Connect with us

News

(P) Bergenbier S.A. lansează Fresh 0.0 Mango și Fructul Pasiunii

Published

on

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool și lansează Fresh 0.0 Mango și Fructul Pasiunii. Este al patrulea sortiment al brand-ului pe care compania îl produce în fabrica din Ploiești.

„Cererea pentru mixurile de bere fără alcool continuă să crească în România, deoarece consumatorii caută mai multe opțiuni de consum și gusturi diferite. Fresh 0.0 se adresează acestor cerințe venite din piață și a înregistrat o creștere timp de doi ani consecutivi. Noua aromă, Mango și Fructul Pasiunii, este un atribut important în strategia noastră de a ne extinde în acest segment și suntem încrezători că va avea succes în 2023. În plus, expansiunea în zona non-alcoolică subliniază angajamentul Bergenbier S.A. de a oferi ocazii pentru consum responsabil în orice moment al zilei”, punctează Bogdan Jianu, Marketing Director Bergenbier S.A.

Segmentul berilor fără alcool, care include și mixurile de bere, a înregistrat în 2022 cea mai mare creștere din industria berii, depășind 5% cotă de piață. Alături de noul sortiment, Bergenbier S.A. are în portofoliu și aromele Fresh 0.0. Măr și Pară, Lămâie și Portocală, Zmeură și Afine.

„Suntem extrem de atenți la trendurile din piață, iar planurile noastre de marketing au în centru valoarea pe care vrem să o aducem consumatorilor. Analizele ne arată că vizibilitatea brand-ului Fresh 0.0 este deja una extrem de bună, ceea ce ne ajută să investim în activări și parteneriate relevante. Obiectivul nostru este să creștem sustenabil, iar anul acesta va fi despre pasiune și un strop de mango, biletul nostru câștigător spre cucerirea segmentului mixurilor de bere”, adaugă Virginia Radu, Senior Brand Manager Premium Brands.

Noua aromă Mango și Fructul Pasiunii beneficiază atât de o campanie integrată de marketing, cât și de execuții de tip trade marketing.

“Avem un focus dedicat în ceea ce privește vizibilitatea produselor 0.0% alcool în magazinele și locațiile HoReCa partenere. Brand-ul Fresh 0.0 adresează mai multe ocazii de consum, iar acest lucru ne ajută să venim cu activări relevante pentru consumatori. Suntem încrezători că noua aromă va înregistra rezultate foarte bune în 2023, completând astfel povestea de succes Fresh 0.0”, completează Cristina Botgros, Commercial Excellence Director.

Sortimentul Fresh 0.0 Mango și Fructul Pasiunii este deja disponibil în toată România în magazinele off-trade și on-trade, în doze de aluminiu de 0,5l și sticle de 0,33l.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bani si afaceri

Afacerile LEMET și LEMS au crescut în 2023 la 330 milioane lei

Published

on

LEMET, unul dintre cei mai mari producători de mobilă la nivel național și unul dintre cei mai mari retaileri prin brand-ul LEMS, a înregistrat în anul 2023 vânzări de 329,9 milioane lei. ”Cifra reprezintă o creștere de o singură cifră față de 2022”, a declarat Alexandru Rizea, director general LEMET.
LEMET, companie 100% românească care operează platforma industrială din comuna Brebu, județul Prahova, a derulat în 2023 investiții de 10,2 milioane de lei, în producție și pe segmentul de retail. Pentru activitățile de CSR, compania a alocat suma de aproximativ 0,5 milioane de lei.
Compania LEMET a dezvoltat brandul de magazine LEMS pentru vânzarea produselor sale și pentru a fi cât mai aproape de potențialii clienți. În prezent, rețeaua LEMS are cea mai mare acoperire la nivel național, aproximativ 75.000 metri pătrați de retail în aproape toate județele țării. LEMET operează o rețea de 70 de magazine amenajate la aceleași standarde înalte, de design și de calitate, care se identifică ca făcând parte din brandul LEMS. La 31 decembrie 2023 compania, împreună cu rețeaua LEMS, avea 1600 de angajați.

Energie verde la LEMET

„Creșterea facturii de energie electrică este cauzată în totalitate de modificarea prețului de achiziție care a crescut în 2023 cu 32% față de 2022 și cu 153% față de 2021. Cantitatea de energie electrică preluată din sistemul național a scăzut în 2023 cu 21,5% față de 2022 și cu 35,2% față de 2021.
Pentru a diminua costurile și pentru a contribui la creșterea componentei verzi în valoarea produselor LEMET, am construit cinci centrale fotovoltaice, totalizând 1810 kW ca putere instalată. Energia electrică produsă echivalează cu reducerea a 960t /an de emisii CO2”, a declarat Alexandru Rizea, director general LEMET.

