Evenimente
Restaurantul Le George, din cadrul Palatului Suter devine Gramont și își întâmpină oaspeții cu un nou meniu, de sezon
Published
2 ani agoon

Suter Palace Heritage Boutique Hotel, din București, anunță schimbarea identității restaurantului Le George, devenit, recent, Gramont. Astfel, localul preia numele Vicontelui de Gramont, una dintre personalitățile culturale și politice, care au marcat societatea românească, la sfârșitul secolului al XVIII-lea, începutul secolului al XIX-lea.
Noul brand este menit să întărească poziționarea restaurantului drept un promotor al gastronomiei fine, în care tehnicile de gătire franțuzești, specifice regiunii Provence, se întâlnesc cu ingrediente de calitate, cum sunt savuroasele fructe și legume românești sau produsele franțuzești, certificate “grand cru”, precum foie gras-ul Rougié, somonul Gravlax, tonul Yellowfin, vita Salers și nu numai.
Toate acestea sunt atent curatoriate de către David Contant, cel care, de peste doi ani, conduce bucătăria hotelului. Un explorator constant, cheful își petrece o mare parte a timpului său căutând produse de calitate și arome noi, vizitând piețele românești, din București și din țară, sau călătorind în locuri mai puțin cunoscute, din Europa și din întreaga lume, pentru a descoperi preferințele localnicilor.
Gramont își propune să creeze în jurul său o societate gastronomică, inspirată din Bucureștiul de altădată
“Pe măsură ce am aflat tot mai multe despre istoria palatului și a împrejurimilor sale, am fost inspirați de eleganța vicontelui Louis Antoine de Gramont, un personaj extrem de rafinat, recunoscut pentru discreția, reputația excelentă și pentru felul în care prețuia arta și lucrurile frumoase. Francez, din naștere, nobilul s-a îndrăgostit de România și a ales să își petreacă viața aici. Două secole mai târziu, ne-am propus să ne întoarcem la aceste principii eterne și să facem din acest local un tribut adus bunului gust. Mai mult, ne-a atras ciclicitatea istoriei, fiindcă și noi beneficiem de un chef francez, care, deși s-ar fi putut stabili oriunde în lume, a ales să rămână în țara noastră”, a declarat Alexandru Stoian, General Manager al Palatului Suter.
Astfel, operatorii Gramont, Alexandru și Ruxandra Stoian, și-au propus să transforme noul restaurant într-o societate gastronomică, o comunitate bazată pe valori precum respectul pentru terroir, aprecierea moștenirii locale, îmbrățișarea diversității tuturor culturilor și preocuparea pentru sustenabilitate și natură.
Societatea Gastronomică Gramont va reuni gurmanzi, bons vivants și exploratori, oameni rafinați, care apreciază lumea prin toate simțurile lor. Pentru aceștia, mâncarea este o expresie culturală a vieții, o formă de artă.
Membrii Societății Gastronomice Gramont vor avea acces la evenimente unice, precum cinele la patru mâini, la care vor lua parte unii dintre cei mai renumiți și premiați chefi ai lumii, degustări de vinuri și întâlniri cu personalități din artă și cultură.
Noua identitate Gramont vine cu un meniu de sezon ce duce oaspeții într-o călătorie culturală în jurul lumii
Sub viziunea culinară a lui David Contant, cel care deține, din 2020, titlul de Maître Cuisinier de France, una dintre cele mai mari distincții culinare oferite de către o asociație franceză, Gramont își propune să devină o destinație gastronomică, în care poveștile sunt spuse prin arome, culori și texturi. Bucătăria restaurantului devine, astfel, locul de joacă a chefului care își va folosi rețetele și tehnicile, pentru a împărtăși experiențe de viață și a purta oaspeții printr-o serie de călătorii culinare, în țări din Asia, America și Europa.
“Din Vietnam până în Filipine, din Uruguay până în Toscana, nu vei ști niciodată unde te va duce următorul meniu Gramont, dar poți fi sigur că se va opri mereu în România, o țară pe care o iubesc și o apreciez pentru ospitalitatea sa, pentru peisajele superbe și pentru roadele pe care ni le oferă”, a declarat David Contant, chef Gramont.
