reading

Trending