Despre LEMET

Compania LEMET a fost înființată în 1991 și deține linii de producție și spații de depozitare în suprafață totală de peste 40.000 metri pătrați. Aici anual se prelucrează aproximativ 3.500.000 panouri PAL și MDF, se produc peste 80.000 unități din lemn masiv și peste 13.000 unități de tapițerie. În noiembrie 2023 a fost pusă în funcțiune prima linie de producție formată din echipamente inovatoare cu caracteristici Industry 4.0 și IIoT (Industrial Internet of Things). Este vorba despre o investiție de aprox. 9 milioane de lei, tehnologia anului 2023 care este capabilă să lucreze în parametri anilor 2024 – 2030”.

Continue Reading

News

Despre „Jurnalul umbrei”, un fenomen pe TikTok cu peste 1 miliard de vizualizări. Ce este și de ce sunt atrași tinerii

Published

on

Jurnalul umbrei de Keila Shaheen, un ghid care te ajută să te confrunți cu partea întunecată a personalității. Cartea Keilei Shaheen este un fenomen pe TikTok. Videoclipurile despre Jurnalul umbrei au peste 1 miliard de vizualizări.

Jung era de părere că explorarea umbrei este esențială pentru dezvoltarea personală și procesul de devenire a sinelui autentic

Jurnalul umbrei de Keila Shaheen publicat de Editura Trei, „un ghid care te va ajuta să-ți identifici, să integrezi și să-ți depășești umbrele”, este noua carte-fenomen, care a înregistrat recorduri de popularitate pe social-media. Vândută deja în aproape 1 milion de exemplare, cartea tinerei autoare absolventă de Psihologie și Studii Creative valorifică un concept cunoscut al celebrului psihiatru și psihanalist elvețian Carl Gustav Jung – umbra, acea parte inconștientă a psihicului care conține gândurile, sentimentele și impulsurile refulate. În același timp, după cum lămurește autoarea într-o intervenție pentru The Guardian, „Jurnalul umbrei nu este o interpretare strică a conceptului lui Jung. Cu siguranță este influențat de ideile sale și are scopul de a ajuta fiecare persoană să-și exploreze psihicul într-un mod care are la bază teoria jungiană. Dar este adaptat pentru publicul contemporan, ceea ce face ca lucrul cu umbra să fie mai accesibil”.

Jung era de părere că explorarea umbrei este esențială pentru dezvoltarea personală și procesul de devenire a sinelui autentic. Definită ca acea parte a sinelui pe care o respingem sau o ascundem de alții și uneori chiar și de noi înșine, umbra conține toate aspectele refulate ale psihicului și continuă să influențeze comportamentul și starea emoțională, cu atât mai mult cu cât oamenii nu o conștientizează.

O înțelegere mai bună a gândurilor, sentimentelor și emoțiilor înseamnă alegeri mai conștiente, relații mai sănătoase cu ceilalți, diminuarea anxietății și suferinței emoționale, marile probleme ale lumii de azi. Explorarea minții inconștiente poate aduce o înțelegere mai profundă a motivațiilor și comportamentelor, ceea ce constituie o bază solidă pentru schimbare și o viață mai bună.

Keila Shaheen propune cititorilor ei o carte atipică, în care „tehnologia întâlnește transformarea interioară”. Cartea autoarei americane se citește cu pixul în mână, dar și cu telefonul, pentru a scana codurile QR care trimit la diverse tipuri de exerciții sau meditații ghidate. Jurnalul umbrei își îndeamnă cititorii să urmărească declanșatorii „turbulențelor” emoționale, să-și conștientizeze sentimentele și să-și descopere tiparele emoționale. Cartea oferă idei pentru ținerea unui jurnal al realității interioare, dar și seturi de exerciții considerate de autoare vindecătoare.

Jurnalul umbrei este, de fapt, o călătorie de autodescoperire, în profunzimile psihicului, având-o drept ghid pe autoarea cărții. Exploarea adâncurilor umbrelor poate să nu fie confortabilă, dar este necesară pentru cei care vor să-și descopere înălțimile potențialului.

Popularitatea cărții demonstrează că oamenii vor să se cunoască mai bine pe ei înșiși”

Publicat chiar de autoare pe Amazon, Jurnalul umbrei a cunoscut un succes răsunător. Videoclipurile inspirate de exercițiile din volum au depășit un miliard de vizualizări pe TikTok, iar cartea a devenit bestseller absolut pe platforma de vânzări. Kristian Kemtrup, terapeut din San Francisco invitat de The Guardian să analizeze acest succes neobișnuit, crede că „popularitatea cărții demonstrează că oamenii vor să se cunoască mai bine pe ei înșiși”, însă mulți nu-și permit sau nu găsesc persoana potrivită. „Este greu să găsești un terapeut și, chiar și atunci când îl găsești, uneori nu se potrivește. În schimb, e atractiv să încerci o carte care costă 20 de dolari”, mult mai ieftin decât costul unei ședințe de terapie în Statele Unite.