Schimbarea identității restaurantului vine cu un nou meniu de sezon, din care fac parte preparate fine, precum nougat de foie gras Rougié, cu fistic, migdale, boabe de tonka și cremă onctuoasă de caise, tartarul de vită de Salers și pollock, cu inimă de anghinare și pesto.
Toate acestea pot fi asociate cu vinuri locale și internaționale de excepție. Printre cele mai rafinate etichete ale restaurantului, se numără Petro Vaselo Grand Cru, Château Petrus 1955, Château Margaux 1973 sau Château Mouton Rothschild 1972.
Lansarea restaurantului Gramont a avut loc printr-o serie de evenimente, la patru mâini
Lansarea restaurantului Gramont a avut loc printr-o serie de evenimente la patru mâini, în cadrul cărora chef David Contant a gătit alături de Jean-Rémi Caillon, al cărui restaurant, Le Kintessence, din Courchevel, Franța, a fost premiat, în 2023, cu 2 stele Michelin.
Cei doi au delectat oaspeții restaurantului cu meniuri în care și-au exprimat creativitatea și au creat preparate unice, asociate cu vinuri românești și moldovenești.
You may like
-
Omul ca hartă: ce ne învață fețele despre noi înșine? Citirea chipului prin tehnica Al Ferasa, de Bogdan Gavrilă
-
Finalul unei povesti epice: Sezonul 2 al serialului ANDOR este acum disponibil pe DISNEY+
-
Elena Năstasă și moștenirea vindecătoare a plantelor – povestea din spatele Spiteriilor Vraciului
-
O veste extraordinară pentru fanii Young Island! Superstarul american Jason Derulo va fi prezent la ediția aniversară de 5 ani a festivalului!
-
Patrupet: 4 Ani de Grijă, Inovație și peste 3000 de Vieți Salvatе
-
Ce filme și seriale să vizionezi în mini vacanța de Paște pe Disney+
Evenimente
Programul educațional Gustă cu Atenție. Bucură-te de Moment a lansat podcastul Mindfulness în alimentație
Published
o săptămână agoon
17/04/2025
Proiectul educațional Gustă cu Atenție. Bucură-te de Moment lansează podcastul Mindfulness în alimentație, o inițiativă menită să aducă în prim-plan o relație mai conștientă, blândă și echilibrată cu mâncarea. Găzduit de Vero Căliman, cunoscută pentru abordarea sa caldă și empatică, podcastul devine un spațiu de dialog autentic despre alegerile noastre alimentare. De ce mâncăm ce mâncăm? Ce declanșează pofta? Cum putem cultiva o relație mai bună cu propriul corp și cu farfuria din fața noastră? Acestea sunt doar câteva dintre subiectele care vor fi abordate în cadrul episoadelor de podcast.
Alături de invitați speciali – de la influenceri cu povești reale, la specialiști în sănătate și organizare – podcastul explorează teme legate de obiceiuri alimentare, găsirea echilibrului și bucuria micilor momente, toate acestea îmbinate cu experiențe de viață.
Podcastul Mindfulness în alimentație a fost creat cu gândul la liceeni, într-o perioadă a vieții în care relația cu mâncarea, cu propriul corp și cu emoțiile poate deveni complicată. Scopul acestui proiect este de a oferi un spațiu de învățare informală, în care tinerii să poată descoperi, fără judecată, cum să își asculte corpul, să își înțeleagă alegerile și să cultive obiceiuri alimentare mai conștiente. Prin conversații autentice și exemple reale, acesta își propune să devină o sursă de sprijin și inspirație pentru o generație aflată în formare, încurajând echilibrul și prezența în viața de zi cu zi , a povestit Lidia Feher, Project Lead Gustă cu Atenție. Bucură-te de Moment.
Programul are ca obiectiv responsabilizarea adolescenților și oferirea de metode concrete pentru a acţiona în vederea adoptării unor schimbări comportamentale de durată. Astfel, remodelează obiceiurile de a lua gustări şi abordarea generală a alimentaţiei, introducând practici de mindfulness. Conturat ca parteneriat public-privat de succes, acest program a devenit un model de proiect responsabil, transformativ şi amplu, aducându-şi contribuţia la îmbunătăţirea stării de sănătate a tinerilor din România, a declarat Dana Dobrescu, Corporate & Government Affairs Manager Mondelez International.
Proiectul Gustă cu Atenție. Bucură-te de Moment adoptă o abordare multidisciplinară, oferind adolescenţilor un curs integrat cu module interconectate, care acoperă psihologia, organizarea şi planificarea, nutriţia, mindfulnessul, mişcarea, educaţia civică şi autoconştientizarea. Prin intermediul acestor module, tinerii dobândesc competenţe esenţiale pentru a-şi îmbunătăţi obiceiurile alimentare şi pentru a-şi asuma responsabilitatea pentru propria sănătate.
Programul este derulat de Asociaţia Sută la Sută Românesc, fiind organizat în parteneriat cu Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Inspectorate Şcolare din 9 judeţe şi Bucureşti, cu Centrul de Cercetare în Management (CCM) din cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative (SNSPA) şi susţinut de compania Mondelēz International, lider pe piaţa globală a gustărilor.
Evenimente
Tendințele economice în 2025: Adaptare și inovație pentru competitivitate
Published
2 săptămâni agoon
14/04/2025
Într-o lume aflată în plină revoluție tehnologică și într-un context global marcat de măsuri protecționiste și reconfigurarea lanțurilor de aprovizionare, mediul de afaceri trebuie să se adapteze rapid pentru a rămâne competitiv. Aceasta a fost concluzia principală a celei de-a treia ediții a conferinței Tendințe Economice, organizată de Patronatul European al Femeilor de Afaceri (PEFA).
Andreea Negru, președinte PEFA, a susținut: “Ne aflăm într-un moment de regândire a ordinii economice. Globalizarea a început deja să se schimbe, iar multipolarizarea lumii prinde contur. Trendurile pe care navighează acum economia lumii trebuie analizate fără judecăți de valoare , atât cât este posibil acest lucru. Vorbim despre redefinirea comerțului mondial, unde taxele și tarifele vamale obligă marile puteri economice să își redefinească zonele lor proprii de dezvoltare. Zilnic auzim de creșterea cheltuielilor de apărare și înțelegem că pentru a avea pace trebuie să ne pregătim de război și mai mult, vorbim de revoluția inteligenței artificiale”.
Provocări economice – prudenţă în planul politicilor publice şi eforturi pentru a beneficia de oportunităţile oferite de fondurile europene
“ Din perspectiva BNR, una dintre evoluţiile atent monitorizate, dată fiind influenţa semnificativă asupra prognozelor economice şi conduitei de politică monetară, este atragerea şi utilizarea fondurilor europene integral şi la timp. Fondurile europene sunt, în contextul actual, sursa decisivă de finanţare a unor investiţii majore în economie”, a declarat, în cadrul conferinței, Cosmin Marinescu, viceguvernator BNR. Domnia sa, a evidențiat riscurile economice majore, precum inflația, deficitul bugetar și volatilitatea piețelor. În legătură cu mediul de afaceri, viceguvernatorul băncii centrale a afirmat că, din păcate, companiile din ţara noastră sunt prea puţin inovative, citând Innovative Scoreboard 2024, şi, din această cauză, nu aduc plusvaloare şi nici nu sunt competitive la nivel global.
La rândul său, Lorena Stoian, prim-vicepreședinte PEFA, a subliniat importanța colaborării între mediul de afaceri și autorități pentru a face față provocărilor economice: „2025 se prefigurează un an dinamic și impredictibil, în care flexibilitatea, inovarea, parteneriatele strategice și investițiile inteligente vor fi determinante pentru succesul economic. Conferința Tendințe Economice 2025 reunește autoritățile publice centrale și lideri din diverse industrii pentru a discuta direcțiile esențiale ale dezvoltării economice și pentru a identifica oportunități de creștere sustenabilă.”
Industria de apărare – motor al economiei românești
Ștefan Radu Oprea, șeful Cancelariei Prim-ministrului, a evidențiat noua strategie a industriei naționale de apărare, care poate deveni un pilon esențial al economiei. Domnia sa a susținut ca adoptarea unei noi legi a cooperării industriale va stimula producția autohtonă și va atrage investiții în domeniu.
Prezenta la conferință, Anca Dragu, guvernatorul Băncii Naționale a Moldovei, a subliniat progresele țării în zona plăților digitale. Republica Moldova a fost acceptată în zona SEPA, ceea ce va facilita tranzacțiile în euro. În plus, sistemul de plăți instant MIA a devenit un succes, având peste 500.000 de utilizatori. Potrivit guvernatorului BNM, peste 65-70% din comerţul Republicii Moldova este orientat către Uniunea Europeană, iar 30% către România.