Keila Shaheen lămurește însă că Jurnalul umbrei se dorește a fi un instrument care să ajute la explorarea psihicului, care poate fi utilizat de către toți cei interesați și, în egală măsură, chiar de psihoterapeuți în lucrul cu clienții lor. Nu urmărește să se substituie unei ședințe de psihoterapie, deși a fost percepută în acest sens. Propriu-zis, cartea așază fiecare cititor față în față cu el însuși și îl încurajează să se confrunte cu adevăruri mai dificil de digerat. „Procesul integrării umbrelor este asemănător alchimiei – o trasmutare interioară prin care ne tranformăm rănile în înțelepciune, temerile în curaj și limitele în potential nelimitat”, mai spune Keila Shaheen, autoarea Jurnalului umbrei publicat de Editura Trei.

Continue Reading

Beauty

Cele mai frumoase cadouri de oferit de Valentines Day în 2024. Ziua îndrăgostiților este specială pentru cupluri

Published

on

Cadouri Valentinețs Day 2024. Dacă dorești să faci o impresie deosebită în 2024 de Valentine’s Day, iată câteva idei de cadouri în tendințe care sunt sigure să încânte. În acest articol veți regăsi mai multe dei de cadouri de Valentine’s Day 2024 pentru femei și pentru bărbați.

Cadouri Valentinețs Day 2024. Dacă dorești să faci o impresie deosebită în 2024 de Valentine’s Day, pe 14 februarie 2024, iată câteva idei de cadouri în tendințe care sunt sigure să aducă bucurie. În acest articol veți regăsi  mai multe dei de cadouri de Valentine’s Day 2024 pentru femei și pentru bărbați.

Cadouri în trend pe care le poți oferi în 2024 de Valentine’s Day

În majoritatea cazurilor ne dorim să oferim persoanei iubite cadouri în trend, deosebite, prin care să ne arătăm dragostea și respectul pe care le purtăm persoanei care ne este alături la bine și la greu. Tendințele sunt la fel de importante. Mai jos regăsiți o listă de idei de cadouri potrivite pentru Valentine’s Day 2024.

Idei de cadouri pentru femei de Valentine’s Day

Bijuterii personalizate: Nimic nu spune „te iubesc” ca o bijuterie personalizată. Optează pentru un colier cu un pandantiv gravat cu inițialele voastre sau cu o dată specială. Noi vă putem da câteva idei mai deosebite pentru toate bugetele, încercați la magazine precum Meli Melo, Pandora, Chic Bijoux, Divine Bijoux.

Experiențe romantice: Surprinde-ți partenera cu o experiență de neuitat, cum ar fi o cină romantică la lumina lumânărilor sau un weekend la un spa de lux sau la un restaurant cu vedere panormatică, precum SkyTower în București, Therme București sau o experiență inedită terapie prin plutire și masaj la OvoFloat, tot în București, iar prețurile sunt accesibile și sunt pachete chiar pentru două persoane concomitent.

Cosmetice: Oferă-i o gamă de produse cosmetice dintr-o categorie mai de sus pentru a-și răsfăța pielea și a-și evidenția frumusețea naturală. Exemple: Sephora unde sunt multe pachete promoționale în această perioadă, MyGeisha, sau puteți încerca tot felul de accesorii deosebite pentru păr de la Belher.

Idei de cadouri pentru bărbați de Valentine’s Day

Accesorii elegante: Un ceas de designer sau un portofel din piele de înaltă calitate sunt cadouri clasice și rafinate pentru bărbați.

Abonament la hobby-ul său preferat: Dacă partenerul tău are o pasiune specifică, cum ar fi fotografia sau gătitul, îl poți surprinde cu un abonament la o revistă specializată sau la un curs online.

Echipament tech de ultimă generație: Pentru iubitorii de tehnologie, un gadget nou sau o pereche de căști de calitate superioară pot fi cadouri perfecte și utile.

Aceste idei de cadouri sunt concepute pentru a evidenția dragostea și aprecierea ta într-un mod personal și semnificativ, fiind adaptate pentru fiecare preferință și stil de viață.

4 cadouri pe care să NU le faci de Ziua Îndrăgostiților

Deși Ziua Îndrăgostiților este despre exprimarea dragostei și aprecierii, unele cadouri ar putea să nu fie potrivite pentru acest eveniment special. Aici sunt câteva idei pe care ar trebui să le eviți:

Flori murdare sau ofilite – Nimic nu exprimă mai puțin dragostea decât un buchet de flori neglijat sau murdar.

Cadouri „în glumă” – Evită să oferi cadouri care ar putea să nu fie apreciate sau să fie percepute ca insulte sub pretextul umorului.

Obiecte casnice – Atenție la cadourile care ar putea să sugereze sarcini domestice sau muncă suplimentară, în loc de apreciere și romantism.

Îmbrăcăminte de mărime greșită – Dacă nu ești sigur de mărimea partenerului, evită să îți asumi riscul de a oferi haine care să nu se potrivească.

Dacă ți-am fost de ajutor, lasă-ne un mesaj și un follow și pe rețelele de socializare. Iar dacă ai idei, am fi bucuroși să le aflăm – NewsOne: Facebook și Instagram.

Continue Reading

Trending