IMM-urile între tehnologie și resursa umană
Florin Jianu, senator PSD și reprezentant al IMM România, a remarcat că, deși întreprinderile mici și mijlocii investesc mai mult în tehnologie, formarea profesională a angajaților rămâne deficitară. În acest context, finanțarea inovării trebuie prioritizată pentru a susține competitivitatea IMM-urilor.
Florin Jianu a declarat: „Din perspectiva IMM-urilor am observat o nevoie mai mare, o dorinţă şi chiar o realitate în ceea ce înseamnă investiţiile în noile tehnologii. Am văzut o creştere cu aproximativ 50% a IMM-urilor care investesc în tehnologie, în ceea ce înseamnă inovaţia. În acelaşi timp, însă, paradoxal, nu am văzut această creştere în ceea ce înseamnă investiţiile în resursa umană”.
Impactul geopolitic asupra economiei românești- 0,8% din PIB, în urma războiul comercial declanşat de Donald Trump
Alexandru Petrescu, preşedintele Autorităţii pentru Supraveghere Financiară a afirmat că în actualele condiţii geopolitice, în care „improbabilul devine probabil”, trebuie ca autorităţile şi mediul de afaceri să vadă ce pot face împreună pentru ca să avem în continuare o economie puternică. „Vorbim despre circumstanţe geopolitice nefericite, ce pot fi combătute cu alinierea la alianţe economice şi militare. Vorbim despre deficitul bugetar care poate fi redus printr-o mai bună colectare şi prin atragerea unor investiţii străine. Vorbim despre deficitul comercial, ce poate fi diminuat prin investiţii bune, care pot fi realizate prin absorbţia fondurilor europene. Şi, pe lângă acestea, avem nevoie de generalizarea guvernanţei corporative şi de transparenţă”, a spus preşedintele ASF.
Vicepreşedintele ASF, Dan Armeanu, a precizat că războiul comercial declanşat de preşedintele american Donald Trump va avea în ţara noastră un impact de 0,7-0,8% din PIB, şi că majorarea cheltuielilor de apărare va adăuga cel puţin 2 puncte procentuale pe deficitul bugetar, la care se vor aşeza şi cheltuielile cu dobânzile. De aceea, domnul Armeanu afirmă că reducerea deficitului bugetar prevăzută în planul agreat de Guvern cu Comisia Europeană va fi înlăturată de cheltuielile de mai sus care vor reprezenta 3,5% din Produsul Intern Brut.
În intervenția sa, Sterica Fudulea, președinte CES a subliniat importanța dialogului social și civic aflat în spatele oricărei decizii politice: ”Întotdeauna, decizia politică este aceea care se vede mai mult decât oricât. Ceea ce nu se vede este dialogul social şi civic din spatele acestei decizii. Nu avem o cultură a dialogului social şi civic în ceea ce înseamnă implementarea şi parcursul legislativ. De multe ori, dialogul are loc în ziua în care se avizează o iniţiativă legislativă, ceea ce nu este bine aproape deloc. Dialogul social și civic reprezintă pilonii unei societăți democratice și echilibrate, asigurând un cadru de cooperare între toți factorii interesați”.
În concluzie, în fața noilor provocări economice, România trebuie să adopte politici de stimulare a inovării, să eficientizeze cheltuielile publice și să maximizeze utilizarea fondurilor europene. Conferința Tendințe Economice a evidențiat importanța colaborării între sectorul public și mediul de afaceri pentru a naviga cu succes această perioadă de tranziție economică.
Conferința a fost organizată cu sprijinul partenerilor strategici: Departamentul pentru Dezvoltare Durabilă din Guvernul României, Agenția Națională pentru Egalitate de Șanse între Femei și Bărbați, Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului, IMM România, Federația Patronală a Energiei- FPE, PIMM Brașov și Institutul Național de Cercetare- Dezvoltare în Informatică -ICI București, precum și cu implicarea celor mai mari jucători din economie, parteneri ai evenimentului, care vor contribui la dezbateri: Cloud 9 Residence Evolution, Cancom, IMSAT, BCR, CEC Bank, Banca Transilvania, Hidroelectrica SA, Transelectrica SA, Electrica SA, Exim Banca Românească, XTB , UNSAR, International Alexander, Reciclad’OR, Fondul Român de Contragarantare, DO Security, Advanced Business Software, Diana Dragomir și Asociații, Cosmetrice, Moov Leasing, Asociația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Autohton ADAA și DEEA Consulting&Communication.
Parteneri media: Antena 3 CNN, TVR, Prima News, Profit.ro, Canal 33, Agerpres, Financial Intelligence, stiripesurse.ro, Club Economic, Economistul, Transilvania Business, Ziarul Bursa, I AM News, News One, InvesTenergy, The Diplomat Bucharest, V4 Media, EM360, Club Antreprenor, Focus Energetic, Money.ro, Energy Industry Review, Iubim Brașovul.
Despre PEFA
Patronatul European al Femeilor de Afaceri PEFA este organizație patronală, membră a IMM România, singura confederație reprezentativă la nivel național pentru IMM-uri. PEFA promovează și susține egalitatea de gen, rolul și importanța femeilor în societate și în economie. Patronatul oferă antreprenorilor o platformă puternică pentru a-și face auzite vocile atât la nivel național, în relația cu autoritățile publice centrale și locale, cât și european. PEFA reprezintă interesele membrilor săi, companii din toate domeniile de activitate, conduse de femei și bărbați, în organismele profesionale și patronale internaționale.
Evenimente
Epoque Hotel Relais & Châteaux lansează platforma de evenimente L’Art de Vivre și îl aduce în România pe Mark Lundgaard, unul dintre cei mai apreciați chefi din Copenhaga
Published
o lună agoon
21/03/2025
Epoque Hotel Relais & Châteaux, membru Relais & Châteaux, anunță lansarea platformei Epoque L’Art de Vivre, un concept care propune un calendar dinamic de evenimente menite să conecteze publicul urban cu arta rafinamentului și ospitalitatea autentică. Această inițiativă reflectă angajamentul hotelului de a deveni un punct de referință pentru comunitatea bon vivantului contemporan, prin experiențe culturale și gastronomice de excepție.
„Încă de acum 15 ani, de la fondare, promisiunea Epoque Hotel Relais & Châteaux a fost să fie un retreat urban, un loc al eleganței în inima orașului. Anul 2025 marchează un nou capitol în acest demers, printr-o selecție de evenimente menite să aducă împreună maeștri culinari, artiști și creatori care rezonează cu valorile noastre fundamentale: autenticitate, pasiune pentru frumos și cultură”, declară Diana Popescu, proprietar Epoque Hotel Relais & Châteaux.
La Epoque Hotel Relais & Châteaux, ceaiul de după-amiază devine o experiență în sine, sub umbrela FestiviThé
Sub umbrela Epoque L’Art de Vivre, hotelul propune experiențe inedite care extind inițiativele lansate deja în 2024. Printre acestea se numără FestiviThé, o inițiativă care a transformat ritualul ceaiului într-o celebrare a rafinamentului franțuzesc. În fiecare weekend din luna decembrie, oaspeții au fost invitați să descopere un bufet elegant, unde deliciile culinare – de la sandvișuri gastronomice, madeleines și tort de mere, la mousse de turtă dulce și praline realizate în casă – au fost acompaniate de ceaiuri de sezon, ciocolată caldă și punch-uri aromate.
„FestiviThé a fost un proiect pilot, al cărui feedback ne-a confirmat apetitul publicului bucureștean pentru experiențe fine, bazate pe arome recognoscibile, într-un cadru elegant. Succesul acestui concept a stârnit în noi dorința de a continua și diversifica acest gen de experiențe. În 2025, vom transforma acest ritual într-o tradiție permanentă, adaptată fiecărui anotimp”, adaugă Ioana Petrescu, General Manager Epoque Hotel Relais & Châteaux.
În 2025, Epoque Hotel Relais & Châteaux împreună cu cheful Mark Lundgaard aduc la București experiența Kong Hans Kælder, restaurantul din Copenhaga distins cu 2 stele Michelin, membru Relais & Châteaux
În 2025, experiențele gastronomice la cel mai înalt nivel continuă la Epoque Relais & Châteaux cu o cină excepțională ce aduce la București universul Kong Hans Kælder, celebrul restaurant cu două stele Michelin din Copenhaga. Astfel, pe 6 si 7 aprilie, Epoque Tasting Room devine scena unor cine de excepție, ce reproduc fidel viziunea gastronomică a unei adevărate instituții culinare. Fondat în 1976, Kong Hans Kælder, primul restaurant din Danemarca distins cu o stea Michelin, continuă să fie un etalon al culturii culinare nordice, combinând tradiția franceză cu minimalismul scandinav. În cadrul serii dedicate oaspeților Epoque Hotel Relais & Châteaux, chef Mark Lundgaard, cel care a adus localului ce-a de-a doua stea Michelin, va crea o experiență excepțională, demnă de o capitală gastronomică. Totul va avea loc în Epoque Tasting Room, un spațiu de evenimente private intim, cu bucătărie deschisă, un chef’s table de 16 persoane și o cramă elegantă de vinuri prestigioase.
“Unele dintre cele mai sonore și respectate restaurante ale lumii se află în Copenhaga, un oraș devenit epicentrul gastronomiei mondiale. Faptul că chef Mark Lundgaard a reușit să inoveze și să se remarce într-un mediu atât de competitiv, aducând restaurantului pe care îl reprezintă două stele Michelin, este o dovadă a măiestriei sale. Consider că suntem privilegiați să îl avem alături și să putem replica experiența Kong Hans Kælder, membru Relais & Châteaux, în cadrul spațiului nostru de evenimente. Această oportunitate se datorează pasiunii noastre, dar și apartenenței la asociația Relais & Châteaux, care creează un mediu colaborativ, ce ne permite să aducem experiențe stelate, la București”, a declarat Diana Popescu, proprietar Epoque Hotel Relais & Châteaux.
SecrEAT invită oaspeții la experiențe culinare misterioase, dedicate celor mai fine papile
În aceeași notă colaborativă, hotelul continuă seria de evenimente SecrEAT, o experiență gastronomică exclusivistă, în care cheful este dezvăluit doar în seara evenimentului. Prima ediție din ianuarie 2025 a avut loc în Epoque Tasting Room și l-a avut ca protagonist pe Paul Oppenkampf, iar următoarele vor aduce împreună chefi din România și din afara granițelor, fiecare eveniment fiind o celebrare a creativității culinare și a artei gustului.
Food Meets Culture – un exercițiu cultural, care pornește de la gastronomie
Seria de evenimente Food Meets Culture este un alt proiect de referință pentru 2025, explorând conexiunile dintre gastronomie și arte moderne, precum moda, designul de bijuterii, pictura sau artele urbane. „La fel ca în artă, și în gastronomie fiecare element poartă o semnificație culturală profundă. Ingredientele, tehnicile, povestea din spatele fiecărui preparat sunt expresia unor tradiții, dar și a unei viziuni contemporane, puternic marcată de experiențe personale. Prin Food Meets Culture, dorim să arătăm că gastronomia nu este doar un act de consum, ci o formă de artă, un limbaj universal care unește oameni și idei”, explică Ioana Petrescu.
Prin aceste inițiative, Epoque Hotel Relais & Châteaux își reafirmă poziția de lider în industria ospitalității de lux, consolidând valorile Relais & Châteaux și oferind publicului bucureștean experiențe autentice, rafinate și memorabile. Cu un restaurant à la carte (L’Atelier Relais & Châteaux), un spațiu de evenimente versatil (Epoque Events Gallery) și un private dining exclusivist (Epoque Tasting Room), boutique hotelul deține toate premisele pentru a organiza de la reuniuni restrânse de 10-16 persoane până la recepții de 50-100 de invitați, menținând un mix de rafinament, intimitate și flexibilitate, adaptat cerințelor unui public exigent.

Omul ca hartă: ce ne învață fețele despre noi înșine? Citirea chipului prin tehnica Al Ferasa, de Bogdan Gavrilă

Finalul unei povesti epice: Sezonul 2 al serialului ANDOR este acum disponibil pe DISNEY+

Elena Năstasă și moștenirea vindecătoare a plantelor – povestea din spatele Spiteriilor Vraciului

Sorin Chiriță, despre traficul de coșmar din Capitală: „Unde e formula matematică a lui Nicușor Dan? Unde e expertul de la New York?”

AVA ne arată o nouă latură de-a sa în noul single fresh – „Damelo”
